www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 23:31:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1179 1180 1181 1182 1183 [1184] 1185 1186 1187 1188 1189 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14018642 alkalommal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33282 Dátum: 2008 December 27, 07:53:14 »

tehát akkor a fémtiszta felületre nem kerül alapozó?
nem vagyok fényező de a puci fémre nem gittelnék az tuti , én az egész kasznit fémig puccantottam , majd a fényező telibe fújta Carsystem epoxi gyantás alapozóval amire már bátran mehet a gitt nem esik le rólla és nem kell félni a rozsdátol sem, ha puci fémre gittelsz a gitt magábaszívja a nedvességet és alatta a vas elkezd korrodálni .

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33281 Dátum: 2008 December 27, 07:42:27 »

kavicsbeszorulás elleni technika. a te sárgádból is piszkálgattuk egy ideig

(ja, akkor már nem a tiéd volt)
AZS kolléga nyerte a söröt  Grin

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33280 Dátum: 2008 December 26, 23:37:07 »

Olajtéma: Nem tudom, ki mennyire van megelégedve az általa használt olajjal, de most legutóbbi olajcserémnél kaptam az ADDINOL-tól tesztelésre 15w50-es olajat. És most 1000 km-nél járok vele, hajtom is és városba is használom. Eddig nagyon jónak tűnik, nem taknyosodik meg, és csepp sem hiányzik belőle. Eddig 15w40esből próbáltam Valvoline max life-ot, GM-et, Agip formulát és Castrol-t is. Olajfogyasztásom ~2,5-4dl/1000 km volt. Olajat 3-4ezrenként szoktam cserélni.
Ezt az olajat 5000 km-ig szándékozom tesztelni és ha érdekel valakit akkor megosztom veletek a további tapasztalatokat.
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 26, 23:49:57 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33279 Dátum: 2008 December 26, 23:27:00 »

Nem hinném, bár nekem weberek vannak fenn, a kartergázcsövem meg a szabadba lóg.
Köszi!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33278 Dátum: 2008 December 26, 23:18:21 »

Na erre gondoltam én is, hogy pl beforrasztom. Nem okoz problémát a légszűrő felé? Mert érzem, hogy "szelel" is  Huh
Nem hinném, bár nekem weberek vannak fenn, a kartergázcsövem meg a szabadba lóg.


                             GNX-967
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33277 Dátum: 2008 December 26, 23:15:42 »

Én az enyémen beragasztottam, engem is zavart a csöpögés.

Na erre gondoltam én is, hogy pl beforrasztom. Nem okoz problémát a légszűrő felé? Mert érzem, hogy "szelel" is  Huh

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33276 Dátum: 2008 December 26, 23:12:49 »

Sziasztok!
Tanácsot kérnék! Miszerint: Az olajbetöltőm alján lévő kis furatból sajna néha csöppen az olaj. A bontottak között van itthon olyan, amelyiken nincs is lyuk. (csak annak kisebb átmérőjű a kartelgáz csőcsonkja)
Kell-e az oda, vagy nembaj ha nincs?

Én az enyémen beragasztottam, engem is zavart a csöpögés.


                             GNX-967
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33275 Dátum: 2008 December 26, 22:40:21 »

Sziasztok!
Tanácsot kérnék! Miszerint: Az olajbetöltőm alján lévő kis furatból sajna néha csöppen az olaj. A bontottak között van itthon olyan, amelyiken nincs is lyuk. (csak annak kisebb átmérőjű a kartelgáz csőcsonkja)
Kell-e az oda, vagy nembaj ha nincs?


[a csatolmányt egy admin törölte]

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #33274 Dátum: 2008 December 26, 21:49:03 »

Gyakorolsz egy kicsit, és menni fog főleg ha figyelembe vesszük a sok egyenes felületet.
Amúgy ha betartod a száradási/szikkadási időket még tartósabb is lehet mint egy drága fényezés ami kész van 1 hét alatt.
Láttam már drága fényezést amin nem várták meg és pár hónap múlva előjöttek a csiszolás nyomok. Undecided

