www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 10, 10:19:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3031 3032 3033 3034 3035 [3036] 3037 3038 3039 3040 3041 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 29274678 alkalommal)
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #20387 Dátum: 2007 Január 06, 08:59:31 »

akkor nem értem ,nekem MIG-150-es gépem van és az CO palackos Huh
Na látod, na épp ezért akarom kibogozni ezt a csomót! Smiley)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #20386 Dátum: 2007 Január 06, 08:39:49 »

A MIG (metal inert gas) és a MAG (metal active gas) egyaránt az elektromos hegesztés egyik védőgázas fajtája, a MIG esetében helium vagy argon védőgázat használnak, a MAG esetében CO2 vagy oxigén.

Szirorúan véve a MIG rendszer nem CO.

A MIG szebb varratot eredményez, kisebb zárványokkal és szinte semmilyen utótisztítást nem igényel. Egyszerű hegeszteni, de ne számíts rá, hogy rögtön szép lesz a varrat.  Evil
akkor nem értem ,nekem MIG-150-es gépem van és az CO palackos Huh

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #20385 Dátum: 2007 Január 06, 08:01:49 »

A MIG (metal inert gas) és a MAG (metal active gas) egyaránt az elektromos hegesztés egyik védőgázas fajtája, a MIG esetében helium vagy argon védőgázat használnak, a MAG esetében CO2 vagy oxigén.

Szirorúan véve a MIG rendszer nem CO.

A MIG szebb varratot eredményez, kisebb zárványokkal és szinte semmilyen utótisztítást nem igényel. Egyszerű hegeszteni, de ne számíts rá, hogy rögtön szép lesz a varrat.  Evil

Stunt köcce! tudtam, hogy rád számíthatok Smiley
Villanyal már teljesen szépen megy a varrás.. Smiley
MIG-150 alkalmas teljes mértékben karosszérialakatolásra? (bogárhoz) illetve melyen gázzal és milyen huzallal?
Hol tudok beszerezni 10 kg-os palackot?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20384 Dátum: 2007 Január 06, 07:45:59 »

Erre azt mondom,hogy a felsorolt tipusok és a hasonló kategoriájú Francia,Olasz kocsik még szarabbak mint a suzuki.
Egyébként én annyira VW FAN vagyok,hogy csak azt ismerem el! Wink

Válasszunk szét pár dolgot Suzuki ügyben, mielőtt egymás torkának esünk. Mit jelet, hogy egy autó jó?
Hogy örömteli vele menni? Megbízható? Biztosnságos? Könnyen elérhető/olcsó?

A Suzuki nagyon megbízható, könnyen elérhető, relatíve olcsó és finanszírozása a Magyar Suzuki Rt. miatt a legjobb az országban. Azonos felszereltségben MINDIG olcsóbb volt, mint bármelyik kategóriatársa.

Az akciós VW modell nem Golf 4 volt, hanem Polo, amit olcsón lehetett venni, de az is egy alap-alapmodell volt, ami raktáron ragadt.

A Suzuki swift (régiról beszélek) nem örömteli autó, mert fantáziátlan, és sivár, mintha egy falanszterben ülnél, ahol halottegér szürke minden. Ha jobb első kerékkel felállsz egy 10 cm magas padkára nem tudod kinyitni a vezető ajtót, mert a kasztni deformálódik. Ha rámész egy százforintosra megmondod, hogy fej vagy írás, mert rugózási és zajkomfortja csapnivaló. Viszont az 1000-esek is simán elmennek 200e km-t az 1.3-asok meg 300 felett motorfelújítás nélkül.

A régi swiftet szánalmasan sokáig gyártottuk, már 8 évvel ezelőtt elavult volt. De volt rá piaci igény, null kezdővel hozzá lehetett jutni és jó kiugró volt a wartburgból, trabantból 105-ös Skodából. A swift megtette a kötelességét, a swift mehet.
Aki ennyi pénzért jobbat várt az egyszerűen nincs tisztában a piaccal és az autó kereskedelemmel.

Én a magam részéről soha nem vettem volna régi swiftet, az újat esetleg, de az sem valószínű.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20383 Dátum: 2007 Január 06, 07:32:38 »

Tudja valaki CO gépeknél mi a MIG a MAG  és a MIG/MAG rendszer??

