www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 14:33:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 620 621 622 623 624 [625] 626 627 628 629 630 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11158763 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #22654 Dátum: 2008 Június 03, 13:26:09 »

az elhangzottak alapján a kék 65-ös azonnal mehet nagyfelújításra.
ebben az esetben kb 300ezer lenne reális érte jóindulattal.
A 63-as bogaradat,Te is pont 500e Ft-ért vetted,és az is ment a nagyfelújításra.

És ha eltekintünk attól,hogy kisablakos vagy nagyablakos,és csak az autó vásárláskori életkorát nézzük,mikor Te a 63-asodat vetted,akkor pont 40 éves volt,ez a kék 65-ös,meg 43 éves.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #22653 Dátum: 2008 Június 03, 13:23:24 »

Aztan az autot 5-30kHUFert adja a szalon oda neppereknek, mert rohadtul utban van neki, mielobb meg akar szabadulni toluk. Jobb esetben a nepper eladja meg az autot (persze tobber', jol megel belole), rosszabb esetben a parezres jarmuvet leadja a bontoban es kap erte 30kHUFot es akkor is jol jar. Sajnalom az ilyen leadott autokat. :-(

OFF
Nem csak nepperekhez kerül így autó - teljesen ismeretlenül netről sikerült így kifognom egy tatai Volvó kereskedésből egy beszámított W123-at, közel top állapotban, a piaci ár kevesebb mint feléért Smiley Mivel még most is megvan, ezért nem érzem magam neppernek  Evil
ON
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #22652 Dátum: 2008 Június 03, 13:17:52 »

Sziasztok, valaki ismeri ezt? Valaki Fehérvárról, vagy láttátok már?

http://www.hasznaltauto.hu/2130620_volkswagen_bogar_1971

Barnabee

Nem tünik rossznak, sőt... bár a színe igen erősen kékeszöld
Az 1302-es meg szerintem az egyik legjobb model - forma még a régi, müszakilag már újítottak. Nem is beszélve a csomagtérbe beférő 4 sörösrekeszről.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #22651 Dátum: 2008 Június 03, 12:34:09 »

az elhangzottak alapján a kék 65-ös azonnal mehet nagyfelújításra.
ebben az esetben kb 300ezer lenne reális érte jóindulattal.
ami az értéket adja egy ilyen korú autónál, még ha teljes felújításra is szorul, az az esetlegesen eredeti kárpitozás (ülések, ajtók, tető), eredeti gumiszőnyeg, kapcsolók, tekerők, díszlécek, eredeti motor és alváz.
ezeknek a meglétével egy nagyon szép patinás érzetű autót lehet építeni, de ezek hiányában mindent repróval vagy innen-onnan bontott darabokkal kell pótolni, ergo nem -vagy csak nagyon nagy gyűjtőmunkával- lesz hiteles.
szóval egy ilyen autónál ezeket a dolgokat kell megfizetni. kérdés, hogy ez kinek, mennyit ér?
Érdekes a bogaraknál ez az értékbecslés!

Az én 63-as bogaramra meg azt mondták,hogy milyen reális volt érte a 800e.
A kaszni színe nem gyári,pár apró szépséghiba,lehet újra fényeztetni.Utána új gumikkal összeszerelni.
A belseje lerongyolódva.Tetőkárpit csereérett,padlószőnyeg már nem a gyári.

A motor-alváz-fülke az összetartozó.Gondolom ezek a Kovács úr autóján is így vannak!

És ebbe a kékbe még úgy tudom,hogy felújíttatlan motor van.A sárvédők még a gyáriak.(Az én zöldemen,meg csálén állnak az utángyártott első sárvédők)

