www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 18, 20:19:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921391 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1016 1017 1018 1019 1020 [1021] 1022 1023 1024 1025 1026 ... 2241
Nyomtatás
Szerző Téma: Alkatrészek  (Megtekintve 24646848 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48811 Dátum: 2010 Január 19, 21:02:49 »

jobb klikk a képen és kép megjelenítése.
Ez jó, csak nem látszik

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48810 Dátum: 2010 Január 19, 21:01:20 »

Közben túrtam kicsit, és ezt találtam a thesamba.com-on.

1980-as évjárat brosúrájából.

<beszúrt kép törölve>
Ez jó, csak nem látszik

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48809 Dátum: 2010 Január 19, 20:56:35 »

Közben túrtam kicsit, és ezt találtam a thesamba.com-on.

1980-as évjárat brosúrájából.

Ez azért barokkos túlzás szvsz.
Az tény, hogy ezek a késői 1.2 motorok megkapták azt a púpos dugattyút ami már az AB, AR motoroknál megjelent. A vezérlést sem dolgot cáfolni sem megerősíteni nem tudom, de nem  csodálkoznék ha ezeket is az AB-ből vették volna át. A 10-11 bar dolgot meg kizártnak tartom.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
RNIE
« Hozzászólás #48808 Dátum: 2010 Január 19, 20:50:09 »

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #48807 Dátum: 2010 Január 19, 20:39:40 »


Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48806 Dátum: 2010 Január 19, 20:31:33 »

Ez azért barokkos túlzás szvsz.
Az tény, hogy ezek a késői 1.2 motorok megkapták azt a púpos dugattyút ami már az AB, AR motoroknál megjelent. A vezérlést sem dolgot cáfolni sem megerősíteni nem tudom, de nem  csodálkoznék ha ezeket is az AB-ből vették volna át. A 10-11 bar dolgot meg kizártnak tartom.

Öcsém rámszólt, hogy javítsak, idézem:
dugó van, azaz növelt sűrítéssel (10 - 11) BAR dolgozik. E mellett más a vezérlése is, ezért tud annyit, (760 kg mellett) mint az F - es motor (820kg mellett).
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 19, 20:46:01 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48805 Dátum: 2010 Január 19, 20:29:05 »

Öcsém rámszólt, hogy javítsak, idézem:
Olvastam a bogaras fórumon a hozzászólásodat. Kijavítalak, mert a Narancstól vett motor D 13...motorszámú. A D 0 motorokban még lapos dugó volt, 8,5 BAR kompresszióval. A mostani motorban (D 1 jelűben) domború dugó van, azaz növelt sűrítéssel (10 - 11) BAR dolgozik. E mellett más a vezérlése is, ezért tud annyit, (760 kg mellett) mint az F - es motor (820kg mellett).
Ez igen. Ki az öcséd, Stunt?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #48804 Dátum: 2010 Január 19, 20:27:32 »

Öcsém rámszólt, hogy javítsak, idézem:
Olvastam a bogaras fórumon a hozzászólásodat. Kijavítalak, mert a Narancstól vett motor D 13...motorszámú. A D 0 motorokban még lapos dugó volt, 8,5 BAR kompresszióval. A mostani motorban (D 1 jelűben) domború dugó van, azaz növelt sűrítéssel (10 - 11) BAR dolgozik. E mellett más a vezérlése is, ezért tud annyit, (760 kg mellett) mint az F - es motor (820kg mellett).

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #48803 Dátum: 2010 Január 19, 20:20:40 »

Öcsém rámszólt, hogy javítsak, idézem:
Olvastam a bogaras fórumon a hozzászólásodat. Kijavítalak, mert a Narancstól vett motor D 13...motorszámú. A D 0 motorokban még lapos dugó volt, 8,5 BAR kompresszióval. A mostani motorban (D 1 jelűben) domború dugó van, azaz növelt sűrítéssel (10 - 11) BAR dolgozik. E mellett más a vezérlése is, ezért tud annyit, (760 kg mellett) mint az F - es motor (820kg mellett).

