www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 15:19:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 887 888 889 890 891 [892] 893 894 895 896 897 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11159127 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #11974 Dátum: 2007 Március 16, 21:49:45 »



off
az avatarodban az ott egy 924-es a bogi mellett?
Ez egy 944-es a Breueré volt annó míg a bogimat építette.
Aztán mikor a Narancsot hazahoztam bogárhiánya lett,és megvált tőle,hogy vegyen egy 1303-at.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 17, 09:59:54 írta Narancs »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11973 Dátum: 2007 Március 16, 21:44:51 »

ha a gyári réteget lekapirgálod és rendesen le van felületkezelve, akkor az utángyártott is kibír simán 15 évet.
az a gond, hogy szinte senki nem dolgozik alá a fényezésnek.

off
az avatarodban az ott egy 924-es a bogi mellett?
igen aszem breuer zsoltié de lehet tévedek!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11972 Dátum: 2007 Március 16, 21:43:04 »

Ha szépen felújítod,nem használod,csak garázsba tartod,akkor is csak úgy tíz-tizenkét évig lehet megőrizni azt az állapotot.

Ha meg felújítás után rendesen használod,esőben,hóban és még garázsba sem teszed,két év múlva dobhatod el.Ezek az utángyártott kasznielemek,(de álltalánosíthatunk,hogy minden Brazíl,Mexikói stb..)alkatrészek,a gyenge minőségük miatt már nem bírják meg a harminc évet.
Ezek szinte csak ilyen díszek.

ha a gyári réteget lekapirgálod és rendesen le van felületkezelve, akkor az utángyártott is kibír simán 15 évet.
az a gond, hogy szinte senki nem dolgozik alá a fényezésnek.

off
az avatarodban az ott egy 924-es a bogi mellett?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11971 Dátum: 2007 Március 16, 21:39:13 »

ha nagyon le van védve stb nagy hóba soba nem hazsnálod talán 8év után kell javitgatni nagy valószinü

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #11970 Dátum: 2007 Március 16, 21:38:38 »

60 ra tartja de még nem tudom hogy lehet belöle alkatrész van rajta müszaki
Mennyire csak bontás a megoldás?
Vagy elgurul még pár évet így is?
Alváz, fék, motor,kaszni, kárpit?
A kaszniból csak a " szárny " látszik innét. A többiből még annyi  sem.
Ha bontás és papírral adják, akkor kb 20eft mire tiszta - papír nélküli vas. Vagy van egy eladó papírod..... Grin

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #11969 Dátum: 2007 Március 16, 21:36:25 »

Igen. 1 misinél is 5 év, vagy 2 év ha télen is használod.

hát ez elszomorít, főleg hogy most szeretnék belevágni egy kisebb felújításba, sőt igen csak mérlegelésre késztet...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #11968 Dátum: 2007 Március 16, 21:35:49 »

ez komoly? Shocked Sad  beletolok mondjuk 4-5 kilót (nem restaurálásilag, csak napi használatra alváz komplett jav. ) és 5 év  múlva kezdetem előlről, vagy meletolok 1M és akkor 10 év? elkeserítéstő  Cry
Ha szépen felújítod,nem használod,csak garázsba tartod,akkor is csak úgy tíz-tizenkét évig lehet megőrizni azt az állapotot.

Ha meg felújítás után rendesen használod,esőben,hóban és még garázsba sem teszed,két év múlva dobhatod el.Ezek az utángyártott kasznielemek,(de álltalánosíthatunk,hogy minden Brazíl,Mexikói stb..)alkatrészek,a gyenge minőségük miatt már nem bírják meg a harminc évet.
Ezek szinte csak ilyen díszek.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11967 Dátum: 2007 Március 16, 21:35:35 »

sziasztok nem mennétek egy pár sorral lejebb ott van a kék csoda

szerintem annyiért még lehet megéri így képről
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11966 Dátum: 2007 Március 16, 21:33:11 »

ez komoly? Shocked Sad  beletolok mondjuk 4-5 kilót (nem restaurálásilag, csak napi használatra alváz komplett jav. ) és 5 év  múlva kezdetem előlről, vagy meletolok 1M és akkor 10 év? elkeserítéstő  Cry

