www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 20:00:05
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Adok-veszek
> Téma:
Alkatrészek
Oldalak:
1
...
1041
1042
1043
1044
1045
[
1046
]
1047
1048
1049
1050
1051
...
2241
Szerző
Téma: Alkatrészek (Megtekintve 22083278 alkalommal)
Süni
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47805 Dátum:
2009 December 29, 10:53:40 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 December 29, 10:41:43
DFEV
Köszi, így tárgytalan.
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47804 Dátum:
2009 December 29, 10:41:43 »
Idézetet írta: Süni - 2009 December 29, 10:30:21
Félreértesz. Szeretném tudni, mennyi csak a karbi és a szűrő ára! (Már ha eladod külön). De csak akkor érdekel, ha DGV, vagy DGAV.
ok vágom már
amennyiért a többit elviszik ,annyival kevesebb a karbi ára
DFEV
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Süni
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47803 Dátum:
2009 December 29, 10:30:21 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 December 29, 10:23:22
az empi leömlő/előmelegítő mindennel
dgav? nemtom de asszem nem ,nem emléxem megmondom őszintén
Félreértesz. Szeretném tudni, mennyi csak a karbi és a szűrő ára! (Már ha eladod külön). De csak akkor érdekel, ha DGV, vagy DGAV.
RNIE
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47802 Dátum:
2009 December 29, 10:28:20 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 December 28, 18:56:18
és mivel én is gyűlölöm az ár nélküli hirdetéseket meg a hátsófertályban kötött üzleteket 60E irányár
15?
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47801 Dátum:
2009 December 29, 10:23:22 »
Idézetet írta: Süni - 2009 December 29, 10:09:00
Csak a karbi és a szűrő ára? Illetve Weber mi? DGAV ?
az empi leömlő/előmelegítő mindennel
dgav? nemtom de asszem nem ,nem emléxem megmondom őszintén
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Süni
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47800 Dátum:
2009 December 29, 10:09:00 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 December 28, 18:56:18
igaza van abesnak !
és mivel én is gyűlölöm az ár nélküli hirdetéseket meg a hátsófertályban kötött üzleteket 60E irányár
32/36-os progresszív weber karburátor a hozzá való empi leömlővel eladó esetleg
kb 3000km van benne 90-ért vettem kb 1 éve
kipróbálható,jó referenciáim vannak ! akik ültek a buszomban az elmúlt 1 évben ne tartsák magukban az ezzel kapcsolatos tapasztalataikat !
ugyanebben az állapotban van ma is
<beszúrt kép törölve>
Csak a karbi és a szűrő ára? Illetve Weber mi? DGAV ?
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47799 Dátum:
2009 December 29, 09:59:00 »
késői T3 biztitábla mindenestől 4000.-Ft
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47798 Dátum:
2009 December 29, 09:58:35 »
állófűtés alkatrész 4000.-Ft irányáron cserélhető bármire
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47797 Dátum:
2009 December 29, 09:58:05 »
dimangó talppal 6000.- Ft irányáron
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47796 Dátum:
2009 December 29, 09:57:28 »
4000.-Ft irányáron
meg lehet próbálni velem úgy alkudozni ahogyan én szoktam
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47795 Dátum:
2009 December 29, 09:33:46 »
Idézetet írta: kormányzoo - 2009 December 28, 23:10:04
3 ezerig mér...és úúútána?(a motorjaink max
fordulatszáma 4500,egy ladájé7-8.e
,és ezek nem a pörgősebb motorok
)
akkor ez valami sportvez. tengelyes lada, mert gyárival a 7 illetve 8 ezret megpörögni nagy mutatvány lenne, főleg terhelten
karakury
Hozzászólások: 323
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47794 Dátum:
2009 December 29, 09:26:16 »
Idézetet írta: SUHANOROZSDA - 2009 December 28, 18:02:23
1000Ft/db
Ave!
Nekem megvan a buszhoz a 2. üléssorhátában a kerete a hamuzónak , de maga a tálka hiányzik.
Ezek közül valamelyik az?
http://kep.tar.hu/karakury/50636135#2
http://www.flickr.com/photos/28423237@N07/sets/72157622641096066/
david
Hozzászólások: 716
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47793 Dátum:
2009 December 29, 09:16:27 »
Idézetet írta: kormányzoo - 2009 December 28, 23:10:04
3 ezerig mér...és úúútána?(a motorjaink max fordulatszáma 4500,egy ladájé7-8.e,és ezek nem a pörgősebb motorok
)
kösz az infókat a fordulatszámokról
a robogóm yamaha jog... amikor eladtam
14000 pörgöt
tudom h nem fogja mutatni a max fordulatot de nem mindig pörgetjük, addig de hát változó
suhanorozsda érdeklődött ,de ki tudja lehet nem is bogárba kell, kis traki stb... de én beraktam volna az enyém be is!!
csak tegnap szereztem ezt és szombaton már megrendeltem 1 másikat itt a fórumon.
