www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 09:23:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 ... 369
Nyomtatás
Szerző Téma: Lost & Found  (Megtekintve 3158461 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #12745 Dátum: 2010 Augusztus 15, 11:14:55 »

Mint ereklyét?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #12744 Dátum: 2010 Augusztus 15, 11:12:58 »

Én akkoriban olvastam róla. Egyébként úgy rémlik, hogy a Hessisch Oldendorfi találkozón tették be a város templomába.

Mint ereklyét?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12743 Dátum: 2010 Augusztus 15, 11:09:04 »

Én akkoriban olvastam róla. Egyébként úgy rémlik, hogy a Hessisch Oldendorfi találkozón tették be a város templomába.

És mit ír, miért vitték egy templomba?


Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #12742 Dátum: 2010 Augusztus 15, 11:05:31 »

Nagyon jó képek. Köszi.
A google lefordította nekem. Igaz mondattanilag nem tette rendbe, de érthető volt.
És mit ír, miért vitték egy templomba?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #12741 Dátum: 2010 Augusztus 15, 08:11:41 »

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=340552

angol tudást beélesiteni aztán mehet..
nagyo komoly fórum van erről a témáról
Nagyon jó képek. Köszi.
A google lefordította nekem. Igaz mondattanilag nem tette rendbe, de érthető volt.

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #12740 Dátum: 2010 Augusztus 14, 23:58:39 »

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=340552

angol tudást beélesiteni aztán mehet..
nagyon komoly fórum van erről a témáról
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 15, 13:05:27 írta mikrobi »
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #12739 Dátum: 2010 Augusztus 14, 23:55:35 »

most találtam a neten

2008 nyarán találták Litvániában, egybehangzó vélemény szerint valószinűleg a legleg lostandfound a VW történetében
az előélete teljesen ismeretlen, azt már összehozták hogy 1938 nyarán gyárthatták ,egy éve kezdték el a felújítását és előreláthatólag 500000 dollárba is beleszaladhat
mindent!egyedileg kell legyártani
Nincs valami nagyobb írás róla? Engem érdekelne a sztori részletesebben.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12738 Dátum: 2010 Augusztus 14, 22:57:31 »

most találtam a neten

2008 nyarán találták Litvániában, egybehangzó vélemény szerint valószinűleg a legleg lostandfound a VW történetében
az előélete teljesen ismeretlen, azt már összehozták hogy 1938 nyarán gyárthatták ,egy éve kezdték el a felújítását és előreláthatólag 500000 dollárba is beleszaladhat
mindent!egyedileg kell legyártani


Ezen már jobban néz ki.

 Evil

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #12737 Dátum: 2010 Augusztus 14, 21:12:12 »

most találtam a neten

2008 nyarán találták Litvániában, egybehangzó vélemény szerint valószinűleg a legleg lostandfound a VW történetében
az előélete teljesen ismeretlen, azt már összehozták hogy 1938 nyarán gyárthatták ,egy éve kezdték el a felújítását és előreláthatólag 500000 dollárba is beleszaladhat
mindent!egyedileg kell legyártani

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 14, 21:18:32 írta mikrobi »
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #12736 Dátum: 2010 Augusztus 14, 17:56:43 »


Első 924-es futóművem van ha érdekel! (agy, tárcsa, gólyaláb már nincs meg.)
Akkor mi van? Két szar lengéscsillaptó? Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #12735 Dátum: 2010 Augusztus 14, 17:55:37 »

924 cuccokért? Nem inkább 944 fék-futómű érdekelne? Az legalább nem dobfékes hátul és annak 5*130 az osztása...

De Roll Eyes.Bár a 924 turbo is jó.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #12734 Dátum: 2010 Augusztus 14, 17:32:26 »

gyenge felhozatal

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #12733 Dátum: 2010 Augusztus 14, 16:51:27 »

Ha esetleg kiesne belöle az első hátsó futómű fékekkel ,érdekelne.Még pénzt is adnék érte.(Egy ezrest) Grin


Első 924-es futóművem van ha érdekel! (agy, tárcsa, gólyaláb már nincs meg.)

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12732 Dátum: 2010 Augusztus 14, 16:16:07 »

924 cuccokért? Nem inkább 944 fék-futómű érdekelne? Az legalább nem dobfékes hátul és annak 5*130 az osztása...

