www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 00:06:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 ... 369
Nyomtatás
Szerző Téma: Lost & Found  (Megtekintve 3160832 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10625 Dátum: 2009 április 25, 19:42:16 »

Nem akarom magam ismételni de ez a OT rendszám egy vicc!
Miként fordulhat az elő, hogy az alábbi feltételek mellet kap egy olyan autó OT rendszámot, ami bogár alapokra épült "szörnyela de frász" felépítményű autó???
Ja, igen. Ilyenkor jutnak mindig eszembe Dadan Karambolo halhatatlan szavai, miszerint "ha valamit nem tudsz megoldani pénzel, old meg sok pénzel", vagy valami hasonló.

Dadan Karambolo


... Lehet OT rendszám egy kocsin,csak 70 %-ban legyen eredeti! Motor, karosszéria, feltétlen!!


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10624 Dátum: 2009 április 25, 19:41:50 »

EGyébként szerintem a környezetszennyezés jelentős részét nem azok a veteránautó tulajdonosok okozzák, akik hétvégén előveszik az autójukat, hanem azok a teherautók, buszok, és dizelautók,amik iszonyatos szilárdrészkibocsájtást produkálnak. Meghát ugye egyre több az új dizel autó, és egy padlógáznál ezek sem pormentes hegyi levegőt nyomnak ki. Azért szerintem egy jól beállitott benzines jóval kevésbé szennyezi a levegőt.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #10623 Dátum: 2009 április 25, 19:39:51 »



ha esténként tatabánya felé megyek az autópályán, mindig köd lepi a várost... különleges a mikroklíma 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10622 Dátum: 2009 április 25, 19:37:57 »

...
Amikor lenézek reggelente akár Tatabányára...
Baszki mit dolgozol? Te vagy Szent Péter? :-) Vagy űrhajós? :-)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #10621 Dátum: 2009 április 25, 19:32:48 »

http://www.omcc.hu/index.php?ok&kat1=20&akt=20
A MAVAMSZ elérhetősége és sok érdekes infót találtok itt. Lehet olvasni a FIVA minősítésről és sok érdekes dologról. Be is lehet lépni az OLD TIMER MOTOR CAR KLUBBA is. Minden hónap első hétfőjén van klubnap a Petőfi csarnokban 18 órától. Minden embert szeretettel látunk és hasznos dolgokat lehet itt megtudni.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #10620 Dátum: 2009 április 25, 19:27:00 »

Szerintem Bp kivételével egyik városban sincs akkora szmog, hogy bármiféle korlátozást be kelljen vezetni. Egyre jobban csökken a sárga plakettes autók száma, mivel kikopnak. Egyébként a nem szabályozott katalizátor is sárga plakettes, és szabályozott katalizátort (mert ugye nem a katalizátor, hanem a keverékképzés szabályozott) úgytudom utólagosan nem lehet felszerelni a sima karburátoros autókra.
Valaki javitson ki, ha rosszul tudom
Ha lehetőséged lenne megtudni az igazat, lehet, másképp vélekednél.
Amikor lenézek reggelente akár Tatabányára, ahol ugye megszűntek a legnagyobb légszennyező iparágak /?/, nekem
nem az jut eszembe, hogy odalent tiszta a levegő, hanem az, hogy hány ember fuldokolhat odalenn, anélkül, hogy tudná az okát? Hogy tudják-e az emberek, meddig egészséges nekik az egészséges? Ismernek-e határértékeket, egyáltalán, mi az hogy határérték? Ehh...

