www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 01:02:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 ... 369
Nyomtatás
Szerző Téma: Lost & Found  (Megtekintve 3160980 alkalommal)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10705 Dátum: 2009 április 25, 22:10:22 »

Azt hittem,hogy pár embernek van ilyen. Na látom szinte mindenkinek van. Nekem azt is ráírták,hogy gyártás után a második napon Münchenbe vitték és a MAHAG cég értékesítette. Talán a Magyar MERKUR-nak a megfelelője lehetett ez a cég.

Azaz itt vették:
www.mahag.de

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10704 Dátum: 2009 április 25, 22:10:07 »


koszi Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #10703 Dátum: 2009 április 25, 22:09:07 »

http://automuseum.volkswagen.de/urkunden.html
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #10702 Dátum: 2009 április 25, 22:08:13 »

hát a bogi gyártásban. Ugye volt 1 milliomodik és 10 milliomodik bogi amit ünnepeltek, meg tudják összesen 21millió valahányat gyártottak. Akkor az enyém hányadik volt a sorban?
hogy érted hogy hányadik?


VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #10701 Dátum: 2009 április 25, 22:07:10 »

Narancs.
Azt hittem,hogy pár embernek van ilyen. Na látom szinte mindenkinek van. Nekem azt is ráírták,hogy gyártás után a második napon Münchenbe vitték és a MAHAG cég értékesítette. Talán a Magyar MERKUR-nak a megfelelője lehetett ez a cég.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10700 Dátum: 2009 április 25, 22:06:37 »

Greeny.

Hol lehet pontosan ilyet kerni?
A Ghiamra kikerem szerintem:)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #10699 Dátum: 2009 április 25, 22:06:16 »



ez jó
ilyet még nem is láttam...

Motorszám igazolás.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #10698 Dátum: 2009 április 25, 22:05:26 »


hogy érted hogy hányadik?

Én sem kaptam motorszámot, és azt sem tudták még közelítőleg sem megmondani, hogy hányadik bogi is a mienk. Pedig ilyen adatbázissal szerintem menni kéne.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #10697 Dátum: 2009 április 25, 22:04:41 »

Én sem kaptam motorszámot, és azt sem tudták még közelítőleg sem megmondani, hogy hányadik bogi is a mienk. Pedig ilyen adatbázissal szerintem menni kéne.
most 35 euro az adatkérés
gondolom csak az ötvenes évek adatbázisa ilyen kusza(?)
a fiatalabbakkal nincs ilyen
a 64es typ 34nek és a 68as typ14nek sem volt motorszáma

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #10696 Dátum: 2009 április 25, 22:00:49 »

most 35 euro az adatkérés
gondolom csak az ötvenes évek adatbázisa ilyen kusza(?)
a fiatalabbakkal nincs ilyen
a 64es typ 34nek és a 68as typ14nek sem volt motorszáma
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10695 Dátum: 2009 április 25, 21:59:54 »

Motorszám igazolás.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10694 Dátum: 2009 április 25, 21:59:25 »

Greeny.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10693 Dátum: 2009 április 25, 21:58:55 »

Narancs.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #10692 Dátum: 2009 április 25, 21:56:05 »

ja igen és a typ34nek is ami nálam volt, veterán vizsgája volt még  a90es évekből, valahol 200 körüli sorszámmal
pedig az aztán nagy barkács áldozata volt
Tökéletesítették mára a vizsgákat. Lehetnek vagy 500-an akik annak idején vizsgáztatták járművüket. Na azok tényleg veteránosok voltak,de alkatrész hiány is volt,sok volt az átalakítás. A jármű szeretetük vezetett idáig,valamit elindítottak.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10691 Dátum: 2009 április 25, 21:54:08 »

azért az urkundén alapuló azonosítás nagyon sántit
itt van az enyém
eszerint Kanadába szállitották ki
na ez nem igaz, az autót 1964ben Németországban vásárolták egy kereskedőtő használtanl, beszéltem az akkori tulajjal aki behozta Magyarországra
ez nem tartalmazza a motorszámot, igy annak eredetiségét nem igazolja
az enyém  alapján a szin sem meghatározható
már néhány urkunde átfutott  a kezemen, van ami pontos volt, van ami marhaságokat takart
az én autóm amugy is egy érdekes eset, mert 55.április 6.án gyártották, de még  a márciusig érvényes szinpaletta és huzatminta alapján készült, senki sem tud rá magyarázatot adni
amerikai oldalakon sok vita volt urkunde ügyben, sok tévedést emlitenek