Örülök  Smiley

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #48802 Dátum: 2010 Január 19, 20:19:41 »

Öcsém rámszólt, hogy javítsak, idézem:
Olvastam a bogaras fórumon a hozzászólásodat. Kijavítalak, mert a Narancstól vett motor D 13...motorszámú. A D 0 motorokban még lapos dugó volt, 8,5 BAR kompresszióval. A mostani motorban (D 1 jelűben) domború dugó van, azaz növelt sűrítéssel (10 - 11) BAR dolgozik. E mellett más a vezérlése is, ezért tud annyit, (760 kg mellett) mint az F - es motor (820kg mellett).

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #48801 Dátum: 2010 Január 19, 20:12:54 »

A D nullások állítólag nagyon kiforrott motorok, nagyon megbízhatóak. Nem tudnak sokat, de azt nagyon, és sokáig. Narancs kolléga egy ilyet adott el az öcsémnek, nem veszem észre a különbséget az én 1300-as F motorom, meg a D0 1200-as között.
Jó kis motor volt,generátoros,komplett,papírral,átírhatóan!80-90e km-t futott.

Hajszálnyival került többe mint egy generátor,és senkit nem érdekelt itt a fórumon.

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #48800 Dátum: 2010 Január 19, 19:40:27 »

Fehér gombos rádió. Tekerők nem eredetiek. Teljesen működik, 6/12V
16.000 Ft


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #48799 Dátum: 2010 Január 19, 19:30:37 »

10000Ft/db

[a csatolmányt egy admin törölte]

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #48798 Dátum: 2010 Január 19, 19:10:49 »

még mindig eladók bogárhoz:                    képet,csak amiről kértek



De milyen bogárhoz? Roll Eyes

Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #48797 Dátum: 2010 Január 19, 19:03:56 »

Eladók 1.8 ,16v 96 le/2.0 16v sohc 136 le/2.0 T 16v dohc sti 270 le. 100.000. huf -tól .A motorok full komplettek 100000 huf-tól

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #48796 Dátum: 2010 Január 19, 19:00:44 »

Uj ablaktekerö  (bazil)

1500Ft/db

[a csatolmányt egy admin törölte]

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #48795 Dátum: 2010 Január 19, 18:58:37 »

5500Ft/pár

[a csatolmányt egy admin törölte]

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #48794 Dátum: 2010 Január 19, 18:58:25 »

motorkód?
A D nullások állítólag nagyon kiforrott motorok, nagyon megbízhatóak. Nem tudnak sokat, de azt nagyon, és sokáig. Narancs kolléga egy ilyet adott el az öcsémnek, nem veszem észre a különbséget az én 1300-as F motorom, meg a D0 1200-as között.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #48793 Dátum: 2010 Január 19, 18:56:23 »

NARDI börkormány


5000Ft

[a csatolmányt egy admin törölte]

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
RNIE
« Hozzászólás #48792 Dátum: 2010 Január 19, 18:52:19 »


[a csatolmányt egy admin törölte]
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #48791 Dátum: 2010 Január 19, 18:48:17 »

"VWbogár lökhárító. Régi típusokhoz 1967-73 közötti. Gyönyörű állapotban, régen igényesen lett lekrómoztatva."

http://www.vatera.hu/vw_bogar_lokharito_regi_1967_73_tipus_krom_161344406.html

(Hát igen, mindenkinek mást jelent a gyönyörű kifejezés)

http://www.vatera.hu/vw_t1_t2_fenyszoro_hella_e1_4440_161346852.html

Ez gyogyós... Grin Grin Grin
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #48790 Dátum: 2010 Január 19, 18:46:08 »

Erájd-hoz légrúgók, electró szelepek,csatlakozók ,500 huf-tól.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #48789 Dátum: 2010 Január 19, 18:43:48 »

gyújtás elosztó 7000 huf ac pumpa 1000 huf

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #48788 Dátum: 2010 Január 19, 18:41:56 »

motorkód?

