www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 20:44:49
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
56
57
58
59
60
[
61
]
62
63
64
65
66
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3495818 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19884 Dátum:
2014 Március 07, 21:28:47 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Március 07, 20:44:23
Engem az érdekelne, hogy:
ha elvonatkoztatunk a postaköltségtől, és attól is, hogy az egyik magyar gyártó terméke, akkor te melyiket választanád?
Amit linkeltem képet, az eladó 9 euróért elküldené nekem.
Én a Csillag féle rudazatot választanám. Szebb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19883 Dátum:
2014 Március 07, 20:44:23 »
Idézetet írta: callook - 2014 Március 07, 19:34:41
Engem az érdekelne, hogy:
ha elvonatkoztatunk a postaköltségtől, és attól is, hogy az egyik magyar gyártó terméke, akkor te melyiket választanád?
Amit linkeltem képet, az eladó 9 euróért elküldené nekem.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19882 Dátum:
2014 Március 07, 19:34:41 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 07, 15:53:11
Kb egy árban van a két termék,legalábbis nem számottevő különbséggel.
A CSP-s rudazat 99-Euroba kerül,rugó nélkül (99-Euro),a beépített rugóval (4-Euro),ugye 103-Euro-ba kerül,ami mai árfolyamon 32.000-Ft.
*-féle rudazat pedig 32.500-Forint-ba kerül jelenleg.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19881 Dátum:
2014 Március 07, 15:53:11 »
Kb egy árban van a két termék,legalábbis nem számottevő különbséggel.
A CSP-s rudazat 99-Euroba kerül,rugó nélkül (99-Euro),a beépített rugóval (4-Euro),ugye 103-Euro-ba kerül,ami mai árfolyamon 32.000-Ft.
*-féle rudazat pedig 32.500-Forint-ba kerül jelenleg.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19880 Dátum:
2014 Március 07, 15:05:35 »
Bocs, félreértettem. Azt hittem arra gondolsz, hogy a CSP-nél állandó jelleggel érhető el ezen az áron.
Idézetet írta: Dadan - 2014 Március 07, 14:45:23
Ezt a CSP rudazatot találtam, Bogárhoz árulja, magánszemély és a rugót is adja hozzá a 90 euro-s árban.
A postaköltséget most kérdezem meg, mert van, aki ugyanazt a terméket 18euro-ért postázza, és van olyan, aki 38-ért.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19879 Dátum:
2014 Március 07, 14:45:23 »
Ezt a CSP rudazatot találtam, Bogárhoz árulja, magánszemély és a rugót is adja hozzá a 90 euro-s árban.
A postaköltséget most kérdezem meg, mert van, aki ugyanazt a terméket 18euro-ért postázza, és van olyan, aki 38-ért.
[a csatolmányt egy admin törölte]
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19878 Dátum:
2014 Március 07, 13:14:21 »
2 gond van ezzel a 90 Eurós rudazat árral a CSP-nél:
1.Az a 90, az valójában 99 Euro
2.A CSP csak drágán hajlandó postázni, 1db rudazatot 38 Euroért küld el.
Így a rudazat több mint 40ezer ha a CSP-től rendeled. Annál a Csillag jóval olcsóbban adja és ha nagyon szép motortérre törekszel, akkor az tényleg szebb.
Narancs meg nagyon jó üzletet csinált, mert 70Euro postával, az gyakorlatilag fél ár volt és műszakilag egy tökéletes, de esztétikailag sem rossz rudazatról van szó.
(Igen, tudom, hogy a CSP az ebay-en is árul, ahol olcsóbban, illetve esetenként ingyenesen postáz, de ott jellemzően a nem annyira kapós IDA-hoz, ICT-hez, typ3-hoz, vagy Porsche turbinaházhoz passzoló rudazatot kínálja.)
Idézetet írta: Dadan - 2014 Március 07, 10:25:44
Azt nem tudjátokl véletlenül, hogy ő mennyiért árulja a rudazatot?
Ez a CSP-s 90 euro + postáért már elérhető.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19877 Dátum:
2014 Március 07, 12:09:10 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Március 07, 12:04:59
jóvanna
Nem tudom fillére pontosan.
BlackP
Hozzászólások: 27152
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19876 Dátum:
2014 Március 07, 12:04:59 »
Idézetet írta: Lazlow - 2014 Március 07, 11:52:49
30e Ft körül van. De egyszerűbb ha felhívod...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19875 Dátum:
2014 Március 07, 11:52:49 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Március 07, 10:25:44
Azt nem tudjátokl véletlenül, hogy ő mennyiért árulja a rudazatot?
