www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 09:59:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 182 183 184 185 186 [187] 188 189 190 191 192 ... 369
Nyomtatás
Szerző Téma: Lost & Found  (Megtekintve 3168480 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #7305 Dátum: 2007 Október 05, 11:06:18 »

húgecc, nagyon látványos.
még jó hogy Ulrichal nem történhet ilyen
a kertben biztonságban van Tongue  Sad
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7304 Dátum: 2007 Október 05, 11:02:51 »

Cry

húgecc, nagyon látványos.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7303 Dátum: 2007 Október 05, 11:01:26 »

 Cry

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #7302 Dátum: 2007 Október 04, 21:23:42 »

Még 2.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #7301 Dátum: 2007 Október 04, 21:22:19 »

Akkor hozzászólnék én is...
Nézzük a '64-est. Mire hazaért Pestről, le kellett söpörnöm a trailert, mert kilónyi rozsda potyogott ki belőle. Asszem Qzma kérte a szőnyegeket. Nem tudtam nekiadni, mert elporladtak. A motorja beindult, PéZsé régi T1-ében (JOY) szolgál. A siebedach meg sem mozdult, de egy vállalkozó szellemű fórumtársunk igényt tartott rá, nem tudom, mire jutott vele. A sárvédők menthetetlenek voltak. Amit lehetett, megmentettem belőle.
Az '58-as. Az oválablak helyére bevágtak egy későbbi évjárat ablakát. A tulaj elmondása szerint 14 éve állt - nem betonos placcon... A haveroméknál pihent pár napot, mert nem mertem egyből hazavinni. A mikor mégis hazavontattuk, kiszakadt az alja, elég kellemetlen élmény volt. A motorjának kb. fele hiányzott, lényegében a két fél blokk és a főtengely volt meg.
Elhihetitek, én lennék a legboldogabb, ha mindegyikre lett volna kétmillióm,és most valami Sid-éhez, vagy NGA-éhoz hasonló verdával futhatnék be a talikra.
Néhány kép:

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #7300 Dátum: 2007 Október 04, 20:18:01 »

Nincs ezzel semmi gond,itt nem véleménykülömbségröl van szo,hanem arrol amit az elöbb 1303Ls is irt,hogy ma olyan vasak vannak szétkapva,amiért a GYEREKEINK 10-15-20 év mulva tán még ölni is képesek lennének(ha a bogarazás örökletes)
Az meg hogy kinek mit jelent egy gép életben tartása-felujitása-restaurálása nem csak az egyén kedvén mulik,komoly szerepet kap a pénztárca(jo vastag bankszámla)is! Grin
én is sajnálom belül őket de , nem vehetem meg mindeggyiket hogy megmentsem mert nem lenne pénzem úgysem felújítani mindet , és akkor úgy járnék mint a rohasztósbácsi (Marton papper) Grin én aszondom mindenki mentse meg a sajátját a jövőnek , ereje teljéből ápolja és érték marad az is.

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #7299 Dátum: 2007 Október 04, 20:04:17 »

én nem láttam a kocsit élőben,mint te, de egy pár cucca nállam landolt meg a havernál,mint írtam ez eddig a 71-es költségvetése,én máshogy látom a felújítást mint te,(valószinü ez a véleménykülömbségünk oka) de nagy vonalakban kép alapján ezeket kellett volna cserélni, ha vassal és nem gitthalommal akarnék járni.Ja és nem akarom 2 év mulva megint kezdeni elölröl.
Nincs ezzel semmi gond,itt nem véleménykülömbségröl van szo,hanem arrol amit az elöbb 1303Ls is irt,hogy ma olyan vasak vannak szétkapva,amiért a GYEREKEINK 10-15-20 év mulva tán még ölni is képesek lennének(ha a bogarazás örökletes)
Az meg hogy kinek mit jelent egy gép életben tartása-felujitása-restaurálása nem csak az egyén kedvén mulik,komoly szerepet kap a pénztárca(jo vastag bankszámla)is! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #7298 Dátum: 2007 Október 04, 19:54:11 »

Ezen az alapon valamennyiünknek Szutyokival kellene járnunk,mert olcsobb/egyszerübb!! Grin
neeeem , szép bogárral kell járnunk hogy megalázzuk a szutyukikat Wink és mondani nekik hogy ennyi ídősen már belőllük ásó lesz öntve Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #7297 Dátum: 2007 Október 04, 19:51:50 »

Ezeket megnézted,hogy cserések,vagy csak a képek alapján döntöttél a különbözö elemek cseréjéröl?
Az elöbb azt irtam,hogy nem akarok ujra beszállni egy vitába,de erre kiváncsi lennék!!
én nem láttam a kocsit élőben,mint te, de egy pár cucca nállam landolt meg a havernál,mint írtam ez eddig a 71-es költségvetése,én máshogy látom a felújítást mint te,(valószinü ez a véleménykülömbségünk oka) de nagy vonalakban kép alapján ezeket kellett volna cserélni, ha vassal és nem gitthalommal akarnék járni.Ja és nem akarom 2 év mulva megint kezdeni elölröl.

