www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 04:19:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1881 1882 1883 1884 1885 [1886] 1887 1888 1889 1890 1891 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13306592 alkalommal)
szeda_1970
« Hozzászólás #5198 Dátum: 2006 Július 18, 21:19:45 »

Tudnátok segíteni valami gumi váltóméret táblázattal?
Adott egy 6.50-16C gumi aminek kéne a mai nem diagonal megfelelője. Sehol nem találok ilyen táblázatot...
« Utoljára szerkesztve: 2006 Július 18, 23:13:14 írta szeda_1970 »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5197 Dátum: 2006 Július 17, 21:25:25 »

Ilyet mar csinalt mas is, (en meg nem) multkor olvastam a thesamba-n. Pont ott csatlakoznak ra, felnyomjak olajjal, majd utana inditoznak csak.
Mellesleg uj (ujracsapagyazott, uj dugok, stb) motor bejaratasat ti hogy csinaltatok-csinalnatok?
Azért nem vagyok reménytelen eset, nem gondolkodtam rossz irányba.

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5196 Dátum: 2006 Július 17, 20:58:38 »

Köszönöm a linket, meg Balage-nak is a sok képet, nagyon tanulságos volt!
Azért az ledöbbentő volt számomra hogy milyen jó állapotban volt pl a '63-as alvázfeje+padlólemeze. Újabb bizonyítéka annak hogy akkoriban valamiért még "belerakták az anyagot" a vasba Smiley

Ime egy '81-esé:

http://web.axelero.hu/aptom/ramen1.jpg
http://web.axelero.hu/aptom/ramen2.jpg
http://web.axelero.hu/aptom/ramen3.jpg

+ a mellsőtengely (a bűnös csavarral)

http://web.axelero.hu/aptom/kiszakadtcs.jpg
http://web.axelero.hu/aptom/mtengely1.jpg
http://web.axelero.hu/aptom/mtengely2.jpg

ez igy van 74 után szar futómüfejet gyártanak sajna

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #5195 Dátum: 2006 Július 17, 20:55:05 »

Ajánlom magamat (azaz a 63-as autóm alakulásáról készült sorozatot):
....

Köszönöm a linket, meg Balage-nak is a sok képet, nagyon tanulságos volt!
Azért az ledöbbentő volt számomra hogy milyen jó állapotban volt pl a '63-as alvázfeje+padlólemeze. Újabb bizonyítéka annak hogy akkoriban valamiért még "belerakták az anyagot" a vasba Smiley

Ime egy '81-esé:

http://web.axelero.hu/aptom/ramen1.jpg
http://web.axelero.hu/aptom/ramen2.jpg
http://web.axelero.hu/aptom/ramen3.jpg

+ a mellsőtengely (a bűnös csavarral)

http://web.axelero.hu/aptom/kiszakadtcs.jpg
http://web.axelero.hu/aptom/mtengely1.jpg
http://web.axelero.hu/aptom/mtengely2.jpg
http://web.axelero.hu/aptom/mtengely4.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2006 Július 17, 21:00:10 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5194 Dátum: 2006 Július 17, 19:45:45 »

úgy érzem, nem értékelitek munkásságomat 



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #5193 Dátum: 2006 Július 17, 15:55:00 »

motort cseréltem a bogimba, igaz voltak némi prodlémák azzal a szemét kuplunggal de most minden jo Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #5192 Dátum: 2006 Július 17, 10:54:44 »

Mindenesetre egy jó nagy seggberúgással kell kezdeni, hogy tudja van apja!   Smiley

Meg kéne jeletetni: Pityubácsi tanácsai c. könyvet.
Különösen kíváncsi lennék a gyereknevelésről szóló részre. Smiley)))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #5191 Dátum: 2006 Július 17, 10:48:43 »

indítás, padlógáááááz!! :-))

Meg kéne jeletetni: Pityubácsi tanácsai c. könyvet.
Különösen kíváncsi lennék a gyereknevelésről szóló részre. Smiley)))

