www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 05, 19:16:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921270 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 ... 548
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5466707 alkalommal)
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #13214 Dátum: 2010 Március 22, 13:34:59 »

a szivacsok az évek alatt meglágyulnak, a közepén mélyedés lesz, és persze ne feledkezzünk el a higiéniai tényezőkről se. Gondoljatok csak bele, hogy 30-40 év alatt hány embernek, és milyen testfolyadéka áztatta azokat... Grin
jobbesetben évente gyomán az enyémet rendesen átmossák Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #13213 Dátum: 2010 Március 22, 13:31:16 »

...a Westi belsőnél hajlamosak vagyunk elfelejteni hogy azok bizony 30-40 éves bútorok, kárpitok és azok (igényesség esetén) ritkán tehetők be egy buszba némi kárpitos-asztalos, stb munka nélkül, ami szintén pénzbe kerül. Persze, tudom mindig vannak kivételek, makulátlan darabok és igen, az utolsó mondatod végén  van a lényeg.
a szivacsok az évek alatt meglágyulnak, a közepén mélyedés lesz, és persze ne feledkezzünk el a higiéniai tényezőkről se. Gondoljatok csak bele, hogy 30-40 év alatt hány embernek, és milyen testfolyadéka áztatta azokat... Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27151


« Hozzászólás #13212 Dátum: 2010 Március 22, 13:17:34 »

Sziasztok!
Derűs napot mindenkinek és jó buszozást!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #13211 Dátum: 2010 Március 22, 13:17:02 »

én nem mondanám, hogy felháborodást keltett, inkább csak az aránytalanságot érezték meg többen.
tényleg lehet időnként komplett westybelsőt (t2-est, t3-ast természetesen, t1-est nyilván nem) kapni 50-ért, de 90-ért meg pláne. és abban meg ugye csak egy részelem az ágy.

az sem kizárt, hogy a te ágyad amúgy megéri a 90-et, csak hát egész egyszerűen minimális lesz rá a fizetőképes kereslet.

...a Westi belsőnél hajlamosak vagyunk elfelejteni hogy azok bizony 30-40 éves bútorok, kárpitok és azok (igényesség esetén) ritkán tehetők be egy buszba némi kárpitos-asztalos, stb munka nélkül, ami szintén pénzbe kerül. Persze, tudom mindig vannak kivételek, makulátlan darabok és igen, az utolsó mondatod végén  van a lényeg.

Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #13210 Dátum: 2010 Március 22, 13:10:30 »


A linkben bal felül ott az ár, ha 300 ft-os GBP-vel számolunk akkor az 105,000 ft a váz + némi pozdorja, és még ugye haza is kellen jönni a cuccnak  Cool
(...)
Emlékszem mi szenvedés volt Istennyila buszában is összehozni azt az ágyat frankóra, és igen, én fűztem hogy áljunk neki egy kis sorozatnak vasalattal cakk-pakk, de ő volt a higgadtabb és nem adta be a derekát...neki volt igaza  Roll Eyes
Aki gondolkodik ilyenben talán kicsivel olcsóbban, lényegesen több szabadidővel és kellően nagy szopóállarcal is rendelkezik, annak javaslom vmeik talin lesse meg a Viktor buszában azt a verziót is, érdemes !
« Utoljára szerkesztve: 2010 Március 22, 13:38:07 írta kipe »

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #13209 Dátum: 2010 Március 22, 13:08:14 »


Látom elég nagy felháborodást keltett az ár illetve üzleti ajánlatom.


