www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 11:57:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 17
Nyomtatás
Szerző Téma: Kiegészítők, az igazán egyedi dolgok régen és most  (Megtekintve 219614 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #336 Dátum: 2006 December 08, 13:06:11 »

Ide rakom,mert idevalo,e különleges tyuning cucc! Cheesy
(bocs a xar képért,de most ilyen sikerült)

Tóth Zoltán
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #335 Dátum: 2006 December 07, 13:56:42 »

Na ez milyen? :-)
http://www.vatera.hu/csak_rozsaszin_kiegeszit_ket_a_kocsiba_15704590.html
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #334 Dátum: 2006 December 07, 13:35:14 »

ha már offolás megy. tegnap dugóban araszoltam, a mellettem lévő rendre csikorgó gumikkal indult. barom állat

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #333 Dátum: 2006 December 07, 13:32:43 »

Itt csak az a gond,hogy nem a kellékek voltak hétvégiek,hanem a tulajok!
Na azoktol menekültem én is mindig,és ez az emberfajta a 70-es években igen sürün felbukkant az utakon.
Komoly családi program volt elövenni hét végén az autot,persze elötte félnapos mosás,csinositás,dédelgetés.utána 0 rutinnal irány az ég alja! Grin

Hát ha viszont azt nézzük, hogy akkoriban nem járt apu-anyu külön kocsival dolgozni, és most tulajdonképpen mindenki mindenhova azzal jár (sajnos én is), akkor nem volt az olyan rossz dolog, hogy a család kedvencnek tekintette az autót, és tisztán tartotta. Az is tény, hogy sokaknak nem volt gyakorlata. De akkoriban max egy 60 lóerős autóval nem volt gyakorlata. Most meg 100-200 LE-s szörnyekkel, terepjárókkal száguldoznak 150-el azok akik csak most vették meg a kocsit, de nem sajnálják, ezért a belit kitapossák neki. Padlógáz és satufék a jelszavuk. Meg a kurvaanyázás az utakon, hogy a főuton miért halad a barom csak 100-al, amikor neki olyan fontos dolga van, mint szoliba vagy plazaba menni, vagy a harmadik szeretőt felkeresni esetleg, és közben vadul telefonál. Jobb volt régebben vezetni. Én legalábbis igy látom.
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #332 Dátum: 2006 December 07, 13:28:25 »

Nem kéne nyitni egy óramánia topikot?Smiley teo, stunt, NGA, ujabban gsattila is érdeklődik:)

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #331 Dátum: 2006 December 07, 13:06:39 »

És ezt most csinálták, vagy NOS?  Mert ha mostani gyártás, és még használni is lehetne, úgy meg is érheti. Nem túl drága. Smiley


Mostani. Lehet kapni kint.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #330 Dátum: 2006 December 07, 12:56:47 »


Idézet "Ami a KRESZ-ből kimaradt" című könyvből (1971):
' A közút sokszor teremt tréfás helyzetet, amikor feltűnik egy motorkerékpár, amely "tekintélyesre" lett átalakítva, pl. 125 cm3-es Danuvia motorkerékpáron Pannónia lámpafej és üzemanyagtartály van. A kipufogó csőből a tömítés hiányzik. Az ilyen jármű láttán jót derülünk, amikor vezetője az ütközésig húzza a gázmarkolatot és kínlódva előz bennünket. Leghelyesebb, ha udvariasan helyet adunk neki, minthogy esetleg bosszúsan hátunk mögé kényszerítjük.'

 Cheesy


'81 Hecho en México
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #329 Dátum: 2006 December 07, 12:28:20 »

És ezt most csinálták, vagy NOS?  Mert ha mostani gyártás, és még használni is lehetne, úgy meg is érheti. Nem túl drága. Smiley

80 euro az új belőle.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #328 Dátum: 2006 December 07, 11:45:44 »

Kétszáz dolcsi körül megússza. Persze lehet, hogy az atomerőmű drágább hozzá.


