www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 07, 18:30:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1431 1432 1433 1434 1435 [1436] 1437 1438 1439 1440 1441 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30868805 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #84441 Dátum: 2010 Szeptember 16, 15:12:18 »

én is keveseltem a 40 litert, és asszem a Hudák listájában láttam nagyobb tankot.. biztos ma is tud a triumvirátus szerezni, de az ár láttán hamar letettem róla. már nem tudom mennyi, de úgy rémlik vagy egy nullával több volt, mint amit nekem ért volna Smiley
67 előttihez van 60valahány ezerért 60 literes. Meg 67 utánihoz alu 40 literes ugyanennyiért. De ekkora pénzt nekem sem ér meg.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #84440 Dátum: 2010 Szeptember 16, 15:06:10 »

vagy még volt kocsiba benzin Grin
erre gondolni sem mertem... Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #84439 Dátum: 2010 Szeptember 16, 15:05:34 »


Szerintem fillérekért tudsz venni másikat.Na, erről bővebben egy kicsit ha lehetne... komolyan érdekel.
én is keveseltem a 40 litert, és asszem a Hudák listájában láttam nagyobb tankot.. biztos ma is tud a triumvirátus szerezni, de az ár láttán hamar letettem róla. már nem tudom mennyi, de úgy rémlik vagy egy nullával több volt, mint amit nekem ért volna Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #84438 Dátum: 2010 Szeptember 16, 15:04:17 »

Az nem lehet, hogy az autód csúnyán orrba lett verve, és a tank megnyeklett? Esetleg cserélt a tank, egy bontott törött autóból?
Szerintem fillérekért tudsz venni másikat.Na, erről bővebben egy kicsit ha lehetne... komolyan érdekel.
vagy még volt kocsiba benzin Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #84437 Dátum: 2010 Szeptember 16, 15:01:04 »

és az normális hogy a benzintankom csak 30 literes?
35 liternél már a betöltőcsőben áll a nafta, '71 es évjárat
Az nem lehet, hogy az autód csúnyán orrba lett verve, és a tank megnyeklett? Esetleg cserélt a tank, egy bontott törött autóból?
Szerintem fillérekért tudsz venni másikat.
de lehet kapni úgy emlékszem nagyobb tankot, csak marha drága.. (mert a gyári tank sajnos olyan, hogy elférne a jobb oldalt is a kormányoszlop)
Na, erről bővebben egy kicsit ha lehetne... komolyan érdekel.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #84436 Dátum: 2010 Szeptember 16, 14:48:53 »

Lehet, hogy gyors es olcso, de biztos, hogy nem a legbiztonsagosabb!

http://www.youtube.com/watch?v=TkGXthcbZIw <--- bontashoz epitett allvanyzat
http://www.youtube.com/watch?v=ezX_o0H5FuE&list=QL <--- nesze, igy kell. Kicsit sokaig tart, de hat ez van. Felepiteni is igy kellett, nem? Cheesy
http://www.youtube.com/watch?v=hYW3r6otRZA&list=QL <--- feladaraboljak es szepen leemelik a darabokat daruval. (az alpinista van daruval felemelve!)
http://www.youtube.com/watch?v=LDM0nii4bPs&feature=related <--- ez eddig a legprofibb. Legkalapacsos megoldas, hosszu szárral
http://www.youtube.com/watch?v=3XhbsTI1BY0&list=QL&playnext=3 <--- tessek, toropofas megoldas, nagy gémmel, szinten nagy magassagokhoz
http://www.youtube.com/watch?v=34MWUk5p-_Y <--- univerzalis eszkoz a gém vegen, betont is tor es acelt is vag (durva dugattyukkal)


ezek:

durván drágább megoldások
sokkal tovább tartanak
sokkal veszélyesebbek
spéci eszközt igényelnek
csak alacsonyabb tárgyak bontására valók
(szabadon választott, de nem egy módszerre a fentiek közül 3-4 is ráillik)

mivel szemben a daruval felemelt munkagép gyors, biztonságos, egyszerű, hatékony és olcsó (persze feltéve, hogy van kéznél egy daru és egy munkagép, de a konkrét esetben vélhetőleg pont volt)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #84435 Dátum: 2010 Szeptember 16, 14:38:08 »

biztos volt már téma, de nem olvasok mindent sajnos...

