www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 23:27:52
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921275
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
65
66
67
68
69
[
70
]
71
72
73
74
75
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3496097 alkalommal)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19524 Dátum:
2014 Január 16, 12:31:36 »
Idézetet írta: vetart - 2014 Január 16, 11:12:42
Hajszárítót is építettél bele?
kettőt
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19523 Dátum:
2014 Január 16, 11:12:42 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 13, 15:32:14
Matrox kész a gyújtásod holnap viszem (küldj telefonszámot)
Stunt meg callook erre fog recskázni este az egyik azért mert indukciós a másik azért mert csak finoman 33fokig húz nem fog tőle melegedni meg csörögni
Hajszárítót is építettél bele?
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19522 Dátum:
2014 Január 16, 10:35:09 »
Idézetet írta: stonemen - 2014 Január 16, 10:17:28
De mi a harcot szeretjük. :-))))))
www.tatinson.hu
www.kck.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19521 Dátum:
2014 Január 16, 10:17:28 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 16, 10:13:03
az embernek gondolom bedurrant a baltérde a végére
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19520 Dátum:
2014 Január 16, 10:13:03 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Január 16, 09:15:03
Es ezert kell jo attetelezesu valto
http://m.youtube.com/watch?v=MglOjnwqx5o
hát ez nagyonjó megnéztem mégegyszer le is töltöttem a picsába .
az embernek gondolom bedurrant a baltérde a végére
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19519 Dátum:
2014 Január 16, 09:37:03 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 16, 09:27:49
6sebeséges ? vagy fordított és 5?
Hewland mk9 5 sebesseges szekvencialis
2275 cc typ1 + cb performance EFI, kulso olajhuto
190 le, 7000-es szabalyzas
Bmw 630 fekek
Ezt lehet kihamozni a szovegekbol
Ir eg valamit a valtorol a fokozatokkal kapcsolatban, hogy 6-nak tunik, de 5..majd stunt leforditja, mert en nem ertem
Megfejtettem: 1-t csak hajtuben szur, ha azt 2-nek szamolod, akkor tunik 6-nak (forditott a kiosztasa)
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Január 16, 09:47:25 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19518 Dátum:
2014 Január 16, 09:27:49 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Január 16, 09:15:03
Es ezert kell jo attetelezesu valto
http://m.youtube.com/watch?v=MglOjnwqx5o
6sebeséges ? vagy fordított és 5?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19517 Dátum:
2014 Január 16, 09:15:03 »
Es ezert kell jo attetelezesu valto
http://m.youtube.com/watch?v=MglOjnwqx5o
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19516 Dátum:
2014 Január 16, 09:10:07 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Január 16, 09:00:57
http://m.youtube.com/watch?v=FnBXr4mDVxA
Ezért kell a 12 mp-es autókra kitámasztó (wheelie bar) a komolyabb versenyeken.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19515 Dátum:
2014 Január 16, 09:00:57 »
http://m.youtube.com/watch?v=FnBXr4mDVxA
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19514 Dátum:
2014 Január 16, 08:50:21 »
Idézetet írta: callook - 2014 Január 16, 06:26:16
Ez Scat? Jónak tűnik. A gagyinál van 3 bepréselés a golyó fészkének nyílásánál, ami idővel megnyúlik, aztán kipotyog a golyó :-S
körkörösen van bepréselve ,igen scat.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19513 Dátum:
2014 Január 16, 06:26:16 »
Ez Scat? Jónak tűnik. A gagyinál van 3 bepréselés a golyó fészkének nyílásánál, ami idővel megnyúlik, aztán kipotyog a golyó :-S
Idézetet írta: tati - 2014 Január 15, 21:16:53
de nagyon teccik
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19512 Dátum:
2014 Január 15, 21:32:03 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 15, 21:20:48
szerintem holnap délelőtt csinálok belőlük egy ilyet:
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19511 Dátum:
2014 Január 15, 21:20:48 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 15, 21:16:53
de nagyon teccik
szerintem holnap délelőtt csinálok belőlük egy ilyet:
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19510 Dátum:
2014 Január 15, 21:16:53 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 15, 10:34:43
de nagyon teccik
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19509 Dátum:
2014 Január 15, 10:34:43 »
Idézetet írta: StumRobi - 2014 Január 15, 10:10:06
www.tatinson.hu
www.kck.hu
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19508 Dátum:
2014 Január 15, 10:10:06 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 11, 20:34:33
Stum elvtárs jelentem a külsőszűrős szivattyú elfér!
