www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 18:05:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3495480 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19884 Dátum: 2014 Március 07, 21:28:47 »


Engem az érdekelne, hogy:
ha elvonatkoztatunk a postaköltségtől, és attól is, hogy az egyik magyar gyártó terméke, akkor te melyiket választanád?
Amit linkeltem képet, az eladó 9 euróért elküldené nekem.

 

Én a Csillag féle rudazatot választanám. Szebb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #19883 Dátum: 2014 Március 07, 20:44:23 »




Engem az érdekelne, hogy:
ha elvonatkoztatunk a postaköltségtől, és attól is, hogy az egyik magyar gyártó terméke, akkor te melyiket választanád?
Amit linkeltem képet, az eladó 9 euróért elküldené nekem.

 
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19882 Dátum: 2014 Március 07, 19:34:41 »


Kb egy árban van a két termék,legalábbis nem számottevő különbséggel.

A CSP-s rudazat 99-Euroba kerül,rugó nélkül (99-Euro),a beépített rugóval (4-Euro),ugye 103-Euro-ba kerül,ami mai árfolyamon 32.000-Ft.

*-féle rudazat pedig 32.500-Forint-ba kerül jelenleg.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19881 Dátum: 2014 Március 07, 15:53:11 »

Kb egy árban van a két termék,legalábbis nem számottevő különbséggel.

A CSP-s rudazat 99-Euroba kerül,rugó nélkül (99-Euro),a beépített rugóval (4-Euro),ugye 103-Euro-ba kerül,ami mai árfolyamon 32.000-Ft.

*-féle rudazat pedig 32.500-Forint-ba kerül jelenleg.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19880 Dátum: 2014 Március 07, 15:05:35 »

Bocs, félreértettem. Azt hittem arra gondolsz, hogy a CSP-nél állandó jelleggel érhető el ezen az áron.

Ezt a CSP rudazatot találtam, Bogárhoz árulja,  magánszemély és a rugót is adja hozzá a 90 euro-s árban.
A postaköltséget most kérdezem meg, mert van, aki ugyanazt a terméket 18euro-ért postázza, és van olyan, aki 38-ért.

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #19879 Dátum: 2014 Március 07, 14:45:23 »

Ezt a CSP rudazatot találtam, Bogárhoz árulja,  magánszemély és a rugót is adja hozzá a 90 euro-s árban.
A postaköltséget most kérdezem meg, mert van, aki ugyanazt a terméket 18euro-ért postázza, és van olyan, aki 38-ért.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19878 Dátum: 2014 Március 07, 13:14:21 »

2 gond van ezzel a 90 Eurós rudazat árral a CSP-nél:
1.Az a 90, az valójában 99 Euro
2.A CSP csak drágán hajlandó postázni, 1db rudazatot 38 Euroért küld el.
Így a rudazat több mint 40ezer ha a CSP-től rendeled. Annál a Csillag jóval olcsóbban adja és ha nagyon szép motortérre törekszel, akkor az tényleg szebb.
Narancs meg nagyon jó üzletet csinált, mert 70Euro postával, az gyakorlatilag fél ár volt és műszakilag egy tökéletes, de esztétikailag sem rossz rudazatról van szó.
(Igen, tudom, hogy a CSP az ebay-en is árul, ahol olcsóbban, illetve esetenként ingyenesen postáz, de ott jellemzően a nem annyira kapós IDA-hoz, ICT-hez, typ3-hoz, vagy Porsche turbinaházhoz passzoló rudazatot kínálja.)


Azt nem tudjátokl véletlenül, hogy ő mennyiért árulja a rudazatot?
Ez a CSP-s 90 euro + postáért már elérhető.

Lazlow
« Hozzászólás #19877 Dátum: 2014 Március 07, 12:09:10 »

Grin

jóvanna  Grin Nem tudom fillére pontosan.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #19876 Dátum: 2014 Március 07, 12:04:59 »

30e Ft körül van. De egyszerűbb ha felhívod...
Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Lazlow
« Hozzászólás #19875 Dátum: 2014 Március 07, 11:52:49 »

Azt nem tudjátokl véletlenül, hogy ő mennyiért árulja a rudazatot?
Ez a CSP-s 90 euro + postáért már elérhető.

