www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 19:05:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 897 898 899 900 901 [902] 903 904 905 906 907 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14867410 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #44571 Dátum: 2010 Március 19, 23:52:32 »

nem tudta letenni a vasat, mert annak ellenére, hogy kevés pénze van, sokat dolgozik. A folyást régóta tudta, de inkább rátöltött rendszeresen, az (olajszintet naponta többször is ellenőrizte). A gyertyát régebben ki akarta cserélni, de az az egy, már akkor nem jött ki, és a menet javítását nem vállalták, csak úgy, ha kint van a motor. Az autó felújítását örökségből fedezi...

a másik kocsiját meg ugye ellopták....  Cry Cry Cry
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #44570 Dátum: 2010 Március 19, 23:27:54 »

Hát... Gyertyát cserélni és az olajfolyás helyét/okát kideríteni és megjavítani nem akkora költség... Nem értem, mert ha csontra felújításra szerencsére telik, akkor ezekre nem???
Én 25-30-at megyek évente az off-ossal és még nagyon sokáig nem fogom tudni lecserélni, így nem rajta spórolok...
nem tudta letenni a vasat, mert annak ellenére, hogy kevés pénze van, sokat dolgozik. A folyást régóta tudta, de inkább rátöltött rendszeresen, az (olajszintet naponta többször is ellenőrizte). A gyertyát régebben ki akarta cserélni, de az az egy, már akkor nem jött ki, és a menet javítását nem vállalták, csak úgy, ha kint van a motor. Az autó felújítását örökségből fedezi...

Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #44569 Dátum: 2010 Március 19, 23:16:07 »

Hát... Gyertyát cserélni és az olajfolyás helyét/okát kideríteni és megjavítani nem akkora költség... Nem értem, mert ha csontra felújításra szerencsére telik, akkor ezekre nem???
Én 25-30-at megyek évente az off-ossal és még nagyon sokáig nem fogom tudni lecserélni, így nem rajta spórolok...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #44568 Dátum: 2010 Március 19, 23:08:06 »

Ez durva....
Hogy lehet egy autót ennyire lesz@rni, főleg, ami napi használatban van...
a szegénység nagy úr...
hidd el Laci nagyon szereti ezt az autót. Áprilisban lejár a műszaki, akkor csontra szétszedi, és felújítja. Az OT a cél.  Grin
Én drukkolok neki  Wink

Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #44567 Dátum: 2010 Március 19, 23:00:19 »

Ez durva....
Hogy lehet egy autót ennyire lesz@rni, főleg, ami napi használatban van...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #44566 Dátum: 2010 Március 19, 22:45:00 »

Üdv Mindenkinek!

Fehér Laci barátom hozzájárult, hogy a fórumozókkal megosszam néhány kép kíséretében a tapasztalatát arról, hogy a bogár motor mit kibír, és hogy az elmulasztott karbantartás milyen problémákat okozhat.

http://picasaweb.google.hu/kinviktor/LaciJavitas?feat=email#

Laci elmondása szerint a motorból évek óta dőlt az olaj, mert az olajhűtő tömítései kikeményedtek. Hetente egy litert utána kellett tölteni. A motort vastagon befedte az olajsár, de olyan szinten, hogy a hűtőbordákat teljesen eltömítette, emiatt valószínűleg megnőtt a motor üzemi hőmérséklete is. Az autó mindezek ellenére napi használatban tökéletesen működött. Laci évente huszonezer  kilométereket ment vele. A gyújtógyertyák 6 éve nem voltak kicserélve. (a gyertyahézagok 2mm-esek voltak). Az egyik gyertya kitekerésekor magával hozta a menetet is, a főtengelyszimering bakelit keménységű lett, úgy kellett kivésni a helyéről.
A témában laikus vagyok, ezért nézzétek el nekem, ha nem írtam elég szakszerűen, de azt hiszem a képek magukért beszélnek.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #44565 Dátum: 2010 Március 19, 22:15:53 »

bizony hogy jól emléxel!  lehet hogy téged is megvicelt? Wink
Most ég a pofám, de mint tudjuk egy bogár soha nem készül el...2003 június óta van vizsga a bogaramon felújítás után, de azóta is univerzális relé van benne, így a visszajelző izzója nincs bedugva a km órába csak mögötte lóg, precízen szigetelő szalaggal oda ragasztva a spirálhoz vagy valami vezetékhez hogy ne mozduljon el. (na ja a villamosmérnök bogara Cheesy Cheesy )
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #44564 Dátum: 2010 Március 19, 22:15:34 »

