www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 08, 17:51:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921279 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 459 460 461 462 463 [464] 465 466 467 468 469 ... 548
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5477983 alkalommal)
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #3374 Dátum: 2008 November 19, 21:10:45 »

Engem nagyon érdekelne.
Részletezd

Bár én csak leendő busz tulaj vagyok, de engem is érdekel, meg az is mibe fáj egy benzinkályha, mennyit fogyaszt óránként, és mi lesz az égéstermékkel, kell-e neki valami kémény féle?

Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #3373 Dátum: 2008 November 19, 21:03:07 »

mivel évekig a busszal jártam télen is elég sokat foglalkoztatott a fütés téma, többfajta kályhával kisérleteztem de nem igazán vált be a mindennapos használatban.
ezért végül nekifeküdtem és megcsináltam rendesen a gyári fütésemet, nem részletezem csak ha valakit külön érdekel egy teljesen szétrohadt y-al és csőnélkül keztem de a végére olyat nyomott mint egy benzinkályha...
valamint ha javasolhatom akinek nem átjárós a busza, fillérekből készíthető egy furnér takarás  az üllés mögé, közepén ablak vágva plexivel beragasztva, lekárpitozva simán gyári kinézetű (Holló ha emlékszik látta is) és akkor csak a busz elejét fütöd (ha valakit érdekel leirhatom azt is)

amugy meg igyatok rendesen Grin Evil
Engem nagyon érdekelne.
Részletezd
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #3372 Dátum: 2008 November 19, 20:58:07 »

mivel évekig a busszal jártam télen is elég sokat foglalkoztatott a fütés téma, többfajta kályhával kisérleteztem de nem igazán vált be a mindennapos használatban.
ezért végül nekifeküdtem és megcsináltam rendesen a gyári fütésemet, nem részletezem csak ha valakit külön érdekel egy teljesen szétrohadt y-al és csőnélkül keztem de a végére olyat nyomott mint egy benzinkályha...
valamint ha javasolhatom akinek nem átjárós a busza, fillérekből készíthető egy furnér takarás  az üllés mögé, közepén ablak vágva plexivel beragasztva, lekárpitozva simán gyári kinézetű (Holló ha emlékszik látta is) és akkor csak a busz elejét fütöd (ha valakit érdekel leirhatom azt is)

amugy meg igyatok rendesen Grin Evil
és akkor még a nyitott tetökröl nem is beszéltünk Wink Evil a vászontetökröl meg pláne!! Evil Evil

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #3371 Dátum: 2008 November 19, 20:57:40 »

Ezért szoktak külön ventit betenni, amúgy jó lenne ám, mivel több helyen is feltör a forróság az utastérben...
Erre gyártotta a Eberspacher cég az állófűtéseket Cheesy

(119 - Eberspacher BN4 gas heater - lasd lentebb a képen)

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 November 19, 21:00:59 írta U96 »
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #3370 Dátum: 2008 November 19, 20:52:17 »

lehetne rajta javitani,szerintem is,de elérhetöek ezek a benzinkályhák,ami ugye állofütés,használhatobb,joooval melegebb,ráadásul ha alszol a buszban,akkor is tudsz füteni,én ugygondoltam,hogy nem küzdök a gyárival,hanem benzinkályha....sokkal praktikusabb és használhatobb,szerintem...

mivel évekig a busszal jártam télen is elég sokat foglalkoztatott a fütés téma, többfajta kályhával kisérleteztem de nem igazán vált be a mindennapos használatban.
ezért végül nekifeküdtem és megcsináltam rendesen a gyári fütésemet, nem részletezem csak ha valakit külön érdekel egy teljesen szétrohadt y-al és csőnélkül keztem de a végére olyat nyomott mint egy benzinkályha...
valamint ha javasolhatom akinek nem átjárós a busza, fillérekből készíthető egy furnér takarás  az üllés mögé, közepén ablak vágva plexivel beragasztva, lekárpitozva simán gyári kinézetű (Holló ha emlékszik látta is) és akkor csak a busz elejét fütöd (ha valakit érdekel leirhatom azt is)

amugy meg igyatok rendesen Grin Evil
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #3369 Dátum: 2008 November 19, 20:50:11 »

