www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 21, 19:19:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1963 1964 1965 1966 1967 [1968] 1969 1970 1971 1972 1973 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14634739 alkalommal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1931 Dátum: 2006 Március 18, 14:58:55 »

Csak elgondoltam a három kis karika műszert a középkonzolon és felettük egy kis kijelzőn a cucc az egész egy panelban.
Nem hizsem hogy olyan bonyolult lenne.
Ha meg egyszer van lendkerék jeladóm a motorban akkor már valami hasznát is vegyem. Wink

akkor inkább ami fontos olyat kreálj bele monnyuk, olajnyomásmérö,egy hőfokmérő,meg egy fordszámmérő,ezeket mind lehet kapni,és ráadásul az órák mérete is idepasszol

1303LS
« Hozzászólás #1930 Dátum: 2006 Március 18, 14:55:42 »

meg turbo boost Kájt Rájder mintára Grin ne komplikáld túl nincs értelme
Csak elgondoltam a három kis karika műszert a középkonzolon és felettük egy kis kijelzőn a cucc az egész egy panelban.
Nem hizsem hogy olyan bonyolult lenne.
Ha meg egyszer van lendkerék jeladóm a motorban akkor már valami hasznát is vegyem. Wink
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1929 Dátum: 2006 Március 18, 14:53:01 »

Műszernek egy 2 digites akármijen kijelző is megtenné valahogy esztétikusan kivitelezve.
És nem zárásszög hanem előgyújtás.
meg turbo boost Kájt Rájder mintára Grin ne komplikáld túl nincs értelme

1303LS
« Hozzászólás #1928 Dátum: 2006 Március 18, 14:49:56 »

hát nemtom honnan fogsz keríteni műszert,nekem komplett méröszettben van ilyen fordszám meg zárásszögmérö egyben analog a kicsike és elég hülyén nézne ki beépitve,rakjál beléje elektromónikus gyujtáselosztót és már meg is oldottad a zárásszögmérő problémáját

Műszernek egy 2 digites akármijen kijelző is megtenné valahogy esztétikusan kivitelezve.
És nem zárásszög hanem előgyújtás.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1927 Dátum: 2006 Március 18, 14:48:23 »

Anno a #130-as válasznál szívóztam a benzinpumpámmal. Azóta annyi történt hogy elolvadt a hó Smiley be tudtuk húzni a gépet, azóta pöccre indul a kicsike 6 volttal. Kevés volt valószínűleg az ereje hogy szívjon egy kis benzint, de onnan hogy kapott meg se áll. Hálás darab mert két és fél éve nem volt beindítva, szóval nagy a boldogság Smiley.
Matisz nagypapát idézve: e örő e bódottá  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #1926 Dátum: 2006 Március 18, 14:47:37 »

Állítólag nem egy nagy etvasz, egyik haveromnak volt olyanja valamikor. Aszonta, csak rá kellett dugni a csatira, meg testelni kellett, aztán villogott mindenfelé. Aki meg értett hozzá, tudta mia helyzet. Undecided

Én amit elképzeltem az menet közben mutatná az előgyújtást műszeregységek között.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1925 Dátum: 2006 Március 18, 14:46:10 »

Túl bonyolult nem lehet, meg drága sem.
Mi fasznak mia fasz? Miért ne?
hát nemtom honnan fogsz keríteni műszert,nekem komplett méröszettben van ilyen fordszám meg zárásszögmérö egyben analog a kicsike és elég hülyén nézne ki beépitve,rakjál beléje elektromónikus gyujtáselosztót és már meg is oldottad a zárásszögmérő problémáját

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1924 Dátum: 2006 Március 18, 14:43:44 »

Állítólag nem egy nagy etvasz, egyik haveromnak volt olyanja valamikor. Aszonta, csak rá kellett dugni a csatira, meg testelni kellett, aztán villogott mindenfelé. Aki meg értett hozzá, tudta mia helyzet. Undecided

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #1923 Dátum: 2006 Március 18, 14:25:34 »

nem akarlak elkeseríteni, de szerintem senki...
mi a fasznak neked olyan, egyébként is?

