www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 21:41:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 772 773 774 775 776 [777] 778 779 780 781 782 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11245577 alkalommal)
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #16574 Dátum: 2007 Október 20, 10:24:38 »

Furcsának tartom - kövezzetek meg ha nem így van - hogy sem ár sem kép nincs egy "hirdetéshez" + szerintem az ember nem feltétlenül gondolja úgy hogy venni akar valamit az később derül ki - lehet hogy a tájékozódás fázisában még azt sem tudod 2 millád vagy 2 kilód van rá. vagy lehet hogy nem is akarsz semmit venni mégis ha meglátod azt mondod na ez kell nekem - ahogy énis voltam a bogarammal.

  sztem nem fontos vagy akarsz venni egy valamit vagy nem és kész!

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16573 Dátum: 2007 Október 20, 09:44:14 »

Vagy egy évjárat Smiley vagy valami Smiley

  sztem nem fontos vagy akarsz venni egy valamit vagy nem és kész!

Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #16572 Dátum: 2007 Október 20, 07:51:11 »

Vagy egy évjárat Smiley vagy valami Smiley

Meg valami irányár is meg tudná könnyiteni sok ember életét! Grin

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #16571 Dátum: 2007 Október 19, 21:31:17 »

hat kurvara kepet mannna lecci   Roll Eyes Roll Eyes
Meg valami irányár is meg tudná könnyiteni sok ember életét! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #16570 Dátum: 2007 Október 19, 21:13:26 »

Westfalia lakóbusz készülöben,ha valakit érdekel komolyabban írjon

vwadventure@gmail.com

kb:alsóindexes,kisovállámpás,1.6os..
hat kurvara kepet mannna lecci   Roll Eyes Roll Eyes

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #16569 Dátum: 2007 Október 19, 19:54:54 »

Azé én még mindig vennék inkább egy jó kis 74-es rongy forgalmis alvázat vagy bogit ha valaki hallana ilyesmit azt megkösz.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #16568 Dátum: 2007 Október 19, 19:52:53 »

Westfalia lakóbusz készülöben,ha valakit érdekel komolyabban írjon

vwadventure@gmail.com

kb:alsóindexes,kisovállámpás,1.6os..
kb?????????????????????????????????????????????????????????????????Képeket a népnek!! Wink Wink Wink
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16567 Dátum: 2007 Október 19, 18:49:09 »

OFF
Feleslegessé vált egy 1994-es Lancia Delta, havi 23eFt hitel van rajta jövő decemberig. Ha valaki vállalja a hitelt és a fenntartási költséget, 2008 decemberében a nevére irathatja. Műszaki, zk van, bele kell ülni és megy.
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1572302&command=ugras&screenwidth=1024
Partizáné az elsőbbség, holnapig eldönti. Ha valakit érdekel, szóljon privátban.
ON
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #16566 Dátum: 2007 Október 19, 16:49:05 »

de kurva jo ez a topic...  Shocked

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #16565 Dátum: 2007 Október 19, 16:44:04 »

úgyértem láthattak ilyet saját szemmel, de lehet, hogy cserés volt... na nem offolok tovább
A dologhoz még annyit és én tényleg lezárom a magam részéről a dolgot, vagy ha folytatjuk akkor tényleg más topikba:
A Szovjetunióban és a kommunista rendszerben nem minden került papírra, sőtt az ilyen "baklövéseket" inkább jól elrejtették, bár én magam soha nem láttam ilyen zsigát és semmi konkrétat nem tudok az ügyről, de a mondatom elejéből kiindulva nem tartom kizártnak hogy a "legenda" valóban létezett!

Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #16564 Dátum: 2007 Október 19, 15:22:11 »

Egy képet azért megoszthatnál az izguló nagyközönséggel itt is Smiley

Westfalia lakóbusz készülöben,ha valakit érdekel komolyabban írjon

vwadventure@gmail.com

kb:alsóindexes,kisovállámpás,1.6os..

Nem elérhető joco
Hozzászólások: 133

« Hozzászólás #16563 Dátum: 2007 Október 19, 12:38:48 »

Westfalia lakóbusz készülöben,ha valakit érdekel komolyabban írjon

vwadventure@gmail.com

kb:alsóindexes,kisovállámpás,1.6os..
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16562 Dátum: 2007 Október 19, 12:16:55 »

ez a zsiguli.hu vagy mi a fuck?
van erre is külön topik. talán több is!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16561 Dátum: 2007 Október 19, 12:08:26 »

Na srácok!

Elég lesz!

