www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 10, 00:05:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1242 1243 1244 1245 1246 [1247] 1248 1249 1250 1251 1252 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13974386 alkalommal)
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #30762 Dátum: 2008 Augusztus 26, 23:48:34 »

Kuplung beállítás?
Már mint a váltó kart kell egy kicsit erősebben betuszkolni az 1es fokozatba. A kuplung fasza. Nem panaszkodom rá.
De néha csinál ilyet. Lehet, hogy a váltó rudazat van kicsit elmozdúlva, és ezért tudom csak nehezebben berakni. De a többi fokozat nagyon is jól mükszik. Na mind1. Inkább meghallgatok valami okos tanácsot.

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #30761 Dátum: 2008 Augusztus 26, 23:37:24 »

Hali!
Nagyon gáz, ha a kicsi gép nehezen veszi be az 1es fokozatot?
Kicsit "taposni" kell...

Kuplung beállítás?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #30760 Dátum: 2008 Augusztus 26, 22:17:22 »

Üdvw!
Van még néhány kisebb probléma a motorommal.   Szóval az olajhűtőnél az olajcsöpögés megszűnt, de ahogy látom a főtengelyszimeringnél is csöpöget, és szimeringet nem is cseréltünk.  A a blokk váltó felőli részén középen.  A másik dolog, hogy az alapjárati fordulatszámot már felvittem 950-1000-re, és most már nem rázza a kasznit. alatta 750-800 körül  remegett az autó. Az olajnyomásjelző lámpa azonban még mindig pislákol ha 85 fok körüli lesz az olaj. ( előtte hidegen is pislákolt) Ezek mitől lehetnek?  A másik, hogy néha, amikor indítózok, olyan hangot ad, mintha ráindítóztam volna,  olyan surlódó. Az mi a ráktól lehet? Mielőtt kivettük, nem csinálta. Amúgy kézzel megmozgattam, a főtengely nem kotyog. Bár gondolom, ha kézzel is érezni lehet a kotyogást, akkor már nagy gáz van. A másik, hogy néha rántgat, torpan. Főleg alacsony fordulaton, 1-es 2-es ben. A gyújtás az nem bele való, mert nem röpsúly+vákumos, hanem csak vákumos, és egy 70 előtti bogárból tette bele az előző tulaj. De mielőtt kivettük volna ez a torpanás sem volt. Köszönöm a segítséget.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 26, 22:22:23 írta Robpanzer »
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #30759 Dátum: 2008 Augusztus 26, 22:02:24 »

Hali!
Nagyon gáz, ha a kicsi gép nehezen veszi be az 1es fokozatot?
Kicsit "taposni" kell...

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető Petester
Hozzászólások: 73


Vw 1302i ;)

« Hozzászólás #30758 Dátum: 2008 Augusztus 26, 21:49:29 »

ja és injektor! Grin
Nem-nem...  Wink
Ami volt Nálad, szerencsi barátom bogara. Abból kellene kihajítani a fali kábeleket. Orfűről hazajövet okozott meglepetéseket. A laza 3 órás útból lett laza 6... Sad Csak jó lenne egy költségvetést összedobni. Abból ez lenne az egyik legfontosabb...

A biztonsági öv lehet hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira mint a tolószék.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30757 Dátum: 2008 Augusztus 26, 21:22:12 »

Kész.
Megint jó.
Szóltam egy kedves barátomnak, és megjavította.
Én meg szóval tartottam.  Cool
Pedig tud, a felső luk pereménél volt az epicentrum.
Elhiheted, hogy nem piszkáltam a köteget, mert utálom a vezetékes munkákat. 


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30756 Dátum: 2008 Augusztus 26, 20:09:35 »

Meg tudná nekem vki mondani, hogy egy teljes átkábelezés mennyire fáj? Mármint anyagilag... Smiley
Belső fesszabos a generátor, ha ez számít... Ja, és bogárhoz (1302)
Maresz?
ja és injektor! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Petester
Hozzászólások: 73


Vw 1302i ;)

« Hozzászólás #30755 Dátum: 2008 Augusztus 26, 16:49:59 »

Meg tudná nekem vki mondani, hogy egy teljes átkábelezés mennyire fáj? Mármint anyagilag... Smiley
Belső fesszabos a generátor, ha ez számít... Ja, és bogárhoz (1302)
Maresz?
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 26, 16:54:52 írta Petester »

