www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 04:59:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 342 343 344 345 346 [347] 348 349 350 351 352 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 29298903 alkalommal)
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #127947 Dátum: 2014 április 07, 20:39:49 »

Szerbusztok!

Egy kis idő beletelt, mire idetaláltam... már sok típust és fórumait végig járva, azt hittem hogy a Bogár fun-ok, mind egy helyen egy kluban tömörülnek majd... de látom megannyi helyen van az országban külön klub és azoknak is van fóruma... igyekeztem megtalálni a talán központinak találhatót, így kerültem végül ide  Grin
Szóval egy szó mint 100, egyszer csak bekattant valami, és elkezdtem nézni a Bogarakat... talán ebben szerepe van az öreg bogárnak, aki az ablak alatt megy el a bácsikával az utcában naponta, csodálatos motor hanggal... öröm lesni ahogy lelassít a fekvőrendőrnél Cheesy
Volt már pár régi autóm, ezek fiatok voltak... amikkel volt, hogy heti sok sok kilométert megtettem (500-600km), de maga a technológia nem volt alkalmas sok sok pénz teljes felújítások után sem arra hogy ne állandó állítgatással teljenek a kilométerek. Bár mondjuk ezt a csizmások hibájának  Grin
Sokat mondták, a bogár az más! Ott egyszer gyújtás, szelephézag és vígan elmegy 5-10 ezret állítgatás nélkül, stabil megbízható motor, egyszerű de nagyszerű technológia  Cool
Már megint, elkanyarodtam... visszatérve, elkezdtem nézegetni a bogarakat, az terv egy nagy nyaralás lenne a csöppséggel és a páromnak jött az ötlet, hogy ezen az úton egy bogár legyen a társunk és mióta nincs hobby autónk nem tud mit szétszedni amit nehezen rakhatok össze   Cool Egyenlőre még nem tudom elhelyezni korszakokba, motorok, kacni szerint őket... de igyekszek pótolni a hiányosságokat, bár igazából nem találtam még rendes összefoglalót, bár ezen az oldalon sok érdekes cikk van!
Ahogy nézegettem a kínálatot, azt tapasztaltam hogy 5-600 között vagy túlértékelt roncsok vannak, vagy hozzá nem értő kereskedő probál manipulálni motorgenerálként egy olajcserét... persze mondhatnánk ez minden autóra igaz lehet.  Grin
Találtam egy számomra árban, és kinézetben megfelelő autót, ami nem tökéletes, nem is múzeumi darab... de esztétikailag elfogadható, motorja, futóműve tényleg felújított, és van még benne  annyi szusz, hogy adjon élményeket melyeket egy jó gazda meghálál neki.
Pár régi autó után rájöttem, hogy egy felújításnak csak úgy van értelme ha előtte olyan élményeket gyűjtesz magadba, amik a hosszú nehéz felújítás alatt is kitartanak és emlékeztetnek miért is csinálod azt... már sajnos volt hogy belefutottam homokfúvás, szinter, galvanizálás, gyöngyözésbe... és a végén mire összeállt volna elég lett az egészből, mert előtte az autónak nem volt múltja... csak arra emlékeztem mennyi nehézséget jelent a rendbehozatala Cry
Ez az autó egy kellemes megjelenésű, normális gazdával aki őszintének tűnő, és elfogadható árú.. arra amire venném, egy kis nosztalgia autózás, nyaralás, találkozó, szerelgetés, majd garázs. Grin Nem tökéletes, és tudom a cikkben a jobb a drágább de nem mindig alapon, ez lehet egy befutó kiskocsi. Hogy a jövőben a típusba beleszeretve felújítás lesz-e a sorsa azt nem tudom, de kíváncsi vagyok a véleményetekre, és örömmel fogadom tanácsotok, tapasztalatok, észrevételeiteket Cool Nekem nagyon tetszik ahogy van:) Bár belsőre nincsen kép de majd kapok, eredetileg a perec kormányos volt az álom Embarrassed

