www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 07, 14:30:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1419 1420 1421 1422 1423 [1424] 1425 1426 1427 1428 1429 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30863192 alkalommal)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #84921 Dátum: 2010 Szeptember 25, 16:02:58 »

katttasztrófa!! rohanok tunkolni  Wink Cheesy

http://index.hu/bulvar/hirek/2010/09/25/sorszallitoval_utkozott_egy_bkv-busz/
BigBag
« Hozzászólás #84920 Dátum: 2010 Szeptember 25, 00:05:50 »

CJS-821
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Órákat parkolni az út közepén - miért is ne?

 Evil

bocsánat ehhez akartam írni az előző hozzászólásomat Undecided
BigBag
« Hozzászólás #84919 Dátum: 2010 Szeptember 25, 00:01:11 »

Természetesen viszem.

 Evil

tényleg nem értem miért kell így parkolni, szerintem ez tiszteletlenség(parasztság) mások felé
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #84918 Dátum: 2010 Szeptember 24, 21:49:08 »

CJS-821
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Órákat parkolni az út közepén - miért is ne?

 Evil
nem írtad zöldben testvíírem!! Shocked Shocked Shocked
 Wink Wink Wink


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #84917 Dátum: 2010 Szeptember 24, 21:23:08 »

biciklisflém mehet? :-))

"Részlet egy hozzászólásból a kerékpározással kapcsolatban:
http://www.youtube.com/watch?v=Pb5VdPWoRxk

ha lenne valami értelmes elektronyos canga/robogó simán azt használnám gyárba járásra a pöcsköszörű helyett.
csak sajnos 182346182364 forintba kerülnek jelenleg.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #84916 Dátum: 2010 Szeptember 24, 20:00:49 »

Utazás alatt látott vw-k Smiley

http://picasaweb.google.com/tekivagy/Egyeb#

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #84915 Dátum: 2010 Szeptember 24, 19:08:32 »

Azért kíváncsi vagyok, hogy hányan araszolnak ott 15 km/h-val... mármint a bringások. Én nem vagyok túl edzett és nem is tekerek naponta, de a városban én is simán bírom a 25-30 km/h-s átlagot és van hogy mellettem csak úgy suhannak el a hajtipajtik. Jó értem én, hogy az akkor sem 60, de nem is 15. Smiley És lehet, hogy akkora sebességnél megint zöld hullám jön ki! Smiley

Egyébként minden elismerésem a cikk írójának.

elég, ha az összes közül egy megy 15-el...  (mondjuk minden negyedórában egy-egy másik.)
Nem elérhető Tomek
Hozzászólások: 206


« Hozzászólás #84914 Dátum: 2010 Szeptember 24, 19:04:46 »

biciklisflém mehet? :-))

Azért kíváncsi vagyok, hogy hányan araszolnak ott 15 km/h-val... mármint a bringások. Én nem vagyok túl edzett és nem is tekerek naponta, de a városban én is simán bírom a 25-30 km/h-s átlagot és van hogy mellettem csak úgy suhannak el a hajtipajtik. Jó értem én, hogy az akkor sem 60, de nem is 15. Smiley És lehet, hogy akkora sebességnél megint zöld hullám jön ki! Smiley

Egyébként minden elismerésem a cikk írójának.


VW 1200 De Luxe
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #84913 Dátum: 2010 Szeptember 24, 18:07:47 »

biciklisflém mehet? :-))

"Részlet egy hozzászólásból a kerékpározással kapcsolatban:
http://www.youtube.com/watch?v=Pb5VdPWoRxk
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 24, 18:12:42 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #84912 Dátum: 2010 Szeptember 24, 14:11:11 »

CJS-821


Órákat parkolni az út közepén - miért is ne?

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #84911 Dátum: 2010 Szeptember 24, 12:12:17 »

www.snuffy.hu
hozzá ilyet, szombaton kipróbálom

Természetesen viszem.

 Evil

Süni
« Hozzászólás #84910 Dátum: 2010 Szeptember 24, 11:29:47 »

Tehát nem az a lényeg hogy ki a jobb hanem, hogy kinek van több ismerőse.
Tiszta kársztjling.