Igen. 1 misinél is 5 év, vagy 2 év ha télen is használod.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #11965 Dátum: 2007 Március 16, 21:28:23 »

egyszer megcsinálták de gondolom nincs rendes garázsa ,meg azóta hátulról rendesen összetörték és csúnyán lett megcsinálva...sajna egy felújítás 5-10év között bírja ki ha használva van napi szinten a kocsi vagy nincs jó helyen tárolva

ez komoly? Shocked Sad  beletolok mondjuk 4-5 kilót (nem restaurálásilag, csak napi használatra alváz komplett jav. ) és 5 év  múlva kezdetem előlről, vagy meletolok 1M és akkor 10 év? elkeserítéstő  Cry
Nem elérhető öcsi bogara
Hozzászólások: 121


csoda bogár

« Hozzászólás #11964 Dátum: 2007 Március 16, 21:27:41 »

sziasztok nem mennétek egy pár sorral lejebb ott van a kék csoda

csak a bogár na meg én
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #11963 Dátum: 2007 Március 16, 21:22:53 »

2001ben még nagyon szép volt gárdonyban még meg is nyerte legszebb díjat emlékszem
Volt egy talis képen a Depóba is valami "fehér bogár fekete frakban"megjegyzéssel.

Én egyszer beszéltem a sráccal,kb. két évvel ezelött.Akkor azt mondta,hogy Pesten több ismert bogarasé is volt má ez a gép.Aztán valami nagyon gazdag család felújította,és ő ezektől valamilyen módon megvette,vagy megörökölte,megkapta vagy mittudomén.Meg azt tudom,hogy akkor egy F-es motor volt benne.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11962 Dátum: 2007 Március 16, 21:21:09 »

szép gép, de sajnos az alváz állapotáról kevés derül ki a képeken, de van egy kép ahol látszik a fütésbeömlő és ott mintha a küszöbben hiány lenne, sajnos a saját tapasztalatomból tudom, hogy sok minden el tud bújni

egyszer megcsinálták de gondolom nincs rendes garázsa ,meg azóta hátulról rendesen összetörték és csúnyán lett megcsinálva...sajna egy felújítás 5-10év között bírja ki ha használva van napi szinten a kocsi vagy nincs jó helyen tárolva
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #11961 Dátum: 2007 Március 16, 21:12:37 »

2001ben még nagyon szép volt gárdonyban még meg is nyerte legszebb díjat emlékszem

szép gép, de sajnos az alváz állapotáról kevés derül ki a képeken, de van egy kép ahol látszik a fütésbeömlő és ott mintha a küszöbben hiány lenne, sajnos a saját tapasztalatomból tudom, hogy sok minden el tud bújni
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11960 Dátum: 2007 Március 16, 21:06:34 »

http://diwad.hu/qzma/1958/
kb 2,5 éve én is megnéztem alaposan amikor bogarat kerestem...
felhívtam a szepest és a megyót, és mind a ketten lebeszéltek róla   Roll Eyes

a motorja, pöpec, de nem évjárat azonos, sok a részlet hiba és egyszer rommá volt törve az autó amit nem sikerült tökéletesen kijavítani  Undecided


amúgy nagyon szimpi az autó, csak még egy valag pénzt rá kell költeni  Lips Sealed

2001ben még nagyon szép volt gárdonyban még meg is nyerte legszebb díjat emlékszem
Nem elérhető öcsi bogara
Hozzászólások: 121


csoda bogár

« Hozzászólás #11959 Dátum: 2007 Március 16, 20:54:54 »

hol vagytok   bogaraim !??vélemény?

csak a bogár na meg én
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #11958 Dátum: 2007 Március 16, 20:52:39 »

na megint egy 30 ezres  darab 3x-os áron  http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1113308&command=ugras&screenwidth=1280  ráadásul nem is 67-es hanem 71-es felépitmény , meg ha jól látom az alváz is
a gumik egész jók...  Tongue
Nem elérhető öcsi bogara
Hozzászólások: 121


csoda bogár

« Hozzászólás #11957 Dátum: 2007 Március 16, 20:50:40 »

f es motor a váz szám :115556901

papirja 69 es????

csak a bogár na meg én
Nem elérhető öcsi bogara
Hozzászólások: 121


csoda bogár

« Hozzászólás #11956 Dátum: 2007 Március 16, 20:48:42 »

mi a franc az a motortetőn?törpapa bilije??

na ugye nagy az isten állatkertje!

csak a bogár na meg én
Nem elérhető öcsi bogara
Hozzászólások: 121


csoda bogár

« Hozzászólás #11955 Dátum: 2007 Március 16, 20:48:04 »

minden féle megoldás érdekel  lehet bontani hogy kell a papirokat elintézni ? Huh

csak a bogár na meg én
RNIE
« Hozzászólás #11954 Dátum: 2007 Március 16, 20:47:48 »

mi a franc az a motortetőn?törpapa bilije??
Nem elérhető öcsi bogara
Hozzászólások: 121


csoda bogár

« Hozzászólás #11953 Dátum: 2007 Március 16, 20:47:02 »