Lassan olajpumpat kell cserélnem.
A motort nem veszem ki.
Valaki leírhatná a buktatókat.
köszi.
Ha nincs beragasztva hermetikkel akkor nincs, a fedélt a tömítés(sekkel) tudod hézagolni. 0,1 mm-es hézagnak kell lennie. Ha nem mozdul akkor vedd ki a tőcsavarokat aztán kocogtasd, ha sehogy sem indul meg akkor szerkessz egy kihúzót. A blokkfelek első csavarjait ne lazítsd fel mert később eresztheti az olajat.


                             GNX-967
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #44563 Dátum: 2010 Március 19, 21:07:08 »

Lassan olajpumpat kell cserélnem.
A motort nem veszem ki.
Valaki leírhatná a buktatókat.
köszi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #44562 Dátum: 2010 Március 19, 14:34:38 »

  itt arról volt szó hogy a visszajelzésre kijövő szál testet adjon ne +  Kiss
 
Ja tényleg,csak már belefeledkeztem oly rég tárgyaljuk.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #44561 Dátum: 2010 Március 19, 14:33:36 »

vagy átrakatod  valamelyik oldali rugót 1/3 ricnivel  vagy tudok neked csinálni belőle olyat mint lentebb a képen Wink

A hintaszéket kérem... Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44560 Dátum: 2010 Március 19, 14:21:31 »

A bogaram hátulja ferde. Az egyik oldalon jobban ül, mint a másikon, alig észrevehetően, kb. 2 cm magasságkülönbséggel. Mitől lehet?
vagy átrakatod  valamelyik oldali rugót 1/3 ricnivel  vagy tudok neked csinálni belőle olyat mint lentebb a képen Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44559 Dátum: 2010 Március 19, 14:19:24 »

mi ez kerti hintaszék? Cool
talált süllyedt  (csak még a hinta szerkezet a supedlibe van  de már nem sokáig)

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44558 Dátum: 2010 Március 19, 14:15:50 »

A rellé a 6 voltos rendszerben vastagabb szigetelt rézdróttal készül. Átalakítás 12 voltra nem lehetséges,és fordítva sem.
  itt arról volt szó hogy a visszajelzésre kijövő szál testet adjon ne +  Kiss
 

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #44557 Dátum: 2010 Március 19, 13:32:03 »

A rellé a 6 voltos rendszerben vastagabb szigetelt rézdróttal készül. Átalakítás 12 voltra nem lehetséges,és fordítva sem.

Mint ahogyan a szivató bimetallja, nem igazán átalakítható. Legfeljebb sorba kötsz kettőt. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #44556 Dátum: 2010 Március 19, 13:26:02 »

a lényeg a +, hogy nem -, de persze igazad van

És nem tartom kizártnak, hogy a relét át lehet alakítani...
A rellé a 6 voltos rendszerben vastagabb szigetelt rézdróttal készül. Átalakítás 12 voltra nem lehetséges,és fordítva sem.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #44555 Dátum: 2010 Március 19, 13:24:57 »

A bogaram hátulja ferde. Az egyik oldalon jobban ül, mint a másikon, alig észrevehetően, kb. 2 cm magasságkülönbséggel. Mitől lehet?

Elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #44554 Dátum: 2010 Március 19, 13:23:39 »

mindig is  vágytam egy ilyenre! ,tényleg az enyém? a macska csajoknak biztos bejön mijau de király  Grin
mi ez kerti hintaszék? Cool
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44553 Dátum: 2010 Március 19, 13:13:33 »

 mindig is  vágytam egy ilyenre! ,tényleg az enyém? a macska csajoknak biztos bejön mijau de király  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44552 Dátum: 2010 Március 19, 07:48:43 »

a nem gyári relék általában 12V+ adnak visszajelzőnek viszont bogárnál testet szakítja meg....ha nem gyári relé akkor kell szigetelni de 6éve kábeleztem a bogaram szóval rég volt
bizony hogy jól emléxel!  lehet hogy téged is megvicelt? Wink

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #44551 Dátum: 2010 Március 18, 22:26:19 »

Nem fix + hanem gyujtás utáni +
a lényeg a +, hogy nem -, de persze igazad van

És nem tartom kizártnak, hogy a relét át lehet alakítani...
« Utoljára szerkesztve: 2010 Március 18, 22:27:54 írta Zoli »

Nem elérhető laza
Hozzászólások: 76


« Hozzászólás #44550 Dátum: 2010 Március 18, 22:23:45 »

Megnéztem a kapcs.rajzot a váciak oldalán és igen, fix  "+"  (inkább 6V mint 12 nem?)

Nem fix + hanem gyujtás utáni +
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #44549 Dátum: 2010 Március 18, 22:12:03 »

gyári indexreléd van? mert ilyen univerzális vagy lada (bocs) relének nem jók a kivezetései a visszajelzőhöz mivel a km órán ha jól érmlik fix 12 V van mindhárom visszajelzőnek és a test van megszakítva
Megnéztem a kapcs.rajzot a váciak oldalán és igen, fix  "+"  (inkább 6V mint 12 nem?)

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #44548 Dátum: 2010 Március 18, 22:10:58 »

a nem gyári relék általában 12V+ adnak visszajelzőnek viszont bogárnál testet szakítja meg....ha nem gyári relé akkor kell szigetelni de 6éve kábeleztem a bogaram szóval rég volt
Akkor ez lesz a megoldás.Azt tudom,hogy a kábelköteges valami műanyag foglalat beépítését magyarázza,meg azt,hogy Porsche kicserélte az indexrelém.(amit nem Porsche,hanem valamelyik előző tulajdos csinálhatott még anno)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #44547 Dátum: 2010 Március 18, 22:02:55 »

A visszajelző alatt az órában levő izzóra gondolsz, mert az izzóra egy szál megy ami a 12V és a foglalat adja a testet szerintem.
Vagy magában a foglalatban kell lennie egy kis rugónak és fölötte egy kis szigetelő lapkának ami elválasztja a 12V-ot a testtől.
a nem gyári relék általában 12V+ adnak visszajelzőnek viszont bogárnál testet szakítja meg....ha nem gyári relé akkor kell szigetelni de 6éve kábeleztem a bogaram szóval rég volt
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #44546 Dátum: 2010 Március 18, 22:01:00 »

Nekem meg Blackpsenior segített rájönni,hogy miért szólt kormányzáron a dudám.Ez a gond megoldódott,a gyujtáskapcsoló után kötöttük a feszkót.

Most megint segítségre szorulunk!

A felújítás előtt,rendesen működött a kilométer órában az index visszajelzés.Most viszont nem müxik.A kábelköteges aki anno összerakta a villamosságot,azt mondja,hogy az lenne a megoldás,hogy valami fillérekért kapható műanyag foglalatot kell oda beépíteni.Nem tudtuk,hogy miért.A B.Zsolti méregetett,és azt mondja,hogy az indexvisszajelzőre menő vezetékek mindegyikén van feszültség.Vagy test,már nem tudom pontosan.És azért beszélte az a szerelő a műanyag foglalatot,hogy ott valamit elszigeteljen,ne érintkezzen fémesen.Na de előtte az nem úgy volt,és mégis funkcionált.