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #5190 Dátum: 2006 Július 17, 07:20:52 »

indítás, padlógáááááz!! :-))

Aztán meg flexelés és egyebek....  Grin Wink Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5189 Dátum: 2006 Július 16, 22:24:43 »

Mellesleg uj (ujracsapagyazott, uj dugok, stb) motor bejaratasat ti hogy csinaltatok-csinalnatok?

indítás, padlógáááááz!! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5188 Dátum: 2006 Július 16, 22:16:40 »

Ilyet mar csinalt mas is, (en meg nem) multkor olvastam a thesamba-n. Pont ott csatlakoznak ra, felnyomjak olajjal, majd utana inditoznak csak.
Mellesleg uj (ujracsapagyazott, uj dugok, stb) motor bejaratasat ti hogy csinaltatok-csinalnatok?

fokozódó terheléssel menni 500 km t, akkor olajat cserélni, majd 1000 nél 2000 nél is.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5187 Dátum: 2006 Július 16, 22:15:43 »

Ajánlom magamat (azaz a 63-as autóm alakulásáról készült sorozatot):
http://vwbug.hu/1963_3.html
<beszúrt kép törölve>


a váltó mivel lett újrakenve?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #5186 Dátum: 2006 Július 16, 22:12:48 »

A henger falát. A gyertya helyén pl. Kicsit nehézkes, de megéri. Lehetne másképp is, azon gondolkoztam, hogyan lehetne rácsatlakozni az olajgomba helyére, hogy utána valami AC-vel fel lehetne-e tölteni a motort olajjal?

Ilyet mar csinalt mas is, (en meg nem) multkor olvastam a thesamba-n. Pont ott csatlakoznak ra, felnyomjak olajjal, majd utana inditoznak csak.
Mellesleg uj (ujracsapagyazott, uj dugok, stb) motor bejaratasat ti hogy csinaltatok-csinalnatok?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #5185 Dátum: 2006 Július 16, 21:26:51 »

Üdv!

Tudtok segíteni olyan képek/linkek/leírások küldésében ahol a kaszni lekerül az alvázról? Az se hátrány ha tartalmaz "küszöbcsere: igy kell csinálni" tipusú útmutatót...

Ajánlom magamat (azaz a 63-as autóm alakulásáról készült sorozatot):
http://vwbug.hu/1963_3.html

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #5184 Dátum: 2006 Július 16, 21:14:52 »

Üdv!

Tudtok segíteni olyan képek/linkek/leírások küldésében ahol a kaszni lekerül az alvázról? Az se hátrány ha tartalmaz "küszöbcsere: igy kell csinálni" tipusú útmutatót...

'81 Hecho en México
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #5183 Dátum: 2006 Július 16, 11:29:25 »

Motoros boltokban lehet kapni nagyon szép, krómozott hátú indexeket, általában csopperekre meg mindenféle custom-bike-okra szokták szerelni. Én valahol itt nézelődnék.
Mielőtt megkérdezed, most hirtelen konkrét boltot nem tudok mondani, talán itt: www.rmcmotor.hu
Nekik biztos van.

Nagyon szépen köszönöm!  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5182 Dátum: 2006 Július 16, 11:22:07 »

Aha, de ha vendégindexet akarok feltenni akkor általában miknek az indexeit szokták feltenni?  Smiley

Motoros boltokban lehet kapni nagyon szép, krómozott hátú indexeket, általában csopperekre meg mindenféle custom-bike-okra szokták szerelni. Én valahol itt nézelődnék.
Mielőtt megkérdezed, most hirtelen konkrét boltot nem tudok mondani, talán itt: www.rmcmotor.hu
Nekik biztos van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #5181 Dátum: 2006 Július 16, 11:15:09 »

sikerült beinditanom a motort
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #5180 Dátum: 2006 Július 16, 11:02:25 »

Én nem. Ez az index (ha motoré) akkor valami öreg gép.
Aha, de ha vendégindexet akarok feltenni akkor általában miknek az indexeit szokták feltenni?  Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5179 Dátum: 2006 Július 16, 10:57:41 »

Alkatrészek-ben tud nekem segiteni vki?

