www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 29, 12:35:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19
Nyomtatás
Szerző Téma: BOGÁRREGISZTER - Bogarak és Buszok nagy családja  (Megtekintve 613578 alkalommal)
Nem elérhető vikcsi
Hozzászólások: 11

« Hozzászólás #249 Dátum: 2008 Május 15, 15:39:42 »

Sziasztok! Még új vagyok ezen a fórumon, meg a Bogarasok közt is, ezért bemutatnám a mi kis bogarunkat:

1970-es évjáratú 1300-as. Az autót múlt héten vásároltuk meg, ezért azt írom le, amit egyelőre tudok róla (és ha jól tudom ezeket)

A motorja 1600 ccm. Az autó tavaly lett teljesen kikasztnizva, alvázvédve, valamint új fényezés. A gumik cserére szorulnak, ezzel kapcsolatban majd lenne is kérdésem Smiley
A motortérben újítások: teljesen új karburátort kapott tavaly!
Szintén tavaly: új lengéscsillapítók, fékdobok és pofák.

Képek (sajnos nem a legtisztább állapotában készültek) Smiley





Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #248 Dátum: 2008 Május 14, 23:38:02 »

És most látom,hogy már nagy hátsóablakos a bogid.Tehát 1971-ben gyártották,de már a 72-es modellévben.
Ez végül is,egy 72-es,1.3-as.

Ezt mondta Binci is. Hiába 71 évvégi, az már 72-nek számít.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8908


« Hozzászólás #247 Dátum: 2008 Május 14, 23:21:34 »

Nah, köszi az infót. Én megmondom őszintén azt hittem valamikor motorcserés volt, és valamiért betettek valami ezerkettest. De jó tudni hogy beltéren kívül a kocsi jórészben eredeti.

Rajzáson:
És most látom,hogy már nagy hátsóablakos a bogid.Tehát 1971-ben gyártották,de már a 72-es modellévben.
Ez végül is,egy 72-es,1.3-as.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #246 Dátum: 2008 Május 14, 12:57:55 »

Csak egy megjegyzés az oldalhoz. Szerintem nem jó, hogy a régebbi képeket kitörlik az adminok, végülis ez egy regiszter, az ember jellemzi a bogarát, és tesz be róla 1-2 fotót.
Ezeket a képeket nem lehetne visszatölteni, vagy túl nagy helyet foglal?



ezért kérünk mindenkit, hogy linkeljen

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #245 Dátum: 2008 Május 14, 10:49:42 »

Hali.
A Te bogid típusa 1.3-as,csak gyárilag 1.2-es motorral szerelve!Tehát a forgalmidban jól van írva.
Mikor a hozzászólásod elejét olvastam,épp arra gondoltam,hogy nem-e Ausztriából lett behozva,de aztán pár sorral lejjebb pont írtad,hogy onnan származik.Az én Narancsom is ilyen gép,őt 1993-ban hozták be az országba,szintén Ausztriából.Ott voltak ilyen bogarak.

Ilyen kaszni-motorkombinációs bogarakat,nálunk itt Magyarországon nem forgalmaztak,ezek mind magánimport keretében kerültek be az országba.És éppen ezért,ezek a bogik nálunk nagyon ritkák.

Nah, köszi az infót. Én megmondom őszintén azt hittem valamikor motorcserés volt, és valamiért betettek valami ezerkettest. De jó tudni hogy beltéren kívül a kocsi jórészben eredeti.

És mostanság:


« Utoljára szerkesztve: 2008 November 25, 23:32:03 írta tazoli »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8908


« Hozzászólás #244 Dátum: 2008 Május 14, 01:13:41 »

Az én masinám egy 71-es 1200-es. Forgalmiban valami oknál fogva 1300-van írva, de motorkód alapján kinymoztuk Binicivel hogy egyidős a kasztnival. Tehát azis 71-es évvégi. Vagy csak oda ütötték annó a fiúk  Grin

90-ben hozták be osztrákoktól
Hali.
A Te bogid típusa 1.3-as,csak gyárilag 1.2-es motorral szerelve!Tehát a forgalmidban jól van írva.
Mikor a hozzászólásod elejét olvastam,épp arra gondoltam,hogy nem-e Ausztriából lett behozva,de aztán pár sorral lejjebb pont írtad,hogy onnan származik.Az én Narancsom is ilyen gép,őt 1993-ban hozták be az országba,szintén Ausztriából.Ott voltak ilyen bogarak.

