www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 00:55:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1128 1129 1130 1131 1132 [1133] 1134 1135 1136 1137 1138 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14020061 alkalommal)
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #35322 Dátum: 2009 Március 24, 21:25:01 »

Igen egyformák mind.Megtekeredhetett a blokk?
Ott hajszálrepedések lehetnek,törés még nem látható,de nem sok hiányzik. A két henger egyforma hosszú?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35321 Dátum: 2009 Március 24, 21:22:20 »

Én is ilyesmire gondoltam.Sad A hengerek tetejét néztem vonalzóval és nincs szintben.Összerakva is néztem, betettem a gyertyákat és habot fujtam rá és látni, hogy kifúj.Lehet ezt köszörültetni?
A hengerek nagyon jók, a hengerfej is hibátlan.
Ott hajszálrepedések lehetnek,törés még nem látható,de nem sok hiányzik. A két henger egyforma hosszú?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35320 Dátum: 2009 Március 24, 21:20:52 »

Uraim! Smiley
Volna nekem egy nagy problémám, amit mihamarabb (most azonnal) meg kellene oldani... Elméletileg most készült el a bogaram, holnapután viszem OT minősítésre.
Most azonban kicsit furán viselkedik. Ha ráadom a gyújtást, a gyújtás lámpája nem ég. Elindulni elindul, és amikor gázt adok, felpislákol a lámpa. Ha leállítom, akkor felvillan. Az akksim új benne. Alacsony fordulaton eléggé, magason kevésbé, rángat.
Van összefüggés? Mi lehet a baj?
S.O.S kellene egy napom van kijavítani!
Köszönöm!

tipikusan a feszszabályzó dobta el magát.
vagy a szénkefék... előtte nézd ezt meg.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #35319 Dátum: 2009 Március 24, 21:11:39 »

Én is ilyesmire gondoltam.Sad A hengerek tetejét néztem vonalzóval és nincs szintben.Összerakva is néztem, betettem a gyertyákat és habot fujtam rá és látni, hogy kifúj.Lehet ezt köszörültetni?
A hengerek nagyon jók, a hengerfej is hibátlan.
Talán elfáradt a blokk azon része. Érdemes odatenni egy vonalzót,és megnézni,hogy sík e a felület.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35318 Dátum: 2009 Március 24, 21:08:13 »

Egy kis segítséget kérnék!
mitől lehet hogy egy henger beljebb van mint a mellette levő?szétszedtem régi tömités maradványokat lepucoltam, de igy is és ráadásul ferdén áll, meghúzott hengerfejnél is.Folyatja az olajat a henger tövénél és a hengerfejnél is.
Van valami megoldás?Köszörülés vagy tömités létezik ilyen esetre?
Talán elfáradt a blokk azon része. Érdemes odatenni egy vonalzót,és megnézni,hogy sík e a felület.
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #35317 Dátum: 2009 Március 24, 21:03:38 »

Egy kis segítséget kérnék!
mitől lehet hogy egy henger beljebb van mint a mellette levő?szétszedtem régi tömités maradványokat lepucoltam, de igy is és ráadásul ferdén áll, meghúzott hengerfejnél is.Folyatja az olajat a henger tövénél és a hengerfejnél is.
Van valami megoldás?Köszörülés vagy tömités létezik ilyen esetre?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #35316 Dátum: 2009 Március 24, 20:55:07 »

Uraim! Smiley
Volna nekem egy nagy problémám, amit mihamarabb (most azonnal) meg kellene oldani... Elméletileg most készült el a bogaram, holnapután viszem OT minősítésre.
Most azonban kicsit furán viselkedik. Ha ráadom a gyújtást, a gyújtás lámpája nem ég. Elindulni elindul, és amikor gázt adok, felpislákol a lámpa. Ha leállítom, akkor felvillan. Az akksim új benne. Alacsony fordulaton eléggé, magason kevésbé, rángat.
Van összefüggés? Mi lehet a baj?
S.O.S kellene egy napom van kijavítani!
Köszönöm!

A gyújtás lámpa alatt a töltésvisszajelzőt érted?
Kefekör rendben?

