www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 07, 08:43:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921194 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 ... 33
Nyomtatás
Szerző Téma: Képeslapok - vw témában  (Megtekintve 790868 alkalommal)
Nem elérhető isi5
Hozzászólások: 32

« Hozzászólás #450 Dátum: 2008 Szeptember 12, 06:39:29 »

Nyári viselet

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető isi5
Hozzászólások: 32

« Hozzászólás #449 Dátum: 2008 Szeptember 12, 06:36:19 »

Már mindent értek!! Shocked

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető isi5
Hozzászólások: 32

« Hozzászólás #448 Dátum: 2008 Szeptember 11, 21:24:38 »

 Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető isi5
Hozzászólások: 32

« Hozzászólás #447 Dátum: 2008 Szeptember 11, 21:22:34 »

Oldal....?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető isi5
Hozzászólások: 32

« Hozzászólás #446 Dátum: 2008 Szeptember 11, 21:20:29 »

Mióta?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #445 Dátum: 2008 Szeptember 11, 21:00:24 »

kiflit valaki

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #444 Dátum: 2008 Szeptember 04, 21:46:38 »

Érdekesek voltak ezek az 1996-os bogarak, a praktikerben is ezt lehetett kapni, meg valami tescoszerű áruházban :-)

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

tok jo Grin
ezekszerint az enyem brilliantweiss volt Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #443 Dátum: 2008 Szeptember 04, 21:43:27 »

Szép autó!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #442 Dátum: 2008 Szeptember 03, 11:24:06 »

Érdekesek voltak ezek az 1996-os bogarak, a praktikerben is ezt lehetett kapni, meg valami tescoszerű áruházban :-)


Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #441 Dátum: 2008 Szeptember 01, 08:50:47 »

Az ma sem körforgalom és nem is volt tudomásom szerint az semikor. Ha a Clark Ádám térre gondolsz, a 0 km-nél.
már az lett!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #440 Dátum: 2008 Szeptember 01, 08:23:32 »

Ugygondolom valamennyire idetartoznak a könyvek is.
Ezt tegnap sikerült ismét megvennem, miután egyszer hülye fejemmel eladtam. Ezt a VW adta ki 1988-ban, amikor 50 éves volt a VW (érdekes, a bogár 1986-ban a vw 88-ban volt 50 éves  Wink )
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #439 Dátum: 2008 Augusztus 26, 11:25:41 »

Sandra and our 1953 VW

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #438 Dátum: 2008 Augusztus 26, 11:19:11 »








« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 26, 11:40:10 írta NGA »
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #437 Dátum: 2008 Augusztus 26, 11:14:37 »

1970


Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #436 Dátum: 2008 Augusztus 26, 11:07:45 »


Berliner Kammergericht: Sitz des Alliierten Kontrollrats 1971
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #435 Dátum: 2008 Augusztus 26, 11:02:54 »

Na ismét a neten talált arhiv képek, képeslapok :-)

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #434 Dátum: 2008 Március 19, 14:52:40 »

1973 - újautók
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #433 Dátum: 2008 Március 19, 14:50:25 »

Ez nemsemmi:
http://vwpostcards.blogspot.com/
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #432 Dátum: 2008 Március 05, 14:23:17 »

Az ma sem körforgalom és nem is volt tudomásom szerint az semikor. Ha a Clark Ádám térre gondolsz, a 0 km-nél.

jelzem az tényleg sosem volt körforgalom (a lánchíd-alagút vonalnak volt elsőbbsége), de pár hónapja viszont az lett
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #431 Dátum: 2008 Március 05, 14:08:40 »

Szerintem meg volt. Pl. az Alagút elött. Szépen teleültették Április 4-re árvácskával.

Az ma sem körforgalom és nem is volt tudomásom szerint az semikor. Ha a Clark Ádám térre gondolsz, a 0 km-nél.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #430 Dátum: 2008 Március 05, 14:00:17 »

Szerintem meg volt. Pl. az Alagút elött. Szépen teleültették Április 4-re árvácskával.