1.2-es motornál nincsen sok varia, de tudok adni 6V-os motort aminek csak számokboláll a motor száma, és tudok adni D0-ás motorkodut (D nulla) Cool

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #48787 Dátum: 2010 Január 19, 18:39:03 »

69-es bogár ülésgarnitura (L sines)

10000Ft

[a csatolmányt egy admin törölte]

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #48786 Dátum: 2010 Január 19, 18:38:30 »

1.2-es bogár motor komplett   (a kipufogodob, és a höcserélök kuka)


32000Ft
motorkód?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #48785 Dátum: 2010 Január 19, 18:37:28 »

1.2-es bogár motor komplett   (a kipufogodob, és a höcserélök kuka)


32000Ft

[a csatolmányt egy admin törölte]

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48784 Dátum: 2010 Január 19, 18:31:51 »

t2 tuttó nem. Nautilus lesz...  Grin

A T1-esnek sem ilyen, szerintem. Ez valami zuk utángyártott, vagy valóban Nautilus.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14021


30-347-1939

« Hozzászólás #48783 Dátum: 2010 Január 19, 18:30:25 »

After csomagtértető nyitó, 1-2 rozsdapöttyel 2500Ft-ért
68 utáni oldalsó üvegek, alu feszítővel 3ezer Ft-ért
Pre vastag díszlécek(6db) feketére festettek 2500Ft-ért
Hátsó kárpitok 3ezer Ft-ért
Nagyricnis kormányrúd 3ezer Ft-ért
Kisricnis kormányrúd 4ezer Ft-ért
Elefánttalplámpás hátsó sárvédők 10ezer Ft-ért
Pre öntvény, külső kilincsek, 1 kulccsal, csomagtérnyitóval együtt 5ezer Ft-ért eladók.
 

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 19, 18:38:21 írta sparkafer »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #48782 Dátum: 2010 Január 19, 18:29:18 »

t2 tuttó nem. Nautilus lesz...  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
RNIE
« Hozzászólás #48781 Dátum: 2010 Január 19, 18:10:51 »

vagy nohab vagy nautilus
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #48780 Dátum: 2010 Január 19, 18:09:24 »

Ez tényleg T1 fényszóró lenne?   Huh

http://www.vatera.hu/vw_t1_t2_fenyszoro_hella_e1_4440_161346852.html

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #48779 Dátum: 2010 Január 19, 17:38:01 »

"VWbogár lökhárító. Régi típusokhoz 1967-73 közötti. Gyönyörű állapotban, régen igényesen lett lekrómoztatva."

http://www.vatera.hu/vw_bogar_lokharito_regi_1967_73_tipus_krom_161344406.html

(Hát igen, mindenkinek mást jelent a gyönyörű kifejezés)

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #48778 Dátum: 2010 Január 19, 15:48:47 »

Eladó cuccaim:

Balos visszapillantó (domború) üveg nélkül 1500Ft
140-es sebességmérő 71-es 3000Ft
Solex pict 30-as karbi + fém légszűrőház egyben 7000Ft
Csomagtartó kilincs 71-es 1000Ft
Tolatós vasalótalp lámpa (kicsit repedt búrával) 1500Ft
A másik lámpa szép állapotú 2000Ft 2 együtt 3000Ft
Ablakmosó tartály (1300) 1500Ft
Ablakmosó tartály (1303) 2000Ft
Kesztyűtartó ajtó 1000Ft
Kézifékkar 1000Ft
2 oldali motor takarólemez 2500Ft
71-es 1300-ból első futómű komplett, de rozsdamarta 5000Ft
71-es benzintank 3000Ft
71-es Indítómotor 5000Ft
1db GoodYear F1 195/50R15 4,5mm-es mintával 500Ft
2db Dunlop 165SR15-ös klasszikus mintázatú, régi gumi 4x130-as felnin 4000Ft
1db Pirelli 185/65R15 téli gumi 5,5mm-es mintával 1000Ft
2db 14-es 4x130-as Skoda felni elhasznált gumival 2000Ft
Motor takaró lemezek 500Ft/db
Kipufogócsonkok 500Ft/db
Turbinaház 3000Ft
71-es 1db elefántfül 2500Ft
After üveg garnitúra első szélvédőt kivéve 8000Ft
Szívócsonk 3000Ft
Dinamótalp + olajbeöntő 2500Ft