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19507 Dátum:
2014 Január 15, 08:00:50 »
Úgy tudom van a forumosok között is valakinek ilyen motor.
Csak akkor meg esztergálni kell a hengerekből (kb. a két főtengely löketkülönbségének felével kell lerövidíteni azt, plusz figyelembe kell venni a sűrítési viszonynál kialakuló különbséget is) Aztán figyelni kell arra is, hogy a nagyon fiatal 1,2 blokkoknál a VW visszatért a kisebb blokk furatra, talán épp azért, hogy ne lehessen cserélgetni a hengereket!?
Egyébként jó pénzért lehet venni, direkt 1,2-re való 1,6 szettet ami már le van rövidítve és korrigálja a csapszeg helyzetet is. (pl. a Klein Turbonál van ilyen pakk)
Idézetet írta: gsattila - 2014 Január 15, 07:41:30
Az ikrek csináltak anno ilyen varázslást, de ebből kb. 1,5-ös motor lesz a főtengely miatt - ahogy Callook írta. Szerintem sem éri meg.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19506 Dátum:
2014 Január 15, 07:41:30 »
Az ikrek csináltak anno ilyen varázslást, de ebből kb. 1,5-ös motor lesz a főtengely miatt - ahogy Callook írta. Szerintem sem éri meg.
Idézetet írta: bruno - 2014 Január 15, 00:25:08
1.2-1.6 - os legyen. miket kell cserélni? nagy szelepes.Nem akarok itt regényt kezdeni,csak valaki hozzáértő írja meg. Ismerősömnek öszeraktak egyet pár éve mindennapos használatban van,de nekem tetszik,mert erős túramotor. baja nem volt még,bár az olajsártól a motort sem látni.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19505 Dátum:
2014 Január 15, 06:13:16 »
A blokkon kívül szinte mindent. Amíg az 1,3-nál ugyanaz a főtengely, hajtórudak és szinte csak a HD garnitúra cseréje is elegendő, addig 1,2-nél rövidebb a főtengely lökete, kisebbek a hajtórúd csapszegek, a hengerfejek kisszelepes szimplaszívósak. Annyi mindent kéne összevásárolni egyenként, hogy olcsóbb venni egy komplett bármilyen állapotú 1,3-1,6 motort. És akkor az a vásárolt motor már nagy olajfuratos is lehetne (1,2-ből is van, de kevés)
Idézetet írta: bruno - 2014 Január 15, 00:25:08
1.2-1.6 - os legyen. miket kell cserélni? nagy szelepes.Nem akarok itt regényt kezdeni,csak valaki hozzáértő írja meg. Ismerősömnek öszeraktak egyet pár éve mindennapos használatban van,de nekem tetszik,mert erős túramotor. baja nem volt még,bár az olajsártól a motort sem látni.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
bruno
Hozzászólások: 2428
30/833-3067
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19504 Dátum:
2014 Január 15, 00:25:08 »
1.2-1.6 - os legyen. miket kell cserélni? nagy szelepes.Nem akarok itt regényt kezdeni,csak valaki hozzáértő írja meg. Ismerősömnek öszeraktak egyet pár éve mindennapos használatban van,de nekem tetszik,mert erős túramotor. baja nem volt még,bár az olajsártól a motort sem látni.
Bruno
http://picasaweb.google.hu/simonjandzso
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19503 Dátum:
2014 Január 13, 21:57:00 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 13, 15:32:14
Matrox kész a gyújtásod holnap viszem (küldj telefonszámot)
Stunt meg callook erre fog recskázni este az egyik azért mert indukciós a másik azért mert csak finoman 33fokig húz nem fog tőle melegedni meg csörögni
Királyság! Írtam számot privátban de holnap felhívlak délelőtt!