Ilyen kaszni-motorkombinációs bogarakat,nálunk itt Magyarországon nem forgalmaztak,ezek mind magánimport keretében kerültek be az országba.És éppen ezért,ezek a bogik nálunk nagyon ritkák.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #243 Dátum: 2008 Május 13, 19:41:49 »

Jé ez zsír. Ez a topik hol volt eddig?

Az én masinám egy 71-es 1200-es. Forgalmiban valami oknál fogva 1300-van írva, de motorkód alapján kinymoztuk Binicivel hogy egyidős a kasztnival. Tehát azis 71-es évvégi. Vagy csak oda ütötték annó a fiúk  Grin.
Egyébként én nem tipikus eladótól vettem aki szarráhazudja az agyát hogy elvigyék a kottafészkét. Amit elmondott az fedte a valóságot, eddig panaszom nincs az autóra sem. Persze jó volt hogy jött annó Maresz is, és ő szemrevételezte a dolgot.
Belülről teljes újrakárpitozás, nissan micra ülések (ez is újrakárpitzva, kagylósítva, ülésfűtés integrálva), sportkormány, sötétített ablakok, műanyag műszerfalborítás. Mára már a fóliát letépkedtem róla, de a többi maradt. Nem is tervezem mostanában gyárira alakítani a belsőt.
Kívülről is teljesen zsír állapotban van. 4 éve volt felújítva az egész autó, külön motor alváz, kasztni. Utána évi kb. 1000 kilómétert mentek vele. Garázsban állt, egy porszem nem volt rajta se kívül sem belül. 90-ben hozták be osztrákoktól, azóta a család tulajdonában volt.
A vétel kicsit fura volt, próbáltam 20.000-et alkudni, de mondta nem nagyon akar engedni, egy ilyen ára nem 540. Ilyeneket 6-7 kilóban adják, de ő el is akarja adni, tehát ezért ennyi az ára. De vérszemet azért ne kapjak. Úgy váltunk már végül el hogy áh ő még vár pár ajánlatot... Azt hittem agylobbot kapok mikor ezt mondta. Mondom itt van egy tuti kocsi, igaz több mint a rászánt keretem, de a lényeg ez autó. Nem olyan amilyeneket eddig megnéztem. Másnap csak telefonáltam hogy alku nélkül megveszem, de akkor holnap ott vagyok érte. Végül másnap ötre ott álltam pénz nélkül, és még ott ugráltunk pilisvörösváron a postán az eladóval együtt. 3x megkérdezte hogy tuti lesz pénz? Cheesy Mondom addig ki sem megyünk innen.  Grin
Végül úgy hogy előtte bogárban sem ültem, megvettem életem első autóját. És csatlakozom a bogar ifi csapathoz.

Megvételkor:

« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 11, 13:59:41 írta tazoli »
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #242 Dátum: 2008 Május 13, 17:35:37 »

