www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 08, 13:59:01
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921276
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Oldalak:
1
...
301
302
303
304
305
[
306
]
307
308
309
310
311
...
3545
Szerző
Téma: Szóljatok ide (Megtekintve 29220053 alkalommal)
Typ117
Hozzászólások: 18495
1969
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #129587 Dátum:
2014 Július 04, 11:13:24 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Július 04, 11:08:44
Ez a leírás melyik biztosító ÁSZF-ben szerepel?
Vagy esetleg melyik jogszabályon alapul a leírásod?
és ki fogja eldönteni hogy kifizeti-e a NOS cuccot a biztosító és egyáltalán az volt-e a kocsin. mert simán átmehet utángyártott lökőssel is ha szép, gondolom
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #129586 Dátum:
2014 Július 04, 11:08:44 »
Idézetet írta: vetart - 2014 Július 04, 10:20:01
A muzeális minősített autó műtárgy, nincs konkrét piaci értéke, nem avul, magyarul számlára megcsináltatod X millióért, és a biztosító kénytelen téríteni, teljes áron. Nincs totálkár, gazdasági totálkár sincs, csak akkor kell alkudozni a kocsi értékéről, ha konkrétan fizikailag megsemmisül és
Ez a leírás melyik biztosító ÁSZF-ben szerepel?
Vagy esetleg melyik jogszabályon alapul a leírásod?
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129585 Dátum:
2014 Július 04, 10:51:53 »
Idézetet írta: kipe - 2014 Július 04, 10:49:12
pont ez jutott nekem is az eszembe erről, nem fogjuk megúszni és valahol kell is ez (…)
A szomorú tapasztalat azonban az, hogy vezéreink megnézik hogy csinálják ezt külföldön (egyébként ott kint jól működő rendszereket vizsgálnak) összemazsolázzák belőle a nekik tetsző részleteket, és egybegyúrják egy új maszlaggá ami kiad egy használhatatlan bürokratikus sz@rt ami drága és csak egy lehúzós szívatás, aztán amikor hőbörgés van ellene falhasználói oldalról, akkor ártatlan szemekkel a pofánkba mondják, – dehát ez külföldön, az EU-ba is így megy
A cikk is írja (meg tudjuk is), hogy amopedautómintára lesz megcsinálva. Valamint eddig DRÁGA volt, ezért húzták, majd most olcsósítják.
Kíváncsi leszek rá.
Egyébként meg örülök neki én is.
kipe
Hozzászólások: 4100
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129584 Dátum:
2014 Július 04, 10:49:12 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Július 03, 20:14:12
alapvetően a kezdeményezés jó.
csak ahogy a srácokat ismerem, ezt is el fogják baszni.
kurvadrága lesz és sok macerával fog járni.
pont ez jutott nekem is az eszembe erről, nem fogjuk megúszni és valahol kell is ez (…)
A szomorú tapasztalat azonban az, hogy vezéreink megnézik hogy csinálják ezt külföldön (egyébként ott kint jól működő rendszereket vizsgálnak) összemazsolázzák belőle a nekik tetsző részleteket, és egybegyúrják egy új maszlaggá ami kiad egy használhatatlan bürokratikus sz@rt ami drága és csak egy lehúzós szívatás, aztán amikor hőbörgés van ellene falhasználói oldalról, akkor ártatlan szemekkel a pofánkba mondják, – dehát ez külföldön, az EU-ba is így megy
http://car-tarsak.blogspot.com/
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #129583 Dátum:
2014 Július 04, 10:20:01 »
Idézetet írta: VW T2b - 2014 Július 04, 05:29:31
Sankó kocsijával nincs baj, csak azzal, hogy mint új tulaj, kezdheti elölről az összes macerát az OT miatt. Ilyen értelemben számomra nem az OT lesz egy esetleges vételnél a mérvadó, hanem az, hogy mi van az első és a hátsó rendszám között.