Akkor mi adja a két autó vételára közötti 500e különbséget?(Mert azt csak 300e-re értékeled)
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 03, 13:05:18 írta Narancs »
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #22650 Dátum: 2008 Június 03, 12:22:13 »

az elhangzottak alapján a kék 65-ös azonnal mehet nagyfelújításra.
ebben az esetben kb 300ezer lenne reális érte jóindulattal.
ami az értéket adja egy ilyen korú autónál, még ha teljes felújításra is szorul, az az esetlegesen eredeti kárpitozás (ülések, ajtók, tető), eredeti gumiszőnyeg, kapcsolók, tekerők, díszlécek, eredeti motor és alváz.
ezeknek a meglétével egy nagyon szép patinás érzetű autót lehet építeni, de ezek hiányában mindent repróval vagy innen-onnan bontott darabokkal kell pótolni, ergo nem -vagy csak nagyon nagy gyűjtőmunkával- lesz hiteles.
szóval egy ilyen autónál ezeket a dolgokat kell megfizetni. kérdés, hogy ez kinek, mennyit ér?

karpitok rendben vannak az ajtokon, es az uleseken (az uleseket szerencsere huzattal vedtek)
gumiszonyegek kiszedve azzal a jelszoval, hogy igy nem rohad a padlo  Roll Eyes
kapcsolok, tekerok szepek, diszlecek hianytalanul megvannak, kormany patinasan kopott
plafonkarpit szurkes, koszos, gondolom egy tisztitas segitene rajta
minimum annyi melo lenne vele mint a te 65-osoddel!

300-at bemodhatom a tulajnak, de elotte kell a kozelbe helyezni egy defibrillalo keszuleket, ha esetleg megallna a szive  Smiley

koszonom az infot!
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #22649 Dátum: 2008 Június 03, 12:04:55 »

koszonom igy mar tiszta!
az elhangzottak alapján a kék 65-ös azonnal mehet nagyfelújításra.
ebben az esetben kb 300ezer lenne reális érte jóindulattal.
ami az értéket adja egy ilyen korú autónál, még ha teljes felújításra is szorul, az az esetlegesen eredeti kárpitozás (ülések, ajtók, tető), eredeti gumiszőnyeg, kapcsolók, tekerők, díszlécek, eredeti motor és alváz.
ezeknek a meglétével egy nagyon szép patinás érzetű autót lehet építeni, de ezek hiányában mindent repróval vagy innen-onnan bontott darabokkal kell pótolni, ergo nem -vagy csak nagyon nagy gyűjtőmunkával- lesz hiteles.
szóval egy ilyen autónál ezeket a dolgokat kell megfizetni. kérdés, hogy ez kinek, mennyit ér?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #22648 Dátum: 2008 Június 03, 11:59:32 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #22647 Dátum: 2008 Június 03, 11:56:53 »

Ezek is 64-es bogik.
Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #22646 Dátum: 2008 Június 03, 11:55:55 »

koszonom igy mar tiszta!
Ezek is 64-es bogik.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #22645 Dátum: 2008 Június 03, 11:51:08 »

Hali.
Az ablakok felülete 1964.augusztus elsejétől nőtt,de az már a 65-ös modellév.

A modelév szerint 64-es bogár(63.08.01-64.07.31.),még kisablakos.A 63-as bogártól,ránézésre csak az indexei,és a gépháztetője különbözteti meg.
A 63-as még kis keskeny indexes,a 64-esé meg már a széles.
A gépháztetője meg tök egyedi,csak abban az egy évben volt olyan.A rendszámvilágítás már széles lett,de még meghagyták hozzá a T-kilincset.
A 65-ös géptetőn,meg már a széles rendszámmegvilágításhoz,nyomógombos nyitót raktak.

Az 1300-as bogár 65.aug-tól jött,azaz a 66-os modelévvel.Felírat a gépháztetőn,fekete kormány,lyukas felnik,lapos dísztárcsák...

Ezerkettőszázas bogár,a teljes gyártás alatt végig volt,és azzal is fejezték be az európai bogarak gyártását.

A félreértések azért is vannak,mert valamelyik bogár könyv naptári évben írja a dolgokat,valamelyik meg modellévben.
A legrosszabb,mikor maga a szerző sincs tisztában vele,hogy melyikben írogat,és összekeveri a kettőt,egyszer modellévben írogat,egyszer meg naptári években.És jól megkeveri a dolgokat,az olvasóval együtt.