A biztonsági öv lehet hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira mint a tolószék.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #30754 Dátum: 2008 Augusztus 26, 11:45:32 »

én azt mondom szebb a gyári, de ugye pont ma mondták többen, hogy gagyi minőséget lehet főleg kapni..

távtartó mindenképp kell, de kb fél-fél centi..
így nem tudom mi a jó megoldás
A rozsdamentes egy fokkal jopbb, mint a gagyi gumis gyári, ami 4-5 év alatt lerohad tökéletesen. És az sem méretpontos. Az enyémen is jó vastag gumialátétekkel van megcsinálva a hézag...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #30753 Dátum: 2008 Augusztus 26, 11:42:04 »

A karosszériások szokták agyonvágni, mikor a küszöbnél, és az A oszlop alján matatnak.

Hogyan tudott mozogni a kábelköteg? Nálam sincs a küszöbben levő lyuk körül semmi, szerintem gyárilag sem volt - de elvileg a kábelköteg nem tud mozogni ott....
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30752 Dátum: 2008 Augusztus 26, 11:41:15 »

Pedig tud, a felső luk pereménél volt az epicentrum.
Elhiheted, hogy nem piszkáltam a köteget, mert utálom a vezetékes munkákat. 

Viszonylag feszes, és nem megy túl éles szögben. Így rezgésre meg sem mozdul.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #30751 Dátum: 2008 Augusztus 26, 11:32:19 »

Rezgés?

Viszonylag feszes, és nem megy túl éles szögben. Így rezgésre meg sem mozdul.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30750 Dátum: 2008 Augusztus 26, 11:07:53 »

Hogyan tudott mozogni a kábelköteg? Nálam sincs a küszöbben levő lyuk körül semmi, szerintem gyárilag sem volt - de elvileg a kábelköteg nem tud mozogni ott....

Rezgés?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #30749 Dátum: 2008 Augusztus 26, 11:05:28 »

Itt van a tegnapi füstölés oka.
A kábelköteget szépen elcsiszolta a küszöb, azon a részen ahol az A oszlopnál keresztül megy rajta.
Gondolom, volt ott régen valami gumibasz ami nekem már nem volt meg.
Ezt jól beszoptam, holnap elvileg kész.

Hogyan tudott mozogni a kábelköteg? Nálam sincs a küszöbben levő lyuk körül semmi, szerintem gyárilag sem volt - de elvileg a kábelköteg nem tud mozogni ott....

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #30748 Dátum: 2008 Augusztus 26, 10:27:35 »

zseton viszont annál kevesebb.
meg most őszre minek vizsgáztassam le?
majd márciusban jó lesz az.
akkor sajnos lemaradsz az ügyetlenkedési versenyről Tongue  Evil
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30747 Dátum: 2008 Augusztus 26, 10:26:31 »

Pedig van még másfél hét.. az rengeteg idő... Grin Cool

zseton viszont annál kevesebb.
meg most őszre minek vizsgáztassam le?
majd márciusban jó lesz az.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #30746 Dátum: 2008 Augusztus 26, 09:26:20 »

jaja, ohne tüv

Pedig van még másfél hét.. az rengeteg idő... Grin Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30745 Dátum: 2008 Augusztus 26, 09:16:40 »

Keine TÜV miatt? Mert azt írtad, már beröffent...

jaja, ohne tüv



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #30744 Dátum: 2008 Augusztus 26, 08:19:35 »

ja, jövőre :-PPP

Keine TÜV miatt? Mert azt írtad, már beröffent...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #30743 Dátum: 2008 Augusztus 26, 07:44:48 »

Látjuk Őt Tatabányán??? Wink Grin Cool

ja, jövőre :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #30742 Dátum: 2008 Augusztus 26, 01:25:42 »

én azt mondom szebb a gyári, de ugye pont ma mondták többen, hogy gagyi minőséget lehet főleg kapni..
Lehet abból is szerezni szinte a gyárival azonos minőséget,csak meg kell fizetni.
A Narancsomon is komoly német fellépők vannak.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30741 Dátum: 2008 Augusztus 25, 21:56:22 »

Itt van a tegnapi füstölés oka.
A kábelköteget szépen elcsiszolta a küszöb, azon a részen ahol az A oszlopnál keresztül megy rajta.
Gondolom, volt ott régen valami gumibasz ami nekem már nem volt meg.
Ezt jól beszoptam, holnap elvileg kész.