 Evil
Eddig is így volt a megaszarban...  Roll Eyes
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #84909 Dátum: 2010 Szeptember 24, 10:59:44 »


Tehát nem az a lényeg hogy ki a jobb hanem, hogy kinek van több ismerőse.
Tiszta kársztjling.


 Evil

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #84908 Dátum: 2010 Szeptember 24, 09:08:39 »

biciklisflém mehet? :-))

"Részlet egy hozzászólásból a kerékpározással kapcsolatban:

Tekintsük most a körút déli részét, melynek forgalmába példa gyanánt egy gonosz pesti biciklist injektálunk a Boráros térnél, majd kivezetjük őt az Oktogonnál. A biciklis végig a külső sávban halad, a parkoló autók mellett, 15km/h átlagsebességgel. Mivel a külső sávban haladó autósok nem férnek el mellette, ezért egy darabig mögötte haladnak 15-tel (az ott szokványos 60 helyett), majd előzni próbálják. Előzni természetesen csak a telített belső sávon lehetséges; adódik, hogy az előzni próbáló autók a belső sáv áteresztőképességét csökkentik. Némi jóindulattal mondjuk azt, hogy csak 20%-kal.

A külső sáv áteresztőképessége idealizált esetben 75%-kal csökkenne, csakhogy a zöldhullám 50km/h-ra van kalibrálva, és 15km/h sebesség mellett gyakorlatilag piroshullámként viselkedik. Ez azt jelenti, hogy a külső sávban a biciklis mögött 15-tel haladó autók mindig pirosat kapnak, folyamatos haladás helyett az idejük felét a lámpáknál töltik várakozással, 7,5km/h-ra csökkentve ezzel az átlagsebességet. Figyelembe véve, hogy a külső sávban egyébként is kaphat néha pirosat az autós, a biciklitől mentes átlagsebességet becsüljük csak 40-nek; adódik, hogy az áteresztőképesség csökkenése kb. 80%-os. Marad tehát egy 80%-os és egy 20%-os sávunk, a két sáv összesen képes elvezetni egynek a forgalmát.

Éber nézőink felfigyelhettek arra, hogy nem számoltunk a sikeres előzések hatásával. Ez azért van, mert biciklist a körúton hiábavaló előzni: előzés után ugyanis az autó kénytelen megállni a piros lámpánál, a biciklis ellenben gátlásoktól mentesen áthajt azon, ezáltal visszaelőzi az autóst, sőt még az előnyét is fokozza, miközben mögötte gyűlnek fel a kilométeres kocsisorok. Nem ritka, hogy kint a Budaörsi úton egy körúti biciklis (vagy egy parkoló taxi, színházlátogatóba érkezett busz) által okozott dugóban várakoznak emberek.

A biciklis a kijelölt 3 kilométeres szakaszt kb. 12 perc alatt teszi meg a körúton, miközben a feltorlódó autósok menetideje a piroshullám miatt 24 percre nő. A dugó hullámterjedésének pontos leírásába most nem mennék bele, de ha abból indulunk ki, hogy a szellősen, átlag 7 méterenként haladó autók a dugóban valamivel szorosabban, 5 méterenként fognak állni, akkor a fenti paraméterekkel kb. 7 kilométeres kocsisor kialakulására számíthatunk, melynek két sávjába összesen 2800 autós szorul be rövidebb-hosszabb időre. Na jó, a kereszteződések miatt ebből elengedek 300-at, ma úgyis ilyen nagyvonalú vagyok. Még úgyis marad 2500.

Átlagosan csak 12 perc menetidőhosszabbodást feltételezve arra jutunk, hogy 2500*12, azaz 30000 perccel tovább fognak az autók az úton pöfögni, mint azt biciklisünk nélkül tették volna. Ez kereken 500 óra.

Mérhetetlen jóindulatomban elhanyagolom most azt a benzinmennyiséget is, amit a dugóban az araszolással pazarolnak el a userek (pedig ez simán lehet duplája az alapjárati fogyasztásnak), és mindössze az átlagos alapjárati fogyasztást számítom fel a kiesett időre, ami ~1.2l/h.

