www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 22:56:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1831 1832 1833 1834 1835 [1836] 1837 1838 1839 1840 1841 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14764545 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #7211 Dátum: 2006 Szeptember 17, 19:01:53 »


Tud valaki valami trükköt, hogyan lehet gyorsan és fájdalommentesen visszarakni?

Szerintem ez a dolog nyitja.

[melléklet törölve a rendszer által]
matchbox
« Hozzászólás #7210 Dátum: 2006 Szeptember 17, 18:21:35 »

igen, lehet kapni a feszítőt külön, de emlékeim szerint heroin árban van
bogarboltban meterre lehet venni.
En a 2 oldalso hatso ablak-gumit csereltem, diszfeszitokkel egyutt ca. 10 E HUF volt.
matchbox
« Hozzászólás #7209 Dátum: 2006 Szeptember 17, 18:19:18 »

ablak berakása elött kell!utolag csunya lesz
En utolag rakattam be egy autouvegessel - ugy valoban csunya is volt.
Szantam ra 1 orat es egy vekony lapos csavarhuzoval visszaigazgattam, kiegyengettem.
Jo moka volt!
 Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7208 Dátum: 2006 Szeptember 17, 18:00:19 »

Az volt a baj,hogy az eredeti megsérült,ami meg nekem volt az meg 1 helyen el volt törve.Amin meg jó volt (még 3 db)ott pedig a gumi nem volt 100 százalékos.A berakás az nem volt 3 perc,de a sok kis üveg az autóban,az 1 utálatos dolog.Lehet kapni külön ilyen krómdíszt?Ha megvan, esetleg ezt a műveletet megcsináljuk majd!Csak nem az üvegbetöréssel kezdjük!

igen, lehet kapni a feszítőt külön, de emlékeim szerint heroin árban van



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #7207 Dátum: 2006 Szeptember 17, 17:58:52 »

ablak berakása elött kell!utolag csunya lesz
Az volt a baj,hogy az eredeti megsérült,ami meg nekem volt az meg 1 helyen el volt törve.Amin meg jó volt (még 3 db)ott pedig a gumi nem volt 100 százalékos.A berakás az nem volt 3 perc,de a sok kis üveg az autóban,az 1 utálatos dolog.Lehet kapni külön ilyen krómdíszt?Ha megvan, esetleg ezt a műveletet megcsináljuk majd!Csak nem az üvegbetöréssel kezdjük!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7206 Dátum: 2006 Szeptember 17, 17:07:43 »

ablak berakása elött kell!utolag csunya lesz

meg rohadt nagy szopás utólag berakni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7205 Dátum: 2006 Szeptember 17, 16:59:59 »

Ma Sparkafer baráti segítségével (amit most is köszi!), szerencsésen kicseréltük a tegnap betört bal hátsó oldalablakot.

Sajnos a díszlécet (feszítőnek nem nevezném mert láthatólag nem feszít semmit) már nem volt idő visszaaplikálni rá.

Tud valaki valami trükköt, hogyan lehet gyorsan és fájdalommentesen visszarakni?
ablak berakása elött kell!utolag csunya lesz

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #7204 Dátum: 2006 Szeptember 17, 16:52:54 »

Ma Sparkafer baráti segítségével (amit most is köszi!), szerencsésen kicseréltük a tegnap betört bal hátsó oldalablakot.

Sajnos a díszlécet (feszítőnek nem nevezném mert láthatólag nem feszít semmit) már nem volt idő visszaaplikálni rá.

Tud valaki valami trükköt, hogyan lehet gyorsan és fájdalommentesen visszarakni?
Nem elérhető gateman
Hozzászólások: 62

« Hozzászólás #7203 Dátum: 2006 Szeptember 17, 15:08:25 »

Érdemes beszélni a kisöreggel hátha van valami ötlete
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #7202 Dátum: 2006 Szeptember 17, 15:04:53 »

Félreértettél. Komplett műszaki dokumentáció és építési engedélyeztetés van a 100000-ben. már több autó átépítését vitte végig. Szerintem ezt nem csinálod utána. Régebbi Depóban van kép a munkájáról
De ha már nem kapni engedélyt, akkor nem tök mindegy?  Undecided

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető gateman
Hozzászólások: 62

« Hozzászólás #7201 Dátum: 2006 Szeptember 17, 14:58:36 »

Félreértettél. Komplett műszaki dokumentáció és építési engedélyeztetés van a 100000-ben. már több autó átépítését vitte végig. Szerintem ezt nem csinálod utána. Régebbi Depóban van kép a munkájáról
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7200 Dátum: 2006 Szeptember 17, 14:40:30 »

Hello. Kreitli Ferenc Balatonfűzfőn ,egy idős mérnök  komplett kabrióépírésről ad dokumentációt ,  mindenféle vágási és megerősítő átalakítást tartalmaz 100000ft ér.