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #10619 Dátum: 2009 április 25, 19:24:51 »

Szerintem Bp kivételével egyik városban sincs akkora szmog, hogy bármiféle korlátozást be kelljen vezetni. Egyre jobban csökken a sárga plakettes autók száma, mivel kikopnak. Egyébként a nem szabályozott katalizátor is sárga plakettes, és szabályozott katalizátort (mert ugye nem a katalizátor, hanem a keverékképzés szabályozott) úgytudom utólagosan nem lehet felszerelni a sima karburátoros autókra.
Valaki javitson ki, ha rosszul tudom
Ez volt a kék cimke régen! Ha felszerelted annak idején autódat egyéb katalizátorral,akkor már csak azzak is használhatod. PL: lada. Gyárilag nem volt rajta. Ha raktál rá és most tönkrement,akkor nem használhatod nélküle.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #10618 Dátum: 2009 április 25, 19:20:13 »

Grin nem azert nincs vam, mert a MAVAMSZ segit, hanem azert mert az aru az EU-n belul mozog!
Ennyi erovel azt is mondhattad volna, hogy a MAVAMASZ nem segit, ha a jarmu az EU-n kivulrol erkezik   Roll Eyes
szoval az EU adta lehetoseget nem kell beallitani a MAVAMASZ erdemekent (szerintem)

lehet a regadora gondoltal???  Roll Eyes
De jó,hogy segíteni akartam! De ez nem mindig volt így! Amikor nem voltunk EU tagok, már akkor is működött a MAVAMSZ. Most valóban hozhatsz és vihetsz járműveket.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10617 Dátum: 2009 április 25, 19:18:26 »

Valószinű,hogy közlekedhetnek,de ezekre 10x-es adót kell,majd fizetni valami ilyenben törik a fejüket. Rákényszerítenek,hogy ne érje meg használnod. Svédországban a Hibrid és elektromos üzemű járművek ingyen parkolhatnak! Itt a városba való behajtást fogják korlátozni,és ellenörizni. Ezért már most ellátják a járműveket külömnböző színű matricákkal. (lásd a kocsid hátsó rendszámát)

Szerintem Bp kivételével egyik városban sincs akkora szmog, hogy bármiféle korlátozást be kelljen vezetni. Egyre jobban csökken a sárga plakettes autók száma, mivel kikopnak. Egyébként a nem szabályozott katalizátor is sárga plakettes, és szabályozott katalizátort (mert ugye nem a katalizátor, hanem a keverékképzés szabályozott) úgytudom utólagosan nem lehet felszerelni a sima karburátoros autókra.
Valaki javitson ki, ha rosszul tudom
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #10616 Dátum: 2009 április 25, 18:40:50 »

A MAVAMSZ segít és nincs vám, csak ha Újzéladról,vagy izlandról hozod be.

 Grin nem azert nincs vam, mert a MAVAMSZ segit, hanem azert mert az aru az EU-n belul mozog!
Ennyi erovel azt is mondhattad volna, hogy a MAVAMASZ nem segit, ha a jarmu az EU-n kivulrol erkezik   Roll Eyes
szoval az EU adta lehetoseget nem kell beallitani a MAVAMASZ erdemekent (szerintem)

lehet a regadora gondoltal???  Roll Eyes
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #10615 Dátum: 2009 április 25, 17:26:18 »

Valahol a világon van olyan ország, ami előirja, hogy csak katalizátoros járművek közlekedhetnek?
Valószinű,hogy közlekedhetnek,de ezekre 10x-es adót kell,majd fizetni valami ilyenben törik a fejüket. Rákényszerítenek,hogy ne érje meg használnod. Svédországban a Hibrid és elektromos üzemű járművek ingyen parkolhatnak! Itt a városba való behajtást fogják korlátozni,és ellenörizni.Ezért már most ellátják a járműveket külömnböző színű matricákkal. (lásd a kocsid hátsó rendszámát)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #10614 Dátum: 2009 április 25, 16:35:17 »

Valahol a világon van olyan ország, ami előirja, hogy csak katalizátoros járművek közlekedhetnek?
Gondolom ezért lesz ennek is világelső eklatáns példája Magyarország.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10613 Dátum: 2009 április 25, 15:02:36 »

Igen kitólták 2x is a határidőt. Addig kell örülni. De gondolni kell arra,hogy is tovább. Komoly szmogriadó tervek vannak,és az OT is korlátozva lesz.Az elöbb kifelejtettem,hogy 5 évig jó egy OT vizsga utánna meg kell újítani! Ha nem történik ez meg az önkormányzat bevonja a rendszámot. Azért vonja be,mert ő adja a teljesítményadó kedvezményt! Lehet lejárt külöbözeti vizsgád,ha nem OT a renszámod, mivel arra nem jár kedvezmény. Senki ne ragaszkodjon az OT-hoz! Lehet anélkül is veterán vizsga a kocsidon,és a teljesítmény adó kivételével minden megillet!

