www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 21:46:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 773 774 775 776 777 [778] 779 780 781 782 783 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11245658 alkalommal)
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #16534 Dátum: 2007 Október 18, 21:29:25 »

De nem volt fiat motoros Ez csak legenda
Sok helyről hallottam már ezt a "legendát",de akkor a ladások jobban tudják....
Nekem az az autó akkor is torinoi zsiga marad...SmileySmileySmiley

Süni
« Hozzászólás #16533 Dátum: 2007 Október 18, 21:29:15 »

Amíg rtam, NGA gyorsabb volt....
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16532 Dátum: 2007 Október 18, 21:29:09 »

De nem volt fiat motoros Ez csak legenda

így van
valamint a fiat 124 egykörös fékkel jött, a zsiguli kétkörössel, meg a kaszni is sokkal erősebb volt a zsigulinál

a legenda onnan származik, hogy pár kisebb alkatrészt tényleg a fiat szállított (gondolom, falhasználatlan, megmaradt készletek), így ezeken az alkatrészeken tényleg fiat felirat volt olvasható

a dacia volt az, amelyik a kezdeti időszakban tényleg rönó motorral jött ki
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #16531 Dátum: 2007 Október 18, 21:28:48 »

a saját szememmel láttam gyári zsiguliban fiat feliratu öntvénnyel ellátott motort
és mert a nagybátsámé volt aki at sem tudta hol kell kinyitnia a motorházat és ő vette át a merkúrtól 1971-ben vag 2ben
elhiheted hogy bár marós volt nem ő írta karcolta kovácsolta bele

bár lehet erre más magyarázat is

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Süni
« Hozzászólás #16530 Dátum: 2007 Október 18, 21:28:11 »

Amikor a gyártás indult,ezekben még eredeti Fiat motor volt.

Akkor még egyszer (már 3x volt) és utoljára : NINCS FIAT MOTOROS ZSIGULI ! 

A gyártás kezdeténél jelen voltak az olasz tervezők, ők irányították a termelés beindulását. Ez igaz. Az első sorozatban a hengerfejcsavaron FIAT felirat van. Ez is igaz. HA VALAKI MUTAT NEKEM 1, AZAZ EGY DB OLYAN FIATOT, AMIBEN OLYAN MOTOR VAN MINT A ZSIGULIBAN, ILLETVE OLYAN ZSIGULIT AMIBEN FIAT MOTOR VAN, AZ NYILVÁNOSAN MAGÁÉVÁ TEHET !

Az olaszok a ruszki mérnökökkel a Fiat 124-est (AMIBEN OHV MOTOR VOLT ! Ilyen : http://www.vatera.hu/steyr_fiat_124_38093306.html ) áttervezték a szovjet igényeknek megfelelően. Változott a tengelytáv, a nyomtáv, hátul dobfékes lett a tárcsafék helyet, ÉS EGY LÁNCOS, HIMBASOROS OHC (SV VEZÉRLÉSŰ) MOTORT KAPOTT. Ennek a motornak semmi köze nincs egyetlen Fiat motorhoz sem. Az is urban legend kategoria, hogy az első példányok Fiat motorosak voltak. NEM, NEM, NEM !%!
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #16529 Dátum: 2007 Október 18, 21:27:15 »

De nem volt fiat motoros Ez csak legenda
Igen,annyi,lehet az alapja,hogy minden csavar Fiat feliratos volt bennük

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16528 Dátum: 2007 Október 18, 21:26:37 »

 gyár építését 1967-ben kezdték meg, és 1970 augusztusában már sorozatban készültek a Zsigulik tízezrei. A Szovjetunió szélsőséges időjárási és útviszonyai tették szükségessé 1967-ben az "év autójának" választott Fiat 124-es alaptípus átalakítását. Ilyen változtatás volt az első futómű és rugózás megerősítése, a tárcsafék és a kétkörös fékrendszer alkalmazása, a karosszéria-fenéklemez és egyes hegesztési csomópontok megerősítése, a hatásosabb fűtőberendezés. Az eredeti Fiat motor OHV vezérlését a korszerűbb felülvezérelt OHC rendszerre alakították át, és hidraulikával működtették a tengelykapcsolót is.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16527 Dátum: 2007 Október 18, 21:25:53 »

ezt az autót apum 74-ben vette át a Merkurtól....

De nem volt fiat motoros Ez csak legenda
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #16526 Dátum: 2007 Október 18, 21:25:08 »

ezeket mettől-meddig csinálták?
ezt az autót apum 74-ben vette át a Merkurtól....

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16525 Dátum: 2007 Október 18, 21:24:57 »

Zsiguli SOHA nem készült fiat motorral!