Balatonfűzfőn van telkünk, de eddig nem sok bogárral/bogarassal találkoztam ott  Wink

100 ezer ft, az, hogy megmondja, hogy hol kell levágni a tetőt ???  Shocked 1 sörért berajzolom én is  Evil Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gateman
Hozzászólások: 62

« Hozzászólás #7199 Dátum: 2006 Szeptember 17, 14:28:04 »

Hello. Kreitli Ferenc Balatonfűzfőn ,egy idős mérnök  komplett kabrióépírésről ad dokumentációt ,  mindenféle vágási és megerősítő átalakítást tartalmaz 100000ft ér.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #7198 Dátum: 2006 Szeptember 17, 13:46:20 »

tudom hogy az 1300-ast "könnyü" vágni,de egy 03-ast kéne,mi porrá van rohadva.
Ha nagyon akarsz egy vágott kabriót, akkor talán érdemesebb egyet venni, mert nem adják olyan drágán, főleg ha szét van rohadva, akkor nem sokra mennél vele....

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #7197 Dátum: 2006 Szeptember 17, 13:27:00 »

tudom hogy az 1300-ast "könnyü" vágni,de egy 03-ast kéne,mi porrá van rohadva.




Üdv!
Azért az nem a vágáson múlik. Építeni is kell rajta pár dolgot. Meg lepapírozni sem lehet már Magyarországon.
Ha meg meglévő papírra kell kocsi, annak ugye meg ott a dokumentációja a Kpm engedélyhez....
Keresd meg aki az eredetit csinálta.
Jó munkát!
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #7196 Dátum: 2006 Szeptember 17, 11:15:33 »

sziasztok!
valaki tud oly helyet,ahol vágnak kabrióvá bogarat?s kábé mennyiért?
üdv:fgab

Üdv!
Azért az nem a vágáson múlik. Építeni is kell rajta pár dolgot. Meg lepapírozni sem lehet már Magyarországon.
Ha meg meglévő papírra kell kocsi, annak ugye meg ott a dokumentációja a Kpm engedélyhez....
Keresd meg aki az eredetit csinálta.
Jó munkát!

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #7195 Dátum: 2006 Szeptember 17, 09:42:51 »

sziasztok!

valaki tud oly helyet,ahol vágnak kabrióvá bogarat?s kábé mennyiért?


üdv:fgab
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7194 Dátum: 2006 Szeptember 16, 21:22:49 »

Felső, 38.3 mm :
gyári szám : 131 405 361F
Ruville német : 915400   unix nr : 704364   2748,-/db
SWAG német : 30 78 0001   unix nr : 885636   3228,-/db
Lemförder (gyári minőség) : 1016704   unix nr : 941565   3878,-/db
Redaelli olasz : 6-71   unix nr : 26136   4135,-/db

Felső, 38.6 mm :
gyári szám : 131 405 361G
Lemförder : 1660701   unix nr : 941723   12716,-/db
Ocap olasz : 0404009   unix nr : 795198   4850,-/db

Alsó 38.3 mm :
gyári szám : 131 405 371G
Ruville : 915406   unix nr : 704369  2769,-/db
SWAG : 30 78 0002   unix nr : 884921   3471,-/db
Lemförder : 1015803   unix nr : 941559   3904,-/db
Redaelli : 6-70   unix nr : 26135   3970,-/db
Optimal : G3-083   unix nr : 26135/1   3300,-/db

Alsó 38.6 mm :
gyári szám : 131 405 371J
ilyet sajnos nem találtam. Ha ezek alapján sem tud adni, akkor zárjon be !  Wink

Köszönöm az értékes infót
matchbox
« Hozzászólás #7193 Dátum: 2006 Szeptember 16, 16:09:44 »

Sziasztok!

Kernek egy rovid felhomalyositast: a vakuumos es ropsulyos gyujtaselosztomban eredetileg hol volt a helye az olajozofilcnek. Filcem mar van, de nem akarnek barkacsolni.