Végeredmény: a kerékpáros 600 liter benzint égetett el 12 perces útja során 3 kilométeren; átlagfogyasztása 20000 l/100km.

Óva intek tehát mindenkit, hogy biciklizni próbáljon, ha azzal autókat akadályoz a közlekedésben. Ha mégis ezt teszi, legalább ne nevezze magát környezetvédőnek. Még akkor se, ha ehhez a saját autóját otthonhagyja, mert az csak 1 a 2500-ból.

Statisztikai adatok birtokában ki lehetne még számolni azt is, hogy a szabálytalanul haladó biciklis elütése mekkora dugót okoz mekkora valószínűséggel, és azt is, hogy mi az ára annak, amikor ez a biciklis önigazolás céljából évente kétszer a Critical Mass rituálé keretében beautózik a belső kerületekbe, előkapja a csomagtartóból biciklijét, és több tízezer társával fél napra hazavágja Budapestet. De ezt majd máskor. Smiley
"
Tételezzük fel, hogy a bringások célja, ha emberi módon gondolkodnak, nem a forgalom lassítása, hanem olyan lehetőségek feltárása és alkalmazása, amivel alternatíva lehet a biciklis közlekedés is.

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #84907 Dátum: 2010 Szeptember 24, 09:02:26 »

biciklisflém mehet? :-))

"Részlet egy hozzászólásból a kerékpározással kapcsolatban:

Tekintsük most a körút déli részét, melynek forgalmába példa gyanánt egy gonosz pesti biciklist injektálunk a Boráros térnél, majd kivezetjük őt az Oktogonnál. A biciklis végig a külső sávban halad, a parkoló autók mellett, 15km/h átlagsebességgel. Mivel a külső sávban haladó autósok nem férnek el mellette, ezért egy darabig mögötte haladnak 15-tel (az ott szokványos 60 helyett), majd előzni próbálják. Előzni természetesen csak a telített belső sávon lehetséges; adódik, hogy az előzni próbáló autók a belső sáv áteresztőképességét csökkentik. Némi jóindulattal mondjuk azt, hogy csak 20%-kal.

A külső sáv áteresztőképessége idealizált esetben 75%-kal csökkenne, csakhogy a zöldhullám 50km/h-ra van kalibrálva, és 15km/h sebesség mellett gyakorlatilag piroshullámként viselkedik. Ez azt jelenti, hogy a külső sávban a biciklis mögött 15-tel haladó autók mindig pirosat kapnak, folyamatos haladás helyett az idejük felét a lámpáknál töltik várakozással, 7,5km/h-ra csökkentve ezzel az átlagsebességet. Figyelembe véve, hogy a külső sávban egyébként is kaphat néha pirosat az autós, a biciklitől mentes átlagsebességet becsüljük csak 40-nek; adódik, hogy az áteresztőképesség csökkenése kb. 80%-os. Marad tehát egy 80%-os és egy 20%-os sávunk, a két sáv összesen képes elvezetni egynek a forgalmát.

Éber nézőink felfigyelhettek arra, hogy nem számoltunk a sikeres előzések hatásával. Ez azért van, mert biciklist a körúton hiábavaló előzni: előzés után ugyanis az autó kénytelen megállni a piros lámpánál, a biciklis ellenben gátlásoktól mentesen áthajt azon, ezáltal visszaelőzi az autóst, sőt még az előnyét is fokozza, miközben mögötte gyűlnek fel a kilométeres kocsisorok. Nem ritka, hogy kint a Budaörsi úton egy körúti biciklis (vagy egy parkoló taxi, színházlátogatóba érkezett busz) által okozott dugóban várakoznak emberek.