Szeretnék venni CO-t csak nem tudom ezeket.... tudom luzer vagyok de hát ez van...

Segitsen legyenszives aki tud infót adni!

A MIG (metal inert gas) és a MAG (metal active gas) egyaránt az elektromos hegesztés egyik védőgázas fajtája, a MIG esetében helium vagy argon védőgázat használnak, a MAG esetében CO2 vagy oxigén.

Szirorúan véve a MIG rendszer nem CO.

A MIG szebb varratot eredményez, kisebb zárványokkal és szinte semmilyen utótisztítást nem igényel. Egyszerű hegeszteni, de ne számíts rá, hogy rögtön szép lesz a varrat.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20382 Dátum: 2007 Január 06, 07:21:55 »

Ezer bocs.
Ha tanácsot akarok kérni, hogy hova menjek síelni Szlovákiában egy 8 fős brigáddal, melyik topicba kell írnom???

Oda írj, ahol a brigád olvassa. Grin Evil
« Utoljára szerkesztve: 2007 Január 06, 07:23:51 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #20381 Dátum: 2007 Január 06, 00:59:18 »

VW műszerfalon egy üzemképes bogár...

Jól bukik az eleje Grin Evil
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #20380 Dátum: 2007 Január 06, 00:23:36 »

VW műszerfalon egy üzemképes bogár...
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #20379 Dátum: 2007 Január 06, 00:13:17 »

 ;Dbogarhatun vagyunk legyen bogaras téma Grin
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20378 Dátum: 2007 Január 05, 23:35:13 »

Ebben egyet értek, de nem lehet azt mondani, hogy a Suzukit csak az olcsósága miatt veszik, mert a többi kisautó is hasonló árban van, mégse Ibizából, Clióból, vagy Puntóból adnak el 15 ezret évente.
Erre azt mondom,hogy a felsorolt tipusok és a hasonló kategoriájú Francia,Olasz kocsik még szarabbak mint a suzuki.
Egyébként én annyira VW FAN vagyok,hogy csak azt ismerem el! Wink
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #20377 Dátum: 2007 Január 05, 23:31:30 »

Tudja valaki CO gépeknél mi a MIG a MAG  és a MIG/MAG rendszer??

Szeretnék venni CO-t csak nem tudom ezeket.... tudom luzer vagyok de hát ez van...

Segitsen legyenszives aki tud infót adni!
Holló
« Hozzászólás #20376 Dátum: 2007 Január 05, 23:26:24 »

volt, hogy a 4-es golfot 1,2 milláért adták és akkor sem fogyott kiemelkedő mennyiség
a suzuki akkor is dübörgött
az volt a reklám, hogy ennyi pénzért csak ennyit kéne adni
és ott volt egy üres góf ajtók, motor és kerekek nélkül
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #20375 Dátum: 2007 Január 05, 23:23:49 »

Sajnos az újautó eladások is az ország lakosságának életszínvonalát tükrözik.Tőlünk nyugatabra csak másod vagy harmad bevesárló autónak vesznek ilyeneket.Nálunk meg zömében családi autónak.Nem azért veszik mert jó,hanem mert szegény csórikámnak sajnos csak erre futja.Az is csak előleg nélküli és 120 havi részletre.Hidd el ők is szívesebben vennének mondjuk egy új Jettát.Régen meg a Trabantból vásárolták a leg többet,érdekes azt is milyen sokan vették.Most ez van helyette.Mondhatnánk úgyis a Suzuki a mai Trabi.
Ebben egyet értek, de nem lehet azt mondani, hogy a Suzukit csak az olcsósága miatt veszik, mert a többi kisautó is hasonló árban van, mégse Ibizából, Clióból, vagy Puntóból adnak el 15 ezret évente.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #20374 Dátum: 2007 Január 05, 23:20:09 »

Sziasztod ÜdVW mindenkinek!

B.Ú.É.K. !

Ki ért a CO hegesztő gépekhez??? Ill a co hegesztéshez????


