www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 23:37:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921275 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3496120 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19524 Dátum: 2014 Január 16, 12:31:36 »

Hajszárítót is építettél bele? Grin
kettőt

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #19523 Dátum: 2014 Január 16, 11:12:42 »

Matrox kész a gyújtásod holnap viszem (küldj telefonszámot)
Stunt meg callook  erre fog recskázni este az egyik azért mert indukciós a másik azért mert csak finoman 33fokig húz nem fog tőle melegedni meg csörögni Grin
Hajszárítót is építettél bele? Grin

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19522 Dátum: 2014 Január 16, 10:35:09 »

De mi a harcot szeretjük. :-)))))) 
Wink

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19521 Dátum: 2014 Január 16, 10:17:28 »

 
az embernek gondolom bedurrant a baltérde a végére  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19520 Dátum: 2014 Január 16, 10:13:03 »

Es ezert kell jo attetelezesu valto  Wink

http://m.youtube.com/watch?v=MglOjnwqx5o
hát ez nagyonjó megnéztem mégegyszer  le is töltöttem a picsába .
az embernek gondolom bedurrant a baltérde a végére  Grin

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #19519 Dátum: 2014 Január 16, 09:37:03 »

6sebeséges ? vagy fordított és 5?
Hewland mk9 5 sebesseges szekvencialis
2275 cc typ1 + cb performance EFI, kulso olajhuto
190 le, 7000-es szabalyzas
Bmw 630 fekek
Ezt lehet kihamozni a szovegekbol
Ir eg valamit a valtorol a fokozatokkal kapcsolatban, hogy 6-nak tunik, de 5..majd stunt leforditja, mert en nem ertem
Megfejtettem: 1-t csak hajtuben szur, ha azt 2-nek szamolod, akkor tunik 6-nak (forditott a kiosztasa)
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 16, 09:47:25 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19518 Dátum: 2014 Január 16, 09:27:49 »

Es ezert kell jo attetelezesu valto  Wink

http://m.youtube.com/watch?v=MglOjnwqx5o
6sebeséges ? vagy fordított és 5?

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #19517 Dátum: 2014 Január 16, 09:15:03 »

Es ezert kell jo attetelezesu valto  Wink

http://m.youtube.com/watch?v=MglOjnwqx5o

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19516 Dátum: 2014 Január 16, 09:10:07 »



Ezért kell a 12 mp-es autókra kitámasztó (wheelie bar) a komolyabb versenyeken.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #19515 Dátum: 2014 Január 16, 09:00:57 »

 Cool

http://m.youtube.com/watch?v=FnBXr4mDVxA

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19514 Dátum: 2014 Január 16, 08:50:21 »

Ez Scat? Jónak tűnik. A gagyinál van 3 bepréselés a golyó fészkének nyílásánál, ami idővel megnyúlik, aztán kipotyog a golyó :-S

körkörösen van bepréselve ,igen scat.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19513 Dátum: 2014 Január 16, 06:26:16 »

Ez Scat? Jónak tűnik. A gagyinál van 3 bepréselés a golyó fészkének nyílásánál, ami idővel megnyúlik, aztán kipotyog a golyó :-S

de nagyon teccik Shocked

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #19512 Dátum: 2014 Január 15, 21:32:03 »

szerintem holnap délelőtt csinálok belőlük egy ilyet:

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19511 Dátum: 2014 Január 15, 21:20:48 »

de nagyon teccik Shocked
szerintem holnap délelőtt csinálok belőlük egy ilyet:

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19510 Dátum: 2014 Január 15, 21:16:53 »

de nagyon teccik Shocked

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19509 Dátum: 2014 Január 15, 10:34:43 »


Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #19508 Dátum: 2014 Január 15, 10:10:06 »

Stum elvtárs jelentem a külsőszűrős szivattyú elfér!


30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19507 Dátum: 2014 Január 15, 08:00:50 »

Úgy tudom van a forumosok között is valakinek ilyen motor.  Cool Csak akkor meg esztergálni kell a hengerekből (kb. a két főtengely löketkülönbségének felével kell lerövidíteni azt, plusz figyelembe kell venni a sűrítési viszonynál kialakuló különbséget is) Aztán figyelni kell arra is, hogy a nagyon fiatal 1,2 blokkoknál a VW visszatért a kisebb blokk furatra, talán épp azért, hogy ne lehessen cserélgetni a hengereket!?
Egyébként jó pénzért lehet venni, direkt 1,2-re való 1,6 szettet ami már le van rövidítve és korrigálja a csapszeg helyzetet is. (pl. a Klein Turbonál van ilyen pakk)

Az ikrek csináltak anno ilyen varázslást, de ebből kb. 1,5-ös motor lesz a főtengely miatt - ahogy Callook írta. Szerintem sem éri meg.