Ez a CSP-s 90 euro + postáért már elérhető.
30e Ft körül van. De egyszerűbb ha felhívod...
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19874 Dátum:
2014 Március 07, 10:25:44 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Március 07, 10:18:45
Szerinted a garázsában levő ezer darabot át fogja alakítani?
Azt nem tudjátokl véletlenül, hogy ő mennyiért árulja a rudazatot?
Ez a CSP-s 90 euro + postáért már elérhető.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19873 Dátum:
2014 Március 07, 10:18:45 »
Szerinted a garázsában levő ezer darabot át fogja alakítani?
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Március 06, 22:41:08
lehet gabit rá kéne beszélni némi termékfejlesztésre.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19872 Dátum:
2014 Március 06, 22:41:08 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 06, 22:20:59
Ez egy jó rudazat, 70 euroert meg pláne. A talpához rakott rugó okos megoldás és kár, hogy a Csillagén nincs.
Egyébként mindennel egyetértek, amit a Zoli leírt.
Én is átfúrtam a bowden helyét a Csillag rudazatán.
lehet gabit rá kéne beszélni némi termékfejlesztésre.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19871 Dátum:
2014 Március 06, 22:20:59 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 05, 23:01:04
Én nem értek hozzá,de mielőtt megvettem,a Zolit kérdeztem privátban,és ezt írta:
""""Ez egy nagyon jó rudazat. Pontos, jól állítható, csapágyazott.
A rugó: Dupla karbihoz illik egy plusz visszahúzórugót rakni, mert nehezebben jön vissza a gázpedál, mint 1 karbinál. A CSP árul a rudazatához egy olyan rugót, ami diszkréten meghúzódik a rudazat tövében (A képen látszik az a pár menet.), hogy ne kelljen ide-oda gányolni egy plusz rugót. Itt ezt is adja a rudazathoz.
Szerintem megéri."""
Ez egy jó rudazat, 70 euroert meg pláne. A talpához rakott rugó okos megoldás és kár, hogy a Csillagén nincs.
Egyébként mindennel egyetértek, amit a Zoli leírt.
Én is átfúrtam a bowden helyét a Csillag rudazatán.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19870 Dátum:
2014 Március 06, 21:55:24 »
Az én véleményem:
Esztétikában a Csillag-féle jobb a CSP-nél, mert szép lézervágott darabokból készült, amik csavarkötéssel és nem hegesztéssel kapcsolódnak egymáshoz.
Pontosságban szerintem ugyanazt tudja a kettő, mert mind a kettő csapágyazott, így mind a kettő jobb az összes csapágyazatlan középen fordítósnál és a nyeklő konzolokon, pontatlan golyókon lévő keresztrudasoknál.
A harmadik pont a karok állíthatósága, ami a Csillag félén megvan, viszont a CSP rudazatán nincs. Ez elméletben a Csillag rudazata felé billenti a mérleg nyelvét, viszont a gyakorlatban azt kell mondjam, hogy nem hoz túl sok előnyt a következők miatt:
- Nagyvonalakban elmondható, hogy ugyanott helyezkedik el az összes motoron a rudazatot rögzítő csavar, a turbinaház, az AC. Ezek miatt minden motoron ugyanoda kell állítani a Csillag-féle rudazaton a karokat ahhoz, hogy mindentől elférjen. A CSP-n meg a karok pont oda vannak hegesztve, ahova állítaná az ember őket ahhoz, hogy elférjenek.
- A Csillag-féle rudazatra készítettek egy szuper kis állító és faudi fejes bovden rögzítő részt. Viszont ez olyan hosszúra sikerült (20-30mm), hogy öszes állítási lehetőséget arra kell felhasználni, hogy ez az állító rész ne érje el a turbinaházat.
- A Csillag-féle rudazaton olyan hosszúak a karok, hogy nagyon kell játszani a beállításokkal azért, hogy semmi ne érjen hozzá semmihez és, hogy padló gáznál tényleg teljesen nyissanak a dupla karbik pillangószelepei. (Sőt, én egy furatot át is szoktam fúrni más helyre.)
Szóval nekem az a tapasztalatom, hogy a Csillag-féle rudazat a legszebb és a legprofibb a piacon. Viszont a sok állítási lehetőséget felhasználva pont úgy tudod beállítani a cuccot, hogy éppen minden elférjen. A CSP esztétikában és állíthatóságban elmarad a Csillag-féle rudazattól, de ha azt felszereled és semmit sem állítasz, akkor minden elfér mindenhol, semmi sem ér hozzá semmihez és csak fel kellett csavarozni.