Egy
valóban
OT minőségű autó simán át is megy az újbóli minősítésen. Az OT minősítés és az evvel járó előnyök a tulajdonoshoz kötődnek, ezért kell tulajdonosváltáskor újra elvinni az autót. Az okosság ebben nem az olcsó kötelező, meg a teljesítményadó hiánya, ahogy itt elhangzott, az nem tétel. Hanem az, hogy ha a sok léért felújított kocsidat rommá töri valaki, akkor a biztosító szépen avultatva a 30+-os autódat letotálozza, és ad 120 ezer forintot. A muzeális minősített autó műtárgy, nincs konkrét piaci értéke, nem avul, magyarul számlára megcsináltatod X millióért, és a biztosító kénytelen téríteni, teljes áron. Nincs totálkár, gazdasági totálkár sincs, csak akkor kell alkudozni a kocsi értékéről, ha konkrétan fizikailag megsemmisül és nem állítható helyre, ez pedig nagyon ritka.
Csak példaként:
A Karmannomhoz egy gyári NOS első sárvédő kb. 2-3 ezer Euró. Lökös 1 ezer. Doblemez, egyebek, még vagy 1-2 ezer. +lakatos munkadíj, fényezés, stb. Összejön 2-3 milla javítási ktség. Na, ez azért nem mindegy.
Köszönöm a lehetőséget, hogy ezt az itt, OT-s kocsit egyáltalán nem birtokló észt osztók tudtára adhattam. Ja, és ezt nem további viták generálása végett írtam le, hanem az igazság kedvéért.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #129582 Dátum:
2014 Július 04, 05:29:31 »
Idézetet írta: Imrüs - 2014 Július 03, 18:25:26
Sankó kocsijával nincs baj, csak azzal, hogy mint új tulaj, kezdheti elölről az összes macerát az OT miatt. Ilyen értelemben számomra nem az OT lesz egy esetleges vételnél a mérvadó, hanem az, hogy mi van az első és a hátsó rendszám között.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Rulezka
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #129581 Dátum:
2014 Július 03, 20:24:41 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Július 03, 15:45:01
szerintem te a cseh2-t nézed.
a lengőkar lehet eredeti, a gömbfejet meg a szilenteket valószínűleg már cserélték.
inkább a cseh2 mint a bhátú fórum
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129580 Dátum:
2014 Július 03, 20:14:12 »
Idézetet írta: 1303LS - 2014 Július 03, 16:54:39
http://www.origo.hu/auto/20140604-osszel-donthetnek-a-robogok-rendszamozasarol.html
alapvetően a kezdeményezés jó.
csak ahogy a srácokat ismerem, ezt is el fogják baszni.
kurvadrága lesz és sok macerával fog járni.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129579 Dátum:
2014 Július 03, 19:28:56 »
Idézetet írta: TBK001 - 2014 Július 03, 19:08:13
Felvettem a menetrögzítô kamerával a sárvári felvonulást, ahol elôttem ment a piros xarrá ültetett Bogár...
Bakker, AC /DC szólt a kocsiban, de az összes úthibát meghallottam, amin átment..
arról nem is beszélve hogy a porig ültetett fosgolf az egész menetet feltartotta még ki nem kerültük és otthagytuk a gecibe....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
TBK001
Hozzászólások: 29089
Road Force One
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129578 Dátum:
2014 Július 03, 19:08:13 »
Idézetet írta: tati - 2014 Július 03, 12:53:09
valahogy más országokban valahogy máshogy aszfaltoznak
.... és valahogy minden más
Felvettem a menetrögzítô kamerával a sárvári felvonulást, ahol elôttem ment a piros xarrá ültetett Bogár...
Bakker, AC /DC szólt a kocsiban, de az összes úthibát meghallottam, amin átment..
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129577 Dátum:
2014 Július 03, 18:26:02 »
Idézetet írta: TBK001 - 2014 Július 03, 07:21:53
Én, ha jól emlékszem, akkor talán a legkevésbé barbár megoldásnak azt láttam, ha drótból hajlítasz egy hurkot a drót végére, ami kicsivel nagyobb, mint a nyitó gombja... Óvatosan ki kell feszíteni az ajtó felső sarkát, hogy felülről le tudd engedni a drótót, amit óvatosan ráügyeskedsz a nyitógombra, megfeszíted és óvatosan felhúzod...
