www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 22:14:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2197 2198 2199 2200 2201 [2202] 2203 2204 2205 2206 2207 ... 2240
Nyomtatás
Szerző Téma: Alkatrészek  (Megtekintve 18712177 alkalommal)
Nem elérhető zsolty
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #1525 Dátum: 2006 Március 16, 16:11:26 »

Tudom. Átnézzük apámmal. Nem gond mert autószerelő. Csak nem a régi tulaj udvarán akarunk komplett fék átvizsgálást csinálni.
1303LS
« Hozzászólás #1524 Dátum: 2006 Március 16, 16:07:22 »



Szerintem mielőtt bármit is veszel, nézesd meg hozzáértővel.
Hát igen főleg ha két éve áll akkor illene az összes féket szépen szétszedni és átnézni.
Most a cső ment szét vagy a főfékhenger nyomja az olajat.
Bár ettől függetlenül egy komplett fékátnézés jó lenne, nem nagy összeg semmi se hozzá.
1303LS
« Hozzászólás #1523 Dátum: 2006 Március 16, 16:02:04 »

Ez nagyon jo felvetes - a raktarbol... - marmint a TMK-raktarbol.
Van esetleg javaslatod?
 Grin
Nincs ötletem.
Azért kérdeztem mert azt hittem hogy ezek spéci ferde öntésűek hogy szépen álljon.
1303LS
« Hozzászólás #1522 Dátum: 2006 Március 16, 15:59:57 »

Höhö: óvatlan pillanatban el kell csenni egy járókeretről.
Gonosz vagyok, tudom.  Evil
Ezek gyárilag nem ferdén vannak öntve?
Mármint a csomitartóé.
Nem elérhető zsolty
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #1521 Dátum: 2006 Március 16, 15:57:02 »

Stuntmanus jaja. Az a fém cső szállt el. Közvetlen a pedál mögött. Benyomtam a féket és utána nagyon meglepödtem Smiley Az embert nem mindennap találja képen a fékolaj. Grin
Nem elérhető zsolty
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #1520 Dátum: 2006 Március 16, 15:54:54 »

Köszi a kedves fogadtatást Smiley

Tehát a következö történt: Van villamosságis ismerösöm, aki szerint jobban járok egy másik öninditóval. Élnék a lehetőséggel és a köreitekből vennék egyet ha van esetleg valakinek, persze ami most van azt azért nem dobom el Wink
A fékcsövet tudom, hogy boltban lehet venni, de azért kérdeztem elöbb mert nem ismerem ezt a típust (Az akksit is alig találtam meg Grin) és nem tudhatom, hogy nem valami trükkös csö kell-e bele. Tehát ezért kérdeztem.
Kép.....
Mint mondtam Tündérke még mindig elözö tulajánál van (mert fék nélkül elég gáz hazajönni vele) így aztán nincs még kép, de remélem minél hamarabb lesz és remélem tetszeni fog. Sajnos 2 éve lejárt a műszakija és azóta áll. Picit látszik is rajta. Amint a pénztárcám engedi meglátogatja a lakatost és a fényező mestert, hogy a hibák mihamarabb kijavitásra kerüljenek.
Korához képest viszont szép állapotban van. 2 hölgyé volt akik vigyáztak rá. A nevét is tölük kapta Smiley 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1519 Dátum: 2006 Március 16, 15:51:54 »

Üdv.

Fékcsövet meg ahogy mondták mások a boltból.
Ugye kitöltöd majd az adatokat a profilodban. Wink
Akkor tudnánk boltcímeket is jobban ajánlani.


A pedálnál a főhengerből fém fékcsövek mennek, az durrant el? Akkor ott jobban szét kell nézni... Szerintem a főhenger fosta el magát, ahhoz is van felújító készlet és van új henger is. Ha kopott a belseje, akkor a felújító készlet sem segít, ilyenkor szokták mondani, hogy "szar volt a felújító készlet".

Szerintem mielőtt bármit is veszel, nézesd meg hozzáértővel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
matchbox
« Hozzászólás #1518 Dátum: 2006 Március 16, 15:45:06 »

Gumi tappancsokat, hogy tervezed megoldani?


Ez nagyon jo felvetes - a raktarbol... - marmint a TMK-raktarbol.
Van esetleg javaslatod?
 Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19051

« Hozzászólás #1517 Dátum: 2006 Március 16, 15:43:27 »

Gumi tappancsokat, hogy tervezed megoldani?