Estleg valakinek off autóra Seat Cordoba/Ibiza gyári 3 ágú könnyűfémfelni, rajta kb. 10ezer km-t futott 185/60R14-es Pirelli Drago nyári gumi (2008 áprilisban újonnan vettem, most is szinte újnak néz ki) 50 ezer Ft.

Képeket tudok küldeni a cuccokról.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #48777 Dátum: 2010 Január 19, 15:45:23 »

Belsöfesszabájzos Generátor talpal, bilinccsel kompletten


23000Ft
Mondjuk ez-bármennyire halogatom- lassan érdekelne, ha nem is ennyiért Undecided

Bácsi Győző
Nem elérhető Melalo
Hozzászólások: 820


« Hozzászólás #48776 Dátum: 2010 Január 19, 13:19:34 »

Sziasztok!

Egyik haveromnak van egy eladó 71-es papíros Bogár alváza, rendszámmal. Úgy tudom jelenleg ideiglenesen ki van vonva a forgalomból. Három éve új taposók kerültek rá, de a felújítás meghiúsult. Az alvázfej javítandó. Futóművek nélkül, ülésbakokkal (T sínes)

Igazából ha valakinek kell, a papír miatt megérné!

Ár: 30e Ft

Írjatok privit, ha valakit érdekel!

Nekem meg volna hozzá egy komplett műkődőképes bogaram papírok nélkül esetleg a kettő házasítására Smiley A motor 1.3, duplaszívós, generátoros. A kasznin van egy-két hiba, de nem vészes. Váltó, ülések, kormánymű, kormány, lámpák, kábelezés, futóművek, stb. egy szóval komplett kocsi, egyben, pöcc-röff indul, jön-megy 2kiloért vihető  Cool

Keresek 1302/03 első sárvédőket, gyári új, vagy a gyárival megegyező üvegszálas koppintás érdekel.

'71 Volkswagen 1302
'79 Porsche 924
'73 Audi 80 LS
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #48775 Dátum: 2010 Január 18, 22:24:41 »


Sziasztok!

Egyik haveromnak van egy eladó 71-es papíros Bogár alváza, rendszámmal. Úgy tudom jelenleg ideiglenesen ki van vonva a forgalomból. Három éve új taposók kerültek rá, de a felújítás meghiúsult. Az alvázfej javítandó. Futóművek nélkül, ülésbakokkal (T sínes)

Igazából ha valakinek kell, a papír miatt megérné!

Ár: 30e Ft

Írjatok privit, ha valakit érdekel!
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #48774 Dátum: 2010 Január 18, 21:26:04 »

műszercsoport

V és A mérő mennyi volna?

Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #48773 Dátum: 2010 Január 18, 21:02:12 »

KERESEK

jó állapotú, hibátlan kormánykapcsolót (mint a képen), komletten, kormányrúddal, tokkal-vonóval együtt.

(72-es bogárhoz)

« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 21, 18:15:08 írta Louy »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48772 Dátum: 2010 Január 18, 21:01:26 »

az egyikre lehet hogy érdeklődnék....  Roll Eyes  ...meg a másikra is.....   Roll Eyes 
csoportos kedvezmény????   Grin Grin Grin Grin
Diszkont ok Grin
Azért nézd, vagy mérd meg őket...Az a tuti. Tényleg jók.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Oldalak: 1 ... 1016 1017 1018 1019 1020 [1021] 1022 1023 1024 1025 1026 ... 2241
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.27 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.