A megoldás: fűthető üléspárna+bújós barátnő! Cool
az enyém 8 személyes,ergo elül két üllés van,közte jo nagy helyel,ha közelebb akar jönni,akkor le kell térdelnie az üllés mellé  Roll Eyes azt meg már másnak nevezzük Wink Evil Evil

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3368 Dátum: 2008 November 19, 20:34:15 »

bújós barátnő! Cool
És akkor ki vezet?? Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #3367 Dátum: 2008 November 19, 20:32:11 »

Én is igy vagyok használon a jokis 2.4 sivo D-t Grin
a régi tdi-re szerintem a zajszint miatt nem alapozhatnak

10 évig volt 2.4D-nk, nagyon jó vas volt, teljesen spar 6 személyes (később 9-re alakítva), 300e km-rel adtuk el hibátlanul, és még mindig fut.


http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #3366 Dátum: 2008 November 19, 20:29:21 »

Ha tudsz haladni tartosan 70-80-as tempoval,akkor viszonylag nem fagysz meg.
De városban dugoban fagyhalál!
(léghütés)
A megoldás: fűthető üléspárna+bújós barátnő! Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #3365 Dátum: 2008 November 19, 20:28:12 »

Nem lehet valahogy a fűtésrendszert kiszigetelni?
Polifoammal, vagy valami más anyaggal?
Valószínűleg működött egy új autó esetében, nem hiszem, hogy a Vw mérnökei ne próbálták volna ki.

lehetne rajta javitani,szerintem is,de elérhetöek ezek a benzinkályhák,ami ugye állofütés,használhatobb,joooval melegebb,ráadásul ha alszol a buszban,akkor is tudsz füteni,én ugygondoltam,hogy nem küzdök a gyárival,hanem benzinkályha....sokkal praktikusabb és használhatobb,szerintem...

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3364 Dátum: 2008 November 19, 20:27:33 »

Nem lehet valahogy a fűtésrendszert kiszigetelni?
Polifoammal, vagy valami más anyaggal?
Valószínűleg működött egy új autó esetében, nem hiszem, hogy a Vw mérnökei ne próbálták volna ki.

Ha tudsz haladni tartosan 70-80-as tempoval,akkor viszonylag nem fagysz meg.
De városban dugoban fagyhalál!
(léghütés)

Tóth Zoltán
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #3363 Dátum: 2008 November 19, 20:26:13 »

Nem lehet valahogy a fűtésrendszert kiszigetelni?
Polifoammal, vagy valami más anyaggal?
Valószínűleg működött egy új autó esetében, nem hiszem, hogy a Vw mérnökei ne próbálták volna ki.

azthiszem gyárilag be van valamivel tekerve
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #3362 Dátum: 2008 November 19, 20:23:10 »

a fö baj,szerintem az hogy mire a meleg levegö hátulrol,alul eljut elörre,megkerüli a kasztnit,elveszik a melege,+mire a nagylégtér felmelegedne,abbol a pici melegböl,ami maradt,addigra ki is szellözik Grin

Nem lehet valahogy a fűtésrendszert kiszigetelni?
Polifoammal, vagy valami más anyaggal?
Valószínűleg működött egy új autó esetében, nem hiszem, hogy a Vw mérnökei ne próbálták volna ki.

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #3361 Dátum: 2008 November 19, 20:07:03 »

Üdv mindenkinek!