4-5 hétvégém ment rá az egészre
ja, természetesen alapoztam is festés előtt, persze azt is az OBI-ban vettem
1 nap = két réteg festék vagy alapozó
két réteg alapozó ment a buszra és 3-4 réteg festék
tehát akkor a fémtiszta felületre nem kerül alapozó?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #33273 Dátum: 2008 December 26, 21:16:54 »

4-5 hétvégém ment rá az egészre
ja, természetesen alapoztam is festés előtt, persze azt is az OBI-ban vettem
1 nap = két réteg festék vagy alapozó
két réteg alapozó ment a buszra és 3-4 réteg festék

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33272 Dátum: 2008 December 26, 21:15:49 »

Gyakorolsz egy kicsit, és menni fog főleg ha figyelembe vesszük a sok egyenes felületet.
Amúgy ha betartod a száradási/szikkadási időket még tartósabb is lehet mint egy drága fényezés ami kész van 1 hét alatt.
Láttam már drága fényezést amin nem várták meg és pár hónap múlva előjöttek a csiszolás nyomok. Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 26, 21:17:46 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #33271 Dátum: 2008 December 26, 21:14:23 »

tudom
ha nem sikerül max le teddyzem Evil

majd előkeresem a fotókat a régi buszom fényezéséről
semmi nagy trükk nem volt benne: kilakatolták, levakartuk a régi festéket és gittet, ahol kellett megkalapálták még egy picit, vettem egy csiszoló gépet az OBI-ban és körbecsiszoltam az egészet, vettem auto-kittet (vagy mit) szintén OBI-ban, azzal szépen bekentük a szükséges helyen, újból körbecsiszoltam, szép sima lett mindenütt, elsétáltam az OBI-ba (közben törzsvásárló lettem) és vettem egy csomó festék sprét és azzal gyönyörűen körbefújtam
szép lett, nagyon szép és hibátlan, de tényleg
egy pici kis megfolyás lett az első szélvédő alatt, de azt már nem volt kedvem kijavítani, mert hibának is kell lennie valahol

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33270 Dátum: 2008 December 26, 21:12:25 »

Én így szoktam csinálni egy nagyon ügyes fényező haverom adta a "receptet". Nekem ez a technológia bevállt. Amikor feltörték a bogimat akkor fényeztem először a műszerfalamat. Nagyon szép lett, nem is látszik. Előtte gyakorolgattam kicsit egy gépháztetőn.
festék bekeverés az kicsit másabb téma, na meg a pisztoly helyes beállítása. Ezeket én is csak találomra szoktam. Bár az előkészítés a legnagyobb meló, ha narancsos lesz vagy megfolyik azon később lehet segíteni.
szerinted van esélyünk? Smiley
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33269 Dátum: 2008 December 26, 21:11:18 »

Én így szoktam csinálni egy nagyon ügyes fényező haverom adta a "receptet". Nekem ez a technológia bevállt. Amikor feltörték a bogimat akkor fényeztem először a műszerfalamat. Nagyon szép lett, nem is látszik. Előtte gyakorolgattam kicsit egy gépháztetőn.
festék bekeverés az kicsit másabb téma, na meg a pisztoly helyes beállítása. Ezeket én is csak találomra szoktam. Bár az előkészítés a legnagyobb meló, ha narancsos lesz vagy megfolyik azon később lehet segíteni. Meg száradás közben amúgy is feszül valamennyire a festék. Én is megijedtem először hogy ronda pöttyös lesz meg narancsos (kicsit sűrű lett a festék), aztán teljesen kisimult.
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 26, 21:13:45 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33268 Dátum: 2008 December 26, 21:09:32 »

Sok sikert.
Ne felejtsd el ez egy szakma, amit több évig oktatnak. Szopni fogsz.  Grin
tudom
ha nem sikerül max le teddyzem Evil(úgy is csak körben az alját kell festeni)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #33267 Dátum: 2008 December 26, 21:08:31 »

köszi
mielőtt nekiesünk lefujunk pár ajtót
úgy gondoljuk, úgy mint a fényezőnk meg tudjuk csinálni, csak nem 300 ezerért...
Sok sikert.
Ne felejtsd el ez egy szakma, amit több évig oktatnak. Szopni fogsz.  Grin
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33266 Dátum: 2008 December 26, 21:05:46 »