És van sajnos van ilyen hazai könyv is.


koszonom igy mar tiszta!
Süni
« Hozzászólás #22644 Dátum: 2008 Június 03, 11:47:59 »

Aztan az autot 5-30kHUFert adja a szalon oda neppereknek, mert rohadtul utban van neki, mielobb meg akar szabadulni toluk. Jobb esetben a nepper eladja meg az autot (persze tobber', jol megel belole), rosszabb esetben a parezres jarmuvet leadja a bontoban es kap erte 30kHUFot es akkor is jol jar. Sajnalom az ilyen leadott autokat. :-(
Bugmaster így szerezte a narancsot.  Cool
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #22643 Dátum: 2008 Június 03, 11:41:32 »

64-es hátulja.
Még a T-kilincses gépháztető,de már a szélesebb rendszámmegvilágítás.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #22642 Dátum: 2008 Június 03, 11:40:13 »

ja, csak más THM-mel számolnak autóbeszámításnál, így az 500 forintot többszörösen visszafizeti.
Aztan az autot 5-30kHUFert adja a szalon oda neppereknek, mert rohadtul utban van neki, mielobb meg akar szabadulni toluk. Jobb esetben a nepper eladja meg az autot (persze tobber', jol megel belole), rosszabb esetben a parezres jarmuvet leadja a bontoban es kap erte 30kHUFot es akkor is jol jar. Sajnalom az ilyen leadott autokat. :-(


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #22641 Dátum: 2008 Június 03, 11:36:25 »

64-es eleje.
Kisablak,de már széles index.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #22640 Dátum: 2008 Június 03, 11:34:52 »

ja, csak más THM-mel számolnak autóbeszámításnál, így az 500 forintot többszörösen visszafizeti.
ezt hangoztasd neki.
Nekem pl. pont ez volt a szerencsém. 130-ba számolták volna be egy szutyukiba, de azt akarta, hogy inkább tovább fusson, ezért adta ennyiért ide...Hát ilyen is van.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 03, 11:43:01 írta Zoli »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #22639 Dátum: 2008 Június 03, 11:34:37 »

nem 64-tol nott az ablakok felulete? mintha ugy neztem volna hogy 65-tol mar fekete kormany es feher kapcsolok lennenek
es mikortol jott az 1300-as? az nem 65-os fejlesztes volt? vagy meg akkor volt parhuzamosan az 1200-as is?

Hali.
Az ablakok felülete 1964.augusztus elsejétől nőtt,de az már a 65-ös modellév.

A modelév szerint 64-es bogár(63.08.01-64.07.31.),még kisablakos.A 63-as bogártól,ránézésre csak az indexei,és a gépháztetője különbözteti meg.
A 63-as még kis keskeny indexes,a 64-esé meg már a széles.
A gépháztetője meg tök egyedi,csak abban az egy évben volt olyan.A rendszámvilágítás már széles lett,de még meghagyták hozzá a T-kilincset.
A 65-ös géptetőn,meg már a széles rendszámmegvilágításhoz,nyomógombos nyitót raktak.

Az 1300-as bogár 65.aug-tól jött,azaz a 66-os modelévvel.Felírat a gépháztetőn,fekete kormány,lyukas felnik,lapos dísztárcsák...

Ezerkettőszázas bogár,a teljes gyártás alatt végig volt,és azzal is fejezték be az európai bogarak gyártását.

A félreértések azért is vannak,mert valamelyik bogár könyv naptári évben írja a dolgokat,valamelyik meg modellévben.
A legrosszabb,mikor maga a szerző sincs tisztában vele,hogy melyikben írogat,és összekeveri a kettőt,egyszer modellévben írogat,egyszer meg naptári években.És jól megkeveri a dolgokat,az olvasóval együtt.

És van sajnos van ilyen hazai könyv is.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 03, 11:45:32 írta Narancs »
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #22638 Dátum: 2008 Június 03, 11:26:22 »

ja, csak más THM-mel számolnak autóbeszámításnál, így az 500 forintot többszörösen visszafizeti.
ezt hangoztasd neki.

hiaba, elkotelezett az "elvei" mellett  Roll Eyes
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22637 Dátum: 2008 Június 03, 11:24:22 »

arpolitika az, hogy ha venne valaki egy uj autot, akkor vannak helyek ahol a hasznaltat 500-ert beszamoljak, szoval ez is meger ennyit  Roll Eyes

ja, csak más THM-mel számolnak autóbeszámításnál, így az 500 forintot többszörösen visszafizeti.
ezt hangoztasd neki.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #22636 Dátum: 2008 Június 03, 11:20:02 »

Én nem sokalnám érte az 500e Ft-ot.