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_kafer_1200_de_luxe-7655043

Előre elnézést kérek, azért ha sokat kérdezek, vagy valamit nem tudok... de idővel bízom benne ez változik! És ha mondtok egy olyan alkalmat, amikor összejöttök és esetleg megismerhetőek vagytok személyesen, szívesen elmennénk Cheesy
Szívesen vennék személyesen megismerhető Budapesti Bogarasokat akiknél megnézhető egy bogár és lenne kedvük minket bevezetni ebbe a világba.. mi a 16. kerületbe lakunk  Wink
Szép estét nektek!
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 07, 20:43:16 írta Herbie »
1303LS
« Hozzászólás #127946 Dátum: 2014 április 07, 20:26:35 »


a vizsgáztatás szempontjait kérd meg hogy írják le,
Na ez jó lesz....  Grin
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #127945 Dátum: 2014 április 07, 19:42:17 »

én is ma kaptam- és tegnapra szólt..
 a fiam egész pénteken próbált interneten átjelentkezni egy pesti szavazókörbe de hogy -hogynem nem működött egész nap  a rendszer..
még jó hogy du.4ig lehetett volna...



Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #127944 Dátum: 2014 április 07, 19:26:07 »

Van gyári kinézetű mexikóim, de Stockholmban. :-(

vki?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #127943 Dátum: 2014 április 07, 19:19:05 »

vki?
80' mexikói OT-s bogár errefelé sztem nincs
OT-s bogár az van, csak általában régebbi évjárat
a vizsgáztatás szempontjait kérd meg hogy írják le, ez nem évjáratfüggő
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #127942 Dátum: 2014 április 07, 18:14:28 »

Én meg a fától indultam.
A colos deszta 25,a háromnegyedes 19mm.

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #127941 Dátum: 2014 április 07, 18:12:05 »

akkor a 32-es az ötnegyedes... legyen! Cheesy
nem vagyok csöves, csak öntözőket szerelek Cheesy

Én meg a fától indultam.
A colos deszta 25,a háromnegyedes 19mm.

Tóth Zoltán
Nem elérhető bogarkmet
Hozzászólások: 5

« Hozzászólás #127940 Dátum: 2014 április 07, 18:11:51 »

koszi az infokat. sajnos az az idopont pont nem jo nekunk.
a rovid story annyi, hogy edesapam pont most ujit fel egy 80-as bogarat, ot vizsgaval kapcsolatban lett volna par kerdese, meg meg szeretett volna nezni vmi hasonlo evjaratu autot, lefotozni..hogy meg is legyen vmi viszonyitasi alap a felujitashoz.
tehat ha van vkinek hasonlo evjaratu (ez egy mexikoi, 1980-as, 1184ccm) autoja es hajlando egy fel orat raaldozni hogy megmutassa, akkor dobjon egy emailt ram pls.
koszonom!

vki?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #127939 Dátum: 2014 április 07, 18:08:53 »

19mm lesz az a 25.
akkor a 32-es az ötnegyedes... legyen! Cheesy
nem vagyok csöves, csak öntözőket szerelek Cheesy

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #127938 Dátum: 2014 április 07, 18:07:36 »

a háromnegyedes pedig, ha nem tévedek 25-ös!
19mm lesz az a 25.

Tóth Zoltán
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #127937 Dátum: 2014 április 07, 18:06:30 »

Nem ereszt át, a vízoszlop megáll, a talpszelepet kiszerelt állapotban megfújtam/megszívtam. Átnézem mégegyszer a tömítetlenségeket, plusz min. 3/4 collra csökkentem a hosszú szívócső átmérőjét.

a visszacsapó szelepen a nyilacska merre mutat? Cheesy

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #127936 Dátum: 2014 április 07, 18:05:47 »

Nem ereszt át, a vízoszlop megáll, a talpszelepet kiszerelt állapotban megfújtam/megszívtam. Átnézem mégegyszer a tömítetlenségeket, plusz min. 3/4 collra csökkentem a hosszú szívócső átmérőjét.

a háromnegyedes cső az kissé kicsinykének tűnik nekem! én az ilyen szivattyúkat 32-es csővel szerelem! a háromnegyedes pedig, ha nem tévedek 25-ös! Lehet, ez is probléma! de én akkor is valami tömítetlenségre gondolok, ha a szivattyú biztosan jó! feltételezem, hogy biztosan jó! 