Én nem. Ez az index (ha motoré) akkor valami öreg gép.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5178 Dátum: 2006 Július 16, 10:56:35 »

a karbiba? az olyan hatású mint a "hidegindító" vagy "start hilfe"?


Igen, arra jó, hogy megindul a motor, ha rendben van a gyújtás. Akkor pedig már "csak" a benzinellátást kell ellenőrizni.
És azért óvatosan, mert detonáció szerűen ég és ha sokat fújtok vissza is durran. Szóvel nem egy palackot kell belefújni...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5177 Dátum: 2006 Július 16, 10:54:04 »

Ha valaki tud egy linket WEBER karbik fúvókázásáról, különösen a DCNF-ekről, szivesen vennék linket privátban, mert most 4-5 napig nem tudok fórumot olvasni.

Köszönöm!

(Úgy néz ki, hogy sikerült szereznem egy pár DCNF-t, ami azért különleges, mert az egyetlen dupla WEBER karbi, ami egy megfelelő szűrővel befér a typ3 motorterébe, és vissza lehet tenni a fedelet. A tippért köszönet Ratronak!  Wink )

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #5176 Dátum: 2006 Július 16, 10:51:51 »

Alkatrészek-ben tud nekem segiteni vki?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #5175 Dátum: 2006 Július 16, 10:48:27 »

Valaki indítózik és fektisztítót kell belefújni. Óvatosan!
a karbiba? az olyan hatású mint a "hidegindító" vagy "start hilfe"?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5174 Dátum: 2006 Július 16, 10:46:17 »

Meg a karbitorokba injekciós fecskendővel nyomass egy kis benyát.. Roll Eyes

Valaki indítózik és fektisztítót kell belefújni. Óvatosan!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5173 Dátum: 2006 Július 16, 10:45:27 »

A hengerfalra nem az olajszivattyú juttatja az olajat, hanem a főtengely szóróolajozással hordja fel.
Egyébként igaz, ha lassan forgat az indító akkor száraz marad a hengerfal.

Még azt is elmondom, hogy ezért (is ) fontos, hogy a hajtórudak amikor felkerülnek a hajtókarokra akkor megnézzük, hogy van-e elegendő oldalirányú mozgása, mert ez az a hézag, ahol a forattyúcsapról a főtengely forgása közben a kenőolaj eltávozik. Így biztosítja a csap hűtését és nem utolsósorban a szóróolajozást. Ennek a hézegnak legalább 0.7 mm-nek kell lenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #5172 Dátum: 2006 Július 16, 10:08:55 »

Meg a karbitorokba injekciós fecskendővel nyomass egy kis benyát.. Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5171 Dátum: 2006 Július 16, 07:12:54 »

Milyen régen volt beindítva? Ha az olaj lefolyott a karterba, nincs olajfilm a henger falán, kevesebb a kompresszió. Az önindító nem forgat annyit, hogy az olajszivattyú felnyomja az olajat, ezért jobb, ha magad juttatsz a henger falára egy keveset...

A hengerfalra nem az olajszivattyú juttatja az olajat, hanem a főtengely szóróolajozással hordja fel.
Egyébként igaz, ha lassan forgat az indító akkor száraz marad a hengerfal.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #5170 Dátum: 2006 Július 16, 06:53:42 »

most lett meggyürüzve aztán meg lett tisztogatva aztán beállitottuk de nem akart beindulni.forog olyan mintha beindulna de aztán nem


gyújtási sorrend az eloszton ?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5169 Dátum: 2006 Július 15, 21:38:38 »

hát a karbit rángattuk hogy follyon a nyál de semmi
hogy van az az olajos trükk mit kell be olajozni?