Igen,ez a megoldás,jól mondod Sanyi!
Imrüs
Hozzászólások: 2989
www.matraveteran.uw.hu
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #129576 Dátum:
2014 Július 03, 18:25:26 »
Idézetet írta: VW T2b - 2014 Július 02, 20:52:48
Ez így van. De! Két nappal ezelőtt vett Sankó barátom egy OT-s spar bogarat. Hiába OT-s és volna még rá 4,5 év műszaki, mint új tulaj újra kell minősíttetni, ezáltal vizsgáztatni is és még csak ekkor jön az ilyenkor szokásos átírási macera, illetve költségek. Teheti ahová akarja a minősítő plakettet, meg a rendszámot is. Ebben a formában nem tudom mennyit is ér eladásnál az OT rendszám, ha a kocsi valóban megfelel a szigorú követelményeknek. Ilyenformán gyakorlatilag semmit se ér, kezdheti az összes ügyintézést elölről az új tulaj.
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129575 Dátum:
2014 Július 03, 16:54:39 »
http://www.origo.hu/auto/20140604-osszel-donthetnek-a-robogok-rendszamozasarol.html
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #129574 Dátum:
2014 Július 03, 15:45:01 »
Idézetet írta: Rulezka - 2014 Július 03, 14:39:23
én értem miről beszélsz,de azért egy futómű ami 30+ éves a kocsi alatt az nehogy már nagyobb érték legyen, mint egy jó új/újszerű futómű?
azért ha egy 30 éves kocsit nézel és azt mondod még sose nyúltak hozzá pl: szilentek cseréje.... stb szinten sem.. hát.. ha elvinnéd futóműveshez bizti találnának azon is hibát... ami miatt majd szépen lógni fog ez+az illetve ferdén kopik majd a gumi stb....
a mozgó és kopó alkatrészek cseréje csak nem rondítanak bele abba, hogy a kocsid eredeti-e vagy sem...
én inkább újabb futómű alkatrészekbe ruháznék be, mint abba hogy a fényezés makulátlan legyen.. mert hiába esik rajta seggre a légy, ha műszaki téren nem 100% a több évtizedes futómű alkatrész a kocsidon
szerintem te a cseh2-t nézed.
a lengőkar lehet eredeti, a gömbfejet meg a szilenteket valószínűleg már cserélték.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Rulezka
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #129573 Dátum:
2014 Július 03, 14:39:23 »
Idézetet írta: LovasB - 2014 Július 03, 10:05:52
Sokaktól hallottam, akik felújítással foglalkoznak,hogy OT-ra gyári, ...
én értem miről beszélsz,de azért egy futómű ami 30+ éves a kocsi alatt az nehogy már nagyobb érték legyen, mint egy jó új/újszerű futómű?
azért ha egy 30 éves kocsit nézel és azt mondod még sose nyúltak hozzá pl: szilentek cseréje.... stb szinten sem.. hát.. ha elvinnéd futóműveshez bizti találnának azon is hibát... ami miatt majd szépen lógni fog ez+az illetve ferdén kopik majd a gumi stb....
a mozgó és kopó alkatrészek cseréje csak nem rondítanak bele abba, hogy a kocsid eredeti-e vagy sem...
én inkább újabb futómű alkatrészekbe ruháznék be, mint abba hogy a fényezés makulátlan legyen.. mert hiába esik rajta seggre a légy, ha műszaki téren nem 100% a több évtizedes futómű alkatrész a kocsidon
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129572 Dátum:
2014 Július 03, 14:03:46 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Július 02, 07:59:24
Meg lehet oldani ezt is, csak akarni kell:
igen, valahogy így :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129571 Dátum:
2014 Július 03, 12:53:09 »
Idézetet írta: Bill - 2014 Július 03, 10:53:29
Vazze, vagy kivágták, vagy tényleg nincsenek úthibák, meg se moccantak azok a "szarok"!
