www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 22, 12:23:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1954 1955 1956 1957 1958 [1959] 1960 1961 1962 1963 1964 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14645019 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #2291 Dátum: 2006 Március 29, 12:26:22 »

Azt én is rátenném!
Kiemelné az elejét!

Kiemelné??? Az nem jó, mert nyomta egy kicsit lejjebb....  Evil Grin
Akkor hiába dolgozott.... Wink Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Leon 1303
« Hozzászólás #2290 Dátum: 2006 Március 29, 12:25:17 »

Tegnap majd éjfélig a garázsban szereltem az öreget.
Hála istennek, meg a zsenialitásomnak, mostmár mind a 2 ablakemelő műxik!
 Grin
Hittétek volna, hogy 2 vasfűrészlap, meg pár csavar és fúrás mindent megold?
Kicsit naggyon gány, (úgyse láccik) de műxik, és remélhetőleg nem kell 8ezer Ft-ért újat venni bele rövid időn belül...
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #2289 Dátum: 2006 Március 29, 12:06:35 »

én még nyomnék az elején egy kicsit és megfüszerezném egy Kamei frontszpójlerrel

Azt én is rátenném!
Kiemelné az elejét!
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #2288 Dátum: 2006 Március 29, 11:19:34 »

En nem rovidebbre gondoltam, hanem jobb minosegure, esetleg egy kicsit kemenyebbre.
Mar olvastam, ra is ugrottam volna, de nekem 73-as 03-asom van. Abba ez meg nem jo.

A fehérhez nem kell rövidebb gátló. Sokan a Koni-ra esküdnek, az USÁs forumozóknál meg a Bilstein az isten.
Jelenleg pont árulok 1 pár Sachs Super gázos gátlót 74-es vagy újabb futóműbe. Részletek az adokveszekben.
<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2287 Dátum: 2006 Március 29, 11:18:35 »

És ez milyen módon befolyásolná a futóművet? Keményebb lenne? Rosszabb utazási komfort?

A Golf rugó biztos, hogy sokkal keményebb, következésképpen a bogár gátló nem tudná "megfogni", mert rövidet rugózna be és hirtelen kirugózna, pattogós lenne. Ha meg bogár rugót teszel a keményebb Golf gátlóhoz akkor meg nem tudna berugózni, illetve ha igen (mert a befelé csillapítása nem túl nagy), berugózáskor nehezebben (lassabban) rugózna ki és keménynek éreznéd.

Az ilyen összepárosítások ritkán eredményeznek jó eredményt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2286 Dátum: 2006 Március 29, 11:11:42 »

Koszi, akkor az biztos nem lesz jo.
Nekem a gatloim is odavannak mar, erdemes lenne nem gyarit belerakni a feher melle, nem?
Abbol milyet erdemes valasztani, ami be is szerezheto?
A fehérhez nem kell rövidebb gátló. Sokan a Koni-ra esküdnek, az USÁs forumozóknál meg a Bilstein az isten.
Jelenleg pont árulok 1 pár Sachs Super gázos gátlót 74-es vagy újabb futóműbe. Részletek az adokveszekben.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #2285 Dátum: 2006 Március 29, 11:08:14 »

A fizikai méretei lehet, hogy stimmelnek, a gátló karakterisztikája és a rugó erőssége (ez összefügg) pedig biztos, hogy nem.

És ez milyen módon befolyásolná a futóművet? Keményebb lenne? Rosszabb utazási komfort?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2284 Dátum: 2006 Március 29, 10:53:08 »

Az egyik haver nézegette nagyon, hogy az első szériás I-es Golfok gólyalába megegyezett a 303-aséval (szerinte), ezért gondolkodott ebben a lehetőségben.

Ezek szerint ez nem stimmel?

