www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:12:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 ... 369
Nyomtatás
Szerző Téma: Lost & Found  (Megtekintve 3164968 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #3265 Dátum: 2006 Augusztus 20, 16:52:34 »

A nagycenkiben én is szoktam lenni.Volt ott még két busz, meg egy gyönyörű 03-as is, "majd meg lesz csinálva" -mondták.Azóta is minden ugyanúgy ot hever, és rohad... Cry

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
szeda_1970
« Hozzászólás #3264 Dátum: 2006 Augusztus 20, 14:47:44 »

Hogy kicsit feldobjam ezt a topicot a 16-a óta tartó punnyadásból íme pár kép az éppen álló bogárfelújítási projektről.
Az utolsó képet pedig teonak ajánlom!! Igazi Lost & Found!!


[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3263 Dátum: 2006 Augusztus 17, 21:19:15 »


Adler Trumpf Junior.

A Veteránban pár éve ez a kocsi szerepelt.
Restauráláskor szinte az egész kasztnit kézimunkával újragyártották. Képes volt a tulaj felhajtani egy szakit, aki sajátkezűleg kalapált hozzá új sárvédőket, merthogy ő volt talán az egyetlen az országban, aki erre képes volt.
Asszem a favázat is teljesen újból kellett építeni.
Ez egy szalonállapotú autó ebből a típusból. Csak európában mutass még 10 ilyen példányt!
Akkor most mi a kurva drága?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #3262 Dátum: 2006 Augusztus 17, 20:00:02 »

Nem tudom ki mondta, hogy meg lesz csinálva? Bontjuk, csak lassan megy...
a lökősök nem eladók róla akkor?  Wink
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3261 Dátum: 2006 Augusztus 17, 19:55:52 »

nagycenki bontó hátsó része Schlosserék raktára .... 1.5 éve is ott volt Smiley

Nem tudom ki mondta, hogy meg lesz csinálva? Bontjuk, csak lassan megy...

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3260 Dátum: 2006 Augusztus 17, 16:45:17 »

3.A Fiat-tol is egy ékszer 1928-bol!! Cheesy

[melléklet törölve a rendszer által]

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3259 Dátum: 2006 Augusztus 17, 16:43:46 »

".Ez agyöngyszem 1926-ban látta meg a napvilágot a Peugeot gyárban!

[melléklet törölve a rendszer által]

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3258 Dátum: 2006 Augusztus 17, 16:42:06 »

Ma délelött én is levadásztam 3 vasat,mind OFF,de különlegesek.
1.Ez a gép , ugy tünik,elhagyni készül az országot. Grin

[melléklet törölve a rendszer által]

Tóth Zoltán
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #3257 Dátum: 2006 Augusztus 17, 12:40:00 »

Ma reggeli found, ami sajnos hamarosan lost lesz:

A környékbeli kisebbségi fémkereskedők egyikénél láttam az autókat, a tempójukat ismerve meg vannak számlálva az óráik.
Nemrég egy csőrös Csepelt bontottak el, a 2. nap délutánján már csak a kerekek voltak a kerítéshez támasztva.
De végezte már náluk komplett (talán Rába) tűzoltóautó is.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3256 Dátum: 2006 Augusztus 17, 11:22:37 »

Bocs, akkor lefordítom:NEKEM kurva drága.  Wink
Dzséjlénó biztos ugrana rá.  Grin

NEKEM is kurva drága :-)
1303LS
« Hozzászólás #3255 Dátum: 2006 Augusztus 17, 11:08:53 »

Már miért lenne drága?

Szerintem kb ez lehet a reális ára. Ez nem az az otthon kalapáljuk kategória.

Bocs, akkor lefordítom:NEKEM kurva drága.  Wink
Dzséjlénó biztos ugrana rá.  Grin
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3254 Dátum: 2006 Augusztus 17, 09:50:08 »


Már miért lenne drága?

Szerintem kb ez lehet a reális ára. Ez nem az az otthon kalapáljuk kategória.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #3253 Dátum: 2006 Augusztus 17, 08:29:03 »

mondjuk a használtautón nem lehet 50-nél korábbi gyártást beállítani?

Télleg??? Nem tudtam... Még nem hirdettem ott.....
Akkor ünnepélyes bocsi!!
 Grin

Ui.: persze javítom a hüjeségemet...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #3252 Dátum: 2006 Augusztus 17, 08:18:43 »

Úgy emlékszem, a hasznaltauto.hu-n csak 1950-től kezdődően lehet évjáratot megadni.
Mire 3-szor átfogalmaztam a beírásomat és kijavítottam a hejjes írási hibákat, AZS beelőzött  Smiley
De ketten csak nem tévedhetünk...
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #3251 Dátum: 2006 Augusztus 17, 08:17:12 »

Bár érdekes a hirdetés, mert 1935-37 között gyártották, állítólag 150 db-ot, de az adatok között az évjárat pedig 1950/1...... Akkor hogy is van ez a veterán minősítéssel....???
Úgy emlékszem, a hasznaltauto.hu-n csak 1950-től kezdődően lehet évjáratot megadni.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3250 Dátum: 2006 Augusztus 17, 08:16:19 »

Ez ugyanaz a kocsi!!
A hirdetésben látszik a rendszám és az ugyanaz volt...
Az első kerekénél emelve húzta egy T3-as..... de nem 'tom mit csináltak itt vele...