Még nem mutatkoztam be és már sokat írogattam Grin Tehát van egy 1969-es évjáratú fehér színű bogaram BHC-594 rendszámmal. (mint a képen vmennyire látni) még felújítás alatt van, a tulaj 5 évig egy helyben hagyta a szabad ég alatt Embarrassed   Most garázsban áll jelenleg a felújítás idejéig aztán sajnos muszáj szegénykének kinnt állnia, de már vettem neki ponyvát. Télire majd a nagyszüleimnél lesz felbakolva tető alatt. A tulaj azt hazudta h elindította azon a héten mikor mentünk érte. Csúnyán hazudott mivel az alapjárati mágnesszelep a karbiban mikor a gyújtást ráadtam, egyáltalán nem húzta be magát, mostmár működik csak meg kellett járatni. Másik meg hogy egyáltalán nem volt szelephézag! Az alváznál mind2 oldali padlólemezt ki kell cserélni, merthogy ahogy Pityubácsi is megmondta, az nem kóser ha a padlólemezen lelátok a földre! Wink A karosszériáról annyit, hogy a jobb első sárvédő a lámpa körül lett gittelve de csúnyára sikeredett és elkezdte ledobni a festéket a rozsda. Ugyanez a helyzet a jobb hátsó sárvédő aljánál, valamint a bal hátsó sárvédőnél kicsit. Sad A csomagtértető 2 oldala a sarkánál erősen rozsdás ugyhogy lehetséges hogy csere lesz. A Schiebedach tető is rozsdás sajna meg bevan szorulva de azt is megpróbálom kijátszani. Új kárpitra is szükségem van még.
A motort sajnos ki kell venni, mert az 1. hengerben 4 a kompresszió, a többiben 8 és 9.  Kompresszió gyűrű törésre gyanítok. Erősen kelepel amiatt.
Füstölni füstöl, DE JÁR!! Smiley Cheesy Grin   Szentendrén lakom, 16 éves (lehet h én vok itt a legfiatalabb Grin) vagyok és mostmár a közeljövőben elkezdem a KRESZ-t, remélem h jövő évi Rajzáson már ott lehetek köztetek! Smiley Cheesy Grin  Összességében ennyi lenne a Bogim és én Grin Grin
« Utoljára szerkesztve: 2008 Május 13, 17:54:57 írta Bendzsi »
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #241 Dátum: 2008 Március 28, 08:18:49 »

KÉREMSZÉPEN!!
NE ITT ÖRÖRMKÖDJÜNK!! EZ EGY REGISZTER!
Kérdezni, gratulálni, fingot fűrészelni a szóljatok idében legyetek szívesek.
Köszönöm a megértést, többet nem szólok, mindent egyből törlök. Aki megsértődik, kiregel, oszt kész.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #240 Dátum: 2008 Március 27, 22:41:55 »

Volt 250-es crossmocid?  Grin

nem de vol helyette 250 kp Tongue

paraméterei?  Cool

1300-as, 1971 márciusi, milyen parméterekre gondolsz még?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #239 Dátum: 2008 Március 27, 22:30:31 »

tegnap végre megvettem az bogaramat:

1300,  '71,

sokat vártam rá de megérte azthiszem Smiley

Volt 250-es crossmocid?  Grin

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #238 Dátum: 2008 Március 27, 20:06:58 »

tegnap végre megvettem az bogaramat:





1300,  '71,

sokat vártam rá de megérte azthiszem Smiley
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13356


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #237 Dátum: 2008 Március 24, 20:32:34 »

1974-es 1303 A 1.6




üdvw

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8908


« Hozzászólás #236 Dátum: 2008 Március 23, 01:32:18 »

Ez a bogi mintha fent lett volna a használtauton pár hónapja, talán 1 milláért árulták.
Hali.
Nagy a hasonlóság,mert mindkettő piros,és Empi 8 Spoke felnis.De ez nem az a bogár.

Az egy OT-s rendszámú 1.3-as bogár volt,fekete fellépőkkel,króm indexbúra burkolattal,és vastag Európa lökhárítókkal.

Ez meg egy Spar,más rendszám,króm fellépő,piros index,vékony lökős.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 23, 01:46:33 írta Narancs »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #235 Dátum: 2008 Március 22, 10:07:31 »

Nemrég,még el akartam adni,de megjavítom,és 20 évig kocsi lesz ismét.
A történet folytatódik! Akié volt az én bogaram a 70-es években,Kuvaitból hozatott egy 5 éves bogarat. Fehér szinüt és jankának nevezte el. 2 éve adta el a szomszédnak aki a nyakára járt mindig a kocsi végett. Nem sok kilométer volt a bogárban pedig 34 évig volt a hölgynél. 1 bogár találkozón vett részt az én unszolásomra. Az én rábeszélésemre vett egy VW polot,ami most 4 éves és 5000Km van benne. Két kocsit nem tud a nyugdijából fentartani ezért kellett fájó szívvel megválnia a bogártól. A BOGARAT a szomszéd megvette,és széles kerekeket rakott rá,és lefestette pirosra. ez az autó látható a képen.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #234 Dátum: 2008 Március 19, 21:51:26 »

Nemrég,még el akartam adni,de megjavítom,és 20 évig kocsi lesz ismét.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 22, 09:56:22 írta kdf 001 »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8908


« Hozzászólás #233 Dátum: 2008 Március 19, 21:41:36 »

1970!
Mér a képen látható bogár a Te mostani géped?