A fizikai méretei lehet, hogy stimmelnek, a gátló karakterisztikája és a rugó erőssége (ez összefügg) pedig biztos, hogy nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #2283 Dátum: 2006 Március 29, 10:46:42 »

Koszi, akkor az biztos nem lesz jo.
Nekem a gatloim is odavannak mar, erdemes lenne nem gyarit belerakni a feher melle, nem?
Abbol milyet erdemes valasztani, ami be is szerezheto?

A piros 6-8cm-t ültet. Ez már tényleg jól látható ültetés, de a nagyon rövid rugóút nem tesz túl jót a futóműnek és csak rövidebb gátlóval szabad beszerelni. Én láttam ilyennel szerelt autót: jóformán nem volt rugózása.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #2282 Dátum: 2006 Március 29, 10:41:17 »

Csak a Golf IV-esbe 8 féle gyári rugó kapható előre, különböző színjelölésekkel, különböző erősségekkel. Nem csak a motorhoz, hanem feszerelési szinthez is igazítják a rugóerősséget, jelük: fehér, kék, lila, piros, zöld, stb.
A Golf I rugója tuti nem jó bele. Bár egyesek jónak tekintik, ami beépíthető.

Az egyik haver nézegette nagyon, hogy az első szériás I-es Golfok gólyalába megegyezett a 303-aséval (szerinte), ezért gondolkodott ebben a lehetőségben.

Ezek szerint ez nem stimmel?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2281 Dátum: 2006 Március 29, 10:28:50 »

Itt meg a Kélubon belül egyszer felmerült a lehetőség a Golf I-es gólyaláb. Akár kompletten... Szerinted? Ott is az volt a vélemény, hogy a Golf ugye orrmotoros... nagyobb súly, keményebb rugó?

Csak a Golf IV-esbe 8 féle gyári rugó kapható előre, különböző színjelölésekkel, különböző erősségekkel. Nem csak a motorhoz, hanem feszerelési szinthez is igazítják a rugóerősséget, jelük: fehér, kék, lila, piros, zöld, stb.
A Golf I rugója tuti nem jó bele. Bár egyesek jónak tekintik, ami beépíthető.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #2280 Dátum: 2006 Március 29, 10:27:12 »

Eléggé utánaolvasgattam a témának a thesamba idevágó fórumtopikjaiban, de ilyenről nem volt említés...
Végülis 3 elfogadott módja van az ültetésnek:
-ültetőrugó (rövidebb rugóút, kicsit keményebb lesz a futómű)
-rugótányér áthegesztése (így megmarad a rugóút és kb 5cm-es ültetés mellett az eredeti gátló is bírni fogja)
-komplett, ültető gólyaláb (ez a legtutibb és egyben legdrágább megoldás. többféle variációban árulják. USÁban a legnépszerűbbek a topline-féle cuccok)
http://www.toplineparts.com/


Köszi szépen, átnézem a lehetőségeket, mert gányolni nem szeretnék... (rugóvágás, stb...)

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2279 Dátum: 2006 Március 29, 10:26:38 »

Es ez a rugo kemenyebb , mint amilyen volt?
Mi a kulonbseg a feher es a piros kozott?
A piros 6-8cm-t ültet. Ez már tényleg jól látható ültetés, de a nagyon rövid rugóút nem tesz túl jót a futóműnek és csak rövidebb gátlóval szabad beszerelni. Én láttam ilyennel szerelt autót: jóformán nem volt rugózása.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2278 Dátum: 2006 Március 29, 10:24:30 »

Itt meg a Kélubon belül egyszer felmerült a lehetőség a Golf I-es gólyaláb. Akár kompletten... Szerinted? Ott is az volt a vélemény, hogy a Golf ugye orrmotoros... nagyobb súly, keményebb rugó?
Eléggé utánaolvasgattam a témának a thesamba idevágó fórumtopikjaiban, de ilyenről nem volt említés...
Végülis 3 elfogadott módja van az ültetésnek:
-ültetőrugó (rövidebb rugóút, kicsit keményebb lesz a futómű)
-rugótányér áthegesztése (így megmarad a rugóút és kb 5cm-es ültetés mellett az eredeti gátló is bírni fogja)
-komplett, ültető gólyaláb (ez a legtutibb és egyben legdrágább megoldás. többféle variációban árulják. USÁban a legnépszerűbbek a topline-féle cuccok)
http://www.toplineparts.com/

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #2277 Dátum: 2006 Március 29, 10:19:32 »

Es ez a rugo kemenyebb , mint amilyen volt?
Mi a kulonbseg a feher es a piros kozott?