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #35315 Dátum: 2009 Március 24, 20:53:16 »

Uraim! Smiley
Volna nekem egy nagy problémám, amit mihamarabb (most azonnal) meg kellene oldani... Elméletileg most készült el a bogaram, holnapután viszem OT minősítésre.
Most azonban kicsit furán viselkedik. Ha ráadom a gyújtást, a gyújtás lámpája nem ég. Elindulni elindul, és amikor gázt adok, felpislákol a lámpa. Ha leállítom, akkor felvillan. Az akksim új benne. Alacsony fordulaton eléggé, magason kevésbé, rángat.
Van összefüggés? Mi lehet a baj?
S.O.S kellene egy napom van kijavítani!
Köszönöm!

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35314 Dátum: 2009 Március 24, 17:46:11 »

a szinkron gyűrű és hátrameneti fogaskerék cserétől nem lesz ikarusz hangja , kivéve ha ezt ikaruszváltóban csinálod Roll Eyes
nem értek hozzá még...de ha difit nem baszkodom csak szinkront meg rükvercet...akkor elvileg nem lehet baja nem? nem lesz hangos
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #35313 Dátum: 2009 Március 24, 17:15:41 »

de hogyha beragad a munkahenger akkor jobban be lehetne nyomni nem? mármint beesne a pedál?

ez lehet jó hír is mert lehet megvan a porbléma
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #35312 Dátum: 2009 Március 24, 17:09:35 »

köszönm remélem ez lessz a baj  mert már nagyon idegesít

 nem kell szétszedni légteleníteni semmit írtam hogy a hidraulikus munkatéren kívül van berohadva! ott a pedál mögötti tolorúdnál nézelődjél kicsit (kézzel rángasd meg a pedált elemlámpával meg belevilágítassz a főfékhengerbe van ott ugyan egy hüvelypesszárium de azt akár le is tépheted úgy sem ér semmit vagy bedugod a wd40 szárát rajta aztán nyomod neki mint bátyám ángyomnak és megint megrángat , ha napi használatban lesz akkor úgyis öngyógyítja magát)  
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35311 Dátum: 2009 Március 24, 17:07:12 »

nincs

ez lehet jó hír is mert lehet megvan a porbléma

1303LS
« Hozzászólás #35310 Dátum: 2009 Március 24, 17:06:34 »

nincs

Akkkó legyen. + amit tatinson mond.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35309 Dátum: 2009 Március 24, 17:04:29 »

és mit tegyek vegyek egy ujjat(ami lehet hogy szintén rossz?),vagy probálkozzak egy régit vagy ezt megcsinálni?és melyik légtelenítös modszert alkalmazzam?

 nem kell szétszedni légteleníteni semmit írtam hogy a hidraulikus munkatéren kívül van berohadva! ott a pedál mögötti tolorúdnál nézelődjél kicsit (kézzel rángasd meg a pedált elemlámpával meg belevilágítassz a főfékhengerbe van ott ugyan egy hüvelypesszárium de azt akár le is tépheted úgy sem ér semmit vagy bedugod a wd40 szárát rajta aztán nyomod neki mint bátyám ángyomnak és megint megrángat , ha napi használatban lesz akkor úgyis öngyógyítja magát)  

Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #35308 Dátum: 2009 Március 24, 16:57:47 »

nincs

Először is a pedálnál lévő nyomorúdnak nézd meg, hogy van-e holtjátéka.

1303LS
« Hozzászólás #35307 Dátum: 2009 Március 24, 16:52:18 »

és mit tegyek vegyek egy ujjat(ami lehet hogy szintén rossz?),vagy probálkozzak egy régit vagy ezt megcsinálni?és melyik légtelenítös modszert alkalmazzam?

Először is a pedálnál lévő nyomorúdnak nézd meg, hogy van-e holtjátéka.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #35306 Dátum: 2009 Március 24, 16:46:21 »


és mit tegyek vegyek egy ujjat(ami lehet hogy szintén rossz?),vagy probálkozzak egy régit vagy ezt megcsinálni?és melyik légtelenítös modszert alkalmazzam?

  ez a probléma tipikusan sokat álló autóknál szokott jelentkezni. És abból adodik hogy a föfékhengert mozgató rudazat vagy maga a főfékhenger vége rozsdás (a munka részen kívül ) és szorul egy picit amitől nem megy vissza alaphelyzetbe a főfékhengerben lévő dugattyú, és nem tud a melegedő fékrendszerből vissza folyni a tartályba a fékfolyadék minél jobban melegszik annál jobban fog a fék.(kb 1mmről van szó nem azt kell gondolni hogy félig benyomod a pedált és bentragad a dugattyú)   rend szerint kis kapirgálás csavarlazító vagy wd40 segít pusmogas
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35305 Dátum: 2009 Március 24, 16:30:32 »

ma folytattam a komár polírozását ...nagyon szépen haladok (beszereztem egy dremmelt s úgy néz ki nagyon tiszta munka lesz a végére)  Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #35304 Dátum: 2009 Március 24, 14:29:16 »