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #7296 Dátum: 2007 Október 04, 19:42:17 »

egyszerűen nem éri meg szarakodni vel, mert olcsóbb/egyszerűbb megvenni a kész motyót.
Ezen az alapon valamennyiünknek Szutyokival kellene járnunk,mert olcsobb/egyszerübb!! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #7295 Dátum: 2007 Október 04, 19:36:49 »

Szerintem 10 év múlva sokan örülnénk egy AKÁRMILYEN állapotú kisabllakosnak.
Persze lehet hogy k...a nagyot tévedek és 15 év.
Javítóelemeket meg SZVSZ sokat meglehet csinálni egy tábla lemezből, ami nem csak hogy olcsóbb de klasszisokkal jobb is mint a kész.
ESZ-nek tök igaza van az Én feújításom is kb ilyen költségvetéssel megy. Egy dolgot tapasztaltam, amikor lakatost kerestem a kocsigoz, éspedig azt, hogy senki nem akarta a javítandó részeket lemezből megcsinálni. Mindenki azt mondta, hogy egyszerűen nem éri meg szarakodni vel, mert olcsóbb/egyszerűbb megvenni a kész motyót. (aztán azt meg jó sok pöcsöléssel a kocsihoz igazítani Shocked)

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #7294 Dátum: 2007 Október 04, 19:34:51 »

Na akkor 1 kis felsorolás hogy mi kellett a 71-es 1.3-hoz
fütéscsatorna 2db 44000
padlólemez 2db 31000
doblemez 2db 39000
sárvédő első 2db 23980
sárvédő hátsó 2db 21780
csomitető  32450
első orrész komplett 21540
hátfal 10560
tüzfal 9600
javítólemez ajtó mögött 2db 9240
hátsó doblemez javító 2db 21560
küszöbvég javító 2db 3652
A oszlop alja javító 2db 5104
lököstartó bak javító 2db 14520
hátsó csavarfészek javítóív 2db 9240
ez 297226 pénz, ez egy 67 utáni gép kaszni anyagköltsége cirka, egy pre67-nél jóval több , ha aútót akarsz csinálni belölle , ezt nem vitatkozásképp mondom de Nelly gépei rendbehozatala sok időt és pénzt emésztettek volna fel Wink
Ezeket megnézted,hogy cserések,vagy csak a képek alapján döntöttél a különbözö elemek cseréjéröl?
Az elöbb azt irtam,hogy nem akarok ujra beszállni egy vitába,de erre kiváncsi lennék!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7293 Dátum: 2007 Október 04, 19:26:29 »

+ tető javító lemez, ( mert az is lukas volt)
ami megfizethetetlen, a többire meg ott van a mastercard  Evil

Na akkor 1 kis felsorolás hogy mi kellett a 71-es 1.3-hoz
fütéscsatorna 2db 44000
padlólemez 2db 31000
doblemez 2db 39000
sárvédő első 2db 23980
sárvédő hátsó 2db 21780
csomitető  32450
első orrész komplett 21540
hátfal 10560
tüzfal 9600
javítólemez ajtó mögött 2db 9240
hátsó doblemez javító 2db 21560
küszöbvég javító 2db 3652
A oszlop alja javító 2db 5104
lököstartó bak javító 2db 14520
hátsó csavarfészek javítóív 2db 9240
ez 297226 pénz, ez egy 67 utáni gép kaszni anyagköltsége cirka, egy pre67-nél jóval több , ha aútót akarsz csinálni belölle , ezt nem vitatkozásképp mondom de Nelly gépei rendbehozatala sok időt és pénzt emésztettek volna fel Wink

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #7292 Dátum: 2007 Október 04, 19:18:06 »

Szerintem 10 év múlva sokan örülnénk egy AKÁRMILYEN állapotú kisabllakosnak.
Persze lehet hogy k...a nagyot tévedek és 15 év.
Javítóelemeket meg SZVSZ sokat meglehet csinálni egy tábla lemezből, ami nem csak hogy olcsóbb de klasszisokkal jobb is mint a kész.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #7291 Dátum: 2007 Október 04, 19:06:10 »