HELP
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20373 Dátum: 2007 Január 05, 23:16:57 »

 ez valami egészen borzasztó szinte már fáj is ilyet látnom  Cry

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20372 Dátum: 2007 Január 05, 23:16:33 »

Szerintem mostmár biztonságban is azt a színvonalat hozzák a Suzukik, mint a hasonló méretű kisautók, de a régi Swift vékony lemezeit, és gyenge kasztniát nehéz lesz elfeledtetni. Ha új kocsin törném a fejem én számításba venném a Suzukit, ráadásul magyar kezek rakják össze! Tudom, hogy itt nem divat védeni a Suzukit, de azért az nem véletlen, hogy annyian veszik...
Sajnos az újautó eladások is az ország lakosságának életszínvonalát tükrözik.Tőlünk nyugatabra csak másod vagy harmad bevesárló autónak vesznek ilyeneket.Nálunk meg zömében családi autónak.Nem azért veszik mert jó,hanem mert szegény csórikámnak sajnos csak erre futja.Az is csak előleg nélküli és 120 havi részletre.Hidd el ők is szívesebben vennének mondjuk egy új Jettát.Régen meg a Trabantból vásárolták a leg többet,érdekes azt is milyen sokan vették.Most ez van helyette.Mondhatnánk úgyis a Suzuki a mai Trabi.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #20371 Dátum: 2007 Január 05, 23:12:41 »

Szerintem mostmár biztonságban is azt a színvonalat hozzák a Suzukik, mint a hasonló méretű kisautók, de a régi Swift vékony lemezeit, és gyenge kasztniát nehéz lesz elfeledtetni. Ha új kocsin törném a fejem én számításba venném a Suzukit, ráadásul magyar kezek rakják össze! Tudom, hogy itt nem divat védeni a Suzukit, de azért az nem véletlen, hogy annyian veszik...

biztos igazad van, egy aprócska probléma van csak: engem valahogy kurvára nem bír érdekelni, hogy mostmár biztonságban is azt a színvonalat hozzák-e a Suzukik, mint a hasonló méretű kisautók...  oszt ahogy elnézem itt a társaságot, a többség így van vele.

én is értekezhetnék például arról, hogy némá, egy szuzuki árából egészen pontosan 20 darab rozsdamentes automata könnyűfémfelnis plüsskárpitos bmw 520i-t lehet kapni, de az is pont olyan off lenne.

nem ebben a topikban, hanem az egész fórumon.
Holló
« Hozzászólás #20370 Dátum: 2007 Január 05, 23:10:22 »

ez igen randa
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #20369 Dátum: 2007 Január 05, 23:04:47 »

Az én szemembe a suzuki akkor is csak ilyen kamikáze autó marad.Egyébként jelenleg a Magyar utakon pont abból a régi swiftből fut a legtöbb.De nekünk ez nem számít mert ugye mi olyan autót szeretünk amibe azért régen még becsülettel belekerült az anyag? Cheesy


Regi swiftben halt meg tavaly 4 fiatal Heves mellett....egy álló busznak mentek.... :(2ember elte tul, de ők is meghaltak egy héttel később Cry
ennyit a swift töréstesztjéről...
Süni
« Hozzászólás #20368 Dátum: 2007 Január 05, 23:02:57 »

Ehhez mit szólna Tati ??  Shocked Shocked Shocked Shocked

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=933880&command=ugras&screenwidth=1024
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #20367 Dátum: 2007 Január 05, 23:01:50 »

ez annyira szép dolog, ahogy itt véded a suzukikat... komolyan, könnyek szöknek a szemembe... igazán megható...
Szerintem mostmár biztonságban is azt a színvonalat hozzák a Suzukik, mint a hasonló méretű kisautók, de a régi Swift vékony lemezeit, és gyenge kasztniát nehéz lesz elfeledtetni. Ha új kocsin törném a fejem én számításba venném a Suzukit, ráadásul magyar kezek rakják össze! Tudom, hogy itt nem divat védeni a Suzukit, de azért az nem véletlen, hogy annyian veszik...