Nekem nincsenek téves adatok az urkundéimban.
Az Narancsét még 2004-ben kértem le,abba még be is írták a motorszámot.
A Greenyét idén kértem,az urkundéba nem írták bele a gyári motorszámát,de mellékeltek egy másik papírt is,ami nem anyakönyvi kivonat,amibe beírták a gyártáskori motorszámot is.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10690 Dátum: 2009 április 25, 21:52:56 »

Elképzelem, amikor egy trabant urkundéjét akarja valaki lekérni :-) Vagy egy Dacia-ét :-)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10689 Dátum: 2009 április 25, 21:52:09 »

Megkérted a gyártól az adatokat,hogy tudod naprakész a kocsid gyártási évét? Ha ők sem tudnak többet az nem semmi. Én annak idején 10 márkáért kértem le a vw múzeumból az adatokat.
Nekem még ingyen küldték az egyik bogaramra. Még valahol meg is van.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #10688 Dátum: 2009 április 25, 21:50:40 »

azért az urkundén alapuló azonosítás nagyon sántit
itt van az enyém
eszerint Kanadába szállitották ki
na ez nem igaz, az autót 1964ben Németországban vásárolták egy kereskedőtő használtanl, beszéltem az akkori tulajjal aki behozta Magyarországra
ez nem tartalmazza a motorszámot, igy annak eredetiségét nem igazolja
az enyém  alapján a szin sem meghatározható
már néhány urkunde átfutott  a kezemen, van ami pontos volt, van ami marhaságokat takart
az én autóm amugy is egy érdekes eset, mert 55.április 6.án gyártották, de még  a márciusig érvényes szinpaletta és huzatminta alapján készült, senki sem tud rá magyarázatot adni
amerikai oldalakon sok vita volt urkunde ügyben, sok tévedést emlitenek

Megkérted a gyártól az adatokat,hogy tudod naprakész a kocsid gyártási évét? Ha ők sem tudnak többet az nem semmi. Én annak idején 10 márkáért kértem le a vw múzeumból az adatokat.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #10687 Dátum: 2009 április 25, 21:49:07 »

ja igen és a typ34nek is ami nálam volt, veterán vizsgája volt még  a90es évekből, valahol 200 körüli sorszámmal
pedig az aztán nagy barkács áldozata volt
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #10686 Dátum: 2009 április 25, 21:46:35 »

A tulajdonosnak jelent bármiféle megkülönböztetést, hogy K1 vagy K6 ?
Semmit nem jelent,túl van bonyolítva. De ott a táblázat linkje nézzetek bele.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #10685 Dátum: 2009 április 25, 21:45:57 »

azért az urkundén alapuló azonosítás nagyon sántit
itt van az enyém
eszerint Kanadába szállitották ki
na ez nem igaz, az autót 1964ben Németországban vásárolták egy kereskedőtő használtanl, beszéltem az akkori tulajjal aki behozta Magyarországra
ez nem tartalmazza a motorszámot, igy annak eredetiségét nem igazolja
az enyém  alapján a szin sem meghatározható
már néhány urkunde átfutott  a kezemen, van ami pontos volt, van ami marhaságokat takart
az én autóm amugy is egy érdekes eset, mert 55.április 6.án gyártották, de még  a márciusig érvényes szinpaletta és huzatminta alapján készült, senki sem tud rá magyarázatot adni
amerikai oldalakon sok vita volt urkunde ügyben, sok tévedést emlitenek


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10684 Dátum: 2009 április 25, 21:45:02 »

Vannak kategoriák Kapsz k 6-os minösitést erre,de a leg jobb a K 1. De mindkettő kaphat OT redszámot.

A tulajdonosnak jelent bármiféle megkülönböztetést, hogy K1 vagy K6 ?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #10683 Dátum: 2009 április 25, 21:43:52 »

OK, igy érthető. Azaz ha akkor volt már opciós extraként 12V meg sportfelni (5 csavaros Sprintstar), akkor ezt el kell fogadniuk. Azaz magának az autónak nem 12V-osként kellett kijönnie a gyárból, de csak akkor elfogadott a 12V, ha akkor már rendelhető volt extraként.