Nekem volt egy 1972-es 1303-as bogaram, de szerencse, hogy automata volt, mert ha bemelegedett a motor (kb. 15 perc alatt) és bekapcsoltam a fűtést, olyan forró levegő jött a lábamra, hogy ha nem tudtam volna félrehúzni rávulkanizálta volna a cipőt. Gondolom a nagyobb légtér miatt kicsi a hatásfoka a busz fűtésének. Az a gond a vele, hogy lassan melegszik be, vagy az, hogy sose?

a fö baj,szerintem az hogy mire a meleg levegö hátulrol,alul eljut elörre,megkerüli a kasztnit,elveszik a melege,+mire a nagylégtér felmelegedne,abbol a pici melegböl,ami maradt,addigra ki is szellözik Grin

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3360 Dátum: 2008 November 19, 19:50:20 »

én is sok embertől hallottam hogy a t5 elég kacat, ezért maradunk a t4-nél még egy darabig
annyit tudok a t6-ról,hogy állítólag újra tdi (nem pdtdi meg mindeféle szirszar)motor lesz benne
Én is igy vagyok használon a jokis 2.4 sivo D-t Grin
a régi tdi-re szerintem a zajszint miatt nem alapozhatnak

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Holló
Hozzászólások: 2259


yeah Boy

« Hozzászólás #3359 Dátum: 2008 November 19, 19:38:40 »

<beszúrt kép törölve>

ez vajon mi?
az 1ik haveromnak van egy t1es szg.háza, ami egy ideje eladó
35 forint, ha jól emlékszem és kék-fehér
körbeablakosverzió

Tudtátok, hogy a holló az 1etlen madárfaj, ami pusztán az élvezet kedvéért repül?
by KIZS
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #3358 Dátum: 2008 November 19, 19:07:51 »

ez nem egy tamulmány auto volt 2001v.2002körül
Berlinbe akkor látam hasonlot
sajna a t4-el végetért a megbizhato buszok sora Cry

én is sok embertől hallottam hogy a t5 elég kacat, ezért maradunk a t4-nél még egy darabig
annyit tudok a t6-ról,hogy állítólag újra tdi (nem pdtdi meg mindeféle szirszar)motor lesz benne

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3357 Dátum: 2008 November 19, 18:59:41 »

van valakinek infója a t6-ról
esetleg fotó
de nem ez mert ez vicc
<beszúrt kép törölve>
ez nem egy tamulmány auto volt 2001v.2002körül
Berlinbe akkor látam hasonlot
sajna a t4-el végetért a megbizhato buszok sora Cry

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3356 Dátum: 2008 November 19, 18:50:14 »

T2b-be állófütést keresek. Ha van elfekvőben, ne habozz áruba bocsájtani! Fázom az autóban, és úgy tűnik hamarosan ez lesz az állandó közlekedési eszközöm!
Szeki barátomnak van tel: 06 30 90 888 51

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3355 Dátum: 2008 November 19, 18:47:45 »

Számítógépháznak mondanám, így elsőre.  Huh
Másodikra is az! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #3354 Dátum: 2008 November 19, 18:40:26 »

<beszúrt kép törölve>

ez vajon mi?

Számítógépháznak mondanám, így elsőre.  Huh

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8611


« Hozzászólás #3353 Dátum: 2008 November 19, 18:27:14 »



ez vajon mi?
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #3352 Dátum: 2008 November 19, 17:55:00 »

Üdv mindenkinek!


Nekem volt egy 1972-es 1303-as bogaram, de szerencse, hogy automata volt, mert ha bemelegedett a motor (kb. 15 perc alatt) és bekapcsoltam a fűtést, olyan forró levegő jött a lábamra, hogy ha nem tudtam volna félrehúzni rávulkanizálta volna a cipőt. Gondolom a nagyobb légtér miatt kicsi a hatásfoka a busz fűtésének. Az a gond a vele, hogy lassan melegszik be, vagy az, hogy sose?

Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #3351 Dátum: 2008 November 19, 17:04:04 »

Hogy lehet megtudni egy német randszámról hogy ki a tulaj? vagy egyáltalán bármit!
Az info nagyon fontos és sürgős! Köszi!

csak a helyet(várost) lehet behatárolni az első 1-2-vagy 3 betű alapján

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Pallus
Hozzászólások: 174


« Hozzászólás #3350 Dátum: 2008 November 19, 17:01:48 »

T2b-be állófütést keresek. Ha van elfekvőben, ne habozz áruba bocsájtani! Fázom az autóban, és úgy tűnik hamarosan ez lesz az állandó közlekedési eszközöm!