[a csatolmányt egy admin törölte]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Barnabee
Hozzászólások: 152


Verybug

« Hozzászólás #30740 Dátum: 2008 Augusztus 25, 21:33:37 »

szóval elé is meg mögé is és akkor csak 1.5 centi rés lesz
nekem is úgy van

Leesett, köszi  Smiley

Beeeezzzzzz - a kékeszöld villám
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #30739 Dátum: 2008 Augusztus 25, 21:26:47 »

mindkét végére, kb. 1,5-2 cm vastag. Utángyártott téma na.....
És 3 centinyi gumi távtartó nem néz ki vacakul? Mármint a rés...
Tudom, az ilyesmi izlés dolga, ki mennyit visel el, de csak úgy érdeklődöm. Gondolom, ha fent van akkor téged annyira nem zavar.

szóval elé is meg mögé is és akkor csak 1.5 centi rés lesz
nekem is úgy van
Nem elérhető Barnabee
Hozzászólások: 152


Verybug

« Hozzászólás #30738 Dátum: 2008 Augusztus 25, 21:24:11 »

Nekem is ilyen rozsdamentes, "krómozott" fellépőim vannak, amin elől vannak ilyen légterelő járatok. Nekem is kellett hozzá vastag gumi távtartó, mindkét végére, kb. 1,5-2 cm vastag. Utángyártott téma na.....

És 3 centinyi gumi távtartó nem néz ki vacakul? Mármint a rés...
Tudom, az ilyesmi izlés dolga, ki mennyit visel el, de csak úgy érdeklődöm. Gondolom, ha fent van akkor téged annyira nem zavar.

Beeeezzzzzz - a kékeszöld villám
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #30737 Dátum: 2008 Augusztus 25, 21:17:05 »

Sziasztok,

karosszériás szakik...fel szeretnék tenni egy rozsdamentes fellépőt, de rövidebb, mint ami előtte fent volt vagy 3 centivel. Csavarral huzassam össze nyugodtan? Akkor nyúlik a vége.
Vagy nem oda való? Vagy illik a sárvédő és a fellépő közé tenni valami távtartót? Vagy hülye vagyok és szereljem gyorsan vissza a régit? Vagy bízzam szakemberre ezt a komoly átalakítást?  Smiley

Előre is köszi a kosárnyi tanácsot  Grin


Nekem is ilyen rozsdamentes, "krómozott" fellépőim vannak, amin elől vannak ilyen légterelő járatok. Nekem is kellett hozzá vastag gumi távtartó, mindkét végére, kb. 1,5-2 cm vastag. Utángyártott téma na.....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #30736 Dátum: 2008 Augusztus 25, 20:56:56 »

Sziasztok,

karosszériás szakik...fel szeretnék tenni egy rozsdamentes fellépőt, de rövidebb, mint ami előtte fent volt vagy 3 centivel. Csavarral huzassam össze nyugodtan? Akkor nyúlik a vége.
Vagy nem oda való? Vagy illik a sárvédő és a fellépő közé tenni valami távtartót? Vagy hülye vagyok és szereljem gyorsan vissza a régit? Vagy bízzam szakemberre ezt a komoly átalakítást?  Smiley

Előre is köszi a kosárnyi tanácsot  Grin

én azt mondom szebb a gyári, de ugye pont ma mondták többen, hogy gagyi minőséget lehet főleg kapni..

távtartó mindenképp kell, de kb fél-fél centi..
így nem tudom mi a jó megoldás
Nem elérhető Barnabee
Hozzászólások: 152


Verybug

« Hozzászólás #30735 Dátum: 2008 Augusztus 25, 20:54:14 »

Sziasztok,

karosszériás szakik...fel szeretnék tenni egy rozsdamentes fellépőt, de rövidebb, mint ami előtte fent volt vagy 3 centivel. Csavarral huzassam össze nyugodtan? Akkor nyúlik a vége.
Vagy nem oda való? Vagy illik a sárvédő és a fellépő közé tenni valami távtartót? Vagy hülye vagyok és szereljem gyorsan vissza a régit? Vagy bízzam szakemberre ezt a komoly átalakítást?  Smiley

