www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 09, 13:12:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1500 1501 1502 1503 1504 [1505] 1506 1507 1508 1509 1510 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30909445 alkalommal)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #81681 Dátum: 2010 Július 04, 21:47:56 »

Aki motorozik az nem csak akkor veszi észre, ha szar a gumi, amikor a kismama előtt meg kell állni a zebránál ugye, hanem tudja, és érzi, hogy hamarabb akar kitörni amotor kigyorsításnál, hogy jobban megúszik féktávon stb. Érdekes, és érdemes tapasztalat, kocsinál ugyanilyen a helyzet csak ugye kevesebb a guminak a határhelyzet, csak vészhelyzetben jön ki igazán.
én jelenleg egy elég nagy teljesítményű sportmotorral járok a hétköznapokban és a hétvégéken is
a mentorom,mesterem azt javasolta amikor megvásároltam a gépet ,hogy azonnal cseréljem le a hátsó gumit,
meg is tettem !
biztonságosabb érzés ! jobb úttartás !  rövidebb fékút !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #81680 Dátum: 2010 Július 04, 21:47:33 »

láttam újrafutózást,egy fémüst szerűségben felforrósították a lecsiszolt gumit,szinte folyékny állapotban vitték rá az új rétegeket,majd összevulkanizálták csillió fokon és mintát égettek bele.nem tűnt vészesnek
lehet a de a szerkezett marad a régi.........energia takarékosságból gondolom........na az szokott megpattanni és akkor lesz ovális a gumiköpenyed..........igaz a mintája szinte új marad.
tapasztalatból irom ezeket......... Wink Smiley 14 év alatt láttam azért egy s mást

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #81679 Dátum: 2010 Július 04, 21:44:37 »

Aki járt már versenypályán autóval az nagyon is tudja érezni, én a múltkor csr 200-as caterhammel mentem, utcai, majd  avon trackday gumikkal, kb 15-15 kört, na ég és föld a különbség...
ez igy van

jó pár éve a opel astra kupás gépek utcai bridgestonokkal mentek mert azzal kellett hogy menjenek......x időket a h.ringen pl.

aztán a következő évre már szabad volt a gumiválasztás..........na akkor kerültek fel a különböző keménységű,puhaságú verseny slick gumik...........és ég volt föld volt az időkülönbség.....

RNIE
« Hozzászólás #81678 Dátum: 2010 Július 04, 21:44:29 »

Itt most a simára kopott utcai gumiról volt szó, hogy mennyire jobb, mint az új... Hát nem jobb...
mivan?miért lenne jobb egy kopott gumi,mint az új Huh
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #81677 Dátum: 2010 Július 04, 21:43:01 »

láttam újrafutózást,egy fémüst szerűségben felforrósították a lecsiszolt gumit,szinte folyékny állapotban vitték rá az új rétegeket,majd összevulkanizálták csillió fokon és mintát égettek bele.nem tűnt vészesnek
Itt most a simára kopott utcai gumiról volt szó, hogy mennyire jobb, mint az új... Hát nem jobb...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
RNIE
« Hozzászólás #81676 Dátum: 2010 Július 04, 21:42:05 »

láttam újrafutózást,egy fémüst szerűségben felforrósították a lecsiszolt gumit,szinte folyékny állapotban vitték rá az új rétegeket,majd összevulkanizálták csillió fokon és mintát égettek bele.nem tűnt vészesnek
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #81675 Dátum: 2010 Július 04, 21:36:17 »

Aki járt már versenypályán autóval az nagyon is tudja érezni, én a múltkor csr 200-as caterhammel mentem, utcai, majd  avon trackday gumikkal, kb 15-15 kört, na ég és föld a különbség...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #81674 Dátum: 2010 Július 04, 21:33:38 »

