www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 11:56:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 278 279 280 281 282 [283] 284 285 286 287 288 ... 369
Nyomtatás
Szerző Téma: Lost & Found  (Megtekintve 3162311 alkalommal)
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #3465 Dátum: 2006 Szeptember 13, 19:52:57 »

az a 90ewzres nem rossz vétel. Egyébként csak végig kell menni budán és találunk egy csomó első tulajos gépet. Egyszerűen a masszív német technika idig húzta komolyabb rárodítás nélkül, ha kicsit is kímélték. 68 után bogár nálunk nem akkora kincs, bármilyen szép is. osztjólvan

Az egyik haverom vette meg látatlanban. Jövő héten hozza hozzánk életre kelteni, majd csinálok képeket. Szerintem is remek vétel.

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #3464 Dátum: 2006 Szeptember 13, 19:01:58 »

tegnap este eltrélereztük a bozótból.

a saját lábán jár s kel.

lakatolásra előkészítve  Evil

ezek régi képek http://diwad.hu/qzma/VW1961NEW/

ez új.:


köszi szépen a képeket:D
ez az autó nekem nagyon tetszik,valahogy olyan aranyos.kár érte Cry

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3463 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:05:44 »

de van, aki azt is sajnálná...

ok.

akkor 5 új szutyukit  Evil Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #3462 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:03:22 »

szerintem két barkasz vagy zsuk ócsóbb lenne  Wink
de van, aki azt is sajnálná...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3461 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:02:59 »

azon a kis képsorozaton itt a hsz-od alatt az a piros bogi az az amelyiket közösen vettétek meg bontani?nincs róla pár kép amikor hozzátok,meg amikor már nem a földbe van süllyedve hanem lábon áll?bontós kép nem kell

tegnap este eltrélereztük a bozótból.

a saját lábán jár s kel.

lakatolásra előkészítve  Evil

ezek régi képek http://diwad.hu/qzma/VW1961NEW/

ez új.:


[melléklet törölve a rendszer által]

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #3460 Dátum: 2006 Szeptember 13, 10:42:04 »

szerintem két barkasz vagy zsuk ócsóbb lenne  Wink

azon a kis képsorozaton itt a hsz-od alatt az a piros bogi az az amelyiket közösen vettétek meg bontani?nincs róla pár kép amikor hozzátok,meg amikor már nem a földbe van süllyedve hanem lábon áll?bontós kép nem kell

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3459 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:51:07 »

ha tárolásra használják, akkor oda kell vinni nekik al egkisebb obi gazdaságos fészert és elhozni a két buszt...

szerintem két barkasz vagy zsuk ócsóbb lenne  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #3458 Dátum: 2006 Szeptember 13, 08:48:42 »

Szombathely és Körmend között egy műanyagos, vagy fóliagyártó kis üzem udvarán láttam két T2a-t. Rendszám nem volt rajtuk, de szerintem menthetők (távolról, és szürkületben láttam). Ha jól láttam pillanatnyilag fóliákat tartanak bennük. A kép nem sikerült túl jól, a lényeg látható talán, az egyik sárga-kék, a másik bordó. Hétvégén megpróbálok újabb képeket lőni, esetleg telefonszámot is tudok nézni a telefonkönyvből, ha valakit érdekel.

OR
ha tárolásra használják, akkor oda kell vinni nekik al egkisebb obi gazdaságos fészert és elhozni a két buszt...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető OR
Hozzászólások: 449


Cliffs of Dover and the Orange Machinedragon

« Hozzászólás #3457 Dátum: 2006 Szeptember 13, 07:26:34 »

Szombathely és Körmend között egy műanyagos, vagy fóliagyártó kis üzem udvarán láttam két T2a-t. Rendszám nem volt rajtuk, de szerintem menthetők (távolról, és szürkületben láttam). Ha jól láttam pillanatnyilag fóliákat tartanak bennük. A kép nem sikerült túl jól, a lényeg látható talán, az egyik sárga-kék, a másik bordó. Hétvégén megpróbálok újabb képeket lőni, esetleg telefonszámot is tudok nézni a telefonkönyvből, ha valakit érdekel.