Ha esetleg kiesne belöle az első hátsó futómű fékekkel ,érdekelne.Még pénzt is adnék érte.(Egy ezrest) Grin

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #12731 Dátum: 2010 Augusztus 14, 14:37:40 »

Találat:
10éve ott áll, svájci tulaj eltűnt.
Ha esetleg kiesne belöle az első hátsó futómű fékekkel ,érdekelne.Még pénzt is adnék érte.(Egy ezrest) Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #12730 Dátum: 2010 Augusztus 14, 12:22:31 »


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #12729 Dátum: 2010 Augusztus 14, 09:33:15 »



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12728 Dátum: 2010 Augusztus 13, 23:35:57 »

audiporsche
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #12727 Dátum: 2010 Augusztus 13, 17:44:31 »

zöldséges porsche, legalábbis ezt a gúnynevet ragasztották anno rá,mert anno a legolcsóbb porsche vót Wink
audiporsche


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Rulezka
« Hozzászólás #12726 Dátum: 2010 Augusztus 13, 09:33:55 »

mi ez egyáltalán?
zöldséges porsche, legalábbis ezt a gúnynevet ragasztották anno rá,mert anno a legolcsóbb porsche vót Wink
Süni
« Hozzászólás #12725 Dátum: 2010 Augusztus 13, 09:30:01 »

ha jól látom, akkor egy 924
Az.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12724 Dátum: 2010 Augusztus 13, 09:20:46 »

mi ez egyáltalán?
ha jól látom, akkor egy 924
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12723 Dátum: 2010 Augusztus 13, 09:20:06 »

Én is. Kettőt. Szerintem te is meglepődtél volna. Galvanizálás ide, vagy oda, ezek is rohadnak. Most is van kettő a látókörömben, de egy fillért sem adnék értük.
ha ez tényleg svájci és itt (M.o.) kevesett használták, nem biztos, hogy sok sót látott, akár még jó is lehet

félre ne értsd, engem se érdekelnek ezek
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #12722 Dátum: 2010 Augusztus 13, 09:17:44 »

Én is. Kettőt. Szerintem te is meglepődtél volna. Galvanizálás ide, vagy oda, ezek is rohadnak. Most is van kettő a látókörömben, de egy fillért sem adnék értük.
mi ez egyáltalán?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Süni
« Hozzászólás #12721 Dátum: 2010 Augusztus 13, 09:16:34 »

én vágtam szét ilyet, törött volt, nem biztos, hogy megrémülnél, lehet elcsodálkoznál
Én is. Kettőt. Szerintem te is meglepődtél volna. Galvanizálás ide, vagy oda, ezek is rohadnak. Most is van kettő a látókörömben, de egy fillért sem adnék értük.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12720 Dátum: 2010 Augusztus 13, 09:13:50 »

Szép lehet az alja..... Roll Eyes
én vágtam szét ilyet, törött volt, nem biztos, hogy megrémülnél, lehet elcsodálkoznál
Süni
« Hozzászólás #12719 Dátum: 2010 Augusztus 13, 08:59:03 »

Találat:
10éve ott áll, svájci tulaj eltűnt.
Szép lehet az alja..... Roll Eyes
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #12718 Dátum: 2010 Augusztus 12, 23:18:36 »

Találat:
10éve ott áll, svájci tulaj eltűnt.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #12717 Dátum: 2010 Augusztus 09, 23:49:08 »

NGA könyvében van, bár motorszámot nem közöl hozzá.
jogos typ3 1500S motorja
R     1500     Single port     1500S     8/63     >     7/65     
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #12716 Dátum: 2010 Augusztus 09, 23:38:26 »

de és R-es motor nincs (tudomásom szerint)
NGA könyvében van, bár motorszámot nem közöl hozzá.

Bácsi Győző
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #12715 Dátum: 2010 Augusztus 09, 23:05:32 »

Eredetvizsgán nagy A-t kapott.
Nem házilagos beütésnek néz ki. De a végén is ott az AF.
igen elején végén is beütötték anno AF-t és miután előtted egyszer már valakinél kibukott és eljárás le volt folytatva gondolom azért kapott nagy A-t...de manapság már nincs nagy A és semmi betű, és eredetvizsgán nem értenek hozzá...nekem is ment át kétszer 1éven belül minden gond nélkül az ütött számos Sátán bogaram
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #12714 Dátum: 2010 Augusztus 09, 22:55:13 »