A Zsiguliban lévő motor OHC, míg az eredeti 1200-es 124-es motor OHV volt, és a furat és löket sem egyezett meg!! Az első Fiat dinamós volt, szemben a Zsiguli generátorával

Forrás Lada topic
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #16524 Dátum: 2007 Október 18, 21:20:58 »

Arra gondolt,amin még ruszki ciril betükkel volt felírva,hogy Zsiguli.

Amikor a gyártás indult,ezekben még eredeti Fiat motor volt.
pontosan.... ugy ment minta "rakéta" Apám fél Európát bejárta vele, ment a Fradi meccsekre, meg a rokonokhoz.....

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #16523 Dátum: 2007 Október 18, 21:19:59 »

hogyne létezett volna...ez csak egy elnevezés: ugyanis az első szériás 1200-sket fiat motorral szerelték...
ezeket mettől-meddig csinálták?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #16522 Dátum: 2007 Október 18, 21:18:35 »

OFF Khm......Na ilyen tipus nem létezett/létezik. ON
Arra gondolt,amin még ruszki ciril betükkel volt felírva,hogy Zsiguli.

Amikor a gyártás indult,ezekben még eredeti Fiat motor volt.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #16521 Dátum: 2007 Október 18, 21:17:51 »

OFF Khm......Na ilyen tipus nem létezett/létezik. ON
hogyne létezett volna...ez csak egy elnevezés: ugyanis az első szériás 1200-sket fiat motorral szerelték...

Süni
« Hozzászólás #16520 Dátum: 2007 Október 18, 21:14:15 »


 1200-s torinoi zsigára
OFF Khm......Na ilyen tipus nem létezett/létezik. ON
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #16519 Dátum: 2007 Október 18, 21:02:02 »

most adta el haverom 200ért úgy hogy Ő vizsgáztatta le, az új tulaj ezekszerint nepper mert kicsit ki lett polírozva + kapott kárpitot a padlóra, kasztni össze van heggesztve itt ott alvázzal, bal ajton 15-20 cm es  gittrepedések stb gondolom kozmetikázták
Esztétikailag kicsit feldobta a nepper?

Tényleg kb. egy hónapja még Győrben árulták ezt a Spart.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #16518 Dátum: 2007 Október 18, 20:38:41 »

ez miféle bogárka?
nem vagyok nagy szakértő de ez nekem nem tűnik 71 esnek
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1571400&command=ugras&screenwidth=1280

most adta el haverom 200ért úgy hogy Ő vizsgáztatta le, az új tulaj ezekszerint nepper mert kicsit ki lett polírozva + kapott kárpitot a padlóra, kasztni össze van heggesztve itt ott alvázzal, bal ajton 15-20 cm es  gittrepedések stb gondolom kozmetikázták
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #16517 Dátum: 2007 Október 18, 19:35:02 »

Valamelyik régi Depóban írta a Szepes,amikor még filozófálgatott.

Valahogy így volt az a pár mondat:
Bogarat újonnan,időközönként nálunk is lehetett vásárolni csak nem mindig és nem mindenkinek.Amikor még a 66-os(BOZ)bogarának bérelt garázst egy idős úrtól,egyszer kijáráskor a bácsi érdeklődött a bogár évjárata felől.Amikor a bácsi megtudta,hogy 66-os,mondta a Szepesnek,hogy ő is vett egy ugyanilyen évjáratú bogarat Magyarországon újan anno.Valami irdatlan nagy fejes pártvezér volt ebben az időben és csak így tudott egyet nehezen megszerezni,a beérkező ötszáz darabból.
Ez a Merkúr furcsa dolog volt.... legalábbis édesapám elbeszélései alapján!!
Ő az első fizetéséből befizetett egy 1200-s torinoi zsigára majd három évre rá kapott egy értesítést, hogy megérkezett az autója mehet átvenni. A merkúr györi telephelyére kellett mennie, nem volt színválasztás ott volt 100db zsemleszínű és 100db tűzpiros zsiga válasszál, ha nem tetszik a szín várjál újabb 3 évet mire hoznak más színt. Ahogy átvette a zsigát rögtön be is fizette a következőt...SmileySmileySmiley
A bogarammal az volt a helyzet a merkuros papír alapján, hogy XY főmérnökúr rendelésére hozták be amit 1968 májusában vett át és usa dollárban rendezte a számlát.... a környékünkön akinek bogara volt az vagy főorvos volt, vagy nagyon gazdag rokonai laktak Svájcban vagy Ausztriában!

Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #16516 Dátum: 2007 Október 18, 19:11:59 »

minden szarnak elhordta őket a teszteken
ha belegondolok, akkor kötelező volt neki a leszólás, hacsak nem akart Sztolipin nyakkendőt,
vagy az elkövetkező húsz évben börtönben rohadni
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #16515 Dátum: 2007 Október 18, 18:30:49 »

Valamelyik régi Depóban írta a Szepes,amikor még filozófálgatott.

Valahogy így volt az a pár mondat:
Bogarat újonnan,időközönként nálunk is lehetett vásárolni csak nem mindig és nem mindenkinek.Amikor még a 66-os(BOZ)bogarának bérelt garázst egy idős úrtól,egyszer kijáráskor a bácsi érdeklődött a bogár évjárata felől.Amikor a bácsi megtudta,hogy 66-os,mondta a Szepesnek,hogy ő is vett egy ugyanilyen évjáratú bogarat Magyarországon újan anno.Valami irdatlan nagy fejes pártvezér volt ebben az időben és csak így tudott egyet nehezen megszerezni,a beérkező ötszáz darabból.

 aki csak akkor használta,ha nem esett és nem volt hó.ha csepergett visszaált a fészerbe.most amúgy épp eladó Evil

 az autó-motorban végig volt sorszám vezetve a kiutalásról.amúgy ott a Liener György minden szarnak elhordta őket a teszteken.azt azért beismerte,hogy mindig beindultak.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #16514 Dátum: 2007 Október 18, 17:33:05 »

Így elképzelhető, de 500db?
Valamelyik régi Depóban írta a Szepes,amikor még filozófálgatott.

Valahogy így volt az a pár mondat:
Bogarat újonnan,időközönként nálunk is lehetett vásárolni csak nem mindig és nem mindenkinek.Amikor még a 66-os(BOZ)bogarának bérelt garázst egy idős úrtól,egyszer kijáráskor a bácsi érdeklődött a bogár évjárata felől.Amikor a bácsi megtudta,hogy 66-os,mondta a Szepesnek,hogy ő is vett egy ugyanilyen évjáratú bogarat Magyarországon újan anno.Valami irdatlan nagy fejes pártvezér volt ebben az időben és csak így tudott egyet nehezen megszerezni,a beérkező ötszáz darabból.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16513 Dátum: 2007 Október 18, 17:00:32 »

valaki nem tud busz eladót jót 300ig?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #16512 Dátum: 2007 Október 18, 16:24:31 »

Okk megvárom míg 1 millió lesz aztán elindul visszafelé és 75e körül csapok Smiley  Evil

Erre valaki csapjon le gyorsan, mert naponta 50e-rel emelkedik az ára... Tongue
Mostmár nincs baráti ár Grin

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16511 Dátum: 2007 Október 18, 15:38:14 »

Egyébként elképzelhető, hogy mese, Sajnos a Pleisch Pista bácsit a Radna Barnen utcában nem tudom megkérdezni, mert már meghalt. (Ő vette ujonnan 1966 szeptember 16-án)
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 18, 15:40:04 írta NGA »
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16510 Dátum: 2007 Október 18, 15:22:21 »

Így elképzelhető, de 500db?

1974-ben 2000 db-ot hoztak be.

1966-ban elképzelhető, hogy valamiféle ellentételezésként VW-t kapott az ország. Egyébként a neten találtam az info-t, egy merkurral foglalkozó oldalon, ahol ez szerepelt. Én egyébként 200 db-ról tudok.
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #16509 Dátum: 2007 Október 18, 15:13:27 »

Hahahaha!

Az a priccs már 150....  Tongue
De most baráti áron kapod meg ennyiért Grin

Erre valaki csapjon le gyorsan, mert naponta 50e-rel emelkedik az ára... Tongue
Mostmár nincs baráti ár Grin

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #16508 Dátum: 2007 Október 18, 15:06:26 »

Volt szakszervezeti üdülés Egyiptomba is, 1972-ben.  Persze, nem a Józsinak az esztergapad mellől.  Meg diplomata képzés a Közgázon - kivételeseknek.  Tudod, Állatfarm  Evil
Szóval szerintem elképzelhető.

Így elképzelhető, de 500db?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16507 Dátum: 2007 Október 18, 14:57:12 »

Volt szakszervezeti üdülés Egyiptomba is, 1972-ben.  Persze, nem a Józsinak az esztergapad mellől.  Meg diplomata képzés a Közgázon - kivételeseknek.  Tudod, Állatfarm  Evil
Szóval szerintem elképzelhető.