Ívesen leszarom a Zsigulikat, felőlem aztán lehetne német is Smiley

Legalább valami jó kocsikról zengjetek ódákat, Skodákról, Moszkvicsról, Uazról, Zaporozsecről vagy mittomén, de ne a zsigákról, meg ne a daciákról.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #16560 Dátum: 2007 Október 19, 09:20:19 »

úgyértem láthattak ilyet saját szemmel, de lehet, hogy cserés volt... na nem offolok tovább

Ja, meg Zaporozsec motort T34 -ben... ugyanmár. Láttak egy Fiat feliratot pár csavaron, aztán az elég volt a legendához. Pláne a 70 -es években, amikor még autó sem sok volt (minden 20 -ik embernek talán), nemhogy, aki értett volna hozzá.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #16559 Dátum: 2007 Október 19, 09:03:01 »

Nincs kizárva, hiszen a mai napig építenek ilyen hibrideket. Itt az eredetileg szerelt motorokról volt szó.
úgyértem láthattak ilyet saját szemmel, de lehet, hogy cserés volt... na nem offolok tovább

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16558 Dátum: 2007 Október 19, 09:02:16 »

Nem legenda lehet, mert ilyet én is láttam, a saját szememmel....Ott virított a Fiat felirat a blokkon...
Errefelé anno a milliopmos gyerekek még nem jutottak nyugati autóhoz, de apuci hozta nekik olaszból a tuti Fiat tuning cuccokat. Volt egy srác nálunk, apu ügyes kisiparos-milliomos(-maffiózó) volt a 80-as években, a gyerek kocsija tele volt Fiat cuccokkal. (A legenda szerint  azzal szórakozott, hogy félévente más divatszínre fújta a kocsit, a helybeli nagymenő csávók autói 1-2 hónapon belül ugyanabban a színben virítottak, amikor mindenkié hasonlított, akkor jött az újabb szín.   Grin Grin Grin )

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Süni
« Hozzászólás #16557 Dátum: 2007 Október 19, 09:00:08 »

  Ilyen változtatás volt az első futómű és rugózás megerősítése, a tárcsafék ....

Ez hülye.(Mámint nem Maresz, hanem a cikk írója). A 124-es is tárcsafékes volt. Ráadásul mind a 4 kerekén ! A Zsiga meg csak elől.
Süni
« Hozzászólás #16556 Dátum: 2007 Október 19, 08:59:03 »

motorcsere kizárva?
Nincs kizárva, hiszen a mai napig építenek ilyen hibrideket. Itt az eredetileg szerelt motorokról volt szó.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16555 Dátum: 2007 Október 19, 08:58:41 »

vazze, nem akartok már ezzel átmenni végre az off autókba?! 
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=159.0

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16554 Dátum: 2007 Október 19, 08:55:17 »

Az 1970-ben megjelenő VAZ 2101 (Zsiguli), bár a Fiat 124-en alapult, mégsem egyezett meg vele teljesen. Az autó felépítése hasonló volt ugyan, de pár helyen fejlesztettek, néhol pedig egyszerűbb megoldásokat alkalmaztak. A motor például fejlettebb volt, mint az olasz változaté. A 73*71,5 mm-es furat-löket arány 76*66 mm-re változott, tehát a motor pörgősebb, rövidebb löketű lett. A Fiat nyomórudas vezérlését a Zsigulinál felülfekvő vezérműtengely váltotta. A karburátor vízszintes áramlású Solexről függőleges szovjet gyártmányúra módosult. A 230 W-os egyenáramú dinamó helyére erősebb váltóáramú generátort szereltek, ami a feszültségszabályozó cseréjét is maga után vonta. Az önindító is erősebb lett, hogy nagy hidegben is beinduljon az autó. A fékrendszer egy- helyett kétkörös lett, így meghibásodás esetén is maradt egy használható fékkör. Hátul a tárcsafékeket dobfékek váltották, ezek azonban elég erősnek bizonyultak és nem voltak annyira érzékenyek a sárra, koszra. A bowdenes működtetésű tengelykapcsoló hidraulikus lett, a padlólemez is módosult és az egész autó magasabb lett, hogy rosszabb utakon is lehessen vele közlekedni. Látványos külső módosításként csak a lökhárítók cseréjét és a 125-ösről átvett süllyesztett kilincseket említhetjük. A gyár nagyszerűen használta az építőszekrény-elvet a típuscsalád kiépítésénél: kétféle löketű főtengely (66 mm, 80 mm) és kétféle furatú hengerblokk (76 mm, 79 mm) felhasználásával négyféle, 1200, 1300, 1500 és 1600 köbcentiméteres blokkot tudtak építeni. Az ezekhez tartozó karosszériák is csereszabatos elemekből álltak, így a motorokat szabadon be tudták építeni bármelyik kasztniba (ennek főképp a kombiknál volt jelentősége, mert azokból csak kétféle karosszéria létezett). A főbb megoldások a hátsókerekes Zsigulik/Ladák gyártása során végig megmaradtak, lényeges újítás csak a 2103-ason bevezetett vákuumos fékszervó és előgyújtás-szabályzó, a kockák (2105-2104-2107) új karosszériája (csak az ablakvonal alatt) és halogén fényszórói, valamint új, "Ózon" karburátora és a 2105 korszerűsített, fogasszíjas vezérlésű motorblokkja volt. Ez utóbbi egyébként nem volt túlzottan sikeres, így a Nyugaton Lada Nova néven forgalmazott 2105-ösökbe a fogasszíjas 1300-as blokk helyett inkább a régi vezérműláncos 1200-ast