Egy kisvárdai jó bogaras ismerősöm kérdezi: T1(!) váltó mennyiben különbözik a korabeli bogárétól?
Nemcsak váltó van a srácnál, hanem köréépítve egy hozzá tartozó busz is... Shocked
kép a t1-ről? Smiley
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8612


« Hozzászólás #35303 Dátum: 2009 Március 24, 14:21:15 »

Egy kisvárdai jó bogaras ismerősöm kérdezi: T1(!) váltó mennyiben különbözik a korabeli bogárétól?
Nemcsak váltó van a srácnál, hanem köréépítve egy hozzá tartozó busz is... Shocked
Milyen színű a busz?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35302 Dátum: 2009 Március 24, 14:10:10 »

Grin Grin ;DIly mazohizmusra csak a legvegso esetben folyamodnek.De a hang beepitese viszonylag egyszeru.
különösen ha csak a próbakör után öntenek bele olajat Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35301 Dátum: 2009 Március 24, 14:09:02 »

Ugy tudom de majd javitanak hogy  olajos van bennuk mint a Kubelben forditott diffivel meg portaltengely.
igen .  a hasonlóság annyi hogy alumínium házban sok mindenféle fogaskerék van és az egyik végére hasonló motort lehet dugni Roll Eyes

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #35300 Dátum: 2009 Március 24, 14:05:32 »

Egy kisvárdai jó bogaras ismerősöm kérdezi: T1(!) váltó mennyiben különbözik a korabeli bogárétól?
Nemcsak váltó van a srácnál, hanem köréépítve egy hozzá tartozó busz is... Shocked
Ugy tudom de majd javitanak hogy  olajos van bennuk mint a Kubelben forditott diffivel meg portaltengely.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #35299 Dátum: 2009 Március 24, 13:52:07 »

 Grin Grin Grin
a szinkron gyűrű és hátrameneti fogaskerék cserétől nem lesz ikarusz hangja , kivéve ha ezt ikaruszváltóban csinálod Roll Eyes
Ily mazohizmusra csak a legvegso esetben folyamodnek.De a hang beepitese viszonylag egyszeru.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #35298 Dátum: 2009 Március 24, 13:47:16 »

Egy kisvárdai jó bogaras ismerősöm kérdezi: T1(!) váltó mennyiben különbözik a korabeli bogárétól?
Nemcsak váltó van a srácnál, hanem köréépítve egy hozzá tartozó busz is... Shocked

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35297 Dátum: 2009 Március 24, 13:43:32 »

Az a gond hogy arra sincs garancia ha szetbontja a valtod es cserel szinkrongyurut meg fogaskerekeket nem lesz hangos mint egy Ikarus.
a szinkron gyűrű és hátrameneti fogaskerék cserétől nem lesz ikarusz hangja , kivéve ha ezt ikaruszváltóban csinálod Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35296 Dátum: 2009 Március 24, 13:40:43 »

tegyük fel veszek egy hosszú váltót 50ért mi a garancia h nem dobálja ki rükvercet 100km múlva...semmi...szerelőm azt mondta bármit viszek szétszedi mert most nincs motor a kocsiban ...most kell normálisan megcsinálni
minek akarnál 100km-t menni rükvercben Grin

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #35295 Dátum: 2009 Március 24, 13:12:23 »

Voros Lacinak szokot lenni amire garanciat is vallal.Bar az meg nem 50en

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #35294 Dátum: 2009 Március 24, 13:04:42 »

tegyük fel veszek egy hosszú váltót 50ért mi a garancia h nem dobálja ki rükvercet 100km múlva...semmi...szerelőm azt mondta bármit viszek szétszedi mert most nincs motor a kocsiban ...most kell normálisan megcsinálni
Az a gond hogy arra sincs garancia ha szetbontja a valtod es cserel szinkrongyurut meg fogaskerekeket nem lesz hangos mint egy Ikarus.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35293 Dátum: 2009 Március 24, 12:59:19 »