Már 1970-ben nagyobbították volna a hátsó ablakát?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #232 Dátum: 2008 Március 19, 21:39:48 »

A hölgy után még volt 8 tulajdonosa a kocsinak,de 10 évig náluk volt. Jó gazdája volt. Nálam van 25 éve,ami még jobb!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #231 Dátum: 2008 Március 19, 21:36:52 »

Ma József napra tortát sütött nekem ennek a bogárnak a volt tulajdonosa. 10 éve megkerestem a forgalmi engedélyben bejegyzett volt tulajdonosokat,és innen a barátság! Mikor meglátta a kocsit,megjegyezte,hogy neki is volt egy hasonló,mire én mondtam,hogy ez az. Nem hitt a szemének. Miután eladták,vettek egy másikat. Meg is mutatta a garázsban. Most én nem hittem a szememnek. Megkaptam az 1968-ban kiszerelt karos indexeket. 40 ÉV UTÁN! Az eredetit ami benne volt! Ez ám a történet,a DEPO nem ír ilyeneket.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #230 Dátum: 2008 Március 19, 21:29:02 »

1970!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #229 Dátum: 2008 Március 19, 15:11:36 »

és a szellőző adattáblája, amin az alvázszám a motorteremben is hibátlanul kiolvasható Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #228 Dátum: 2008 Március 19, 15:10:32 »

Cheesy Ülés mögötti adattáblám, benne pl a kályha és a TX mint túrista szállitás

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8688


« Hozzászólás #227 Dátum: 2008 Március 15, 18:44:04 »

És így néz ki most, új első-hátsó lámpa, ATS Classic felnikkel (az ebay a barátunk) , Fakormánnyal és váltógombbal. A műszerfalat még az előző tulaj faragta bele fából. Biztos lesznek akik megszólnak, hogy hová lett az eredetíség meg ilyesmi, de én úgy gondolom egy 71-est egyébként sem a múzeális értéke miatt szerethetünk...

[a csatolmányt egy admin törölte]


Nem elérhető bamakobug
Hozzászólások: 6

« Hozzászólás #226 Dátum: 2008 Február 25, 09:35:45 »



Ha valakit érdekel, itt egy kis rövid film a Bamako bogár útjáról:

 http://www.youtube.com/watch?v=BRNWvT4sb8U

MEg néhány fotó is:

http://www.budapestbamako.org/cpg1410/thumbnails.php?album=11&lang=hungarian
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13356


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #225 Dátum: 2008 Február 23, 16:55:59 »

1975ös VW De Luxe 1200 "Jeans Bug III"

http://kepeim.hu/userlapok/kep.php3?langi=0&u=13210&kid=1095804
egy picit megváltozott külsővel és bellsövel.............. Wink Cool

Nem elérhető POROP
Hozzászólások: 40


« Hozzászólás #224 Dátum: 2008 Február 14, 07:38:36 »

És így néz ki most, új első-hátsó lámpa, ATS Classic felnikkel (az ebay a barátunk) , Fakormánnyal és váltógombbal. A műszerfalat még az előző tulaj faragta bele fából. Biztos lesznek akik megszólnak, hogy hová lett az eredetíség meg ilyesmi, de én úgy gondolom egy 71-est egyébként sem a múzeális értéke miatt szerethetünk...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető POROP
Hozzászólások: 40


« Hozzászólás #223 Dátum: 2008 Február 14, 07:32:40 »

Sziasztok.