hány százalék E85 öt bír el a bogár motor 95-ös benzinhez keverve bárminemű átalakítás nélkül?
ha átalakítás nem is, de új szűrő és karbiállítás meg gyújtásállítás az kell. meg lehet, h nagyobb fúvóka is a karbiba
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #84434 Dátum: 2010 Szeptember 16, 14:36:57 »

ez a darun lógó munkagép messze a legbiztonságosabb és leghatékonyabb megoldás.
Lehet, hogy gyors es olcso, de biztos, hogy nem a legbiztonsagosabb!

http://www.youtube.com/watch?v=TkGXthcbZIw <--- bontashoz epitett allvanyzat
http://www.youtube.com/watch?v=ezX_o0H5FuE&list=QL <--- nesze, igy kell. Kicsit sokaig tart, de hat ez van. Felepiteni is igy kellett, nem? Cheesy
http://www.youtube.com/watch?v=hYW3r6otRZA&list=QL <--- feladaraboljak es szepen leemelik a darabokat daruval. (az alpinista van daruval felemelve!)
http://www.youtube.com/watch?v=LDM0nii4bPs&feature=related <--- ez eddig a legprofibb. Legkalapacsos megoldas, hosszu szárral
http://www.youtube.com/watch?v=3XhbsTI1BY0&list=QL&playnext=3 <--- tessek, toropofas megoldas, nagy gémmel, szinten nagy magassagokhoz
http://www.youtube.com/watch?v=34MWUk5p-_Y <--- univerzalis eszkoz a gém vegen, betont is tor es acelt is vag (durva dugattyukkal)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #84433 Dátum: 2010 Szeptember 16, 14:36:54 »

és az normális hogy a benzintankom csak 30 literes?
35 liternél már a betöltőcsőben áll a nafta, '71 es évjárat
szerintem 40 literesnek kéne lennie kb, ha csontra kifogyott
de lehet kapni úgy emlékszem nagyobb tankot, csak marha drága.. (mert a gyári tank sajnos olyan, hogy elférne a jobb oldalt is a kormányoszlop)
Rulezka
« Hozzászólás #84432 Dátum: 2010 Szeptember 16, 14:29:35 »

biztos volt már téma, de nem olvasok mindent sajnos...

hány százalék E85 öt bír el a bogár motor 95-ös benzinhez keverve bárminemű átalakítás nélkül?
úgy tudom ezt mindenki 10% eta 90% benyával kezdik
majd 10%-onként növelik egészen 50-50%ig
én nem próbáltam, csak ezekről hallottam!
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #84431 Dátum: 2010 Szeptember 16, 14:28:05 »

és az normális hogy a benzintankom csak 30 literes?
35 liternél már a betöltőcsőben áll a nafta, '71 es évjárat
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #84430 Dátum: 2010 Szeptember 16, 14:26:35 »

biztos volt már téma, de nem olvasok mindent sajnos...

hány százalék E85 öt bír el a bogár motor 95-ös benzinhez keverve bárminemű átalakítás nélkül?
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #84429 Dátum: 2010 Szeptember 16, 14:23:09 »

Es mi lett volna a hatekonyabb ? ...

Ámerikai filmekben gyakran előforduló (pölö Kicsikocsi) darus bontógolyós megoldás nem játszott volna itt? Vagy ahhoz túl magas?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Rulezka
« Hozzászólás #84428 Dátum: 2010 Szeptember 16, 13:37:33 »

ballbraker: nem érzem, hogy az is szépen felülről lefele bontaná a cuccot, simán belefér, hogy egyszercsak eldől az egész, vagy megtörik mondjuk a felénél, és akkor eléggé bazmeg van

ipari alpinista: nem gondolnám, hogy egy akár egy profi alpinista nagyobb biztonságban lenne, miközben nehéz kéziszerszámokkal bohóckodik, és közben pont azt bontja, amihez hozzá van kötözve.