én nem mondanám, hogy felháborodást keltett, inkább csak az aránytalanságot érezték meg többen.
tényleg lehet időnként komplett westybelsőt (t2-est, t3-ast természetesen, t1-est nyilván nem) kapni 50-ért, de 90-ért meg pláne. és abban meg ugye csak egy részelem az ágy.

az sem kizárt, hogy a te ágyad amúgy megéri a 90-et, csak hát egész egyszerűen minimális lesz rá a fizetőképes kereslet.
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #13208 Dátum: 2010 Március 22, 12:55:12 »


Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #13207 Dátum: 2010 Március 22, 12:36:45 »

Annak ami nekem van nagy része fából (18mm-es rétegelt lemez) készült, és amiről másoltam azon is így volt. A vasalat viszont, elég munkaigényes, csak olyan vágjon bele önerőből, aki profi módon bánik a vasakkal, és sok szabadideje van. A fa alkatrészeket bármelyik lapszabászat méretre vágja, azután, meg aki szeret barkácsolni, egy dekopír, és egy csavarbehajtó segítségével egy nap alatt könnyedén meg tudja csinálni magának.
Istennyila vasalata tényleg nem egyszerű.

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #13206 Dátum: 2010 Március 22, 12:34:24 »

Sziasztok!
Látom elég nagy felháborodást keltett az ár illetve üzleti ajánlatom.
Elnézést, hogy ha valakit is megbántottam az ajánlatommal. Nagyon sok tervezési munkám van benne és az anyag költség sem 25-30eFt. Sokkal több. Ingyen pedig én sem dolgozok. Ez nem egy egyedi darab hanem lézervágással, gépi élhajlítással készült. Az árban benne van a doboz a csomagolás és miegymás, amit le lehet faragni. Az ár csak irányár volt, de senki nem írt volna, hogy még is tudnánk-e alkudni. Most már kezdem érteni, hogy egyesek miért nem írnak árat. Smiley Ez pont olyan, amit személyesen kellene árulni, mert így most ha valaki meglátja akkor azt mondja, hogy ez drága és nem kell, pedig nem egy olcsó darab.
Lehet olcsóbban fából illetve kevés vasalatból csinálni. De az egy teljesen másik ágy.
Képek alapján nyugodtan lemásolhatjátok, de szerintem nem mondok újdonságot senkinek:
http://creative-engineering.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=210&category_id=22&option=com_virtuemart&Itemid=26
Érdekes, hogy amikor valaki olcsón meg vesz egy buszt/bogarat és darabokban eladja és többszörösét keresi meg az autó árának, mert neki tulajdonképpen csak egy kerékanya kellett az természetes. Aki pedig valamin dolgozik, tervezik, gyárt és elad, Ergó nincs benne közvetítő, boltos és üzletkötő aki lehúzza a hasznot az pedig lenézendő.
Na mind1. Ha valakinek kell keressen és szerintem meg találjuk a közös hangot.
Tervezek mást is a jövőben kérdés, hogy majd mit írtok rá.
Derűs napot mindenkinek és jó buszozást!
« Utoljára szerkesztve: 2010 Március 22, 12:59:17 írta bszoki »

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető karakury
Hozzászólások: 323


« Hozzászólás #13205 Dátum: 2010 Március 22, 10:17:52 »

Ave!

Én is most töröm a fejem az ülés-ágy kialakításon, egy fém keretre lesz beépítve az e-bay-on vásárolt zsanér. Lakatos fogja megalkotni az általa (meg általam is ) csak nyomokban elképzelt tartó szerkzetet. A zsanér azétr nagyban adja magát.
Erre kerül majd a rétegelt lemez lap,amit a kárpitos bevon.
Az esetemben a meglévő gáztartály nagyban behatárolja a mások tapasztalatainak átvételét, így kísérletezni fogunk.

Kérdésem, a műszakin szoktak az ilyen átalakításért problémázni ?

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Március 22, 10:20:32 írta karakury »

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13204 Dátum: 2010 Március 22, 10:04:48 »


Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #13203 Dátum: 2010 Március 22, 09:53:48 »

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13202 Dátum: 2010 Március 22, 09:05:45 »

Annak ami nekem van nagy része fából (18mm-es rétegelt lemez) készült, és amiről másoltam azon is így volt. A vasalat viszont, elég munkaigényes, csak olyan vágjon bele önerőből, aki profi módon bánik a vasakkal, és sok szabadideje van. A fa alkatrészeket bármelyik lapszabászat méretre vágja, azután, meg aki szeret barkácsolni, egy dekopír, és egy csavarbehajtó segítségével egy nap alatt könnyedén meg tudja csinálni magának.