szintén zsiguli.hu

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16553 Dátum: 2007 Október 19, 08:53:57 »

 gyár építését 1967-ben kezdték meg, és 1970 augusztusában már sorozatban készültek a Zsigulik tízezrei. A Szovjetunió szélsőséges időjárási és útviszonyai tették szükségessé 1967-ben az "év autójának" választott Fiat 124-es alaptípus átalakítását. Ilyen változtatás volt az első futómű és rugózás megerősítése, a tárcsafék és a kétkörös fékrendszer alkalmazása, a karosszéria-fenéklemez és egyes hegesztési csomópontok megerősítése, a hatásosabb fűtőberendezés. Az eredeti Fiat motor OHV vezérlését a korszerűbb felülvezérelt OHC rendszerre alakították át, és hidraulikával működtették a tengelykapcsolót is.
zsiguli.hu Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #16552 Dátum: 2007 Október 19, 08:40:41 »

Megnézném én azt az újságot. BMW-ben nem vagyok otthon, de erősen kétlem, hogy OHV motorjuk lett volna abban az időben. A 02-esek már rég OHC-k voltak,

Aztán abból lett a 80-as években a Formula-1 valaha volt legerősebb motorja...

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #16551 Dátum: 2007 Október 19, 08:24:42 »

Nem legenda lehet, mert ilyet én is láttam, a saját szememmel....Ott virított a Fiat felirat a blokkon...
motorcsere kizárva?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #16550 Dátum: 2007 Október 19, 06:49:44 »

a saját szememmel láttam gyári zsiguliban fiat feliratu öntvénnyel ellátott motort
és mert a nagybátsámé volt aki at sem tudta hol kell kinyitnia a motorházat és ő vette át a merkúrtól 1971-ben vag 2ben
elhiheted hogy bár marós volt nem ő írta karcolta kovácsolta bele

bár lehet erre más magyarázat is

Nem legenda lehet, mert ilyet én is láttam, a saját szememmel....Ott virított a Fiat felirat a blokkon...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #16549 Dátum: 2007 Október 18, 22:31:36 »

Megnézném én azt az újságot. BMW-ben nem vagyok otthon, de erősen kétlem, hogy OHV motorjuk lett volna abban az időben. A 02-esek már rég OHC-k voltak,
OK! Ha elő kerül be másolom.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Süni
« Hozzászólás #16548 Dátum: 2007 Október 18, 22:10:19 »

Egy Urban Legend vagy így is volt nem tudom, egy régi autós újságban olvastam,hogy a Zsiguli igazi nemzetközi autó, mert az olaszok a hajtáslánc gyártás jogát vették a BMV-től és meg csinálták az év autóját a 124-es Fiatot, az oroszok pedig a kész autó gyártás jogát vették meg és kisebb átalakításokat eszközölve olasz felügyelet mellet elindították a Zsiguli, később Lada gyártását
Megnézném én azt az újságot. BMW-ben nem vagyok otthon, de erősen kétlem, hogy OHV motorjuk lett volna abban az időben. A 02-esek már rég OHC-k voltak,
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #16547 Dátum: 2007 Október 18, 22:02:47 »