ABU
Hozzászólások: 1063
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47792 Dátum:
2009 December 29, 06:52:54 »
Eladó ac pumpa -2500 huf
Eladó komplett gyujtás elosztó +trafó 9000-huf
Eladó 2db (himbasor)komplett 5000 huf
ABU
Hozzászólások: 1063
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47791 Dátum:
2009 December 29, 06:38:07 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 December 29, 06:27:16
a változás a végsebességben csak annyit jelentett,hogy amikor kimentem előzni akkor mondjuk a 110-et nem 30mp alatt értem el 80-ról hanem 8mp alatt
a telejesímény növekedést azzal tudnám szemléltetni,hogy mikor a törökbálinti felhajtón felmentem az M7-re a régi karbival ,akkor az érdi emelkedőn hármasban kb 50-el vagyis kb pont a négyes határán valahogy feldöcögtem halálrapörgetve a motort ,vagy négyesben felszenvedtem valahogy szintén kb 50-el
az új karbival ez a szitu kb úgy történkik,hogy ugyanúgy ugyanott felhajtok 50-ig kihuzatom a hármast,négyesbe váltok és az emelkedő tetején 80-al megyek
na ennyi a különbség a sima 34-es solex és a 32/36-os weber között
a történethez még az is hozzátartozik,hogy a westy alapból kb 300kg hátrányból indul egy 9 személyes buszhoz képest ,magyarul ha én üresen egyedül megyek akkor is kb 4 személlyel
ha egy megszokott útvonalon megyek akkor a régi 80-90-hez képest 90-100 az utazó sebességem de ha ezt a 100-at komolyan veszem és megpróbálom mindenáron betartani akkor a fogyasztásom 10-ről 15-re emelkedik ,ha nem sietek sehova és max 90-el megyek ugyanazon az útvonalon akkor 9
a régi karbival ugyanúgy 9
magyarul ha nem használom arra a nagy karbit amire való mert mondjuk nem sietek sehova és általában ez a jellemző ,akkor minek ?
a hűtésről pedig annyit,hogy minél jobban pörög a motor annál több levegőt kap ,tehát ha egy hosszúváltóval emelkedőn 2000 alatt megy föl az ember sokkal rosszabat tesz vele mintha lassabban de magasabb fordulaton
többször kitárgyaltuk már,hogy az 1,6 motorhoz semmiképpen nem ajánlott a hoszúváltó többek között ezért nem (pl Gonzo tudna erről mesélni)
Végre valaki kifelytette ,nekem nem lett volna türelmem ,hogy nem csak az (AT) váltó a jó.
«
Utoljára szerkesztve: 2009 December 29, 06:53:57 írta abu
»
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47790 Dátum:
2009 December 29, 06:27:16 »
Idézetet írta: kormányzoo - 2009 December 28, 23:45:37
Mekkora a motorod?
Nem piszkálódás de szerintem a teljesítménynövekedés=gyorsulásnövekedés,
de
-nemegyenlő-
vég(utazó)sebesség növekedéssel.
Azaz egy erősebb motorral de ugyanazzal a váltóval(végáttéttel)előbb gyorsulsz fel"százra",jobban mész föl egy emelkedőn,de az utazód sík földön nem változik.
Nekem 1600-as a motorom ,én is tartom a jól bevált 90-es utazót de mentem már130-al is.
Sima karbival.
A túl magas utazó sebesség->túl magas fordulatszám->túl meleg motor->túl meleg olaj->kenési probléma->motor probléma egyenletbe kell egy hosszabb váltó(végáttétel)az erősebb motorhoz(nagyobb teljesítményű karbihoz).
szerintem
lehet hogy a nagyobb"torkú" motor kevésbé erőlködik,melegszik? de hosszútávon?