valahogy más országokban valahogy máshogy aszfaltoznak
.... és valahogy minden más
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bill
Hozzászólások: 8610
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129570 Dátum:
2014 Július 03, 10:53:29 »
Idézetet írta: tati - 2014 Július 03, 09:44:45
csak úgy:
http://www.youtube.com/watch?v=IOLnll9cBFk
Vazze, vagy kivágták, vagy tényleg nincsenek úthibák, meg se moccantak azok a "szarok"!
kormányzoo
Hozzászólások: 5804
redgear.hu
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129569 Dátum:
2014 Július 03, 10:17:34 »
Idézetet írta: Zoli - 2014 Július 03, 07:33:53
Vagy jó lehet a csomag-összekötő szalag duplán. Bedugod a B oszlopnál a gomb magasságában (ez a legnehezebb) Aztán csak a bal felét tolod, hogy kanyarodjon rá a gombra.
ez működik(műanyag pántoló szallagal)
LovasB
Hozzászólások: 2177
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #129568 Dátum:
2014 Július 03, 10:05:52 »
Idézetet írta: 1303LS - 2014 Július 03, 07:50:48
Valóban elég hülye helyzet. Nehéz eldönteni, hogy a tyúk vagy a tojás volt előbb.
Ez is olyan már, mint sokminden. Sok fillérb.... fosta a sok OT-st kis jattal megtoldva aztán szépen sorban jól megszigorították.
Ma már ott tart, hogy ha nincs szerencséd a 99%-os autó is elbukhat. Hol vagyunk már a 75%-os minősítéstől, mint megfelelttől, meg az elején megfogalmazott "irányelvtől"?
És megint csak a normálisabbja szív. a sok alvázszámhegesztő miatt kell a mai napig eredetvizsgát fizetnem nekem is, meg stb, stb... teljesen értelmetlen dolog.
Sokaktól hallottam, akik felújítással foglalkoznak,hogy OT-ra gyári, nem felújított autót nem is érdemes elvinni,mert úgyis mindenbe belekötnek, gyakorlatilag a csak 100%-ban felújítottakat nézik jó szemmel. Alkoss szobrot az autódból...
Az én esetemben: adott egy '83.szeptemberi gyártású Golf 2, 87 600 km-t futott, szinte teljesen gyári a fényezése (nem volt sérült, csak a tetőt, a csomagtérajtót és a motorháztetőt egy vékony rétegben átfújták,hogy miért azt nem tudom....), minimális felületi korrózió van az autón (osztrák volt, kavicspöttyök, parkolási karcolások a sárvédőíveken).
Ehhez az autóhoz még senki sem nyúlt, új szaga van a beltérnek (bár az ülés kicsit kopott,stb...), minden olyan,ahogy 30 éve kijött a gyárból.
Ha azt akarnám,hogy megfeleljen az OT elvárásoknak, pont elvesztené az eredeti mivoltát a szétszedéssel,fényezéssel,stb...
(Példa: a futómű elemek is felületi rozsdásak, de még látszik a lengőkaron a ráfestett cikkszám, jelölélek, ez számomra értékesebb mint egy full feketére újra szinterezett elem
)
Miért jobb nekik egy olyan autó amit már valaki szétszedett, és ki tudja milyen alkatrészekkel, vagy mennyire az eredeti, gyártáskori állapotára állított vissza?
Igazából jobban megérné normál rendszámot váltani rá reg.adóval, mert az OT szintre felújítás sokszorosa lenne annak, illetve mint írtam is, semmi sem maradna az eredetiségből.
http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129567 Dátum:
2014 Július 03, 09:51:25 »
Idézetet írta: Forest - 2014 Július 03, 09:29:46
nekem az eddig minden bogaramnál működött, hogy a pillangóablak két sarkát nyomogattam és egyszer cask elfordult a zár. Igaz, türelemjáték. nem kell azt várni, hogy kinyílik 2 perc alatt, de megvan egy idő után és semmi kár nem történik.
ilyen gondom a karmannal nem lesz.
