www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 26, 03:52:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1931 1932 1933 1934 1935 [1936] 1937 1938 1939 1940 1941 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14702328 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3211 Dátum: 2006 Május 01, 18:00:18 »

Akkor horganyozzák?
Szerintem IGEN Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3210 Dátum: 2006 Május 01, 17:53:55 »

meg Bogárral kapcs. még nem hallottam.
Akkor azt se, hogy 80-100ezer km-enként kidobálják az összes szelepet? Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3209 Dátum: 2006 Május 01, 17:51:44 »

Ott egy kupac ereszcsatorna a háttérben.  Cheesy
Akkor horganyozzák?

Bácsi Győző
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #3208 Dátum: 2006 Május 01, 17:22:08 »

a szelepek és a szelepfészkek összecsiszolását értik ez alatt.
az említett helyre szeret lerakódni a trutyó, azért kell.
a gófon most történt ilyen, ha már eccer le lett szedve a hengerfej, biztos nem ártott, mivel vagy ezért vagy másért most nyomatékosabb a kis dög.

Azt tudom, mi a szelecsiszolás, csak azt hittem az már "kiment a divatból", meg Bogárral kapcs. még nem hallottam. Régi AM -eket és hasonló cuccokat olvasgatok mostanában. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #3207 Dátum: 2006 Május 01, 17:19:08 »

<beszúrt kép törölve>
Megtudja valaki mondani miben mártogasság szegényt? valami korózió elleni dologban?

Ott egy kupac ereszcsatorna a háttérben.  Cheesy
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3206 Dátum: 2006 Május 01, 17:04:38 »

was ist das horgyanfürdő?  Huh
Sokat nem tudok rola,de elég "meleg" dolog.
Ha hülyeséget akarnék irni,azt mondanám,hogy a horganyzott ereszcsatorna "elvén" müködik.

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #3205 Dátum: 2006 Május 01, 16:57:31 »

Készül a "Tizennégykarátos autó"   Grin
Nem elérhető Sanci78
Hozzászólások: 211


« Hozzászólás #3204 Dátum: 2006 Május 01, 16:56:51 »

was ist das horgyanfürdő?  Huh
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3203 Dátum: 2006 Május 01, 16:56:09 »


Megtudja valaki mondani miben mártogasság szegényt? valami korózió elleni dologban?
Szerintem horganyfürdö.
Utána el lehet felejteni a rozsdát,korroziot jo sokáig. Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Sanci78
Hozzászólások: 211


« Hozzászólás #3202 Dátum: 2006 Május 01, 16:53:30 »


Megtudja valaki mondani miben mártogasság szegényt? valami korózió elleni dologban?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3201 Dátum: 2006 Május 01, 16:49:42 »

Na igy más.

te meg rögtön "flexelted" volna.  Grin Evil Cheesy

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3200 Dátum: 2006 Május 01, 16:48:31 »

Ha tudsz cimet telefonszámot megköszönném.Ugyanis ém mozgássérült vagyok és csak automatát vezethetek.
A felső vezérlőegységgel a regulátorral vban valami gond.Vennék hozzá alkatrészt.

Na igy más.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #3199 Dátum: 2006 Május 01, 14:59:02 »

Ha tudsz cimet telefonszámot megköszönném.Ugyanis ém mozgássérült vagyok és csak automatát vezethetek.
A felső vezérlőegységgel a regulátorral vban valami gond.Vennék hozzá alkatrészt.

a homsnak volt egy autómatája és meg akartuk csinálni kb 3 váltó volt hozzá meg sok kacat...megkérdem maradt e regulátor....hovávalósi vagy?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3198 Dátum: 2006 Május 01, 14:52:57 »

Ha tudsz cimet telefonszámot megköszönném.Ugyanis ém mozgássérült vagyok és csak automatát vezethetek.
A felső vezérlőegységgel a regulátorral vban valami gond.Vennék hozzá alkatrészt.

regulátor az mi? feszszab.?

csak elektonyos hiba? (vezérlés)

vagy mechanikai?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #3197 Dátum: 2006 Május 01, 14:50:02 »

Nagyon szép a lelkesedés, de sajnos több olyan félautomata váltós bogárról tudok, ami végül szétbontásra került, mert a váltóval nem boldogultak, és egy vagyont költött rá a tulaj, és csak toldozgatták, foltozgatták.
Ha tudsz cimet telefonszámot megköszönném.Ugyanis ém mozgássérült vagyok és csak automatát vezethetek.
A felső vezérlőegységgel a regulátorral vban valami gond.Vennék hozzá alkatrészt.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3196 Dátum: 2006 Május 01, 14:15:42 »

Klklklkl !

hirtelen csak ezt találtam... ez a volkswagen Käfer 1968+tól c. könyvből fotóztam...