30e Ft körül van. De egyszerűbb ha felhívod...
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #19874 Dátum: 2014 Március 07, 10:25:44 »

Szerinted a garázsában levő ezer darabot át fogja alakítani? Smiley


Azt nem tudjátokl véletlenül, hogy ő mennyiért árulja a rudazatot?
Ez a CSP-s 90 euro + postáért már elérhető.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19873 Dátum: 2014 Március 07, 10:18:45 »

Szerinted a garázsában levő ezer darabot át fogja alakítani? Smiley

lehet gabit rá kéne beszélni némi termékfejlesztésre.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19872 Dátum: 2014 Március 06, 22:41:08 »

Ez egy jó rudazat, 70 euroert meg pláne. A talpához rakott rugó okos megoldás és kár, hogy a Csillagén nincs.
Egyébként mindennel egyetértek, amit a Zoli leírt.

Én is átfúrtam a bowden helyét a Csillag rudazatán.  Undecided
lehet gabit rá kéne beszélni némi termékfejlesztésre.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19871 Dátum: 2014 Március 06, 22:20:59 »

Én nem értek hozzá,de mielőtt megvettem,a Zolit kérdeztem privátban,és ezt írta:

""""Ez egy nagyon jó rudazat. Pontos, jól állítható, csapágyazott.
A rugó: Dupla karbihoz illik egy plusz visszahúzórugót rakni, mert nehezebben jön vissza a gázpedál, mint 1 karbinál. A CSP árul a rudazatához egy olyan rugót, ami diszkréten meghúzódik a rudazat tövében (A képen látszik az a pár menet.), hogy ne kelljen ide-oda gányolni egy plusz rugót. Itt ezt is adja a rudazathoz.
Szerintem megéri."""

Ez egy jó rudazat, 70 euroert meg pláne. A talpához rakott rugó okos megoldás és kár, hogy a Csillagén nincs.
Egyébként mindennel egyetértek, amit a Zoli leírt.

Én is átfúrtam a bowden helyét a Csillag rudazatán.  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19870 Dátum: 2014 Március 06, 21:55:24 »

Az én véleményem:

Esztétikában a Csillag-féle jobb a CSP-nél, mert szép lézervágott darabokból készült, amik csavarkötéssel és nem hegesztéssel kapcsolódnak egymáshoz.

Pontosságban szerintem ugyanazt tudja a kettő, mert mind a kettő csapágyazott, így mind a kettő jobb az összes csapágyazatlan középen fordítósnál és a nyeklő konzolokon, pontatlan golyókon lévő keresztrudasoknál.

A harmadik pont a karok állíthatósága, ami a Csillag félén megvan, viszont a CSP rudazatán nincs. Ez elméletben a Csillag rudazata felé billenti a mérleg nyelvét, viszont a gyakorlatban azt kell mondjam, hogy nem hoz túl sok előnyt a következők miatt:
- Nagyvonalakban elmondható, hogy ugyanott helyezkedik el az összes motoron a rudazatot rögzítő csavar, a turbinaház, az AC. Ezek miatt minden motoron ugyanoda kell állítani a Csillag-féle rudazaton a karokat ahhoz, hogy mindentől elférjen. A CSP-n meg a karok pont oda vannak hegesztve, ahova állítaná az ember őket ahhoz, hogy elférjenek.
- A Csillag-féle rudazatra készítettek egy szuper kis állító és faudi fejes bovden rögzítő részt. Viszont ez olyan hosszúra sikerült (20-30mm), hogy öszes állítási lehetőséget arra kell felhasználni, hogy ez az állító rész ne érje el a turbinaházat.
- A Csillag-féle rudazaton olyan hosszúak a karok, hogy nagyon kell játszani a beállításokkal azért, hogy semmi ne érjen hozzá semmihez és, hogy padló gáznál tényleg teljesen nyissanak a dupla karbik pillangószelepei. (Sőt, én egy furatot át is szoktam fúrni más helyre.)