még mindig azt mondom, hogy ez a darun lógó munkagép messze a legbiztonságosabb és leghatékonyabb megoldás.
én ezt inkább csak hatékonynak érzem!
a daruval lehetne mást is csinálni, pl egy állvány félét tartani a daruval és azon dolgozni, kikötve, biztonságosan!
Nem tom hány méter a torony,de régen ezt tuti beállványozták volna, és állványról bontották volna le!
elvégre építeni is úgy kellett volna anno,nem?

az alpinista a daruhoz is köthetné magát!  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 16, 13:39:14 írta Rulezka »
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #84427 Dátum: 2010 Szeptember 16, 13:30:13 »

ballbraker: nem érzem, hogy az is szépen felülről lefele bontaná a cuccot, simán belefér, hogy egyszercsak eldől az egész, vagy megtörik mondjuk a felénél, és akkor eléggé bazmeg van

ipari alpinista: nem gondolnám, hogy egy akár egy profi alpinista nagyobb biztonságban lenne, miközben nehéz kéziszerszámokkal bohóckodik, és közben pont azt bontja, amihez hozzá van kötözve.

még mindig azt mondom, hogy ez a darun lógó munkagép messze a legbiztonságosabb és leghatékonyabb megoldás.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #84426 Dátum: 2010 Szeptember 16, 13:21:47 »

de milyen módszer lett volna ennél biztonságosabb és/vagy hatékonyabb?
Egyebkent szerintem kamu amit a ceg mondott, hogy "ez mashol bevett szokas es jol mukodik ...".
Valoszinuleg az ipari alpinistak + levegos vagy motoros kalapacs/veso.
De ehhez ugye nem ertek.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #84425 Dátum: 2010 Szeptember 16, 13:17:16 »

Nézz meg egy bizonyos AC/DC videot: Ballbraker....
Például... Wink
Es mi lett volna a hatekonyabb ? ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #84424 Dátum: 2010 Szeptember 16, 12:24:24 »

újra rákérdezek, mert érdekel (szakmailag is, meg egyébként is):

oké, hogy szokatlan a látvány, de milyen módszer lett volna ennél biztonságosabb és/vagy hatékonyabb?

Nézz meg egy bizonyos AC/DC videot: Ballbraker....
Például... Wink
Egy ilyen gép üt akkorát, hogy könnyedén csinálhat belőle Ballbraker-t... és akkor nem lennék a gépkezelő helyében... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #84423 Dátum: 2010 Szeptember 16, 12:11:08 »

újra rákérdezek, mert érdekel (szakmailag is, meg egyébként is):

oké, hogy szokatlan a látvány, de milyen módszer lett volna ennél biztonságosabb és/vagy hatékonyabb?

a markolót ember nélkül belengetni....  Grin Evil
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #84422 Dátum: 2010 Szeptember 16, 12:08:50 »

Én nem a kötél tartásáról tartanék, hanem atttól, hogy bontófej vajon mekkorát ütött... Itt ugyanis a gép nem volt sem letalpalva (érdekes is lett volna...), se egyéb támasztást nem látok... Vagy rátámasztották a kéményre, a másik oldalon?
Így azért elég necces... Épp most jöttem be munkaterületről, ahol hasonló bontófejes géppel dolgoznak az alvállalkozóink, csak egy csarnokban... hát.. elég nagyokat üt az a gép, még a földön is, nemhogy a levegőben...

újra rákérdezek, mert érdekel (szakmailag is, meg egyébként is):

oké, hogy szokatlan a látvány, de milyen módszer lett volna ennél biztonságosabb és/vagy hatékonyabb?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #84421 Dátum: 2010 Szeptember 16, 09:19:16 »

Lehet, hogy volt akkora biztonságban a fószer, mint egy toronydaru kezelője. Kendács módszernek látszik első blikkre, de gondolom mielőtt elkezdtek dolgozni, jópárszor átnézték, hogy mekkora kötél hol tartson.
Az tuti, hogy én jó 1 hétig tartanám a földtől olyan jó 50 cm.-re elemelve ugyeanezzel a technikával a markolót plusz terheléssel (jó másfél-kétszeres), tesztképpen.
Én bele nem ülnék egyébként, mert tériszonyom van.
 (lehullt a lepel a nagy titokról: miért maradt ekkora seggdugasz gyuszkó? Há azé', mert a feje ha 10 centivel magasabban lenne, már akkor szédülne ekkora tériszonnyal...)