Túl bonyolult nem lehet, meg drága sem.
Mi fasznak mia fasz? Miért ne?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1922 Dátum: 2006 Március 18, 14:09:56 »

De ki csinál nekem olyan szerkentyűt ami ebből olvas is?

nem akarlak elkeseríteni, de szerintem senki...
mi a fasznak neked olyan, egyébként is?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1921 Dátum: 2006 Március 18, 14:09:06 »

nahh, kezdenek talpraállni a gépek?
pommpás!!  Smiley



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #1920 Dátum: 2006 Március 18, 14:03:36 »

Nah, elindulunk, és hazahozzuk a Kamillát. Közben fényképezgetünk is. 

1969 VW 1300
Nem elérhető dunkelheit
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #1919 Dátum: 2006 Március 18, 13:58:11 »

Sziasztok!

Anno a #130-as válasznál szívóztam a benzinpumpámmal. Azóta annyi történt hogy elolvadt a hó Smiley be tudtuk húzni a gépet, azóta pöccre indul a kicsike 6 volttal. Kevés volt valószínűleg az ereje hogy szívjon egy kis benzint, de onnan hogy kapott meg se áll. Hálás darab mert két és fél éve nem volt beindítva, szóval nagy a boldogság Smiley.

1303LS
« Hozzászólás #1918 Dátum: 2006 Március 18, 13:45:24 »

az FHP jel jön a lendkerékről, a gyújtásjel meg a trafó lábacskájáról levehető.
és mindez be van madzagozva a diagnosztikai csatiba.
hát nem csodálatos? Smiley
Dehogynem
De ki csinál nekem olyan szerkentyűt ami ebből olvas is?
Ja és menet közben ja és a műszerfalon. Sad
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1917 Dátum: 2006 Március 18, 13:38:49 »

Bogárban ritka a lendkerékjeladó.
Ehhez a számoláshoz meg kell a FHP jel amihez viszonyítani kellene a gyújtás jelet.
Elméletben értem hogy mit akarok csak az elektronikához vagyok sötét.
Az egyik zsinóron jön a bázis jel a másikon meg az időben eltérő jel amit szerintem még a fordulatszám arányában is viszonyítani kell sőt még a négy hengerből is csak az egyikre kellene valahogy butítani.
Na mostmár látom hogy ilyenem nem lesz nekem kisipari. Sad
Max ha esetleg lehet kapni készen.

az FHP jel jön a lendkerékről, a gyújtásjel meg a trafó lábacskájáról levehető.
és mindez be van madzagozva a diagnosztikai csatiba.
hát nem csodálatos? Smiley



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #1916 Dátum: 2006 Március 18, 13:28:24 »

nem a bogarában volt, hanem egy diagnosztikai műszerről rebegett.

Bogárban ritka a lendkerékjeladó.
Ehhez a számoláshoz meg kell a FHP jel amihez viszonyítani kellene a gyújtás jelet.
Elméletben értem hogy mit akarok csak az elektronikához vagyok sötét.
Az egyik zsinóron jön a bázis jel a másikon meg az időben eltérő jel amit szerintem még a fordulatszám arányában is viszonyítani kell sőt még a négy hengerből is csak az egyikre kellene valahogy butítani.
Na mostmár látom hogy ilyenem nem lesz nekem kisipari. Sad
Max ha esetleg lehet kapni készen.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1915 Dátum: 2006 Március 18, 13:11:42 »

Mintha a Stunt ecsetelte volna, hogy neki volt ilyen a néhai bogarában...

nem a bogarában volt, hanem egy diagnosztikai műszerről rebegett.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1914 Dátum: 2006 Március 18, 11:59:33 »

Asszem Ő zárásszöget említett.
na látod, az lehet...

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #1913 Dátum: 2006 Március 18, 11:24:38 »

Mintha a Stunt ecsetelte volna, hogy neki volt ilyen a néhai bogarában...

Asszem Ő zárásszöget említett.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1912 Dátum: 2006 Március 18, 10:25:05 »

Na most a reggeli toaletem közben megfutott kicsit az agyam.
Ha adott egy lendkerékjeladóval ellátott motor.(az enyém ilyen), mekkora meló megoldani egy olyan műszert ami menetközben mutatná a pillanatnyi előgyújtást.
Mintha a Stunt ecsetelte volna, hogy neki volt ilyen a néhai bogarában...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1911 Dátum: 2006 Március 18, 10:17:49 »

zk-t tud valaki?

igen.
7 forint az ára



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #1910 Dátum: 2006 Március 18, 08:02:22 »

En ebben az esetben az alabbniakat tennem (ha a motor egyebkent jo karban van):

1. Gyujtasrendszer ellenorzese (megszakito, kondenzator, gyujtaselosztofedel, rotor, elogyujtas-szabalyozo (vaakumos: egyaltalan mukodik-e meg, ropsulyok nem-e ragadtak be), gyujtogyertya-kabelek, gyujtogyertya, esetleg a gyujtotekercs (ad-e  intenziv feheres/kekes-szinu ivet)

2. Karbi: kitisztogatas (levegovel: pumpa vagy egyeb) a fuvokaknal, tomitesek a helyukon vannak-e, automata szivato ellenorzese (nem akadt-e ki a spiral), majd alap-jaratallitas.

