www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 07, 06:45:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921275 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2317 2318 2319 2320 2321 [2322] 2323 2324 2325 2326 2327 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 29176549 alkalommal)
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48947 Dátum: 2008 Július 12, 22:14:56 »

10-kor voltam szigethalom, Fuck and Roll...  Cry Cry Cry Cry Cry
Sírás, 3x ideggörcs, és most a dunához rohanhatnék kerülget.
Bárminemű segítséget szívesen veszek. Mert asszem szopás-szopás hátán van. Astra gsi-n ezek szerint szarabb a fék mint a bogáron a dob, a nő bealudt, és nem tudott megállni... Asszem bogarazást befejeztem egy időre.
Jah MÁV biztosítója van, és a kasztni benyomását a főtengely fogta meg. Csoki, lábon jöttünk haza, de lehet a motor élettatama felére csökkent az ütközés által. Még ki se lehetett nyitni a motorteret, és addig az 1-3 sebesség sem volt meg. Főtengelyen az ékszíjtárcsa eddig 0 centit lötyögött ha rángattam, most meg már kotyog.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Jött a nő barátja, itt kihúzom ott kilakatoltatom kiütik simán. Mondom öreg, nem tákolni akarok. Láthatod ahol összetört egy deka gitt sincs. Azé hogy neked ne kerüljön pénzedbe nem fogom rágógumival meg celluxal megcsinálni.

Jah meg megegyezünk! Mondom oké. 100 alatt nem fog megállni a mutató. Metálfény hátul már lehet egy 80. Több kérdése nem volt hogy megyezünk-e.

a jóqrva anyját!! szegény Bogi Cry Undecided  Szólj ha tudok segíteni, van karosszérialakatos itt a közelben, és szépen dolgozik nagyon, én is odaviszem a Bogit. Csak Szentendrén van.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #48946 Dátum: 2008 Július 12, 22:11:30 »

Köszönök mindent, hétfőn megyek mindenhova, hogy megtudjam mit várhatok, mi a folyamat menete, stb...
Aki ajánlkozott annak írok szépen lassan, egyenlőre magamon kívül vagyok.
Előző tulaj épp tegnap írt wiw-en hogy deszép dejó hajrá csak így tovább. Én válaszoltam és dícsértem a gépet.
Nem merem neki ma meg se írni hogy mi történt... Pedig előbb-utóbb fel kell venni a kapcsolatot vele, mert színkód stb, hol javították, ki lakatolta, meg kéne tudnom, árajánlatokat szerezni stb... De ez odább van. Elsőre kárfelmérés, értékbecslés, és sztem hónapokig, tartó huzavona következik. Kocsim lehet ez évben nem lesz. Pláne ha saját zsebből kell majd javítanom.
Az astrásnak egy vén szar majd kiütöd, nekem meg az álmom, sok-sok időm, pénzemben lévő imádatom. Volt.
 Cry Cry Cry Cry
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48945 Dátum: 2008 Július 12, 22:09:04 »

10-kor voltam szigethalom, Fuck and Roll...  Cry Cry Cry Cry Cry
Sírás, 3x ideggörcs, és most a dunához rohanhatnék kerülget.
Bárminemű segítséget szívesen veszek. Mert asszem szopás-szopás hátán van. Astra gsi-n ezek szerint szarabb a fék mint a bogáron a dob, a nő bealudt, és nem tudott megállni... Asszem bogarazást befejeztem egy időre.
Jah MÁV biztosítója van, és a kasztni benyomását a főtengely fogta meg. Csoki, lábon jöttünk haza, de lehet a motor élettatama felére csökkent az ütközés által. Még ki se lehetett nyitni a motorteret, és addig az 1-3 sebesség sem volt meg. Főtengelyen az ékszíjtárcsa eddig 0 centit lötyögött ha rángattam, most meg már kotyog.

Jött a nő barátja, itt kihúzom ott kilakatoltatom kiütik simán. Mondom öreg, nem tákolni akarok. Láthatod ahol összetört egy deka gitt sincs. Azé hogy neked ne kerüljön pénzedbe nem fogom rágógumival meg celluxal megcsinálni.