Szóval nem basztatásnak szánom,inkább véleményekre vagyok kiváncsi, most szereltetek olajnyomás,és olajhőfok mérő műszert hogy én is a biztonságos határ alatt tudjak közlekedni(néha jól jönne az a +10 km/h
)
a változás a végsebességben csak annyit jelentett,hogy amikor kimentem előzni akkor mondjuk a 110-et nem 30mp alatt értem el 80-ról hanem 8mp alatt
a telejesímény növekedést azzal tudnám szemléltetni,hogy mikor a törökbálinti felhajtón felmentem az M7-re a régi karbival ,akkor az érdi emelkedőn hármasban kb 50-el vagyis kb pont a négyes határán valahogy feldöcögtem halálrapörgetve a motort ,vagy négyesben felszenvedtem valahogy szintén kb 50-el
az új karbival ez a szitu kb úgy történkik,hogy ugyanúgy ugyanott felhajtok 50-ig kihuzatom a hármast,négyesbe váltok és az emelkedő tetején 80-al megyek
na ennyi a különbség a sima 34-es solex és a 32/36-os weber között
a történethez még az is hozzátartozik,hogy a westy alapból kb 300kg hátrányból indul egy 9 személyes buszhoz képest ,magyarul ha én üresen egyedül megyek akkor is kb 4 személlyel
ha egy megszokott útvonalon megyek akkor a régi 80-90-hez képest 90-100 az utazó sebességem de ha ezt a 100-at komolyan veszem és megpróbálom mindenáron betartani akkor a fogyasztásom 10-ről 15-re emelkedik ,ha nem sietek sehova és max 90-el megyek ugyanazon az útvonalon akkor 9
a régi karbival ugyanúgy 9
magyarul ha nem használom arra a nagy karbit amire való mert mondjuk nem sietek sehova és általában ez a jellemző ,akkor minek ?
a hűtésről pedig annyit,hogy minél jobban pörög a motor annál több levegőt kap ,tehát ha egy hosszúváltóval emelkedőn 2000 alatt megy föl az ember sokkal rosszabat tesz vele mintha lassabban de magasabb fordulaton
többször kitárgyaltuk már,hogy az 1,6 motorhoz semmiképpen nem ajánlott a hoszúváltó többek között ezért nem (pl Gonzo tudna erről mesélni)
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47789 Dátum:
2009 December 29, 04:45:24 »
Ha erre még nem mozdult rá senki, kérnék szépen egy árat.
Köszi!
Idézetet írta: mikrobi - 2009 December 28, 18:31:39
műszercsoport
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47788 Dátum:
2009 December 29, 00:34:10 »
Idézetet írta: d1987 - 2009 December 28, 23:36:13
Nekem van piros kárpit garnitúrám eladó 68-ashoz!
Adok neked hozzá egy piros, plüss hátsóülés kárpitot.Grátisz, ha kell.
Sajnálnám kidobni. Ha kell, berakom az alkatrészeidhez.
http://sparkafer.blogspot.hu/
kormányzoo
Hozzászólások: 5802
redgear.hu
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47787 Dátum:
2009 December 28, 23:59:38 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 December 28, 23:49:40
130 széria motorral buszban gyilkosság szerintem.....90nel lehet menni, de 100fölött szerintem már szét forogja magát
130-al így mentem:
á100
áá110
ááá120
áááááááááááááááááááááá130 kírály!!
120
110
100
90
mondom az utazóm 90
Tekivagy
Hozzászólások: 1741
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47786 Dátum:
2009 December 28, 23:54:10 »
Idézetet írta: d1987 - 2009 December 28, 23:36:13
Nekem van piros kárpit garnitúrám eladó 68-ashoz!
Kijavítottam.. Sry a félreértésért.
http://indafoto.hu/tekivagy
http://www.youtube.com/user/Tekivagy
http://www.flickr.com/photos/tekivagy/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47785 Dátum:
2009 December 28, 23:49:40 »
Idézetet írta: kormányzoo - 2009 December 28, 23:45:37
Mekkora a motorod?
Nem piszkálódás de szerintem a teljesítménynövekedés=gyorsulásnövekedés,
de
-nemegyenlő-
vég(utazó)sebesség növekedéssel.
Azaz egy erősebb motorral de ugyanazzal a váltóval(végáttéttel)előbb gyorsulsz fel"százra",jobban mész föl egy emelkedőn,de az utazód sík földön nem változik.
Nekem 1600-as a motorom ,én is tartom a jól bevált 90-es utazót de mentem már130-al is.
Sima karbival.
A túl magas utazó sebesség->túl magas fordulatszám->túl meleg motor->túl meleg olaj->kenési probléma->motor probléma egyenletbe kell egy hosszabb váltó(végáttétel)az erősebb motorhoz(nagyobb teljesítményű karbihoz).
szerintem
lehet hogy a nagyobb"torkú" motor kevésbé erőlködik,melegszik? de hosszútávon?