Hudák Misi (Bug Parts - Bp. Állomás utca.) árulja ezt a rugót. Két féle van nála, a fehér és a piros. 18ezerFt egy pár. Szerintem bármelyik autószerelő be tudja szerelni.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #2276 Dátum: 2006 Március 29, 10:14:53 »

Lehet, hogy neked egy pár vízes Porsche (944 talán?) rugó kéne. Nekem azt is ajánlották anno, mert az is kb 5cm-t ültet, de elvetettem, mert nyilvánvalóan keményebb, mint a bogár rugója. (ugyebár ott elől van a motor)

Itt meg a Kélubon belül egyszer felmerült a lehetőség a Golf I-es gólyaláb. Akár kompletten... Szerinted? Ott is az volt a vélemény, hogy a Golf ugye orrmotoros... nagyobb súly, keményebb rugó?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2275 Dátum: 2006 Március 29, 10:13:14 »

Én inkább attól tartok, hogy kicsit most is kilóg a sárvédő alól és kanyarokban, 3-4 személlyel már nem egyszer beleért...
Elég kemény ez a rugó? Vagy tegyek előre valami keményebb, esetleg gázos lengéscsillapítót is?
Lehet, hogy neked egy pár vízes Porsche (944 talán?) rugó kéne. Nekem azt is ajánlották anno, mert az is kb 5cm-t ültet, de elvetettem, mert nyilvánvalóan keményebb, mint a bogár rugója. (ugyebár ott elől van a motor)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2274 Dátum: 2006 Március 29, 10:09:44 »

A 155/80/R15 az 630 mm atmeroju, mig a 185/65/r15 az 621 mm.
Azt hiszem en is beszerzek egy ilyet. Van valami tipusa ? Vagy csak annyi, hogy feher... es mennyiert szereltek be es hol, ja es mennyibe kerul a ket darab?

Koszi
Hudák Misi (Bug Parts - Bp. Állomás utca.) árulja ezt a rugót. Két féle van nála, a fehér és a piros. 18ezerFt egy pár. Szerintem bármelyik autószerelő be tudja szerelni.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #2273 Dátum: 2006 Március 29, 10:08:30 »

A 155/80/R15 az 630 mm atmeroju, mig a 185/65/r15 az 621 mm.
Azt hiszem en is beszerzek egy ilyet. Van valami tipusa ? Vagy csak annyi, hogy feher... es mennyiert szereltek be es hol, ja es mennyibe kerul a ket darab?

Koszi

Valahol, lejjebb, volt valami 18 ezres összeg, ha jól emlékszem...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #2272 Dátum: 2006 Március 29, 10:04:03 »

A 155/80/R15 az 630 mm atmeroju, mig a 185/65/r15 az 621 mm.
Azt hiszem en is beszerzek egy ilyet. Van valami tipusa ? Vagy csak annyi, hogy feher... es mennyiert szereltek be es hol, ja es mennyibe kerul a ket darab?