http://diwad.hu/qzma/bogarhatu/automata1.JPG
http://diwad.hu/qzma/bogarhatu/automata2.JPG

majd még keresek valami okosat...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3195 Dátum: 2006 Május 01, 14:06:37 »



persze.biztos hasznosabb, olcsóbb, jobb...

lehet, hogy flexelni nem kell, de akkor is  Cheesy


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3194 Dátum: 2006 Május 01, 14:02:57 »

ne add fel!

vannak bogaras szerelő mesterek akiknek ez biztosan nem jelent gondot  Cool -> hasznocímek lista

Nagyon szép a lelkesedés, de sajnos több olyan félautomata váltós bogárról tudok, ami végül szétbontásra került, mert a váltóval nem boldogultak, és egy vagyont költött rá a tulaj, és csak toldozgatták, foltozgatták.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3193 Dátum: 2006 Május 01, 14:01:05 »

pont ezért kuriózum az ótómata...

ez a mechanikussá való átépítés kb egyenlő a perecből ovállá való felxeléssel  Undecided

Az átalakitáshoz semmilyen vágási, felexelési vagy egyéb dologra nincsen szükség, és egy délután csináltam meg. Amikor új volt, akkor jó volt az automata, most már egyre többet hibásodnak meg, és nem javitható egyszerűen. Nem én mondom ezt, a Vörös Laci is azt mondta, hogy sajnos ez nem volt egy kiforrott technikája a vw-nek, és méregdrágán javitható csak, egy egy alkatrésze aranyárban van, és igazából soha nem lesz olyan többet, mint újonnan. A buszoknál és a Typ 3-aknál, Typ 4-eknél már igazi automata váltó volt, ez meg csak olyan hycomat verzio, mert ugye váltani kell, csak kupplungolni nem.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3192 Dátum: 2006 Május 01, 13:40:40 »

Próbálkozok hátha van automata tulajdonos,vagy aki valóban ér is hozzá,vagy tudja honnan lehet információt elérni róla.H E L P..

ne add fel!

vannak bogaras szerelő mesterek akiknek ez biztosan nem jelent gondot  Cool -> hasznocímek lista

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #3191 Dátum: 2006 Május 01, 13:39:54 »

lehet. de amikor legmagasabb az alapjárat, akkor nincs jó helyen a gyújtás, onnan vagy 10 fokot még visszafelé kell tekerni

Na jó, de a gyújtást beállítod a gyári értékre, működjön a vákuumdob, működjön a röpsúly.Ezután aki tekergetni akarja annak a kezére kell csapni. Cheesy
Egyébként nála a benzinszint "billegése" lehet az ok.Ezért van az úszóház ugye úgy a karbin hogy hegymenetben kicsit rácsorog lejtmenetben kicsit elvesz tőle, meg fékezéskor.
Nem valami duplakarbivariáció van azon a gépen?
Mert akkor bármi lehet.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3190 Dátum: 2006 Május 01, 13:39:21 »

Nehéz dió lesz. Ezek az autók sajnos a természetes elhasználódás miatt egyre jobban meghibásodnak, induláskor rángatnak stb. Érdemes átszerelni mechanikus váltóra, igy használhatóbb lesz. Az értéke semmivel nem fog csökkenni, mivel viszonylag kevesen vesznek automata váltosat.

pont ezért kuriózum az ótómata...

ez a mechanikussá való átépítés kb egyenlő a perecből ovállá való felxeléssel  Undecided

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3189 Dátum: 2006 Május 01, 13:35:22 »

Próbálkozok hátha van automata tulajdonos,vagy aki valóban ér is hozzá,vagy tudja honnan lehet információt elérni róla.H E L P..

Nehéz dió lesz. Ezek az autók sajnos a természetes elhasználódás miatt egyre jobban meghibásodnak, induláskor rángatnak stb. Érdemes átszerelni mechanikus váltóra, igy használhatóbb lesz. Az értéke semmivel nem fog csökkenni, mivel viszonylag kevesen vesznek automata váltosat.
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #3188 Dátum: 2006 Május 01, 13:29:32 »

Látom mindenhova sikerült beirnod :-)
Próbálkozok hátha van automata tulajdonos,vagy aki valóban ér is hozzá,vagy tudja honnan lehet információt elérni róla.H E L P..
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3187 Dátum: 2006 Május 01, 12:33:50 »

nekem meg néha úgy hallom csörög a mocim, pedig nem is dízel  
merre tekerjem a gyújást? ez a túl nagy előgyújtás, vagy túl kicsi jele? (valakinek mondtátok, csak nem emléxem)

nagy



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3186 Dátum: 2006 Május 01, 12:33:27 »

magyarázd meg, hogy te alapvetően a baloldalon vagy, és széttiprod, amit a jobboldalon találsz ;-)


ó, igen.
köszönöm a tippet.
a legközelebbi internacionálén ezt fogom előhozni :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3185 Dátum: 2006 Május 01, 12:32:41 »

Gyújtással hogy lehet alapjáratot állítani?  Shocked

lehet. de amikor legmagasabb az alapjárat, akkor nincs jó helyen a gyújtás, onnan vagy 10 fokot még visszafelé kell tekerni
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3184 Dátum: 2006 Május 01, 12:32:27 »

Gyújtással hogy lehet alapjáratot állítani?  Shocked

ha növeled az előgyújtást, akkor jellemzően növexik az alapjárati fordulatszám.
hmmm..???