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20366 Dátum: 2007 Január 05, 22:59:35 »

azért egy új swift vagy ignis már nem olyan szar ....mondjuk nagybátyám fogott villanyoszlopot télen szar úton céges régi swiftel igaz hogy nem maradt kocsiból semmi de sértetlenül kiszált belőle
Az én szemembe a suzuki akkor is csak ilyen kamikáze autó marad.Egyébként jelenleg a Magyar utakon pont abból a régi swiftből fut a legtöbb.De nekünk ez nem számít mert ugye mi olyan autót szeretünk amibe azért régen még becsülettel belekerült az anyag? Cheesy
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #20365 Dátum: 2007 Január 05, 22:55:21 »

mer van az h néha üzenet kuldésekor azt írja, hogy ezt a szavást már beküldted nem tudsz ujat küldeni...vagy vmi ilyesmi Huh Huh Huh
Holló
« Hozzászólás #20364 Dátum: 2007 Január 05, 22:52:46 »

Ezer bocs.
Ha tanácsot akarok kérni, hogy hova menjek síelni Szlovákiában egy 8 fős brigáddal, melyik topicba kell írnom???
csinálj egy újat  Grin
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #20363 Dátum: 2007 Január 05, 22:49:07 »

Ezer bocs.
Ha tanácsot akarok kérni, hogy hova menjek síelni Szlovákiában egy 8 fős brigáddal, melyik topicba kell írnom???
Süni
« Hozzászólás #20362 Dátum: 2007 Január 05, 22:47:31 »

Autó-Motor, 1970 :






Végre látom a különbséget !  :




Mindez nagyban :
http://kep.tar.hu/suni25/50415682#2
« Utoljára szerkesztve: 2007 Január 05, 22:49:06 írta Süni »
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #20361 Dátum: 2007 Január 05, 22:47:08 »

azért egy új swift vagy ignis már nem olyan szar ....mondjuk nagybátyám fogott villanyoszlopot télen szar úton céges régi swiftel igaz hogy nem maradt kocsiból semmi de sértetlenül kiszált belőle

ez annyira szép dolog, ahogy itt véded a suzukikat... komolyan, könnyek szöknek a szemembe... igazán megható...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #20360 Dátum: 2007 Január 05, 22:41:05 »

Ebben mind egyetértek veled.De ha mondjuk a négy személyből kettő a gyermeked,és esetleg baleset történik akkor már nem mindegy,hogy Golf 5-be ültök vagy egy négykeréken száguldozó koporsóba mint ezek a szutyukik.Pár éve az apám egy szutyukival karambolozott.A Ladának alig lett baja, a suzuki szará tört.A helyszínelő rendőr mondta,hogy higgyük el neki ő rendszeressen találkozik ilyen suzukis balesetekkel,és nem tudja,hogy miből készülnek ezek az autók, de úgy össze gyűrődnek mint a konzervdoboz.

azért egy új swift vagy ignis már nem olyan szar ....mondjuk nagybátyám fogott villanyoszlopot télen szar úton céges régi swiftel igaz hogy nem maradt kocsiból semmi de sértetlenül kiszált belőle
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20359 Dátum: 2007 Január 05, 22:35:11 »

ezt azért nem mondanám hogy szar a suzuki, pont arra jó amire veszik az emberek olcsó fenntartás kis szervíz igény és azért egy Ignissel már elég kényelmesen aljutsz Aból Bbe 4személlyel
Ebben mind egyetértek veled.De ha mondjuk a négy személyből kettő a gyermeked,és esetleg baleset történik akkor már nem mindegy,hogy Golf 5-be ültök vagy egy négykeréken száguldozó koporsóba mint ezek a szutyukik.Pár éve az apám egy szutyukival karambolozott.A Ladának alig lett baja, a suzuki szará tört.A helyszínelő rendőr mondta,hogy higgyük el neki ő rendszeressen találkozik ilyen suzukis balesetekkel,és nem tudja,hogy miből készülnek ezek az autók, de úgy össze gyűrődnek mint a konzervdoboz.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #20358 Dátum: 2007 Január 05, 22:29:19 »

Aki ovalt epit, es segiti a konvergencia csomag  Grin
Szerintem tudi egyedi.



