www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 15:07:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 737 738 739 740 741 [742] 743 744 745 746 747 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11252473 alkalommal)
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #17974 Dátum: 2007 December 07, 16:45:49 »

ha összejönne némi plussz zseton tény hogy nem szarakodnék hanem ülnék a készbe.meg azon sincs műszaki,én miskolci vagyok,az meg győrben,tréler egy vagyon lenne.a bordó riviérásról is álmodozok de az is drága.hozzá kell számolni az átiratást,elhozatalt minden autóhoz és az úgy már sok

Beszélj velük, hátha belemennek a részletbe, én is 2 részletben vettem az ezüstöt, mert nem volt annyi kápém.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Süni
« Hozzászólás #17973 Dátum: 2007 December 07, 16:29:48 »

de lábon kell hazajönnöm vele,utána pedig átiratnom,eredetvizsgáztatnom x napon belül.egy alvázzal ezt hogy oldom meg? Undecided meg amíg a pre bódét annyira kipofozzuk hogy használható,járnom is kell valamivel
Eredetiségvizsga, + biztosítás, utána beballagsz az ocsmányirodába, hogy tekintettel az állapotára, nem tudod levizsgáztatni. Ki kell fizetned az összes illetéket, és a számítógépes rendszerbe, valamint a régi forgalmiba kézzel feljegyzik a tulajdonosváltást. Mikor levizsgázott, az adatlappal, és az átírásnál kapott papírokkal/csekkekkel visszamész, és kiadják az új forgalmit/törzskönyvet. Nem egyszer csináltam már ilyet.
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #17972 Dátum: 2007 December 07, 16:23:33 »

Szerintem inkább próbáld meg lealkudni a milkaszínű bogarat, hátha...


ha összejönne némi plussz zseton tény hogy nem szarakodnék hanem ülnék a készbe.meg azon sincs műszaki,én miskolci vagyok,az meg győrben,tréler egy vagyon lenne.a bordó riviérásról is álmodozok de az is drága.hozzá kell számolni az átiratást,elhozatalt minden autóhoz és az úgy már sok

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #17971 Dátum: 2007 December 07, 16:20:50 »

öööö,igen úgy fest van kilátásban ilyen kaszni,az a kérdés milyen állapotban...de hamarosan kiderül.kb 300e-ből gazdálkodhatom a tervek szerint,tehát valószínű hogy a kezdetekben a rat-look stílust fogom képviselni Cheesy

Szerintem inkább próbáld meg lealkudni a milkaszínű bogarat, hátha...

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #17970 Dátum: 2007 December 07, 16:16:43 »

egy egyben lévő tiszta papíros bogit kár lenne ezért szétkapni. inkább egy papíros alávzat néznék!

de lábon kell hazajönnöm vele,utána pedig átiratnom,eredetvizsgáztatnom x napon belül.egy alvázzal ezt hogy oldom meg? Undecided meg amíg a pre bódét annyira kipofozzuk hogy használható,járnom is kell valamivel

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #17969 Dátum: 2007 December 07, 16:14:20 »

alváz alapnak pedig a használtautós 150-körüli fehéret pre első sárvédőkkel,vagy a kék öregnéniset szintén ennyiért nézegetem.annyi kell hogy műszaki legyen,tiszta papírok,és jó alváz amire nincs ráhegesztve a fülke.a lekerülő fülkét meg eladnám utána valakinek ha kell
egy egyben lévő tiszta papíros bogit kár lenne ezért szétkapni. inkább egy papíros alávzat néznék!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #17968 Dátum: 2007 December 07, 16:13:31 »

öööö,igen úgy fest van kilátásban ilyen kaszni,az a kérdés milyen állapotban...de hamarosan kiderül.kb 300e-ből gazdálkodhatom a tervek szerint,tehát valószínű hogy a kezdetekben a rat-look stílust fogom képviselni Cheesy

alváz alapnak pedig a használtautós 150-körüli fehéret pre első sárvédőkkel,vagy a kék öregnéniset szintén ennyiért nézegetem.annyi kell hogy műszaki legyen,tiszta papírok,és jó alváz amire nincs ráhegesztve a fülke.a lekerülő fülkét meg eladnám utána valakinek ha kell

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #17967 Dátum: 2007 December 07, 16:10:35 »