OR

[melléklet törölve a rendszer által]

Az se hülye, aki ritkán ír.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3456 Dátum: 2006 Szeptember 12, 12:56:19 »

 Cry

Nincs meg a száma

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3455 Dátum: 2006 Szeptember 12, 12:52:36 »

Ha kell nekik 50eFt akkor szívesen elhoznám tőlük!
És nem kell kerülgetniük!


Nincs meg a száma
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3454 Dátum: 2006 Szeptember 12, 12:49:55 »

Ha kell nekik 50eFt akkor szívesen elhoznám tőlük!
És nem kell kerülgetniük!

Nem, megtartották

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3453 Dátum: 2006 Szeptember 12, 12:48:06 »

Azt a spart eladták már amivel a csajom volt orfűn?

Nem, megtartották
Holló
« Hozzászólás #3452 Dátum: 2006 Szeptember 12, 12:44:34 »

Sőt az én bogaram olyan idős bácsitól volt, aki meghalt, annyira idős és annyira bácsi volt :-)
Grin Grin Grin
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3451 Dátum: 2006 Szeptember 12, 12:43:16 »

Azt a spart eladták már amivel a csajom volt orfűn?
Sőt az én bogaram olyan idős bácsitól volt, aki meghalt, annyira idős és annyira bácsi volt :-)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3450 Dátum: 2006 Szeptember 12, 12:34:45 »

Az Én bogaram is egy idős bácsitól van (első tulaj)!
Érdekes módon nem volt benne semmi oda nem való.
És, hogy miért?
Mert tényleg vigyázott rá, és olyan helyen szervízeltette ahol tudták, hogy mi kell bele.
Szerintem 35 éve is lehetett venni mindenféle alkatrészt.
Ja, hogy drága volt az alkatrész? Igen, de az autó sem volt olcsó a többihez képest!

Ha valaki most vesz egy phaetont akkor ne számítson arra, hogy golf2 árban kap hozzá alkatrészt!

Sőt az én bogaram olyan idős bácsitól volt, aki meghalt, annyira idős és annyira bácsi volt :-)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3449 Dátum: 2006 Szeptember 12, 12:26:53 »

Hopp, ez egy régebbi téma!  Grin
A második oldalon nyilt meg!

Az Én bogaram is egy idős bácsitól van (első tulaj)!
Érdekes módon nem volt benne semmi oda nem való.
És, hogy miért?
Mert tényleg vigyázott rá, és olyan helyen szervízeltette ahol tudták, hogy mi kell bele.
Szerintem 35 éve is lehetett venni mindenféle alkatrészt.
Ja, hogy drága volt az alkatrész? Igen, de az autó sem volt olcsó a többihez képest!

Ha valaki most vesz egy phaetont akkor ne számítson arra, hogy golf2 árban kap hozzá alkatrészt!


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3448 Dátum: 2006 Szeptember 12, 12:25:10 »

Az Én bogaram is egy idős bácsitól van (első tulaj)!
Érdekes módon nem volt benne semmi oda nem való.
És, hogy miért?
Mert tényleg vigyázott rá, és olyan helyen szervízeltette ahol tudták, hogy mi kell bele.
Szerintem 35 éve is lehetett venni mindenféle alkatrészt.
Ja, hogy drága volt az alkatrész? Igen, de az autó sem volt olcsó a többihez képest!