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #3183 Dátum: 2006 Május 01, 12:31:28 »

nekem meg néha úgy hallom csörög a mocim, pedig nem is dízel  
merre tekerjem a gyújást? ez a túl nagy előgyújtás, vagy túl kicsi jele? (valakinek mondtátok, csak nem emléxem)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3182 Dátum: 2006 Május 01, 12:31:10 »

én csak a jobboldali pedált szeretem.
(mit fogok kapni ezért az etttársaktól... :-)))

magyarázd meg, hogy te alapvetően a baloldalon vagy, és széttiprod, amit a jobboldalon találsz ;-)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3181 Dátum: 2006 Május 01, 12:30:14 »

én csak a jobboldali pedált szeretem.
(mit fogok kapni ezért az etttársaktól... :-)))

mert csak azt ismered... meg a kéziféket, és a dudát  Evil

 ha néha használnád a kuplungot akkor jobban menne... Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #3180 Dátum: 2006 Május 01, 12:27:27 »



Gyújtással hogy lehet alapjáratot állítani?  Shocked
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3179 Dátum: 2006 Május 01, 12:26:10 »

A három pedál politikája nálam is menő dolog :-)

én csak a jobboldali pedált szeretem.
(mit fogok kapni ezért az etttársaktól... :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #3178 Dátum: 2006 Május 01, 12:25:33 »

AC -d milyen? Nyomja rendesen? Egyébként van benne mindenféle sport tengely már? Mert akkor lehet, hogy kell ekkora alapjárat...
[/quo

ilyen kültéri AC , de azzal szerintem nincs gond de akkor alapjáratot gyújtáson keresztűl növeljek vagy alapjáraton keresztül, ja most durrog is kicsit (a gyújtás most jobbra van kicsit letekerve ha balra tekerem akor nö a fordulat)

???
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #3177 Dátum: 2006 Május 01, 12:23:06 »

hát, ha az alapjáratot feltekered, akkor nem áll le, viszont álló helyzetben bőgni fog és többet eszik, mint menet közben. én a kt láb három pedál politikáját csinálom. de a szimpla solexet ha minden ok vele, simán be lehet állítani, hogy ne fulladjon le. nekem leginkább télen fulladt le, mikor már nem ment a szivató, de még nem melegedett be

A három pedál politikája nálam is menő dolog :-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3176 Dátum: 2006 Május 01, 11:08:47 »

Ja, egy kérdés a hozzáértőkhöz!

Régen "szokásban volt" pl. Moszkvicsnál mondjuk 50-80e km -nél egy "szelepcsiszolás" elnevezésű művelet (50-60-70 -es évek, "kis-hőskor"). Ez miért kellett, ill. kellhet -e pl. Bogárnál?

???

a szelepek és a szelepfészkek összecsiszolását értik ez alatt.
az említett helyre szeret lerakódni a trutyó, azért kell.
a gófon most történt ilyen, ha már eccer le lett szedve a hengerfej, biztos nem ártott, mivel vagy ezért vagy másért most nyomatékosabb a kis dög.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3175 Dátum: 2006 Május 01, 10:43:27 »

Látom mindenhova sikerült beirnod :-)
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #3174 Dátum: 2006 Május 01, 10:32:40 »

Keresek automata bogárról Magyar oldalt??!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #3173 Dátum: 2006 Május 01, 10:10:25 »

Ja, egy kérdés a hozzáértőkhöz!

Régen "szokásban volt" pl. Moszkvicsnál mondjuk 50-80e km -nél egy "szelepcsiszolás" elnevezésű művelet (50-60-70 -es évek, "kis-hőskor"). Ez miért kellett, ill. kellhet -e pl. Bogárnál?

???

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #3172 Dátum: 2006 Május 01, 10:08:47 »

Van egy gondocskám

az alapjárat szépen beállt 900-1000 közé azonban ha meredekebb lejtőn megyek lefelé és üresben vagyok a motor hajlamos megállni, vagy ha erőset fékezem, fölfelé ugyanezt nem mutatja.
       Na de akérdés még mindig él 

AC -d milyen? Nyomja rendesen? Egyébként van benne mindenféle sport tengely már? Mert akkor lehet, hogy kell ekkora alapjárat...

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 1931 1932 1933 1934 1935 [1936] 1937 1938 1939 1940 1941 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.