Bár érdekes a hirdetés, mert 1935-37 között gyártották, állítólag 150 db-ot, de az adatok között az évjárat pedig 1950/1...... Akkor hogy is van ez a veterán minősítéssel....???

mondjuk a használtautón nem lehet 50-nél korábbi gyártást beállítani?
1303LS
« Hozzászólás #3249 Dátum: 2006 Augusztus 17, 08:12:20 »

Ez ugyanaz a kocsi!!
A hirdetésben látszik a rendszám és az ugyanaz volt...
Az első kerekénél emelve húzta egy T3-as..... de nem 'tom mit csináltak itt vele...
Az autózás ezen kora az egyik kedvencem.Bár gondolom nem sokaknak nem.
Ennél már csak a 20-as évek előtti faék egyszerűséggel bíró szekerek amiktől előbb tudnék bepisilni.
Úgy meg-megállnék 10km-enként feltöltögetni a kis tölcséreket meg hasonlók.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #3248 Dátum: 2006 Augusztus 17, 08:06:23 »


Ez ugyanaz a kocsi!!
A hirdetésben látszik a rendszám és az ugyanaz volt...
Az első kerekénél emelve húzta egy T3-as..... de nem 'tom mit csináltak itt vele...

Bár érdekes a hirdetés, mert 1935-37 között gyártották, állítólag 150 db-ot, de az adatok között az évjárat pedig 1950/1...... Akkor hogy is van ez a veterán minősítéssel....???
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 17, 08:29:34 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #3247 Dátum: 2006 Augusztus 16, 21:44:55 »

Összemérhető.3 varnyú kábrió meg két karmannghia egyenlő egy adler!  Grin
szeda, nézz privátot plíz!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
szeda_1970
« Hozzászólás #3246 Dátum: 2006 Augusztus 16, 21:41:58 »

Összemérhető.3 varnyú kábrió meg két karmannghia egyenlő egy adler!  Grin
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #3245 Dátum: 2006 Augusztus 16, 21:26:40 »

én is Adlert tippeltem.

qva drága,
de karmannt beszámít Wink

Sőt wartyogó kabriót is  Shocked Shocked
Nem tudtam, hogy ezek összemérhető árban mozognak  Grin Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #3244 Dátum: 2006 Augusztus 16, 19:02:20 »

én is Adlert tippeltem.

qva drága,
de karmannt beszámít Wink
1303LS
« Hozzászólás #3243 Dátum: 2006 Augusztus 16, 17:11:11 »

Ezt meg én láttam, ma a Polg. Hivatal mögötti parkolóban, Tatabányán:


Akkor ez ez az Adler lehet nem?
Kurva drága.

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=649550&command=ugras&screenwidth=1152
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3242 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:24:57 »

Ezt meg én láttam, ma a Polg. Hivatal mögötti parkolóban, Tatabányán:


?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #3241 Dátum: 2006 Augusztus 16, 15:38:18 »

Ezt meg én láttam, ma a Polg. Hivatal mögötti parkolóban, Tatabányán:


[melléklet törölve a rendszer által]

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #3240 Dátum: 2006 Augusztus 16, 15:22:58 »

kipu odabasz Cheesy

no meg a 14es skoda felni skoda dísztárcsával
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3239 Dátum: 2006 Augusztus 16, 15:18:33 »

Ezt a kuriozumot ma találtam Szigethalmon.
65000km van benne hivatalosan! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #3238 Dátum: 2006 Augusztus 15, 20:39:08 »

kipu odabasz Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #3237 Dátum: 2006 Augusztus 15, 20:38:37 »


nagycenki bontó hátsó része Schlosserék raktára .... 1.5 éve is ott volt Smiley
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #3236 Dátum: 2006 Augusztus 15, 20:31:23 »


nagycenki bontó:

http://web.axelero.hu/aptom/nagycenk/IMG_0005.JPG
http://web.axelero.hu/aptom/nagycenk/IMG_0007.JPG
http://web.axelero.hu/aptom/nagycenk/IMG_0008.JPG
http://web.axelero.hu/aptom/nagycenk/IMG_0009.JPG
http://web.axelero.hu/aptom/nagycenk/IMG_0010.JPG
http://web.axelero.hu/aptom/nagycenk/IMG_0011.JPG
http://web.axelero.hu/aptom/nagycenk/IMG_0012.JPG
http://web.axelero.hu/aptom/nagycenk/IMG_0013.JPG
http://web.axelero.hu/aptom/nagycenk/IMG_0014.JPG
http://web.axelero.hu/aptom/nagycenk/IMG_0015.JPG
http://web.axelero.hu/aptom/nagycenk/IMG_0016.JPG
http://web.axelero.hu/aptom/nagycenk/IMG_0017.JPG
http://web.axelero.hu/aptom/nagycenk/IMG_0018.JPG
http://web.axelero.hu/aptom/nagycenk/IMG_0019.JPG

de nem bontásra van ott. Állítólag: "ez még meg lesz csinálva"