Na akkor 1 kis felsorolás hogy mi kellett a 71-es 1.3-hoz
fütéscsatorna 2db 44000
padlólemez 2db 31000
doblemez 2db 39000
sárvédő első 2db 23980
sárvédő hátsó 2db 21780
csomitető  32450
első orrész komplett 21540
hátfal 10560
tüzfal 9600
javítólemez ajtó mögött 2db 9240
hátsó doblemez javító 2db 21560
küszöbvég javító 2db 3652
A oszlop alja javító 2db 5104
lököstartó bak javító 2db 14520
hátsó csavarfészek javítóív 2db 9240
ez 297226 pénz, ez egy 67 utáni gép kaszni anyagköltsége cirka, egy pre67-nél jóval több , ha aútót akarsz csinálni belölle , ezt nem vitatkozásképp mondom de Nelly gépei rendbehozatala sok időt és pénzt emésztettek volna fel Wink

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #7290 Dátum: 2007 Október 04, 18:42:59 »

szted  ki állt volna neki felújítani itt a fórumozók közül? sztem senki, nem az alváz felújítása(kb 30ezer az anyag) eszi az ember pénzét hanem a kasznié,(kb 250 az anyag)
Nem akarom elölröl kezdeni a müsort,de ha nem áll itthon a busz,bogár,Offauto,én nekiálltam volna.
Nekem akkor is az volt a bajom,hogy két szar minöségü mobiltelefonnal készitett fénykép alapján mondta mindenki az okosságot,hogy flexelni,bontani,én meg ültem is az autoban,ennyi.Egyébként,ha jol tudom,a,motorja átugrott egy T1-be azt vitte sokáig,de mehetett volna a saját bodéval is.

Tóth Zoltán
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #7289 Dátum: 2007 Október 04, 18:37:18 »

Itt a háta.
<beszúrt kép törölve>
szted  ki állt volna neki felújítani itt a fórumozók közül? sztem senki, nem az alváz felújítása(kb 30ezer az anyag) eszi az ember pénzét hanem a kasznié,(kb 250 az anyag)

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #7288 Dátum: 2007 Október 04, 18:32:26 »

Itt a háta.
<beszúrt kép törölve>
Itt meg belül.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #7287 Dátum: 2007 Október 04, 18:30:18 »

Volt annak a szekérnek alja,nem kellett volna beleszaladnia a flexbe.
Amikor megtaláltam,nem kis balhé volt itt a forumon,sokan hozzászoltak,de valojában kevesen látták! Grin
Itt a háta.

Tóth Zoltán
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #7286 Dátum: 2007 Október 04, 18:29:34 »

nem. most már látom  Cool

<beszúrt kép törölve>

Hehe!
 A rendszáma meg az enyém! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #7285 Dátum: 2007 Október 04, 18:24:08 »

Azért a kisablakos tolótetőst kár volt szétflexelni, legalábbis a kép alapján Cry
Elég ritka széria, bár lehet alul teljesen szét volt rohadva...
Volt annak a szekérnek alja,nem kellett volna beleszaladnia a flexbe.
Amikor megtaláltam,nem kis balhé volt itt a forumon,sokan hozzászoltak,de valojában kevesen látták! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #7284 Dátum: 2007 Október 04, 16:58:30 »

KicsiNelly komoly flexes volt.

Ez is az ő projektje volt.Kisablakos Schibedach tetővel.

De gondolom mielött teljesen megsemmisítette,a tolótetőt kivágták és egy másik bogiba felhasználhatták.

Azért azokat az első sárvédőket betáraztam volna....némi csipkedés, és üvegszálas gittel újszerű lehetne.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #7283 Dátum: 2007 Október 04, 15:47:34 »

azt a  bogit tényleg nem lehetett megmenteni, de ezer kis darabja átkerült más bogarakba, így tovább életben tartva a legendát Wink
csomó dolog az én bogaramba került  Evil

inkább legyen flexelt alkatrész bázis, mint kertben rohadó, majd vastelepre kerülő hulladék...

Akkor jó! Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7282 Dátum: 2007 Október 04, 09:29:27 »

Namost hogyisvanez?Ha valaki nem ad el/rohaszt egy akármien szar rozsdaboglyát az rohattszeméddög,de ha Nelly szétflexeli az meg fúdejófej??(nem Nellyt fikázom,név behelyettesíthető)

azt a  bogit tényleg nem lehetett megmenteni, de ezer kis darabja átkerült más bogarakba, így tovább életben tartva a legendát Wink
csomó dolog az én bogaramba került  Evil

inkább legyen flexelt alkatrész bázis, mint kertben rohadó, majd vastelepre kerülő hulladék...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #7281 Dátum: 2007 Október 04, 08:16:37 »

Azért a kisablakos tolótetőst kár volt szétflexelni, legalábbis a kép alapján Cry
Elég ritka széria, bár lehet alul teljesen szét volt rohadva...
felül is Grin

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #7280 Dátum: 2007 Október 04, 08:11:25 »

KicsiNelly komoly flexes volt.