 
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #7192 Dátum: 2006 Szeptember 15, 21:04:41 »

asszem létezik hozzá valami spéci kanyarkulcs.

mondjuk azzal se mentem volna semmire, annyira össze volt hegedve

amúgy a gyárban vszeg egyszerűbb a móka, ott még akkor teszik fel az auspuffot, amikor a motor még kint van

most meg csak a két fűtésdobbal együtt jött ki...
Úgy működik a dolog, hogy el kell kezdeni ledarabolni a dobot, úgyis rom már... A végén csak a csavaros rész marad Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7191 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:44:55 »

valahogy csak odarakta hanzi a gyárban.
csuklós krova, kuranyázás, etc...

asszem létezik hozzá valami spéci kanyarkulcs.

mondjuk azzal se mentem volna semmire, annyira össze volt hegedve

amúgy a gyárban vszeg egyszerűbb a móka, ott még akkor teszik fel az auspuffot, amikor a motor még kint van

most meg csak a két fűtésdobbal együtt jött ki...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7190 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:37:56 »

nahhh megvan az okosság, hogy a picsába lehet leszedni egy odagyógyult typ4-es kipufogót, amit hat csavar tart, és abból kettőhöz egyáltalán nem lehet hozzáférni, de a másik négy sem indul meg...

valahogy csak odarakta hanzi a gyárban.
csuklós krova, kuranyázás, etc...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7189 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:25:37 »

Gondolom anyás az is mint minden kipufi, akkor meg szépen hidegvágóval elvágod a mamát oszt csókolom.

ahammm, hogy ez nem jutott eszembe... pedig van is olyan hidegvágóm, amiben van egy 60 fokos, egy 45 fokos meg még egy 60 fokos kanyar ;-)))

mert kb. ilyesmi kéne csak ahhoz, hogy a hidegvágó feje elérjen az anyáig
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7188 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:23:09 »

rozsda?  Grin

dehogy rozsda. anya a csavaron mintha odahegsztve... előbb téptem el a 8-as csavart, minthogy megindult volna
1303LS
« Hozzászólás #7187 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:18:37 »

nahhh megvan az okosság, hogy a picsába lehet leszedni egy odagyógyult typ4-es kipufogót, amit hat csavar tart, és abból kettőhöz egyáltalán nem lehet hozzáférni, de a másik négy sem indul meg...
Gondolom anyás az is mint minden kipufi, akkor meg szépen hidegvágóval elvágod a mamát oszt csókolom.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #7186 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:15:12 »

nahhh megvan az okosság, hogy a picsába lehet leszedni egy odagyógyult typ4-es kipufogót, amit hat csavar tart, és abból kettőhöz egyáltalán nem lehet hozzáférni, de a másik négy sem indul meg...
rozsda?  Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7185 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:09:26 »

Lángvágo,vagy flex?

lángvágó nem vanik itthon
flex csak amikor már kint van, elvégre a fűtésdoboktól valahogy el kellett választani (és ha kint van, akkor már hozzá lehet férni a felső csavarokhoz is)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #7184 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:05:58 »

nahhh megvan az okosság, hogy a picsába lehet leszedni egy odagyógyult typ4-es kipufogót, amit hat csavar tart, és abból kettőhöz egyáltalán nem lehet hozzáférni, de a másik négy sem indul meg...
Lángvágo,vagy flex?

Tóth Zoltán
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7183 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:02:33 »

nahhh megvan az okosság, hogy a picsába lehet leszedni egy odagyógyult typ4-es kipufogót, amit hat csavar tart, és abból kettőhöz egyáltalán nem lehet hozzáférni, de a másik négy sem indul meg...
Süni
« Hozzászólás #7182 Dátum: 2006 Szeptember 15, 16:32:13 »

Köszi.
Ha valami cikkszámot és gyártót, vagy valami azonosítót tudsz mondani akkor már az is jó, mert ugy katalógusból ki lehet keresni majd. De ha úgy postázod le akkor az szerintem aranyárban lesz.
Felső, 38.3 mm :
gyári szám : 131 405 361F
Ruville német : 915400   unix nr : 704364   2748,-/db
SWAG német : 30 78 0001   unix nr : 885636   3228,-/db
Lemförder (gyári minőség) : 1016704   unix nr : 941565   3878,-/db
Redaelli olasz : 6-71   unix nr : 26136   4135,-/db

Felső, 38.6 mm :
gyári szám : 131 405 361G
Lemförder : 1660701   unix nr : 941723   12716,-/db
Ocap olasz : 0404009   unix nr : 795198   4850,-/db

Alsó 38.3 mm :
gyári szám : 131 405 371G
Ruville : 915406   unix nr : 704369  2769,-/db
SWAG : 30 78 0002   unix nr : 884921   3471,-/db
Lemförder : 1015803   unix nr : 941559   3904,-/db
Redaelli : 6-70   unix nr : 26135   3970,-/db
Optimal : G3-083   unix nr : 26135/1   3300,-/db

Alsó 38.6 mm :
gyári szám : 131 405 371J
ilyet sajnos nem találtam. Ha ezek alapján sem tud adni, akkor zárjon be !  Wink
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7181 Dátum: 2006 Szeptember 15, 08:55:53 »

A Lenfölder gömbfej felénk max. 4eFt/db.
Ez nagyon jó minőségű!