A slick gumik kb rágógumi-szerűen puhák, ha bemelegszenek, de hidegen is sokkal-sokkal lágyabbak, mint a leglágyabb, legsportosabb utcai abroncs. És persze tezedannyi futásteljesítményt sem bírnak. A simára kopott utcai gumi maga a halál! Az a keveréket nem sima felületű gumira találták ki, az itcai guminál a lamellázottság is fejt ki tapadóerőt, na meg a lamellák anyaga puhább mint a karkaszé.Járjon simára kopott gumival aki halni akar...
Ennyivoltam köszömszépen.
én nem értek a versenygumikhoz, mert az egy külön műfaj,de Slávia által leirtakkal maximálisan egyet tudok érteni

és vágott gumikról még csak annyit ,hogy régi rendszerben amikor a max sebesség elérte 100-120at és max 70-80LE autok száguldoztak kishazánkban az utakon ,akkor még elment,ez a technikai megoldás, sporolás gyanánt, de ez mostanság már nevetséges lenne........................nem beszélve a fútozott gumákról

ennyit erről............ja és mindenki úgy játszik a saját életével ahogy akar............csak a másikét nem próbálja lerombolni.
uff



Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #81673 Dátum: 2010 Július 04, 21:25:26 »

azért örülök, hogy nem mindenki akar öngyilkos lenni
én is  Smiley

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #81672 Dátum: 2010 Július 04, 21:21:51 »

azért örülök, hogy nem mindenki akar öngyilkos lenni
Aki motorozik az nem csak akkor veszi észre, ha szar a gumi, amikor a kismama előtt meg kell állni a zebránál ugye, hanem tudja, és érzi, hogy hamarabb akar kitörni amotor kigyorsításnál, hogy jobban megúszik féktávon stb. Érdekes, és érdemes tapasztalat, kocsinál ugyanilyen a helyzet csak ugye kevesebb a guminak a határhelyzet, csak vészhelyzetben jön ki igazán.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #81671 Dátum: 2010 Július 04, 21:19:34 »

azért örülök, hogy nem mindenki akar öngyilkos lenni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #81670 Dátum: 2010 Július 04, 21:12:05 »

A repülők gumijait is újrafutózzák, nem is egyszer. Sokszor.  Cheesy
És a legkevesebb leszállást az új gumi bír ki.  Cool
Minden a technológiától függ.
A repülők gumija megint más. Ott egy nagyon erős fém váz is segít amit miníg ultrahangosan is ellenőriznek, és a repülők gumija is nagyon nagyon lágy. Meg persze nem futnak sokezer kilómétert sem ugye.... Nem hasonlítási alap.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #81669 Dátum: 2010 Július 04, 21:10:11 »

A slick gumik kb rágógumi-szerűen puhák, ha bemelegszenek, de hidegen is sokkal-sokkal lágyabbak, mint a leglágyabb, legsportosabb utcai abroncs. És persze tezedannyi futásteljesítményt sem bírnak. A simára kopott utcai gumi maga a halál! Az a keveréket nem sima felületű gumira találták ki, az itcai guminál a lamellázottság is fejt ki tapadóerőt, na meg a lamellák anyaga puhább mint a karkaszé.Járjon simára kopott gumival aki halni akar...
Ennyivoltam köszömszépen.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #81668 Dátum: 2010 Július 04, 21:04:44 »

nagyon szomorú......... Evil
nem irom le a véleménymet erről.............csak annyit hogy az újrafutozott gumiban benne figyelt egy 65-ös szeg.
aminek a szerkezet akár 15-20éve is  lehet..........ezek után sok sikert kivánok annak aki ilyet vesz.
A repülők gumijait is újrafutózzák, nem is egyszer. Sokszor.  Cheesy
És a legkevesebb leszállást az új gumi bír ki.  Cool
Minden a technológiától függ.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #81667 Dátum: 2010 Július 04, 20:57:08 »

