www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 20:00:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1041 1042 1043 1044 1045 [1046] 1047 1048 1049 1050 1051 ... 2241
Nyomtatás
Szerző Téma: Alkatrészek  (Megtekintve 22083278 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #47805 Dátum: 2009 December 29, 10:53:40 »

DFEV
Köszi, így tárgytalan. Embarrassed
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47804 Dátum: 2009 December 29, 10:41:43 »

Félreértesz. Szeretném tudni, mennyi csak a karbi és a szűrő ára! (Már ha eladod külön). De csak akkor érdekel, ha DGV, vagy DGAV.
ok vágom már
amennyiért a többit elviszik ,annyival kevesebb a karbi ára

DFEV

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Süni
« Hozzászólás #47803 Dátum: 2009 December 29, 10:30:21 »

az empi leömlő/előmelegítő mindennel
dgav? nemtom de asszem nem ,nem emléxem megmondom őszintén
Félreértesz. Szeretném tudni, mennyi csak a karbi és a szűrő ára! (Már ha eladod külön). De csak akkor érdekel, ha DGV, vagy DGAV.
RNIE
« Hozzászólás #47802 Dátum: 2009 December 29, 10:28:20 »


és mivel én is gyűlölöm az ár nélküli hirdetéseket meg a hátsófertályban kötött üzleteket 60E irányár

15? Grin Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47801 Dátum: 2009 December 29, 10:23:22 »

Csak a karbi és a szűrő ára? Illetve Weber mi? DGAV ?
az empi leömlő/előmelegítő mindennel
dgav? nemtom de asszem nem ,nem emléxem megmondom őszintén

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Süni
« Hozzászólás #47800 Dátum: 2009 December 29, 10:09:00 »

igaza van abesnak !
és mivel én is gyűlölöm az ár nélküli hirdetéseket meg a hátsófertályban kötött üzleteket 60E irányár

32/36-os progresszív weber karburátor a hozzá való empi leömlővel eladó esetleg
kb 3000km van benne 90-ért vettem kb 1 éve
kipróbálható,jó referenciáim vannak ! akik ültek a buszomban az elmúlt 1 évben ne tartsák magukban az ezzel kapcsolatos tapasztalataikat !

ugyanebben az állapotban van ma is
<beszúrt kép törölve>
Csak a karbi és a szűrő ára? Illetve Weber mi? DGAV ?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47799 Dátum: 2009 December 29, 09:59:00 »


késői T3 biztitábla mindenestől 4000.-Ft


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47798 Dátum: 2009 December 29, 09:58:35 »


állófűtés alkatrész 4000.-Ft irányáron cserélhető bármire



sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47797 Dátum: 2009 December 29, 09:58:05 »


dimangó talppal  6000.- Ft  irányáron



sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47796 Dátum: 2009 December 29, 09:57:28 »





4000.-Ft irányáron

meg lehet próbálni velem úgy alkudozni ahogyan én szoktam  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #47795 Dátum: 2009 December 29, 09:33:46 »

3 ezerig mér...és úúútána?(a motorjaink max fordulatszáma 4500,egy ladájé7-8.e,és ezek nem a pörgősebb motorok Grin)
akkor ez valami sportvez. tengelyes lada, mert gyárival a 7 illetve 8 ezret megpörögni nagy mutatvány lenne, főleg terhelten
Nem elérhető karakury
Hozzászólások: 323


« Hozzászólás #47794 Dátum: 2009 December 29, 09:26:16 »

1000Ft/db
Ave!
Nekem megvan a buszhoz a 2. üléssorhátában a kerete a hamuzónak , de maga a tálka hiányzik.
Ezek közül valamelyik az?

Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #47793 Dátum: 2009 December 29, 09:16:27 »

3 ezerig mér...és úúútána?(a motorjaink max fordulatszáma 4500,egy ladájé7-8.e,és ezek nem a pörgősebb motorok Grin)
kösz az infókat a fordulatszámokról Wink Cheesy Grin
a robogóm yamaha jog... amikor eladtam Cry 14000 pörgöt Cheesy
tudom h nem fogja mutatni a max fordulatot  de  nem mindig pörgetjük, addig de hát változó Wink
suhanorozsda érdeklődött ,de ki tudja lehet nem is  bogárba kell, kis traki stb... de én beraktam volna az enyém be is!!
csak tegnap szereztem  ezt és szombaton már megrendeltem 1 másikat itt a fórumon.
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #47792 Dátum: 2009 December 29, 06:52:54 »

 
   Eladó ac pumpa -2500 huf
   
   Eladó komplett gyujtás elosztó +trafó 9000-huf 
   
   Eladó 2db (himbasor)komplett 5000 huf
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #47791 Dátum: 2009 December 29, 06:38:07 »

a változás a végsebességben csak annyit jelentett,hogy amikor kimentem előzni akkor mondjuk a 110-et nem 30mp alatt értem el 80-ról hanem 8mp alatt
a telejesímény növekedést azzal tudnám szemléltetni,hogy mikor a törökbálinti felhajtón felmentem az M7-re a régi karbival ,akkor az érdi emelkedőn hármasban kb 50-el vagyis kb pont a négyes határán valahogy feldöcögtem halálrapörgetve a motort ,vagy négyesben felszenvedtem valahogy szintén kb 50-el
az új karbival ez a szitu kb úgy történkik,hogy ugyanúgy ugyanott felhajtok 50-ig kihuzatom a hármast,négyesbe váltok és az emelkedő tetején 80-al megyek
na ennyi a különbség a sima 34-es solex és a 32/36-os weber között
a történethez még az is hozzátartozik,hogy a westy alapból kb 300kg hátrányból indul egy 9 személyes buszhoz képest ,magyarul ha én üresen egyedül megyek akkor is kb 4 személlyel
ha egy megszokott útvonalon megyek akkor a régi 80-90-hez képest 90-100 az utazó sebességem de ha ezt a 100-at komolyan veszem és megpróbálom mindenáron betartani akkor a fogyasztásom 10-ről 15-re emelkedik ,ha nem sietek sehova és max 90-el megyek ugyanazon az útvonalon akkor 9
a régi karbival ugyanúgy 9
magyarul ha nem használom arra a nagy karbit amire való mert mondjuk nem sietek sehova és általában ez a jellemző ,akkor minek ?

a hűtésről pedig annyit,hogy minél jobban pörög a motor annál több levegőt kap ,tehát ha egy hosszúváltóval emelkedőn 2000 alatt megy föl az ember sokkal rosszabat tesz vele mintha lassabban de magasabb fordulaton
többször kitárgyaltuk már,hogy az 1,6 motorhoz semmiképpen nem ajánlott a hoszúváltó többek között ezért nem (pl Gonzo tudna erről mesélni)
   Végre valaki kifelytette ,nekem nem lett volna türelmem ,hogy nem csak az (AT) váltó a jó.
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 29, 06:53:57 írta abu »
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47790 Dátum: 2009 December 29, 06:27:16 »

Mekkora a motorod?
Nem piszkálódás de szerintem a teljesítménynövekedés=gyorsulásnövekedés,
de
-nemegyenlő-
vég(utazó)sebesség növekedéssel.
Azaz egy erősebb motorral de ugyanazzal a váltóval(végáttéttel)előbb gyorsulsz fel"százra",jobban mész föl egy emelkedőn,de az utazód sík földön nem változik.
Nekem 1600-as a motorom ,én is tartom a jól bevált 90-es utazót de mentem már130-al is.
Sima karbival.
A túl magas utazó sebesség->túl magas fordulatszám->túl meleg motor->túl meleg olaj->kenési probléma->motor probléma egyenletbe kell egy hosszabb váltó(végáttétel)az erősebb motorhoz(nagyobb teljesítményű karbihoz).
szerintem Grin
lehet hogy a nagyobb"torkú" motor kevésbé erőlködik,melegszik? de hosszútávon?
Szóval nem basztatásnak szánom,inkább véleményekre vagyok kiváncsi, most szereltetek olajnyomás,és olajhőfok mérő műszert hogy én is a biztonságos határ alatt tudjak közlekedni(néha jól jönne az a +10 km/h Cool)