Én úgy tudom simán lehet dobokat cserélni. Amúgy van kilátásba ilyen kasztni ? Mert szerintem annyira könnyű ilyet találni, mint komplett autót. De bocs, ha tévedek.... Roll Eyes

öööö,igen úgy fest van kilátásban ilyen kaszni,az a kérdés milyen állapotban...de hamarosan kiderül.kb 300e-ből gazdálkodhatom a tervek szerint,tehát valószínű hogy a kezdetekben a rat-look stílust fogom képviselni Cheesy

Süni
« Hozzászólás #17966 Dátum: 2007 December 07, 16:06:55 »

Hali

nem vagyok biztos benne hogy megfelelő topicban kérdezem,de hátha:
szóval mint tudjátok pre 64-et akarok.se pénzem se megfelelő autó így marad az építkezés.
kérdésem:megoldható-e hogy szerzek 1 pre bódét,és veszek mellé olcsón 1 műszakis,jó alvázas sima after 67 bogarat ,majd a pre bódét ráteszem arra,és azokkal a számokkal megy?konkrétan az édekel hogy az újabb alvázra gond nélkül ráül-e a pre bódé,vagy kell variálni?mer asszem szélesebb a futó meg ilyesmik.ja meg 4 csavaros dobokat 5 csavarosra át lehet könnyen cserélni?

tesóm (Skodi) bogarának felújítását már végignéztem,ugyhogy nem kell hülyének nézni,tudom mit akarok.,nem csak kérdezősködöm
előre is kösz
Én úgy tudom simán lehet dobokat cserélni. Amúgy van kilátásba ilyen kasztni ? Mert szerintem annyira könnyű ilyet találni, mint komplett autót. De bocs, ha tévedek.... Roll Eyes
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #17965 Dátum: 2007 December 07, 16:02:34 »

Hali

nem vagyok biztos benne hogy megfelelő topicban kérdezem,de hátha:
szóval mint tudjátok pre 64-et akarok.se pénzem se megfelelő autó így marad az építkezés.
kérdésem:megoldható-e hogy szerzek 1 pre bódét,és veszek mellé olcsón 1 műszakis,jó alvázas sima after 67 bogarat ,majd a pre bódét ráteszem arra,és azokkal a számokkal megy?konkrétan az édekel hogy az újabb alvázra gond nélkül ráül-e a pre bódé,vagy kell variálni?mer asszem szélesebb a futó meg ilyesmik.ja meg 4 csavaros dobokat 5 csavarosra át lehet könnyen cserélni?

tesóm (Skodi) bogarának felújítását már végignéztem,ugyhogy nem kell hülyének nézni,tudom mit akarok.,nem csak kérdezősködöm
előre is kösz

Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #17964 Dátum: 2007 December 07, 13:21:31 »

Hát kiváncsi lennék a tulaj meséjére, hogy ki lopta el a jobb oldali kürtrács helyét 

ha jól nézem ott van az(legalábbis kis dudor van a helyén) lehet oda lett vmi mókulva és ugy lett festve, a másik oldalról meg kiesett/kivette hogy lássák az érdeklődők hogy van csak neki nem tetsstik
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #17963 Dátum: 2007 December 07, 08:36:53 »

biztos nincs benne a 3 legjobb astrában Evil
íííí, bazzeg, ez még tőlem is gonosz lett volna   Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #17962 Dátum: 2007 December 06, 22:52:49 »


3. mert annyit sem ér de reménykedik
biztos nincs benne a 3 legjobb astrában Evil
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17961 Dátum: 2007 December 06, 22:49:02 »

De miért ennyi a tényleges értéke egy bogárnak???
MIért éri mindig csak töredékét, mint amennyit belefeccölsz!
HA zsír álapotra felújítassz egy bogarat X összegért, akkor másnap miért csak X/2-ér???
Ez a hülye csóró Magyar mentalitás...     mind vevő, mind eladó oldalról, mert ha megszorul,
képes a béka segge alá verni az árat... és sajnos sok ilyen van, ezért tart itt a Magyar bogarazás és az itthoni bogarak elértéktelenedése! ...

komolyan mit nem értesz ?