Mi lehet elkötve?
Mit próbáljunk máshogyan bekötni?

gyári indexreléd van? mert ilyen univerzális vagy lada (bocs) relének nem jók a kivezetései a visszajelzőhöz mivel a km órán ha jól érmlik fix 12 V van mindhárom visszajelzőnek és a test van megszakítva
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #44545 Dátum: 2010 Március 18, 21:17:34 »

SZereltesd Mással Bogaradat ;-)
Jó én szegény proligyerek vagyok, ha nagy gáz van /vagy olyan, (fék futómű) elviszem Süsühöz, amúgy elbütykölöm.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #44544 Dátum: 2010 Március 18, 21:07:53 »

Jah aki szerelTETI a bogarát, az más... Jól megy....  Tongue Roll Eyes

SZereltesd Mással Bogaradat ;-)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #44543 Dátum: 2010 Március 18, 21:02:06 »

:???:Ezekre Porsche tudja a választ.
Jah aki szerelTETI a bogarát, az más... Jól megy....  Tongue Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #44542 Dátum: 2010 Március 18, 21:01:02 »

Nekem meg Blackpsenior segített rájönni,hogy miért szólt kormányzáron a dudám.Ez a gond megoldódott,a gyujtáskapcsoló után kötöttük a feszkót.

Most megint segítségre szorulunk!

A felújítás előtt,rendesen működött a kilométer órában az index visszajelzés.Most viszont nem müxik.A kábelköteges aki anno összerakta a villamosságot,azt mondja,hogy az lenne a megoldás,hogy valami fillérekért kapható műanyag foglalatot kell oda beépíteni.Nem tudtuk,hogy miért.A B.Zsolti méregetett,és azt mondja,hogy az indexvisszajelzőre menő vezetékek mindegyikén van feszültség.Vagy test,már nem tudom pontosan.És azért beszélte az a szerelő a műanyag foglalatot,hogy ott valamit elszigeteljen,ne érintkezzen fémesen.Na de előtte az nem úgy volt,és mégis funkcionált.

Mi lehet elkötve?
Mit próbáljunk máshogyan bekötni?
A visszajelző alatt az órában levő izzóra gondolsz, mert az izzóra egy szál megy ami a 12V és a foglalat adja a testet szerintem.
Vagy magában a foglalatban kell lennie egy kis rugónak és fölötte egy kis szigetelő lapkának ami elválasztja a 12V-ot a testtől.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #44541 Dátum: 2010 Március 18, 20:59:41 »

Az égő nem égett ki? A talpa nincs eloxálva? A relé a régi? ( az újabbak nem szeretnek visszajelezni...)
:???:Ezekre Porsche tudja a választ.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #44540 Dátum: 2010 Március 18, 20:57:43 »

Nekem meg Blackpsenior segített rájönni,hogy miért szólt kormányzáron a dudám.Ez a gond megoldódott,a gyujtáskapcsoló után kötöttük a feszkót.

Most megint segítségre szorulunk!

A felújítás előtt,rendesen működött a kilométer órában az index visszajelzés.Most viszont nem müxik.A kábelköteges aki anno összerakta a villamosságot,azt mondja,hogy az lenne a megoldás,hogy valami fillérekért kapható műanyag foglalatot kell oda beépíteni.Nem tudtuk,hogy miért.A B.Zsolti méregetett,és azt mondja,hogy az indexvisszajelzőre menő vezetékek mindegyikén van feszültség.Vagy test,már nem tudom pontosan.És azért beszélte az a szerelő a műanyag foglalatot,hogy ott valamit elszigeteljen,ne érintkezzen fémesen.Na de előtte az nem úgy volt,és mégis funkcionált.

Mi lehet elkötve?
Mit próbáljunk máshogyan bekötni?
Az égő nem égett ki? A talpa nincs eloxálva? A relé a régi? ( az újabbak nem szeretnek visszajelezni...)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #44539 Dátum: 2010 Március 18, 20:53:39 »

Nekem meg Blackpsenior segített rájönni,hogy miért szólt kormányzáron a dudám.Ez a gond megoldódott,a gyujtáskapcsoló után kötöttük a feszkót.

Most megint segítségre szorulunk!