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19502 Dátum:
2014 Január 13, 16:25:34 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 13, 15:32:14
Matrox kész a gyújtásod holnap viszem (küldj telefonszámot)
Stunt meg callook erre fog recskázni este az egyik azért mert indukciós a másik azért mert csak finoman 33fokig húz nem fog tőle melegedni meg csörögni
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19501 Dátum:
2014 Január 13, 15:59:33 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Január 12, 22:10:20
Ez a motor is korrekt lehet szvsz.
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?181879
Ennyi volt,már el is adták!
A jó vételek mindig hamar elkelnek!
abes
Hozzászólások: 14984
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19500 Dátum:
2014 Január 13, 15:38:51 »
Idézetet írta: stonemen - 2014 Január 13, 15:38:03
Az a ventillátor mit csinál? Meleget?
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19499 Dátum:
2014 Január 13, 15:38:03 »
Az a ventillátor mit csinál? Meleget?
Idézetet írta: tati - 2014 Január 13, 15:32:14
rendetlenség van a motorteremben
[/offtopic]
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19498 Dátum:
2014 Január 13, 15:32:14 »
Matrox kész a gyújtásod holnap viszem (küldj telefonszámot)
Stunt meg callook erre fog recskázni este az egyik azért mert indukciós a másik azért mert csak finoman 33fokig húz nem fog tőle melegedni meg csörögni
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19497 Dátum:
2014 Január 13, 13:26:57 »
Idézetet írta: Maresz - 2014 Január 13, 11:45:38
dridtre mert ott hosszabb idejig meg keresztbe...itt kissebb távok..sik terep...inkább forgoss..sürü fokozat az oké...
tesztelünk aztán eldöl
igen diszkos színű de járszos kocsiba jó.
am rövid váltó egy oldalról szerelhető
difi hegeszteve
uretán bak.
erösitett kiemeleö villa
uj szimeringek
majd meglátjuk meddig tart....
igen a képen még nincs kész co drot elfogyot
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Január 13, 13:31:54 írta Maresz
»
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19496 Dátum:
2014 Január 13, 12:25:12 »
Ilyet tettünk be, amikor a gyári kilyukadt. Azóta kerültek bele komolyabbak, ha visszakeresed, meglátod, milyenek. Viszont ez tényleg nagyon jól jött akkor, ott... Mindig lesz egy a kocsiban.
Visszakerestem:
http://www.suc.hu/SCATcso.htm
Idézetet írta: Dadan - 2014 Január 13, 11:27:49
A nyári túráról készült fényképen láttam, hogy Stone autójában ilyen harmónikacsövek vannak:
És volt vele probléma...
Ettől függtelenül érdemes ilyet venni, vagy ajánlott inkább a normál harmónikacső?
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Január 13, 12:26:46 írta stonemen
»
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19495 Dátum:
2014 Január 13, 11:59:43 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Január 13, 11:27:49
A nyári túráról készült fényképen láttam, hogy Stone autójában ilyen harmónikacsövek vannak:
És volt vele probléma...
Ettől függtelenül érdemes ilyet venni, vagy ajánlott inkább a normál harmónikacső?
ne csak aképeket nézd olvasd a szöveget is ,akkor megtudod miért vannak olyan csövek...
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19494 Dátum:
2014 Január 13, 11:45:38 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Január 13, 11:24:26
Szlalomra nem egy nyomatékosabb autó kell? Nekem azt mondták ott évek óta versenyzők, hogy sűrű fokozatkiosztás, és nyomatékos motor.
dridtre mert ott hosszabb idejig meg keresztbe...itt kissebb távok..sik terep...inkább forgoss..sürü fokozat az oké...
tesztelünk aztán eldöl
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19493 Dátum:
2014 Január 13, 11:36:51 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Január 13, 11:27:49
A nyári túráról készült fényképen láttam, hogy Stone autójában ilyen harmónikacsövek vannak:
És volt vele probléma...
Ettől függtelenül érdemes ilyet venni, vagy ajánlott inkább a normál harmónikacső?