Rá kell ragasztani az A oszlopra a 12V matricát, amit lehet gyáriban is kapni, és már meg is van oldva a kérdés :-)
Vannak kategoriák Kapsz k 6-os minösitést erre,de a leg jobb a K 1. De mindkettő kaphat OT redszámot.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10682 Dátum: 2009 április 25, 21:43:12 »

Cheesy

Na erről beszélek nyuszómuszó :-)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10681 Dátum: 2009 április 25, 21:41:33 »


Rá kell ragasztani az A oszlopra a 12V matricát, amit lehet gyáriban is kapni, és már meg is van oldva a kérdés :-)
Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10680 Dátum: 2009 április 25, 21:38:59 »

igen jól mondod,de a szine legyen eredeti,még ha átfestett is. szinkód szerint. Motor váltó alváz legyen eredeti. Ha nem az,akkor kizáró ok.

OK, igy érthető. Azaz ha akkor volt már opciós extraként 12V meg sportfelni (5 csavaros Sprintstar), akkor ezt el kell fogadniuk. Azaz magának az autónak nem 12V-osként kellett kijönnie a gyárból, de csak akkor elfogadott a 12V, ha akkor már rendelhető volt extraként.

Rá kell ragasztani az A oszlopra a 12V matricát, amit lehet gyáriban is kapni, és már meg is van oldva a kérdés :-)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #10679 Dátum: 2009 április 25, 21:35:56 »

http://www.mavamsz.hu/muzealisminosites_doksik.php
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #10678 Dátum: 2009 április 25, 21:32:57 »

Azaz nem követelmény, hogy pont olyan legyen, amikor a gyárból kijött, hanem korhű. Minden akkori extra elfogadható, ami gyári, és bármilyen azonos tipusú és évjáratú autót felszereltek vele. Jól mondom?
igen jól mondod,de a szine legyen eredeti,még ha átfestett is. szinkód szerint. Motor váltó alváz legyen eredeti. Ha nem az,akkor kizáró ok.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10677 Dátum: 2009 április 25, 21:27:26 »

Ha rally bogarat csinálsz és olyanra amivel versenyeztek anno. Felmatricázva széles felnivel,de(Abban az évben gyártott) nem 2000-ben fogják gyártani. És bizonyítani is tudod. Egy átalakított rally autó is kaphat minősítést.

Azaz nem követelmény, hogy pont olyan legyen, amikor a gyárból kijött, hanem korhű. Minden akkori extra elfogadható, ami gyári, és bármilyen azonos tipusú és évjáratú autót felszereltek vele. Jól mondom?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #10676 Dátum: 2009 április 25, 21:23:59 »

Nem az számit, hogy hogyan jött ki a gyárból. Ugyanis akkor a Cal-look bogár nem kaphatott volna minősitést. Mivel az nem cal-look-ként jött ki. Na itt van a kutya elásva. Azaz ha akkor létezett 12V-os bogár, akár opciósként is, akkor el kell fogadniuk. Ezzel az erővel egy sportfelnis bogár sem vizsgázhat le, ha nem azzal jött ki a gyárból. Ez az egész olyan nevetséges kategóriába tartozik.
Ha rally bogarat csinálsz és olyanra amivel versenyeztek anno. Felmatricázva széles felnivel,de(Abban az évben gyártott) nem 2000-ben fogják gyártani. És bizonyítani is tudod. Egy átalakított rally autó is kaphat minősítést.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10675 Dátum: 2009 április 25, 21:17:57 »

Aha. Azaz tök mindegy milyen az autó, akkor felejen meg, és utánna már bármit csinálhatok nem?
Gondolom ezért is kell négyévenként újra vinni,hogy folyamatosan kontrolálva legyen az autó.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #10674 Dátum: 2009 április 25, 21:15:12 »

Akkor is védett jármű, ha nem kérek OT-t?
Sajnos az önkormányzat okmányirodája csak ezt fogadja el. Megy a harc de véletlenül valami hülye a parlamenben Lapert Mónika elkurta és most újra elő kell terjeszteni,hogy fogadják el a minősítést redszámtól függetlenül. Sok redszám van merciken SEL 280 KDF 001 Ami az autóra utal és egy vagyon volt a rendszám. Nem cserélnénk le egy 4200 Ft-os OT-re.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10673 Dátum: 2009 április 25, 21:14:50 »

Ha M610-es extrával rendelték az autót,az az Urkundéban benne van.