Akkor most megpróbálom higgadtan. Tisztellek, tudom, hogy nagy tudáshalmazzal rendelkezel a Bogarak terén. De lécives ne állíts hülyeségeket olyan típusról, ami nem tartozik az érdeklődési körödbe. Felvázolom. A Zsigulikból azért lett Lada, hogy exportképesebb legyen a típus, egy könyebben kiejthető névvel. A Zsiguli/Lada váltáskor a néven kívül a műszerfal szine (fehérről feket), és a fékrendszer (szervos) változott 197x-ben. Az 1200S 1980-ban jött ki (nem biztos, hogy jól emlékszem az évjáratra), a különbség abban rejlett, hogy az 1.2-es motrt betették az 1300-as kasztniba. Más indexek (1200/1300 kúpos/lapos), más lökhárítók (babás/gumicsíkos), más kárpitok, ablaktekerők, kormány (kürtgyűrűs/középen dudás), más hátsólámpák (kupos/lapos), tolatólámpa (1200-on nem volt), gumigümő helyett elektromos ablakmosó. Valamint az 1200-as motor teljesítménye csökkent a más karbi miatt. Valamint az 1300/1200S-eken volt szellőző a C-oszlopon, míg az 1200-on nem. Azonkívül rengeteg exportmodell volt, amit mi nem is láttunk. 2105 Nova Jr. (05-ös kasztni 1200-es mocival) 1300SL (Special/Luxus 1600-os kasztniban 1300-as moci), 21053 (2105-ös kasztni 1500-ös moci), 21073 (07-es kasztni 1600-os motor), 21074 (07-es kasztni 1700i motor), valamint angol piacra létezett belga gyártású, bőrbelsős, 1.6Turbo 07-es, valamint szintén 1.6Turbo Niva. És akkor még a Szamarák sokaságáról nem is beszéltünk !
Egy Urban Legend vagy így is volt nem tudom, egy régi autós újságban olvastam,hogy a Zsiguli igazi nemzetközi autó, mert az olaszok a hajtáslánc gyártás jogát vették a BMV-től és meg csinálták az év autóját a 124-es Fiatot, az oroszok pedig a kész autó gyártás jogát vették meg és kisebb átalakításokat eszközölve olasz felügyelet mellet elindították a Zsiguli, később Lada gyártását

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #16546 Dátum: 2007 Október 18, 21:49:18 »

Akkor most megpróbálom higgadtan. Tisztellek, tudom, hogy nagy tudáshalmazzal rendelkezel a Bogarak terén. De lécives ne állíts hülyeségeket olyan típusról, ami nem tartozik az érdeklődési körödbe. Felvázolom. A Zsigulikból azért lett Lada, hogy exportképesebb legyen a típus, egy könyebben kiejthető névvel. A Zsiguli/Lada váltáskor a néven kívül a műszerfal szine (fehérről feket), és a fékrendszer (szervos) változott 197x-ben. Az 1200S 1980-ban jött ki (nem biztos, hogy jól emlékszem az évjáratra), a különbség abban rejlett, hogy az 1.2-es motrt betették az 1300-as kasztniba. Más indexek (1200/1300 kúpos/lapos), más lökhárítók (babás/gumicsíkos), más kárpitok, ablaktekerők, kormány (kürtgyűrűs/középen dudás), más hátsólámpák (kupos/lapos), tolatólámpa (1200-on nem volt). Valamint az 1200-as motor teljesítménye csökkent a más karbi miatt.
Ladákhoz tényleg nem értek,meg nem is érdekelnek.

Amikor nekünk volt ilyen korai 72-es Lada,én még suttyó gyerek voltam.

Csak valahogy ez rögzült meg bennem.Azért mert a faterom mindig arra volt büszke,meg ezt hajtogatta,hogy az a zsiga ment mint a barom,meg elnyűhetetlen volt,mert a miénk még az első szériákból származott ami eredeti Fiat motoros volt.

Most már tudom,hogy egy nagy baromság,Urban legend.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 18, 22:17:57 írta Narancs »
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16545 Dátum: 2007 Október 18, 21:41:50 »

http://totalcar.hu/tesztek/zsiga!1
Süni
« Hozzászólás #16544 Dátum: 2007 Október 18, 21:40:56 »

Nekünk is ilyen volt.
1972-ben vettük,IO-59-52 volt a rendszáma,világoskék színben.

Még a motoron Fiat plombák voltak.