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129566 Dátum:
2014 Július 03, 09:44:45 »
csak úgy:
http://www.youtube.com/watch?v=IOLnll9cBFk
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129565 Dátum:
2014 Július 03, 09:44:23 »
Idézetet írta: Forest - 2014 Július 03, 09:29:46
nekem az eddig minden bogaramnál működött, hogy a pillangóablak két sarkát nyomogattam és egyszer cask elfordult a zár. Igaz, türelemjáték. nem kell azt várni, hogy kinyílik 2 perc alatt, de megvan egy idő után és semmi kár nem történik.
kb illetve egy meghajlított dróttal lehet rásegíteni
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129564 Dátum:
2014 Július 03, 09:29:46 »
Idézetet írta: TBK001 - 2014 Július 03, 07:21:53
Én, ha jól emlékszem, akkor talán a legkevésbé barbár megoldásnak azt láttam, ha drótból hajlítasz egy hurkot a drót végére, ami kicsivel nagyobb, mint a nyitó gombja... Óvatosan ki kell feszíteni az ajtó felső sarkát, hogy felülről le tudd engedni a drótót, amit óvatosan ráügyeskedsz a nyitógombra, megfeszíted és óvatosan felhúzod...
A barbárabb megoldás, ha a pillangóablak fordítós zárát próbálod meg felfeszíteni... de ez csak a végső megoldás legyen!
nekem az eddig minden bogaramnál működött, hogy a pillangóablak két sarkát nyomogattam és egyszer cask elfordult a zár. Igaz, türelemjáték. nem kell azt várni, hogy kinyílik 2 perc alatt, de megvan egy idő után és semmi kár nem történik.
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #129563 Dátum:
2014 Július 03, 07:50:48 »
Idézetet írta: VW T2b - 2014 Július 02, 22:57:20
Elég hülye helyzet, amolyan tipikusan pénz behajtos, magyar.
Pedig pont nem így kéne ennek lenni, de nincs választási lehetőség, fizess magyar mindenért jó sokat.
Valóban elég hülye helyzet. Nehéz eldönteni, hogy a tyúk vagy a tojás volt előbb.
Ez is olyan már, mint sokminden. Sok fillérb.... fosta a sok OT-st kis jattal megtoldva aztán szépen sorban jól megszigorították.
Ma már ott tart, hogy ha nincs szerencséd a 99%-os autó is elbukhat. Hol vagyunk már a 75%-os minősítéstől, mint megfelelttől, meg az elején megfogalmazott "irányelvtől"?
És megint csak a normálisabbja szív. a sok alvázszámhegesztő miatt kell a mai napig eredetvizsgát fizetnem nekem is, meg stb, stb... teljesen értelmetlen dolog.
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129562 Dátum:
2014 Július 03, 07:49:55 »
Idézetet írta: batorit - 2014 Július 03, 07:47:09
https://www.youtube.com/watch?v=5YJzpaz0tmw
Jó film, küldtem is tovább, köszönöm.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
batorit
Hozzászólások: 1642
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129561 Dátum:
2014 Július 03, 07:47:09 »
Idézetet írta: VW T2b - 2014 Július 03, 07:09:04
???:
https://www.youtube.com/watch?v=5YJzpaz0tmw
Aki nem lép egyszerre......
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129560 Dátum:
2014 Július 03, 07:39:30 »
Idézetet írta: Zoli - 2014 Július 03, 07:33:53
A pillangó nekem összetört, nem jött le a zár. A rosszabbik hátsó-oldalsó ablak kédert vágtam körbe szikével. Vagy jó lehet a csomag-összekötő szalag duplán. Bedugod a B oszlopnál a gomb magasságában (ez a legnehezebb) Aztán csak a bal felét tolod, hogy kanyarodjon rá a gombra.
Tóni barátunk ettől se lesz boldogabb, de azért elmondom eme módszereket is, köszi.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129559 Dátum:
2014 Július 03, 07:34:13 »
Idézetet írta: TBK001 - 2014 Július 03, 07:21:53
Én, ha jól emlékszem, akkor talán a legkevésbé barbár megoldásnak azt láttam, ha drótból hajlítasz egy hurkot a drót végére, ami kicsivel nagyobb, mint a nyitó gombja... Óvatosan ki kell feszíteni az ajtó felső sarkát, hogy felülről le tudd engedni a drótót, amit óvatosan ráügyeskedsz a nyitógombra, megfeszíted és óvatosan felhúzod...
