www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 10:27:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 648 649 650 651 652 [653] 654 655 656 657 658 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11170540 alkalommal)
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #21534 Dátum: 2008 Március 31, 17:56:14 »

Melyik része ütközik akadályba? A leutazás vagy a vas hazahozása?

Is-is...Mindenki mondja, hogy azért vigyek hozzáértőt, de sajnos nincs kit, szegedi bogarast meg nem találtam, nem szegedit nincs pofám megkérni, hogy nézze meg...

És a hazahozatal is necces lenne....Mert bármelyik variáció nagyon sokba kerülne...

Látatlanban le akarom foglalózni, de ha meg kiderül, hogy alja nincsen mondjuk, akkor buktam, ezért lenne jó, ha egy szegedi megnézné és ha azt mondja, hogy ok az alja és a karosszéria sem agyon rohadt, akkor megoldanám a hazahozatalt meg mindent, de leutazni, megnézni, hazajönni, megint lemenni, ha megvenném ez lenne nagy pénz...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 31, 17:57:45 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #21533 Dátum: 2008 Március 31, 17:54:33 »

Ha nem 220 km-re lenne, akkor már itthon lenne nálam  Undecided


Melyik része ütközik akadályba? A leutazás vagy a vas hazahozása?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #21532 Dátum: 2008 Március 31, 17:49:02 »

Ha nem 220 km-re lenne, akkor már itthon lenne nálam  Undecided


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #21531 Dátum: 2008 Március 31, 17:46:51 »

a piros 63-ast szerintem nagyon gyorsan el fogják adni, lépjen, akinek tényleg kell!

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #21530 Dátum: 2008 Március 31, 17:44:02 »

Az ablakon kikukkanva viszont áll ott egy szép piros typ3 is ha jól látom...


meg egy bogár is  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #21529 Dátum: 2008 Március 31, 17:20:14 »

Az ablakon kikukkanva viszont áll ott egy szép piros typ3 is ha jól látom...


Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #21528 Dátum: 2008 Március 31, 16:47:30 »

skoda lámpás busz Grin http://www.hasznaltauto.hu/1963087_volkswagen_transporter_1970
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #21527 Dátum: 2008 Március 31, 12:32:08 »

Majd Porsche erre jár és megmondja.Ha jól emlékszem akkor a saválló csavarokkal rakta össze.

A spéci csavarokat persze nem cseréltük,hanem felületkezeltettük.


Hello.Igen saválló csavarok!De ezekkel még sosem volt gond! 6-7 évvel ezelőtt össze rakott autókból is simán jöttek ki és nem voltak rozsdásak!Igaz én mindent bő zsírral rakok össze!
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 31, 12:36:09 írta porsche »

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #21526 Dátum: 2008 Március 31, 11:57:44 »

És a savmentes az milyen?Ott nincsen ez a gond?

A savmentes csavarnak is tudod azt a két jegyű kódját?
Asszem ez itt off ezért bocs!
Az A2 a gyengébb minőségű rozsdamentes csavar. Az A4 nagyobb igénybevételekhez készült saválló csavar. Mindkettőben a fejbeütésben rajtavannak ezek a jelölések. Mindkettő rozsdásodhat(és fog is), ha nem nemesacél felülettel érintkezik, mivel ezek a csavarok nincsenek felületkezelve.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21525 Dátum: 2008 Március 31, 11:26:59 »

A rozsdamentes(A2, A4) csavarokon, más fémmel érintkezve felületi rozsda keletkezik! Aszongyák az okosok össze fog állni mint a túróstészta! Smiley

G.
És a savmentes az milyen?Ott nincsen ez a gond?

A savmentes csavarnak is tudod azt a két jegyű kódját?
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #21524 Dátum: 2008 Március 31, 11:23:32 »

Egy csomó helyre én is rozsdamentes csavart raktam  Wink  Kiváncsi vagyok a kifogásokra.  Azon túl, hogy drága, nem találtam mást. A rozsdamentes csavarok a 8.8-as acélcsavar minőségnek felelnek meg tudomásom szerint.