a változás a végsebességben csak annyit jelentett,hogy amikor kimentem előzni akkor mondjuk a 110-et nem 30mp alatt értem el 80-ról hanem 8mp alatt
a telejesímény növekedést azzal tudnám szemléltetni,hogy mikor a törökbálinti felhajtón felmentem az M7-re a régi karbival ,akkor az érdi emelkedőn hármasban kb 50-el vagyis kb pont a négyes határán valahogy feldöcögtem halálrapörgetve a motort ,vagy négyesben felszenvedtem valahogy szintén kb 50-el
az új karbival ez a szitu kb úgy történkik,hogy ugyanúgy ugyanott felhajtok 50-ig kihuzatom a hármast,négyesbe váltok és az emelkedő tetején 80-al megyek
na ennyi a különbség a sima 34-es solex és a 32/36-os weber között
a történethez még az is hozzátartozik,hogy a westy alapból kb 300kg hátrányból indul egy 9 személyes buszhoz képest ,magyarul ha én üresen egyedül megyek akkor is kb 4 személlyel
ha egy megszokott útvonalon megyek akkor a régi 80-90-hez képest 90-100 az utazó sebességem de ha ezt a 100-at komolyan veszem és megpróbálom mindenáron betartani akkor a fogyasztásom 10-ről 15-re emelkedik ,ha nem sietek sehova és max 90-el megyek ugyanazon az útvonalon akkor 9
a régi karbival ugyanúgy 9
magyarul ha nem használom arra a nagy karbit amire való mert mondjuk nem sietek sehova és általában ez a jellemző ,akkor minek ?

a hűtésről pedig annyit,hogy minél jobban pörög a motor annál több levegőt kap ,tehát ha egy hosszúváltóval emelkedőn 2000 alatt megy föl az ember sokkal rosszabat tesz vele mintha lassabban de magasabb fordulaton
többször kitárgyaltuk már,hogy az 1,6 motorhoz semmiképpen nem ajánlott a hoszúváltó többek között ezért nem (pl Gonzo tudna erről mesélni)

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #47789 Dátum: 2009 December 29, 04:45:24 »

Ha erre még nem mozdult rá senki, kérnék szépen egy árat.
Köszi!

műszercsoport
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47788 Dátum: 2009 December 29, 00:34:10 »

Nekem van piros kárpit garnitúrám eladó 68-ashoz!
Adok neked hozzá egy piros, plüss hátsóülés kárpitot.Grátisz, ha kell.
Sajnálnám kidobni. Ha kell, berakom az alkatrészeidhez.

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #47787 Dátum: 2009 December 28, 23:59:38 »

130 széria motorral buszban gyilkosság szerintem.....90nel lehet menni, de 100fölött szerintem már szét forogja magát
130-al így mentem:
á100
áá110
ááá120
áááááááááááááááááááááá130 kírály!!
120
110
100
90
mondom az utazóm 90
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #47786 Dátum: 2009 December 28, 23:54:10 »

Nekem van piros kárpit garnitúrám eladó 68-ashoz!

Kijavítottam.. Sry a félreértésért.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47785 Dátum: 2009 December 28, 23:49:40 »

Mekkora a motorod?
Nem piszkálódás de szerintem a teljesítménynövekedés=gyorsulásnövekedés,
de
-nemegyenlő-
vég(utazó)sebesség növekedéssel.
Azaz egy erősebb motorral de ugyanazzal a váltóval(végáttéttel)előbb gyorsulsz fel"százra",jobban mész föl egy emelkedőn,de az utazód sík földön nem változik.
Nekem 1600-as a motorom ,én is tartom a jól bevált 90-es utazót de mentem már130-al is.
Sima karbival.
A túl magas utazó sebesség->túl magas fordulatszám->túl meleg motor->túl meleg olaj->kenési probléma->motor probléma egyenletbe kell egy hosszabb váltó(végáttétel)az erősebb motorhoz(nagyobb teljesítményű karbihoz).
szerintem Grin
lehet hogy a nagyobb"torkú" motor kevésbé erőlködik,melegszik? de hosszútávon?
Szóval nem basztatásnak szánom,inkább véleményekre vagyok kiváncsi, most szereltetek olajnyomás,és olajhőfok mérő műszert hogy én is a biztonságos határ alatt tudjak közlekedni(néha jól jönne az a +10 km/h Cool)