Attol tartok cseret.Keress egy kiprobalhato valtot es cse.

tegyük fel veszek egy hosszú váltót 50ért mi a garancia h nem dobálja ki rükvercet 100km múlva...semmi...szerelőm azt mondta bármit viszek szétszedi mert most nincs motor a kocsiban ...most kell normálisan megcsinálni
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #35292 Dátum: 2009 Március 24, 11:52:55 »

váltót ki javított már? 2-es szinkoron és rükverc fogaskerék elkopott nekem....ki mit javasol?
Attol tartok cseret.Keress egy kiprobalhato valtot es cse.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35291 Dátum: 2009 Március 24, 11:49:31 »

váltót ki javított már? 2-es szinkoron és rükverc fogaskerék elkopott nekem....ki mit javasol?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #35290 Dátum: 2009 Március 24, 11:04:16 »

 Grin Grin Grin
és annak mi köze a kézifékhez Roll Eyes
Gyors vagy.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #35289 Dátum: 2009 Március 24, 11:01:56 »

Vagy a hátsó munkahengereknek elegük lett.
és annak mi köze a kézifékhez Roll Eyes

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35288 Dátum: 2009 Március 24, 10:59:16 »

Felebresztettem mindket bogimat a tel utan, de az egyiknek behuzva felejtettem a kezifeket a legutobbi leallitaskor, kozvetlenul egy most teli, hoban rallyzos ejszaka utan. A hatso fekek - talan mondanom sem kell - kemenyen beragadtak :-) A kezifek az eset elott, valamint a meg beragadt allapotban kb 4 kattanasnyit volt felhuzhato, majd miutan a kocsit elore hatra hintaztatva mindket hatso fek "kiakadt", most majdnem fuggolegesbe, 7-8 kattanasig felhuzhato. A kerdesem: vajon mitol?
Vagy a hátsó munkahengereknek elegük lett.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #35287 Dátum: 2009 Március 24, 10:54:44 »

Pont most? Mitol?
ennyire elfogyott volna ettől az a fékbetét?
a kézifék tetején lévő két csavarral egyébként még talán utána lehet állítani
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #35286 Dátum: 2009 Március 24, 10:51:22 »

megnyúlt a bowden ?
Pont most? Mitol?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35285 Dátum: 2009 Március 24, 10:48:36 »

Felebresztettem mindket bogimat a tel utan, de az egyiknek behuzva felejtettem a kezifeket a legutobbi leallitaskor, kozvetlenul egy most teli, hoban rallyzos ejszaka utan. A hatso fekek - talan mondanom sem kell - kemenyen beragadtak :-) A kezifek az eset elott, valamint a meg beragadt allapotban kb 4 kattanasnyit volt felhuzhato, majd miutan a kocsit elore hatra hintaztatva mindket hatso fek "kiakadt", most majdnem fuggolegesbe, 7-8 kattanasig felhuzhato. A kerdesem: vajon mitol?
megnyúlt a bowden ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #35284 Dátum: 2009 Március 24, 10:42:47 »

Felebresztettem mindket bogimat a tel utan, de az egyiknek behuzva felejtettem a kezifeket a legutobbi leallitaskor, kozvetlenul egy most teli, hoban rallyzos ejszaka utan. A hatso fekek - talan mondanom sem kell - kemenyen beragadtak :-) A kezifek az eset elott, valamint a meg beragadt allapotban kb 4 kattanasnyit volt felhuzhato, majd miutan a kocsit elore hatra hintaztatva mindket hatso fek "kiakadt", most majdnem fuggolegesbe, 7-8 kattanasig felhuzhato. A kerdesem: vajon mitol?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Magnus
Hozzászólások: 47


ETH-624

« Hozzászólás #35283 Dátum: 2009 Március 24, 10:41:29 »

Jaja, vizes volt a fékolaj, meg tiszta retek volt az összes fékcső. De biztos ami biztos alapon cseréltettem a főfékhengert is. De nekem fordítva volt a probléma. Hidegen kemény volt rendesen, de dugóban, fékezgetéskor volt hogy tűzfalig beszaladt

"Borsodi, azzal megy a harckocsi"
Oldalak: 1 ... 1128 1129 1130 1131 1132 [1133] 1134 1135 1136 1137 1138 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.213 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.