Egyébként az az érdekes, hogy 1 dolog nem állítható a 2 rudazat egyikén sem, ez pedig az áttétel. Viszont az atom gagyi EMPI, Bugpack csapágyazatlan rudazatokon ez állítható, mert a karokon több furat van.
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 05, 21:04:02
Nem akarok senkit megbántani, de a Csillag-féle ennél sokkal jobb. A Csillag rudazaton állíthatók a rúd tartók és a bowden akasztó is, ez nagy segítség, amikor milliméterezed, hogy eleget húzzon a gáz, valamint a szöghelyzete befolyásolja a gázpedál karakterrét is, ezen ilyenre nincs esélyed.
Meg a kidolgozása is sokkal jobb annak, de az nem 70 Euro. :-(
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19869 Dátum:
2014 Március 05, 23:01:04 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 05, 21:04:02
Nem akarok senkit megbántani, de a Csillag-féle ennél sokkal jobb. A Csillag rudazaton állíthatók a rúd tartók és a bowden akasztó is, ez nagy segítség, amikor milliméterezed, hogy eleget húzzon a gáz, valamint a szöghelyzete befolyásolja a gázpedál karakterrét is, ezen ilyenre nincs esélyed.
Meg a kidolgozása is sokkal jobb annak, de az nem 70 Euro. :-(
Én nem értek hozzá,de mielőtt megvettem,a Zolit kérdeztem privátban,és ezt írta:
""""Ez egy nagyon jó rudazat. Pontos, jól állítható, csapágyazott.
A rugó: Dupla karbihoz illik egy plusz visszahúzórugót rakni, mert nehezebben jön vissza a gázpedál, mint 1 karbinál. A CSP árul a rudazatához egy olyan rugót, ami diszkréten meghúzódik a rudazat tövében (A képen látszik az a pár menet.), hogy ne kelljen ide-oda gányolni egy plusz rugót. Itt ezt is adja a rudazathoz.
Szerintem megéri."""
Stigi
Hozzászólások: 339
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19868 Dátum:
2014 Március 05, 21:16:42 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Március 05, 21:04:02
Nem akarok senkit megbántani, de a Csillag-féle ennél sokkal jobb. A Csillag rudazaton állíthatók a rúd tartók és a bowden akasztó is, ez nagy segítség, amikor milliméterezed, hogy eleget húzzon a gáz, valamint a szöghelyzete befolyásolja a gázpedál karakterrét is, ezen ilyenre nincs esélyed.
Meg a kidolgozása is sokkal jobb annak, de az nem 70 Euro. :-(
Én is a Csillagét vettem, tényleg igényes darab!!
1983 Vespa PX125
1983 Vespa Primavera ET3
1982 Porsche 911 SC targa
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19867 Dátum:
2014 Március 05, 21:04:02 »
Idézetet írta: MatroX - 2014 Március 05, 19:58:33
Ez szinte csillag féle vagy erröl koppintotta vagy ilyesmi. Csapágyazva van?
Nem akarok senkit megbántani, de a Csillag-féle ennél sokkal jobb. A Csillag rudazaton állíthatók a rúd tartók és a bowden akasztó is, ez nagy segítség, amikor milliméterezed, hogy eleget húzzon a gáz, valamint a szöghelyzete befolyásolja a gázpedál karakterrét is, ezen ilyenre nincs esélyed.
Meg a kidolgozása is sokkal jobb annak, de az nem 70 Euro. :-(
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19866 Dátum:
2014 Március 05, 19:58:33 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 04, 18:53:00
Ez szinte csillag féle vagy erröl koppintotta vagy ilyesmi. Csapágyazva van?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19865 Dátum:
2014 Március 04, 18:53:00 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 04, 18:52:12
[a csatolmányt egy admin törölte]
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19864 Dátum:
2014 Március 04, 18:52:12 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Március 04, 18:51:50
Nem nagy szám,de én örülök neki,mindig valami apróságot beszerzek az autómhoz.
CSP-s rudazat,szinte nem is használt,csak azért cserélte le a csávó,mert átváltott Porsche stílusú hűtésre,és ahhoz más rudazat kell.
70-Euro+postárért árulta (+7-Euro),de beaulkudtam a posta árát is,így cakk-pakk megvolt 70-Euroból,teljesen újszerű,minőségi és szép.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19863 Dátum:
2014 Március 04, 18:51:50 »
Nem nagy szám,de én örülök neki,mindig valami apróságot beszerzek az autómhoz.
