www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 08, 20:12:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921279 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13955670 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71082 Dátum: 2014 Március 28, 17:56:22 »

a legközelebbi törődésnél baszd ki azt a légszűrőt, vagy legalább mosd ki és olajozd be!
Elfelejtettem válaszolni.
Megvan már az uj cseredarab.

Tóth Zoltán
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #71081 Dátum: 2014 Március 28, 06:23:50 »

Cimbora typ4 motorja nem megy, de legalább sokat eszik. Vagyis megy, viszi az autót, de közepes fordulatszám tartományban sűrűn megtorpan, olyan mintha nem kapna benzint, közben 20 literes a fogyasztása és erőtlen. Az alap ellenőrzéseken (gyertya, szelephézag, megszakító) túl vagyunk. A baj az, hogy pont a motor beállításhoz nem értünk és a közelben nem tudok senkit, aki keni vágja ezt a témát.  Embarrassed A karbik beállítására gyanakszunk, mégis mit kéne megvizsgálni, beállítani. (A gyári karbipár van a motoron)  Huh

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71080 Dátum: 2014 Március 27, 22:39:03 »

miért?


Mert egy hibalehetőség a motortérben és a noname szűrők nem is biztonságosak.
Jobb a váltó mellett, tényleg.


De ez a motorlemez színre fényezés mekkora flash volt, nekem soha nem volt egyik autóm sem ilyen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #71079 Dátum: 2014 Március 27, 22:04:22 »

Meg tudna merni valaki, hogy a muszerfalon a lampa/ablaktorlo kapcsolojanak a luka pontosan mekkora?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71078 Dátum: 2014 Március 27, 20:20:27 »

Alacsony költségvetésü bogár talpraállitásom lassan,de halad.
Kapott egy kis törödést a motortér.
a legközelebbi törődésnél baszd ki azt a légszűrőt, vagy legalább mosd ki és olajozd be!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71077 Dátum: 2014 Március 27, 17:34:53 »

azt a benzinszurot dobd ki a motor térből, es váltó melle tedd!
Jelenleg a fékek vannak teritéken,azokat finomitjuk.
Hiába vasaltam közel 100km-en keresztül,szét kellett kapni,tisztitani,beállitani mind a 4 keréknél.
Kézifék bowdent is igazitani kellett,nem tett jót az 5 év helybenjárás a vasnak.
De jövö héten müszaki,hátszél nélkül megyek neki! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71076 Dátum: 2014 Március 27, 17:30:35 »

miért?
azt a benzinszurot dobd ki a motor térből, es váltó melle tedd!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71075 Dátum: 2014 Március 27, 17:30:08 »

Hajrá Vaga! Rajzásra ezzel jössz?
Nagyon bizok benne!
De a busz is ott lesz,soförböl nincs hiány itthon! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #71074 Dátum: 2014 Március 27, 17:29:02 »

Alacsony költségvetésü bogár talpraállitásom lassan,de halad.
Kapott egy kis törödést a motortér.
<beszúrt kép törölve>
Feltámadt az összes hátsó lámpa is.
<beszúrt kép törölve>
Vissza került a kürtgyürüs kormány.
<beszúrt kép törölve>
Faragtam kalap tartót is,szolid Hi-Fi-vel(szól,mint állat! Grin)
A hátsó üléstámla hiányosságát elfedi az üléshuzat. Cheesy
<beszúrt kép törölve>
Ha nem muszáj,fikázást nem kérek.
azt a benzinszurot dobd ki a motor térből, es váltó melle tedd!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71073 Dátum: 2014 Március 27, 17:26:11 »

Alacsony költségvetésü bogár talpraállitásom lassan,de halad.
Kapott egy kis törödést a motortér.
<beszúrt kép törölve>
Feltámadt az összes hátsó lámpa is.
<beszúrt kép törölve>
Vissza került a kürtgyürüs kormány.
<beszúrt kép törölve>
Faragtam kalap tartót is,szolid Hi-Fi-vel(szól,mint állat! Grin)
A hátsó üléstámla hiányosságát elfedi az üléshuzat. Cheesy
<beszúrt kép törölve>
Ha nem muszáj,fikázást nem kérek.