Szóval nekem az a tapasztalatom, hogy a Csillag-féle rudazat a legszebb és a legprofibb a piacon. Viszont a sok állítási lehetőséget felhasználva pont úgy tudod beállítani a cuccot, hogy éppen minden elférjen. A CSP esztétikában és állíthatóságban elmarad a Csillag-féle rudazattól, de ha azt felszereled és semmit sem állítasz, akkor minden elfér mindenhol, semmi sem ér hozzá semmihez és csak fel kellett csavarozni.

Egyébként az az érdekes, hogy 1 dolog nem állítható a 2 rudazat egyikén sem, ez pedig az áttétel. Viszont az atom gagyi EMPI, Bugpack csapágyazatlan rudazatokon ez állítható, mert a karokon több furat van.


Nem akarok senkit megbántani, de a Csillag-féle ennél sokkal jobb. A Csillag rudazaton állíthatók a rúd tartók és a bowden akasztó is, ez nagy segítség, amikor milliméterezed, hogy eleget húzzon a gáz, valamint a szöghelyzete befolyásolja a gázpedál karakterrét is, ezen ilyenre nincs esélyed.

Meg a kidolgozása is sokkal jobb annak, de az nem 70 Euro. :-(


Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19869 Dátum: 2014 Március 05, 23:01:04 »


Nem akarok senkit megbántani, de a Csillag-féle ennél sokkal jobb. A Csillag rudazaton állíthatók a rúd tartók és a bowden akasztó is, ez nagy segítség, amikor milliméterezed, hogy eleget húzzon a gáz, valamint a szöghelyzete befolyásolja a gázpedál karakterrét is, ezen ilyenre nincs esélyed.

Meg a kidolgozása is sokkal jobb annak, de az nem 70 Euro. :-(

Én nem értek hozzá,de mielőtt megvettem,a Zolit kérdeztem privátban,és ezt írta:

""""Ez egy nagyon jó rudazat. Pontos, jól állítható, csapágyazott.
A rugó: Dupla karbihoz illik egy plusz visszahúzórugót rakni, mert nehezebben jön vissza a gázpedál, mint 1 karbinál. A CSP árul a rudazatához egy olyan rugót, ami diszkréten meghúzódik a rudazat tövében (A képen látszik az a pár menet.), hogy ne kelljen ide-oda gányolni egy plusz rugót. Itt ezt is adja a rudazathoz.
Szerintem megéri."""
Nem elérhető Stigi
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #19868 Dátum: 2014 Március 05, 21:16:42 »


Nem akarok senkit megbántani, de a Csillag-féle ennél sokkal jobb. A Csillag rudazaton állíthatók a rúd tartók és a bowden akasztó is, ez nagy segítség, amikor milliméterezed, hogy eleget húzzon a gáz, valamint a szöghelyzete befolyásolja a gázpedál karakterrét is, ezen ilyenre nincs esélyed.

Meg a kidolgozása is sokkal jobb annak, de az nem 70 Euro. :-(


Én is  a Csillagét vettem, tényleg igényes darab!!

1983     Vespa PX125
1983     Vespa Primavera ET3
1982     Porsche 911 SC targa
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19867 Dátum: 2014 Március 05, 21:04:02 »

Ez szinte csillag féle vagy erröl koppintotta vagy ilyesmi.  Csapágyazva van? 


Nem akarok senkit megbántani, de a Csillag-féle ennél sokkal jobb. A Csillag rudazaton állíthatók a rúd tartók és a bowden akasztó is, ez nagy segítség, amikor milliméterezed, hogy eleget húzzon a gáz, valamint a szöghelyzete befolyásolja a gázpedál karakterrét is, ezen ilyenre nincs esélyed.

Meg a kidolgozása is sokkal jobb annak, de az nem 70 Euro. :-(

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #19866 Dátum: 2014 Március 05, 19:58:33 »

Cheesy

Ez szinte csillag féle vagy erröl koppintotta vagy ilyesmi.  Csapágyazva van? 

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19865 Dátum: 2014 Március 04, 18:53:00 »

Cheesy
Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19864 Dátum: 2014 Március 04, 18:52:12 »

Nem nagy szám,de én örülök neki,mindig valami apróságot beszerzek az autómhoz.