Valahol a világon van olyan ország, ami előirja, hogy csak katalizátoros járművek közlekedhetnek?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #10612 Dátum: 2009 április 25, 14:45:36 »

Azért ez nem ilyen egyszerű, a katalizátor bevezetésével már nagyon régóta riogatták a régiautósokat, de végülis nem került bevezetésre, csak az újonnan forgalomba helyezetteknél. Szerintem nem is fogják bevezetni.
Igen kitólták 2x is a határidőt. Addig kell örülni. De gondolni kell arra,hogy is tovább. Komoly szmogriadó tervek vannak,és az OT is korlátozva lesz.Az elöbb kifelejtettem,hogy 5 évig jó egy OT vizsga utánna meg kell újítani! Ha nem történik ez meg az önkormányzat bevonja a rendszámot. Azért vonja be,mert ő adja a teljesítményadó kedvezményt! Lehet lejárt külöbözeti vizsgád,ha nem OT a renszámod, mivel arra nem jár kedvezmény. Senki ne ragaszkodjon az OT-hoz! Lehet anélkül is veterán vizsga a kocsidon,és a teljesítmény adó kivételével minden megillet!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10611 Dátum: 2009 április 25, 14:33:41 »

...De ha elrendelik a katalizátor használatát, akkor a bogarak napjai meg vannak számolva. ...

Azért ez nem ilyen egyszerű, a katalizátor bevezetésével már nagyon régóta riogatták a régiautósokat, de végülis nem került bevezetésre, csak az újonnan forgalomba helyezetteknél. Szerintem nem is fogják bevezetni.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #10610 Dátum: 2009 április 25, 14:01:56 »

Elárulok nektek valamit! A veterán autózással kapcsolatban és az Ot vizsgával kapcsolatban.  Sokan ismernek engem,de nem tudjátok,hogy én vagyok az OLD TIMER MOTOR CAR KLUB főtitkára. Amikor még nem létezett a bogár klub én találkoztam Kincses Andorral és ez 1983-ban volt. Meghívott a klubjukba ő volt akkor a klubvetető. Veterán autósok vagy 20-an voltak és programokat csináltak. Ügyességi verseny STB. A klub ma is működik. 300 Klubtag van mára! Létrehoztuk a MAVAMSZ-ot! Mert kellett egy jogi szervezet akit elfogadnak és ki áll az érdekeitekért. Szigorításokat vezettek be,hogy csak katalizátoros kocsikat lehet üzemeltetni. Ezért lett az OT rendszám, mert ha múzeális a minősítésed nem kell tahográf a teherautókba,súlyadó kedvezmény,nem kell zöldkártya és nem kell katalizátor! Létrehoztuk a biztosítás kedvezményt! Persze ügyeskedők megkerűlve a MAVAMSZ-t csináltak maguknak biztosítási biznicet. Most pillanatnyilag ezt lehet élvezni! De ha elrendelik a katalizátor használatát, akkor a bogarak napjai meg vannak számolva. Az OT rendszámúak mehetnek csak. Lehet OT rendszám egy kocsin,csak 70 %-ban legyen eredeti! Motor, karosszéria, feltétlen!! Több lépcső van .Van vagy hat. Persze ezek fel vannak tüntetve,és nemzetközi találkozón ezek nem vehetnek részt. Külön vizsga kell ide.Ezt úgy hívják FIVA minősítés. Itt a festék vastagságát is nézik. Ezek az igazi veterán járművek. Nem lehet más alkatrész a kocsin. Ezek a járművek védett múzeális emlékek. De az OT is! Nem lehet eladni külföldre,csak a nemzeti bank engedélyével. Akik külföldről hoznak be autót azt csak OT rendszámmal lehet üzembe helyezni,mert nem katalizátoros azért! (régi kocsikról beszélünk) A MAVAMSZ segít és nincs vám, csak ha Újzéladról,vagy izlandról hozod be. Ha valakinek van kérdése szívesen segítek.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10609 Dátum: 2009 április 25, 11:26:29 »