Lakatosmunka ezekszerint nem sok van rajta,taposók cseréje,javítása nem nagy ügy.
A leírásod alapján,lenne rajta egy kevés lakatolás,új fényezés,gumi csere,és mehetne is műszakira.
Mondjuk ez még belejön 500e-be.De akkor egy millából,lesz egy csillivilli 65-ös bogid.
Ez a bogár,egy új Seeblau fényezéssel,eszméletlen szép lenne.És igaz,hogy nem kisablakos,de közvetlen az az utáni modell.

koszonom a tanacsot  Smiley meg megnezek egy illetve ketto autot, es beszelek ujra az emberrel
ajtokon, csomagterteton a gumitomiteseket is kellene cserelni, mert borzalmas allapotban vannak, de gondolom ez nem nagy dolog
nezegettem hogy az osztrakoknal es a nemeteknel hogy mennek ezeke a 65-osok, de hat ami szep az 4000-15000euro kozott van  Roll Eyes
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #22635 Dátum: 2008 Június 03, 11:14:16 »

nem 64-tol nott az ablakok felulete? mintha ugy neztem volna hogy 65-tol mar fekete kormany es feher kapcsolok lennenek
es mikortol jott az 1300-as? az nem 65-os fejlesztes volt? vagy meg akkor volt parhuzamosan az 1200-as is?


Még a 70es években is volt 1200as.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #22634 Dátum: 2008 Június 03, 11:13:32 »

Na ma raszantam magam es elmentem gyongyosre megneztem Kovacs Ur elso autojat  Smiley
<beszúrt kép törölve>
72-ben kerult be az orszagba az eredeti szurke forgali szerint, es "csak" 4 kezben volt az elmult 36 evbe
a jelenlegi tulajnal 10 eve van, de az elmult evekben mar nem hasznaljak
Igy elsore ranezve egyben van, de ha a karpitok moge nez az ember, akkor mar nem is tudom  Roll Eyes
a padlo kek festekkel van lekenve, lathatoan 100 retegben  Roll Eyes miert is?  Smiley
baloldalon hatul az akkunal egy lyukon at lehet megnezni, hogy milyen a beton az auto alatt, ott a lemez oylan gyenge, mint egy 100g-os papirlap  Roll Eyes
teton az ereszcsatornaknal van meg rozsda, amugy mashol rohadast nem lattam
motor kulturalt, tiszta, de akku nem volt az autoban igy nem lehetett inditani  Roll Eyes
1200-as export model, ahogy turtam a katalogusokat inkabb 64-es model mint 65-os
15 eves gumik vannak alatta  Smiley

Miutan megneztem a vasat, elmentem a tulajhoz is, azt mondja hogy sokat jart talalkozokra egy idoben, de megunta, meg a penz is jol jonne
Azt meselte, hogy 10 eve 350-ert vette, es meg 200-at rakoltott a lakatolasra  Roll Eyes
arpolitika az, hogy ha venne valaki egy uj autot, akkor vannak helyek ahol a hasznaltat 500-ert beszamoljak, szoval ez is meger ennyit  Roll Eyes

muszaki nincs  Smiley

ki mit mond, szabad vele foglalkozni?
nem tettem ra semilyen ajanlatot, mert van meg ket versenyzom, amit megnezek  Smiley
Én nem sokalnám érte az 500e Ft-ot.

