www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 18:17:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 688 689 690 691 692 [693] 694 695 696 697 698 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11204842 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #19934 Dátum: 2008 Február 08, 19:52:31 »

Ugyan...
Ez kuka. Flex. Örül majd a Siemens-Martin, mert sok az oxid rajta. Merthogy ami ezen fém, az többé nem használható, az tuti....
Akinek van szeme ,az látja bizony!Itt már nincs mihez hegeszteni!Ebből a papír és a faltdach ér valamit!
Nekem tetszik amúgy!!!De ehhez kell egy másik ugyanilyen,vagy kettő!

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #19933 Dátum: 2008 Február 08, 19:48:59 »

Olyan aranyos így....kár érte. 93-tól rohad, akkor még milyen zsír lehetett.....nemtom hol a szeme a debreceni bogarasoknak, hogy nem szúrt nekik szemet, hogy 2005-ig egy kertben álldogált Debrecenben !  Egy 58-as Faltdach ! 
a te szemed hol volt 18 évvel ezelőtt? Vagy 18 évig? Te ismered az összes bogarat miskolcon, ami valahol a kertben áll? Szedd össze magad! 
Nem elérhető hangyaasz
Hozzászólások: 22


my car is my home

« Hozzászólás #19932 Dátum: 2008 Február 08, 19:43:04 »

Szevasztok!Márkatársak !Eladó egy Típustiszta Bogár 1300 standard44Le típustiszta jó gumik ,új kipuff.napi használatra74/2 évjárat Közvetítö :0630 365 55 82Lehetöleg Bogarasnak 250 eft.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #19931 Dátum: 2008 Február 08, 19:28:11 »

haha a metálzöld gazdája újabb játékba kezd úgy tűnik Grin

Én mondtam, hogy ezt csinálja Grin

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19930 Dátum: 2008 Február 08, 18:44:01 »


haha a metálzöld gazdája újabb játékba kezd úgy tűnik Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #19929 Dátum: 2008 Február 08, 18:16:02 »

64 es papiros donor
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1829337&command=ugras&screenwidth=1280
Nem elérhető Kacsa
Hozzászólások: 240


« Hozzászólás #19928 Dátum: 2008 Február 08, 17:54:39 »

Az alábbi buszokról szeretnék érdeklődni:

Piros-fehér:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1828616&command=ugras&screenwidth=1280

Teli piros:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1821015&command=ugras&screenwidth=1280

Köszönöm!

T2a - T1
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #19927 Dátum: 2008 Február 08, 17:27:21 »

Ha valaki nagyon bekattan,és sok pénze van,lehetne belőle igen szép autót építeni.

Szerezni egy másik kisablakosról csomitetőt,gépháztetőt,esetleg ajtókat.Cserélni a taposókat,napólenkalapot,tűzfalat,homlokfalat,hátfalat,fűtéscsatornákat,sárvédő felfogató íveket,hátul a váznyulványt,oldalrész javítókat,sárvédőket,javítani az ereszeket.....

De valószínű,hogy flex lesz a vége.Még ebből is viszonylag sok van,és annyi pénz kellene hozzá,hogy inkább érdemesebb kicsit drágábban jobb alapokkal rendelkező bogit keresni.Ha ez egy perec lenne,szerintem sokan nekiugranának.

Hát, végül is így is lehet nézni, mintának jó...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19926 Dátum: 2008 Február 08, 17:19:30 »

Ugyan...
Ez kuka. Flex. Örül majd a Siemens-Martin, mert sok az oxid rajta. Merthogy ami ezen fém, az többé nem használható, az tuti....
Ha valaki nagyon bekattan,és sok pénze van,lehetne belőle igen szép autót építeni.

Szerezni egy másik kisablakosról csomitetőt,gépháztetőt,esetleg ajtókat.Cserélni a taposókat,napólenkalapot,tűzfalat,homlokfalat,hátfalat,fűtéscsatornákat,sárvédő felfogató íveket,hátul a váznyulványt,oldalrész javítókat,sárvédőket,javítani az ereszeket.....

De valószínű,hogy flex lesz a vége.Még ebből is viszonylag sok van,és annyi pénz kellene hozzá,hogy inkább érdemesebb kicsit drágábban jobb alapokkal rendelkező bogit keresni.Ha ez egy perec lenne,szerintem sokan nekiugranának.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #19925 Dátum: 2008 Február 08, 16:46:41 »

Na a kép lemaradt...hogy miről is van szó

Igazi L&F, mint amiket USA -ból linkelni szoktatok. A belseje a legjobb, szerintem, ahogyan a huzat lemállott az ülésről. Ez már csak diorámának jó - de annak elsőrangú!