60 ra tartja de még nem tudom hogy lehet belöle alkatrész van rajta müszaki

csak a bogár na meg én
Nem elérhető öcsi bogara
Hozzászólások: 121


csoda bogár

« Hozzászólás #11952 Dátum: 2007 Március 16, 20:45:10 »

hát ime

csak a bogár na meg én
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11951 Dátum: 2007 Március 16, 19:08:52 »

keresek utánfutót ocsóé'

papir nem kell, jó a szakadék is  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #11950 Dátum: 2007 Március 16, 11:47:08 »

nekem ez az auto ugy,ahogy van,TECCIK,sajnos most nem tudom megvenni,de ha valaki nem akarná"full eredetire"hanem csak élvezni akarná,akkor milyen az auto???álapotra?megbizhato lehet?
hátha még felbukkan majd késöbb,amikor "belefér"

az a lényeg, hogy a szimpátia meglegyen AZ ember inkább szőrözzön egy ovállal.Smiley

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #11949 Dátum: 2007 Március 16, 11:41:47 »

nekem ez az auto ugy,ahogy van,TECCIK,sajnos most nem tudom megvenni,de ha valaki nem akarná"full eredetire"hanem csak élvezni akarná,akkor milyen az auto???álapotra?megbizhato lehet?
hátha még felbukkan majd késöbb,amikor "belefér"

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #11948 Dátum: 2007 Március 16, 11:03:10 »

Mindent egybevéve ez egy jó alap, a hiányosságai nagyon szőrszálhasogató módon a következők:
1. csomagtértető nem eredeti (hiányzik a wolfsburg embléma)
2. Export lökös van fent, de nem annak kellene lennie, mivel nincs meg a kitámasztó
3. Az ajtók se biztos erre valóak, hiszen a legtöbb 58as autón alapból még húzókilincs volt.
4. A kmóra biztos nem eredeti, mérröldórás, nem áttetsző a mutató, ráadásul törött is.
5. Az index-kar sem eredeti. Ez később sparkäfer indexkarja
6. Hiányzik a szivató csontgombja, helyén valami fekete akármi van.
7. A kormányon szintén nem a rávaló dudaközép van. Ott egy gyönyörű wolfsburg emblémának kellene lenni.
8. A belső tükör sem eredeti. Olyan 66-osnak nézem.
9. Hiányzik a kürt szénkeféje (?) a kormányoszlopról.
10. A műszerfalról hiányzik a belső díszcsík. Ennek a rácsokon is és a kesztyűtartókon is fent kellene lenni. középről már nem is beszélve.
11. Nem eredeti a tetőkárpit sem. Ekkor még textil kárpit volt a bogarakban. ja, és elég sok helyen beázásgyanús...

Ami pedig kifejezetten elszomorító:
1. belevágott szivargyújtó
2. baloldalon troligomb
3. valszeg ki van vágva a rádió helye és ez van elfedve műanyaggal.

Összességében erre az autóra, kasztnizás nélkül rá kellene költeni 200-250ezer forintot, ha arra törekednénk, hogy full eredeti legyen. Persze ez igaz majd minden hazai bogárra. Azért ennél a maholnap 50 éves autónál még az átalgot meghazudtoló módon törekedtek az eredetiségre és ez nem rossz.

Nekem is a kasztni 58as és tudom, hogy mennyire el kell mélyedni a bogarazásban és a pénztárcában, hogy hozzávetőleg eredeti legyen, ilyesmi:
És akkor funkcionálisan még semmi sem változott, max esztétikailag.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 16, 11:24:08 írta partizán »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #11947 Dátum: 2007 Március 16, 10:50:19 »

ilyen alapot kapni 100ért.
Én legalábbis annyiért vettem. A sárvédőt nem értem, hogy miért kell másikat venni, ugyanaz egészen 67ig az összes hátsó sárvédő. És erre nem tojás lámpa kell, hanem egykamrás. A motor részletkérdés. Korabeli motort elvétve találsz, a felújítása egynek horrorisztikus költséget jelent. (hengerdugó valami 150 csak). Ráadásul ennek tutti faragták a váltóját, ha nem akkor már az sem asszinkron. Összességében ezek olyan költségek, amit nem éri meg rálocsolni egy 58asra, metrt ugyanazok a dolgok kellenek hozzá, mint egy oválhoz és akkor már inkább totál felújításra jobban való egy pre58as autó. Ezzel azt kell csinálni, hogy rendberakni az apróságokat és nyomni neki a padlógázt. Múzeumi darabot meg csináljunk inkább perecből, oválból. Apróságokat meg lehet menet közben szerezni, ahogy én is megszereztem.