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #13201 Dátum: 2010 Március 22, 08:05:04 »

én sörért szívesen hegesztek
kérek egy mintadarabot és vagy egy rajzot ,sztem segítségem is lesz  Wink
egyébként nekem ugye nincs rá szükségem hiszen a westymben gyári a történet de szívesen segítek
Annak ami nekem van nagy része fából (18mm-es rétegelt lemez) készült, és amiről másoltam azon is így volt. A vasalat viszont, elég munkaigényes, csak olyan vágjon bele önerőből, aki profi módon bánik a vasakkal, és sok szabadideje van. A fa alkatrészeket bármelyik lapszabászat méretre vágja, azután, meg aki szeret barkácsolni, egy dekopír, és egy csavarbehajtó segítségével egy nap alatt könnyedén meg tudja csinálni magának.

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #13200 Dátum: 2010 Március 22, 07:42:07 »

vett egy komplett westy belsőt 50-ért
és kb 3-5 havonta előkerül ilyesmi kb ezen az áron

T3-ba is esetleg? Tesóm gondolkodik ürest Westyben, amibe külön venne bútort.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13199 Dátum: 2010 Március 22, 07:28:34 »

Én 10 000.- ft-ért vettem Dokitól vasalatot, amikor ide beírta, hogy szívesen megmutatja, vagy akár el is adja, írtam neki privátot, elmentem, megnéztem, és megvettem. Ezek után Kipe fúrumtársunk, akivel nem mellesleg gyerek korunk óta barátok vagyunk, azt mondta nekem, hogy ebben lenne üzlet. Ezek után megkérdeztem, Dokit, hogy rajtam kívül hányan érdeklődtek...
...a válasz meglepő volt

SENKI!

A fórumon (és máshol is), sokan vagyunk úgy, hogy szeretnénk bizonyos dolgokat, de nincs rá elég pénzünk.

Szerintem a kulcsszó, az összefogás lenne. Írjatok egy listát, hogy ki lenne hajlandó akár 40-50 000 forintot fizetni ezért a dolgért, amit persze még kárpitozni is kell majd, ami becslésem szerint anyaggal együtt újabb 30-40 000 forint pluszköltséget jelent, de ezt majd megmondják azok, akik ezen a téren jártasabbak nálam.

Ezután meg kell keresni az iparosokat, akár a fórumon, akár azon kívül, hogy mennyibe kerülne X db legyártása, így mindenkinek jobban megérné.

A famunkában baráti áron tudnék segíteni.
Tudok kedvezményes árban anyagot szerezni, de a munkám pénzbe kerül, ha több darabról van szó, vannak olyan költségek, amik így többfelé oszlanak pl. szállítás, sablon készítés, stb.
én sörért szívesen hegesztek
kérek egy mintadarabot és vagy egy rajzot ,sztem segítségem is lesz  Wink
egyébként nekem ugye nincs rá szükségem hiszen a westymben gyári a történet de szívesen segítek

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #13198 Dátum: 2010 Március 22, 07:12:56 »

Lehet engem is érdekelne ez. Viszont a szállításban ingyen tudok segíteni. (Főleg hétvégeken)
Olyat csináltam magamnak, ami maximálisan kihasználja a helyet, olyan szinten, hogy szét kellett szedjem, azért, hogy 1,5 cm-errel keskenyebbre vegyem, mert kinyitásnál a vasalat hozzáért az oldalkárpithoz.
A fa alkatrészek méretét közzéteszem a fórumon, mindenki saját belátása szerint használhatja, de semilyen garanciát nem tudok vállalni, arra, hogy minden buszba tökéletesen passzol majd.

Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #13197 Dátum: 2010 Március 22, 07:01:43 »

Én 10 000.- ft-ért vettem Dokitól vasalatot, amikor ide beírta, hogy szívesen megmutatja, vagy akár el is adja, írtam neki privátot, elmentem, megnéztem, és megvettem. Ezek után Kipe fúrumtársunk, akivel nem mellesleg gyerek korunk óta barátok vagyunk, azt mondta nekem, hogy ebben lenne üzlet. Ezek után megkérdeztem, Dokit, hogy rajtam kívül hányan érdeklődtek...
...a válasz meglepő volt

SENKI!

A fórumon (és máshol is), sokan vagyunk úgy, hogy szeretnénk bizonyos dolgokat, de nincs rá elég pénzünk.

Szerintem a kulcsszó, az összefogás lenne. Írjatok egy listát, hogy ki lenne hajlandó akár 40-50 000 forintot fizetni ezért a dolgért, amit persze még kárpitozni is kell majd, ami becslésem szerint anyaggal együtt újabb 30-40 000 forint pluszköltséget jelent, de ezt majd megmondják azok, akik ezen a téren jártasabbak nálam.

Ezután meg kell keresni az iparosokat, akár a fórumon, akár azon kívül, hogy mennyibe kerülne X db legyártása, így mindenkinek jobban megérné.

A famunkában baráti áron tudnék segíteni.
Tudok kedvezményes árban anyagot szerezni, de a munkám pénzbe kerül, ha több darabról van szó, vannak olyan költségek, amik így többfelé oszlanak pl. szállítás, sablon készítés, stb.

Lehet engem is érdekelne ez. Viszont a szállításban ingyen tudok segíteni. (Főleg hétvégeken)

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #13196 Dátum: 2010 Március 22, 00:33:08 »

Én 10 000.- ft-ért vettem Dokitól vasalatot, amikor ide beírta, hogy szívesen megmutatja, vagy akár el is adja, írtam neki privátot, elmentem, megnéztem, és megvettem. Ezek után Kipe fúrumtársunk, akivel nem mellesleg gyerek korunk óta barátok vagyunk, azt mondta nekem, hogy ebben lenne üzlet. Ezek után megkérdeztem, Dokit, hogy rajtam kívül hányan érdeklődtek...
...a válasz meglepő volt

SENKI!

A fórumon (és máshol is), sokan vagyunk úgy, hogy szeretnénk bizonyos dolgokat, de nincs rá elég pénzünk.

Szerintem a kulcsszó, az összefogás lenne. Írjatok egy listát, hogy ki lenne hajlandó akár 40-50 000 forintot fizetni ezért a dolgért, amit persze még kárpitozni is kell majd, ami becslésem szerint anyaggal együtt újabb 30-40 000 forint pluszköltséget jelent, de ezt majd megmondják azok, akik ezen a téren jártasabbak nálam.

Ezután meg kell keresni az iparosokat, akár a fórumon, akár azon kívül, hogy mennyibe kerülne X db legyártása, így mindenkinek jobban megérné.

A famunkában baráti áron tudnék segíteni.
Tudok kedvezményes árban anyagot szerezni, de a munkám pénzbe kerül, ha több darabról van szó, vannak olyan költségek, amik így többfelé oszlanak pl. szállítás, sablon készítés, stb.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13195 Dátum: 2010 Március 21, 23:30:42 »

az ügyeskedés kategóriája lenne nálam ha 40 lenne
pl van olyan fórumtársunk aki 2 hete vett egy komplett westy belsőt 50-ért
és kb 3-5 havonta előkerül ilyesmi kb ezen az áron
és megmondom őszintén ,heggesztettem sokat életemben és a famunka sem idegen tőlem
de ha valami 25-be került plusz segédanyag, max 30 ,azt még az ellenségemnek sem kínáltam 45-50 fölött , de a haveroknak max 40-ért
persze én ilyen vagyok , más meg másmilyen
Na igen, tök igazad van, én is igyekszem így intézni....nálam személyre szabott árak vannak Smiley.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13194 Dátum: 2010 Március 21, 23:27:09 »