van egy haverom nem bogaras
opel asztra az első autója nincs egy éves a jogsija
a kocsit vette tavaly 400.000.-ért
elbaszódott a váltó 90.000.- volt szereléssel
aztán beállta a motor fúrás gépmunka szarakodás szelepek stb munkadíjjal 300.000.-
akkor jöttek csak az elektomos gondok 100.000.-ért
és akkor beletolták egy szallagkorlátba és az előtteállóba
körbekasztni lakat fény és ha már ott volt akkor kipu csere is
mindez hivatralos opel szervízben szervízkönyv vezetve ja az ára 300.000.-volt és szép lett de komolyan
de még szerette és kikárpitoztatta vette bele hifit és KF is került rá
sőt aztán téligumi lemezfelnivel
ez még kb 200.000.- volt
nemdohányzó

na szerínted mennyiért árulja ?

súgok 400.000.-ért

és tudod miért ?

1.  mert el akarja adni
2. mert a földön jár
3. mert annyit sem ér de reménykedik
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 06, 23:08:48 írta BigBug »

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #17960 Dátum: 2007 December 06, 22:41:31 »

hát én csak azé gondoltam totojára mer azt még sose nem javítottam mercit focvágent mega többit bajerisemotorwerkét meg porschét is jaj amerikanishe borzalmakról neis beszéjjünk alkatrészbe meg azt mondta a toyota-merci  alkatrész nagykeres  hogy igaz hogy a toyota légtömegmérő kéccer annyiba kerül mint a merci viszont még senki nem rendelt 1et se  Roll Eyes
én nem azért mondtam ezt hogy bárkinek is elvegyem a kedvét a totojától, csak nekem ez a tapasztalatom, mondjuk elég egyoldalú a helyzet, mert én mást nem szerelek, és nincs viszonyítási alapom, hogy a többi típussal mennyi gond van, de amelyik toyota még japán gyártmány, az tényleg nem rossz, és megbízható, ha a szervizelést betartják. De nem OFF-olok tovább.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17959 Dátum: 2007 December 06, 22:24:41 »

hát egyik nap egy hiace-t szereltünk, a változatosság kedvéért kuplungszerkezet, és kardáncsukló csere, és akkor számomra beigazolódott, hogy amit már nem japánban gyártanak, az egy rakás ... erre pl az volt írva a kardánra, hogy dél afrika, de negyrészüket a törököknél, vagy a franciáknál csinálják, és ez a nagy baj
hát én csak azé gondoltam totojára mer azt még sose nem javítottam mercit focvágent mega többit bajerisemotorwerkét meg porschét is jaj amerikanishe borzalmakról neis beszéjjünk alkatrészbe meg azt mondta a toyota-merci  alkatrész nagykeres  hogy igaz hogy a toyota légtömegmérő kéccer annyiba kerül mint a merci viszont még senki nem rendelt 1et se  Roll Eyes

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #17958 Dátum: 2007 December 06, 22:19:03 »

Hát kiváncsi lennék a tulaj meséjére, hogy ki lopta el a jobb oldali kürtrács helyét 
....így vette az ismerősöm a kocsit, benne van gyári 30lovas motorja, váltókarnál korabeli váltózár, kasztni fel lett újítva 90es években azóta garázsban állt, a színe meg kárpitja olyan amilyen, de az egy elég jó alap ...és szerintem alkuképes...dudrácsot meg könnyen vissza lehet faragni kár csámcsogni ezen....normális ember úgyse hagyja meg ebben a színben sztem
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #17957 Dátum: 2007 December 06, 22:11:33 »

Hát kiváncsi lennék a tulaj meséjére, hogy ki lopta el a jobb oldali kürtrács helyét 
Annyira spar, hogy csak na! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #17956 Dátum: 2007 December 06, 22:08:33 »


Hát kiváncsi lennék a tulaj meséjére, hogy ki lopta el a jobb oldali kürtrács helyét 
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 06, 22:11:04 írta Moca »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #17955 Dátum: 2007 December 06, 22:01:19 »

Ez meg hol van ez? Roll Eyes

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #17954 Dátum: 2007 December 06, 21:42:56 »

Ja és minden OFFoló fizessen be egy sört Senior sörbankjába.