Ettől függetlenül ez az autó max 350-400 és lesz is annyi 2-3 hónapon belül...
Ez mondjuk jó gondolkodás,egyetértek. Cheesy
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #11946 Dátum: 2007 Március 16, 10:49:40 »

A sárvédőt nem értem, hogy miért kell másikat venni, ugyanaz egészen 67ig az összes hátsó sárvédő. És erre nem tojás lámpa kell, hanem egykamrás.
Én is egykamrás lámpákra gondoltam csak rosszul fejeztem ki magamat.(Nem ovállámpát írtam,hanem ovál bogárnak a hátsó lámpájára céloztam).
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #11945 Dátum: 2007 Március 16, 10:40:55 »



nekem is van korabeli motorom. Csak mondjátok, hogy milyen évjáratú kódot kértek.Smiley

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #11944 Dátum: 2007 Március 16, 10:39:55 »

Az biztos alapnak ku.... jó.58-as átmeneti,faldacher.
De,ha korhűre akarnák hozni,kéne egy új B-oszlop karos indexekkel.Két hátsó sárvédő ovál bogár lámpákkal.Egy évjárattal azonos motor.

Ha ezt a motort megtartanánk,azt is rendbe kéne szedni,mert nagyon ronda az esztétikája.A belseje teljes cserére szorul.A taposó tiszta rozsda,valószínű beázik.Ha má leemeljük a kocsiszekrényt a fűtéscsatornákat is cserélhetjük.
A Qzma alulról készített képei alapján a fék,futómű rendszer is csereérett.

Tehát ez a bogi érett egy teljes generálra.

SZVSZ megvenni,pár évig így hagyni,(legalább nem kell úgy félteni)anyagilag egy kicsit felszívni magunkat,és egy full restaurálással lehetne egy szép gépet csinálni belőle.

ilyen alapot kapni 100ért.
Én legalábbis annyiért vettem. A sárvédőt nem értem, hogy miért kell másikat venni, ugyanaz egészen 67ig az összes hátsó sárvédő. És erre nem tojás lámpa kell, hanem egykamrás. A motor részletkérdés. Korabeli motort elvétve találsz, a felújítása egynek horrorisztikus költséget jelent. (hengerdugó valami 150 csak). Ráadásul ennek tutti faragták a váltóját, ha nem akkor már az sem asszinkron. Összességében ezek olyan költségek, amit nem éri meg rálocsolni egy 58asra, metrt ugyanazok a dolgok kellenek hozzá, mint egy oválhoz és akkor már inkább totál felújításra jobban való egy pre58as autó. Ezzel azt kell csinálni, hogy rendberakni az apróságokat és nyomni neki a padlógázt. Múzeumi darabot meg csináljunk inkább perecből, oválból. Apróságokat meg lehet menet közben szerezni, ahogy én is megszereztem.

Ettől függetlenül ez az autó max 350-400 és lesz is annyi 2-3 hónapon belül...

Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #11943 Dátum: 2007 Március 16, 10:33:26 »

még a végén elkomorodom. már látom h várnom kellett volna még és inkább ezt megvenni egybe?

Neked van egy korabeli mocid hozzá.Ez emel az értékén. És nem zsákbamacska volt.

VW 1200.1963.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #11942 Dátum: 2007 Március 16, 10:17:21 »

Ezt már én is nézegettem Qzma oldalán, alapvetően tetszik is, de ami mindig is gyanus vlt nekem rajta, az ezen a képen a pedálok tövében látszik....ha már így felújítanak, ledukkóznak egy kocsit, akkor a padlót még csak le sem festik legalább, ha már rozsdás????
Az biztos alapnak ku.... jó.58-as átmeneti,faldacher.
De,ha korhűre akarnák hozni,kéne egy új B-oszlop karos indexekkel.Két hátsó sárvédő ovál bogár lámpákkal.Egy évjárattal azonos motor.