A biciklis a kijelölt 3 kilométeres szakaszt kb. 12 perc alatt teszi meg a körúton, miközben a feltorlódó autósok menetideje a piroshullám miatt 24 percre nő. A dugó hullámterjedésének pontos leírásába most nem mennék bele, de ha abból indulunk ki, hogy a szellősen, átlag 7 méterenként haladó autók a dugóban valamivel szorosabban, 5 méterenként fognak állni, akkor a fenti paraméterekkel kb. 7 kilométeres kocsisor kialakulására számíthatunk, melynek két sávjába összesen 2800 autós szorul be rövidebb-hosszabb időre. Na jó, a kereszteződések miatt ebből elengedek 300-at, ma úgyis ilyen nagyvonalú vagyok. Még úgyis marad 2500.

Átlagosan csak 12 perc menetidőhosszabbodást feltételezve arra jutunk, hogy 2500*12, azaz 30000 perccel tovább fognak az autók az úton pöfögni, mint azt biciklisünk nélkül tették volna. Ez kereken 500 óra.

Mérhetetlen jóindulatomban elhanyagolom most azt a benzinmennyiséget is, amit a dugóban az araszolással pazarolnak el a userek (pedig ez simán lehet duplája az alapjárati fogyasztásnak), és mindössze az átlagos alapjárati fogyasztást számítom fel a kiesett időre, ami ~1.2l/h.

Végeredmény: a kerékpáros 600 liter benzint égetett el 12 perces útja során 3 kilométeren; átlagfogyasztása 20000 l/100km.

Óva intek tehát mindenkit, hogy biciklizni próbáljon, ha azzal autókat akadályoz a közlekedésben. Ha mégis ezt teszi, legalább ne nevezze magát környezetvédőnek. Még akkor se, ha ehhez a saját autóját otthonhagyja, mert az csak 1 a 2500-ból.

Statisztikai adatok birtokában ki lehetne még számolni azt is, hogy a szabálytalanul haladó biciklis elütése mekkora dugót okoz mekkora valószínűséggel, és azt is, hogy mi az ára annak, amikor ez a biciklis önigazolás céljából évente kétszer a Critical Mass rituálé keretében beautózik a belső kerületekbe, előkapja a csomagtartóból biciklijét, és több tízezer társával fél napra hazavágja Budapestet. De ezt majd máskor. Smiley
"



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #84906 Dátum: 2010 Szeptember 24, 07:44:49 »

http://elitevwclub.blog.hu/2010/09/24/vote_for_lifejune_megasztar_5_on_tv2

köszi Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #84905 Dátum: 2010 Szeptember 24, 05:35:58 »

de egy közismert gumis barátom pécsről jött fel töltés nélkül ha jól tudom... Smiley  Grin Grin Grin

nekem velencénél ment el a töltés utána szabadi sóstó + haza (igaz, lámpa nélkül) megvolt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #84904 Dátum: 2010 Szeptember 23, 22:21:23 »

dimangóval rosszalkodó fesszabbal Fürstenfeld oda - vissza Smiley Smiley Smiley
amikor felgyulladt a töltés jelző, hátranyúltan a felemelt hátsó ülés alá, csavarhúrzóval rábasztam a mechanikus fesszabra, amitől az magáhoztért, pár kilóméter nyugalom, majd ismét a folyamat előről. Kb fehérvártól érdig már nem segített az erőszak, lámpával egy ercsi-i kitérővel kibírta hazáig .. kb 70-80 km

de egy közismert gumis barátom pécsről jött fel töltés nélkül ha jól tudom... Smiley  Grin Grin Grin
jól beszélsz aranydrágatezstvirem.... Wink Cheesy Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #84903 Dátum: 2010 Szeptember 23, 22:06:04 »

Ha valaki kitenné club bannerét  megköszönöm

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Sompi
« Hozzászólás #84902 Dátum: 2010 Szeptember 23, 21:48:27 »

Mesélj Grin Grin Grin

dimangóval rosszalkodó fesszabbal Fürstenfeld oda - vissza Smiley Smiley Smiley
amikor felgyulladt a töltés jelző, hátranyúltan a felemelt hátsó ülés alá, csavarhúrzóval rábasztam a mechanikus fesszabra, amitől az magáhoztért, pár kilóméter nyugalom, majd ismét a folyamat előről. Kb fehérvártól érdig már nem segített az erőszak, lámpával egy ercsi-i kitérővel kibírta hazáig .. kb 70-80 km

de egy közismert gumis barátom pécsről jött fel töltés nélkül ha jól tudom... Smiley  Grin Grin Grin
Sompi
« Hozzászólás #84901 Dátum: 2010 Szeptember 23, 21:44:34 »

jól van akkor nekivágok. Ha esetleg holnap kb. 10-12között az M3-ason valahol láttok egy kék bogarat szerencsétlenkedni, akkor az én volnék Smiley
mondjuk erre a távra én beszereznék egy pótaksit!!   Wink
Nem elérhető Tomek
Hozzászólások: 206