Ha valaki most vesz egy phaetont akkor ne számítson arra, hogy golf2 árban kap hozzá alkatrészt!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #3447 Dátum: 2006 Szeptember 09, 20:41:13 »

Öcsémé pont ilyen első ránézésre, mint a tied!<beszúrt kép törölve>
Igaz, már átépített, hátsó elefánttalp lámpás, de belül sem oszlopon, sem hátul nincs kárpit. 1971-es, színe világos-grafit metál.
Valószínű, valamikor régen törve lehetett, és kasztnicserét csináltak rajta. A kasztnin az első réteg festék titánfehér volt.
Hali! Ez nagyon tetszik!Szép autó!Utólagos engedelmeddel elmentettem a képet,ha nem baj!Azt veszem észre,hogy nem egyformán gömbölyűek ezek a bogarak!Lehet ,hogy hülye vagyok,de a színek vagy a lámpák miatt,vagy a sárvédők sem egyforma ívűek,de mindegyik más!Nekem egyébként elefánttalp lámpa van hátul.Így vettem már.
ÜdVW!

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #3446 Dátum: 2006 Szeptember 09, 14:28:55 »

Azért kiváncsi volnék:Csak nekem van sparkaferem???Akkor ez mégis csak egy ritka vas!!

Öcsémé pont ilyen első ránézésre, mint a tied!
Igaz, már átépített, hátsó elefánttalp lámpás, de belül sem oszlopon, sem hátul nincs kárpit. 1971-es, színe világos-grafit metál.
Valószínű, valamikor régen törve lehetett, és kasztnicserét csináltak rajta. A kasztnin az első réteg festék titánfehér volt.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 09, 14:31:48 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3445 Dátum: 2006 Szeptember 09, 11:51:07 »

a szekiék svéd oljája után rájöttem,hogy csodák igenis vanak Cheesy Wink

Az svéd volt. Én Mo-i bogarakról beszélek. Itt ne várj csodákat. A szocializmus alkatrésztelensége, pénztelensége rákényszeritette az embereket, hogy kókányoljanak.
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #3444 Dátum: 2006 Szeptember 09, 10:31:19 »

az a 90ewzres nem rossz vétel. Egyébként csak végig kell menni budán és találunk egy csomó első tulajos gépet. Egyszerűen a masszív német technika idig húzta komolyabb rárodítás nélkül, ha kicsit is kímélték. 68 után bogár nálunk nem akkora kincs, bármilyen szép is. osztjólvan

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3443 Dátum: 2006 Szeptember 09, 06:07:05 »

Pontosan. Azért Te sem hiszed, hogy egy 36 éves autó nem rozsdásodik? Azaz ha tüzetesen átnézed, kiderül, hogy van rajta munka, csak ezt már a vevőnek kell elvégeznie. Én már nem hiszek a csodákban Mo-on.

a szekiék svéd oljája után rájöttem,hogy csodák igenis vanak Cheesy Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #3442 Dátum: 2006 Szeptember 09, 00:16:56 »

Kár. Akkor jóccakát!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3441 Dátum: 2006 Szeptember 09, 00:15:46 »

Holnap Tébánya?

Én nem tudok menni, családi program
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #3440 Dátum: 2006 Szeptember 09, 00:13:52 »

Holnap Tébánya?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3439 Dátum: 2006 Szeptember 09, 00:07:56 »

Na mi van, Nagy "Autómentők"??? Miért nem csaptok le rá?
(Akinek nem inge...)

Nekem nem köll, nem pre67 :-)
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #3438 Dátum: 2006 Szeptember 08, 23:50:50 »

Na mi van, Nagy "Autómentők"??? Miért nem csaptok le rá?
(Akinek nem inge...)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3437 Dátum: 2006 Szeptember 08, 23:39:58 »

Ez is papíron 1,3-as,de AF AR moci van benne.Sajnos csak szimplaszívós!
Igen, azokban AR-es motor volt, igy rendelték
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #3436 Dátum: 2006 Szeptember 08, 23:18:57 »

az én környezetemben is van egy 1974-es merkúros spár. asszem, 1300-as motorja van. egy helyi autószerelő srácé, aki a nagymamájától örökölte.
Ez is papíron 1,3-as,de AF AR moci van benne.Sajnos csak szimplaszívós!