Én nem a kötél tartásáról tartanék, hanem atttól, hogy bontófej vajon mekkorát ütött... Itt ugyanis a gép nem volt sem letalpalva (érdekes is lett volna...), se egyéb támasztást nem látok... Vagy rátámasztották a kéményre, a másik oldalon?
Így azért elég necces... Épp most jöttem be munkaterületről, ahol hasonló bontófejes géppel dolgoznak az alvállalkozóink, csak egy csarnokban... hát.. elég nagyokat üt az a gép, még a földön is, nemhogy a levegőben...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #84420 Dátum: 2010 Szeptember 16, 08:19:30 »

lettél volna a markoló sofőrje? akit épp egy daru emelt fel és tartott a torony tetején amikor dolgozott?
lehet hogy kreatívnak mondják, én óriási hülyeségnek mondanám, hogy így bontják le a tornyot.. mert ez a szakszerűség helyett totál szakszerűtlenség....
Lehet, hogy volt akkora biztonságban a fószer, mint egy toronydaru kezelője. Kendács módszernek látszik első blikkre, de gondolom mielőtt elkezdtek dolgozni, jópárszor átnézték, hogy mekkora kötél hol tartson.
Az tuti, hogy én jó 1 hétig tartanám a földtől olyan jó 50 cm.-re elemelve ugyeanezzel a technikával a markolót plusz terheléssel (jó másfél-kétszeres), tesztképpen.
Én bele nem ülnék egyébként, mert tériszonyom van.
 (lehullt a lepel a nagy titokról: miért maradt ekkora seggdugasz gyuszkó? Há azé', mert a feje ha 10 centivel magasabban lenne, már akkor szédülne ekkora tériszonnyal...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #84419 Dátum: 2010 Szeptember 15, 23:42:48 »

Ez itt van velünk szemben!Tíz éve költöztünk ide,de már akkor is úgy állt,mint a pisai ferdetorony.Az első képen látszik is a félretartás,ha a piros-fehér-piros kéményhez viszonyítjuk.Egy-két hete már biztosan bontják.Mikor a munkagépet ráemelték,akkor szinte már teljesen eltűnt (az eredeti magasságához viszonyítva).
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #84418 Dátum: 2010 Szeptember 15, 23:41:53 »

lettél volna a markoló sofőrje? akit épp egy daru emelt fel és tartott a torony tetején amikor dolgozott?
lehet hogy kreatívnak mondják, én óriási hülyeségnek mondanám, hogy így bontják le a tornyot.. mert ez a szakszerűség helyett totál szakszerűtlenség....

konkrétan mi is ezzel a probléma?

szerintem kb. 146,5-szer biztonságosabb volt így az összes többi lehetőségnél
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #84417 Dátum: 2010 Szeptember 15, 23:31:42 »

lettél volna a markoló sofőrje? akit épp egy daru emelt fel és tartott a torony tetején amikor dolgozott?
lehet hogy kreatívnak mondják, én óriási hülyeségnek mondanám, hogy így bontják le a tornyot.. mert ez a szakszerűség helyett totál szakszerűtlenség....
Mi most egy 15méterig emelő, karos emelővel dolgozunk. Én tériszonyos vagyok, de már annyira unalmas volt lenn, hogy felmentem a kollégámmal
melózni. Egy kicsit paráztam 13m magasban, de nagyon stabil a gép. A Cola nagy raktár csarnokának a  legmagasabb középső csúcsában melóztunk.
De ez a mutatvány nem semmi. Nagyon , nem is tudom minek, kellett lenni hozzá.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #84416 Dátum: 2010 Szeptember 15, 23:28:13 »

A kísérletnek a munkaügyi felügyelőség vetett véget.
értem én. Grin Grin Grin
sok bontás építkezés és egyéb építőipari tevékenység ezzel a mondattal végződhetne nap mint nap.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Rulezka
« Hozzászólás #84415 Dátum: 2010 Szeptember 15, 23:20:25 »

lettem volna.
"Nemes Norbert, a kivitelező Nemes Bau Plusz Kft. ügyvezetője elmondta, a kalapácsos munkagépet próbaképpen emelték fel"