« Hozzászólás #84900 Dátum: 2010 Szeptember 23, 21:38:41 »

generátort ne fújkáld ilyesmivel sztem!  Smiley nem biztos hogy ott van a baj, lehet egy laza csatlakozás valahol a fesszabnál , kopott szénkefék...
Lámpa nélkül sokáig lehet autózni egy feltöltött aksival!! Smiley tapasztalat.. Smiley
jól van akkor nekivágok. Ha esetleg holnap kb. 10-12között az M3-ason valahol láttok egy kék bogarat szerencsétlenkedni, akkor az én volnék Smiley


VW 1200 De Luxe
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #84899 Dátum: 2010 Szeptember 23, 21:34:21 »

generátort ne fújkáld ilyesmivel sztem!  Smiley nem biztos hogy ott van a baj, lehet egy laza csatlakozás valahol a fesszabnál , kopott szénkefék...
Lámpa nélkül sokáig lehet autózni egy feltöltött aksival!! Smiley tapasztalat.. Smiley
Mesélj Grin Grin Grin
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #84898 Dátum: 2010 Szeptember 23, 21:28:11 »

Fég C-2 cirkó, BM szelep

Köszi
nemtom milyen cucc ez de ő sem tud segíteni.

új számom van:20 592 5434
Sompi
« Hozzászólás #84897 Dátum: 2010 Szeptember 23, 21:26:02 »

nem van másik aksim Sad
akkor inkább szerelő? Sad

esetleg ha kicsit megfújkálom? Cheesy Vagy wd40? Vagy ez ezen nem segít?

generátort ne fújkáld ilyesmivel sztem!  Smiley nem biztos hogy ott van a baj, lehet egy laza csatlakozás valahol a fesszabnál , kopott szénkefék...
Lámpa nélkül sokáig lehet autózni egy feltöltött aksival!! Smiley tapasztalat.. Smiley
Nem elérhető Tomek
Hozzászólások: 206


« Hozzászólás #84896 Dátum: 2010 Szeptember 23, 21:21:18 »

mehetsz vele, de nem árt ha beteszel a kocsiba még egy aksit tarcsiba.
Autóvillanyász a jó megoldás... elég nehéz néha megtalálni az ilyen gebasz okát...  ami legtöbbször nagyon egyszerű kis probléma...
nem van másik aksim Sad
akkor inkább szerelő? Sad

esetleg ha kicsit megfújkálom? Cheesy Vagy wd40? Vagy ez ezen nem segít?


VW 1200 De Luxe
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #84895 Dátum: 2010 Szeptember 23, 21:21:01 »

ez itt az egyik képem. ide szeretnél jutni? érdeklődj a főszereplőtől, merre kell menni, hogy odajuss...  Grin

<beszúrt kép törölve>


Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Sompi
« Hozzászólás #84894 Dátum: 2010 Szeptember 23, 21:19:03 »

mit nézzek a szénkefén? És mit kell látnom, ha rossz? Smiley És ettől még mehetek, vagy ne?
mehetsz vele, de nem árt ha beteszel a kocsiba még egy aksit tarcsiba.
Autóvillanyász a jó megoldás... elég nehéz néha megtalálni az ilyen gebasz okát...  ami legtöbbször nagyon egyszerű kis probléma...
Nem elérhető Tomek
Hozzászólások: 206


« Hozzászólás #84893 Dátum: 2010 Szeptember 23, 21:15:31 »

nem mechanikus a  fesszab az autójában!  Grin Wink

szénkefék esetleg a generátorban?? jobb ötletem így nekem sincs.
mit nézzek a szénkefén? És mit kell látnom, ha rossz? Smiley És ettől még mehetek, vagy ne?