Hát, hogy így neki álltok le a kalappal.
Fémtiszta felületet legalább 240es papírral felcsiszolni, utánna mehet rá a gitt ahova kell. Első réteg gittnek ajánlatos az aluporos vagy üvegszálassat használni. Ezek tartósak és kevésbé hajlamosak repedésre. Elleneben erősen porózus felületűek. Becsiszoláshoz dúrva csiszolás mehet 150-essel majd 240essel, ezután mehet rá a hagyományos gitt a porózus felület miatt, ezt becsiszolni 240-el indulva és mondjuk 400ig. Ha megvan és precíz akarsz lenni akkor hagysz neki egy hét szikkadási időt hogy tudjál javítani az esetleges beszikkadásoknál mondjuk csiszolásnyomokba stb... Ha minden rendben mehet rá a szórógitt 2-3 rétegben, szintén jó időben is ajánlatos várni vele 5 napot 1 hetet. Ha itt is minden jó akkor Becsiszolni 800assal és vizesen 1000, 1500assal. Végül mehet rá a szín. Becsiszolások után mindig portalanítani kell mondjuk nitrós ronggyal mielőtt rámegy a következő réteg.
köszi
mielőtt nekiesünk lefujunk pár ajtót
úgy gondoljuk, úgy mint a fényezőnk meg tudjuk csinálni, csak nem 300 ezerért...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #33265 Dátum: 2008 December 26, 21:04:26 »

Szórógitt másnéven.
Igazad van elkerülte a fáradt szememet.  Roll Eyes
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33264 Dátum: 2008 December 26, 21:02:47 »

Filer?
Szórógitt másnéven.


                             GNX-967
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #33263 Dátum: 2008 December 26, 21:00:14 »

Végül mehet rá a szín.
Filer?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33262 Dátum: 2008 December 26, 20:56:46 »

Ha szeretnél egy primeres alapot is akkor pár sorral lejjebbit ajánlom.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33261 Dátum: 2008 December 26, 20:55:38 »

mi tavasszal vagy nyáron festjük a dokát
valaki el tudná mondani a lépéseket meg hogy milyen anyagokat használjuk?
Hát, hogy így neki álltok le a kalappal.
Fémtiszta felületet legalább 240es papírral felcsiszolni, utánna mehet rá a gitt ahova kell. Első réteg gittnek ajánlatos az aluporos vagy üvegszálassat használni. Ezek tartósak és kevésbé hajlamosak repedésre. Elleneben erősen porózus felületűek. Becsiszoláshoz dúrva csiszolás mehet 150-essel majd 240essel, ezután mehet rá a hagyományos gitt a porózus felület miatt, ezt becsiszolni 240-el indulva és mondjuk 400ig. Ha megvan és precíz akarsz lenni akkor hagysz neki egy hét szikkadási időt hogy tudjál javítani az esetleges beszikkadásoknál mondjuk csiszolásnyomokba stb... Ha minden rendben mehet rá a szórógitt 2-3 rétegben, szintén jó időben is ajánlatos várni vele 5 napot 1 hetet. Ha itt is minden jó akkor Becsiszolni 800assal és vizesen 1000, 1500assal. Végül mehet rá a szín. Becsiszolások után mindig portalanítani kell mondjuk nitrós ronggyal mielőtt rámegy a következő réteg.
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 26, 21:03:15 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33260 Dátum: 2008 December 26, 19:54:41 »

Nos, az első lépés az, hogy kitaláld a színét. A második lépés, hogy beszélj a fényezővel.
Picit később oda kell vinni hozzá a kocsit és a megfelelő alapanyagot. Az alapanyag kiválasztása nagyon fontos, a fényezők a Deák Ferenc alapú anyagokat kedvelik a legjobban, bő mennyiségben. De ezt kis mértékben lehet hígítani I. István alapú anyaggal is.
A művelet végén pedig élvezheted a munkád gyümölcsét!
kösz már mindent tudok Evil
amúgy meg a fényezőket messziről elszeretnénk kerülni
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #33259 Dátum: 2008 December 26, 19:29:52 »

ezt korrektül és lényegretörően összefoglaltad. Több kérdés nem is lesz Wink
Lemondtál a fényezésröl? Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #33258 Dátum: 2008 December 26, 19:05:45 »