Erre azt mondom a mai világban aki nem ügyeskedik meghal! Ha keres rajta abból fel tudja újítani a buszát, aki ágyat keres az is jól jár meg Ő is.
az ügyeskedés kategóriája lenne nálam ha 40 lenne
pl van olyan fórumtársunk aki 2 hete vett egy komplett westy belsőt 50-ért
és kb 3-5 havonta előkerül ilyesmi kb ezen az áron
és megmondom őszintén ,heggesztettem sokat életemben és a famunka sem idegen tőlem
de ha valami 25-be került plusz segédanyag, max 30 ,azt még az ellenségemnek sem kínáltam 45-50 fölött , de a haveroknak max 40-ért
persze én ilyen vagyok , más meg másmilyen

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13193 Dátum: 2010 Március 21, 23:23:03 »

Mondjuk a 90e pénz nem kevés egy ilyen szerkezetért. Ne mondd, hogy ezen nem keresel, illetve hogy éppen csak 0-án vagy?

Erre azt mondom a mai világban aki nem ügyeskedik meghal! Ha keres rajta abból fel tudja újítani a buszát, aki ágyat keres az is jól jár meg Ő is.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13192 Dátum: 2010 Március 21, 23:21:21 »

Mondjuk a 90e pénz nem kevés egy ilyen szerkezetért. Ne mondd, hogy ezen nem keresel, illetve hogy éppen csak 0-án vagy?


persze mindenki annyiért ad mindent amennyiért akar !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pallus
Hozzászólások: 174


« Hozzászólás #13191 Dátum: 2010 Március 21, 23:15:38 »

Mondjuk a 90e pénz nem kevés egy ilyen szerkezetért. Ne mondd, hogy ezen nem keresel, illetve hogy éppen csak 0-án vagy?

Rajzzal nem tudok szolgálni csak ággyal Smiley

Volkswagen Transpoter Type2 1979
Vespa PX 200 1981
http://vwt2.blogspot.com
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13190 Dátum: 2010 Március 21, 22:31:28 »

Rajzzal nem tudok szolgálni csak ággyal Smiley
szval akkor szigorúan üzleti alapokon történik a történet ?
ok megértettem !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13189 Dátum: 2010 Március 21, 22:25:39 »

Rajzzal nem tudok szolgálni csak ággyal Smiley
a
váza fém? ha ez alapján a 3kép alapján lemásolja lakatosom megharagszol?
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #13188 Dátum: 2010 Március 21, 22:19:57 »

szóval akkor megkaphatjuk a tervrajzot ?  Roll Eyes
Rajzzal nem tudok szolgálni csak ággyal Smiley

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #13187 Dátum: 2010 Március 21, 19:05:28 »

Üdv!
Csak egy tanács:Ha váltót cserélsz, mindenképp cseréld ki a váltóban levő önindító perselyt (500ft), mert nagyon sok problémát okozhat.Én ma csináltam meg, állandóan leszivta az akksit indításkor, mert a forgórész beleért az állórészbe és melegen már nem indult.Kiszedett váltónál simán ki lehet ütni a motor felől, ha bennt van a váltó már nagy szívás, de meg lehet ugy is!Amugy nekem is B-nek a váltója van bennt a buszomban, csak a felfogatást kellett átrakni.Remélem segitettem!
Köszi szépen

Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #13186 Dátum: 2010 Március 21, 18:23:03 »

Üdv!
Csak egy tanács:Ha váltót cserélsz, mindenképp cseréld ki a váltóban levő önindító perselyt (500ft), mert nagyon sok problémát okozhat.Én ma csináltam meg, állandóan leszivta az akksit indításkor, mert a forgórész beleért az állórészbe és melegen már nem indult.Kiszedett váltónál simán ki lehet ütni a motor felől, ha bennt van a váltó már nagy szívás, de meg lehet ugy is!Amugy nekem is B-nek a váltója van bennt a buszomban, csak a felfogatást kellett átrakni.Remélem segitettem!
Üdv Mindenkinek!