CSP-s rudazat,szinte nem is használt,csak azért cserélte le a csávó,mert átváltott Porsche stílusú hűtésre,és ahhoz más rudazat kell.
70-Euro+postárért árulta (+7-Euro),de beaulkudtam a posta árát is,így cakk-pakk megvolt 70-Euroból,teljesen újszerű,minőségi és szép.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: E85 kérdés
«
Hozzászólás #19862 Dátum:
2014 Március 04, 14:59:29 »
Idézetet írta: tati - 2014 Február 27, 22:07:50
a nagy kompresszió tűrő képesség adta lehetőségeket ugye a bogárral nem lehet kihasználni, annyival vagy még annyival sem olcsóbb a benzinnél mint amennyivel többet fogyaszt a motor
Nyehehe, egyszer tankoltam kíváncsiságból, gondoltam nagy para úgysem lehet, amúgy is dúsra votl fúvókázva a karbi. Hát...mikor kifogyott a benya a benzincsőből majdnem lefejeltem a szélvédőt. Bináris üzemmód következett a következő benzinkútig :Đ
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
abes
Hozzászólások: 14984
Re: E85 kérdés
«
Hozzászólás #19861 Dátum:
2014 Február 27, 22:37:48 »
Idézetet írta: Bill - 2014 Február 27, 15:29:06
Ha már lekerült és nem írt senki. Egyáltalán érdemes ezen elgondolkodni?
105-s oktánszám, ezt nem tudod kihasználni a bogárban, hacsak nem erre építed a motort.
Mechanikus alkatrészeknek nem lesz baja sőt a brazil gumi és tömítés cuccok bírják a gyűrődést hiszen ott majdnem tiszta alkohollal futnak.
kb. 25-30% túlfogyasztással kell számolni. "Hűvösebb" az égés viszont még nyári hajnalon is tud jegesedni a karbi alatt a szívócső (saját tapasztalat).
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: E85 kérdés
«
Hozzászólás #19860 Dátum:
2014 Február 27, 22:07:50 »
Idézetet írta: Bill - 2014 Február 27, 15:29:06
Ha már lekerült és nem írt senki. Egyáltalán érdemes ezen elgondolkodni?
a nagy kompresszió tűrő képesség adta lehetőségeket ugye a bogárral nem lehet kihasználni, annyival vagy még annyival sem olcsóbb a benzinnél mint amennyivel többet fogyaszt a motor
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19859 Dátum:
2014 Február 27, 22:04:23 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Február 27, 10:54:42
Jelenleg a piacon nincs jobb ár/érték arányú gyújtás annál, amit a Tati csinál.
gondolom iszonyatos fájdalmak árán bírtad csak leírni
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bill
Hozzászólások: 8609
Re: E85 kérdés
«
Hozzászólás #19858 Dátum:
2014 Február 27, 19:10:03 »
Idézetet írta: stonemen - 2014 Február 27, 15:37:27
A szelepeknek nem káros?
Na pl. ilyenekre keresném a választ.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: E85 kérdés
«
Hozzászólás #19857 Dátum:
2014 Február 27, 15:37:27 »
A szelepeknek nem káros?
Idézetet írta: Bill - 2014 Február 27, 15:29:06
Ha már lekerült és nem írt senki. Egyáltalán érdemes ezen elgondolkodni?
Bill
Hozzászólások: 8609
Re: E85 kérdés
«
Hozzászólás #19856 Dátum:
2014 Február 27, 15:29:06 »
Idézetet írta: Bill - 2014 Február 26, 19:03:00
Valakinek tapasztalata tuning motor E85-tel való táplálásával kapcsolatban?
Gondolok itt a kedvező tulajdonságaira: alacsonyabb égéshő, jobb kompresszió tűrés.
Gondolom a dupla karbikat is lehet ehhez az üzemanyaghoz állítani.
Ha már lekerült és nem írt senki. Egyáltalán érdemes ezen elgondolkodni?
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19855 Dátum:
2014 Február 27, 11:15:51 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Február 27, 10:54:42
Ez valami hasonló, mint a 009-es, de biztos, hogy valamiben más. Én csak úgy simán biztos nem merném használni, meg kellene vizsgálni, hogy milyen fordulaton mennyit húz, mert a Bogár motor nem nagyon szeret maximális 32 fok felett üzemelni, akkor csak melegszik és kopog.
Persze át lehet építeni, lehet ellenőrizni, de akkor is csak egy megszakítós gyújtás marad, ami előny és hátrány is lehet.
