www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 01:45:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 300 301 302 303 304 [305] 306 307 308 309 310 ... 369
Nyomtatás
Szerző Téma: Lost & Found  (Megtekintve 3156246 alkalommal)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2585 Dátum: 2006 Június 26, 10:24:00 »

ja, NGA írta a múltkor, hogy mekkora királyság lehetett akkoriban bogarazni, szerintem meg kb olyan lehetett, mintha most lenne egy Suzukid Smiley ugyanolyan tömegautó volt akkoriban...

Akkoriban az autó hatalmas értéknek számitott. Viszonylag kevesen engedhették meg maguknak, és egy VW bitroklása is igencsak státuszt eredeményezett. Azonban ahogy jött a jólét NSZK-ban, ugy lett a hatvanas évek elejére egyre hétköznapibb a bogár.

Mo-on ugy kb 76-77-ig hatalmas dolognak számitott a bogár, mivel ez nyugati autó volt. Most már elképzelni sem tudjuk, de kb akkora státusza lehetett, mint egy passat-nak ma. Ehhez azt is figyelembe kellett venni, hogy nem voltak felsőkategóriás autók Mo-on, igy volt a Trabi, Fiat500, 850 Zastava stb az alsókategóriában, a Wartburg volt az alsó középkategóriában, a Skoda-Lada-Dacia trió meg a középkategóriában. A többi, mint pl a Polski meg a Moszkvics, Zaporozsec igazából sosem szereztek maguknak szintet, ezek voltak az egyéb autók. És ez felett trónolt a VW bogár, bár 1971-ben még Zsiguli sem volt.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #2584 Dátum: 2006 Június 26, 10:23:54 »

Ez valami mercedes, és igazából semmi köze a vw-hez, talán annyi, hogy ők is akartak kisautót, és felhasználták Porsche terveit, aki ott dolgozott.

Porsche főkontsuktőr volt a Mercedesnél, nem? (Pl. benne volt a keze az SSK -ban, ha jól tudom, amelyek sorra nyerték a korabeli versenyeket).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2583 Dátum: 2006 Június 26, 10:17:25 »

Ennek állitólag köze van a VWhez

Ez valami mercedes, és igazából semmi köze a vw-hez, talán annyi, hogy ők is akartak kisautót, és felhasználták Porsche terveit, aki ott dolgozott.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2582 Dátum: 2006 Június 26, 10:14:09 »

kellemes kis gyűjtemény

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2581 Dátum: 2006 Június 26, 10:13:40 »

Ennek állitólag köze van a VWhez
Hát, eléggé kísérteties a csomagtértető hasonlősága (már ha az...) Shocked

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
PéZsé
« Hozzászólás #2580 Dátum: 2006 Június 26, 09:59:25 »

SOLEX

[melléklet törölve a rendszer által]
PéZsé
« Hozzászólás #2579 Dátum: 2006 Június 26, 09:57:04 »

Rolls-Royce Phantom,úgy éreztem magam mint az Indiana Jones III. részébe csöppentem volna... Wink

[melléklet törölve a rendszer által]
PéZsé
« Hozzászólás #2578 Dátum: 2006 Június 26, 09:54:14 »

Ennek állitólag köze van a VWhez

[melléklet törölve a rendszer által]
PéZsé
« Hozzászólás #2577 Dátum: 2006 Június 26, 09:52:27 »

Egy 603as volt egy 613as is de lemaradt a képről

[melléklet törölve a rendszer által]
PéZsé
« Hozzászólás #2576 Dátum: 2006 Június 26, 09:50:04 »

Ez ha jól tudom valami vw alapokra épített sportautó és Enzmannak hívják...

 Shocked  Fantasztikus,tényleg valami Enzmann felirat van az oldalán...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2575 Dátum: 2006 Június 26, 09:44:43 »

Szemből
Ez ha jól tudom valami vw alapokra épített sportautó és Enzmannak hívják...


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
PéZsé
« Hozzászólás #2574 Dátum: 2006 Június 26, 09:43:29 »

Nemtudommi

[melléklet törölve a rendszer által]
PéZsé
« Hozzászólás #2573 Dátum: 2006 Június 26, 09:41:17 »

Néhány ismeretlen darab...

[melléklet törölve a rendszer által]
PéZsé
« Hozzászólás #2572 Dátum: 2006 Június 26, 09:39:31 »

Mindszenty biboros régi autója,előről

[melléklet törölve a rendszer által]
PéZsé
« Hozzászólás #2571 Dátum: 2006 Június 26, 09:36:42 »

Szemből

[melléklet törölve a rendszer által]
PéZsé
« Hozzászólás #2570 Dátum: 2006 Június 26, 09:35:32 »

Ez olyan vw szerü de hogy mi???

[melléklet törölve a rendszer által]
PéZsé
« Hozzászólás #2569 Dátum: 2006 Június 26, 09:33:09 »

Mégegy Merci,de ez kabrió..