Fokozzuk!
A hobbi bogaras olyan, mint a hobbi ........ ! Bármely márka beírható. Van, aki ezt szeret, van, aki azt, de ez nem biztosan csökkenti az élvezeti értéket. A veteránozás teljesen más kategória, elég elolvasni a veterános újságot, ahol elő-előkerül egy-egy bogár is, általában a röhejes ár kategóriában, ami azt jelenti, hogy nem a duplakarbi és a krómküszöb az értékmérő, és nem számít a rohadó küszöb sem, olyan kocsik, amiért egy fillért sem adnék, mert egy vagyon lenne az alkalmassá tétele a napi használatra. A veterános nem fog hot-rodot építeni, nem ratlookozik, de értékeli az eredetiséget. És lehet, lefikázza a nagy költséggel megépített hiperszupertuninggyorsulódörgőhifiairrideilyenolyanstyle autódat. Még ha nincs is igaza. Mert az autódat magadnak építed, olyannak, amilyennek szeretnéd, amilyen lehetőségeid vannak. Amíg hobbista vagy, bármi lehet belőled.
Ha szégyelled a műved, az a Te hibád.


Valamit még mindig nem értetek. A veteránosok jelentős része nem használja naponta a veteránautóját. Egy veterános ugyanúgy megépit egy rallye skodát, vagy rallye sportcupé fiatot, és veteránvizsgán el is fogadják. De ne keverjük össze a veterános bogarast a hobbi bogarassal. Nekem eszem ágában sem lenne naponta használni a bogaram, főleg nem esőben, meg esetleg télen. Valakit a króm fellépő hoz lázba, mást az eredeti állapot. Ezért is olyan népes a bogaras társadalom. Mindenki megtalálja benne az őt érdeklő dolgokat. És bizony sok olyan bogár tulaj van, akit nem érdekelnek a bogártalálkozók, egyre sem ment még el, de volt szinte minden veterántalálkozón.
Még egy megjegyzés, remélem nem lesz bántó. Hosszú távon az eredeti közeli állapotú bogaraknak van jövője.
RNIE
« Hozzászólás #10608 Dátum: 2009 április 25, 10:50:50 »

Ha nem lenne ritka már három is állna az udvaromban.

szerintem azért nem áll az udvarodban mert félmillióért kapsz szart belőle Wink
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #10607 Dátum: 2009 április 25, 10:48:29 »

szerintem nem lehet erről beszélni, ha olyan kurva ritka lenne, akkor azt a T1-t is úgy övezné a csodálat, ahogy most nem

Hát a T1  szerintem igen is ritka és jó befektetés is lehet. Ha nem lenne ritka már három is állna az udvaromban.
Embecska autója meg szerintem szebb mint néhány bogárguru álltal felújitott autó, és szerintem nem az a gányolás ha otthon csináják hanem az ha ottthon szarul csinálják. Én is magamnak csinálnám ha értenék hozzá, de sajnos még nem értek hozzá annyira.
Az egyik buszunkon 300ezres festés van,  a másikon 80 ezres. Nem olyan szembetűnő a külömnbség embecska testvére bogara festése képről jobbnak tűnik mint a mi 300ezresünk tehát otthon is meglehet csinálni szépen Wink
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #10606 Dátum: 2009 április 25, 10:38:02 »

én magamat veteránosnak tartom attól függetlenül hogy "csak" egy veterán bogaram van és az se OT-s.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #10605 Dátum: 2009 április 25, 10:34:25 »

szomorú, hogy nem tudjátok felfogni! a bogár az hobbi autó és nem veterán (talán az 50 évnél idősebbek, eredetiben) ilyen sok autó esetén szerintem nem lehet erről beszélni, ha olyan kurva ritka lenne, akkor azt a T1-t is úgy övezné a csodálat, ahogy most nem
nem azért kezdték szeretni a bogarakat, buszokat, mert -milyen jó, hogy minden embernek lehet egy veteránja!
szerintem a honi (de talán a külföldi) bogarak között nagyon kevés az, ami igazi veterán lehetne

akkor meg mi a faszról vitatkoztok?