Abban a korban még nem találták fel a körforgalmat. Grin

 Evil
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #429 Dátum: 2008 Március 05, 11:32:57 »

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #428 Dátum: 2008 Február 13, 20:04:01 »

Abban a korban még nem találták fel a körforgalmat. Grin

 Evil

akkor izé, szóval azért csak körben ment ott a forgalom ;-)
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #427 Dátum: 2008 Február 13, 17:49:40 »

Én semmit.
Öreg vagyok már a veréshez és az se javít rajtam.


 Evil

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #426 Dátum: 2008 Február 13, 17:43:51 »

Abban a korban még nem találták fel a körforgalmat. Grin

 Evil
Hogy ezé Te mit fogsz kapni!! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #425 Dátum: 2008 Február 13, 17:38:21 »

milyen jókat bicikliztem én itt annakidején. a szembelevő utca lejtőjén lefelé ezerrel, aztán bevenni a körforgalmat az állomás előtt ;-)))

Abban a korban még nem találták fel a körforgalmat. Grin

 Evil

Sompi
« Hozzászólás #424 Dátum: 2008 Február 13, 07:12:20 »

milyen jókat bicikliztem én itt annakidején. a szembelevő utca lejtőjén lefelé ezerrel, aztán bevenni a körforgalmat az állomás előtt ;-)))
....én is!! a Petőfi S. utcában volt egy nyaralónk!! ott töltöttem a nyarakat gyerkőcekoromban. isteni volt.
Később pedig nemegyszer részegeskedtünk erre a haverjaimmal.... Szóval Balatonszemes RULEZ!!
Ja és a Latinovics-Bujtor-Frenreisz mamának is bogara volt csak ogy ne legyen off!  Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #423 Dátum: 2008 Február 12, 21:47:44 »

Balatonszemes, vasútállomás. Bokor mögött bogi. Smiley

milyen jókat bicikliztem én itt annakidején. a szembelevő utca lejtőjén lefelé ezerrel, aztán bevenni a körforgalmat az állomás előtt ;-)))
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #422 Dátum: 2008 Február 12, 21:44:54 »

Balatonszemes, vasútállomás. Bokor mögött bogi. Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #421 Dátum: 2008 Február 08, 20:04:31 »

sárgabogi hollandiából..... Cool
Azt hittem hogy "Írországba " jártál Grin Grin Grin Evil Evil Evil
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #420 Dátum: 2008 Február 08, 17:45:02 »

sárgabogi hollandiából..... Cool

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #419 Dátum: 2008 Február 06, 15:18:31 »

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #418 Dátum: 2008 Február 05, 17:06:36 »

Az ICS-k műszaki hibából eredő legsúlyosabb balesete 1986. IV. 15-én, a Karinthy Frigyes út és a Budafoki út kereszteződésében következett be: az 1449-es 6-os villamos elsodorta a 10-es vonalon közlekedő BX 52-31 rendszámú csulós buszt. A baleset négy halálos áldozatot követelt. 
A súlyos szerencsétlenség közvetlen oka a villamosok gyengeáramú hálózatának rossz állapota volt. A villamos a lejtő tetején található Móricz Zsigmond körtéri végállomásról üzemszerűen indult el, kisvártatva azonban elment az áram a felsővezetékből. Az akkumulátor sarujának korábbi elégése miatt innentől semilyen berendezés nem üzemelt tovább, mivel az áramszünet miatt leálló motordinamó nem táplálta a gyengeáramú kört. Működésképtelenek lettek a kontaktorok, a menet-fék henger (azaz a villamosfék), a rögzítőfék (amit egy mágnesnek kellett volna behúznia), és a sínfék (mely szintén gyengeáramról üzemel). A kézifék elégtelennek bizonyult a villamos megállítására, mivel csak az első forgóvázra hatott, így az elszabadult villamos még az ütközés után sem állt meg, hanem kigurult a Petőfi hídig. 