Azt esetleg meg tudja valaki mondani, hogy T2/a-ba lehet-e T2/b váltót rakni?
Azt olvastam, hogy nem egyforma a kettő, de az számomra nem zárja ki, hogy esetleg az egyikbe a másikat ne lehessen berakni. T2/a-nál ugyebár a motor tartja a váltót b-nél meg a váltó a motort. Ha más lényeges különbség nincsen az elképzelhető, hogy mondjuk az a- ba be lehet rakni a b-ét, de fordítva nem, mert így se a motort, se a váltót nincs ami tartsa. Vagy most nagyon zöldségeket írok?
Azért foglalkoztat a kérdés, mert töröm a fejem rajta, hogy kipróbálnám hogy viselkedik hosszú váltóval a buszocskánk, mert 90-es tempónál szerintem nagyon pörög a moci, és ezért elég zajos, meg talán kisebb fordulaton a fogyasztás is barátibb lehet.

minden infót megköszönök
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13185 Dátum: 2010 Március 21, 08:09:24 »

Mint az alkatrészesben írtam irányárat. Inkább legyen mindenkinek mint hogy meggazdagodjak, de bukni nem fogok. Smiley
Igen, rendelésre csinálom. Szépen dobozolva mintha boltból hoztam volna.
szóval akkor megkaphatjuk a tervrajzot ?  Roll Eyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #13184 Dátum: 2010 Március 21, 07:44:36 »

ez nagyon menő !
mennyiből jön ki ?
a tervrajzot megosztod velünk vagy esetleg csak gyártasz ilyet rendelésre ?
Mint az alkatrészesben írtam irányárat. Inkább legyen mindenkinek mint hogy meggazdagodjak, de bukni nem fogok. Smiley
Igen, rendelésre csinálom. Szépen dobozolva mintha boltból hoztam volna.

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető Holló
Hozzászólások: 2259


yeah Boy

« Hozzászólás #13183 Dátum: 2010 Március 20, 22:13:00 »

Elkészült az első példány a Rock and Roll ágyból T1,T2-be. Smiley
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
PéZsé az öröm tulaja. Smiley
az autó felső színéről megismertem Kiss

Tudtátok, hogy a holló az 1etlen madárfaj, ami pusztán az élvezet kedvéért repül?
by KIZS
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13182 Dátum: 2010 Március 20, 15:38:09 »

Elkészült az első példány a Rock and Roll ágyból T1,T2-be. Smiley
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
PéZsé az öröm tulaja. Smiley
ez nagyon menő !
mennyiből jön ki ?
a tervrajzot megosztod velünk vagy esetleg csak gyártasz ilyet rendelésre ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #13181 Dátum: 2010 Március 20, 15:30:18 »

Elkészült az első példány a Rock and Roll ágyból T1,T2-be. Smiley



PéZsé az öröm tulaja. Smiley

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13180 Dátum: 2010 Március 20, 13:54:52 »

Hy

nekem 1.6-os motorom van hosszú váltóval. az tény hogy nem bírja olyan jól az emelkedőket, gondolok itt arra amikor tele van. Ha üres akkor nem volt gond vele, csak a nagyon combos emelkedőkkel de azt a közép váltós sem bírja. viszont ha ülünk a buszban 9-en+csomagok, akkor tény hogy érezhetően nehezebben veszi az emelkedőket. Viszont a régi közép váltómmal mentem 90-t és kb ugyanazon fordulatszámon a hosszúval megyek 100-t. a fogyasztáson nem tudom mi a különbség, mert habár sík úton ha 90-t mész tuti hogy kevesebbet fogyaszt, de amit nyersz azt szerintem az emelkedőkön el is használja.
Ezzel az üsszeállitással egy szeont használtam utána azt csináltam, hogy lecseréltem a gyári karbit egy dupla torkura, igy tapasztalataim alapján, már korrektül birja az emelkedőket is, tele pakolva is, és véleményem szerint a fogyasztása sem ugrot nagyon nagyot. Dupla torku karbival hosszú váltóval 1.6-os motorral most eszik 11liter körül, előtte 10-t evet. Persze a mérvadó az az, hogy kinek mi éri meg.

tihi

Rövid váltóval 1.6 motorral mentem Belgiumba. Bécs után pl. olyan emelkedő van hogy 60nal mentem fel. Ketten ültünk benne + csomagok, el tudom képzelni mi lett volna egy hosszú váltóval. 85-90 közt mentem GPS szerint 2740km-re (kb. 200 km nem pálya) 226liter benzin fogyott. Nem éreztem hogy szétforogná magát.
Nem elérhető Tihi
Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #13179 Dátum: 2010 Március 20, 11:48:09 »

Üdv Mindenkinek!