Jelenleg a piacon nincs jobb ár/érték arányú gyújtás annál, amit a Tati csinál.
a 050-es gyújtással mi lett végül?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19854 Dátum:
2014 Február 27, 10:54:42 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Február 27, 06:05:46
Erről a gyújtásról mit lehet tudni?
Mivel nincsen rajta vákumdob,ez alkalmas tuningra ugye?
Ez még a jó békebeli eredeti Bosch lehet,nem made in taiwan és társai.
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?184414
Ez valami hasonló, mint a 009-es, de biztos, hogy valamiben más. Én csak úgy simán biztos nem merném használni, meg kellene vizsgálni, hogy milyen fordulaton mennyit húz, mert a Bogár motor nem nagyon szeret maximális 32 fok felett üzemelni, akkor csak melegszik és kopog.
Persze át lehet építeni, lehet ellenőrizni, de akkor is csak egy megszakítós gyújtás marad, ami előny és hátrány is lehet.
Jelenleg a piacon nincs jobb ár/érték arányú gyújtás annál, amit a Tati csinál.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19853 Dátum:
2014 Február 27, 10:51:15 »
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19852 Dátum:
2014 Február 27, 06:05:46 »
Erről a gyújtásról mit lehet tudni?
Mivel nincsen rajta vákumdob,ez alkalmas tuningra ugye?
Ez még a jó békebeli eredeti Bosch lehet,nem made in taiwan és társai.
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?184414
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19851 Dátum:
2014 Február 26, 23:14:42 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Február 26, 22:12:18
Jól néz ki, de ezekbe mért kell két csukló?
Szerelhetőség is szem előtt volt! Gondoltam rá hogy stabilabb lenne ha egyik oldal fix lenne és nem csavar csak pl ha ki kell venni a tankot akkor kicsit kínos. Másrészt meg így egyforma a két oldal és így jobban mutat. De teljesen merev meg sem birom mozdítani ugyhogy hiába csuklós nem veszít a céljából.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19850 Dátum:
2014 Február 26, 22:12:18 »
Jól néz ki, de ezekbe mért kell két csukló?
Idézetet írta: MatroX - 2014 Február 26, 21:48:38
Kis merevítés
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19849 Dátum:
2014 Február 26, 22:07:06 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Február 26, 22:02:51
Nekem tetszik, sokkal igenyesebb, mint sok nemet osztrak, foleg amiket vasbol latni (pl amit a hoffmann is arul). De lattad az enyem is milyen rondan van varrva...
Igen emlékszem a tiéden kicsit csúnya a varrat, de vállalható szerintem ugyis csak találkozón látja majd egy két ember meg te :-) viszont a tiéd rozsdamentes ami nem olcsó ag enyém meg fillérek voltak mert hulladék anyagból legóztuk össze, inkább csak a munkaidő mire meglett sok próbálgatás stb.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19848 Dátum:
2014 Február 26, 22:02:51 »
Idézetet írta: MatroX - 2014 Február 26, 21:56:14
Köszi, lehet hogy nem mindenkinek tetszik sőt biztos, de szerintem frankó. Meg lehetett volna oldani máshogy is de nem akartam túlbonyolítani és ha már csináltunk akkor erős anyagból legyen. Rozsdamentesből lett volna először de mivel a féknyereg meg a gólyaláb is piros akkor legyen ez is és akkor jó a vas is nem kell más.
Nekem tetszik, sokkal igenyesebb, mint sok nemet osztrak, foleg amiket vasbol latni (pl amit a hoffmann is arul). De lattad az enyem is milyen rondan van varrva...
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19847 Dátum:
2014 Február 26, 22:01:52 »
Idézetet írta: szilati - 2014 Február 26, 21:57:51
gondolom cső, és nem tömör rúdanyag
Természetesen! Tengelyanyagból morbid lett volna. Ami súlyban már sok az a kettő porke ülés.... Na az bazi nehéz :-D kb mintha a gyáriból 4 lenne a kocsiba
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
szilati
Hozzászólások: 1119
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19846 Dátum:
2014 Február 26, 21:57:51 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Február 26, 21:55:09
Akkor lehet súlya.
gondolom cső, és nem tömör rúdanyag
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19845 Dátum:
2014 Február 26, 21:57:06 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Február 26, 21:55:09
Akkor lehet súlya.
Kezemben ahogy fogtam érzetre kb 3 kg lehet. Nem ez a 3 kg fog földhözverni
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Oldalak:
1
...
56
57
58
59
60
[
61
]
62
63
64
65
66
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...