3. Ha ez sem segit, en meg megnez(et)nem a szelep-hezagokat, szivocso-elomelegitot (ha nem duplakarbis a moci).

A napokban szétkaptam egy gy.elosztót felújítási szándékkal unalmamban.
Az alaplap alatt a gyári zsír volt még és hát döbbenetesen tartotta magát.
Nem tudom miféle zsír az de a 30+éve alatt szépen ott volt mindenen és nem rozsdált be semmi.
Szóval szerintem ha valaki buzgóságból nem mosta még el soha bő benzinben az elosztót az évtizedek folyamán nem lenne szabad a röpsúlyoknak leragadni.
Vagy szépen újra zsírozni mindent.Bár szerintem ez mártva volt gyárilag.
Örültem is, hogy van egy ilyen szép gyári elosztóm.
Igaz, hogy JFUD (asszem az valami buszé talán 1.6).

Valaki tudja hogy pl ez a gy.elosztó miben különbözik a többitől?Talán más tömegű röpsúlyok?
Nincs valahol karakterisztikai görbe ezekről?
1303LS
« Hozzászólás #1909 Dátum: 2006 Március 18, 07:41:23 »

Na most a reggeli toaletem közben megfutott kicsit az agyam.
Ha adott egy lendkerékjeladóval ellátott motor.(az enyém ilyen), mekkora meló megoldani egy olyan műszert ami menetközben mutatná a pillanatnyi előgyújtást.
Mondjuk milyen jól nézne ki egy müszercsoport közepén egy szolid 2 digites kijelző.
Gondolom nem kell egy nagy komputer alá.Elég a gyújtás jelet és a lendkerék adójának a jelét összehasonlítani meg valami kis hangolási lehetőség meg a kijelzőt meghajtani.
Én az elektronikához síkhülye vagyok.
Hopp még egy ötlet:
Analóg módon egy töltés jelző módjára működő cucc?
matchbox
« Hozzászólás #1908 Dátum: 2006 Március 18, 06:13:37 »

A gyűrűket jónak láttam a gyújtást viszont nem néztük!


En ebben az esetben az alabbniakat tennem (ha a motor egyebkent jo karban van):

1. Gyujtasrendszer ellenorzese (megszakito, kondenzator, gyujtaselosztofedel, rotor, elogyujtas-szabalyozo (vaakumos: egyaltalan mukodik-e meg, ropsulyok nem-e ragadtak be), gyujtogyertya-kabelek, gyujtogyertya, esetleg a gyujtotekercs (ad-e  intenziv feheres/kekes-szinu ivet)

2. Karbi: kitisztogatas (levegovel: pumpa vagy egyeb) a fuvokaknal, tomitesek a helyukon vannak-e, automata szivato ellenorzese (nem akadt-e ki a spiral), majd alap-jaratallitas.

3. Ha ez sem segit, en meg megnez(et)nem a szelep-hezagokat, szivocso-elomelegitot (ha nem duplakarbis a moci).
Leon 1303
« Hozzászólás #1907 Dátum: 2006 Március 18, 00:37:12 »


Szegény nőnek mi járhat a fejében?
"Sikálj engem apuci!"
 Grin
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #1906 Dátum: 2006 Március 18, 00:05:54 »

Hát remélem nem nyújtottam meg a peremét...!?Ha igen akkor kuka?Amugy tényleg peres gumim van,195/60 lehet,hogy lekellene cserélni vmi ballonosra?!Majd meglátjuk!
Azért köszi!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #1905 Dátum: 2006 Március 17, 23:23:51 »

Üdvw!
Valaki meg tudná mondani nekem,hogy a wegu márkáju fehér gumiperemnek mi a felrakási fortéja?????Vagy érdemes inkább gumisra bizni???
Felraktam,de a széle hullámos lett,nem simul hozzá a gumihoz.Ez 14"os buszra való!!Mit lehet tenni???????HELP!!
Előre is köszi!!