Volkswagen Transpoter Type2 1979
Vespa PX 200 1981
http://vwt2.blogspot.com
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #3349 Dátum: 2008 November 19, 16:34:39 »

Igen gondoltam Smiley a megoldás úton Smiley

pont mint egy magyarról

sehogy

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #3348 Dátum: 2008 November 19, 16:22:02 »

Hogy lehet megtudni egy német randszámról hogy ki a tulaj? vagy egyáltalán bármit!
Az info nagyon fontos és sürgős! Köszi!
pont mint egy magyarról

sehogy

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #3347 Dátum: 2008 November 19, 14:48:12 »

Hogy lehet megtudni egy német randszámról hogy ki a tulaj? vagy egyáltalán bármit!
Az info nagyon fontos és sürgős! Köszi!

Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #3346 Dátum: 2008 November 18, 23:19:27 »

Sziasztok!

Kérés!! Valaki megmondaná mi ez, a száma 431 711 451 A, valamilyen célszerszám VW-hoz, de nem tudom milyenhez és mi a csuda ? Cheesy
valami gyilok  Grin

06208005898
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #3345 Dátum: 2008 November 18, 20:46:17 »

viccnek ez is jó


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #3344 Dátum: 2008 November 18, 20:45:03 »

van valakinek infója a t6-ról
esetleg fotó
de nem ez mert ez vicc

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #3343 Dátum: 2008 November 18, 20:06:16 »

de feler sok 'egesszel'  Evil
jaja, úgyhogy vegyétek/vigyétek az enyémet! Wink Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #3342 Dátum: 2008 November 18, 20:03:13 »

De az csak egy fél busz! Grin
de feler sok 'egesszel'  Evil

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3341 Dátum: 2008 November 18, 20:02:17 »

enyem kiszabott jo Smiley
De az csak egy fél busz! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #3340 Dátum: 2008 November 18, 20:01:33 »

enyem kiszabott jo Smiley
akkor túlmelegedik a motor  Evil Evil Evil
nézesd meg  Evil Evil Evil Evil Evil

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #3339 Dátum: 2008 November 18, 19:58:07 »

enyem kiszabott jo Smiley

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #3338 Dátum: 2008 November 18, 19:57:21 »

Ha már ilyen csönd van megkérdem:

Kinek milyen a fűtése a buszban? Nem túl gyenge ilyen hideg időben? Furcsának tűnik, hogy azt a nagy légteret be tudja/tudná fűteni.
nekem,két elsö üllés között van(illetve most pont nincs benn de amugy ottvan)egy saját tankos benzinkályha,az ér valamit,de a gyári.....egyszer életemben öszeraktam rendesen a gyári fütést,de nemér sokmindent...

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #3337 Dátum: 2008 November 18, 19:51:45 »

a gyári fűtés kiválóan alkalmas arra, hogy a szélvédőnek ne az egész belső felületén képződjön vastag jégréteg.
Ezért szoktak külön ventit betenni, amúgy jó lenne ám, mivel több helyen is feltör a forróság az utastérben...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3336 Dátum: 2008 November 18, 19:47:50 »

Ha már ilyen csönd van megkérdem:

Kinek milyen a fűtése a buszban? Nem túl gyenge ilyen hideg időben? Furcsának tűnik, hogy azt a nagy légteret be tudja/tudná fűteni.

a gyári fűtés kiválóan alkalmas arra, hogy a szélvédőnek ne az egész belső felületén képződjön vastag jégréteg.
Nem elérhető Kacsa
Hozzászólások: 240


« Hozzászólás #3335 Dátum: 2008 November 18, 19:39:52 »

Ha már ilyen csönd van megkérdem:

Kinek milyen a fűtése a buszban? Nem túl gyenge ilyen hideg időben? Furcsának tűnik, hogy azt a nagy légteret be tudja/tudná fűteni.

T2a - T1
Oldalak: 1 ... 459 460 461 462 463 [464] 465 466 467 468 469 ... 548
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.