Jah meg megegyezünk! Mondom oké. 100 alatt nem fog megállni a mutató. Metálfény hátul már lehet egy 80. Több kérdése nem volt hogy megyezünk-e.

baszki...
ha mész kárfelvételre, akkor szólj, megyek veled.
előadjuk a hattyú halálát, oszt lesz annyi zsír, amiből megcsináltathatod.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #48944 Dátum: 2008 Július 12, 21:28:45 »


Akkor kell egy belsőégésű motornak mindenképpen (kis) fojtás ha a szelepösszenyitása nagy, tehát valami nagyon sportos tengely van benne, mert akkor a kipufogó fojtását használják arra, hogy a szelepváltáskor ne menjen bele minden a kipufogóba, ne tolja bele az elégetlen cuccot. Ha ilyankor nincs fojtás nem csak gazdaságtalan lesz a motor, hanem a munkaütem végén a lángfront is belenyúlik a kipufogóba és szelepégést okozhat. Nem jellemző ez manapság, de erre szoktak utalni, amikor azt mondják kell fojtás, mert kiköpi a szelepet a csövön.

Tuningmentes bogármotornak minden mindegy, úgyis bírja.
köszönöm a felvilágosítást
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #48943 Dátum: 2008 Július 12, 21:09:24 »

ja a link az érdekes !

láttam őket mikor haladtak át Győrőn ma reggel
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #48942 Dátum: 2008 Július 12, 21:08:43 »

ez nem nagy szám, mivel össze van törve minden fényezendő rész. a kérdés, hogy mennyire üt majd el a többitől

jobb helyeken picit beleködölnek a mellete lévő elemekbe is és így nem lesz éles átmenet, vagyis nem fogod meglátni (ha jó a fényező)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48941 Dátum: 2008 Július 12, 21:00:13 »

tehát valami folytás mindenképpen szükséges?


Akkor kell egy belsőégésű motornak mindenképpen (kis) fojtás ha a szelepösszenyitása nagy, tehát valami nagyon sportos tengely van benne, mert akkor a kipufogó fojtását használják arra, hogy a szelepváltáskor ne menjen bele minden a kipufogóba, ne tolja bele az elégetlen cuccot. Ha ilyankor nincs fojtás nem csak gazdaságtalan lesz a motor, hanem a munkaütem végén a lángfront is belenyúlik a kipufogóba és szelepégést okozhat. Nem jellemző ez manapság, de erre szoktak utalni, amikor azt mondják kell fojtás, mert kiköpi a szelepet a csövön.

Tuningmentes bogármotornak minden mindegy, úgyis bírja.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 12, 21:03:09 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48940 Dátum: 2008 Július 12, 20:47:32 »

120 fotó a gépekről!!      ( a 67-dik kép  Evil nagyon érdekes Wink )
Biztos valami érdekeset látott Wink Smiley Smiley
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48939 Dátum: 2008 Július 12, 20:45:25 »

Javitottam Cheesy
Wink De értelemszerűen gondoljuk, hogy az ideire gondolsz ha hibák vannak benne, akkor is Smiley
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #48938 Dátum: 2008 Július 12, 20:44:52 »

ja a link az érdekes !
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #48937 Dátum: 2008 Július 12, 20:44:09 »

Idén is így történik?, mert a 2006-ost írtad le Smiley
Javitottam Cheesy
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48936 Dátum: 2008 Július 12, 20:37:14 »

Idén is így történik?, mert a 2006-ost írtad le Smiley
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #48935 Dátum: 2008 Július 12, 20:35:07 »

A mai napon érkezett meg a Donau Masters 2008 veteránautó-verseny Budapestre!

A Mercedes-Benz ulmi képviselete hagyományteremtő szándékkal 2006. július 13-án indította útjára a Donau Masters márkafüggetlen nemzetközi veteránautós versenyt.