A barbárabb megoldás, ha a pillangóablak fordítós zárát próbálod meg felfeszíteni... de ez csak a végső megoldás legyen!
El is keseredik az ember, ha ezt megmondom neki. Talán befut még valami infó, addig meg csak gyakoroljon, hátha valakinek a kulcsa jó lesz.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129558 Dátum:
2014 Július 03, 07:33:53 »
Idézetet írta: VW T2b - 2014 Július 03, 07:09:04
Bogárba bezárt kocsikulcs nem barbár módon történő kicsalogatásával kapcsolatban hol található értelmes leírás? (Amikor már nem segít a bogaras társak kulcsa, meg a lapos végű csavarhúzó sem)
A pillangó nekem összetört, nem jött le a zár. A rosszabbik hátsó-oldalsó ablak kédert vágtam körbe szikével. Vagy jó lehet a csomag-összekötő szalag duplán. Bedugod a B oszlopnál a gomb magasságában (ez a legnehezebb) Aztán csak a bal felét tolod, hogy kanyarodjon rá a gombra.
http://hapsi96.blogspot.hu/
TBK001
Hozzászólások: 29089
Road Force One
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129557 Dátum:
2014 Július 03, 07:21:53 »
Idézetet írta: VW T2b - 2014 Július 03, 07:09:04
Bogárba bezárt kocsikulcs nem barbár módon történő kicsalogatásával kapcsolatban hol található értelmes leírás? (Amikor már nem segít a bogaras társak kulcsa, meg a lapos végű csavarhúzó sem)
Én, ha jól emlékszem, akkor talán a legkevésbé barbár megoldásnak azt láttam, ha drótból hajlítasz egy hurkot a drót végére, ami kicsivel nagyobb, mint a nyitó gombja... Óvatosan ki kell feszíteni az ajtó felső sarkát, hogy felülről le tudd engedni a drótót, amit óvatosan ráügyeskedsz a nyitógombra, megfeszíted és óvatosan felhúzod...
A barbárabb megoldás, ha a pillangóablak fordítós zárát próbálod meg felfeszíteni... de ez csak a végső megoldás legyen!
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129556 Dátum:
2014 Július 03, 07:09:04 »
Bogárba bezárt kocsikulcs nem barbár módon történő kicsalogatásával kapcsolatban hol található értelmes leírás? (Amikor már nem segít a bogaras társak kulcsa, meg a lapos végű csavarhúzó sem)
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
abes
Hozzászólások: 14985
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129555 Dátum:
2014 Július 02, 23:03:04 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Július 02, 21:54:33
En sem mondtam mast. :-)
Te én kész vagyok. Jó, hogy olvasnak csak az értelmezéssel és a megértéssel van a gond.
Én kiszálltam.
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #129554 Dátum:
2014 Július 02, 22:57:20 »
Idézetet írta: Rulezka - 2014 Július 02, 22:52:05
jól mondod
tehát az OT, gyakorlatilag semmit nem érne eladáskor
Elég hülye helyzet, amolyan tipikusan pénz behajtos, magyar.
Pedig pont nem így kéne ennek lenni, de nincs választási lehetőség, fizess magyar mindenért jó sokat.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Rulezka
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #129553 Dátum:
2014 Július 02, 22:52:05 »
Idézetet írta: VW T2b - 2014 Július 02, 20:52:48
Ez így van. De! Két nappal ezelőtt vett Sankó barátom egy OT-s spar bogarat. Hiába OT-s és volna még rá 4,5 év műszaki, mint új tulaj újra kell minősíttetni, ezáltal vizsgáztatni is és még csak ekkor jön az ilyenkor szokásos átírási macera, illetve költségek. Teheti ahová akarja a minősítő plakettet, meg a rendszámot is. Ebben a formában nem tudom mennyit is ér eladásnál az OT rendszám, ha a kocsi valóban megfelel a szigorú követelményeknek. Ilyenformán gyakorlatilag semmit se ér, kezdheti az összes ügyintézést elölről az új tulaj.