A henger falát. A gyertya helyén pl. Kicsit nehézkes, de megéri. Lehetne másképp is, azon gondolkoztam, hogyan lehetne rácsatlakozni az olajgomba helyére, hogy utána valami AC-vel fel lehetne-e tölteni a motort olajjal?

Bácsi Győző
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #5168 Dátum: 2006 Július 15, 21:30:53 »

Attól a dolog még fennáll! Eddigi tapasztalatom szerint a karbival is durván kel bánni, egy indít, egy meg rángatja a gázkart, általában sikerül. Ha már beröffen, lehet finomítani!
hát a karbit rángattuk hogy follyon a nyál de semmi
hogy van az az olajos trükk mit kell be olajozni?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5167 Dátum: 2006 Július 15, 21:25:56 »

most lett meggyürüzve aztán meg lett tisztogatva aztán beállitottuk de nem akart beindulni.forog olyan mintha beindulna de aztán nem
Attól a dolog még fennáll! Eddigi tapasztalatom szerint a karbival is durván kel bánni, egy indít, egy meg rángatja a gázkart, általában sikerül. Ha már beröffen, lehet finomítani!

Bácsi Győző
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #5166 Dátum: 2006 Július 15, 21:22:37 »

Milyen régen volt beindítva? Ha az olaj lefolyott a karterba, nincs olajfilm a henger falán, kevesebb a kompresszió. Az önindító nem forgat annyit, hogy az olajszivattyú felnyomja az olajat, ezért jobb, ha magad juttatsz a henger falára egy keveset...
most lett meggyürüzve aztán meg lett tisztogatva aztán beállitottuk de nem akart beindulni.forog olyan mintha beindulna de aztán nem
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5165 Dátum: 2006 Július 15, 21:17:43 »

még valami hiányzik mert ezek meg vannak
Milyen régen volt beindítva? Ha az olaj lefolyott a karterba, nincs olajfilm a henger falán, kevesebb a kompresszió. Az önindító nem forgat annyit, hogy az olajszivattyú felnyomja az olajat, ezért jobb, ha magad juttatsz a henger falára egy keveset...

Bácsi Győző
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #5164 Dátum: 2006 Július 15, 21:08:48 »

Benzin, szikra. Mire gondolsz még?
még valami hiányzik mert ezek meg vannak
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5163 Dátum: 2006 Július 15, 21:08:16 »

még jo hogy irtad majd elfelejtettem én is felrakni az aksit.jol feltöltöm..
nincs valami tuti tipp hogy lehet beinditani..
Benzin, szikra. Mire gondolsz még?

Bácsi Győző
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #5162 Dátum: 2006 Július 15, 21:01:52 »

Jó, hogy írod, megyek felakasztom a töltőre az akksit, ilyet én is tervezek! Meg motortér pucerálást-festést!
még jo hogy irtad majd elfelejtettem én is felrakni az aksit.jol feltöltöm..
nincs valami tuti tipp hogy lehet beinditani..
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5161 Dátum: 2006 Július 15, 20:59:22 »

hello nincs valakinek kedve holnap szmb-zni  monoron, van egy motorom amit be kellene inditani
Jó, hogy írod, megyek felakasztom a töltőre az akksit, ilyet én is tervezek! Meg motortér pucerálást-festést!

Bácsi Győző
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #5160 Dátum: 2006 Július 15, 20:55:34 »

hello nincs valakinek kedve holnap szmb-zni  monoron, van egy motorom amit be kellene inditani
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5159 Dátum: 2006 Július 15, 07:39:13 »

OK, csak azért kérdeztem, hogy ne rángassam ott mint a hülye  Grin Grin Grin

Pedig előfordulhat! Ha az ülés gyári, akkor a belső sín alagüt felöli oldalán VAN egy pöcök, egy lemezrugócska, azt csak az ujjaddal érzed, mert a fejed nem fér be ( az enyém legalábbis), na azt fel kell húzni, úgy 2-3 mm-t, és máris jön az ülés kifele!

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 1881 1882 1883 1884 1885 [1886] 1887 1888 1889 1890 1891 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.