berúgunk vazze, de ezzel az offal is csökkentjük (vagy növeljük???) az alapot!! Wink Grin
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #17953 Dátum: 2007 December 06, 21:41:33 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1678963&command=ugras&screenwidth=1024
ez nem ismerős senkinek?
1303LS
« Hozzászólás #17952 Dátum: 2007 December 06, 20:55:26 »

Csakszólok, autó a BOGÁR, a többi egyéni közlekedési eszköz, merugye a tömegnek van másik. 
Ja és minden OFFoló fizessen be egy sört Senior sörbankjába. 
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #17951 Dátum: 2007 December 06, 19:49:26 »

várlak vasárnap! Wink

Mönyök!
Remélem jó lesz az idő! Smiley

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #17950 Dátum: 2007 December 06, 19:44:54 »

várlak vasárnap! Wink
Jó beszész! Smiley

Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #17949 Dátum: 2007 December 06, 19:38:32 »

hát egyik nap egy hiace-t szereltünk, a változatosság kedvéért kuplungszerkezet csere, és akkor számomra beigazolódott, hogy amit már nem japánban gyártanak, az egy rakás ... erre pl az volt írva a kardánra, hogy dél afrika, de negyrészüket a törököknél, vagy a franciáknál csinálják, és ez a nagy baj

Jó beszész! Smiley

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #17948 Dátum: 2007 December 06, 19:37:36 »

akkor átlag 1,5 év egy kocsira annyira nem tűnik túl minőséginek...

Ebben volt asszem 7 Hiace, és 200e felett általában le lett cserélve mind!
Az utóbbi időben meg hamarabb.
Az öreg legutóbb akkor kapott majdnem infarktust, amikor közölték vele, hogy háááát Gábor bácsi 60e-nél fékbetétet kell cserélni!:))
Eddig száz alatt nem kellett sosem.Smiley)

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #17947 Dátum: 2007 December 06, 19:36:52 »

Hi!
Több mint 15 éve vettük az első totojánkat(szülők), most is a céges autóm egy corolla!
Náluk is erősen romlik a minőség sajnos! Még Fater is elismeri, pedig Ő igazi Tfan. Több mint 10-et nyűtt ez idő alatt.
hát egyik nap egy hiace-t szereltünk, a változatosság kedvéért kuplungszerkezet, és kardáncsukló csere, és akkor számomra beigazolódott, hogy amit már nem japánban gyártanak, az egy rakás ... erre pl az volt írva a kardánra, hogy dél afrika, de negyrészüket a törököknél, vagy a franciáknál csinálják, és ez a nagy baj
RNIE
« Hozzászólás #17946 Dátum: 2007 December 06, 19:16:27 »

1xűbb egy pre 67-re vágni egy oválablakot 30-ért,ugyanez az eredmény Evil
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #17945 Dátum: 2007 December 06, 19:14:30 »

meg a hátsólámpa sem az igazi...tehát ez is +120 ezerrel indul...

Nem inkább 200, ugyebár karos index, meg a hátso lámpa, és hát még a lakatolás az oszlopon.

RNIE
« Hozzászólás #17944 Dátum: 2007 December 06, 19:11:55 »

Mintha nem karosnak kéne lennie?
meg a hátsólámpa sem az igazi...tehát ez is +120 ezerrel indul...
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #17943 Dátum: 2007 December 06, 19:11:39 »

a megbízhatóságról:
http://www.vezess.hu/magazin/lista_megbizhatatlan_autokrol/9986/
RNIE
« Hozzászólás #17942 Dátum: 2007 December 06, 19:11:03 »

Több mint 15 éve vettük az első totojánkat
 Több mint 10-et nyűtt ez idő alatt.
akkor átlag 1,5 év egy kocsira annyira nem tűnik túl minőséginek...
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #17941 Dátum: 2007 December 06, 19:01:36 »

hát én toyota szervízben vagyok gyakorlaton, és azt kell mondjam, hogy általában azért hoznak be toyotát tréleren, mert vagy nem megfelelő üzemanyagot tankoltak bele, vagy összetörték, szóval megbízható az igaz, de az alkatrészek ára horror, de ha mégis ilyet vennétek, ne vegyetek automata, vagy félautomata (MMT) váltósat, mert azok a váltók kb 20 ezer km-enként behalnak, és akkor amit ki kell cserélni benne, az nem áll meg félmillió alatt. Amúgy a 10, 15 éves corollák egész jók, nem sok gond van velük, csak szervízre hozzák be őket, vagy gumizni.