Nem kötelező az Urkunde. És azért olyat te is tudod, hogy bárki simán nyomtat!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10672 Dátum: 2009 április 25, 21:14:04 »

Azt nem lehet tudni,hogy az az ülés a minősítéskor benn volt-e az autóban.
Leminősítettem az autómat,utána átszabom nyolcvanas évek stílusára,milkalila színben,Porsche szárnnyal,szélesített felnikkel,aztán mindenki a minősítő bizottságot szidja.
Egy leszólt autóról sem tudjuk,hogy a vizsgakor,hogy nézett ki,és,hogy utána miket módosítottak rajta.

Aha. Azaz tök mindegy milyen az autó, akkor felejen meg, és utánna már bármit csinálhatok nem?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #10671 Dátum: 2009 április 25, 21:12:59 »

Mivel jött ki a gyárból a kocsid? 6V vagy 12V?

Nem az számit, hogy hogyan jött ki a gyárból. Ugyanis akkor a Cal-look bogár nem kaphatott volna minősitést. Mivel az nem cal-look-ként jött ki. Na itt van a kutya elásva. Azaz ha akkor létezett 12V-os bogár, akár opciósként is, akkor el kell fogadniuk. Ezzel az erővel egy sportfelnis bogár sem vizsgázhat le, ha nem azzal jött ki a gyárból. Ez az egész olyan nevetséges kategóriába tartozik.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10670 Dátum: 2009 április 25, 21:12:31 »

Nem elég, ha megadom, hogy M 610? ugyanis ez az opcionális 12V kódja a VW-nél 1967-ig. És azért manapság igencsak jó papirokat lehet gyártani :-)
Ha M610-es extrával rendelték az autót,az az Urkundéban benne van.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #10669 Dátum: 2009 április 25, 21:11:10 »

hogy a nagyszoba ülőgarnitúrájából csináljanak kárpitozást. Arra emlékszem, hogy volt bent egy OT-s autó undormány kárpitozással.
Azt nem lehet tudni,hogy az az ülés a minősítéskor benn volt-e az autóban.
Leminősítettem az autómat,utána átszabom nyolcvanas évek stílusára,milkalila színben,Porsche szárnnyal,szélesített felnikkel,aztán mindenki a minősítő bizottságot szidja.
Egy leszólt autóról sem tudjuk,hogy a vizsgakor,hogy nézett ki,és,hogy utána miket módosítottak rajta.
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 25, 21:12:59 írta Narancs »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #10668 Dátum: 2009 április 25, 21:09:33 »

Például itt megtalálható a teljes M kódlista

http://www.thesamba.com/vw/archives/info/mcodest1.php
Mivel jött ki a gyárból a kocsid? 6V vagy 12V?
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #10667 Dátum: 2009 április 25, 21:07:54 »

Akkor is védett jármű, ha nem kérek OT-t?
igen és ha lejár a minősítés az önkormányzat bevonhatja a rendszámot de csak ha OT. Nem éri meg!! De tarthatod othon vizsga nélkül a kocsid,nem kell fizetni 30 000 ft-ot a megsemmisítésért. Nem kell fizetned teljesítmény adót. Bármikor üzembe helyezheted katalizátor nélkül is. Védett jármű lett.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
RNIE
« Hozzászólás #10666 Dátum: 2009 április 25, 21:06:06 »

igen és ha lejár a minősítés az önkormányzat bevonhatja a rendszámot de csak ha OT. Nem éri meg!! De tarthatod othon vizsga nélkül a kocsid,nem kell fizetni 30 000 ft-ot a megsemmisítésért. Nem kell fizetned teljesítmény adót. Bármikor üzembe helyezheted katalizátor nélkül is. Védett jármű lett.
főleg ha kifizeted az ot miatt elsumákolt regisztrációt
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 ... 369
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.