A rozsdamentes(A2, A4) csavarokon, más fémmel érintkezve felületi rozsda keletkezik! Aszongyák az okosok össze fog állni mint a túróstészta! Smiley

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21523 Dátum: 2008 Március 31, 11:05:28 »

Egy csomó helyre én is rozsdamentes csavart raktam  Wink  Kiváncsi vagyok a kifogásokra.  Azon túl, hogy drága, nem találtam mást. A rozsdamentes csavarok a 8.8-as acélcsavar minőségnek felelnek meg tudomásom szerint.

Miért?
Mert mi abból indultunk ki,hogy ha valaha újra szét akarod szedni a kocsit,akkor nem kell a berohadt csavarokkal bajlódni.
Sompi
« Hozzászólás #21522 Dátum: 2008 Március 31, 10:43:24 »

Smiley
nyami. ez tetszik!!  Grin
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #21521 Dátum: 2008 Március 31, 10:40:50 »

igazából 63 májusi, izgalmas projekt...

viszont akit érdekel az lépjen, mert köv héten elvileg megadnak egy tartozást nekem.... léggé sokmindent tudnék hasznosítani a kocsiból...aztán ami marad eladnám - lehet fújolni de így a saját gépem szépülne jelentős  Cool egtakarításokkal a hirdetés meg fönn van már egy ideje hogy ne legyen lelkiismeret furdalásom gonoszkiszsidóvagyok szmájli

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21520 Dátum: 2008 Március 31, 10:31:27 »

 Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21519 Dátum: 2008 Március 31, 10:30:49 »

A kettő nem ugyanaz. A saválló elég ritka és drága. Jellemzően nem feltétlenül szerkezeti csavarok.

Majd Porsche erre jár és megmondja.Ha jól emlékszem akkor a saválló csavarokkal rakta össze.

A spéci csavarokat persze nem cseréltük,hanem felületkezeltettük.



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21518 Dátum: 2008 Március 31, 10:26:40 »

de ha a rozsdamentes csavar alatt a savállóra gondolsz az nem mindig jó megoldás
Miért?
Mert mi abból indultunk ki,hogy ha valaha újra szét akarod szedni a kocsit,akkor nem kell a berohadt csavarokkal bajlódni.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21517 Dátum: 2008 Március 31, 10:18:06 »

A kettő nem ugyanaz. A saválló elég ritka és drága. Jellemzően nem feltétlenül szerkezeti csavarok.

de ha a rozsdamentes csavar alatt a savállóra gondolsz az nem mindig jó megoldás
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #21516 Dátum: 2008 Március 31, 10:07:46 »

 de ha a rozsdamentes csavar alatt a savállóra gondolsz az nem mindig jó megoldás

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #21515 Dátum: 2008 Március 31, 10:07:14 »

És SZVSZ ez a felújítás dolog,teljesen relatív!
Ki újította fel azt az autót,hogyan,mivel.....?

Mert pl.nem mindegy,hogy mondjuk megvette rá a legolcsóbb brazíl lökőhárítót 7.000-Ft-ért,ami autópályán 100-nál úgy lobog mint a hosszú haj futás közben,vagy vettek rá,kóracélból csinált,rozsdamentes anyagú lökősöket,amiknek 100eFt darabja.
Vagy valaki mondjuk vesz 1.000-Forintért egy keréktárcsa ezüstöt,a gumikat csak leereszti és lefúja maga a felniket.Míg egy másik illető,gumisnál leveteti az összes gumit(pótkereket is),és homokfúvatja és szinterezteti őket olyan 20.000-Ft-ért(esetleg pre felnit kétszínűre fényezteti),majd gumit újra visszaszereltet,centíroztat stb.Mindkettőnek lesz egy újszerű,korroziómentes  felnije,csak az egyik embernek egy ezresből,a másiknak meg harmincból.

Vagy valaki összeszereli a bogarát a sarki boltban kilóra vett CSIV csavarokkal,míg a másik felújító megveszi nem kis pénzért a rozsdamentes csavarokat.(Mint pl.én is a Narancsomhoz).