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19924 Dátum: 2008 Február 08, 16:44:46 »

Na a kép lemaradt...hogy miről is van szó

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #19923 Dátum: 2008 Február 08, 16:44:06 »

Nem nyilvánítanék véleményt,mert Holló megint kiregel.

Ugyan...
Ez kuka. Flex. Örül majd a Siemens-Martin, mert sok az oxid rajta. Merthogy ami ezen fém, az többé nem használható, az tuti....

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19922 Dátum: 2008 Február 08, 16:43:09 »

Olyan aranyos így....kár érte. 93-tól rohad, akkor még milyen zsír lehetett.....nemtom hol a szeme a debreceni bogarasoknak, hogy nem szúrt nekik szemet, hogy 2005-ig egy kertben álldogált Debrecenben !  Egy 58-as Faltdach !  

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #19921 Dátum: 2008 Február 08, 16:42:33 »

Íme a képek:

http://gportal.hu/gindex.php?pg=6876277&gid=2258601

mi így nem vesszük meg mert az alváz is nagyon gatya.közel van az egész a menthetetlen kategóriához.
Nem nyilvánítanék véleményt,mert Holló megint kiregel.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19920 Dátum: 2008 Február 08, 16:39:37 »


Ez horror! Próbáltatok alkudni, vagy esélytelen a dolog?

Részünkről tárgytalan  Undecided

Ez olyannak "érné meg", aki nagyon rá van izgulva a faltdachra, főleg hogy gyárilag, papíron is az, egy 58-as faltdacher, gyári állapotban, szétrohadva Smiley

De nekünk ez nagyon nagy falat, minden porrá van rohadva,mohásra, az a fajta rozsda, amikor érezni, hogy a gyári lemezvastagság fele már belülről lerohadt, az ajtók is be vannak rohadva a zsanérnál, ahogy mozgatom, érzem-hallom, ahogy csámcsog az egész oszlop, jóhát nem mondom, hogy nem újítható fel, mert minden felújítható, de ez nem a mi kocsink. Ezt már csak restaurálni érdemes, nem felújítani. 1-2-300 ezer forint ide nagyon kevéske...

Így egyben mutat a kocsi, tetszik nagyon, de ezt megcsinálni....a faltdach tetőhöz nem értek, nem mozdult ezen semmi, be van rohadva, de lehet kiengedne a szerkezet, ezt nemtom.

Ha a közelbe lenne egy 20-30-at adnék érte, de kizárólag csak dísznek a garázsba, udvarra  Cool

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #19919 Dátum: 2008 Február 08, 16:13:57 »

ja és papírját láttuk tényleg ki van vonva 93-ban,a fűzöld középső fajta forgalmi,CI-s rendszáma volt,adásvételikkel visszavezethető a forgalmiban szereplő tulajig.

Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #19918 Dátum: 2008 Február 08, 16:11:15 »

Ez 5ft-ot nem ér szerintem..............

A faltdach-al lehetne kezdeni valamit! Roll Eyes
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #19917 Dátum: 2008 Február 08, 16:11:05 »


Ez horror! Próbáltatok alkudni, vagy esélytelen a dolog?

a tulaj autókereskedő.helye van,pénze van,nincs rászorulva asszondja eláll még ott 10 évig majd megcsinálja.amúgy normális ember,semmi gond nincs vele.de szerintünk 150 körül odaadná ha valaki tényleg ráizgul..azt mondja rengeteg az érdeklődő,ezért tartja még az árat.meg hogy szétnézett a használtautón és ilyen valamint sokkal magasabb árakat látott...mondjuk ez igaz...mi voltunk az elsők akik megnézték,most jött rá hogy hol van az alvázszám és hogy 58-as.szóval ha valakit érdekel,próbálja meg,tényleg rendes megbízható a tag és nem ért hozzá..ami esetleg jól is elsülhet.

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #19916 Dátum: 2008 Február 08, 16:10:21 »

Íme a képek:

http://gportal.hu/gindex.php?pg=6876277&gid=2258601

mi így nem vesszük meg mert az alváz is nagyon gatya.közel van az egész a menthetetlen kategóriához.

Ez 5ft-ot nem ér szerintem..............

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #19915 Dátum: 2008 Február 08, 16:04:55 »

Íme a képek:

http://gportal.hu/gindex.php?pg=6876277&gid=2258601

mi így nem vesszük meg mert az alváz is nagyon gatya.közel van az egész a menthetetlen kategóriához.