Előre is köszi a kosárnyi tanácsot  Grin

Beeeezzzzzz - a kékeszöld villám
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #30734 Dátum: 2008 Augusztus 25, 19:31:18 »

Arra, amerre emelkedik a fordulatszám.
Akkor az óramutató járásával ellentétesen. Állítottam picit rajta, sokkal jobb lett, motorféknél sincs már durrogás, egész szépen megy, még hozzálövöm a krarbit, és teljesen Ethanolman leszek!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
matchbox
« Hozzászólás #30733 Dátum: 2008 Augusztus 25, 19:14:43 »

Ha nagyobbata akraok akkor jobbra vagy balara forgassab az elosztót? Tudom lami kérdés, de ezt nem szoktam figyelni...
Arra, amerre emelkedik a fordulatszám.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #30732 Dátum: 2008 Augusztus 25, 18:52:00 »

Pár fokkal nagyobbat megpróbálhatsz szerintem.

Ha nagyobbata akraok akkor jobbra vagy balara forgassab az elosztót? Tudom lami kérdés, de ezt nem szoktam figyelni...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #30731 Dátum: 2008 Augusztus 25, 17:22:21 »

na, esemény van.
jár ulrich! :-))

az ac-t kipucoltam + a felső membrán (vagy mi a tosz) teljesen le volt ragadva.
meg a gyújtás volt vagy 30 fokkal eltekerve.
ezek után 2 év állás után pöccröff.

látszik az alagút vége :-))

Látjuk Őt Tatabányán??? Wink Grin Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #30730 Dátum: 2008 Augusztus 25, 16:27:55 »

jár ulrich! :-))


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #30729 Dátum: 2008 Augusztus 25, 15:59:08 »

Pár fokkal nagyobbat megpróbálhatsz szerintem.

Huh Így kicsivel gyengusabb, illetve motorféknél durrog kicsit. Indulni indul ugyanúgy.  Huh
pls help.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #30728 Dátum: 2008 Augusztus 25, 15:54:04 »

Huh Így kicsivel gyengusabb, illetve motorféknél durrog kicsit. Indulni indul ugyanúgy.  Huh
pls help.

Próbáld ki, de max. néhány fokot érdemes...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #30727 Dátum: 2008 Augusztus 25, 15:31:51 »

Ha én e85-el járok akkor nagyobb vagy kisebb alapelőgyujtást adjak neki?
Huh Így kicsivel gyengusabb, illetve motorféknél durrog kicsit. Indulni indul ugyanúgy.  Huh
pls help.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #30726 Dátum: 2008 Augusztus 25, 09:30:10 »

ne keresd ab

Köszönöm !  Cheesy

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30725 Dátum: 2008 Augusztus 25, 09:29:31 »

Ez nagyon jóóó Smiley
Hol tudom megnézni a váltómon a kódot? (1981 Mexico 1200) Huh
ne keresd ab

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #30724 Dátum: 2008 Augusztus 25, 09:26:34 »

az függ a gumimérettől is..

itt ellenőrizheted:
http://www.customspeedparts.de/content/de/technic/getriebeberechnung3.php

középen kattints a " zur Berechnung"-ra (vagy válts alul angolra)

Ez nagyon jóóó Smiley
Hol tudom megnézni a váltómon a kódot? (1981 Mexico 1200) Huh

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Robpanzer
« Hozzászólás #30723 Dátum: 2008 Augusztus 24, 22:25:01 »

amit itt a többiek emlegettek
ezt a főtengelyszimeringet cserélni, és vagy az előbb említett gyűrűt cserélni és vagy felpolírozni a szimmeringgel kapcsolódó felületet

de ha neked nem most lett összerakva a motorod, meg kéne nézni honnan jön. ezek a legvalószínűbbek, de akár jöhet a két blokkfél illesztéséből is, vagy máshonnan..

Eddig az olajhűtőtől jött. az meg lett csinálva, most már szinte nem is olajos. összesen 2 db olajcsepp maradt meg. De az is lehet, hogy azok a lemezek közül jönnek... nemtom, majd iderül.
Oldalak: 1 ... 1242 1243 1244 1245 1246 [1247] 1248 1249 1250 1251 1252 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.472 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.