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #127935 Dátum: 2014 április 07, 16:27:29 »

Ha habzik a KIJÖVŐ víz akkor az nem a vízoszlop megszakadása miatt van. A semmi (vákuum) nem habzik.
Az 5,9-6 méter az a víztükör? Vagy le kell vonni ebből a víz alá merült csődarabot.
Másik.
Én mindenképpen valami készséggel (akár egy dróton ferdén) belelógatnám a víztükör fölé 2méteren belülre a szivattyút és onnan NYOMNÁM fel a vizet.
Ha megnézel különböző szivattyúk szállítási jelleggörbéjét látni fogod, hogy a nyomómagasság nagyságrenddel kisebb hozamveszteséget okoz, mint a szívómagasság. Centrifugálszivattyúkról beszélek.
Ja azt el is felejtettem, hogy azérti s jó ha lent a szivattyú, mert ha van pici szivárgás akkor a nyomóágban marad annyi víz, hogy 1-2 napig nem szalad le a szivattyúig. Vagy az automata szórófejek is elengedik a vizet és ha a rendszer legmagasapp pontja a szivattyú (kút teteje) akkor a legkisebb levegő is rögtön oda fog vándorolni.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #127934 Dátum: 2014 április 07, 16:15:55 »

Most a Istenért sem találok hagyományos buta centrifugálszivattyú szállítási görbét aminél a szívómagasságot is rajzolják.
eddig nyomta kisebb ármérőjű szívócsővel. Akkor biza csere.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #127933 Dátum: 2014 április 07, 16:06:01 »

Most a Istenért sem találok hagyományos buta centrifugálszivattyú szállítási görbét aminél a szívómagasságot is rajzolják.
gugli
http://www.monarda.hu/helpdesk.htm



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #127932 Dátum: 2014 április 07, 15:52:54 »

Ha habzik a KIJÖVŐ víz akkor az nem a vízoszlop megszakadása miatt van. A semmi (vákuum) nem habzik.
Az 5,9-6 méter az a víztükör? Vagy le kell vonni ebből a víz alá merült csődarabot.
Másik.
Én mindenképpen valami készséggel (akár egy dróton ferdén) belelógatnám a víztükör fölé 2méteren belülre a szivattyút és onnan NYOMNÁM fel a vizet.
Ha megnézel különböző szivattyúk szállítási jelleggörbéjét látni fogod, hogy a nyomómagasság nagyságrenddel kisebb hozamveszteséget okoz, mint a szívómagasság. Centrifugálszivattyúkról beszélek.
Most a Istenért sem találok hagyományos buta centrifugálszivattyú szállítási görbét aminél a szívómagasságot is rajzolják.
1303LS
« Hozzászólás #127931 Dátum: 2014 április 07, 15:40:40 »

hogy értelmesen be tudjam fordítani a szívószárat a kútba függőleges irányban.
A kútgyűrű tetejébe egy kb 6 cm átmérőjű lyuk van vésve.
Ha habzik a KIJÖVŐ víz akkor az nem a vízoszlop megszakadása miatt van. A semmi (vákuum) nem habzik.
Az 5,9-6 méter az a víztükör? Vagy le kell vonni ebből a víz alá merült csődarabot.
Másik.
Én mindenképpen valami készséggel (akár egy dróton ferdén) belelógatnám a víztükör fölé 2méteren belülre a szivattyút és onnan NYOMNÁM fel a vizet.
Ha megnézel különböző szivattyúk szállítási jelleggörbéjét látni fogod, hogy a nyomómagasság nagyságrenddel kisebb hozamveszteséget okoz, mint a szívómagasság. Centrifugálszivattyúkról beszélek.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #127930 Dátum: 2014 április 07, 15:21:07 »

kikapcsolt állapotban, tekerd ki a légtelenítő csavart, azon keresztül, töltsd fel színültig vízzel és kb 5 perc múlva nézz rá, hogy csökkent-e a szint. Ha csökkent, akkor a visszacsapó szelep átereszt! Ha ez így van, akkor hiába töltögeted, mindig levegő lesz a csőben, ha 5 percig nem használod! a légtelenítő kis O gyűrűje is megvan? ott is szívhat falsot! ehhez a jelenséghez bőven elég egy rosszul tömített alkatrész! esetleg még a visszacsapó szelep irányát nézném meg, hogy jól szerelted-e be!
Nem ereszt át, a vízoszlop megáll, a talpszelepet kiszerelt állapotban megfújtam/megszívtam. Átnézem mégegyszer a tömítetlenségeket, plusz min. 3/4 collra csökkentem a hosszú szívócső átmérőjét.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #127929 Dátum: 2014 április 07, 13:57:42 »