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19506 Dátum: 2014 Január 15, 07:41:30 »

Az ikrek csináltak anno ilyen varázslást, de ebből kb. 1,5-ös motor lesz a főtengely miatt - ahogy Callook írta. Szerintem sem éri meg.

1.2-1.6 - os legyen. miket kell cserélni? nagy szelepes.Nem akarok itt regényt kezdeni,csak valaki hozzáértő írja meg. Ismerősömnek öszeraktak egyet pár éve mindennapos használatban van,de nekem tetszik,mert erős túramotor. baja nem volt még,bár az olajsártól a motort sem látni.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19505 Dátum: 2014 Január 15, 06:13:16 »

A blokkon kívül szinte mindent. Amíg az 1,3-nál ugyanaz a főtengely, hajtórudak és szinte csak a HD garnitúra cseréje is elegendő, addig 1,2-nél rövidebb a főtengely lökete, kisebbek a hajtórúd csapszegek, a hengerfejek kisszelepes szimplaszívósak. Annyi mindent kéne összevásárolni egyenként, hogy olcsóbb venni egy komplett bármilyen állapotú 1,3-1,6 motort. És akkor az a vásárolt motor már nagy olajfuratos is lehetne (1,2-ből is van, de kevés)

1.2-1.6 - os legyen. miket kell cserélni? nagy szelepes.Nem akarok itt regényt kezdeni,csak valaki hozzáértő írja meg. Ismerősömnek öszeraktak egyet pár éve mindennapos használatban van,de nekem tetszik,mert erős túramotor. baja nem volt még,bár az olajsártól a motort sem látni.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19504 Dátum: 2014 Január 15, 00:25:08 »

1.2-1.6 - os legyen. miket kell cserélni? nagy szelepes.Nem akarok itt regényt kezdeni,csak valaki hozzáértő írja meg. Ismerősömnek öszeraktak egyet pár éve mindennapos használatban van,de nekem tetszik,mert erős túramotor. baja nem volt még,bár az olajsártól a motort sem látni.

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #19503 Dátum: 2014 Január 13, 21:57:00 »

Matrox kész a gyújtásod holnap viszem (küldj telefonszámot)
Stunt meg callook  erre fog recskázni este az egyik azért mert indukciós a másik azért mert csak finoman 33fokig húz nem fog tőle melegedni meg csörögni Grin

Királyság!  Írtam számot privátban de holnap felhívlak délelőtt!

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19502 Dátum: 2014 Január 13, 16:25:34 »


Matrox kész a gyújtásod holnap viszem (küldj telefonszámot)
Stunt meg callook  erre fog recskázni este az egyik azért mert indukciós a másik azért mert csak finoman 33fokig húz nem fog tőle melegedni meg csörögni Grin

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19501 Dátum: 2014 Január 13, 15:59:33 »

Ez a motor is korrekt lehet szvsz.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?181879

Ennyi volt,már el is adták!

A jó vételek mindig hamar elkelnek!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #19500 Dátum: 2014 Január 13, 15:38:51 »

Az a ventillátor mit csinál? Meleget?

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19499 Dátum: 2014 Január 13, 15:38:03 »

Az a ventillátor mit csinál? Meleget?

rendetlenség van a motorteremben  Jezusom ... [/offtopic]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19498 Dátum: 2014 Január 13, 15:32:14 »

Matrox kész a gyújtásod holnap viszem (küldj telefonszámot)
Stunt meg callook  erre fog recskázni este az egyik azért mert indukciós a másik azért mert csak finoman 33fokig húz nem fog tőle melegedni meg csörögni Grin
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19497 Dátum: 2014 Január 13, 13:26:57 »

dridtre mert ott hosszabb idejig meg keresztbe...itt kissebb távok..sik terep...inkább forgoss..sürü fokozat az oké...
 tesztelünk aztán eldöl
igen diszkos színű de járszos kocsiba jó.

am rövid váltó egy oldalról szerelhető
difi hegeszteve
uretán bak.
erösitett kiemeleö villa
uj szimeringek

majd meglátjuk meddig tart....












igen a képen még nincs kész co drot elfogyot



« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 13, 13:31:54 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19496 Dátum: 2014 Január 13, 12:25:12 »

Ilyet tettünk be, amikor a gyári kilyukadt. Azóta kerültek bele komolyabbak, ha visszakeresed, meglátod, milyenek. Viszont ez tényleg nagyon jól jött akkor, ott... Mindig lesz egy a kocsiban.
Visszakerestem: http://www.suc.hu/SCATcso.htm

A nyári túráról készült fényképen láttam, hogy Stone autójában ilyen harmónikacsövek vannak:


És volt vele probléma...
Ettől függtelenül érdemes ilyet venni, vagy ajánlott inkább a normál harmónikacső?

« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 13, 12:26:46 írta stonemen »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19495 Dátum: 2014 Január 13, 11:59:43 »

A nyári túráról készült fényképen láttam, hogy Stone autójában ilyen harmónikacsövek vannak:


És volt vele probléma...
Ettől függtelenül érdemes ilyet venni, vagy ajánlott inkább a normál harmónikacső?

ne csak aképeket nézd olvasd a szöveget is ,akkor megtudod miért vannak olyan csövek...

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19494 Dátum: 2014 Január 13, 11:45:38 »

Szlalomra nem egy nyomatékosabb autó kell? Nekem azt mondták ott évek óta versenyzők, hogy sűrű fokozatkiosztás, és nyomatékos motor.
dridtre mert ott hosszabb idejig meg keresztbe...itt kissebb távok..sik terep...inkább forgoss..sürü fokozat az oké...
 tesztelünk aztán eldöl

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19493 Dátum: 2014 Január 13, 11:36:51 »

A nyári túráról készült fényképen láttam, hogy Stone autójában ilyen harmónikacsövek vannak:


És volt vele probléma...
Ettől függtelenül érdemes ilyet venni, vagy ajánlott inkább a normál harmónikacső?


Ennek csak az az előnye, hogy szép és berakható a hengerfej leszedése nélkül. Én nem szeretem és szükségmegoldásnak tekintem.

A CSP árul hasonló, de jó minőségűt, azonban az egy vagyon.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #19492 Dátum: 2014 Január 13, 11:27:49 »

A nyári túráról készült fényképen láttam, hogy Stone autójában ilyen harmónikacsövek vannak:


És volt vele probléma...
Ettől függtelenül érdemes ilyet venni, vagy ajánlott inkább a normál harmónikacső?


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19491 Dátum: 2014 Január 13, 11:24:26 »

120


szlalom bogárba w140

Szlalomra nem egy nyomatékosabb autó kell? Nekem azt mondták ott évek óta versenyzők, hogy sűrű fokozatkiosztás, és nyomatékos motor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19490 Dátum: 2014 Január 13, 11:14:08 »

Ne felejtsd el a "Jotkáem" rudazatodat sem!!  Shocked

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/01/16-vintage-speed-jkm.html


Együtt vettük, nem felejtem, de ez sem egy mindennapos darab.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19489 Dátum: 2014 Január 13, 06:28:13 »

Semmi gond nem történik jó ideig ha gyári rugót használsz sportvezérműtengelyhez. Sőt ha valaki nem küldi durván, akkor soha sem történik emiatt semmi a motorral. Azt mondják a szeleplebegés amit észre sem veszel, több tízezer km után okozhat problémát a szelepüléknél, szelepeknél. Meg a gyenge rugóval használt vezérműtengelyt kiszerelve néhány tízezer km után tipikus kopás jellemzi. Gyári rúdtól sem szarik be egy-egy gyorsulás, erőltetett menet miatt, csak a görbülő rúd fordulaton vesz el a tengely emeléséből, ami adott esetben 1-2 minusz lóerőt jelent.

Motorok tervezésénél egy szükséges, de elégséges rugóerőre törekszenek (Ennek számítására oldalakat írnak a gépészeti könyvek), ami akkora, hogy a tőke, a vezérlés elemei pont le tudják követni a vezérműtengely bütykét (a teljes fordulatszám tartományban.) és amivel biztonságos szelepzárást tudnak biztosítani, de ennél nem több.


Gyári rugo gyári rud gyári HIMBA szelepvég védőm volt és annyi sosem volt semmi gondom pedig kapta az ivett


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19488 Dátum: 2014 Január 13, 06:18:03 »

A Speedwell karbi szettnél volt anno bovdenes a rendszer, de problémásnak találták a szinkron állítást, tartást, mert a bovden tud nyúlni, igazodni, stb.

Ez a motor is korrekt lehet szvsz.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?181879

Rudazatokról már többször is volt szó itt a fórumon,viszont ilyen bowdenes verzióról kevésbé szerintem.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19487 Dátum: 2014 Január 12, 22:40:36 »

nekem w120 van és volt bent.
Gyári rugo gyári rud gyári HIMBA szelepvég védőm volt és annyi sosem volt semmi gondom pedig kapta az ivett
febi töke
verseny autoba már huzos és nem is a tengely..... a drága
amit akarok
egyenes fogazás
w140
dupla rugó
titán vagy cromo tányér
cromo rud
könnyű töke
....nyilván nem nyomatékos tura motorra pályázok:D
ehez már csak egy raklap lové kell

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19486 Dátum: 2014 Január 12, 22:37:08 »

 Grin
na ezér nem kérdeztünk  Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19485 Dátum: 2014 Január 12, 22:27:23 »

120


szlalom bogárba w140
na ezér nem kérdeztünk  Grin

Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.