Nos, az első lépés az, hogy kitaláld a színét. A második lépés, hogy beszélj a fényezővel.
Picit később oda kell vinni hozzá a kocsit és a megfelelő alapanyagot. Az alapanyag kiválasztása nagyon fontos, a fényezők a Deák Ferenc alapú anyagokat kedvelik a legjobban, bő mennyiségben. De ezt kis mértékben lehet hígítani I. István alapú anyaggal is.
A művelet végén pedig élvezheted a munkád gyümölcsét!
ezt korrektül és lényegretörően összefoglaltad. Több kérdés nem is lesz Wink

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #33257 Dátum: 2008 December 26, 18:57:03 »

Az alapanyag kiválasztása nagyon fontos, a fényezők a Deák Ferenc alapú anyagokat kedvelik a legjobban, bő mennyiségben. De ezt kis mértékben lehet hígítani I. István alapú anyaggal is.
A művelet végén pedig élvezheted a munkád gyümölcsét!
: ))
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #33256 Dátum: 2008 December 26, 18:51:02 »

mi tavasszal vagy nyáron festjük a dokát
valaki el tudná mondani a lépéseket meg hogy milyen anyagokat használjuk?

Nos, az első lépés az, hogy kitaláld a színét. A második lépés, hogy beszélj a fényezővel.
Picit később oda kell vinni hozzá a kocsit és a megfelelő alapanyagot. Az alapanyag kiválasztása nagyon fontos, a fényezők a Deák Ferenc alapú anyagokat kedvelik a legjobban, bő mennyiségben. De ezt kis mértékben lehet hígítani I. István alapú anyaggal is.
A művelet végén pedig élvezheted a munkád gyümölcsét!

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33255 Dátum: 2008 December 26, 18:21:36 »

mi tavasszal vagy nyáron festjük a dokát
valaki el tudná mondani a lépéseket meg hogy milyen anyagokat használjuk?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #33254 Dátum: 2008 December 26, 17:49:43 »

Szép reggelt!

Szeretnék kérni egy pici segítséget, valaki tudja hogy lehet a bogár 30 PICT karbinál pillangószeleptengelyt javítani mert lóg és falsot szív! Vinném forgalombahelyezni de még előre hiányzik a négy kormányösszekötő meg a karbi! Ha tudtok segíteni előre is köszönöm!
Bontott összekötőim vannak!

1303LS
« Hozzászólás #33253 Dátum: 2008 December 26, 12:50:16 »

Van az a sárgás színű két komponensű primer festék (alapozó), ez hegeszthető is és erre lehet gittelni.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33252 Dátum: 2008 December 26, 09:35:44 »

Szép reggelt!

Szeretnék kérni egy pici segítséget, valaki tudja hogy lehet a bogár 30 PICT karbinál pillangószeleptengelyt javítani mert lóg és falsot szív! Vinném forgalombahelyezni de még előre hiányzik a négy kormányösszekötő meg a karbi! Ha tudtok segíteni előre is köszönöm!
www.merki.hu


"Az új persely bepréselése után kidörzsárazom újra a perselyeket ,így biztos ,hogy nem fog lógni a tengely és nem fog fals levegőt szívni."

Nem elérhető cetkas
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #33251 Dátum: 2008 December 26, 09:29:08 »

Szép reggelt!

Szeretnék kérni egy pici segítséget, valaki tudja hogy lehet a bogár 30 PICT karbinál pillangószeleptengelyt javítani mert lóg és falsot szív! Vinném forgalombahelyezni de még előre hiányzik a négy kormányösszekötő meg a karbi! Ha tudtok segíteni előre is köszönöm!

Autóépítők Last Barons.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33250 Dátum: 2008 December 26, 09:07:08 »

Sztem nem.
Úgy értettem ahogy AZS leírta. Hogy inkább alá, mint fölé...