Ha ezt a motort megtartanánk,azt is rendbe kéne szedni,mert nagyon ronda az esztétikája.A belseje teljes cserére szorul.A taposó tiszta rozsda,valószínű beázik.Ha má leemeljük a kocsiszekrényt a fűtéscsatornákat is cserélhetjük.
A Qzma alulról készített képei alapján a fék,futómű rendszer is csereérett.

Tehát ez a bogi érett egy teljes generálra.

SZVSZ megvenni,pár évig így hagyni,(legalább nem kell úgy félteni)anyagilag egy kicsit felszívni magunkat,és egy full restaurálással lehetne egy szép gépet csinálni belőle.
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #11941 Dátum: 2007 Március 16, 10:05:33 »

nem vw, de kéne nagyon:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1107865&command=ugras&screenwidth=1024

baromarcú azt írja, hogy bontásra...

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #11940 Dátum: 2007 Március 16, 10:04:56 »

Ezt már én is nézegettem Qzma oldalán, alapvetően tetszik is, de ami mindig is gyanus vlt nekem rajta, az ezen a képen a pedálok tövében látszik....ha már így felújítanak, ledukkóznak egy kocsit, akkor a padlót még csak le sem festik legalább, ha már rozsdás????

szerintem ezen a képen a dorco+fehézokni a legütősebb. AKi ilyenre képes, az az autójával is képes bármire.Smiley

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11939 Dátum: 2007 Március 16, 09:56:56 »

EZt gyorsan meg kell venni, mert megy az ára fölfelé!:) 450be lehetett volna elhozni 1.5 éve.
Szerintem egészen gagyi a belseje és én csak a megyóval beszéltem róla és azt mondta, hogy nagyon gáz...

Azt pedig, hogy milyen a fényezése egy bogárnak érdemes leszarni, mert annál gyanúsabb, minél szebb. Egy ötvenéves némberbe ne az fogjon meg, hogy milyen fiatalos, hanem az, hogy milyen kisugárzása van, mégha picit patinás is...Smiley

Ezt már én is nézegettem Qzma oldalán, alapvetően tetszik is, de ami mindig is gyanus vlt nekem rajta, az ezen a képen a pedálok tövében látszik....ha már így felújítanak, ledukkóznak egy kocsit, akkor a padlót még csak le sem festik legalább, ha már rozsdás????

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #11938 Dátum: 2007 Március 16, 09:43:16 »

Amikor egyszer megtévelyedtem és el akartam adni a fánit lófasztsem érdekelt 500ért...
Az a vicces, hogy egymás autóját meg nem vennénk, mert ismerjük, inkább gerjedünk külsős zsákbacicákra..Smiley

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #11937 Dátum: 2007 Március 16, 09:41:51 »

Sziasztok!
Erről a bogiról mondjatok nekem véleményeket!

Vagy ha tudtok valamit az előéletéről az is érdekelne.

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1114767&command=ugras&screenwidth=1024

EZt gyorsan meg kell venni, mert megy az ára fölfelé!:) 450be lehetett volna elhozni 1.5 éve.
Szerintem egészen gagyi a belseje és én csak a megyóval beszéltem róla és azt mondta, hogy nagyon gáz...

Azt pedig, hogy milyen a fényezése egy bogárnak érdemes leszarni, mert annál gyanúsabb, minél szebb. Egy ötvenéves némberbe ne az fogjon meg, hogy milyen fiatalos, hanem az, hogy milyen kisugárzása van, mégha picit patinás is...Smiley

1303LS
« Hozzászólás #11936 Dátum: 2007 Március 16, 09:15:47 »

http://diwad.hu/qzma/1958/
kb 2,5 éve én is megnéztem alaposan amikor bogarat kerestem...
felhívtam a szepest és a megyót, és mind a ketten lebeszéltek róla   Roll Eyes

a motorja, pöpec, de nem évjárat azonos, sok a részlet hiba és egyszer rommá volt törve az autó amit nem sikerült tökéletesen kijavítani  Undecided

amúgy nagyon szimpi az autó, csak még egy valag pénzt rá kell költeni  Lips Sealed
Nekem nagyon szimpatikus a kisautó, ha annak idején mikor az enyémet vettem lehet, hogy nagyon gondolkodóba ejtett volna.
Ha az alja is rendben van úgy ahogy, akkor menős autónak kiváló aztán lehet spórolni a felújításra.  Smiley
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11935 Dátum: 2007 Március 16, 08:51:52 »

Hello!

Meddig van a golfon műszaki?


eladó 45e
müszaki van

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 887 888 889 890 891 [892] 893 894 895 896 897 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.