Lakatosmunka ezekszerint nem sok van rajta,taposók cseréje,javítása nem nagy ügy.
A leírásod alapján,lenne rajta egy kevés lakatolás,új fényezés,gumi csere,és mehetne is műszakira.
Mondjuk ez még belejön 500e-be.De akkor egy millából,lesz egy csillivilli 65-ös bogid.
Ez a bogár,egy új Seeblau fényezéssel,eszméletlen szép lenne.És igaz,hogy nem kisablakos,de közvetlen az az utáni modell.
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #22633 Dátum: 2008 Június 03, 11:10:52 »

Ez egy 65-ös modell.A 64-es még kisablakos,ez meg már nagyablakos bogár.

Tipikus 65-ös.Nagyablakos bogár,teli felnikkel,púpos dísztárcsákkal,csontszínű kormánnyal,csak 65-ben volt.

nem 64-tol nott az ablakok felulete? mintha ugy neztem volna hogy 65-tol mar fekete kormany es feher kapcsolok lennenek
es mikortol jott az 1300-as? az nem 65-os fejlesztes volt? vagy meg akkor volt parhuzamosan az 1200-as is?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #22632 Dátum: 2008 Június 03, 11:02:31 »

Na ma raszantam magam es elmentem gyongyosre megneztem Kovacs Ur elso autojat  Smiley

1200-as export model, ahogy turtam a katalogusokat inkabb 64-es model mint 65-os
Ez egy 65-ös modell.A 64-es még kisablakos,ez meg már nagyablakos bogár.

Tipikus 65-ös.Nagyablakos bogár,teli felnikkel,púpos dísztárcsákkal,csontszínű kormánnyal,csak 65-ben volt.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #22631 Dátum: 2008 Június 03, 10:59:34 »

Egyébként mitől nagyobb szívás egy 302-est lakatolni, mint egy régebbit?
Hat az biztos, hogy a javito- es kasztnielemek kb 2-3x dragabbak. Nincsenek aranybol, nem jobbak, de joval dragabbak. :-(


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #22630 Dátum: 2008 Június 03, 10:53:44 »

ennek mar 16-17 eve  Roll Eyes rohan az ido!
Jól mondod,1992-ben ment az a reklám,mikor megjelent a hármas Golf. Cheesy
Nem elérhető Barnabee
Hozzászólások: 152


Verybug

« Hozzászólás #22629 Dátum: 2008 Június 03, 10:50:46 »

közelről biztosan csúnyább, de ha nincs nagyon elgányolva, akkor még jó is lehet ennyiért.
persze azt figyelembe kell venni vásárláskor, hogy egy 1302-1303 lakatolása sokkal nagyobb szívás és az alkatrészek is drágák, szóval ez 150 csak egy belépő ár szokás szerint.

De azért az mégiscsak előny, hogy vizsgás és lehet vele menni, nem fog az udvaron rostokolva elrohadni...?  Grin
Persze, ha nem rohadt már így is... de állítólag garázsban állt és csak nyáron használták.
Egyébként mitől nagyobb szívás egy 302-est lakatolni, mint egy régebbit?
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 03, 10:52:39 írta Barnabee »

Beeeezzzzzz - a kékeszöld villám
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #22628 Dátum: 2008 Június 03, 10:33:26 »

Sziasztok, valaki ismeri ezt? Valaki Fehérvárról, vagy láttátok már?

http://www.hasznaltauto.hu/2130620_volkswagen_bogar_1971

Barnabee
közelről biztosan csúnyább, de ha nincs nagyon elgányolva, akkor még jó is lehet ennyiért.
persze azt figyelembe kell venni vásárláskor, hogy egy 1302-1303 lakatolása sokkal nagyobb szívás és az alkatrészek is drágák, szóval ez 150 csak egy belépő ár szokás szerint.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Barnabee
Hozzászólások: 152


Verybug

« Hozzászólás #22627 Dátum: 2008 Június 03, 10:16:51 »

Sziasztok, valaki ismeri ezt? Valaki Fehérvárról, vagy láttátok már?

http://www.hasznaltauto.hu/2130620_volkswagen_bogar_1971

Barnabee

Beeeezzzzzz - a kékeszöld villám
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #22626 Dátum: 2008 Június 03, 09:57:15 »

Ez a "Kovács Úr első autója" sztori szép és jó, de annak legalább 11-12 éve, hogy ez zsír gépként a reklámban szerepelt.
Ez a kocsi így ezzel a dologgal nem ér 500-at

Még ha a Kicsi kocsi 1. részéről lenne szó...  Grin

Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #22625 Dátum: 2008 Június 03, 09:35:26 »

Nem reális? Vagy valamit mondjatok Smiley

Eladó sorba került kihasználatlanság miatt egy kedves kolleganőm bogara, és megkért hogy ha tudok segítsek neki eladni, így gondoltam beteszem ide.