VW 1200 De Luxe
Sompi
« Hozzászólás #84892 Dátum: 2010 Szeptember 23, 21:06:03 »

Szerintem csak a visszajelzővel van gáz, pláne ha van töltés akkor mehetsz.

A fesz szabályzóban (mechanikus) van egy furfangos kis kör, onnan jön a töltésjelző. Szerintem ez rossz neked.

nem mechanikus a  fesszab az autójában!  Grin Wink

szénkefék esetleg a generátorban?? jobb ötletem így nekem sincs.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #84891 Dátum: 2010 Szeptember 23, 20:50:37 »

http://ratro.blog.hu/2010/09/23/elotte_utana_15
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #84890 Dátum: 2010 Szeptember 23, 20:24:02 »

www.snuffy.hu

<beszúrt kép törölve>

 Evil
hozzá ilyet, szombaton kipróbálom

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #84889 Dátum: 2010 Szeptember 23, 20:23:19 »

Valamit már láttam, de sose tudom, hogy lehet odajutni. Legalább az aláírásodba betehetnéd.

ez itt az egyik képem. ide szeretnél jutni? érdeklődj a főszereplőtől, merre kell menni, hogy odajuss...  Grin



Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #84888 Dátum: 2010 Szeptember 23, 20:19:26 »

Na jó, ha ennyire harcolsz érte, egyszer beleülhetsz.  Cheesy
Pityubá is ült már benne, igaz csak hátul. Sőt egyszer majdnem haza is hozatta velem magát Tbányáról, már bent is volt féllábbal, de rájött, hogy égetné a seggét és inkább kiszállt.  Cheesy

márminthogy mibe üljek bele? amibe a Pityubácsi?

azt már nem, családos ember vagyok, vagy mifene. próbálkozz mással, ha kérhetem...  Wink Grin
1303LS
« Hozzászólás #84887 Dátum: 2010 Szeptember 23, 20:17:56 »


és te láttad az én képeim?  Wink
Valamit már láttam, de sose tudom, hogy lehet odajutni. Legalább az aláírásodba betehetnéd.
1303LS
« Hozzászólás #84886 Dátum: 2010 Szeptember 23, 20:14:45 »

láttam a képet.
és te láttad az én képeim?  Wink
na a forresztgamp meg a dzsurasszikpark óta nem hiszek a szememnek (ugyanezt sztálinék is művelték, de nem politizálok).
szóval nekem egy kép nem jelent semmit.  Wink Cheesy
Na jó, ha ennyire harcolsz érte, egyszer beleülhetsz.  Cheesy
Pityubá is ült már benne, igaz csak hátul. Sőt egyszer majdnem haza is hozatta velem magát Tbányáról, már bent is volt féllábbal, de rájött, hogy égetné a seggét és inkább kiszállt.  Cheesy
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #84885 Dátum: 2010 Szeptember 23, 20:07:30 »

Láttad a képet?  Cool Grin
Tudod mi a kókány?  Wink Segítsek?  Evil Grin

láttam a képet.
és te láttad az én képeim?  Wink
na a forresztgamp meg a dzsurasszikpark óta nem hiszek a szememnek (ugyanezt sztálinék is művelték, de nem politizálok).
szóval nekem egy kép nem jelent semmit.  Wink Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #84884 Dátum: 2010 Szeptember 23, 20:04:06 »

Őszintén kívánom, hogy nagyon rövid időn belül legyen ennél sokkal nagyobb örömöd!
A kicsi dolgoknak is örülni kell.  Cheesy Szívgyógyszer.  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #84883 Dátum: 2010 Szeptember 23, 20:03:14 »

Láttad a képet?  Cool Grin
Tudod mi a kókány?  Wink Segítsek?  Evil Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #84882 Dátum: 2010 Szeptember 23, 20:00:38 »

szerintem után

akkor jó a 14V
Oldalak: 1 ... 1419 1420 1421 1422 1423 [1424] 1425 1426 1427 1428 1429 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.196 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.