80 euro az új belőle.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #327 Dátum: 2006 December 07, 11:45:14 »

Lehet böngészni:
http://forum.origo.hu/topik.jsp?id=111213&page=1
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #326 Dátum: 2006 December 07, 11:31:53 »

Kétszáz dolcsi körül megússza. Persze lehet, hogy az atomerőmű drágább hozzá.

majd eladó lesz a bogár Tongue
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #325 Dátum: 2006 December 07, 10:51:37 »

akkor kezdhetsz gyűjteni
majd eladó lesz a bogár Tongue

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #324 Dátum: 2006 December 07, 10:34:42 »

Ujban is lehet kapni.

akkor kezdhetsz gyűjteni



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #323 Dátum: 2006 December 07, 10:07:06 »

Ujban is lehet kapni.
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 07, 10:09:00 írta NGA »
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #322 Dátum: 2006 December 07, 09:35:21 »

Akik érdeklődnek a Quartz orák iránt:
http://www.digitalwatches.de/
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #321 Dátum: 2006 December 07, 08:19:31 »

Nálunk meg a hetvenes években máég warszawa volt. Ahhoz elég kevés tuning, tuner cuccot nyomattak.Smiley
Trabi-hoz sem vitték túlzásba vaterék a tuningot. Neki mindig a plusz féklámpa volt a mániája meg a fogyasztáscsökkentő mágnes.Smiley

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #320 Dátum: 2006 December 07, 08:17:33 »

Kösz! Lehet, hogy élek vele. Te órás vagy? Mátészalkán van egy órás srác, mellesleg veterán megszállott, meg bősz R4 tulaj. Tibi. Nem ismered?

szerintem én ismerem. van egy csomó egyéb lom is nála, bont is autókat. Majd lehet, hogy kell a száma.
Egyébként nem akartam eladni az órádat, csak kalibráltam az értékét.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #319 Dátum: 2006 December 06, 22:22:59 »

Nem órás. Óra-őrült. De jól áll neki  Smiley

Kösz! Lehet, hogy élek vele. Te órás vagy? Mátészalkán van egy órás srác, mellesleg veterán megszállott, meg bősz R4 tulaj. Tibi. Nem ismered?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #318 Dátum: 2006 December 06, 22:19:34 »

Sőt, a plexit én kicserélem neki ingyen!
Kösz! Lehet, hogy élek vele. Te órás vagy? Mátészalkán van egy órás srác, mellesleg veterán megszállott, meg bősz R4 tulaj. Tibi. Nem ismered?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #317 Dátum: 2006 December 06, 22:17:32 »

szép darab!
Ha gondolod segítek plexicserében, ha olyan a tok, akkor annak a krómozásában. Szép a számlap, én ebből a vaterán kihoznék egy 15öt.Smiley
Eladásra nem is gondolok, ez az unokámé lesz!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #316 Dátum: 2006 December 06, 21:05:18 »

Bírtuk a gyűrődést!

én meg hátul ugráltam a 2 első üléstámla között, így visszatekintve tiszta életveszély...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #315 Dátum: 2006 December 06, 21:03:32 »

bevallom férfiasan, nálunk a családban nem volt tuner.
hacsak nagybátyó púpos wareszában a műszőr üléshuzat + ugyanabból az anyagból való kormányvédőt nem tekintjük annak.

viszont a család minden tagja megtett mindent, hogy plusz lóerőket varázsoljon elő.
mutter 100-as skodáját is állandóan basztatták, hogy jobban menjen.
tartós 130-140-et bírta balcsi felé, én meg hátul ugráltam a 2 első üléstámla között.
így visszatekintve tiszta életveszély...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #314 Dátum: 2006 December 06, 20:02:53 »

Ez praktikus volt, de kissé randa, és jellemzően beázott.