Régen még divat volt a kopott gumik újrafutóztatása is,sőt még ma is csinálják.
Az osztrák METRO-ban mindig lehetett ilyen gumikat venni,
nagyon szomorú......... Evil
nem irom le a véleménymet erről.............csak annyit hogy az újrafutozott gumiban benne figyelt egy 65-ös szeg.
aminek a szerkezet akár 15-20éve is  lehet..........ezek után sok sikert kivánok annak aki ilyet vesz.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 04, 20:59:01 írta gumibogi »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #81666 Dátum: 2010 Július 04, 20:55:46 »

Hozzáteném hogy a tükörsimára kopott gumi feltehetőleg öreg is igy kikeményedett.
Régen még divat volt a kopott gumik újrafutóztatása is,sőt még ma is csinálják.
Az osztrák METRO-ban mindig lehetett ilyen gumikat venni,és betűkkel volt jelölve,hogy mi az a maximális sebesség,amíg biztonságosan használhatóak.
1303LS
« Hozzászólás #81665 Dátum: 2010 Július 04, 20:37:33 »

Ez így nem teljesen igaz    Wink
Öööö, igaz, már ez is az eredeti továbbfűzése.  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #81664 Dátum: 2010 Július 04, 20:36:53 »

Más kérdés.
Hegesztett már valaki gázcirkó hőcserélőjét?
Gondolom AWIval nem lehet probléma, ha nincs szitára rohadva.
Kb 3 éves cirkó és folyik, hogy r...   .. .. ... ....  feje annak az olasz .... .. .. .. nak.  
Gondolom rézzel szépen meg lehet csinálni. Holnap szétszedem és konzultálok a hegesztési szaktekintéllyel.  Cheesy
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #81663 Dátum: 2010 Július 04, 20:35:17 »

(buszon 1.2-es motorral megfogatott szarrákopott öreg gumi)
Ez így nem teljesen igaz    Wink
1303LS
« Hozzászólás #81662 Dátum: 2010 Július 04, 20:32:03 »

de ha egy mezei utcai gumit símára gyártasz, az sosem fog úgy tapadni, mint egy slick. és ha egy hét alatt koptatod símára az utcai gumit, akkor sem fog úgy tapadni, mivel qrvára nem arra van kitalálva. ha tömör lenne és felniig koptatnád, akkor sem tapadna úgy cseszheted mekkora felületen ér a betonhoz, mivel az utcai gumi anyaga nem arra van kitalálva
Természetesen a speciális slick gumikat szóba sem hozom, ahhoz tényleg semmi köze.
Mondjuk az elméletnek sincs már az eredeti (buszon 1.2-es motorral megfogatott szarrákopott öreg gumi) felvetéshez.  Cheesy
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #81661 Dátum: 2010 Július 04, 20:28:57 »

A volt munkahelyemen a gumis műhelyben a kopott gumikat megvágták. Levegős vésővel ami c alakú volt. 5 mm vágott a régi recébe. Az oldalába meg a cég nevét vágták szintén ezzel a szerszámmal, hogy ne tudják ellopni a gumikat.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #81660 Dátum: 2010 Július 04, 20:27:37 »

Nem hinném, hogy az utcai gumik a futófelületükben rétegezve más alapanyagból állnának. Szerintem az első mm is ugyanabból van mint a végét járáskor előbukkanó.
A jól elkopott gumi szerintem azért csúszik már mint a barom, mert jól "kiszáradt" elöregedett addigra. Megint csak szerintem egy újonnan legyártott gumi amibe elfelejtenek mintákat csinálni száraz jó minőségű aszfalton esetleg tényleg jobban tapadhat, bár a minták lehet, hogy körömként jobban kapaszkodnak?  Roll Eyes

de ha egy mezei utcai gumit símára gyártasz, az sosem fog úgy tapadni, mint egy slick. és ha egy hét alatt koptatod símára az utcai gumit, akkor sem fog úgy tapadni, mivel qrvára nem arra van kitalálva. ha tömör lenne és felniig koptatnád, akkor sem tapadna úgy cseszheted mekkora felületen ér a betonhoz, mivel az utcai gumi anyaga nem arra van kitalálva

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #81659 Dátum: 2010 Július 04, 20:27:29 »

Hozzáteném hogy a tükörsimára kopott gumi feltehetőleg öreg is igy kikeményedett.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #81658 Dátum: 2010 Július 04, 20:24:28 »

Neked van igazad, melletted állok.