'81 Hecho en México
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #3235 Dátum: 2006 Augusztus 15, 19:27:58 »

érdekes nekem is szerencsém van,mert hibátlan a kasztnim meg az alvázam is Cheesy Wink
dejazemény 82es kasztni Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3234 Dátum: 2006 Augusztus 15, 18:59:38 »

akkor nekem szerencsém van, mert csak a törést bírta nehezen. persze, a lámpa körül elkezdett rozsdásodni, de ez a kialakítás miatt is lehet...
érdekes nekem is szerencsém van,mert hibátlan a kasztnim meg az alvázam is Cheesy Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #3233 Dátum: 2006 Augusztus 15, 18:27:04 »

Én azt nem értem, hogy a magán embereknek hogyan jutott eszükbe, hogy az ovál bogarakat átalakitság nagyobb ablakossá. Esetleg újabbnak tűnjön a kocsi vagy megunták?! Az ablak méretére semmi szabályozás nem lehetett egy használt bogárnál.........
persze! mert attól újabbnak tűnt az autó, és biztos a nagyobb ablak volt a menő. perecből is csináltak ovált, az elválasztó kifűrészelésével.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #3232 Dátum: 2006 Augusztus 15, 17:55:04 »

az ok,hogy amiatt lett,de minőségi különbség szerintem nem volt,nem úgy csinálták az 1968as bogarat,mint ma,hogy azon jár az agyuk a tervezés-gyártás közben,hogy max 5 évig legyen autó az autó,hogy utána újat vegyen..
Ennyi erővel már az ovál utáni bogarak is a fogyasztói társadalom kedvében járt a nagyobb hátsó ablakkal..
Én azt nem értem, hogy a magán embereknek hogyan jutott eszükbe, hogy az ovál bogarakat átalakitság nagyobb ablakossá. Esetleg újabbnak tűnjön a kocsi vagy megunták?! Az ablak méretére semmi szabályozás nem lehetett egy használt bogárnál.........

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Holló
« Hozzászólás #3231 Dátum: 2006 Augusztus 15, 17:50:19 »

nem tűnik vészesen szarnak
irigyellek az optimizmusodért Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #3230 Dátum: 2006 Augusztus 15, 17:38:54 »

nem tűnik vészesen szarnak

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3229 Dátum: 2006 Augusztus 15, 17:29:14 »

Itt se nagyon látszik több,de ott van. Smiley

[melléklet törölve a rendszer által]

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3228 Dátum: 2006 Augusztus 15, 17:27:14 »

Ezt a kis 5kilost ma találtam Szigethalmon.
Vajon fog még robogni? Huh

[melléklet törölve a rendszer által]

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #3227 Dátum: 2006 Augusztus 15, 16:32:13 »

A minőségről:
A mexikoi bogaraknál meg ha szerencséd van akkor kifogsz egy jó állapotút, ha meg nem, akkor meg ráköltöd a gatyádat is. Sajna ez van.
akkor nekem szerencsém van, mert csak a törést bírta nehezen. persze, a lámpa körül elkezdett rozsdásodni, de ez a kialakítás miatt is lehet...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3226 Dátum: 2006 Augusztus 15, 16:29:37 »

A minőségről:

Meglepő egyébként, de a minőség soha nem volt állandó a bogárnál. Folyamatosan javitottak mindenen. Sok olyan alkatrésze van a bogárnak, amin le lehet mérni vagyis lehet látni az egyszerüsitést, olcsóbb anyagokkal való kiváltást. Pl 1966-67-ben még rozsdamentes anyagból voltak a kilincsek, majd 1968-ben ezt leváltotta a kromozott spiáter. Az ablak diszlécei egy ideig aluminiumból voltak, majd jött helyettük a műanyag. A kapcsológombokat is olcsóbb, egyszerübb anyagra váltották, elhagyták a műszerfal, ajtókárpitok diszlécét, a szép krómozott nyitókat, ablaktekerőket feketére cserélték, lehagyták a lökháritókról a babákat, a diszlécek a roszdamentes polirozott anyag helyett aluminiumbol lettek, és bizony az kaszni anyagának a minősége is változott. Elég sokáig acélosak voltak a sárvédők, keményebbek, mint a késöbbiek. Kevésbé is rozsdásodtak emiatt. Ezek csak apróságok, de pont ezek az apróságok teszik széppé a bogarat.

Aztán 1974-től egyre zuhant a minőség. Mivel már nem a No1 volt a bogár, ezért az anyagokat is olcsóbb egyszerübb változatokban rendelték. Jellemző pl, hogy a 74 utáni bogarak versenyt rozsdásodnak a korai golfokkal. Magán az anyagon érezni, hogy ez már nem az. Dehát itthon szerencsére több a 74 elötti. A mexikoi bogaraknál meg ha szerencséd van akkor kifogsz egy jó állapotút, ha meg nem, akkor meg ráköltöd a gatyádat is. Sajna ez van.
Oldalak: 1 ... 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 ... 369
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.