Szerinte ez a technológia Németországban és Hollandiában már bevált. "A próbára azért volt szükség, mert a kémény fugája olyannyira kemény, hogy azt kézi erővel szinte lehetetlenség volt megkezdeni" - tette hozzá Nemes Norbert. Robbantani a közeli épületek miatt nem lehetett.
A kísérletnek a munkaügyi felügyelőség vetett véget.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #84414 Dátum: 2010 Szeptember 15, 23:08:56 »

lettél volna a markoló sofőrje? akit épp egy daru emelt fel és tartott a torony tetején amikor dolgozott?
lehet hogy kreatívnak mondják, én óriási hülyeségnek mondanám, hogy így bontják le a tornyot.. mert ez a szakszerűség helyett totál szakszerűtlenség....
lettem volna.
"Nemes Norbert, a kivitelező Nemes Bau Plusz Kft. ügyvezetője elmondta, a kalapácsos munkagépet próbaképpen emelték fel"

Szerinte ez a technológia Németországban és Hollandiában már bevált. "A próbára azért volt szükség, mert a kémény fugája olyannyira kemény, hogy azt kézi erővel szinte lehetetlenség volt megkezdeni" - tette hozzá Nemes Norbert. Robbantani a közeli épületek miatt nem lehetett.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Rulezka
« Hozzászólás #84413 Dátum: 2010 Szeptember 15, 22:58:18 »

húúú de gáááz
mi a gáz?
magyarnak lenn büdi?
lettél volna a markoló sofőrje? akit épp egy daru emelt fel és tartott a torony tetején amikor dolgozott?
lehet hogy kreatívnak mondják, én óriási hülyeségnek mondanám, hogy így bontják le a tornyot.. mert ez a szakszerűség helyett totál szakszerűtlenség....
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #84412 Dátum: 2010 Szeptember 15, 22:47:20 »

pont most olvastam! épp linkelném ide... húúúú de gáz
Igen, Magyarisztán!
húúú de gáááz
mi a gáz?
magyarnak lenn büdi?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Rulezka
« Hozzászólás #84411 Dátum: 2010 Szeptember 15, 22:34:12 »

pont most olvastam! épp linkelném ide... húúúú de gáz
Igen, Magyarisztán!
Nem elérhető Gaga
Hozzászólások: 2552


« Hozzászólás #84410 Dátum: 2010 Szeptember 15, 20:32:53 »

Kezfogas
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #84409 Dátum: 2010 Szeptember 15, 19:31:12 »

Igen, Sopron  Smiley


Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #84408 Dátum: 2010 Szeptember 15, 19:28:50 »

http://index.hu/bulvar/hirek/2010/09/15/kreativ_modszerrel_bontjak_az_eromu_kemenyet/



 Shocked
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #84407 Dátum: 2010 Szeptember 15, 13:14:32 »

Azt mondta a doktor,hogy idáig sosem látott módon sikerült újjáéleszteni.Jött egy narancssárga autós nőiruhás fiú és mesterséges légzést alkamazott ánuszon át

Ez volt az?


 Evil

RNIE
« Hozzászólás #84406 Dátum: 2010 Szeptember 15, 13:11:19 »

huhh, újraélesztettek?
ez a mai orvostudomány mikre képes.... :-))
Azt mondta a doktor,hogy idáig sosem látott módon sikerült újjáéleszteni.Jött egy narancssárga autós nőiruhás fiú és mesterséges légzést alkamazott ánuszon át
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #84405 Dátum: 2010 Szeptember 15, 12:49:21 »



huhh, újraélesztettek?
ez a mai orvostudomány mikre képes.... :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #84404 Dátum: 2010 Szeptember 15, 12:28:22 »


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #84403 Dátum: 2010 Szeptember 15, 12:25:25 »

Miért?
Tegnap este fekete latexban hagytad?


 Evil
egyre jobb 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #84402 Dátum: 2010 Szeptember 15, 12:17:33 »


Miért?
Tegnap este fekete latexban hagytad?


 Evil

Oldalak: 1 ... 1431 1432 1433 1434 1435 [1436] 1437 1438 1439 1440 1441 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.