ja a lényeg: az egyetemista nem veterános! a fentebb említett dolgok miatt, a veteránozáshoz pénz kell, ritkának számító autók kellenek, amely megéri a befektetést, egy bogaras egyetemista nem így gondolkodik
Fokozzuk!
A hobbi bogaras olyan, mint a hobbi ........ ! Bármely márka beírható. Van, aki ezt szeret, van, aki azt, de ez nem biztosan csökkenti az élvezeti értéket. A veteránozás teljesen más kategória, elég elolvasni a veterános újságot, ahol elő-előkerül egy-egy bogár is, általában a röhejes ár kategóriában, ami azt jelenti, hogy nem a duplakarbi és a krómküszöb az értékmérő, és nem számít a rohadó küszöb sem, olyan kocsik, amiért egy fillért sem adnék, mert egy vagyon lenne az alkalmassá tétele a napi használatra. A veterános nem fog hot-rodot építeni, nem ratlookozik, de értékeli az eredetiséget. És lehet, lefikázza a nagy költséggel megépített hiperszupertuninggyorsulódörgőhifiairrideilyenolyanstyle autódat. Még ha nincs is igaza. Mert az autódat magadnak építed, olyannak, amilyennek szeretnéd, amilyen lehetőségeid vannak. Amíg hobbista vagy, bármi lehet belőled.
Ha szégyelled a műved, az a Te hibád.

Bácsi Győző
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10604 Dátum: 2009 április 25, 08:55:46 »

szomorú, hogy nem tudjátok felfogni! a bogár az hobbi autó és nem veterán (talán az 50 évnél idősebbek, eredetiben) ilyen sok autó esetén szerintem nem lehet erről beszélni, ha olyan kurva ritka lenne, akkor azt a T1-t is úgy övezné a csodálat, ahogy most nem
nem azért kezdték szeretni a bogarakat, buszokat, mert -milyen jó, hogy minden embernek lehet egy veteránja!
szerintem a honi (de talán a külföldi) bogarak között nagyon kevés az, ami igazi veterán lehetne

akkor meg mi a faszról vitatkoztok?

ja a lényeg: az egyetemista nem veterános! a fentebb említett dolgok miatt, a veteránozáshoz pénz kell, ritkának számító autók kellenek, amely megéri a befektetést, egy bogaras egyetemista nem így gondolkodik

Te valahol el vagy tévedve. Menjél el egy veterántalálkozóra. Igen sok olyan bogarat fogsz látni, ami nem jön el bogártalálkozóra, mert nem hobbiautós, hanem veterános. Nem attól veterán valami, mert ritka, hanem azért, mert eredeti állapotó. És MO-on is igencsak sok olyan bogár van,ami megkapta a veteránminősítést, és neadja OT-s rendszámot is. Engem már évek óta ez a hobbiautós bohóckodás a legkevésbé sem érdekel, én a veterán részét szeretem. És bármennyire is fura, de pl az MBK-nak is van Classic szekciója.
A lényeg: egy egyetemista is lehet veterános. A veteránozáshoz nem csak pénz kell, hanem a veteránautók szeretete, ugyanis ez utóbbi nélkül csak gyüjtőnek tekinthetjük a tulajdonost. A veterános nem csak azért vesz meg egy autót mert jó befektetés.

És akkor nálad mi a veterán? Egy Zsiguli, vagy Skoda, vagy Trabant sem veterán akkor? Azok sem ritkák. És mi a ritka? 10, 1000, 10000, 100000 a határ mennyiségben?
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 25, 09:14:16 írta NGA »
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10603 Dátum: 2009 április 25, 08:29:11 »

erre nem tudok mit írni,teljesen igazad van.
max amit tehetek,hogy megígérem:ha legközelebb találok egy fellelt állapotú autót,azt nem viszem el lakatoshoz
Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10602 Dátum: 2009 április 25, 00:48:51 »