A 2006-os Nemzetközi Duna-napok ünnepségsorozat nagyszerű keretet szolgáltat ennek a Duna-térség gazdaságát és kultúráját népszerűsítő rendkívül érdekes rendezvénynek.

A több mint 80 darab oldtimerből álló mezőnyben a Mercedes-Benz Classics Magyarország Egyesület 4 darab autóval képviselteti magát, a magyarországi szakaszon pedig további 5 darab jármű csatlakozik a mezőnyhöz.

A Donau Masters versenyzői négy ország – Németország, Ausztria, Szlovákia és Magyarország – határát átlépve 2006. július 15-én szombaton érnek célba Budapesten. A rendezvény szervezői a Duna-menti országok SOS Gyermekfalvait összesen 10 000 euróval támogatják.

A Donau Masters ún. átlagtartó ügyességi verseny, amely során négy országon át három versenyszakaszban zajlik a küzdelem. A startra 2006. július 13-án Ulm városában került sor. A versenyen az 1976. december 31. előtt gyártott járművek vehetnek részt.

A Donau Masters-en klasszikus német (Mercedes-Benz, BMW, Porsche), angol (Austin Healey, Triumph, Rolls Royce, Jaguar) és olasz autók (Alfa Romeo, Ferrari, Fiat) is rajthoz állnak. A rendezvény látványelemeként is szolgál, hogy egy Forma-1 Safety Car és egy SLR McLaren is kíséri a mezőnyt.

A Donau Masters versenyzői 2006. július 15-én érkeznek a mogyoródi Hungaroringre, ahonnan késő délután rendőri felvezetéssel indulnak Budapest szívébe a következő útvonalon: Hungaroring – Hősök tere – Kodály Körönd - Oktogon – Andrássy út – József Attila út – Lánchíd.

A látványos mezőny a pesti alsó rakparton, a Lánchíd és Erzsébet híd között ér célba 17.30 órakor, ahol az oldtimer rajongók megcsodálhatják a szebbnél szebb veterán autókat.




120 fotó a gépekről!!      ( a 67-dik kép  Evil nagyon érdekes Wink )





http://www.ikep.hu/album_thumb.php/9483
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 12, 20:43:38 írta herbie67 »
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48934 Dátum: 2008 Július 12, 20:34:48 »

Elfáradt a sok motorozásban... Grin Grin

http://www.ize.hu/click.php?id=8228&url=http%3A%2F%2Fwww%2Eyoutube%2Ecom%2Fwatch%3Fv%3DklteYv1Uv9A
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48933 Dátum: 2008 Július 12, 20:15:29 »

azért kérdezem mert nem értek hozzá, és kiváncsi vagyok rá.
majd a Zsóti mindjárt megmondja Grin Wink Smiley
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48932 Dátum: 2008 Július 12, 20:15:01 »

Polcon,letakarva,lezsirozva???? Grin
úgyúgy Grin Grin
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #48931 Dátum: 2008 Július 12, 20:07:13 »

Nem.
Az sem, ha beindítják, mert kopik. Csak a megfelelő tárolás jó neki.
azért kérdezem mert nem értek hozzá, és kiváncsi vagyok rá.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #48930 Dátum: 2008 Július 12, 20:06:13 »

Csak a megfelelő tárolás jó neki.
Polcon,letakarva,lezsirozva???? Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48929 Dátum: 2008 Július 12, 20:05:17 »

szombat az ivás napja Cheesy persze a kiváltságosoknak minden nap
ohh tényleg, már el is felejtettem Grin
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #48928 Dátum: 2008 Július 12, 20:03:03 »

Nem.
Az sem, ha beindítják, mert kopik. Csak a megfelelő tárolás jó neki.
tehát valami folytás mindenképpen szükséges?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48927 Dátum: 2008 Július 12, 20:02:23 »

???