És ezeket a dolgokat egy bogárnál szinte mindenhol el lehet játszani.
A végeredmény természetesen,hogy mindkettőnél egy felújított bogarat kapunk.(De minőségileg nem azonosat).És aztán lehet vitatkozni,példálózni,hogy az én bogaram csak ennyibe került,az enyém meg ennyibe.Ami tök fölösleges,mert mint már említetem,tök relatív dolog az egész.


nagyon IGAZ





"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21514 Dátum: 2008 Március 31, 09:53:52 »

Ja és szerintem itt azzal is gondok vannak,hogy mindenki mást és mást ért felújítás fogalma alatt.
Valaki kétszázért lefényezteti a bogarát,csilli-villi fénye lesz,és már  rábiggyeszti a"felújított"jelzőt,pedig a bogáron még csak egy részegységet raktak rendbe!De ha mondjuk belenézel a csomitérbe,motortérbe,utastérbe,vagy mész vele egy kört,lehet,hogy elhányod magad.

Valaki meg azt érti felújítás alatt,hogy mondjuk alánézel,és az utolsó csavar is gyönyörűen ragyog.(Mint pl.Tati gépének)
És SZVSZ ez a felújítás dolog,teljesen relatív!
Ki újította fel azt az autót,hogyan,mivel.....?

Mert pl.nem mindegy,hogy mondjuk megvette rá a legolcsóbb brazíl lökőhárítót 7.000-Ft-ért,ami autópályán 100-nál úgy lobog mint a hosszú haj futás közben,vagy vettek rá,kóracélból csinált,rozsdamentes anyagú lökősöket,amiknek 100eFt darabja.
Vagy valaki mondjuk vesz 1.000-Forintért egy keréktárcsa ezüstöt,a gumikat csak leereszti és lefúja maga a felniket.Míg egy másik illető,gumisnál leveteti az összes gumit(pótkereket is),és homokfúvatja és szinterezteti őket olyan 20.000-Ft-ért(esetleg pre felnit kétszínűre fényezteti),majd gumit újra visszaszereltet,centíroztat stb.Mindkettőnek lesz egy újszerű,korroziómentes  felnije,csak az egyik embernek egy ezresből,a másiknak meg harmincból.

Vagy valaki összeszereli a bogarát a sarki boltban kilóra vett CSIV csavarokkal,míg a másik felújító megveszi nem kis pénzért a rozsdamentes csavarokat.(Mint pl.én is a Narancsomhoz).

De az sem mindegy,hogy valaki táblalemezzel lakatol,foltozgat,míg egy másik emberke meg megveszi a szükséges javító elemeket.

És ezeket a dolgokat egy bogárnál szinte mindenhol el lehet játszani.
A végeredmény természetesen,hogy mindkettőnél egy felújított bogarat kapunk.(De minőségileg nem azonosat).És aztán lehet vitatkozni,példálózni,hogy az én bogaram csak ennyibe került,az enyém meg ennyibe.Ami tök fölösleges,mert mint már említetem,tök relatív dolog az egész.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 31, 10:06:34 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21513 Dátum: 2008 Március 31, 01:10:42 »

Ja és szerintem itt azzal is gondok vannak,hogy mindenki mást és mást ért felújítás fogalma alatt.
Valaki kétszázért lefényezteti a bogarát,csilli-villi fénye lesz,és már  rábiggyeszti a"felújított"jelzőt,pedig a bogáron még csak egy részegységet raktak rendbe!De ha mondjuk belenézel a csomitérbe,motortérbe,utastérbe,vagy mész vele egy kört,lehet,hogy elhányod magad.

Valaki meg azt érti felújítás alatt,hogy mondjuk alánézel,és az utolsó csavar is gyönyörűen ragyog.(Mint pl.Tati gépének)
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 31, 01:43:41 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #21512 Dátum: 2008 Március 31, 00:58:54 »

ha nem akar tiptop gépet akkor meglévő bogarát rég útra tette volna....egyébként meg továbbra is tartom 1.5millióba beleszalad csak vagy tákolásra cseszi el az ember a pénzt apránként sokat vagy normálisan csinálja
Ha valaki tényleg igényes,hibátlan autót akar,akkor az vételárral együtt,olyan 2.5millió Forinttól kezdődik.