Haveromék dákóján meg pollux csomitető volt, az a fajta, ami a lefelé dőlő szöget kihozta víszintesre.
Süni
« Hozzászólás #313 Dátum: 2006 December 06, 20:00:32 »

nekünk  a 79ces dáciában renault 12ből átrakott motor eredeti renault egybefejtámlás bőr vagy műbör ülés elől phillips magnos rádio 2 philips hangszóróval, lada oldalindex elől,  magyar kisipari műnyag külső tükör, gumiból hátso szárny Smiley öntapadós hőmérő és szent kristóf. 85 körül a trendnek megfelelően kisebb karambol után melyben letarolta egy zil az elejét át lett fényeze győri afitnál pirosra...csukott ajtoval...mikor apu mondta  hogy mindenhol látszik a fehér szin szó nélkül adtak 5 liter neoluxot hogy azzal lekenheti Smiley
Haveromék dákóján meg pollux csomitető volt, az a fajta, ami a lefelé dőlő szöget kihozta víszintesre.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #312 Dátum: 2006 December 06, 19:58:23 »

Szörnyű nosztalgia. Már akkor is rosszul voltam ezektől a "hétvégi" autós kellékektől. Én közlekedtem, évi 80-100 e km-t. Nagyon szenvedtem ezektől az autóktól és gazdáiktól. Persze bocsánatot kérek mindenkitől, de én muszályból mentem - és ez nagy különbség volt akkoriban.
Itt csak az a gond,hogy nem a kellékek voltak hétvégiek,hanem a tulajok!
Na azoktol menekültem én is mindig,és ez az emberfajta a 70-es években igen sürün felbukkant az utakon.
Komoly családi program volt elövenni hét végén az autot,persze elötte félnapos mosás,csinositás,dédelgetés.utána 0 rutinnal irány az ég alja! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #311 Dátum: 2006 December 06, 19:53:23 »

Nekem volt Porsche Fusch disztárcsa utánzat, igen jó volt, de én hülye kidobtam akkor.
Én amikor elöszöl láttam ilyet Skoda 110R Coupén,simán benéztem,hogy gyári Fusch! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #310 Dátum: 2006 December 06, 19:52:56 »

Szörnyű nosztalgia. Már akkor is rosszul voltam ezektől a "hétvégi" autós kellékektől. Én közlekedtem, évi 80-100 e km-t. Nagyon szenvedtem ezektől az autóktól és gazdáiktól. Persze bocsánatot kérek mindenkitől, de én muszályból mentem - és ez nagy különbség volt akkoriban.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #309 Dátum: 2006 December 06, 19:50:15 »

A Maszek fémnyomok disztárcsáirol még nem esett szó,pedig voltak a munkáik között profi darabok is!

Nekem volt Porsche Fusch disztárcsa utánzat, igen jó volt, de én hülye kidobtam akkor.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #308 Dátum: 2006 December 06, 18:00:40 »

A Maszek fémnyomok disztárcsáirol még nem esett szó,pedig voltak a munkáik között profi darabok is!

Tóth Zoltán
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #307 Dátum: 2006 December 06, 17:55:20 »

Már a nyocvanas évek vége a golyós üléshuzat. Abba férfiember csak egyszer ül be rövidnaciban... :-))))
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #306 Dátum: 2006 December 06, 17:53:13 »

Profi.

Látom sokakat megmozgatott ez a szoci tuning. Továbbiak?
Lesznek továbbiak,ha összeszedem magam és nekiállok szijjelkapni a garázsban lévö kupit! Cheesy
De cseles leszek,holnap kimegyek valami mást keresni,akkor biztos találok ide passzolo cuccot!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #305 Dátum: 2006 December 06, 17:38:33 »

Meg karácsonyra ajándékozott autoápolási csomag! Cheesy
<beszúrt kép törölve>

Profi.