Nem.
Az sem, ha beindítják, mert kopik. Csak a megfelelő tárolás jó neki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #48926 Dátum: 2008 Július 12, 19:52:12 »

ebben a videoban látható folytásnélküli kipufogó egészséges egy motornak?
http://www.youtube.com/watch?v=msSUzIwnkr4
???
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #48925 Dátum: 2008 Július 12, 19:37:19 »

Csak 3-an vagyunk + 2 vendég?? amindenit
szombat az ivás napja Cheesy persze a kiváltságosoknak minden nap
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48924 Dátum: 2008 Július 12, 19:18:44 »

Nem vagyok klubtag, Enzsöl Lászlónál kötöttem uniqát, vele kell majd beszélnem ha elérhetővé válik.

fordulj a Mareszhez ha elzsölös vagy

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48923 Dátum: 2008 Július 12, 18:33:57 »

Csak 3-an vagyunk + 2 vendég?? amindenit
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #48922 Dátum: 2008 Július 12, 17:49:35 »

Metálfényt a fényezőműhelyekben ált. úgy javítanak, hogy az egész elemet fújják.
ez nem nagy szám, mivel össze van törve minden fényezendő rész. a kérdés, hogy mennyire üt majd el a többitől

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
matchbox
« Hozzászólás #48921 Dátum: 2008 Július 12, 17:30:20 »

...
Metálfényt sem tudom egyáltalán tudják-e foltozni, lehet egy kalap szar lesz utána a kocsi hátulja ha ránézek.
...
Metálfényt a fényezőműhelyekben ált. úgy javítanak, hogy az egész elemet fújják.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #48920 Dátum: 2008 Július 12, 17:06:10 »

olyan bukókeret kellene mint a buggy-knál csak rejtve a kaszni alatt a motortérben . én is csak a motort akarom védeni elvégre többe fáj mint az egész kocsi Undecided
aranybó van vagy heroinbó? Cheesy amugy vágom Smiley
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #48919 Dátum: 2008 Július 12, 17:02:04 »

őt ismerjük?
http://www.youtube.com/watch?v=MgGN6Clu2XU&feature=related
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #48918 Dátum: 2008 Július 12, 16:30:59 »

bevarázsolni mondom én a motort akarom védeni.
olyan bukókeret kellene mint a buggy-knál csak rejtve a kaszni alatt a motortérben . én is csak a motort akarom védeni elvégre többe fáj mint az egész kocsi Undecided


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #48917 Dátum: 2008 Július 12, 16:20:04 »

jaja nem lenne hülyeség csak akkor a kétr tartót is meg kéne erősíteni kereszt irányba is ha esetleg nem pont frontál érkezik az ütés ...de ezen gondolkozom én is  Roll Eyes Evil
igen de ez mind lókula, attol még a kasztni könnyen hajlik. most is gondolkodom ezt a bukocsö szerü megoldást a kasztni alá kéne bevarázsolni mondom én a motort akarom védeni. Mondjuk egyhamar nem fogok hegeszteni örülök ha végre mehetek vele nem kezdem el megint festéstöl

amugy a lökös pont jó, azt én nem bántanám, se nem tul erös se nem tul gyenge pont ellátja a feladatát, a tartók meg jóval erösebbek mint kell azokkal sincs baj.

Anno gondolkodtam hogy meg fogom csinálni, hogy a felfogatás gumilapból legyen (megvan a tervrajz minden majd elkezdem gyártani) és akkor a kis sérüléseket meg tényleg jól elnyeli. Mert nem igazán látok napi használatu bogarat amelyiken ne állna csálén a lökös 1-2 koccanás miatt...
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #48916 Dátum: 2008 Július 12, 15:46:17 »

en arra gondoltam hogy kar vastagsago vascső(bukocso) es benne lenne a krom lokosbe a 2 tarto kozotti szakaszon.
es akkor nem tudna igy benyomni.
elore meg szinten Evil
jaja nem lenne hülyeség csak akkor a kétr tartót is meg kéne erősíteni kereszt irányba is ha esetleg nem pont frontál érkezik az ütés ...de ezen gondolkozom én is  Roll Eyes Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #48915 Dátum: 2008 Július 12, 15:41:29 »

Károkozóval ráírattam a betétlapra hogy elismer mindent, és az ő felelőssége az egész.
az kevés, a biztosítója ismét be fog kérni tőle egy nyilatkozatot