 
Ez horror! Próbáltatok alkudni, vagy esélytelen a dolog?
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #19914 Dátum: 2008 Február 08, 15:59:46 »

Íme a képek:

http://gportal.hu/gindex.php?pg=6876277&gid=2258601

mi így nem vesszük meg mert az alváz is nagyon gatya.közel van az egész a menthetetlen kategóriához.

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #19913 Dátum: 2008 Február 08, 15:54:49 »

hello

megnéztük a 63-as faltdachot,ami valójában 58-as.de szegény porrá van rohadva  Sad papír amúgy tiszta,de motorszám ütött.képeket töltöm fel az oldalamra és belinkelem mert túl sok ahhoz hogy ide beszúrogassam őket

 Sad

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #19912 Dátum: 2008 Február 08, 15:40:04 »

hello

megnéztük a 63-as faltdachot,ami valójában 58-as.de szegény porrá van rohadva  Sad papír amúgy tiszta,de motorszám ütött.képeket töltöm fel az oldalamra és belinkelem mert túl sok ahhoz hogy ide beszúrogassam őket

Süni
« Hozzászólás #19911 Dátum: 2008 Február 08, 14:57:48 »


Baxott jó kiállása van ! Nkem nagyon tecc, mondjuk 100e-t adnék érte....
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #19910 Dátum: 2008 Február 08, 14:19:59 »

Így van... státuszszimbólum "Népautó" márkajelzéssel - eléggé ellentmondásos. Mert ugye a bömös sem csak a minőség miatt kerül annyiba, meg a drága Audi limók, meg terepjárók sem.

Na, mondjuk ezek a mai státuszszimbólumok...
Egyik motorkerékpárokat és olcsó miniautókat gyártott régen (BMW), a másik kétüteműeket (Audi)... Ezek közé befér holmi VW is...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #19909 Dátum: 2008 Február 08, 14:19:51 »

vótak. régóta árulják mindkettőt.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #19908 Dátum: 2008 Február 08, 13:49:30 »

Tényleg az megvan még neki? Fentvanmég valahol?

nem is olyan rég hirdette itt
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #19907 Dátum: 2008 Február 08, 13:40:03 »

Tényleg az megvan még neki? Fentvanmég valahol?

Akkor már sokkal inkább a ratro-é.


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19906 Dátum: 2008 Február 08, 13:33:14 »

Akkor már sokkal inkább a ratro-é.

Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #19905 Dátum: 2008 Február 08, 13:28:55 »

Oszt ezek vótakemá?
http://www.vatera.hu/volkswagen_412_e_1974_51552155.html
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=51552157&adult=1

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #19904 Dátum: 2008 Február 08, 12:19:35 »

Hát nem tudom, tényleg ez az "emelkedett" stilus kellene, hogy jellemezze a BOGARASOKAT...???  Én a magam részéről ezt nem gondolnám...!
Ha komolyan írtam volna és én lennék az egyetlen aki így ír, megérteném a felháborodásodat. Nem a stílusom, vedd egyfajta iróniának!

Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #19903 Dátum: 2008 Február 08, 12:02:26 »

A Golf II-es,valóban tartós konstrukció volt.
Nekem is volt egy,amibe 250.000km-t tettem bele,úgy hogy csak olajat,olajszűrőt,levegőszűrőt,ékszíjat,fékbetétet........cseréltem.
150e km-nél kuplungot,170e km körül a négy lengéscsillapítót dobtam ki,ezen kívül semmit sem.

De a GolfII-es után,a Ventonál és a 6N-es Polonál semmiféle minőségromlást nem tapasztaltunk,meg,hogy műanyaggá váltak volna.Ez hülyeségnek tartom,mert saját tapasztalat.

Ennek a műanyaggá válásnak a hatása szerintem még tíz-tíz+ éves VW-nél nem érződik.Ezek inkább a tíznél fiatalabb VW-nél lehetnek.

nekem a golf III-al csak bajom volt, az egyiket gyorsan romma tortek  Roll Eyes de a masodik megvolt 2 evig, kapott 80.000 km-t, es eleg sok gond volt vele, igaz szegenykem alulmotorizalt 1.4-es volt 60LE-vel  Grin tartosan vitte a 145-ot  Grin borzalmas dinamikaju auto volt, megvaltas volt utanna beulni a 1.0 50LE 6N poloba, ami teljesen problemamaentes autonak bizonyult

lehet hogy a III-as golfbol csak en fogtam ki egy szerencsetlen darabot, de nem jo szivvel emlekezek vissza ra 
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #19902 Dátum: 2008 Február 08, 11:50:07 »

"náLam"  Wink
javítottam Grin Cool

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19901 Dátum: 2008 Február 08, 11:17:35 »