Nem vontam kétségbe az olvasási vagy szövegértéki képességedet, csak azért mondtam, hogy lehet az európai parlamenti választásra vonatkozik, mert hivatalosan is mától kapják meg az emberek, és én is elsőre azt hittem, hogy a tegnapira vonatkozik, mert nem olvastam el eléggé, annyira megrökönyödtem, hogy utólag küldik....miközben nem is Smiley

Tóth Zoltán
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #127928 Dátum: 2014 április 07, 13:46:43 »

Elsö olvasásra meg szoktam érteni a dolgokat!
De elolvastam mégegyszer,és nem az europai parlamenti választásról szólt.

Nem vontam kétségbe az olvasási vagy szövegértéki képességedet, csak azért mondtam, hogy lehet az európai parlamenti választásra vonatkozik, mert hivatalosan is mától kapják meg az emberek, és én is elsőre azt hittem, hogy a tegnapira vonatkozik, mert nem olvastam el eléggé, annyira megrökönyödtem, hogy utólag küldik....miközben nem is Smiley

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #127927 Dátum: 2014 április 07, 13:42:17 »

Elsö olvasásra meg szoktam érteni a dolgokat!
De elolvastam mégegyszer,és nem az europai parlamenti választásról szólt.

Tóth Zoltán
Nem elérhető bogarkmet
Hozzászólások: 5

« Hozzászólás #127926 Dátum: 2014 április 07, 13:40:14 »

Gyere ki a Rajzásra (jobb felül hirdoboz), ott lesz sok. Az enyémet körbenézheted, ha akarod.

koszi az infokat. sajnos az az idopont pont nem jo nekunk.
a rovid story annyi, hogy edesapam pont most ujit fel egy 80-as bogarat, ot vizsgaval kapcsolatban lett volna par kerdese, meg meg szeretett volna nezni vmi hasonlo evjaratu autot, lefotozni..hogy meg is legyen vmi viszonyitasi alap a felujitashoz.
tehat ha van vkinek hasonlo evjaratu (ez egy mexikoi, 1980-as, 1184ccm) autoja es hajlando egy fel orat raaldozni hogy megmutassa, akkor dobjon egy emailt ram pls.
koszonom!
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #127925 Dátum: 2014 április 07, 13:39:19 »

2 perce hozta a postás az értesitöt,hogy tegnap hova kell mennünk szavazni! Grin


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #127924 Dátum: 2014 április 07, 13:18:29 »

Add fel elsőbbségivel!  Evil
Már a drágám "iktatta"! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #127923 Dátum: 2014 április 07, 13:15:58 »

2 perce hozta a postás az értesitöt,hogy tegnap hova kell mennünk szavazni! Grin

Add fel elsőbbségivel!  Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #127922 Dátum: 2014 április 07, 12:49:51 »

2 perce hozta a postás az értesitöt,hogy tegnap hova kell mennünk szavazni! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #127921 Dátum: 2014 április 07, 05:18:45 »

hogy értelmesen be tudjam fordítani a szívószárat a kútba függőleges irányban.
A kútgyűrű tetejébe egy kb 6 cm átmérőjű lyuk van vésve.
kikapcsolt állapotban, tekerd ki a légtelenítő csavart, azon keresztül, töltsd fel színültig vízzel és kb 5 perc múlva nézz rá, hogy csökkent-e a szint. Ha csökkent, akkor a visszacsapó szelep átereszt! Ha ez így van, akkor hiába töltögeted, mindig levegő lesz a csőben, ha 5 percig nem használod! a légtelenítő kis O gyűrűje is megvan? ott is szívhat falsot! ehhez a jelenséghez bőven elég egy rosszul tömített alkatrész! esetleg még a visszacsapó szelep irányát nézném meg, hogy jól szerelted-e be!