CSP-s rudazat,szinte nem is használt,csak azért cserélte le a csávó,mert átváltott Porsche stílusú hűtésre,és ahhoz más rudazat kell.
70-Euro+postárért árulta (+7-Euro),de beaulkudtam a posta árát is,így cakk-pakk megvolt 70-Euroból,teljesen újszerű,minőségi és szép.
Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19863 Dátum: 2014 Március 04, 18:51:50 »

Nem nagy szám,de én örülök neki,mindig valami apróságot beszerzek az autómhoz.

CSP-s rudazat,szinte nem is használt,csak azért cserélte le a csávó,mert átváltott Porsche stílusú hűtésre,és ahhoz más rudazat kell.
70-Euro+postárért árulta (+7-Euro),de beaulkudtam a posta árát is,így cakk-pakk megvolt 70-Euroból,teljesen újszerű,minőségi és szép.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #19862 Dátum: 2014 Március 04, 14:59:29 »

a nagy kompresszió tűrő képesség adta lehetőségeket ugye a bogárral nem lehet kihasználni, annyival vagy még annyival sem olcsóbb a benzinnél mint amennyivel többet fogyaszt a motor  Undecided

Nyehehe, egyszer tankoltam kíváncsiságból, gondoltam nagy para úgysem lehet, amúgy is dúsra votl fúvókázva a karbi. Hát...mikor kifogyott a benya a benzincsőből majdnem lefejeltem a szélvédőt. Bináris üzemmód következett a következő benzinkútig :Đ

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #19861 Dátum: 2014 Február 27, 22:37:48 »

Ha már lekerült és nem írt senki. Egyáltalán érdemes ezen elgondolkodni?
105-s oktánszám, ezt nem tudod kihasználni a bogárban, hacsak nem erre építed a motort.
Mechanikus alkatrészeknek nem lesz baja sőt a brazil gumi és tömítés cuccok bírják a gyűrődést hiszen ott majdnem tiszta alkohollal futnak.

kb. 25-30% túlfogyasztással kell számolni. "Hűvösebb" az égés viszont még nyári hajnalon is tud jegesedni a karbi alatt a szívócső (saját tapasztalat).
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19860 Dátum: 2014 Február 27, 22:07:50 »

Ha már lekerült és nem írt senki. Egyáltalán érdemes ezen elgondolkodni?
a nagy kompresszió tűrő képesség adta lehetőségeket ugye a bogárral nem lehet kihasználni, annyival vagy még annyival sem olcsóbb a benzinnél mint amennyivel többet fogyaszt a motor  Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19859 Dátum: 2014 Február 27, 22:04:23 »



Jelenleg a piacon nincs jobb ár/érték arányú gyújtás annál, amit a Tati csinál.
gondolom iszonyatos fájdalmak árán bírtad csak leírni Cool

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8609


« Hozzászólás #19858 Dátum: 2014 Február 27, 19:10:03 »

A szelepeknek nem káros?

Na pl. ilyenekre keresném a választ.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19857 Dátum: 2014 Február 27, 15:37:27 »

A szelepeknek nem káros?

Ha már lekerült és nem írt senki. Egyáltalán érdemes ezen elgondolkodni?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8609


« Hozzászólás #19856 Dátum: 2014 Február 27, 15:29:06 »

Valakinek tapasztalata tuning motor E85-tel való táplálásával kapcsolatban?
Gondolok itt a kedvező tulajdonságaira: alacsonyabb égéshő, jobb kompresszió tűrés.
Gondolom a dupla karbikat is lehet ehhez az üzemanyaghoz állítani.
Ha már lekerült és nem írt senki. Egyáltalán érdemes ezen elgondolkodni?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #19855 Dátum: 2014 Február 27, 11:15:51 »


Ez valami hasonló, mint a 009-es, de biztos, hogy valamiben más. Én csak úgy simán biztos nem merném használni, meg kellene vizsgálni, hogy milyen fordulaton mennyit húz, mert a Bogár motor nem nagyon szeret maximális 32 fok felett üzemelni, akkor csak melegszik és kopog.

Persze át lehet építeni, lehet ellenőrizni, de akkor is csak egy megszakítós gyújtás marad, ami előny és hátrány is lehet.