[melléklet törölve a rendszer által]
PéZsé
« Hozzászólás #2568 Dátum: 2006 Június 26, 09:32:19 »

Szombaton voltam egy barátomnál,aki elvitt egy barátjához...

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2567 Dátum: 2006 Június 26, 08:26:38 »

Meg annyiba került mint egy fullos kombi lada, ami azér' ugye jóval nagyobb... Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #2566 Dátum: 2006 Június 25, 22:48:26 »

'66-ban mindenki király volt aki zsír új autóval érkezett haza

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #2565 Dátum: 2006 Június 25, 19:17:52 »

ja, NGA írta a múltkor, hogy mekkora királyság lehetett akkoriban bogarazni, szerintem meg kb olyan lehetett, mintha most lenne egy Suzukid Smiley ugyanolyan tömegautó volt akkoriban...

azért Kriszt János bácsi nagy király lehetett mikor 1966 nyarán egy szép napos vasárnapon megérkezett Ajkára azsír új  Duduval amire 54 000Ft vámot fizetett Smiley és amihez két extrák kért: korlátos lökhaárító és nyitható hátsó oldalablak
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #2564 Dátum: 2006 Június 25, 18:47:03 »

Nem aprózták el a dolgot!  Grin
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #2563 Dátum: 2006 Június 25, 18:46:09 »

De van itt egy kép a tombola fődíjakról!  Cheesy

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #2562 Dátum: 2006 Június 25, 18:42:55 »

Hmmm! Nincs meg! 
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #2561 Dátum: 2006 Június 25, 18:39:39 »

Itt az -52-es találkozós képek közt volt egy Bogi, aminek az elején egy olyan felirat volt, hogy a legöregebb!   Cheesy

Mindjárt megkeresem... 
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #2560 Dátum: 2006 Június 25, 18:37:41 »

Korai "fedélzeti számítógép" Bogárban!  Mindent mér!  Cool

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2559 Dátum: 2006 Június 25, 18:36:54 »

de lehet csak az akkori tesco parkoló  Grin
ja, NGA írta a múltkor, hogy mekkora királyság lehetett akkoriban bogarazni, szerintem meg kb olyan lehetett, mintha most lenne egy Suzukid Smiley ugyanolyan tömegautó volt akkoriban...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #2558 Dátum: 2006 Június 25, 18:34:35 »

Valaki lámpát esetleg??? Cheesy

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #2557 Dátum: 2006 Június 25, 18:33:32 »

Hmmmm!  Shocked  Cheesy
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #2556 Dátum: 2006 Június 25, 18:31:16 »

Bogártali 1952-ben

de lehet csak az akkori tesco parkoló  Grin
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #2555 Dátum: 2006 Június 25, 18:29:47 »

Bogártali 1952-ben

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2554 Dátum: 2006 Június 25, 13:50:40 »

Idézet
Hát.... Lips Sealed

Bácsi Győző
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2553 Dátum: 2006 Június 25, 09:47:58 »




1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2552 Dátum: 2006 Június 24, 23:59:58 »


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2551 Dátum: 2006 Június 24, 23:56:57 »


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2550 Dátum: 2006 Június 24, 23:53:05 »


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2549 Dátum: 2006 Június 24, 06:56:50 »

Csak Pityubácsinak:

<beszúrt kép törölve>

Hát, ez azért mészárosmunka...
Mi ha már bontunk, szépen mindent lekapkodunk, kárpit, menthető dolgok ki, aztán brazilok már csak az üres, szar kasztnit viszik. Régebben (10-15-20 éve...), amikor alkatrészek elvétve, csak aranyárban voltak, ez rettenetes pazarlás lett volna.
Arról nem is beszélve, hogy apám bogara néha sokkal ramatyabbul nézett ki, és sokkal rosszabb állapotból lett párszor korrektül útra téve.

A képet látva engem kiráz a hideg.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #2548 Dátum: 2006 Június 22, 17:14:25 »

Elmentem vecsésre megnézni a 411-est ...  http://diwad.hu/qzma/411LE/

már elkelt állítólag 450 ért... nem néztek rám  jó szemmel... Cool

nem voltak a legsegítő készebbek... a csókának akivel beszéltem két füle volt és ennyi foga, de az iqja se lehetett sokkal több... Evil


Basszus ez vecsésen volt? Shocked
Tegnap előtt voltam ott a sínek túloldalán faanyagért pont, a sárga bódénál szabták a fát nekem.
Már akkor sem láttam ott.
PéZsé
« Hozzászólás #2547 Dátum: 2006 Június 21, 20:58:22 »

Ez ugyanaz lenne?! Akkor benéztem a színét....

Holnap este megyek a Jávor utcába dolgozni,megnézem,lehet én tévedek...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2546 Dátum: 2006 Június 21, 20:51:25 »

Volt már fent,mint eladó darab 290E HUF,igaz vagy egy éve...
Ez ugyanaz lenne?! Akkor benéztem a színét....

1963 VW1200 DeLuxe
Oldalak: 1 ... 300 301 302 303 304 [305] 306 307 308 309 310 ... 369
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.