..........................van gazdag veterános,az megteheti.van egyetemista veterános,az nem teheti meg a költekezést,.......................
szomorú, hogy nem tudjátok felfogni! a bogár az hobbi autó és nem veterán (talán az 50 évnél idősebbek, eredetiben) ilyen sok autó esetén szerintem nem lehet erről beszélni, ha olyan kurva ritka lenne, akkor azt a T1-t is úgy övezné a csodálat, ahogy most nem
nem azért kezdték szeretni a bogarakat, buszokat, mert -milyen jó, hogy minden embernek lehet egy veteránja!
szerintem a honi (de talán a külföldi) bogarak között nagyon kevés az, ami igazi veterán lehetne

akkor meg mi a faszról vitatkoztok?

ja a lényeg: az egyetemista nem veterános! a fentebb említett dolgok miatt, a veteránozáshoz pénz kell, ritkának számító autók kellenek, amely megéri a befektetést, egy bogaras egyetemista nem így gondolkodik
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 25, 00:50:40 írta Bill »
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #10601 Dátum: 2009 április 24, 23:47:39 »

soha
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #10600 Dátum: 2009 április 24, 23:44:57 »

sajnos nem tudom
, egy barátom volt ott,de nem lesz sorsa
majd egyszer felépiti..

hányan mondják ezt..
vagy komolyan is gondolja?!
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #10599 Dátum: 2009 április 24, 23:42:00 »

sajnos nem tudom
, egy barátom volt ott,de nem lesz sorsa
majd egyszer felépiti..
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #10598 Dátum: 2009 április 24, 23:41:06 »

ez eléggé lost
ez a cabrio hol van? és mi lesz a sorsa??
RNIE
« Hozzászólás #10597 Dátum: 2009 április 24, 23:26:03 »

mindanyiunktól a bogár,busz szeretetét veted el

erre nem tudok mit írni,teljesen igazad van.
max amit tehetek,hogy megígérem:ha legközelebb találok egy fellelt állapotú autót,azt nem viszem el lakatoshoz
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #10596 Dátum: 2009 április 24, 23:09:04 »

van gazdag veterános,az megteheti.van egyetemista veterános,az nem teheti
én teljesen eggyet értek veled.
vagyis nem
aki mint pl te is vagy jómagam is nemkevés időt energiát s tudást ráfordít arra h ha valamit csinál azt meg is tudja csinálni akkor ugyanott van mint egy becsületes lakatos aki leírja neked az órabérét , beszerzést, telefonálgatást, utánajárást a szakirodalomban...stb...

nem értem miért veszed obszcénkodásnak a dolgot de sokan belecsaptak már itt a lecsóba PéZsé, cdrw... s könnyen bele lehet izzadni pár év alatt anyagilag...
egyszerüen csak reálisan gondolkoznak s minimális optimizmussal .

van vele meló...
csak a tető fél év.
hiányzó korhű alkatrészek beszerzése (emberi áron) akár egy év.
alváz fél év.
oldalelemek cserélgetése foltozgatása sem kis idő.

ettől függetlenül természetesen jó projektnek tűnik .
ha lenne pénzem mennék Érdre puhítani ...

viszont azt is tudnám h évekig csak piszmognék vele s nagyon nagy munka becsületesen megcsinálni.
pénzt direkt nem írtam..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10595 Dátum: 2009 április 24, 23:01:48 »

hát ha ez vigasztal, én is csak egy lúzer vagyok, mert most hogy 10éve nálam van a 66os bogár gondoltam kapjon egy normális motort ezért fizettem Stuntnak és egy szerelőnek, ahelyett hogy összeválogattam volna az itthon lévő 2,5 bontott motorom alkatrészeiből egy motort Smiley
milliomos pénzszóró vagy te is

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10594 Dátum: 2009 április 24, 23:00:38 »