Nekem a kerekekhez kellene, ami a lengőkarok végén van. mondjuk igazából csak az egyik van oda, de az ár függvényében lehet, hogy mind a négyet kicserélem.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7180 Dátum: 2006 Szeptember 15, 08:52:32 »

Akkor jó béna alkatrészesek!
Nagyon sok mindent lehet venni sima alkatrészesnél bogárhoz!

Fiatal kis suttyó volt bent. Lehet hogy tanuló. A tulaj egy időseb férfi, majd megpróbálok vele beszélni, de ő meg ritkán van ott.
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7179 Dátum: 2006 Szeptember 15, 08:48:32 »

annyi hogy a szemesgömbfej cserénél ami kormányműnél van és ebbe csatlakozik a kormánylengéscsillapító nem lehet kapni már olyat mint a gyári, mer 66oson gyárilag ugy van hogy a gömbfej+rud egyben van és végén van egy másik oldallal egyező hosszu rud, mostmeg rudnélküli gömbfej van így rudat hosszabbra kell cserélni
Nekem a kerekekhez kellene, ami a lengőkarok végén van. mondjuk igazából csak az egyik van oda, de az ár függvényében lehet, hogy mind a négyet kicserélem.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7178 Dátum: 2006 Szeptember 15, 08:46:43 »

Akkor jó béna alkatrészesek!
Nagyon sok mindent lehet venni sima alkatrészesnél bogárhoz!

Eddig ha megmondtam mihez kell az alkatrész, mindig kiült az emberek arcára a vigyor.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7177 Dátum: 2006 Szeptember 15, 08:45:47 »

Szerezzek ?  Cool

Köszi.
Ha valami cikkszámot és gyártót, vagy valami azonosítót tudsz mondani akkor már az is jó, mert ugy katalógusból ki lehet keresni majd. De ha úgy postázod le akkor az szerintem aranyárban lesz.
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7176 Dátum: 2006 Szeptember 15, 08:42:28 »

Bementél és körberöhögtek???

Sztem meg simán tudnak beszerezni ha mást nem utángyártottt jó olcsón Smiley

Eddig ha megmondtam mihez kell az alkatrész, mindig kiült az emberek arcára a vigyor.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #7175 Dátum: 2006 Szeptember 15, 08:39:52 »

közben ráaludtam egyet és úgy döntöttem, hogy az éxíjtárcsán lévő jelölés van elQrva.
csak az a kérdés, hogy miképpen lehet az éxíjtárcsát elforgatni a főtengelyhez képest??? :-)))
karcold a jel mellé, hogy +25° Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Süni
« Hozzászólás #7174 Dátum: 2006 Szeptember 14, 23:00:52 »

Hello!
A gömbfejeket lehet más típusra cserélni? Vagy kifejezetten bogáré jó bele? 66-os kocsiban kellene cserélni. De ha igy bemegyek a helyi autósboltba, hogy bogárhoz kellene, akkor körberöhögnek.
Szerezzek ?  Cool
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7173 Dátum: 2006 Szeptember 14, 22:52:00 »

Hello!
A gömbfejeket lehet más típusra cserélni? Vagy kifejezetten bogáré jó bele? 66-os kocsiban kellene cserélni. De ha igy bemegyek a helyi autósboltba, hogy bogárhoz kellene, akkor körberöhögnek.

annyi hogy a szemesgömbfej cserénél ami kormányműnél van és ebbe csatlakozik a kormánylengéscsillapító nem lehet kapni már olyat mint a gyári, mer 66oson gyárilag ugy van hogy a gömbfej+rud egyben van és végén van egy másik oldallal egyező hosszu rud, mostmeg rudnélküli gömbfej van így rudat hosszabbra kell cserélni
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #7172 Dátum: 2006 Szeptember 14, 22:25:15 »

Hello!
A gömbfejeket lehet más típusra cserélni? Vagy kifejezetten bogáré jó bele? 66-os kocsiban kellene cserélni. De ha igy bemegyek a helyi autósboltba, hogy bogárhoz kellene, akkor körberöhögnek.

Bementél és körberöhögtek???

Sztem meg simán tudnak beszerezni ha mást nem utángyártottt jó olcsón Smiley

'81 Hecho en México
Oldalak: 1 ... 1831 1832 1833 1834 1835 [1836] 1837 1838 1839 1840 1841 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.