Valaki beütötte az AR számot egy F motorba aztán ezt kiszúrták műszakin/eredetvizsgán és az eljárás után elé ütötték a régi szokás szerint az AF (autófelügyelet) logót manapság ilyen már nincs, motorkód van helyette. AF-nek hátránya alvázszámnál van mivel itthon oda is ütögették...viszont az egyedi azonosító és külföldön ha netán ellenőrzik akkor nem fogja tudni az ottani rendőr mit kezdjen vele.
Eredetvizsgán nagy A-t kapott.
Nem házilagos beütésnek néz ki. De a végén is ott az AF.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #12713 Dátum: 2010 Augusztus 09, 22:48:46 »

Bocs, a mienk AF AR
Valaki beütötte az AR számot egy F motorba aztán ezt kiszúrták műszakin/eredetvizsgán és az eljárás után elé ütötték a régi szokás szerint az AF (autófelügyelet) logót manapság ilyen már nincs, motorkód van helyette. AF-nek hátránya alvázszámnál van mivel itthon oda is ütögették...viszont az egyedi azonosító és külföldön ha netán ellenőrzik akkor nem fogja tudni az ottani rendőr mit kezdjen vele.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #12712 Dátum: 2010 Augusztus 09, 22:44:19 »

- AR motor 1300as és duplaszívós és dupla előmelegítős 44 lóerő
- GT bogár az más

Bocs, a mienk AFAR
Lehet engedélyeztették a változást?
Bár már egyszer írta valaki, hogy Typ 3 cseremotor ez.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 09, 22:48:05 írta sparkafer »

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #12711 Dátum: 2010 Augusztus 09, 22:40:26 »

Egy könyv szerint 74-es Sparok 1600-as henger-dugóval rendelkeznek, de 1300-asként vannak nyílvántartva.
AR-es a motorkóddal. Ilyen a mienk is. A mienk ugyan szimplaszívós, de azt nem tudom milyen volt eredetileg.
Olvastam olyant is, hogy ezeket hívták GT bogárnak, de szerintem nem a mienket. Grin
- AR motor 1300as és duplaszívós és dupla előmelegítős 44 lóerő
- GT bogár az más
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #12710 Dátum: 2010 Augusztus 09, 21:17:42 »

A Merkuros 74-es Sparok,mind 1200-as Standard típusok voltak,csak a motorjuk AR-es,1300-as,mert így rendelték őket.
Egy könyv szerint 74-es Sparok 1600-as henger-dugóval rendelkeznek, de 1300-asként vannak nyílvántartva.
AR-es a motorkóddal. Ilyen a mienk is. A mienk ugyan szimplaszívós, de azt nem tudom milyen volt eredetileg.
Olvastam olyant is, hogy ezeket hívták GT bogárnak, de szerintem nem a mienket. Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #12709 Dátum: 2010 Augusztus 09, 15:57:57 »

bogárnál mai napig 1285 köbcenti a D-s motorszámhoz
nekem is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #12708 Dátum: 2010 Augusztus 09, 15:52:36 »

Az lehet hogy 1200-as tipus, de nekem a forgalmiban 1300 van tipusnak, 7 éve vettem igy, eredetvizsgánis ezt irták be, lehet hogy még valamikor régebben elirták az ocsmányirodában.
az eredetvizsgán nem értenek hozzá, okmányirodában szintén nem, de én voltam annyira akaratos a buszomnál és addig ütöttem az asztalt míg mind a 3 elírt adat jó nem lett....bogárnál mai napig 1285 köbcenti a D-s motorszámhoz
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #12707 Dátum: 2010 Augusztus 09, 15:46:28 »

A Merkuros 74-es Sparok,mind 1200-as Standard típusok voltak,csak a motorjuk AR-es,1300-as,mert így rendelték őket.
tiednek is VW1200 típusnak kell lenni ha AR-es 1300as motorja van és Spar...Merkurnál is lehetett venni ha jól tudom 1300ast is de 74ben ezek VW1200ak mentek nagy tömegben

Az lehet hogy 1200-as tipus, de nekem a forgalmiban 1300 van tipusnak, 7 éve vettem igy, eredetvizsgánis ezt irták be, lehet hogy még valamikor régebben elirták az ocsmányirodában.

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #12706 Dátum: 2010 Augusztus 09, 13:56:14 »

az 1500 amúgyis H-s lenne, nem?
de és R-es motor nincs (tudomásom szerint)
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 ... 369
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.