130 széria motorral buszban gyilkosság szerintem.....90nel lehet menni, de 100fölött szerintem már szét forogja magát
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #47784 Dátum: 2009 December 28, 23:45:37 »

elhatároztam,hogy vissza alakítom teljesen gyárira a buszom ,mindössze ennyi
meg jó az a plusz 20% teljesítménynövekedés de mi a fasznak , nem rohanok sehova
kipróbáltam ,jó volt ,ennyi
egy bp-hortobágy távon nyerek kb 10 percet ,minek ?
egy 34-es karbival a végsebességem amit még bír a fülem az mondjuk 90-100, ezzel mondjuk 110-120 de megint csak kérdezem minek ha úgyis csak 80-90-el megyek ,gyorsulni ha fogok valaha életemben akkor nem ezzel az autóval,de biztosan nem ezzel a motorral
Mekkora a motorod?
Nem piszkálódás de szerintem a teljesítménynövekedés=gyorsulásnövekedés,
de
-nemegyenlő-
vég(utazó)sebesség növekedéssel.
Azaz egy erősebb motorral de ugyanazzal a váltóval(végáttéttel)előbb gyorsulsz fel"százra",jobban mész föl egy emelkedőn,de az utazód sík földön nem változik.
Nekem 1600-as a motorom ,én is tartom a jól bevált 90-es utazót de mentem már130-al is.
Sima karbival.
A túl magas utazó sebesség->túl magas fordulatszám->túl meleg motor->túl meleg olaj->kenési probléma->motor probléma egyenletbe kell egy hosszabb váltó(végáttétel)az erősebb motorhoz(nagyobb teljesítményű karbihoz).
szerintem Grin
lehet hogy a nagyobb"torkú" motor kevésbé erőlködik,melegszik? de hosszútávon?
Szóval nem basztatásnak szánom,inkább véleményekre vagyok kiváncsi, most szereltetek olajnyomás,és olajhőfok mérő műszert hogy én is a biztonságos határ alatt tudjak közlekedni(néha jól jönne az a +10 km/h Cool)
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #47783 Dátum: 2009 December 28, 23:36:13 »

Keresek a '68-as bogimhoz szép piros műbőr(vagy milyen volt eredetileg?) kárpitot!

Nekem van piros kárpit garnitúrám eladó 68-ashoz!

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #47782 Dátum: 2009 December 28, 23:29:11 »

Keresek a '68-as bogimhoz szép piros műbőr(vagy milyen volt eredetileg?) üléshuzatot...!

« Utoljára szerkesztve: 2009 December 28, 23:53:42 írta Tekivagy »

Nem elérhető Pallus
Hozzászólások: 174


« Hozzászólás #47781 Dátum: 2009 December 28, 23:28:30 »

Szerintetek hol érdemes megvenni az ablakgumikat illetve kédereket?
Bakáts téren, BugPartsnál vagy külföldről rendelni?
Ha pár ezer forint a különbség, nekem az is sokat számít mostanság...   Wink

Volkswagen Transpoter Type2 1979
Vespa PX 200 1981
http://vwt2.blogspot.com
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47780 Dátum: 2009 December 28, 23:20:37 »