Szóval nem basztatásnak szánom,inkább véleményekre vagyok kiváncsi, most szereltetek olajnyomás,és olajhőfok mérő műszert hogy én is a biztonságos határ alatt tudjak közlekedni(néha jól jönne az a +10 km/h
)
130 széria motorral buszban gyilkosság szerintem.....90nel lehet menni, de 100fölött szerintem már szét forogja magát
kormányzoo
Hozzászólások: 5802
redgear.hu
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47784 Dátum:
2009 December 28, 23:45:37 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 December 28, 18:51:12
elhatároztam,hogy vissza alakítom teljesen gyárira a buszom ,mindössze ennyi
meg jó az a plusz 20% teljesítménynövekedés de mi a fasznak , nem rohanok sehova
kipróbáltam ,jó volt ,ennyi
egy bp-hortobágy távon nyerek kb 10 percet ,minek ?
egy 34-es karbival a végsebességem amit még bír a fülem az mondjuk 90-100, ezzel mondjuk 110-120 de megint csak kérdezem minek ha úgyis csak 80-90-el megyek ,gyorsulni ha fogok valaha életemben akkor nem ezzel az autóval,de biztosan nem ezzel a motorral
Mekkora a motorod?
Nem piszkálódás de szerintem a teljesítménynövekedés=gyorsulásnövekedés,
de
-nemegyenlő-
vég(utazó)sebesség növekedéssel.
Azaz egy erősebb motorral de ugyanazzal a váltóval(végáttéttel)előbb gyorsulsz fel"százra",jobban mész föl egy emelkedőn,de az utazód sík földön nem változik.
Nekem 1600-as a motorom ,én is tartom a jól bevált 90-es utazót de mentem már130-al is.
Sima karbival.
A túl magas utazó sebesség->túl magas fordulatszám->túl meleg motor->túl meleg olaj->kenési probléma->motor probléma egyenletbe kell egy hosszabb váltó(végáttétel)az erősebb motorhoz(nagyobb teljesítményű karbihoz).
szerintem
lehet hogy a nagyobb"torkú" motor kevésbé erőlködik,melegszik? de hosszútávon?
Szóval nem basztatásnak szánom,inkább véleményekre vagyok kiváncsi, most szereltetek olajnyomás,és olajhőfok mérő műszert hogy én is a biztonságos határ alatt tudjak közlekedni(néha jól jönne az a +10 km/h
)
d1987
Hozzászólások: 4060
56/61/71/78
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47783 Dátum:
2009 December 28, 23:36:13 »
Idézetet írta: Tekivagy - 2009 December 28, 23:29:11
Keresek a '68-as bogimhoz szép piros műbőr(vagy milyen volt eredetileg?) kárpitot!
Nekem van piros kárpit garnitúrám eladó 68-ashoz!
1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Tekivagy
Hozzászólások: 1741
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47782 Dátum:
2009 December 28, 23:29:11 »
Keresek a '68-as bogimhoz szép piros műbőr(vagy milyen volt eredetileg?) üléshuzatot...!
«
Utoljára szerkesztve: 2009 December 28, 23:53:42 írta Tekivagy
»
http://indafoto.hu/tekivagy
http://www.youtube.com/user/Tekivagy
http://www.flickr.com/photos/tekivagy/
Pallus
Hozzászólások: 174
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47781 Dátum:
2009 December 28, 23:28:30 »
Szerintetek hol érdemes megvenni az ablakgumikat illetve kédereket?
Bakáts téren, BugPartsnál vagy külföldről rendelni?
Ha pár ezer forint a különbség, nekem az is sokat számít mostanság...
Volkswagen Transpoter Type2 1979
Vespa PX 200 1981
http://vwt2.blogspot.com
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47780 Dátum:
2009 December 28, 23:20:37 »
Idézetet írta: SUHANOROZSDA - 2009 December 28, 19:35:31
Én meg mondtam
Nekemis készül a duplakarbis moci a buszba, a karbikat kellene rárakni, beállitás és kész
mekkora lesz?
kormányzoo
Hozzászólások: 5802
redgear.hu
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47779 Dátum:
2009 December 28, 23:10:04 »
Idézetet írta: bogír - 2009 December 28, 18:23:14
heló
zsír dobozos vadi új fordulatszám mérő eladó !!8 ezer ft!!
3ezerig mér fogalmam sincs hova kell kötni
de szép
ha kell képelek!!
3 ezerig mér...és úúútána?(a motorjaink max fordulatszáma 4500,egy ladájé7-8.e,és ezek nem a pörgősebb motorok
)
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47778 Dátum:
2009 December 28, 23:09:38 »
Idézetet írta: bruno - 2009 December 28, 18:52:53
Ez fasza
Nézte valaki?Kérdezte?Süsü!EZ tényleg a te körzeted?