Most potom 705 ejron jar  Roll Eyes
ebay : 330071694243

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20357 Dátum: 2007 Január 05, 19:07:37 »

összes motoros ktm-mel indul kikkalács 

Nem az összes motoros indul KTM-mel, csak az, akinek van esze. Ugyanis egyedül a KTM gyárt rally motorkerékpárt, ezt nem kell felszerelni sem kiegészítő tartállyal, sem víztartállyal, sem itiner olvasóval, sem sivatagi hátsólámpával, sem extra levegőszűrővel, stb. stb. stb. stb. ezen mind rajta van.
Ha buksz, törik, görbül, akkor minden alkatrész van a helyszínen, mert a versenyzők 80%-a KTM-mel megy, ebből majdnem mind 660 Rally Factory Replica.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20356 Dátum: 2007 Január 05, 19:04:31 »

Stunt!

Indul valaki a Dakaron tőletek?
Csak hogy legyen kinek szurkolni!

A KTM Hungaria támogatott versenyzője 102 Kátai Péter
Indul még:
101 Hermann Henrik
103 Jaroslav Katrinak (ő is a MOL Dakar Team tagja)
210 Dési "Janek" János

Mind KTM 660 Rally Factory Replica

Mindenkinek tessék drukkolni! Jaro szlovák, de minden rendben van vele, nagyon jó fej srác.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #20355 Dátum: 2007 Január 05, 16:25:39 »

összes motoros ktm-mel indul kikkalács 
de nem úgy,
hanem hogy onnan tőlük, a csapatból vagy hasonló!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20354 Dátum: 2007 Január 05, 16:17:55 »

Stunt!

Indul valaki a Dakaron tőletek?
Csak hogy legyen kinek szurkolni!

összes motoros ktm-mel indul kikkalács 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #20353 Dátum: 2007 Január 05, 16:12:22 »

Na ezek nekem is voltak, nem kell soha többet ! A melegen nem indulás az nekem állandósult, és senki nem tudott mit kezdeni vele...
Szüleimnek volt tinédzser korú Jetta GLI, de nem volt vele semmi ilyen jellegű probléma.
Persze az is lehet, hogy időben adták el  Huh
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20352 Dátum: 2007 Január 05, 16:09:03 »


Azt hittem megkérdezed az L és LH-t is! Itt a L = luftmenge, ez a beszívott légmennyiségmérés közvetlenül végzi, a fő jel a beszívott levegő. Az egyik potenciométer és torlólap (L jet) a másik pedig Hődrótos vagy hőfilmes elven. (H= heizung) Ezt koppintották a Japcsik pl. a Mitsubisikben, pl. Galant.

Ezek a legjobbak.

Az L-ről annyit tudtam, hogy légmennyiségmérésen alapul, és azt is, h. az engem érdeklő szériában még nem volt, így nem kérdeztem meg. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Süni
« Hozzászólás #20351 Dátum: 2007 Január 05, 16:04:52 »

Nekem volt GTi golfom és Audi 80 GTE-m is

Na ezek nekem is voltak, nem kell soha többet ! A melegen nem indulás az nekem állandósult, és senki nem tudott mit kezdeni vele...
Leon 1303
« Hozzászólás #20350 Dátum: 2007 Január 05, 16:04:48 »

Stunt!

Indul valaki a Dakaron tőletek?
Csak hogy legyen kinek szurkolni!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20349 Dátum: 2007 Január 05, 16:03:37 »

Köszönöm!


Azt hittem megkérdezed az L és LH-t is! Itt a L = luftmenge, ez a beszívott légmennyiségmérés közvetlenül végzi, a fő jel a beszívott levegő. Az egyik potenciométer és torlólap (L jet) a másik pedig Hődrótos vagy hőfilmes elven. (H= heizung) Ezt koppintották a Japcsik pl. a Mitsubisikben, pl. Galant.

Ezek a legjobbak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #20348 Dátum: 2007 Január 05, 16:01:14 »

szutyuki a műanyag autó ipar jolly jokere. láttam már opelszutyukit, subaruszutyukit, szutyukiszutyukit... minden néven el lehet adni a sz*rt, csak +/- 100ezer ft

ezt azért nem mondanám hogy szar a suzuki, pont arra jó amire veszik az emberek olcsó fenntartás kis szervíz igény és azért egy Ignissel már elég kényelmesen aljutsz Aból Bbe 4személlyel
Oldalak: 1 ... 3031 3032 3033 3034 3035 [3036] 3037 3038 3039 3040 3041 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.