jól mondod
tehát az OT, gyakorlatilag semmit nem érne eladáskor
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129552 Dátum:
2014 Július 02, 21:54:33 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Július 02, 21:25:57
Pedig a vendéglátásban vannak [nyissz]
En sem mondtam mast. :-)
Buzi, aki fékez! :-)))
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129551 Dátum:
2014 Július 02, 21:25:57 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Július 02, 12:14:15
Pedig a vendéglátásban vannak olyan asztali palackhűtők,pezsgős vagy borosvödrök,amiknek anyaga vagy valamilyen kő,vagy pedig cserép,és úgy szolgálják fel őket,hogy előtte vagy hideg vízzel megnedvesítik,vagy eleve a felszolgálásig,hűtőben tárolják őket.De a hűtőben tároltat is be szokták vízezni.
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #129550 Dátum:
2014 Július 02, 20:52:48 »
Idézetet írta: BdE - 2014 Július 02, 20:40:45
Egyetértek. Én csak abból indulok ki, hogy ha szeretnék értékesíteni egy autót (motort, bármit) és annak jogosan "megkérem" az árát, akkor az adott cikk minden elemében közelítsen a (magasan kalkulált) vételárhoz.
Jelen esetben én biztosan OT rendszámot csináltatnék rá (függetlenül attól, hogy milyen költség), mert szerintem könnyebben értékesíthető lenne. Ha például van egy üdítőd, amin nincs feltüntetve, hogy kóser (de amúgy az), akkor ne várd, hogy a kóser célközönség is megvegye, hiszen nem egyértelmű. Nem minden esetben a bizonylat minősíti a terméket, de sokat nyom a latba.
Ez így van. De! Két nappal ezelőtt vett Sankó barátom egy OT-s spar bogarat. Hiába OT-s és volna még rá 4,5 év műszaki, mint új tulaj újra kell minősíttetni, ezáltal vizsgáztatni is és még csak ekkor jön az ilyenkor szokásos átírási macera, illetve költségek. Teheti ahová akarja a minősítő plakettet, meg a rendszámot is. Ebben a formában nem tudom mennyit is ér eladásnál az OT rendszám, ha a kocsi valóban megfelel a szigorú követelményeknek. Ilyenformán gyakorlatilag semmit se ér, kezdheti az összes ügyintézést elölről az új tulaj.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
BdE
Hozzászólások: 2263
Re: Öreg, vizes VW-k
«
Hozzászólás #129549 Dátum:
2014 Július 02, 20:40:45 »
Idézetet írta: VW T2b - 2014 Július 02, 20:01:16
Nekem csak egyszerű járműveim vannak, de szerintem nem a rendszám teszi az autót. Láttam már OT-st mely erősen megkérdőjelezhető volt és láttam sok nem OT-s járművet, amelyek hibátlanok voltak.
Egyetértek. Én csak abból indulok ki, hogy ha szeretnék értékesíteni egy autót (motort, bármit) és annak jogosan "megkérem" az árát, akkor az adott cikk minden elemében közelítsen a (magasan kalkulált) vételárhoz.
Jelen esetben én biztosan OT rendszámot csináltatnék rá (függetlenül attól, hogy milyen költség), mert szerintem könnyebben értékesíthető lenne. Ha például van egy üdítőd, amin nincs feltüntetve, hogy kóser (de amúgy az), akkor ne várd, hogy a kóser célközönség is megvegye, hiszen nem egyértelmű. Nem minden esetben a bizonylat minősíti a terméket, de sokat nyom a latba.
http://hogytessek.blog.hu/
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #129548 Dátum:
2014 Július 02, 20:01:22 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2014 Július 02, 19:56:47
A Forever után.
Tóth Zoltán
Oldalak:
1
...
301
302
303
304
305
[
306
]
307
308
309
310
311
...
3545
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...