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #127920 Dátum: 2014 április 06, 23:49:33 »

hogy értelmesen be tudjam fordítani a szívószárat a kútba függőleges irányban.
A kútgyűrű tetejébe egy kb 6 cm átmérőjű lyuk van vésve.
Értem. Azt hittem, hogy a tetején van kivezetve. A 3 könyök miatt kéne mennie, eddig bírta a szivattyú?

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #127919 Dátum: 2014 április 06, 23:37:56 »

Itt?

Minek annyi könyök?

hogy értelmesen be tudjam fordítani a szívószárat a kútba függőleges irányban.
A kútgyűrű tetejébe egy kb 6 cm átmérőjű lyuk van vésve.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 06, 23:39:40 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #127918 Dátum: 2014 április 06, 23:23:49 »

Jó faszán szétoffolom a topikot, de hol a búbánatban kérdezzem? Smiley
Itt?

Minek annyi könyök?

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #127917 Dátum: 2014 április 06, 12:52:07 »

Gyere ki a Rajzásra (jobb felül hirdoboz), ott lesz sok. Az enyémet körbenézheted, ha akarod.

udv
bogar ot-s vizsgaztatassal kapcsolatban lenne par kerdesem. van vkinek ot vizsgas bogara amit esetleg meg lehetne nezni szemelyesen? Kecskemet, Budapest vagy esetleg tavolabb is jo lehet.
koszi a segitseget

Nem elérhető bogarkmet
Hozzászólások: 5

« Hozzászólás #127916 Dátum: 2014 április 06, 12:11:11 »

udv
bogar ot-s vizsgaztatassal kapcsolatban lenne par kerdesem. van vkinek ot vizsgas bogara amit esetleg meg lehetne nezni szemelyesen? Kecskemet, Budapest vagy esetleg tavolabb is jo lehet.
koszi a segitseget
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #127915 Dátum: 2014 április 06, 10:00:27 »

azért ez milyen okosan ki van találva
lakcimváltozás miatt ki kell cserélni  a forgalmit..
6000...
két autó a családban  rögest 12ezer
és a semmiért...

Nekünk 2 autó, motor, utánfutó. 2 éve költöztünk. A bogár forgalmiban még a kettővel ez előtti cím van.  Tongue
Nyáron teszek az autóra v.horgot, akkor is csere.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #127914 Dátum: 2014 április 04, 21:43:35 »

azért ez milyen okosan ki van találva
lakcimváltozás miatt ki kell cserélni  a forgalmit..
6000...
két autó a családban  rögest 12ezer
és a semmiért...
leszarod és majd ha betelt a forgalmi, akkor cseréled.
így megy ez.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #127913 Dátum: 2014 április 04, 21:39:46 »

hát akkor várnék más tippet..

Autoplastic-a kft bp

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #127912 Dátum: 2014 április 04, 21:30:19 »

azért ez milyen okosan ki van találva
lakcimváltozás miatt ki kell cserélni  a forgalmit..
6000...
két autó a családban  rögest 12ezer
és a semmiért...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #127911 Dátum: 2014 április 04, 13:36:05 »

Nem kellett forgalmit cserélni 6000-ért?
Közölte velem a kisasszony,hogy müszakival együtt történt a szinváltozás,ezért "hivatalból" cserés a forgalmi.
Fizettem 585ft-ot a matricáért és vigyorogva távoztam! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #127910 Dátum: 2014 április 04, 12:58:00 »

hát akkor várnék más tippet..
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #127909 Dátum: 2014 április 04, 10:45:01 »

pedig ügyes voltál
most is ügyes vagyok csak most mással szivatom magam Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #127908 Dátum: 2014 április 04, 10:40:35 »

De így 5 évvel tovább fog élni.

remélem legalább is az idegeskedés miatt biztos ,amúgy az oldószer még a rákot is kiöli az emberből Grin
sajnos a gyanta ára amikor kezdtem 270ft volt kilója most ezer fölött jár .A hűtőkamionos meg fuvarozó cégek eltüntek a környékről. a tuningos csávók meg ármáni öltönyt szeretnének tescos áron. Arról nem beszélve hogy egy tenyérnyi ragasztás után 1napig takaríthatom a műhelyt a portól meg az üvegszáltól. dióhéjban ennyi  Undecided

Oldalak: 1 ... 342 343 344 345 346 [347] 348 349 350 351 352 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.174 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.