Ennek csak az az előnye, hogy szép és berakható a hengerfej leszedése nélkül. Én nem szeretem és szükségmegoldásnak tekintem.
A CSP árul hasonló, de jó minőségűt, azonban az egy vagyon.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19492 Dátum:
2014 Január 13, 11:27:49 »
A nyári túráról készült fényképen láttam, hogy Stone autójában ilyen harmónikacsövek vannak:
És volt vele probléma...
Ettől függtelenül érdemes ilyet venni, vagy ajánlott inkább a normál harmónikacső?
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19491 Dátum:
2014 Január 13, 11:24:26 »
Idézetet írta: Maresz - 2014 Január 12, 20:53:37
120
szlalom bogárba w140
Szlalomra nem egy nyomatékosabb autó kell? Nekem azt mondták ott évek óta versenyzők, hogy sűrű fokozatkiosztás, és nyomatékos motor.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19490 Dátum:
2014 Január 13, 11:14:08 »
Idézetet írta: callook - 2014 Január 11, 12:32:42
Ne felejtsd el a "Jotkáem" rudazatodat sem!!
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/01/16-vintage-speed-jkm.html
Együtt vettük, nem felejtem, de ez sem egy mindennapos darab.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19489 Dátum:
2014 Január 13, 06:28:13 »
Semmi gond nem történik jó ideig ha gyári rugót használsz sportvezérműtengelyhez. Sőt ha valaki nem küldi durván, akkor soha sem történik emiatt semmi a motorral. Azt mondják a szeleplebegés amit észre sem veszel, több tízezer km után okozhat problémát a szelepüléknél, szelepeknél. Meg a gyenge rugóval használt vezérműtengelyt kiszerelve néhány tízezer km után tipikus kopás jellemzi. Gyári rúdtól sem szarik be egy-egy gyorsulás, erőltetett menet miatt, csak a görbülő rúd fordulaton vesz el a tengely emeléséből, ami adott esetben 1-2 minusz lóerőt jelent.
Motorok tervezésénél egy szükséges, de elégséges rugóerőre törekszenek (Ennek számítására oldalakat írnak a gépészeti könyvek), ami akkora, hogy a tőke, a vezérlés elemei pont le tudják követni a vezérműtengely bütykét (a teljes fordulatszám tartományban.) és amivel biztonságos szelepzárást tudnak biztosítani, de ennél nem több.
Idézetet írta: Maresz - 2014 Január 12, 22:40:36
Gyári rugo gyári rud gyári HIMBA szelepvég védőm volt és annyi sosem volt semmi gondom pedig kapta az ivett
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19488 Dátum:
2014 Január 13, 06:18:03 »
A Speedwell karbi szettnél volt anno bovdenes a rendszer, de problémásnak találták a szinkron állítást, tartást, mert a bovden tud nyúlni, igazodni, stb.
Idézetet írta: Narancs - 2014 Január 12, 22:10:20
Ez a motor is korrekt lehet szvsz.
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?181879
Rudazatokról már többször is volt szó itt a fórumon,viszont ilyen bowdenes verzióról kevésbé szerintem.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19487 Dátum:
2014 Január 12, 22:40:36 »
nekem w120 van és volt bent.
Gyári rugo gyári rud gyári HIMBA szelepvég védőm volt és annyi sosem volt semmi gondom pedig kapta az ivett
febi töke
verseny autoba már huzos és nem is a tengely..... a drága
amit akarok
egyenes fogazás
w140
dupla rugó
titán vagy cromo tányér
cromo rud
könnyű töke
....nyilván nem nyomatékos tura motorra pályázok:D
ehez már csak egy raklap lové kell
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19486 Dátum:
2014 Január 12, 22:37:08 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 12, 22:27:23
na ezér nem kérdeztünk
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19485 Dátum:
2014 Január 12, 22:27:23 »
Idézetet írta: Maresz - 2014 Január 12, 20:53:37
120
szlalom bogárba w140
na ezér nem kérdeztünk
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
65
66
67
68
69
[
70
]
71
72
73
74
75
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...