A zöld 63-as bogaramat(Greeny),biztos sokan ismerik itt a fórumon,vagy talikról,vagy képekről.
Ez a bogár rozsdamentes,tehát lakatos munka nincsen rajta.A motorja nagyon szépen ketyeg,a Fiqsz újította fel,fullra anno.A fékrendszer,futómű,váltó teljesen tökéletes.Műszakilag,szerkezetileg kifogástalan.

De ahhoz,hogy csináljak belőle egy valódi 1963-as Beryl Green bogarat még kéne hozzá,számításiam szerint,1-1.2millió Forint.A vételára 770eFt volt.Tehát,akkor 1.8-2misinél járnék.(Motor-váltó-futómű-fékrendszer-kasznimunka nélkül,mert arra nincs is szükség).

Ami ezt az összeget adja.
Németországból beszerezni az összes korhű kárpitanyagot.Ez maga olyan 250-300e Ft-os tétel.Ehhez még hozzájönne,a kárpitos munkadíja,mert ez csak szövet.
A bogarat visszafényeztetni,az eredeti Beryl Green színére.Ez is olyan 200-250e Ft.
A kasznit csont üresre le kéne bontani,hogy az új fényezés minden részen ott legyen(csomitér,motortér,belsőtér....),majd fényezés után,a bogarat igényesen,precízen újra összerakni.Mivel sem hozzáértésem,sem időm nincsen erre,szintén meg kéne fizetnem egy szakit.
A fényezés után,meg természetesen mindent új gumikkal visszarakni.Kéne még pár króm kütyüt cserélni,szintereztetni,a gyári zöld színével azonos sárvédő kédereket,zöld fellépő gumikat beszerezni.Ezekre SZVSZ a 200eFt meg sem kottyanna.

Persze napi használatra alkalmas,viszonylag jó esztétikájú bogarat ki lehet hozni párszázezer Forintból,ezt nem is vitatom.

És az általam mondott bekerülési költséget,én úgy értem,hogy abban benne van minden mesterember munkadíja,és a bogár szinte szalon állapotú.Mert ha valaki ügyes,esetleg saját maga lakatos,fényező,autószerelő,vagy tele a család és a baráti kör hasonló emberkékkel,akkor szinte anyagáron össze lehet hozni egy bogit,ami ugye bekerülésben teljesen más végösszeget eredményez.

Nem vitatkozás a célom,de most lehet,hogy megint jönnek a popcornok. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 31, 01:12:46 írta Narancs »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21511 Dátum: 2008 Március 30, 23:14:44 »

azt mondják megvan de saját szemmel nem sikerült erről meggyőződni....viszont valamikor átmegyek haverhoz megnézni a passat mocis Skodát
Na, arról képeket!!
A motort meg kell lovasítani!
Apámnál lenne elfekvőben egy szar blokk, amit összehúzva a helyére lehetne tenni... Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #21510 Dátum: 2008 Március 30, 23:07:18 »

Szájkarate helyett  inkább azt mondd meg, megvan-e még az az ovál, vagy perec motor a fősuli autógépész laborjában!!
 Grin

azt mondják megvan de saját szemmel nem sikerült erről meggyőződni....viszont valamikor átmegyek haverhoz megnézni a passat mocis Skodát
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21509 Dátum: 2008 Március 30, 23:05:25 »

szóval egy teljes felújítást igénylő autó
Szájkarate helyett  inkább azt mondd meg, megvan-e még az az ovál, vagy perec motor a fősuli autógépész laborjában!!
 Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #21508 Dátum: 2008 Március 30, 23:02:02 »

teljes felújitást igényel...
csak a képen nem látszik..:
ezt irja
Tejes felújítása volt ' 96-ban, de most ez szertkezetileg és esztétikailag is szükséges lenne.