1.nem azt mondtam hogy ugyanaz a minőség,csak azt hogy úgy is meg lehet csinálni normálisan.de ti elvből elítélitek az olcsó munkát.lefikáztátok a t1 buszt a sárga földig,én meg megemlítettem hogy nem olyan rossz az,meg lehetne csinálni olcsóbban is.ez volt a nagy bűnöm.mehet a méhbe.
2.igen,én sokkal többe nézek egy olyan bogarast,buszost,aki csinált valamit a vasán,és nem csak perkált valamelyik nagy "bogár gurunak" 1 rakat pénzt.
és igenis büszkék vagyunk az autókra.pont ma kérdezte tőlem valaki hogy mennyibe van az autó és amikor mondtam hogy kb 300-350 ezerbe akkor csak nézett hogy ilyen szépet lehet ennyiért.igen lehet.de van akit az tölt el boldogsággal ha egy ilyen kérdésre rávágja hogy 2-3 millió,és rögtön nyel egyet a kérdező.én meg röhögök az ilyenen,ennyi.ja és ha az ilyentől kérdeznek valamit,elég gyakran fingja sincs ami elég gáz veterános körben.van gazdag veterános,az megteheti.van egyetemista veterános,az nem teheti ímeg a költekezést,de ettől még nem kell őket lenézni,kiröhögni,legyinteni rá,legányozni az autóját.
amíg nem látjuk az autódat nincs mit "legányozni"
és ahogy azt sem szabad s nem kell "gányozni"aki maga tutymákolja az autóját
úgy azt sem aki elviszi és szakemberrel megcsináltatja !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10593 Dátum: 2009 április 24, 22:59:28 »

Szeretnék mindenkitől elnézést kérni hogy lakatoshoz vittem a dokát.Már belátom,elég szemét dolog fizetni egy szakembernek a munkájáért.Restellem hogy a könnyebbik utat választottam,gyenge szar vagyok.Kérlek Titeket,had maradjak még,ne kelljen kiregelnem.

hát ha ez vigasztal, én is csak egy lúzer vagyok, mert most hogy 10éve nálam van a 66os bogár gondoltam kapjon egy normális motort ezért fizettem Stuntnak és egy szerelőnek, ahelyett hogy összeválogattam volna az itthon lévő 2,5 bontott motorom alkatrészeiből egy motort Smiley
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #10592 Dátum: 2009 április 24, 22:56:15 »

1.nem azt mondtam hogy ugyanaz a minőség,csak azt hogy úgy is meg lehet csinálni normálisan.de ti elvből elítélitek az olcsó munkát.lefikáztátok a t1 buszt a sárga földig,én meg megemlítettem hogy nem olyan rossz az,meg lehetne csinálni olcsóbban is.ez volt a nagy bűnöm.mehet a méhbe.
2.igen,én sokkal többe nézek egy olyan bogarast,buszost,aki csinált valamit a vasán,és nem csak perkált valamelyik nagy "bogár gurunak" 1 rakat pénzt.
és igenis büszkék vagyunk az autókra.pont ma kérdezte tőlem valaki hogy mennyibe van az autó és amikor mondtam hogy kb 300-350 ezerbe akkor csak nézett hogy ilyen szépet lehet ennyiért.igen lehet.de van akit az tölt el boldogsággal ha egy ilyen kérdésre rávágja hogy 2-3 millió,és rögtön nyel egyet a kérdező.én meg röhögök az ilyenen,ennyi.ja és ha az ilyentől kérdeznek valamit,elég gyakran fingja sincs ami elég gáz veterános körben.van gazdag veterános,az megteheti.van egyetemista veterános,az nem teheti meg a költekezést,de ettől még nem kell őket lenézni,kiröhögni,legyinteni rá,legányozni az autóját.

Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #10591 Dátum: 2009 április 24, 22:42:22 »

Szeretnék mindenkitől elnézést kérni hogy lakatoshoz vittem a dokát.Már belátom,elég szemét dolog fizetni egy szakembernek a munkájáért.Restellem hogy a könnyebbik utat választottam,gyenge szar vagyok.Kérlek Titeket,had maradjak még,ne kelljen kiregelnem.

http://www.okj2006.hu/szakmak/hegeszto.html

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10590 Dátum: 2009 április 24, 22:39:37 »