Akkójó... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #81657 Dátum: 2010 Július 04, 20:24:23 »

Nem hinném, hogy az utcai gumik a futófelületükben rétegezve más alapanyagból állnának. Szerintem az első mm is ugyanabból van mint a végét járáskor előbukkanó.
A jól elkopott gumi szerintem azért csúszik már mint a barom, mert jól "kiszáradt" elöregedett addigra. Megint csak szerintem egy újonnan legyártott gumi amibe elfelejtenek mintákat csinálni száraz jó minőségű aszfalton esetleg tényleg jobban tapadhat, bár a minták lehet, hogy körömként jobban kapaszkodnak?  Roll Eyes
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #81656 Dátum: 2010 Július 04, 20:23:37 »

Most akkor ez mennyiben vita az enyémmel???
Neked van igazad, melletted állok.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #81655 Dátum: 2010 Július 04, 20:23:13 »

Logikusan gondolkodva így van,egyszerű fizika.Nagyobb a tapadási felülete.

Mábocs, de Te tükörsimára kopottat említettél... az szerintem nem igazán tapadhat... de lehet, én tudom, rosszul... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #81654 Dátum: 2010 Július 04, 20:22:16 »

A felfekvő felület minél nagyobb annál több energia szükséges a mozgatásához. (a verseny bicajok kereke ezért vékony)
A golf autónkon speciális gumi van. 205 széles 55 magas. A gumiabroncs 4 helyen ér az úthoz, 4 x 2 cm-en!  8 cm-en futnak a kerekek. Így a fogyasztása is jó, és a vízet a bordák között tereli. Brigrestone márka.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #81653 Dátum: 2010 Július 04, 20:21:20 »

Beugrok én is a vitába.  A sima gumi jobban tapad az aszfalton, és a fék út is rövidebb. ( indoklás) Nagyobb a felfekvő felülete. Ez amit leírtam nyáron száraz időben aszfalton. Esőben talán a vizen futás előbb bekövetkezik egy simára kopott guminál, ugyanis a vizet nem tudja kinyomni maga alol , mert nincs bordázata ahol a víz távozna. Télen hamarabb megcsúszik, mert nem tud kapaszkodni.

Most akkor ez mennyiben vita az enyémmel???

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #81652 Dátum: 2010 Július 04, 20:17:59 »

Beugrok én is a vitába.  A sima gumi jobban tapad az aszfalton, és a fék út is rövidebb. ( indoklás) Nagyobb a felfekvő felülete.
Logikusan gondolkodva így van,egyszerű fizika.Nagyobb a tapadási felülete.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #81651 Dátum: 2010 Július 04, 20:17:08 »

azért ha lehet ne haljatok meg azért, mert azt hiszitek igazatok van...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #81650 Dátum: 2010 Július 04, 20:15:04 »

ez egyre jobb
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #81649 Dátum: 2010 Július 04, 20:14:06 »

Ott a különbség szerintem, hogy nem mindegy, hogy egy gumit eleve slicknek gyártanak vagy a tapadóréteg már lekopott róla...
Úgyhogy szerintem hülyeség, hogy a simára kopott gumi jól tapad... ha az azért sima, mert lekopott a futófelület, akkor az már kuka...
De majd a szakemberünk talán megmondja a frankót...
Ugye Gumibácsi??? Grin
Beugrok én is a vitába.  A sima gumi jobban tapad az aszfalton, és a fék út is rövidebb. ( indoklás) Nagyobb a felfekvő felülete. Ez amit leírtam nyáron száraz időben aszfalton. Esőben talán a vizen futás előbb bekövetkezik egy simára kopott guminál, ugyanis a vizet nem tudja kinyomni maga alol , mert nincs bordázata ahol a víz távozna. Télen hamarabb megcsúszik, mert nem tud kapaszkodni.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #81648 Dátum: 2010 Július 04, 20:13:39 »

hajjjajjjj... nem kéne ekkora baromságokat ilyen határozottan kijelenteni, mert még valami lúzer elhiszi...