Höhö: óvatlan pillanatban el kell csenni egy járókeretről.
Gonosz vagyok, tudom.  Evil
1303LS
« Hozzászólás #1516 Dátum: 2006 Március 16, 15:30:23 »

Hi gyuszko,

Ne gondold, hogy Degecen szulettem, ezert nem is akarok deg*ci lenni, de jovio heten startol a TMK a koffertartoval - minta a Tied leszm (fenykeprol). Ha megkerlek, akkor lemerned nekem a fobb mereteket?


Cserebe nyaron eljottok hozzank egy szalonnasuto-partyra - vagy elmegyek hozzatok es felpakolom az egesz csaladod, mert tavaly is hiaba teptem a szamat...
Gumi tappancsokat, hogy tervezed megoldani?
matchbox
« Hozzászólás #1515 Dátum: 2006 Március 16, 15:28:12 »

Eladó egy MANO osztrák eredeti bogára való hátsó csomagtartó. A képen ilyen van, csak az enyémről nem találom a fotot, de ugyanez. Van hozzá egy piros védőhuzat is műbőrből hozzá. Ára 20e Ft
<beszúrt kép törölve>

Hi gyuszko,

Ne gondold, hogy Degecen szulettem, ezert nem is akarok deg*ci lenni, de jovio heten startol a TMK a koffertartoval - minta a Tied leszm (fenykeprol). Ha megkerlek, akkor lemerned nekem a fobb mereteket?


Cserebe nyaron eljottok hozzank egy szalonnasuto-partyra - vagy elmegyek hozzatok es felpakolom az egesz csaladod, mert tavaly is hiaba teptem a szamat...
1303LS
« Hozzászólás #1514 Dátum: 2006 Március 16, 15:27:08 »

Sziasztok.

Tegnap találtam ezt az oldalt és rögtön regeltem is Smiley A helyzet az, hogy teljesen új vagyok a bogarasok táborában. A hét elején kaptam egy 1970-es 1300-as bogarat. Név szerint Tündérkét Smiley Gyönyörü metál fénnyel, könnyü fém felnikkel, peres gumival stb de nem tudtam elhozni mert a fékcső (ami a pedálnál van) szétdurrant. Sad így aztán Tündérke maradt állva  Sad Az öninditója is gáz. Néha indul, néha csak ?attog. Egy kis "megkalapálás" után  azonban indul szépen... egy darabig. Kérdésem: Hol, mennyiért lehet alkatrészt szerezni hozzá? És honnan érdemes? Szeretném már itthon látni. Aszthiszem nem ciki ha azt mondom, hogy szerelem volt elsö látásra. Köszönöm a segítségeteket.

Zsolty

Üdv.

Önindítót szerintem vedd le és vidd el a helyi autóvillamossági szerelőhöz.
Beszéld meg vele mit ajánl mit kell csinálni.Bár egy teljes felújítás sem vetköztet gatyára.Azzal akkor egy jó darabig nem lesz godod ha becsülettel megcsinálja.
Fékcsövet meg ahogy mondták mások a boltból.
Ugye kitöltöd majd az adatokat a profilodban. Wink
Akkor tudnánk boltcímeket is jobban ajánlani.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19051

« Hozzászólás #1513 Dátum: 2006 Március 16, 14:16:44 »

Vagy szénkefe. Mostanában volt szó róla.
Zsolty: üdvw a fedélzeten!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #1512 Dátum: 2006 Március 16, 14:15:08 »

Fékcsövet a boltból, a kattogásos játék meg bendix szokott lenni. Asszem.

önindítót szerintem köreinkben is találsz bonottan, amiben én jobban bíznék az utángyártottal szemben, fékcsövet meg autósboltból vehetsz.

üdv a csapatban! képek a kocsiról?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #1511 Dátum: 2006 Március 16, 13:52:03 »

Sziasztok.

Tegnap találtam ezt az oldalt és rögtön regeltem is Smiley A helyzet az, hogy teljesen új vagyok a bogarasok táborában. A hét elején kaptam egy 1970-es 1300-as bogarat. Név szerint Tündérkét Smiley Gyönyörü metál fénnyel, könnyü fém felnikkel, peres gumival stb de nem tudtam elhozni mert a fékcső (ami a pedálnál van) szétdurrant. Sad így aztán Tündérke maradt állva  Sad Az öninditója is gáz. Néha indul, néha csak ?attog. Egy kis "megkalapálás" után  azonban indul szépen... egy darabig. Kérdésem: Hol, mennyiért lehet alkatrészt szerezni hozzá? És honnan érdemes? Szeretném már itthon látni. Aszthiszem nem ciki ha azt mondom, hogy szerelem volt elsö látásra. Köszönöm a segítségeteket.

Zsolty

önindítót szerintem köreinkben is találsz bonottan, amiben én jobban bíznék az utángyártottal szemben, fékcsövet meg autósboltból vehetsz.