Koszi
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #2271 Dátum: 2006 Március 29, 08:11:08 »

185/65 nem hinném, hogy magasabb lenne, mint a sima 155 (bár az 5.5"-ös felnin kicsit jobban szétterült)

Ja és az enyém 6"-os felnin van...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #2270 Dátum: 2006 Március 29, 08:10:33 »

185/65 nem hinném, hogy magasabb lenne, mint a sima 155 (bár az 5.5"-ös felnin kicsit jobban szétterült)

Én inkább attól tartok, hogy kicsit most is kilóg a sárvédő alól és kanyarokban, 3-4 személlyel már nem egyszer beleért...
Elég kemény ez a rugó? Vagy tegyek előre valami keményebb, esetleg gázos lengéscsillapítót is?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2269 Dátum: 2006 Március 29, 07:48:14 »

185/65 nem hinném, hogy magasabb lenne, mint a sima 155 (bár az 5.5"-ös felnin kicsit jobban szétterült)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2268 Dátum: 2006 Március 29, 07:44:29 »

Illetve ettől tartanék én is, hogy a 185-ös gumiknak nem tenne jót...elöl.... Puff neki!
Nem mértem, de kb 5-6cm-rel. Ilyen terepjárós volt régen:
http://vwbug.hu/1302_elotte.jpg

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #2267 Dátum: 2006 Március 29, 07:34:39 »

Igazság szerint a 155-ös gumik nem is nagyon engednének többet. Nagyon széles a tengelytáv.

Illetve ettől tartanék én is, hogy a 185-ös gumiknak nem tenne jót...elöl.... Puff neki!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #2266 Dátum: 2006 Március 29, 07:31:53 »

Ilyen lett az 1302-esem a szolíd ültetés után:
nem ül túlságosan, de legalább nem ágaskodik az orra és a komfortérzete sem lett rosszabb
Hudák-féle fehér (régebben sárga) ültetőrugóval lett megoldva, eredeti lengéscsillapítókkal.

Na ! Ez korrekt! Ekkora ültetéssel én is elégedett lennék.... mennyi lett a magasság-különbség? Nem mérted?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2265 Dátum: 2006 Március 28, 20:11:21 »

szivesen,csak azért mertem mondani mert én már szedtem szét teljesen gátlót, amugy nem pofáztam volna bele,   örülök hogy sikerült megoldanod Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2264 Dátum: 2006 Március 28, 19:55:42 »

Hali ESZ! Kipróbáltam a lengéscsillapítós tanácsot, sajna a Kayaba meg a gyári teló menetileg köszönő viszonyban sincsenek egymással, ami nem is baj, mert a törött teló tetejét görbülés miatt lehetetlen lezedni. Viszont! A minta alapján tudok csináltatni felsőrészt és máris megvan a kellő keménységű de megfelelő magasságú lengőgátló! Kösz a tippet!
szivesen,csak azért mertem mondani mert én már szedtem szét teljesen gátlót, amugy nem pofáztam volna bele,   örülök hogy sikerült megoldanod Wink

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2263 Dátum: 2006 Március 28, 19:51:40 »

én még nyomnék az elején egy kicsit és megfüszerezném egy Kamei frontszpójlerrel
Hali ESZ! Kipróbáltam a lengéscsillapítós tanácsot, sajna a Kayaba meg a gyári teló menetileg köszönő viszonyban sincsenek egymással, ami nem is baj, mert a törött teló tetejét görbülés miatt lehetetlen lezedni. Viszont! A minta alapján tudok csináltatni felsőrészt és máris megvan a kellő keménységű de megfelelő magasságú lengőgátló! Kösz a tippet!

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2262 Dátum: 2006 Március 28, 19:50:48 »

ami aztán az első akadálynál letörne  Grin
ha ebbe az állapotába raknád rá akkor még egy 15centis padkára is fel tudnál vele menni Grin Evil

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2261 Dátum: 2006 Március 28, 19:50:30 »

Nem akarok sokat ültetni csak épp hogy szépen álljon.
Ahhoz, hogy szépen álljon, ez pont elég.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2260 Dátum: 2006 Március 28, 19:49:02 »

én még nyomnék az elején egy kicsit és megfüszerezném egy Kamei frontszpójlerrel
ami aztán az első akadálynál letörne  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2259 Dátum: 2006 Március 28, 19:17:53 »