Ez is az ő projektje volt.Kisablakos Schibedach tetővel.

De gondolom mielött teljesen megsemmisítette,a tolótetőt kivágták és egy másik bogiba felhasználhatták.

Azért a kisablakos tolótetőst kár volt szétflexelni, legalábbis a kép alapján Cry
Elég ritka széria, bár lehet alul teljesen szét volt rohadva...

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #7279 Dátum: 2007 Október 04, 07:59:30 »

Namost hogyisvanez?Ha valaki nem ad el/rohaszt egy akármien szar rozsdaboglyát az rohattszeméddög,de ha Nelly szétflexeli az meg fúdejófej??(nem Nellyt fikázom,név behelyettesíthető)
itt nem a flexelésröl van szó, a kék 150 ezres az egy hulladék és drágán is adják ha megveszi valaki biztos flex lesz a sorsa, Nelly sztem 1-ben is adta volna( és nem örök áron) csak hát mi hiénák ráraboltunk ,és korrekt árakon vettük meg a óhajtani kivánt cuccokat.A lényeg hogy örök áron ott is fog rohadni

RNIE
« Hozzászólás #7278 Dátum: 2007 Október 03, 21:42:31 »

Namost hogyisvanez?Ha valaki nem ad el/rohaszt egy akármien szar rozsdaboglyát az rohattszeméddög,de ha Nelly szétflexeli az meg fúdejófej??(nem Nellyt fikázom,név behelyettesíthető)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7277 Dátum: 2007 Október 03, 21:39:42 »

Ezt már beraktam régebben, csak akkor nem tettem hozzá, hogy ki van irva a társára (1303/'75)hogy NEM ELADÓK!
Ez így ebben a formában kuka, egy halom vasoxid a kasztni. Max. üvegek, apróságok... S A J N O S.
Van egy nyíregyházi Marton papánk is... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #7276 Dátum: 2007 Október 03, 21:37:42 »

nem is tudtam hogy Nelly ilyen nagy felxelő Wink
KicsiNelly komoly flexes volt.

Ez is az ő projektje volt.Kisablakos Schibedach tetővel.

De gondolom mielött teljesen megsemmisítette,a tolótetőt kivágták és egy másik bogiba felhasználhatták.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #7275 Dátum: 2007 Október 03, 21:33:20 »

Ez tuti?? Nyíregyháza...
1.000%
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #7274 Dátum: 2007 Október 03, 21:14:59 »

Ez egy 58-as bogi!

Már kétszer is próbálták eladni,2005-ben a Szepesen,2006-ban a Használtautón!

150.000-Ft-ért hírdették.
Ez tuti?? Nyíregyháza...

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #7273 Dátum: 2007 Október 03, 21:13:15 »

Ezt már beraktam régebben, csak akkor nem tettem hozzá, hogy ki van irva a társára (1303/'75)hogy NEM ELADÓK!
Ez egy 58-as bogi!

Már kétszer is próbálták eladni,2005-ben a Szepesen,2006-ban a Használtautón!

150.000-Ft-ért hírdették.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7272 Dátum: 2007 Október 03, 21:04:58 »

nem is tudtam hogy Nelly ilyen nagy felxelő Wink

lelki társam, szeretem őt :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #7271 Dátum: 2007 Október 03, 19:19:26 »

Simán befér ide: Lost & Found in the USA:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1965-volkswagen-camper_W0QQitemZ120167562132QQihZ002QQcategoryZ15291QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #7270 Dátum: 2007 Október 03, 18:10:50 »

meg akartam venni
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=37655195

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #7269 Dátum: 2007 Október 03, 17:56:42 »

nem is tudtam hogy Nelly ilyen nagy felxelő Wink
ez ugyan az ? 
nelly@work  Cool
<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #7268 Dátum: 2007 Október 03, 17:40:54 »

nem. most már látom  Cool

<beszúrt kép törölve>

Ezen még a karosindex is ott figyel????

Süni
« Hozzászólás #7267 Dátum: 2007 Október 03, 11:59:02 »

Ezt már beraktam régebben, csak akkor nem tettem hozzá, hogy ki van irva a társára (1303/'75)hogy NEM ELADÓK!

Fú ! Az index odabö !
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7266 Dátum: 2007 Október 03, 11:30:30 »

ez ugyan az ? 


nem. most már látom  Cool



http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Oldalak: 1 ... 182 183 184 185 186 [187] 188 189 190 191 192 ... 369
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.