 Jelenleg az eleje,a fűtésrész oldalt belülről nagyon korhadt,  valószínű a viz befolyhatott  és   ez a sárvédő levételekor volt látható. Felújítható, de nekem nem éri meg.

 A motor és a sebváltó cserélve volt, de át lett íratva. A régi motor darabokban megvan


szóval egy teljes felújítást igénylő autó
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #21507 Dátum: 2008 Március 30, 22:59:39 »

az illető azon sír már fél éve hogy annyi pénze sincs hogy házi módszerekkel kipofozza és egy vizsgát tegyen meglévőre....pedig sokan ajánlották SZMB segítségüket innen....mostmeg hirtelen full felújítunk egy két fotón látott autót

Ki beszélt full felújitásról? Muszáj megint elkezdeni a régi nótát? A zöld bogarunknál ezerszer különbekre mondják egyesek, hogy kuka...Mit akartok, öljek bele 3 milliót a 70-esbe? Aztán meg jól leb*sztok, hogy milyen idióta vagyok, hogy egy 70-esre képes voltam ennyit költeni? Volt már eset erre is, egy kék 1300-as volt, amire 1 millát költöttek és ezerrel ment a fika...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21506 Dátum: 2008 Március 30, 22:58:16 »

az illető azon sír már fél éve hogy annyi pénze sincs hogy házi módszerekkel kipofozza és egy vizsgát tegyen meglévőre....pedig sokan ajánlották SZMB segítségüket innen....mostmeg hirtelen full felújítunk egy két fotón látott autót
Azt a zöldet biztosan úgy ismered, mint a tenyeredet... Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #21505 Dátum: 2008 Március 30, 22:57:22 »

2éve megkerestél emailben kb még nem is fórumoztál, azt hiszem eléggé próbáltam segíteni is......hiszem ha látom hogy bogarazol Cheesy

Igen, ez igaz, csak túlzottan akarsz segiteni úgy érzem, pedig már van egy anyukám  Grin
Ha nem úgy cselekszem, ahogy javaslod, akkor rögtön kapom a letolást. A bogaradon baromi sokat dolgoztál, elhiszem és értem az érveidet, mert te végigcsináltad már, de én még nem és szeretném...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #21504 Dátum: 2008 Március 30, 22:55:27 »

én nem vagyok túl rég itt,nem tudom milyen zöld bogara van az illetőnek,de feltételezem hogy egy after.namost ha már költ valamire akkor érthető hogy inkább egy pre bogárra költ,mert sokkal nagyobb érték,és szebb is.magyarul több értelme van.(de ne legyen ebből is vita,tudom hogy sokan az újabbra esküsznek)
az illető azon sír már fél éve hogy annyi pénze sincs hogy házi módszerekkel kipofozza és egy vizsgát tegyen meglévőre....pedig sokan ajánlották SZMB segítségüket innen....mostmeg hirtelen full felújítunk egy két fotón látott autót
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #21503 Dátum: 2008 Március 30, 22:53:18 »

S miért fájna neked bármelyik verzió is? Érzem a jóindulatot és a jogos érveket, de ettől még ezt akarom. Lehet sokat fogok bosszankodni és sok pénzt elkölteni rá, de ez már az én bajom, te ettől még nyugodtan alszol szerintem, s nem okozok ezzel álmatlan éjszakákat neked...Vagy jobb lenne, ha valaki megvenné, szétflexelné és alkatrészenként árulná?