Hajrá Vaga! Rajzásra ezzel jössz?

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71072 Dátum: 2014 Március 27, 17:16:01 »

Alacsony költségvetésü bogár talpraállitásom lassan,de halad.
Kapott egy kis törödést a motortér.

Feltámadt az összes hátsó lámpa is.

Vissza került a kürtgyürüs kormány.

Faragtam kalap tartót is,szolid Hi-Fi-vel(szól,mint állat! Grin)
A hátsó üléstámla hiányosságát elfedi az üléshuzat. Cheesy

Ha nem muszáj,fikázást nem kérek.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 27, 17:18:24 írta Vagabond »

Tóth Zoltán
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71071 Dátum: 2014 Március 27, 16:31:54 »

Lendkerék, más a fogszáma.
Dudák? 2 db van, hangoltak, 12 volttal nem tom hogy szólnak. Relézve is vannak.
Hátsóablak fűtés (ha netán műxik)
Benzinszint műszer?
Köszi, motor nincs még benne, ez eleve AB-s motoron levő lesz, tehát gondolom, hogy jó.
Karbit én teszek rá, dellorto-t, ott nem lesz gond. Rádió detto. Az óra visszajelzőit, hatter világítást szeretném még igazán tudni.
Kürtöket is én teszek, az 12V lesz eleve. Az önindítót, ha már úgyis kell, akkor egyszerűbb 12V-osat tenni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #71070 Dátum: 2014 Március 27, 15:56:02 »


Van még más?
-karbin a szivató
-ha van rajta mágnesszelep talán azt is?
-rádió ha van
-izzók cserések, belső világítást ne feledd, de az órák háttérvilágítását pl nem tudom. gondolom az is csere
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29090


Road Force One

« Hozzászólás #71069 Dátum: 2014 Március 27, 15:47:27 »

Pontosan milyen alkatrészeket érint a 6-ról 121V-ra átépítés? Teljes listát szeretnék, köszi! Azért lenne fontos, mert eredetileg 6V-os Karmannhoz kezdeném el gyűjtögetni az alkatrészeket nulláról
- generátor
- fesszab
- önindító
- aksi
- ablaktörlőmotor
- izzók (? melyiket kell mindenképpen cserélni, és mi az, ami maradhat?)
- index relé
- fényváltó relé

Van még más?

Én anno, mikor ezt megcsináltam az elős Bogarammal, akkor az önindítót hagytam (* Gabi tanácsára)... csak vigyázni kellett, hogy rövideket indítózzak... pár évet kihúzott így nálam.... Wink Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71068 Dátum: 2014 Március 27, 15:29:35 »

Pontosan milyen alkatrészeket érint a 6-ról 121V-ra átépítés? Teljes listát szeretnék, köszi! Azért lenne fontos, mert eredetileg 6V-os Karmannhoz kezdeném el gyűjtögetni az alkatrészeket nulláról
- generátor
- fesszab
- önindító
- aksi
- ablaktörlőmotor
- izzók (? melyiket kell mindenképpen cserélni, és mi az, ami maradhat?)
- index relé
- fényváltó relé

Van még más?
Lendkerék, más a fogszáma.
Dudák? 2 db van, hangoltak, 12 volttal nem tom hogy szólnak. Relézve is vannak.
Hátsóablak fűtés (ha netán műxik)
Benzinszint műszer?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71067 Dátum: 2014 Március 27, 14:15:40 »

Pontosan milyen alkatrészeket érint a 6-ról 121V-ra átépítés? Teljes listát szeretnék, köszi! Azért lenne fontos, mert eredetileg 6V-os Karmannhoz kezdeném el gyűjtögetni az alkatrészeket nulláról
- generátor
- fesszab
- önindító
- aksi
- ablaktörlőmotor
- izzók (? melyiket kell mindenképpen cserélni, és mi az, ami maradhat?)
- index relé
- fényváltó relé

Van még más?
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 27, 14:47:48 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71066 Dátum: 2014 Március 26, 20:35:49 »

kösz szépen, majd jelentkezem, ha beszereztem a cuccot.
Ok, ott lakom, ahol a Gyula .