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #33249 Dátum: 2008 December 26, 00:22:40 »

Nemtudom. Csak próbálnám összefoglalni.... Ahol hiba leledzik tessen mindenkinek javítani.  Wink

Alvázas témában már jobban otthon vagyok, vagy fél éve arról faggatok gyűjtök infót próbálom bevésni az agyamba...

a cinksprének az a lényege, hogy ha az acél/vas felületen van, akkor "magához vonzza" a korróziót, és ameddig tart, addig az acél nem korrodálódik. de he nem közvetlenül az acélon van, akkor semmi értelme.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #33248 Dátum: 2008 December 26, 00:18:48 »

a gittre minek fújnál már cinksprét???

Nemtudom. Csak próbálnám összefoglalni.... Ahol hiba leledzik tessen mindenkinek javítani.  Wink De igazából abból indultam ki hogy minden festék alá kell valami alapozó. Vagyis célszerű....

Alvázas témában már jobban otthon vagyok, vagy fél éve arról faggatok gyűjtök infót próbálom bevésni az agyamba...
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 26, 00:22:25 írta tazoli »
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #33247 Dátum: 2008 December 26, 00:08:26 »


 gitt, csiszolgatás, aztán cinkspray alapozó


a gittre minek fújnál már cinksprét???
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33246 Dátum: 2008 December 26, 00:06:01 »

Van az a sárgás színű két komponensű primer festék (alapozó), ez hegeszthető is és erre lehet gittelni. Nem kell telibe kenni vele a lemezt, csupán megködölni. A zink-kromátos alapozót és s cinksprayt is levakarják a fényezők vakolás előtt. Egyrészt nem tűrik meg magukon a gittet, másrészt a fényező nem vállalja be azt hogy egy bizonytalan alapozásra kezdjen el dolgozni. A zink spray eredendően arra szolgál hogy a még izzó hegesztési pontra/varratra fújva korrozió gátló legyen. Első autónál ezt a fényezőm elmagyarázta, ugyanis minden cserélt elemet jó vastagon megkentem/fújtam alapozóval, ő meg csiszolhatta, kromofágozhatta.  Undecided
Ő mondta, ha cink-kromátot használok akkor telibe ott ahol nem lesz fújva (üregek stb...) és csak a hegesztéseknél, többin hagyjam rajt a fekete olajos védőfestéket.
Második variáció ami megkönnyíti mindkettőnk dolgát, de költségesebb a 2K-s alapozó.


                             GNX-967
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33245 Dátum: 2008 December 25, 23:49:35 »

nekem zavaros amit írsz, de a gitt alá is kell alapozó sztem
Sztem nem.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33244 Dátum: 2008 December 25, 23:46:24 »

Tehát:
-ha kasztni: lakatolás, gitt, csiszolgatás, aztán cinkspray alapozó, aztán ?
nekem zavaros amit írsz, de a gitt alá is kell alapozó sztem
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 25, 23:48:33 írta Zoli »

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #33243 Dátum: 2008 December 25, 23:23:51 »

Az én fényezőm (négyszázezer) az előzetesen homokfújt, majd cinkspray-val általam telibe fújt kasznit vmi. több komponensű ún. reaktív alapozóval (zöldes színű, büdös takony) megfújta, arra ment a szín, a rácsnál is.

Tehát:
-ha kasztni: lakatolás, gitt, csiszolgatás, aztán cinkspray alapozó, aztán ?reaktív? alapozó, fény, (lakk végül ha metálfényt szeretnénk)
-ha alváz: lakatolás, fémtiszta lemez, cinkkronátos alapozó, (Pityubá tudja a forrást honnan szerezhető be), majd másmilyen alapozó (régebbi kérdéseim alapján kiderült hogy tökmindegy milyen csak márkás legyen pl.: dunaplast, premier, trilakk, meg volt valami spécileg kocsira való is, H kedőbetűs talán), aztán jöhet a kétféle alapozóra a zománcfesték, és tetejét pedig végül kened-fújod alvázvédővel.

???

És pl. Martin gépét a tojást otthon teddyzték. Azaz valszeg ő sem homokolta telibe a képek alapján amiket eddig láttam a kocsiról. Szal ő tutira tudja hogy lehet a rács mögül a festéket leszedni. ESZ írása alapján mondjuk ha bemakkolod akkor úgy (is).
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 26, 00:05:26 írta tazoli »
Oldalak: 1 ... 1179 1180 1181 1182 1183 [1184] 1185 1186 1187 1188 1189 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.205 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.