amúgy a tükörsimára kopott gumi meg a slick ég és föld
ezt mondom, tök más anyagból van, mivel a slick tapadásra van kitalálva (de üzemi hőfokon, nem utcahőmérsékleten) és az is el tud kopni, sima marad, csak épp csúszik

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #81647 Dátum: 2010 Július 04, 19:57:30 »

A tükörsimára kopott gumi tapad a legjobban


hajjjajjjj... nem kéne ekkora baromságokat ilyen határozottan kijelenteni, mert még valami lúzer elhiszi...

amúgy a tükörsimára kopott gumi meg a slick ég és föld
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #81646 Dátum: 2010 Július 04, 19:56:30 »

érdekes, ahogy a motoromon kopik a gumi, úgy csúszik egyre jobban...nem motorozok se földúton, se hóban, sárban

Ott a különbség szerintem, hogy nem mindegy, hogy egy gumit eleve slicknek gyártanak vagy a tapadóréteg már lekopott róla...
Úgyhogy szerintem hülyeség, hogy a simára kopott gumi jól tapad... ha az azért sima, mert lekopott a futófelület, akkor az már kuka...
De majd a szakemberünk talán megmondja a frankót...
Ugye Gumibácsi??? Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #81645 Dátum: 2010 Július 04, 19:56:24 »

Tanulságos autóátírós-veterános sztori, sok biztosítóval:
http://belsoseg.blog.hu/2010/07/04/papir_penz
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #81644 Dátum: 2010 Július 04, 19:53:32 »

A tükörsimára kopott gumi tapad a legjobban,de csak száraz aszfalton.Viszont vízes,poros,havas,jeges,sáros úton hatványozottabban jobban csúszik mint a mély profílú gumi,ezért nem szabad kopott gumit használni.
érdekes, ahogy a motoromon kopik a gumi, úgy csúszik egyre jobban...nem motorozok se földúton, se hóban, sárban

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #81643 Dátum: 2010 Július 04, 19:47:50 »

a simára kopott gumi anyaga azért nem ugyanz, mint a slick anyaga. a kopott gumi csúszik, a slick szárazon, melegen tapad
A tükörsimára kopott gumi tapad a legjobban,de csak száraz aszfalton.Viszont vízes,poros,havas,jeges,sáros úton hatványozottabban jobban csúszik mint a mély profílú gumi,ezért nem szabad kopott gumit használni.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #81642 Dátum: 2010 Július 04, 19:47:07 »

Igen, ő az. Hogy kokszolt-e, már más kérdés.


pusztán a tények:

a fazekas sosem adott pozitív mintát, viszont a döntő után az előírtnál kevesebbet adott. úgyhogy elvették az olimpiai aranyát.
az annus sosem adott pozitív mintát, és a döntő után az előírt mennyiséget adta, majd másodszor, utólag nem volt hajlandó adni, úgyhogy elvették az olimpiai aranyát.
két fehérorosz pozitív mintát adott, úgyhogy megtarthatták az olimpiai érmeiket, pars krisztián pedig ezüstérmes helyett maradt negyedik helyezett.
snitt pál, a sikeres és elismert sportdiplomata mindeközben a MOB elnöke és a NOB alelnöke volt.
a fehérorosz sportdiplomácia vezetőjének fehérorosz köztársasági elnöki kinevezéséről eddig még nem lehetett híreket olvasni.

ezek voltak a tények.

Oldalak: 1 ... 1500 1501 1502 1503 1504 [1505] 1506 1507 1508 1509 1510 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.