2éve megkerestél emailben kb még nem is fórumoztál, azt hiszem eléggé próbáltam segíteni is......hiszem ha látom hogy bogarazol Cheesy
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21502 Dátum: 2008 Március 30, 22:44:58 »

Az az after bogi ehhez képest értéket nem képvisel. Sajnos. Ez ügyben konkrétan nekem volt egy csörtém fiatal fórumtársunkkal. Csúnyán leosztottam, de azt hiszem, már értem, mi a szitu. Arra az autóra sajna egy vagyont kellene rálocsolni. Erre annak a töredékét (de igaz, ez sem kis összeg...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #21501 Dátum: 2008 Március 30, 22:38:53 »

én nem vagyok túl rég itt,nem tudom milyen zöld bogara van az illetőnek,de feltételezem hogy egy after.namost ha már költ valamire akkor érthető hogy inkább egy pre bogárra költ,mert sokkal nagyobb érték,és szebb is.magyarul több értelme van.(de ne legyen ebből is vita,tudom hogy sokan az újabbra esküsznek)

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #21500 Dátum: 2008 Március 30, 22:35:40 »

ha nem akar tiptop gépet akkor meglévő bogarát rég útra tette volna....egyébként meg továbbra is tartom 1.5millióba beleszalad csak vagy tákolásra cseszi el az ember a pénzt apránként sokat vagy normálisan csinálja

S miért fájna neked bármelyik verzió is? Érzem a jóindulatot és a jogos érveket, de ettől még ezt akarom. Lehet sokat fogok bosszankodni és sok pénzt elkölteni rá, de ez már az én bajom, te ettől még nyugodtan alszol szerintem, s nem okozok ezzel álmatlan éjszakákat neked...Vagy jobb lenne, ha valaki megvenné, szétflexelné és alkatrészenként árulná?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #21499 Dátum: 2008 Március 30, 22:31:59 »

Egyelőre ne vedd el a kedvét a srácnak. Nem tiptopp restaurálást akar, hanem egy biztonságosan guruló pre bogarat.

Nem folytatom, ezt a vitát már párszor leköröztük.

ha nem akar tiptop gépet akkor meglévő bogarát rég útra tette volna....egyébként meg továbbra is tartom 1.5millióba beleszalad csak vagy tákolásra cseszi el az ember a pénzt apránként sokat vagy normálisan csinálja
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #21498 Dátum: 2008 Március 30, 22:24:27 »

teljes felújitást igényel...
csak a képen nem látszik..:
ezt irja
Tejes felújítása volt ' 96-ban, de most ez szertkezetileg és esztétikailag is szükséges lenne.

 Jelenleg az eleje,a fűtésrész oldalt belülről nagyon korhadt,  valószínű a viz befolyhatott  és   ez a sárvédő levételekor volt látható. Felújítható, de nekem nem éri meg.

 A motor és a sebváltó cserélve volt, de át lett íratva. A régi motor darabokban megvan


Tisztában vagyok mindennel, elvégre nem tegnap óta olvasgatom a főrumot, ennek ellenére szeretnék belevágni, lehet jönni a zölddel, meg az 1.5 millióval...Akarom és kész, a pénz is megvan rá, úgyhogy csak remélni tudom, hogy senki sem előz be vagy innen vagy máshonnan...Én nem nepperkedni akarok ezzel vagy elbontani, hanem idővel szép autót csinálni belőle, elvágre sok-sok éve ilyet szeretnék...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #21497 Dátum: 2008 Március 30, 22:22:52 »

azzal a 200 ezres fehér faldakkal mi lett vajon amit megnéztünk debrecenben,és tréleren állt a hirdetés képén???bevállalta valaki?

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #21496 Dátum: 2008 Március 30, 22:18:18 »

teljes felújitást igényel...
csak a képen nem látszik..:
ezt irja
Tejes felújítása volt ' 96-ban, de most ez szertkezetileg és esztétikailag is szükséges lenne.

 Jelenleg az eleje,a fűtésrész oldalt belülről nagyon korhadt,  valószínű a viz befolyhatott  és   ez a sárvédő levételekor volt látható. Felújítható, de nekem nem éri meg.

 A motor és a sebváltó cserélve volt, de át lett íratva. A régi motor darabokban megvan

Van, aki már komolyan rákattant itt. Csak nem mer egyértelműen szólni...

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21495 Dátum: 2008 Március 30, 22:16:40 »

igazából 63 májusi, izgalmas projekt...

Van, aki már komolyan rákattant itt. Csak nem mer egyértelműen szólni...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 648 649 650 651 652 [653] 654 655 656 657 658 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.