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71065 Dátum: 2014 Március 26, 20:32:53 »

Sziasztok!
Megrendeltem a megszakítót az autós boltban a buszomhoz,de alfa rómeó megszakítót hoztak,az jó bele?
El hoztam,de ha nem jó hozzá kicserélik.
Jó lehet hozzá?
Szombaton jön a villamosságis haverom be szerelni,de akkor már nem lesz idő újat venni.

elosztófedelet leszeded, pipát leszeded (ez eddig kábé 20 másodperc)
összenézed (3 másodperc)
aztán eldöntöd (1 másodperc)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71064 Dátum: 2014 Március 26, 19:41:43 »

Sziasztok!
Megrendeltem a megszakítót az autós boltban a buszomhoz,de alfa rómeó megszakítót hoztak,az jó bele?
El hoztam,de ha nem jó hozzá kicserélik.
Jó lehet hozzá?
Szombaton jön a villamosságis haverom be szerelni,de akkor már nem lesz idő újat venni.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71063 Dátum: 2014 Március 26, 18:32:47 »



Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #71062 Dátum: 2014 Március 26, 18:20:54 »

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #71061 Dátum: 2014 Március 26, 18:18:13 »

Tök könnyű. Nincs egy óra az egész. Ha átjössz, itt megcsinálhatjuk ketten SZMB keretében.

kösz szépen, majd jelentkezem, ha beszereztem a cuccot.
Rulezka
« Hozzászólás #71060 Dátum: 2014 Március 26, 16:28:17 »

arra gondoltam, hogy a saját aljzatból tölti a saját akksiját.
és akkor meg is van a perpetuum mobile :-)
van napelemes akkutöltikéző, vegyél olyat Cheesy
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71059 Dátum: 2014 Március 26, 16:20:02 »

volt tegnap egy kis időm és kedvem. zsírozgattam, kenegettem, de sajna nem lett jobb. szerkezetcsere lesz a vége.   Undecided
mekkora szopacs azt kicserélni? van valami trükk?  Huh
Tök könnyű. Nincs egy óra az egész. Ha átjössz, itt megcsinálhatjuk ketten SZMB keretében.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #71058 Dátum: 2014 Március 26, 15:18:37 »

Hazahoztam a négy ajtót. Kettő, ami volt, kettőt itt vettem Bélától. Mindkettő gyári fényezésűnek néz ki, még a fólia is sértetlen belül.
Az a kérdésem, hogy a vízlehúzókat hogyan szedjük le, hogy még visszarakható legyen?
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 26, 15:20:52 írta Zoli »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71057 Dátum: 2014 Március 26, 15:16:14 »

arra gondoltam, hogy a saját aljzatból tölti a saját akksiját.
és akkor meg is van a perpetuum mobile :-)


értette mindenki

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71056 Dátum: 2014 Március 26, 15:15:40 »

De, csak nem lesz eredményes Smiley
arra gondoltam, hogy a saját aljzatból tölti a saját akksiját.
és akkor meg is van a perpetuum mobile :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71055 Dátum: 2014 Március 26, 15:14:59 »

De, csak nem lesz eredményes Smiley

kéne egy olyan töltő, ami a szivargyújtóba dugható és akkor tölti magát a kocsi állás közben is.
persze ahol csak gyújtáson van áram a szivargyújtóban, ott nem alkalmazható :-))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71054 Dátum: 2014 Március 26, 15:11:22 »

Tessék beszerezni egy autós csepptöltőt (3e fekszik nálam egy).
kéne egy olyan töltő, ami a szivargyújtóba dugható és akkor tölti magát a kocsi állás közben is.
persze ahol csak gyújtáson van áram a szivargyújtóban, ott nem alkalmazható :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #71053 Dátum: 2014 Március 26, 10:02:22 »

kuka
Az. Mekkora kellene? Holnap terveztem, hogy bemegyek a nagykerbe. Találd ki...