Biztos nem volt rossz helyette egy bogár, de ez túl szép, hogy igaz legyen. Smiley
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #16506 Dátum: 2007 Október 18, 14:53:55 »

Hát, ha elég számú kádernak volt Wartburg kiutalása.....  Nem volt rossz érte egy bogár hivatalos árfolyamon számított árral.

Biztos nem volt rossz helyette egy bogár, de ez túl szép, hogy igaz legyen. Smiley

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16505 Dátum: 2007 Október 18, 14:51:37 »

Hát, ha elég számú kádernak volt Wartburg kiutalása.....  Nem volt rossz érte egy bogár hivatalos árfolyamon számított árral.

Ez a sztori szerinted hihető?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #16504 Dátum: 2007 Október 18, 14:48:40 »

Ha jól tudom, 1966-ban a Wartburg gyár átált a 353W-re, és nem tudott autót szállitani Mo-ra. A Merkur, hogy az előre kiutalt autókat át tudja adni, behozatott pár darab VW 1300-ast, mivel azt azonnal tudták szállitani az NSZK-sok. Kb ennyi info van róla.
Ez a sztori szerinted hihető?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16503 Dátum: 2007 Október 18, 14:21:35 »

1966-ban hoztak be 500db 1.3-as bogit.

Ha jól tudom, 1966-ban a Wartburg gyár átált a 353W-re, és nem tudott autót szállitani Mo-ra. A Merkur, hogy az előre kiutalt autókat át tudja adni, behozatott pár darab VW 1300-ast, mivel azt azonnal tudták szállitani az NSZK-sok. Kb ennyi info van róla.
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #16502 Dátum: 2007 Október 18, 12:25:05 »

Teljesen ilyen autóra vágyom, annyi hogy T2a- talán valamivel szebb szerintem. Vonóhorog, rohadás nélküli, műszaki vááááá, még 1 autót el kellene adnom és mehetnék megnézni Sad
akkor hajrá én legkésőbb nov végéig eladom az tuti

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #16501 Dátum: 2007 Október 18, 12:24:09 »

kiváló... volna rajta még mit csiszolni, de én már nem is szólok 
a híres neves vérmókus elindúlt...a helyedben félnék Evil Evil Evil

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Kacsa
Hozzászólások: 240


« Hozzászólás #16500 Dátum: 2007 Október 18, 11:10:37 »


Teljesen ilyen autóra vágyom, annyi hogy T2a- talán valamivel szebb szerintem. Vonóhorog, rohadás nélküli, műszaki vááááá, még 1 autót el kellene adnom és mehetnék megnézni Sad

T2a - T1
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #16499 Dátum: 2007 Október 18, 10:45:59 »

aha, gondolom, akkor bennem van a hiba...   egy   ",ok"  az indok ? (akkor dukálna egy kettőspont legalább)

szerintem nem kéne ecsetelni, hogy az ablakokat és a motorokat úgy cserélgeted benne mint más a napilapot  Wink
és az egész sztori bartomi hosszú, mindent leírsz ötször, pl,hogy qwa jó a gép, csak randa... 
ez tényleg igyvan!!

de ez csak "jotanács"észrevétel!!!nem cseszegetés!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #16498 Dátum: 2007 Október 18, 10:38:43 »

na nézd meg most ok os tojás

kiváló... volna rajta még mit csiszolni, de én már nem is szólok 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #16497 Dátum: 2007 Október 18, 10:33:09 »

 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #16496 Dátum: 2007 Október 18, 10:30:45 »

aha, gondolom, akkor bennem van a hiba...   egy   ",ok"  az indok ? (akkor dukálna egy kettőspont legalább)

szerintem nem kéne ecsetelni, hogy az ablakokat és a motorokat úgy cserélgeted benne mint más a napilapot  Wink
és az egész sztori bartomi hosszú, mindent leírsz ötször, pl,hogy qwa jó a gép, csak randa... 
na nézd meg most ok os tojás

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #16495 Dátum: 2007 Október 18, 10:12:24 »

az van oda írva - ok - azaz az eladás oka de akkor ezt tőrlöm mert csökkentett agyi lehetőségekkel megáldott kollégák félreérthetik  Evil Evil Evil

aha, gondolom, akkor bennem van a hiba...   egy   ",ok"  az indok ? (akkor dukálna egy kettőspont legalább)

szerintem nem kéne ecsetelni, hogy az ablakokat és a motorokat úgy cserélgeted benne mint más a napilapot  Wink
és az egész sztori bartomi hosszú, mindent leírsz ötször, pl,hogy qwa jó a gép, csak randa... 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Oldalak: 1 ... 773 774 775 776 777 [778] 779 780 781 782 783 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.