Ilyen lett az 1302-esem a szolíd ültetés után:
nem ül túlságosan, de legalább nem ágaskodik az orra és a komfortérzete sem lett rosszabb
<beszúrt kép törölve>
Hudák-féle fehér (régebben sárga) ültetőrugóval lett megoldva, eredeti lengéscsillapítókkal.
én még nyomnék az elején egy kicsit és megfüszerezném egy Kamei frontszpójlerrel

1303LS
« Hozzászólás #2258 Dátum: 2006 Március 28, 18:36:33 »

A festés a rugókon?
Őszintén szólva, nem fogtam a kezembe őket, már csak beszerelve láttam.
Talán meg lehet úszni olcsóbban, ha az eredeti rugókat átkovácsoltatod rugókováccsal, de én nem kísérleteztem inkább.
Ennél rövidebb ültetőrugót én már nem tennék bele, mert tönkrevágja a futóművet.
Ezt úgy lehetne még fokozni, hogy fehér rugó + rövidebb gátló + a gólyalábon 5cm-rel lejjebb hegesztett rugótányér.

Nem akarok sokat ültetni csak épp hogy szépen álljon.
Majd meglátjuk.
Hosszabb távon tervezek tárcsaféket is meg lehet hogy majd akkor lépek ez ügyben is.
Csak most még nagyon sok a dolog hogy egyáltalán el tudjam vinni a fényezőhöz.
Sompi
« Hozzászólás #2257 Dátum: 2006 Március 28, 18:33:08 »

hali!

mit tud az a moci? mármint milyen tuning van benne?
Semmi extra!
AB-s 1.6-os blokk, duplaszívós hengerfej, a Dellorto karbi,hosszú váltó...... nagyjából ennyi  Grin
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2256 Dátum: 2006 Március 28, 18:22:08 »

Hú ez pont jó én is beszéltema hudákkal és ezt a rugót ajánlotta.
Milyen az a festés rajta?
Ér ez 18-at?
A festés a rugókon?
Őszintén szólva, nem fogtam a kezembe őket, már csak beszerelve láttam.
Talán meg lehet úszni olcsóbban, ha az eredeti rugókat átkovácsoltatod rugókováccsal, de én nem kísérleteztem inkább.
Ennél rövidebb ültetőrugót én már nem tennék bele, mert tönkrevágja a futóművet.
Ezt úgy lehetne még fokozni, hogy fehér rugó + rövidebb gátló + a gólyalábon 5cm-rel lejjebb hegesztett rugótányér.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #2255 Dátum: 2006 Március 28, 18:19:19 »

Hú ez pont jó én is beszéltema hudákkal és ezt a rugót ajánlotta.
Milyen az a festés rajta?
Ér ez 18-at?

Csak akkor ha rajta marad.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2254 Dátum: 2006 Március 28, 18:16:25 »

Mert biztos csapattál ezerrel,oszt feltünt a "szolgálunk és kaszálunk"-nak. Grin
gyalog voltam ! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #2253 Dátum: 2006 Március 28, 18:15:14 »

ismerös volt it igazoltatak egyzser!!
Mert biztos csapattál ezerrel,oszt feltünt a "szolgálunk és kaszálunk"-nak. Grin

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #2252 Dátum: 2006 Március 28, 18:13:54 »

Ilyen lett az 1302-esem a szolíd ültetés után:
nem ül túlságosan, de legalább nem ágaskodik az orra és a komfortérzete sem lett rosszabb
<beszúrt kép törölve>
Hudák-féle fehér (régebben sárga) ültetőrugóval lett megoldva, eredeti lengéscsillapítókkal.
Hú ez pont jó én is beszéltema hudákkal és ezt a rugót ajánlotta.
Milyen az a festés rajta?
Ér ez 18-at?
Oldalak: 1 ... 1954 1955 1956 1957 1958 [1959] 1960 1961 1962 1963 1964 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.