csak egy példa az árakra
helyzetjelző izzó az újabb avensisekbe kell 10 db előre egy-egy, és hátra a két lámpába 8-8 toyota szervízben darabja 450 forint + ÁFA
a szomszéd település autósboltjában ugyan ez az izzó 45 forint. és a 10ből 8 általában rossz lesz két szervíz periódus között, de ez az árkülönbség általában minden alkatrészre igaz, szóval elég gáz ilyen téren

na meg a kuplung a másik gyengepontjuk(amióta ott vagyok gyakorlaton, még nem volt olyan nap, hogy ne cseréltem volna vagy kuplungtárcsát, vagy komplett szerlezetet, és ez is nagyon drága) mondjuk ez már inkább emberfüggő


Hi!
Több mint 15 éve vettük az első totojánkat(szülők), most is a céges autóm egy corolla!
Náluk is erősen romlik a minőség sajnos! Még Fater is elismeri, pedig Ő igazi Tfan. Több mint 10-et nyűtt ez idő alatt.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #17940 Dátum: 2007 December 06, 19:01:06 »


Mintha nem karosnak kéne lennie?

Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #17939 Dátum: 2007 December 06, 18:46:13 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1689009&command=ugras&screenwidth=1024       Megint egy ovál!! Talán ez elérhető!

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #17938 Dátum: 2007 December 06, 16:14:52 »

én totoját  mondanám de abban az évjáratban az csúnyácska
hát én toyota szervízben vagyok gyakorlaton, és azt kell mondjam, hogy általában azért hoznak be toyotát tréleren, mert vagy nem megfelelő üzemanyagot tankoltak bele, vagy összetörték, szóval megbízható az igaz, de az alkatrészek ára horror, de ha mégis ilyet vennétek, ne vegyetek automata, vagy félautomata (MMT) váltósat, mert azok a váltók kb 20 ezer km-enként behalnak, és akkor amit ki kell cserélni benne, az nem áll meg félmillió alatt. Amúgy a 10, 15 éves corollák egész jók, nem sok gond van velük, csak szervízre hozzák be őket, vagy gumizni.

csak egy példa az árakra
helyzetjelző izzó az újabb avensisekbe kell 10 db előre egy-egy, és hátra a két lámpába 8-8 toyota szervízben darabja 450 forint + ÁFA
a szomszéd település autósboltjában ugyan ez az izzó 45 forint. és a 10ből 8 általában rossz lesz két szervíz periódus között, de ez az árkülönbség általában minden alkatrészre igaz, szóval elég gáz ilyen téren

na meg a kuplung a másik gyengepontjuk(amióta ott vagyok gyakorlaton, még nem volt olyan nap, hogy ne cseréltem volna vagy kuplungtárcsát, vagy komplett szerlezetet, és ez is nagyon drága) mondjuk ez már inkább emberfüggő
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 06, 16:19:02 írta martonmany »
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #17937 Dátum: 2007 December 06, 15:37:08 »

de úúúúúúúútálom, főleg ha nőkkel vagy és azok már nagyon fáznak....

 Legalább hozzád búvnak. Evil
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #17936 Dátum: 2007 December 06, 15:36:18 »

de úúúúúúúútálom, főleg ha nőkkel vagy és azok már nagyon fáznak....

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #17935 Dátum: 2007 December 06, 15:00:53 »

télleg, el is felejti mindenki, hogy a bogár ajtaja teljesen más fémből van és ez befagy, míg a "modern" autók nem. hogy nem jut ez senki eszébe? mivel kapartad, a nyelveddel? a buszról 1 perc leszedni diákigazolvánnyal kesztyű nélkül...
röhögni fogsz, de tényleg diákkal  Grin
de attól még nem lehetett kilátni...
nemtom milyen ez az új szélvédő, de a hideget nem bírja...
ezt asszem hőkezeltnek híják, polarizáét lencsével olyan ovális foltok vannak benne...
az előző szélvédőm ragasztott volt, csak elrepedt... mintha az jobb lett volna...
Oldalak: 1 ... 737 738 739 740 741 [742] 743 744 745 746 747 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.