Kb egy éve már bejelentkeztem, akkor frissen beszerzett autómmal, amit azóta is nagy megelégedéssel használok szinte nep mint nap, ha az időjárás megengedi.
Évjárata 1971, 1300-as, előfurdulási hely Agárd- Székesfehérvár. Az apropó amiért újra bejelentkezek vele az , hogy 1 év alatt az autó egy kicsit átalakult, mivel műszakilag tökéletes állapotban sikerült hozzájutnom, ezért csak egy kicsit a saját ízlésemhez alakítottam az autót. Szóval az autó ilyen volt 2007-ben:


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #222 Dátum: 2008 Február 06, 20:34:18 »

akkor :  1971,1.6,ceg-720,kek-feher,enyime Cheesy igy mar jo nem? Cheesy

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #221 Dátum: 2008 Február 03, 15:09:32 »

Hali ! Dobj egy képet,ha lehet Wink

Nem elérhető OT 16 21
Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #220 Dátum: 2008 Február 03, 14:18:58 »

hja és nézd meg a vw depot a 65-66. oldalon!:D Cheesy

Nem elérhető Oldi
Hozzászólások: 96


« Hozzászólás #219 Dátum: 2008 Január 26, 22:19:04 »

pont ez volt az alapötlet.


Na hali!

Hát akkor most már én is írhatok ide hál' Istennek!! Smiley
Jelentem ma megszereztem életem 2. bogarát!! Az első kettő között majd' 30 év telt el...  Cheesy
Az még "ovál" volt és akkor a mi szemünkben még nem volt túl nagy kultusza...
A mostani ennek a "kisöccse" 1972 /1302
"Az országutak kék villáma" elég jó állapotban, megkímélve, friss vizsgával, tényleg garagéból.. Grin
A párom Mónika és majd a nagyfia (ha meglesz a jogsija... Wink fogja elsősorban használni. Én meg majd karbantartom... Grin
Majd ők is regisztrálnak, gondolom.  Addig is oltom őket a bogár-kultusszal, . sikeresen...
Ha valaki még azt is elárulná valaki, hogy hogyan lehet az avatart megteremteni, teljes lesz a mai boldogságom... Grin  ) 

[a csatolmányt egy admin törölte]

Mindenhova odaérek, csak idő kérdése...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7992


« Hozzászólás #218 Dátum: 2008 Január 16, 22:57:37 »

jó estét mindenkinek
én is csatlakoznék a cta-sok közé...

tesók

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Sparky
Hozzászólások: 11


« Hozzászólás #217 Dátum: 2008 Január 16, 22:41:08 »

jó estét mindenkinek
én is csatlakoznék a cta-sok közé...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #216 Dátum: 2008 Január 14, 21:13:32 »

Hát az enyém se volt mindig az!! Grin

Na jó nesze neked:

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #215 Dátum: 2008 Január 14, 21:05:34 »

Az ennyiméé nem az lesz. Az itthon pihen a polcomon má ami rajta lessssz.
Hát az enyém se volt mindig az!! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #214 Dátum: 2008 Január 14, 20:51:18 »

Hűűű de szép piros "katica"...
üdvw a sorban... Te vagy a negyedik CTA-s ismerős, becsüld meg(bogarat) Grin!!
Csaxolok,az én bogaram is CTA-s!! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Sparky
Hozzászólások: 11


« Hozzászólás #213 Dátum: 2008 Január 13, 23:33:32 »

Sziasztok!

Sparky vagyok.
Bogaras Barátom (vw1966) unszolására reg.eltem... Wink
2002-ben lettem bogaras, azóta tart szüntelen...
A képen a 95%-ban elkészült '65-ösöm látható.

Üdvw Mindenkinek!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #212 Dátum: 2008 Január 02, 19:53:48 »

Cheesy


Most vettem észre, hogy itt illik rendszámot is írni!  Smiley           CLV-875
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #211 Dátum: 2008 Január 02, 19:48:46 »

                                                                               Bogárkám

1972-es 1302! AB-s bontatlan motor, perlweiß (fehér) kaszni, eredeti taposók, küszöbök, kárpitozás, merkur-os eü doboz, stb...

80-90%-ban eredeti Bogárka, kivéve az első üléseket (Porsche)

Előfordulási helye: Dunaújváros és környéke

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető uc.la
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #210 Dátum: 2007 December 19, 23:51:13 »

Keresem a BRA-049 rszámú sárga 1968-as vagy 71-es (asszem) Bogarat. Régebben szegedi volt! aki tud róla valamit, kérem írjon az uc.la@freemail.hu-ra!
Előre is köszi!
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.