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #3435 Dátum: 2006 Szeptember 08, 23:03:13 »


Ez nagyon nem tünik rossznak!
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #3434 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:48:21 »

az én környezetemben is van egy 1974-es merkúros spár. asszem, 1300-as motorja van. egy helyi autószerelő srácé, aki a nagymamájától örökölte.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3433 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:43:07 »

Lehet ,hogy tévhitben élek?
Vagy csak ki lett cserélve 1-2 dolog?
12 V
kesztyűtartó
pillangóablak krómozott
stb

Az 1974-esek 12V-al, kesztyűtartóval jöttek be. A pillangóablakot nem tudom.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3432 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:41:46 »

Első tulajdonos, 1970-es, 90e Ft

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=773158&command=ugras&screenwidth=1024
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #3431 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:40:03 »

Spar:
- 6V-os
- 1 sebességes ablaktörlő kapcsoló
- esetenként még kesztyűtartóajtó sem volt
- nem szabályozható belső világitás
- zajszigetelés hiánya
- sokkal kevesebb kárpit
- ajtófogó egyszerűbb
- pillangóablak kerete nem krómozott
- a diszlécek hiánya, késöbb pedig feketék voltak
- nincs benzinszintjelző
- nincs kanyarstabilizátor
- 1200-as motor
- fekete kipufogócsövek 1967-ig
- ives lökháritó 1973-ig, 1967-ig festve
- disztárcsa festett nem króm
- egyszerűbb kormány
- kicsi lámpa hátul
- 1973-tól fekete lökháritók, diszlécek stb.

Szóval ezek olyan egyszerű bogarak voltak.
Lehet ,hogy tévhitben élek?
Vagy csak ki lett cserélve 1-2 dolog?
12 V
kesztyűtartó
pillangóablak krómozott
stb

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3430 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:31:15 »

Örülök,hogy nem vagyok egyedül!És azért annyit,hogy a kárpit hiánya az oszlopon és hátul az nem zavar!Az emblémát ,azt mondjuk sajnálom,de legalább a kiskrambók nem vadásszák!Mi van még ami nincs a sparon?
Spar:
- 6V-os
- 1 sebességes ablaktörlő kapcsoló
- esetenként még kesztyűtartóajtó sem volt
- nem szabályozható belső világitás
- zajszigetelés hiánya
- sokkal kevesebb kárpit
- ajtófogó egyszerűbb
- pillangóablak kerete nem krómozott
- a diszlécek hiánya, késöbb pedig feketék voltak
- nincs benzinszintjelző
- nincs kanyarstabilizátor
- 1200-as motor
- fekete kipufogócsövek 1967-ig
- ives lökháritó 1973-ig, 1967-ig festve
- disztárcsa festett nem króm
- egyszerűbb kormány
- kicsi lámpa hátul
- 1973-tól fekete lökháritók, diszlécek stb.

Szóval ezek olyan egyszerű bogarak voltak.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #3429 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:28:24 »

1970-ben 75337 db spar készült, mig 1974-ben 112776 db
Azért mégsem annyi mint a többiből,Köszönom a mindenre kiterjedt tájékoztatást!!

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3428 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:25:52 »

És összesen 1 593 251 db spar készült.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #3427 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:24:56 »

turbó, injektor, katalizátor, fedélzeti computer ;-)))
Kösziiiii !

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3426 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:20:17 »

Na most dobsz egy hátast szerintem

1939
1-01 - v.  Schuckmann
1-02 - Obert, von Schell
1-03 - Dr Porsche
1-04 - Birodalmi légügyi minisztérium
1-05 - Heinrich Simon
1-06 - A bécsi bemutatóra szállitva
1-07 - Junkers művek
1-08 - A bécsi bemutatóra szállitva
1-09 - A bécsi bemutatóra szállitva
1-10 - Otto Dyckhoff

Ha gondolod folytatom :-)
Esetleg a tesztmodellek is kellenek? :-)

király vagy ;-)))
Oldalak: 1 ... 278 279 280 281 282 [283] 284 285 286 287 288 ... 369
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.