Amig a neve"Zsiguli"volt,addig olasz motorral volt.
Utána jött a Lada 1200,és késöbb a Lada 1200S ruszki motorral.
Akkor most megpróbálom higgadtan. Tisztellek, tudom, hogy nagy tudáshalmazzal rendelkezel a Bogarak terén. De lécives ne állíts hülyeségeket olyan típusról, ami nem tartozik az érdeklődési körödbe. Felvázolom. A Zsigulikból azért lett Lada, hogy exportképesebb legyen a típus, egy könyebben kiejthető névvel. A Zsiguli/Lada váltáskor a néven kívül a műszerfal szine (fehérről feket), és a fékrendszer (szervos) változott 197x-ben. Az 1200S 1980-ban jött ki (nem biztos, hogy jól emlékszem az évjáratra), a különbség abban rejlett, hogy az 1.2-es motrt betették az 1300-as kasztniba. Más indexek (1200/1300 kúpos/lapos), más lökhárítók (babás/gumicsíkos), más kárpitok,más homlokfal (tele/alul nyitott),  ablaktekerők, kormány (kürtgyűrűs/középen dudás), más hátsólámpák (kupos/lapos), tolatólámpa (1200-on nem volt), gumigümő helyett elektromos ablakmosó. Valamint az 1200-as motor teljesítménye csökkent a más karbi miatt. Valamint az 1300/1200S-eken volt szellőző a C-oszlopon, míg az 1200-on nem. Azonkívül rengeteg exportmodell volt, amit mi nem is láttunk. 2105 Nova Jr. (05-ös kasztni 1200-es mocival) 1300SL (Special/Luxus 1600-os kasztniban 1300-as moci), 21053 (2105-ös kasztni 1500-ös moci), 21073 (07-es kasztni 1600-os motor), 21074 (07-es kasztni 1700i motor), valamint angol piacra létezett belga gyártású, bőrbelsős, 1.6Turbo 07-es, valamint szintén 1.6Turbo Niva. És akkor még a Szamarák sokaságáról nem is beszéltünk !
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 18, 21:59:02 írta Süni »
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #16543 Dátum: 2007 Október 18, 21:40:47 »

Zsiguli motor 1971-ből

be szép  Cheesy

7 zsigám volt imádtam mindet voltak köztük ladák is azokat is
de a legkedvesebb egy levetett rendőrverda volt KX-90-99  volt az ő rencámja
vele szedtem össze az asszonyt 17 éve  Roll Eyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16542 Dátum: 2007 Október 18, 21:37:32 »

Meg az összes Zsigulinak/hátsókerekes Ladának.

akkor rosszul emlékeztem
zsigulim kettő volt, azokkal semmi kuplunggond nem volt, nagypolskim egy, azon az alsó munkahenger mindig megpunnyadt
Süni
« Hozzászólás #16541 Dátum: 2007 Október 18, 21:34:56 »

na ez viszont, ahogy emlékszem, nem stimmel
a nagypolskinak volt hidraulikus kuplungja

Meg az összes Zsigulinak/hátsókerekes Ladának.
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #16540 Dátum: 2007 Október 18, 21:33:00 »

fiat motor

Zsiguli motor 1971-ből

[melléklet törölve az admin által]

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Süni
« Hozzászólás #16539 Dátum: 2007 Október 18, 21:32:05 »

Nekünk is ilyen volt.
1972-ben vettük,IO-59-52 volt a rendszáma,világoskék színben.

Még a motoron Fiat plombák voltak.

Amig a neve"Zsiguli"volt,addig olasz motorral volt.
Utána jött a Lada 1200,és késöbb a Lada 1200S ruszki motorral.

BEFEJEZNI EZT A BAROMSÁGOT, DE NAGYON GYORSAN !
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16538 Dátum: 2007 Október 18, 21:32:00 »

és hidraulikával működtették a tengelykapcsolót is.

na ez viszont, ahogy emlékszem, nem stimmel
a nagypolskinak volt hidraulikus kuplungja
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #16537 Dátum: 2007 Október 18, 21:31:16 »

olvastam .

lehet így is .

71ben 3 éves voltam lehet nem is láttam jól  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #16536 Dátum: 2007 Október 18, 21:31:03 »

pontosan.... ugy ment minta "rakéta" Apám fél Európát bejárta vele, ment a Fradi meccsekre, meg a rokonokhoz.....
Nekünk is ilyen volt.
1972-ben vettük,IO-59-52 volt a rendszáma,világoskék színben.

Még a motoron Fiat plombák voltak.

Amig a neve"Zsiguli"volt,addig olasz motorral volt.
Utána jött a Lada 1200,és késöbb a Lada 1200S ruszki motorral.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #16535 Dátum: 2007 Október 18, 21:30:28 »

a saját szememmel láttam gyári zsiguliban fiat feliratu öntvénnyel ellátott motort
és mert a nagybátsámé volt aki at sem tudta hol kell kinyitnia a motorházat és ő vette át a merkúrtól 1971-ben vag 2ben
elhiheted hogy bár marós volt nem ő írta karcolta kovácsolta bele

bár lehet erre más magyarázat is

fiat motor



Zsiguli
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 18, 21:32:47 írta NGA »
Oldalak: 1 ... 772 773 774 775 776 [777] 778 779 780 781 782 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.