üdv a csapatban! képek a kocsiról?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsolty
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #1510 Dátum: 2006 Március 16, 13:45:57 »

Sziasztok.

Tegnap találtam ezt az oldalt és rögtön regeltem is Smiley A helyzet az, hogy teljesen új vagyok a bogarasok táborában. A hét elején kaptam egy 1970-es 1300-as bogarat. Név szerint Tündérkét Smiley Gyönyörü metál fénnyel, könnyü fém felnikkel, peres gumival stb de nem tudtam elhozni mert a fékcső (ami a pedálnál van) szétdurrant. Sad így aztán Tündérke maradt állva  Sad Az öninditója is gáz. Néha indul, néha csak ?attog. Egy kis "megkalapálás" után  azonban indul szépen... egy darabig. Kérdésem: Hol, mennyiért lehet alkatrészt szerezni hozzá? És honnan érdemes? Szeretném már itthon látni. Aszthiszem nem ciki ha azt mondom, hogy szerelem volt elsö látásra. Köszönöm a segítségeteket.

Zsolty
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #1509 Dátum: 2006 Március 16, 12:45:39 »

Igen, ezt még bírják. Ezt megkérdeztem a Samba-n Steve-től (at Serrano) is, valamint amikor betettem az én motoromba akkor láttam, hogy az emelő kalapjának a szélén még egy kb 1 mm-es perem érintetlenül marad, tehát a 28 mm-es emelő elég széles hozzá.

Ez egy utcai tengely, de azok közül a leghegyesebb. Az engle versenytengelyei FK jelölésűek.

DE hidrotőkéshez nem jó, ahhoz speciális bütyökprofil kell. Sajnos az ritka sporttengelyben.

Beszéltem az illetővel,akinek kéne,és azt mondta ámen.
Mikor,hol lehetne megvenni?

www.elitevwclub.hu

1994 Porsche 993 Carrera 2 cabrio
1982 Porsche 931 (924 Turbo)




Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #1508 Dátum: 2006 Március 16, 11:58:18 »

Igen, ezt még bírják. Ezt megkérdeztem a Samba-n Steve-től (at Serrano) is, valamint amikor betettem az én motoromba akkor láttam, hogy az emelő kalapjának a szélén még egy kb 1 mm-es perem érintetlenül marad, tehát a 28 mm-es emelő elég széles hozzá.

Ez egy utcai tengely, de azok közül a leghegyesebb. Az engle versenytengelyei FK jelölésűek.

DE hidrotőkéshez nem jó, ahhoz speciális bütyökprofil kell. Sajnos az ritka sporttengelyben.

tudom,nem nekem kéne.
Köszi

www.elitevwclub.hu

1994 Porsche 993 Carrera 2 cabrio
1982 Porsche 931 (924 Turbo)




Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1507 Dátum: 2006 Március 16, 09:01:09 »

Szerinted a szelepemelők bírják ezt a tengelyt?

Igen, ezt még bírják. Ezt megkérdeztem a Samba-n Steve-től (at Serrano) is, valamint amikor betettem az én motoromba akkor láttam, hogy az emelő kalapjának a szélén még egy kb 1 mm-es perem érintetlenül marad, tehát a 28 mm-es emelő elég széles hozzá.

Ez egy utcai tengely, de azok közül a leghegyesebb. Az engle versenytengelyei FK jelölésűek.

DE hidrotőkéshez nem jó, ahhoz speciális bütyökprofil kell. Sajnos az ritka sporttengelyben.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
matchbox
« Hozzászólás #1506 Dátum: 2006 Március 16, 05:28:53 »

Egyébként a motorházfedélre való csomagtartóra nem startoltál rá?

Egyenlore csak ajanlatot tettem.
 Roll Eyes
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #1505 Dátum: 2006 Március 15, 21:32:26 »

Eladó egy engle W120 vezérműtengely. 294 fokos, 0.435" emelésű, még utcára jó, de csak sportdobbal és két karbival tud igazán nagyot. 1.4-es himbával nem használható.

Minden megvan hozzá, még a speckó zsír is és az adatlap.

Ára: 18.000 Ft.

Szerinted a szelepemelők bírják ezt a tengelyt?

www.elitevwclub.hu

1994 Porsche 993 Carrera 2 cabrio
1982 Porsche 931 (924 Turbo)




Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #1504 Dátum: 2006 Március 15, 21:14:00 »

nemmondod ;-)))

nemondjam?  Grin Tongue
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #1503 Dátum: 2006 Március 15, 21:12:28 »

értem!  Wink

nemmondod ;-)))
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #1502 Dátum: 2006 Március 15, 21:10:40 »

A központi weber is valószínűleg nem 21-es venturival van, a lényeg, hogy ehhez a tengelyhez kell, hogy a motor tudjon lélegezni rendesen, különben nincs értelme hosszan nagyra nyitni a szelepeket...