Súlyos figyelmeztetés volt ez az esemény, mely rávilágított a Ganz villamosainak egyik konstrukciós hibájára (egy hibás UV-vel ez szintén megtörténhetett volna). Ezután a ICS-k hamarosan át lettek építve RET fékkel, amely hasonló akkumulátorhiba esetén automatikusan működteti a rögzítőfékeket. Érdemes megjegyezni, hogy az 1303-as 1984-ben, hasonlóan áramszünet miatt csinált már egy halálos balesetet - a főműhely területén.


 

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #417 Dátum: 2008 Február 05, 14:45:39 »

Az ICS-k műszaki hibából eredő legsúlyosabb balesete 1986. IV. 15-én, a Karinthy Frigyes út és a Budafoki út kereszteződésében következett be: az 1449-es 6-os villamos elsodorta a 10-es vonalon közlekedő BX 52-31 rendszámú csulós buszt. A baleset négy halálos áldozatot követelt. 
A súlyos szerencsétlenség közvetlen oka a villamosok gyengeáramú hálózatának rossz állapota volt. A villamos a lejtő tetején található Móricz Zsigmond körtéri végállomásról üzemszerűen indult el, kisvártatva azonban elment az áram a felsővezetékből. Az akkumulátor sarujának korábbi elégése miatt innentől semilyen berendezés nem üzemelt tovább, mivel az áramszünet miatt leálló motordinamó nem táplálta a gyengeáramú kört. Működésképtelenek lettek a kontaktorok, a menet-fék henger (azaz a villamosfék), a rögzítőfék (amit egy mágnesnek kellett volna behúznia), és a sínfék (mely szintén gyengeáramról üzemel). A kézifék elégtelennek bizonyult a villamos megállítására, mivel csak az első forgóvázra hatott, így az elszabadult villamos még az ütközés után sem állt meg, hanem kigurult a Petőfi hídig. 

Súlyos figyelmeztetés volt ez az esemény, mely rávilágított a Ganz villamosainak egyik konstrukciós hibájára (egy hibás UV-vel ez szintén megtörténhetett volna). Ezután a ICS-k hamarosan át lettek építve RET fékkel, amely hasonló akkumulátorhiba esetén automatikusan működteti a rögzítőfékeket. Érdemes megjegyezni, hogy az 1303-as 1984-ben, hasonlóan áramszünet miatt csinált már egy halálos balesetet - a főműhely területén.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18491


1969

« Hozzászólás #416 Dátum: 2008 Február 05, 13:57:48 »

ez nem egyszerü kép mi a fasz történhetet itt  Huh
és vajon hol lehet?
szerintem KDF kolléga megmondja hol lehet ez, a villamos számából Wink
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #415 Dátum: 2008 Február 05, 12:27:45 »

egyből lebontották a bogár sárvédőjét  Huh

ez nem egyszerü kép mi a fasz történhetet itt  Huh

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27142


« Hozzászólás #414 Dátum: 2008 Február 05, 12:03:44 »

Huha:

egyből lebontották a bogár sárvédőjét  Huh

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #413 Dátum: 2008 Február 05, 11:57:25 »

Huha:
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #412 Dátum: 2008 Január 27, 19:56:20 »

Találtam kettő keletnémet propagandaanyagot:
Miként ne csempészünk embert!
Ellenőrzésen.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #411 Dátum: 2008 Január 11, 09:24:58 »

Ezt ismeritek?
http://www.imcdb.org/vehicles.php?PHPSESSID=17de69b24a4e094980107aef20114f77&make=volkswagen&model=&page=4&PHPSESSID=17de69b24a4e094980107aef20114f77&PHPSESSID=17de69b24a4e094980107aef20114f77
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 ... 33
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.