én valami olyasmire gondoltam, hogy a névből valahogy kikopott a "volks" jentése (bmw nem téma - én nem szeretem az autóit)
Így van... státuszszimbólum "Népautó" márkajelzéssel - eléggé ellentmondásos. Mert ugye a bömös sem csak a minőség miatt kerül annyiba, meg a drága Audi limók, meg terepjárók sem.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #19900 Dátum: 2008 Február 08, 11:00:21 »

OFF

bele brekegek   Smiley
na szoval a jelet valoban meg kell fizetni, de megsem annyira mint pl. a BMW-nel
mostansag jarkaltam egy 1-es bmw-vel, es miutan visszaultem a IV-es golfba hat nem
ereztem, hogy egy 1/3 minosegu autoba ultem volna vissza
persze ha az ar azonos lenne akkor a BMW jobb, de hat kis BMW 7,7M-ert  Grin
sok vizes VW-t nyuztam, a legjobb biztosan a II-es golf volt,
volt olyan amibe egy ev alatt 65 ezret tettem bele gond nelkul,
a IV-es nekem bevalt, volt 2db III-as is, azokat
nem szerettem annyira
az V-ost mindenki szidja, azt kihagyom, az utaster is tele van gagyi muanyagokkal,
amit nagyon nem szeretek
A 9N polo maga volt a tragedia, ugy hordtam magamnal a gyujtotrafot, mint mas a
ragogumit  Evil a 6N polo viszont jo kis auto volt

az biztos, hogy a II-es ota muanyag autova valt a VW, de mit tehetunk?

ON
én valami olyasmire gondoltam, hogy a névből valahogy kikopott a "volks" jentése (bmw nem téma - én nem szeretem az autóit)
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #19899 Dátum: 2008 Február 08, 10:51:33 »

a jelet kell megfizetni már, amit a léghűtésesek vívtak a VW számára (erkuld riszpekt)

OFF

bele brekegek   Smiley
na szoval a jelet valoban meg kell fizetni, de megsem annyira mint pl. a BMW-nel
mostansag jarkaltam egy 1-es bmw-vel, es miutan visszaultem a IV-es golfba hat nem
ereztem, hogy egy 1/3 minosegu autoba ultem volna vissza
persze ha az ar azonos lenne akkor a BMW jobb, de hat kis BMW 7,7M-ert  Grin
sok vizes VW-t nyuztam, a legjobb biztosan a II-es golf volt,
volt olyan amibe egy ev alatt 65 ezret tettem bele gond nelkul,
a IV-es nekem bevalt, volt 2db III-as is, azokat
nem szerettem annyira
az V-ost mindenki szidja, azt kihagyom, az utaster is tele van gagyi muanyagokkal,
amit nagyon nem szeretek
A 9N polo maga volt a tragedia, ugy hordtam magamnal a gyujtotrafot, mint mas a
ragogumit  Evil a 6N polo viszont jo kis auto volt

az biztos, hogy a II-es ota muanyag autova valt a VW, de mit tehetunk?

ON
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #19898 Dátum: 2008 Február 08, 10:47:14 »

a jelet kell megfizetni már, amit a léghűtésesek vívtak a VW számára (erkuld riszpekt)

Jaja.Sokszor gondolok arra,hogy Skodák sem lennének már,ha nincs Bogár.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #19897 Dátum: 2008 Február 08, 10:35:16 »

Az új fócvágenek már ratyik.Csak veszett drágák.A Golf 2 még birta a strapát.
a jelet kell megfizetni már, amit a léghűtésesek vívtak a VW számára (erkuld riszpekt)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #19896 Dátum: 2008 Február 08, 09:44:30 »

Látom, nem csak nekem böki a szemem.

Írjuk helyesen:
hengerfeJ
karteR
benNe
várhatSZ

stb.
Faszom. Egyre több ELEMI hibát vagyok kénytelen olvasni, újabban nem divat az általános iskola?
ilyen olyan hibákra gondolsz? ezért ölni tudnék...

gecc, "i.e.n" "o.a.n"..a fórum kijavítja helyesre! durva

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #19895 Dátum: 2008 Február 08, 09:43:26 »

"náLam"  Wink

Látom, nem csak nekem böki a szemem.

Írjuk helyesen:
hengerfeJ
karteR
benNe
várhatSZ

stb.
Faszom. Egyre több ELEMI hibát vagyok kénytelen olvasni, újabban nem divat az általános iskola?
(Ez most nem konkrétan ESZ vagy bárki ellen szólt, de legyünk ennyire igényesek...)

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 688 689 690 691 692 [693] 694 695 696 697 698 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.