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #48914 Dátum: 2008 Július 12, 15:38:55 »

hónapokban számolj. minimum 2 és akkor mindenre egyből rábólintottál, közben elkezdtél alkatrészeket venni, a károkozó egyből elismerte a felelősségét

Károkozóval ráírattam a betétlapra hogy elismer mindent, és az ő felelőssége az egész.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #48913 Dátum: 2008 Július 12, 14:39:52 »

Nemtom mi lesz, de ha nem fizet senki, akkor nekem nem lesz kocsim. Ezt tudom, ez a világos. Több százezrem nincs, és kókányolni meg nem fogom. Metálfényt sem tudom egyáltalán tudják-e foltozni, lehet egy kalap szar lesz utána a kocsi hátulja ha ránézek.
Egész délután csörgök, hívok, eddig mindenki azt mondta kössem a gatyát fel, és várjak egy jó hosszú időt mire történik valami.....
hónapokban számolj. minimum 2 és akkor mindenre egyből rábólintottál, közben elkezdtél alkatrészeket venni, a károkozó egyből elismerte a felelősségét

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #48912 Dátum: 2008 Július 12, 14:36:54 »

tudtam, hogy jön egy ilyen. engem meg mávvos tört és mbk-n keresztül vagyok biztosítva és adtak 150et és 100ból kész lett

Nemtom mi lesz, de ha nem fizet senki, akkor nekem nem lesz kocsim. Ezt tudom, ez a világos. Több százezrem nincs, és kókányolni meg nem fogom. Metálfényt sem tudom egyáltalán tudják-e foltozni, lehet egy kalap szar lesz utána a kocsi hátulja ha ránézek.
Egész délután csörgök, hívok, eddig mindenki azt mondta kössem a gatyát fel, és várjak egy jó hosszú időt mire történik valami.....
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #48911 Dátum: 2008 Július 12, 14:30:31 »

en arra gondoltam hogy kar vastagsago vascső(bukocso) es benne lenne a krom lokosbe a 2 tarto kozotti szakaszon.
es akkor nem tudna igy benyomni.
elore meg szinten Evil
jah, hanem nyomja az egész alvázat. azért van lökhárító, hogy elnyelje az ütést és összetörjön, nem azért, hogy továbbvigye a fontosabb részekre. gyűrődő zónákat is ezért találták ki(tudom, Barényi volt az elkövető)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #48910 Dátum: 2008 Július 12, 14:28:26 »

pfff bazze, mély együttérzés. Sok vw amortizálodott mostanság...

Hogyan tudnám megerösiteni a kocsim fenekét? Alapvetö terveim közt szerepelt, csak nem jöttem rá a módjára. Nem kell szép, de a motoromat mentse ilyen esetben Undecided
en arra gondoltam hogy kar vastagsago vascső(bukocso) es benne lenne a krom lokosbe a 2 tarto kozotti szakaszon.
es akkor nem tudna igy benyomni.
elore meg szinten Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #48909 Dátum: 2008 Július 12, 14:25:39 »

sajnos amikor kovács jános 1303a lila bogars kocsiját lezuták  mbk-s volt és aki neki ment mávos tevaly decemberbe volt mbk intézte javitász és ügy intézést!egész 1303as eleje lesest
mai napig nem látot pénzt
+kocsit nem értékelték semmire szinte
tudtam, hogy jön egy ilyen. engem meg mávvos tört és mbk-n keresztül vagyok biztosítva és adtak 150et és 100ból kész lett

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #48908 Dátum: 2008 Július 12, 14:15:52 »

Lacival beszélsz én is segitek szivesen elvégre szemlézö tag vagyok!
iletve ha kell javitási kalkulácio azt is megdudom oldani számlával együt!(biztositó felé)

Ok, köszi megyek be pestre hétfőn Lacihoz, megejtelek téged is akkor...
Oldalak: 1 ... 2317 2318 2319 2320 2321 [2322] 2323 2324 2325 2326 2327 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.283 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.