Nekem kifekszik, csak finoman kell felpumpálni. A másik pedig, hogy nem szabad peres gumira rakni, mert ott alacsony az oldalfal.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1904 Dátum: 2006 Március 17, 22:46:32 »



Üdvw!
Valaki meg tudná mondani nekem,hogy a wegu márkáju fehér gumiperemnek mi a felrakási fortéja?????Vagy érdemes inkább gumisra bizni???
Felraktam,de a széle hullámos lett,nem simul hozzá a gumihoz.Ez 14"os buszra való!!Mit lehet tenni???????HELP!!
Előre is köszi!!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #1903 Dátum: 2006 Március 17, 22:32:39 »

Üdvw!
Valaki meg tudná mondani nekem,hogy a wegu márkáju fehér gumiperemnek mi a felrakási fortéja?????Vagy érdemes inkább gumisra bizni???
Felraktam,de a széle hullámos lett,nem simul hozzá a gumihoz.Ez 14"os buszra való!!Mit lehet tenni???????HELP!!
Előre is köszi!!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1902 Dátum: 2006 Március 17, 17:18:33 »

Baszki, kénytelen leszek hivatalos helyre menni... :-)

ez van!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #1901 Dátum: 2006 Március 17, 17:10:04 »

Baszki, kénytelen leszek hivatalos helyre menni... :-)

én pl nemtok amiota az uj zölkari van!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1900 Dátum: 2006 Március 17, 17:06:43 »

zk-t tud valaki?
én pl nemtok amiota az uj zölkari van!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #1899 Dátum: 2006 Március 17, 17:02:38 »

zk-t tud valaki?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1898 Dátum: 2006 Március 17, 15:51:43 »

klubtagoknak 15800.-a vizsgadij
 Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #1897 Dátum: 2006 Március 17, 15:48:59 »

aaaaaaaaaaaa, nem akartam zavarni a Tanar Urat, mikozben elmelyulten keszul fel az oraira..........
 

tanár úr mezei kolinevelő (alsókenő-helyettes segédharangozó-pótló), munkarendje: hétfő szabad, kedd szabad, szerda 13 ó-ig szabad, szerda délutántól péntek reggel 8-ig gálya bennalvással, péntek szabad - minden 4. héten meló 4-ig - vasárnap minden 2. héten du. 4-től gálya hétfő reggelig... mobil: 30 567 1916

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #1896 Dátum: 2006 Március 17, 15:45:12 »

Csak mondom: 3 km-re voltál tőlünk... Ezzel az erővel még kölcsön is adhatom legközelebb a cuccost... Grin

aaaaaaaaaaaa, nem akartam zavarni a Tanar Urat, mikozben elmelyulten keszul fel az oraira..........
 
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #1895 Dátum: 2006 Március 17, 15:41:12 »

Ma voltam Anarcson az anyagert (itt van a cegunk egyik telephelye)...
Kellemes leghutest kivanok hetvegere!
Ui.: mit szolnal egy kellemes kerti majalishoz Mateszalkan?

Csak mondom: 3 km-re voltál tőlünk... Ezzel az erővel még kölcsön is adhatom legközelebb a cuccost... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #1894 Dátum: 2006 Március 17, 15:39:20 »

Ja, gyárilag horganyzott, de ezt horgany-spray-jel meg lehet oldani. A tartófül sajna nem gyári, de szerintem tud annyit...

nekem rozsdamentes acelbol lesz az egesz (mar bocs...)
 Grin
matchbox
« Hozzászólás #1893 Dátum: 2006 Március 17, 15:38:10 »

Matchbox, ha valami kell még, szólj, privátban intézzük!
Na, csá, jó 7végét! Cool

Ma voltam Anarcson az anyagert (itt van a cegunk egyik telephelye)...
Kellemes leghutest kivanok hetvegere!
Ui.: mit szolnal egy kellemes kerti majalishoz Mateszalkan?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #1892 Dátum: 2006 Március 17, 15:31:31 »

Matchbox!

Az ígért  képek a saját MANO típusú csomitartómról!...

Ja, gyárilag horganyzott, de ezt horgany-spray-jel meg lehet oldani. A tartófül sajna nem gyári, de szerintem tud annyit...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 1963 1964 1965 1966 1967 [1968] 1969 1970 1971 1972 1973 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.