Szeretnék mindenkitől elnézést kérni hogy lakatoshoz vittem a dokát.Már belátom,elég szemét dolog fizetni egy szakembernek a munkájáért.Restellem hogy a könnyebbik utat választottam,gyenge szar vagyok.Kérlek Titeket,had maradjak még,ne kelljen kiregelnem.
mindanyiunktól a bogár,busz szeretetét veted el
az ilyen szar amilyen te vagy nem is igazi buszos
azt gondolom nem vagy való a mi kis taknyolós 50-ből bogarat felújítós közösségünkbe
az a rohadt kis stunt is ezért kussol
nem volt hajlandó csupán 2db 10/13-as villáskulcsal és egy harapófogóval nekivágni a párizsdakarnak a rohadék
nem is bogaras az ilyen .... pfujjjj
te pedig már régen a bögyünkben vagy mert nem dogányzol és nem is iszol
szval húzd meg magad mert nyakonváglak kis b.zi
ja és ne merészelj majd a szaroddal találkozóra járni mert úgyis csak egy szar csináltatott fos lesz a kocsid

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #10589 Dátum: 2009 április 24, 22:30:32 »

Szeretnék mindenkitől elnézést kérni hogy lakatoshoz vittem a dokát.Már belátom,elég szemét dolog fizetni egy szakembernek a munkájáért.Restellem hogy a könnyebbik utat választottam,gyenge szar vagyok.Kérlek Titeket,had maradjak még,ne kelljen kiregelnem.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10588 Dátum: 2009 április 24, 22:24:07 »

és ha magamnak hegeszteném ki úgy ahogy akkor mi van????az már szar?az nem is autó?csak az az elit aki beadja a nagy szakiknak 1 évre aztán kicsengeti a millákat érte?az a fasza gyerek?ahhoz aztán nagy tudomány kell!!!ahhoz semmi más nem kell csak pénz.azt pedig lehet gyűjtögetni élet végéig.én élvezni akarom az autót,ha kell behúzom üvegszállal a tetjét,igen.és nyomulok vele,nem pedig sóhajtozok meg álmodozok hogy így meg úgy ez kéne az kéne.baromira nem értem ezt a hozzáállást.ezért nem is megyek talira sem mert tuti jönnétek fikázni minden apró hibát utána meg arra vernétek magatokat.szép kis társaság.
ezexerínt nem vagy rá büszke ?
nem mondom kérdezem !
igazad van szép kis társaság vagyunk
nem kéne felkapnod a vizet minden apróságon !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10587 Dátum: 2009 április 24, 22:13:32 »

és ha magamnak hegeszteném ki úgy ahogy akkor mi van????az már szar?az nem is autó?csak az az elit aki beadja a nagy szakiknak 1 évre aztán kicsengeti a millákat érte?az a fasza gyerek?ahhoz aztán nagy tudomány kell!!!ahhoz semmi más nem kell csak pénz.azt pedig lehet gyűjtögetni élet végéig.én élvezni akarom az autót,ha kell behúzom üvegszállal a tetjét,igen.és nyomulok vele,nem pedig sóhajtozok meg álmodozok hogy így meg úgy ez kéne az kéne.baromira nem értem ezt a hozzáállást.ezért nem is megyek talira sem mert tuti jönnétek fikázni minden apró hibát utána meg arra vernétek magatokat.szép kis társaság.

tudod van aki, dolgozik csinálja azt amihez ért és a megspórolt pénzen kifizeti a szakembert...más meg otthon a sufnikban dolgozik maga a kocsin....semmi baj egyikkel sem...csak azzal amikor valaki azt állítja 10ed annyi pénzből is lehet ugyanazt a minőséget kihozni és ehhez ragaszkodik is
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10586 Dátum: 2009 április 24, 22:10:40 »

én láttam hortobágyon olyat aki 1cm-ről fotózta makróval tesóm bogarának a hátfalát,gondolom amiatt mert a kipufógó körül nagyobb a kivágás mint kéne (korábbi sport kipuff miatt).szóval ez elég is volt.
de nem akarok vitázni,csak felhúzott ez az utalgatás,ennyi.úgyis egyik fülön be másikon ki,milliószor ki lett tágyalva.

remélem nem rám gondolsz mert, ezen nem látszik Smiley
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 ... 369
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.