Látom sokakat megmozgatott ez a szoci tuning. Továbbiak?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #304 Dátum: 2006 December 06, 17:32:35 »

alumínium mentőláda
Meg karácsonyra ajándékozott autoápolási csomag! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #303 Dátum: 2006 December 06, 16:54:56 »

Nagyfaterék Zsigájában fénykorában az alábbiak voltak: műanyag magyar kisipari kardánbox, középbox, benne rádió, hátul szinuszos Videoton hangszórók, szőrös, kék-piros csíkos üléshuzat, szőrös piros kormányvédő, esztergált fa váltógomb, hatalmas ostorantenna hátul, "matchbox", "nissan", gyalogkakukk matricák itt-ott. Mindezeket szeretett nagybátyám kerítette rá, merthogy nagyfater nem mondanám, hogy érdeklődött a tuning iránt... Smiley

nekünk  a 79ces dáciában renault 12ből átrakott motor eredeti renault egybefejtámlás bőr vagy műbör ülés elől phillips magnos rádio 2 philips hangszóróval, lada oldalindex elől,  magyar kisipari műnyag külső tükör, gumiból hátso szárny Smiley öntapadós hőmérő és szent kristóf. 85 körül a trendnek megfelelően kisebb karambol után melyben letarolta egy zil az elejét át lett fényeze győri afitnál pirosra...csukott ajtoval...mikor apu mondta  hogy mindenhol látszik a fehér szin szó nélkül adtak 5 liter neoluxot hogy azzal lekenheti Smiley
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #302 Dátum: 2006 December 06, 16:44:20 »

A csontvázra, vagy dobókockára emlékeztek a tükrön?

Keresztapámék Skoda 120L-jében egy Pioneer rádiómagnó volt, ami akkoriban hatalmas dolognak számitott. És a fejtámlák? Nekem 2 féle is van, van olyan, aminek a fejtámlája külön mozog, meg van egybefejtámla is :-)

Nagyfaterék Zsigájában fénykorában az alábbiak voltak: műanyag magyar kisipari kardánbox, középbox, benne rádió, hátul szinuszos Videoton hangszórók, szőrös, kék-piros csíkos üléshuzat, szőrös piros kormányvédő, esztergált fa váltógomb, hatalmas ostorantenna hátul, "matchbox", "nissan", gyalogkakukk matricák itt-ott. Mindezeket szeretett nagybátyám kerítette rá, merthogy nagyfater nem mondanám, hogy érdeklődött a tuning iránt... Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #301 Dátum: 2006 December 06, 16:40:00 »

szép darab!
Ha gondolod segítek plexicserében, ha olyan a tok, akkor annak a krómozásában. Szép a számlap, én ebből a vaterán kihoznék egy 15öt.Smiley

Sőt, a plexit én kicserélem neki ingyen!

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #300 Dátum: 2006 December 06, 14:42:11 »

Állat ! Hol vetted, s mennyiért ?

Könyves Kálmán körúti praktiker.

Süni
« Hozzászólás #299 Dátum: 2006 December 06, 14:40:46 »

egyébként érdekes módon az 50es 60as években elég kevés extra volt használatban. Mondjuk most vettem meg a félelem bére című filmet. Ez akkor készült, amior Fánit gyártották.

Állat ! Hol vetted, s mennyiért ?
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #298 Dátum: 2006 December 06, 14:24:30 »

egyébként érdekes módon az 50es 60as években elég kevés extra volt használatban. Mondjuk most vettem meg a félelem bére című filmet. Ez akkor készült, amior Fánit gyártották.

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #297 Dátum: 2006 December 06, 11:51:42 »

Bizony, hogy nem mindegy. Én nem csak a bogárba ülök ezzel, ez van a karomon éjjel-nappal. Tudom, hogy Doxák között nem visel nagy értéket, meg csak 24 órás felhúzó szerkezete van, meg heti 2 perceket késik, de én ezt szeretem benne: törődést, odafigyelést igényel. Foglalkozni kell vele. Ettől lesz olyan emberközeli.<beszúrt kép törölve>
Ja, és a nagy karcokat azért kipolíroztam az üvegéből, meg kapott új fekete bőrszíjat.

szép darab!
Ha gondolod segítek plexicserében, ha olyan a tok, akkor annak a krómozásában. Szép a számlap, én ebből a vaterán kihoznék egy 15öt.Smiley

Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 17
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.206 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.