GNX-967
bruno
Hozzászólások: 2428
30/833-3067
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47777 Dátum:
2009 December 28, 22:20:04 »
Idézetet írta: bruno - 2009 December 28, 22:18:41
Zalaegerszeg mellett Becsvölgyén
De most le vagyok égve
Bruno
http://picasaweb.google.hu/simonjandzso
bruno
Hozzászólások: 2428
30/833-3067
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47776 Dátum:
2009 December 28, 22:18:41 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 December 28, 19:23:52
hol vagy helyileg?
Zalaegerszeg mellett Becsvölgyén
Bruno
http://picasaweb.google.hu/simonjandzso
Genzy
Hozzászólások: 51
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47775 Dátum:
2009 December 28, 21:49:31 »
Idézetet írta: mikrobi - 2009 December 28, 18:31:39
műszercsoport
Ennek a lemeznek nincs meg véletlenül a párja? Mármint az is kivágva.
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47774 Dátum:
2009 December 28, 20:08:34 »
Idézetet írta: Minx - 2009 December 28, 20:07:23
Nem is kell dupla, elég lesz ez is...
Könnyű más..... Na szóval,... tudod...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Minx
Hozzászólások: 1155
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47773 Dátum:
2009 December 28, 20:07:23 »
Idézetet írta: TBK001 - 2009 December 28, 19:32:19
Patonyi Peti már rágja a fülem egy ideje a dupláért...
De valahogy ahhoz még nem érzek késztetést...
Nem is kell dupla, elég lesz ez is...
2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47772 Dátum:
2009 December 28, 19:43:12 »
Idézetet írta: SUHANOROZSDA - 2009 December 28, 19:35:31
Én meg mondtam
Nekemis készül a duplakarbis moci a buszba, a karbikat kellene rárakni, beállitás és kész
A duplát azért valszeg nem vállalnám be... több okból sem...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505
www.vwborze.hu
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47771 Dátum:
2009 December 28, 19:35:31 »
Idézetet írta: TBK001 - 2009 December 28, 19:32:19
Én is tartok tőle egy picit...
Patonyi Peti már rágja a fülem egy ideje a dupláért...
De valahogy ahhoz még nem érzek késztetést...
Én meg mondtam
Nekemis készül a duplakarbis moci a buszba, a karbikat kellene rárakni, beállitás és kész
1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche 1977 MZ 250/1
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó 1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia 1963 Oldalkocsis PANNONIA
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47770 Dátum:
2009 December 28, 19:32:58 »
Idézetet írta: Minx - 2009 December 28, 19:32:05
Akkor hajrá!
Te neszójjábe!! Eredetiség-mániákus...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47769 Dátum:
2009 December 28, 19:32:19 »
Idézetet írta: SUHANOROZSDA - 2009 December 28, 19:30:30
Mindig igy kezdödik, én anno ugy áltam neki a T1-nek hogy 2006-ban megyünk egy kört a ringen, (mivel akkor már 3 éve ált a garázsban mozdulatlanul) és milett belöle
Én is tartok tőle egy picit...
Patonyi Peti már rágja a fülem egy ideje a dupláért...
De valahogy ahhoz még nem érzek késztetést...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Minx
Hozzászólások: 1155
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47768 Dátum:
2009 December 28, 19:32:05 »
Idézetet írta: TBK001 - 2009 December 28, 19:15:54
Bakker... ilyen karbira vágyom már egy jó ideje...
Ennyi "tuningot" szerettem volna mindig is Öcsisajtra...
Fel van adva a lecke...
Akkor hajrá!
2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505
www.vwborze.hu
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47767 Dátum:
2009 December 28, 19:30:30 »
Idézetet írta: TBK001 - 2009 December 28, 19:15:54
Bakker... ilyen karbira vágyom már egy jó ideje...
Ennyi "tuningot" szerettem volna mindig is Öcsisajtra...
Fel van adva a lecke...
Mindig igy kezdödik, én anno ugy áltam neki a T1-nek hogy 2006-ban megyünk egy kört a ringen, (mivel akkor már 3 éve ált a garázsban mozdulatlanul) és milett belöle
1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche 1977 MZ 250/1
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó 1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia 1963 Oldalkocsis PANNONIA
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Alkatrészek
«
Hozzászólás #47766 Dátum:
2009 December 28, 19:23:52 »
Idézetet írta: bruno - 2009 December 28, 18:57:54
Ha meglesz nekem kell 6500-ért.csak hogy a posta költségem bejöjjön.mondjuk februárban?
hol vagy helyileg?
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Oldalak:
1
...
1041
1042
1043
1044
1045
[
1046
]
1047
1048
1049
1050
1051
...
2241
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Adok-veszek
> Téma:
Alkatrészek
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...