értem!  Wink
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #1501 Dátum: 2006 Március 15, 21:07:03 »

meer pizsiben vagy? Evil Grin

aha simán  Grin Evil
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1500 Dátum: 2006 Március 15, 21:05:37 »

jah csak azt hittem hogy mutatni akarsz egy másikat mert az elöbb irtad hogy amit hirdetsz az dupla karbisba ajánlott...
azt hittem egy másikat akarsz mutatni....

A központi weber is valószínűleg nem 21-es venturival van, a lényeg, hogy ehhez a tengelyhez kell, hogy a motor tudjon lélegezni rendesen, különben nincs értelme hosszan nagyra nyitni a szelepeket...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1499 Dátum: 2006 Március 15, 21:04:42 »

azt látom  Shocked Grin Tongue

jóvanna leesett...este van már  Grin
meer pizsiben vagy? Evil Grin

Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #1498 Dátum: 2006 Március 15, 21:02:59 »

menny má lentebb te,ott van a kép a tengelyröl Evil

azt látom  Shocked Grin Tongue

jóvanna leesett...este van már  Grin
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #1497 Dátum: 2006 Március 15, 21:02:13 »

Ilyen, amilyet árulok, egy  kb. 294 fokos, nagy emelésű. Ne értetlenkedj.

jah csak azt hittem hogy mutatni akarsz egy másikat mert az elöbb irtad hogy amit hirdetsz az dupla karbisba ajánlott...
azt hittem egy másikat akarsz mutatni....
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1496 Dátum: 2006 Március 15, 21:01:33 »

sztem lemaradt a link vagy a kép
menny má lentebb te,ott van a kép a tengelyröl Evil

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1495 Dátum: 2006 Március 15, 21:00:21 »

milyen?  Grin Grin Grin

Ilyen, amilyet árulok, egy  kb. 294 fokos, nagy emelésű. Ne értetlenkedj.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #1494 Dátum: 2006 Március 15, 20:59:33 »

sztem lemaradt a link vagy a kép
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #1493 Dátum: 2006 Március 15, 20:58:16 »

Abba pl. ilyen tengely kell...

milyen?  Grin Grin Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1492 Dátum: 2006 Március 15, 20:57:14 »

és egy központi weberes,sportdobos motor?  Grin

Abba pl. ilyen tengely kell...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #1491 Dátum: 2006 Március 15, 20:53:27 »

Nem az a lényeg, hogy hanyas a motor, hanem az, hogy a széria motorhoz nem sok értelme van berakni, mert az előnye nem jön ki igazán. Egy olyan motor, ami duplaszívós, két karbis és sportdobos az ezzel a tengellyel forog 5500-at is.

és egy központi weberes,sportdobos motor?  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1490 Dátum: 2006 Március 15, 20:51:21 »

meg ez hanyas motorba való?
vagy az mind1?  Grin

Nem az a lényeg, hogy hanyas a motor, hanem az, hogy a széria motorhoz nem sok értelme van berakni, mert az előnye nem jön ki igazán. Egy olyan motor, ami duplaszívós, két karbis és sportdobos az ezzel a tengellyel forog 5500-at is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #1489 Dátum: 2006 Március 15, 20:46:08 »

ilyen cucc kell a központi weberhez is?

meg ez hanyas motorba való?
vagy az mind1?  Grin
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #1488 Dátum: 2006 Március 15, 20:42:27 »

Eladó egy engle W120 vezérműtengely. 294 fokos, 0.435" emelésű, még utcára jó, de csak sportdobbal és két karbival tud igazán nagyot. 1.4-es himbával nem használható.

Minden megvan hozzá, még a speckó zsír is és az adatlap.

Ára: 18.000 Ft.

ilyen cucc kell a központi weberhez is?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1487 Dátum: 2006 Március 15, 20:36:25 »

Hát nem valami jók...
akkor stonemen viheti.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1486 Dátum: 2006 Március 15, 20:34:44 »

Eladó egy engle W120 vezérműtengely. 294 fokos, 0.435" emelésű, még utcára jó, de csak sportdobbal és két karbival tud igazán nagyot. 1.4-es himbával nem használható.

Minden megvan hozzá, még a speckó zsír is és az adatlap.

Ára: 18.000 Ft.

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 2197 2198 2199 2200 2201 [2202] 2203 2204 2205 2206 2207 ... 2240
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.