Tessék beszerezni egy autós csepptöltőt (3e fekszik nálam egy).
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #71052 Dátum: 2014 Március 26, 08:57:03 »

Ha kell van használt, de jó akksim olcsópénzért.
mégpedig?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #71051 Dátum: 2014 Március 26, 08:14:40 »

gondoltam, csak hátha..
egyébként nem csoda, évente háromszor-négyszer volt mindössze használva
Ha kell van használt, de jó akksim olcsópénzért.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #71050 Dátum: 2014 Március 26, 07:36:28 »

Ennek már nincs baja, boldogan távozott az örök ampermezőkre.
gondoltam, csak hátha..
egyébként nem csoda, évente háromszor-négyszer volt mindössze használva
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #71049 Dátum: 2014 Március 26, 07:34:57 »

volt tegnap egy kis időm és kedvem. zsírozgattam, kenegettem, de sajna nem lett jobb. szerkezetcsere lesz a vége.   Undecided
mekkora szopacs azt kicserélni? van valami trükk?  Huh
az enyém nem pont olyan szerkezet mint a tiéd, de ha a kárpitot leszedtem, már nem volt semmi gond, adta magát. nálam a legrosszabb az volt hogy az üveget szorító sín rozsdás volt és nem volt benne tömítés, de szereztem egy bontottat és szorítottam bele egy gumilapot. nálad egyszerűbb lesz a helyzet, nem lesz trükk. bár az új szerkezetek minőségét nem ismerem
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #71048 Dátum: 2014 Március 26, 07:30:41 »

volt tegnap egy kis időm és kedvem. zsírozgattam, kenegettem, de sajna nem lett jobb. szerkezetcsere lesz a vége.   Undecided
mekkora szopacs azt kicserélni? van valami trükk?  Huh
1303LS
« Hozzászólás #71047 Dátum: 2014 Március 26, 07:29:42 »

terheletlenül mérhető a 12.4 Volt
Ennek már nincs baja, boldogan távozott az örök ampermezőkre.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #71046 Dátum: 2014 Március 26, 07:28:03 »

ráadod a világítást és ha pezseg akkor cellazárlat, 10és fél volttal lehet hogy a duda nem szól de az önindító még forog Undecided csak a halgatózás közben fel ne robbanjon  Cool
dehogy forog az önindító, egy negyedet sem.
még bikakábellel sem ment át rá annyi nafta a kocsimból kiszedett akksiról, hogy indujon. már azt hittük valami más döglött meg. de az én akksimra áttéve a vezetékeket simán indult. ja, mivel dízel kistraktorról van szó, (és simán jár akksi nélkül is Grin) járó motornál áttettük vissza a vezetékeket a szar akksira. egy óra használat után leállítottuk és ugyanúgy nem indult. a másik akksiról meg újra simán.

Itt már kapacitása nincs az akkumulátornak.
valami kímélő töltéssel lehet még esély, vagy valószínűleg kuka?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #71045 Dátum: 2014 Március 25, 22:03:13 »

valami cellazárlat?
Nem. Ha cella zárlat lenne, akkor terhelés nélkül is keveset mérnél.
Mint én a múlt héten. 11 V volt terheletlenül.
6x2,1V így jön ki a kb. 12.8V.

Itt már kapacitása nincs az akkumulátornak.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71044 Dátum: 2014 Március 25, 22:02:09 »

mi lehet annak az akksinak a baja, amin terheletlenül mérhető a 12.4 Volt. de a gyújtást ráadva már csak 10.5V és így a dudát sem hajlandó megszólaltatni?
van benne elég folyadék és
előtte elvileg 48 órát töltőn volt (valami öreg orosz töltő, tavaly még jó volt)

valami cellazárlat? (ez nem a kocsimban van, egy ritkán használt akksi)
ráadod a világítást és ha pezseg akkor cellazárlat, 10és fél volttal lehet hogy a duda nem szól de az önindító még forog Undecided csak a halgatózás közben fel ne robbanjon  Cool

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #71043 Dátum: 2014 Március 25, 21:57:22 »

mi lehet annak az akksinak a baja, amin terheletlenül mérhető a 12.4 Volt. de a gyújtást ráadva már csak 10.5V és így a dudát sem hajlandó megszólaltatni?
van benne elég folyadék és
előtte elvileg 48 órát töltőn volt (valami öreg orosz töltő, tavaly még jó volt)

valami cellazárlat? (ez nem a kocsimban van, egy ritkán használt akksi)
Oldalak: 1 ... 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.