Jelenleg a piacon nincs jobb ár/érték arányú gyújtás annál, amit a Tati csinál.
a 050-es gyújtással mi lett végül? Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19854 Dátum: 2014 Február 27, 10:54:42 »

Erről a gyújtásról mit lehet tudni?
Mivel nincsen rajta vákumdob,ez alkalmas tuningra ugye?
Ez még a jó békebeli eredeti Bosch lehet,nem made in taiwan és társai.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?184414





Ez valami hasonló, mint a 009-es, de biztos, hogy valamiben más. Én csak úgy simán biztos nem merném használni, meg kellene vizsgálni, hogy milyen fordulaton mennyit húz, mert a Bogár motor nem nagyon szeret maximális 32 fok felett üzemelni, akkor csak melegszik és kopog.

Persze át lehet építeni, lehet ellenőrizni, de akkor is csak egy megszakítós gyújtás marad, ami előny és hátrány is lehet.


Jelenleg a piacon nincs jobb ár/érték arányú gyújtás annál, amit a Tati csinál.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19853 Dátum: 2014 Február 27, 10:51:15 »


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19852 Dátum: 2014 Február 27, 06:05:46 »

Erről a gyújtásról mit lehet tudni?
Mivel nincsen rajta vákumdob,ez alkalmas tuningra ugye?
Ez még a jó békebeli eredeti Bosch lehet,nem made in taiwan és társai.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?184414


Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #19851 Dátum: 2014 Február 26, 23:14:42 »

Jól néz ki, de ezekbe mért kell két csukló?


Szerelhetőség is szem előtt volt!  Gondoltam rá hogy stabilabb lenne ha egyik oldal fix lenne és nem csavar csak pl ha ki kell venni a tankot akkor kicsit kínos.  Másrészt meg így egyforma a két oldal és így jobban mutat.  De teljesen merev meg sem birom mozdítani ugyhogy hiába csuklós nem veszít a céljából.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19850 Dátum: 2014 Február 26, 22:12:18 »

Jól néz ki, de ezekbe mért kell két csukló?

Kis merevítés  Wink
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #19849 Dátum: 2014 Február 26, 22:07:06 »

Nekem tetszik, sokkal igenyesebb, mint sok nemet osztrak, foleg amiket vasbol latni (pl amit a hoffmann is arul). De lattad az enyem is milyen rondan van varrva... Jezusom ...


Igen emlékszem a tiéden kicsit csúnya a varrat,  de vállalható szerintem ugyis csak találkozón látja majd egy két ember meg te :-)  viszont a tiéd rozsdamentes ami nem olcsó ag enyém meg fillérek voltak mert hulladék anyagból legóztuk össze,  inkább csak a munkaidő mire meglett sok próbálgatás stb.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #19848 Dátum: 2014 Február 26, 22:02:51 »

Köszi, lehet hogy nem mindenkinek tetszik sőt biztos, de szerintem frankó. Meg lehetett volna oldani máshogy is de nem akartam túlbonyolítani és ha már csináltunk akkor erős anyagból legyen. Rozsdamentesből lett volna először de mivel a féknyereg meg a gólyaláb is piros akkor legyen ez is és akkor jó a vas is nem kell más. Smiley

Nekem tetszik, sokkal igenyesebb, mint sok nemet osztrak, foleg amiket vasbol latni (pl amit a hoffmann is arul). De lattad az enyem is milyen rondan van varrva... Jezusom ...

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #19847 Dátum: 2014 Február 26, 22:01:52 »

gondolom cső, és nem tömör rúdanyag

Természetesen!  Tengelyanyagból morbid lett volna.  Ami súlyban már sok az a kettő porke ülés....  Na az bazi nehéz :-D  kb mintha a gyáriból 4 lenne a kocsiba

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #19846 Dátum: 2014 Február 26, 21:57:51 »

Akkor lehet súlya. Shocked Wink Grin
gondolom cső, és nem tömör rúdanyag
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #19845 Dátum: 2014 Február 26, 21:57:06 »

Akkor lehet súlya. Shocked Wink Grin

Kezemben ahogy fogtam érzetre kb 3 kg lehet. Nem ez a 3 kg fog földhözverni Cheesy

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Oldalak: 1 ... 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.