Azt esetleg meg tudja valaki mondani, hogy T2/a-ba lehet-e T2/b váltót rakni?
Azt olvastam, hogy nem egyforma a kettő, de az számomra nem zárja ki, hogy esetleg az egyikbe a másikat ne lehessen berakni. T2/a-nál ugyebár a motor tartja a váltót b-nél meg a váltó a motort. Ha más lényeges különbség nincsen az elképzelhető, hogy mondjuk az a- ba be lehet rakni a b-ét, de fordítva nem, mert így se a motort, se a váltót nincs ami tartsa. Vagy most nagyon zöldségeket írok?
Azért foglalkoztat a kérdés, mert töröm a fejem rajta, hogy kipróbálnám hogy viselkedik hosszú váltóval a buszocskánk, mert 90-es tempónál szerintem nagyon pörög a moci, és ezért elég zajos, meg talán kisebb fordulaton a fogyasztás is barátibb lehet.

minden infót megköszönök

Hy

nekem 1.6-os motorom van hosszú váltóval. az tény hogy nem bírja olyan jól az emelkedőket, gondolok itt arra amikor tele van. Ha üres akkor nem volt gond vele, csak a nagyon combos emelkedőkkel de azt a közép váltós sem bírja. viszont ha ülünk a buszban 9-en+csomagok, akkor tény hogy érezhetően nehezebben veszi az emelkedőket. Viszont a régi közép váltómmal mentem 90-t és kb ugyanazon fordulatszámon a hosszúval megyek 100-t. a fogyasztáson nem tudom mi a különbség, mert habár sík úton ha 90-t mész tuti hogy kevesebbet fogyaszt, de amit nyersz azt szerintem az emelkedőkön el is használja.
Ezzel az üsszeállitással egy szeont használtam utána azt csináltam, hogy lecseréltem a gyári karbit egy dupla torkura, igy tapasztalataim alapján, már korrektül birja az emelkedőket is, tele pakolva is, és véleményem szerint a fogyasztása sem ugrot nagyon nagyot. Dupla torku karbival hosszú váltóval 1.6-os motorral most eszik 11liter körül, előtte 10-t evet. Persze a mérvadó az az, hogy kinek mi éri meg.

tihi
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27151


« Hozzászólás #13178 Dátum: 2010 Március 20, 11:44:42 »

akkor jó is.
amúgy szerintem az új kocsikban mutat kb. 10%-kal többet az óra gyárilag, a régebbiek pontosan kalibráltak - mondjuk 15-20 autó átlaga alapján.
az én 4-5 éves cégesem ugyanannyit mutat, mint a gps, meg az út mellé kirakott mérők

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Süni
« Hozzászólás #13177 Dátum: 2010 Március 20, 10:03:46 »

Állítólag a Subaruk órája gyári gumimérettel pontos.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #13176 Dátum: 2010 Március 20, 09:21:20 »

akkor jó is.
amúgy szerintem az új kocsikban mutat kb. 10%-kal többet az óra gyárilag, a régebbiek pontosan kalibráltak - mondjuk 15-20 autó átlaga alapján.
mert kevesebbet semmiképp sem mutathatnak, ezért inkább kicsit fölé állítják
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #13175 Dátum: 2010 Március 20, 09:15:09 »

a céges t5 órája 10%-ot csal fölfelé
hosszas hisztizés után az óbudai autójavító állásfoglalása szerint ,ez normális

mondom én Smiley

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 ... 548
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.