Én meg mondtam

Nekemis készül a duplakarbis moci a buszba, a karbikat kellene rárakni, beállitás és kész Grin
mekkora lesz?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #47779 Dátum: 2009 December 28, 23:10:04 »

heló
zsír dobozos vadi új fordulatszám mérő eladó !!8 ezer ft!!
3ezerig mér fogalmam sincs hova kell kötni Cheesy de szép
ha kell képelek!!
3 ezerig mér...és úúútána?(a motorjaink max fordulatszáma 4500,egy ladájé7-8.e,és ezek nem a pörgősebb motorok Grin)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #47778 Dátum: 2009 December 28, 23:09:38 »

Ez fasza  Grin

Nézte valaki?Kérdezte?Süsü!EZ tényleg a te körzeted?
Huh


                             GNX-967
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #47777 Dátum: 2009 December 28, 22:20:04 »

Zalaegerszeg mellett Becsvölgyén
De most le vagyok égve Undecided

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #47776 Dátum: 2009 December 28, 22:18:41 »

hol vagy helyileg?
Zalaegerszeg mellett Becsvölgyén

Nem elérhető Genzy
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #47775 Dátum: 2009 December 28, 21:49:31 »

műszercsoport
Ennek a lemeznek nincs meg véletlenül a párja? Mármint az is kivágva.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #47774 Dátum: 2009 December 28, 20:08:34 »

Nem is kell dupla, elég lesz ez is... Wink

Könnyű más..... Na szóval,... tudod... Tongue Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #47773 Dátum: 2009 December 28, 20:07:23 »


Patonyi Peti már rágja a fülem egy ideje a dupláért... Tongue
De valahogy ahhoz még nem érzek késztetést... Grin

Nem is kell dupla, elég lesz ez is... Wink

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #47772 Dátum: 2009 December 28, 19:43:12 »


Én meg mondtam

Nekemis készül a duplakarbis moci a buszba, a karbikat kellene rárakni, beállitás és kész Grin

A duplát azért valszeg nem vállalnám be... több okból sem... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #47771 Dátum: 2009 December 28, 19:35:31 »

Én is tartok tőle egy picit... Roll Eyes
Patonyi Peti már rágja a fülem egy ideje a dupláért... Tongue
De valahogy ahhoz még nem érzek késztetést... Grin


Én meg mondtam

Nekemis készül a duplakarbis moci a buszba, a karbikat kellene rárakni, beállitás és kész Grin

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #47770 Dátum: 2009 December 28, 19:32:58 »

Akkor hajrá!  Wink

Te neszójjábe!! Eredetiség-mániákus... Grin Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #47769 Dátum: 2009 December 28, 19:32:19 »

Mindig igy kezdödik, én anno ugy áltam neki a T1-nek hogy 2006-ban megyünk egy kört a ringen, (mivel akkor már 3 éve ált a garázsban mozdulatlanul)  és milett belöle Huh

Én is tartok tőle egy picit... Roll Eyes
Patonyi Peti már rágja a fülem egy ideje a dupláért... Tongue
De valahogy ahhoz még nem érzek késztetést... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #47768 Dátum: 2009 December 28, 19:32:05 »

Bakker... ilyen karbira vágyom már egy jó ideje... Undecided Grin
Ennyi "tuningot" szerettem volna mindig is Öcsisajtra...
Fel van adva a lecke... Roll Eyes

Akkor hajrá!  Wink

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #47767 Dátum: 2009 December 28, 19:30:30 »

Bakker... ilyen karbira vágyom már egy jó ideje... Undecided Grin
Ennyi "tuningot" szerettem volna mindig is Öcsisajtra...
Fel van adva a lecke... Roll Eyes

Mindig igy kezdödik, én anno ugy áltam neki a T1-nek hogy 2006-ban megyünk egy kört a ringen, (mivel akkor már 3 éve ált a garázsban mozdulatlanul)  és milett belöle Huh

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #47766 Dátum: 2009 December 28, 19:23:52 »

Ha meglesz nekem kell 6500-ért.csak hogy a posta költségem bejöjjön.mondjuk februárban? Grin
hol vagy helyileg?

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Oldalak: 1 ... 1041 1042 1043 1044 1045 [1046] 1047 1048 1049 1050 1051 ... 2241
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.263 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.