A felújítás előtt,rendesen működött a kilométer órában az index visszajelzés.Most viszont nem müxik.A kábelköteges aki anno összerakta a villamosságot,azt mondja,hogy az lenne a megoldás,hogy valami fillérekért kapható műanyag foglalatot kell oda beépíteni.Nem tudtuk,hogy miért.A B.Zsolti méregetett,és azt mondja,hogy az indexvisszajelzőre menő vezetékek mindegyikén van feszültség.Vagy test,már nem tudom pontosan.És azért beszélte az a szerelő a műanyag foglalatot,hogy ott valamit elszigeteljen,ne érintkezzen fémesen.Na de előtte az nem úgy volt,és mégis funkcionált.

Mi lehet elkötve?
Mit próbáljunk máshogyan bekötni?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #44538 Dátum: 2010 Március 18, 20:28:43 »

Szoktam hiányolni, hogy a kollégák nem írják be ha sikerül valami problémára (ami kérdés volt itt) megtalálni a megoldást.
Akármilyen kis banális hiba is legyen az, de segíthet egyszer még valakinek.
 
igenigen, egyetértek, pont ezért írtam be, ilyen apróságokon múlhatnakl dolgok, aztána hozzá nem értő belevágy egy végtelen sokszázezres felújításba dee minek....  Wink
Pl nem megy jól a gép, 3 hengerezik 250ezres generál, mikor elosztófedelet vagy gyertyakábelt kéne cserélni stb. Főleg ha szerelő is vana képben sokakat megetetnek. Azért ezek a motorok nem kopnak el csak úgy egyik percről a másikra, ha múlt héten jó volt, és most nem akkor nem kell egyből a főtengelycsapágyazásra gyanakodni pl...
« Utoljára szerkesztve: 2010 Március 18, 20:30:20 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #44537 Dátum: 2010 Március 18, 20:19:50 »

a visszáramkapcsoló érintkezőjét megpucolva ismét van töltés.  Grin
Kis SZMB de sikeres - valóban a tank testeletlensége  okozta a benzinszintjelző tetszhalálát... valszeg már régebben is testelve volt a tank, ugyanis lógott egy testvezeték a semmibe a tank mellett... rákötve a benzinszintjelző egyik csavarjára azonnal megoldódott a probléma  Cool
Szoktam hiányolni, hogy a kollégák nem írják be ha sikerül valami problémára (ami kérdés volt itt) megtalálni a megoldást.
Akármilyen kis banális hiba is legyen az, de segíthet egyszer még valakinek.
 
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #44536 Dátum: 2010 Március 18, 20:07:17 »

el tudom képzelni hogy a tankot szépen lefestve, körben mondjuk a rázkódás miatt szivacsot alátéve elveszíti a letesteltségét. igen, akkor kéne rá egy testvezeték szerintem

Kis SZMB de sikeres - valóban a tank testeletlensége  okozta a benzinszintjelző tetszhalálát... valszeg már régebben is testelve volt a tank, ugyanis lógott egy testvezeték a semmibe a tank mellett... rákötve a benzinszintjelző egyik csavarjára azonnal megoldódott a probléma  Cool
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #44535 Dátum: 2010 Március 18, 18:33:26 »

Nézzed meg, valószínűleg a visszáramkapcsolón kell állítani. Az annyit csinál, hogy ha a dinamó feszültsége kisebb, mint az akkué (beállított), akkor nem zár - nincsen töltés. Már csak azt kell megnézni, hogy melyik torony melyik a fesszabban.
a visszáramkapcsoló érintkezőjét megpucolva ismét van töltés.  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #44534 Dátum: 2010 Március 18, 12:56:27 »

Grin Grin Grin ugye nem a miénk Wink Grin
de de  Evil Tongue

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #44533 Dátum: 2010 Március 18, 08:41:14 »

Tipp? Szedjem szét a fesszabot?

Nézzed meg, valószínűleg a visszáramkapcsolón kell állítani. Az annyit csinál, hogy ha a dinamó feszültsége kisebb, mint az akkué (beállított), akkor nem zár - nincsen töltés. Már csak azt kell megnézni, hogy melyik torony melyik a fesszabban.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #44532 Dátum: 2010 Március 17, 22:45:05 »

Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
szerintem félbe kéne vágni az autót is és elforgatni a hídhoz Grin
Oldalak: 1 ... 897 898 899 900 901 [902] 903 904 905 906 907 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.25 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.