Amit tudok róla:
1973-as
Motor oké, futómű rendben.
Az alja is rendben, a küszöbök so-so.
2 éve nem is ült benne, (de garázsban állt), nem indul, Ő nem ért hozzá, de valszeg aki ért hozzá 1 perc alatt beindítja
Van hozzá egy új aksi
Női tulaj, nem dohányzó

A műszaki és a zöldkártya tavaly járt le.
Fűtés nincs.
Barum és Hankook (nyári) gumik.

300e körül szeretne kapni érte.



[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #22624 Dátum: 2008 Június 03, 09:34:37 »

Ez a "Kovács Úr első autója" sztori szép és jó, de annak legalább 11-12 éve, hogy ez zsír gépként a reklámban szerepelt.
Ez a kocsi így ezzel a dologgal nem ér 500-at

ennek mar 16-17 eve  Roll Eyes rohan az ido!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22623 Dátum: 2008 Június 03, 08:45:27 »

Én is néztem, amikor autót kerestünk.
Szerintem nem érdemes ennyiért...
(Amikor ezt 800ért árulták, akkor vettem az enyémet 600ért.)
Ez a "Kovács Úr első autója" sztori szép és jó, de annak legalább 11-12 éve, hogy ez zsír gépként a reklámban szerepelt.
Ez a kocsi így ezzel a dologgal nem ér 500-at

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #22622 Dátum: 2008 Június 03, 08:34:14 »

100-200  Grin hat ennek az arat ridegen ragasztjak a 500-hoz, esetleg hatalmas alkudozassal lehetne levinni 400-ra
meg csak 1/2 eve arulja, paran mar megneztek, de mindenki tovabb allt, igaz 800-rol indult az ara

koszonom elore is a segitseget, ha talalok erdemes darabot, akkor szolok! 

Én is néztem, amikor autót kerestünk.
Szerintem nem érdemes ennyiért...
(Amikor ezt 800ért árulták, akkor vettem az enyémet 600ért.)

Nem elérhető wcsabesz
Hozzászólások: 93

« Hozzászólás #22621 Dátum: 2008 Június 02, 23:32:09 »

Tehát az AF-es számot a felügyelet adja ki?
10 éve hoztam németországból egy t3-at. Ott nincs motorszám a forgalmiban. Motorcserés volt kint , nem volt száma a motornak . Itthon kapott egy ilyen AF-es plakettet a közlekedés felügyelettől és teljesen tiszta volt az  ügy . Egy hét múlva leesett róla ,még szerencse hogy volt a motor alatt egy takaró lemez. Igy vettem észre. Utána a forgalmiban tartottam és úgy is adtam el Smiley
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #22620 Dátum: 2008 Június 02, 23:30:01 »

igy képröl anynira nem szar de alját látni kell! 100-200
amugy ha van valami kocsid amit kinéztél szolj és megsasolom!(ha épp idöm engedi)

100-200  Grin hat ennek az arat ridegen ragasztjak a 500-hoz, esetleg hatalmas alkudozassal lehetne levinni 400-ra
meg csak 1/2 eve arulja, paran mar megneztek, de mindenki tovabb allt, igaz 800-rol indult az ara

koszonom elore is a segitseget, ha talalok erdemes darabot, akkor szolok! 
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22619 Dátum: 2008 Június 02, 23:25:46 »

igy képröl anynira nem szar de alját látni kell! 100-200
amugy ha van valami kocsid amit kinéztél szolj és megsasolom!(ha épp idöm engedi)
öreg papik sokszor gánykirályok!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22618 Dátum: 2008 Június 02, 23:24:47 »

sotet garazsban all, elemlampa volt a segitseg, nem fotoztam, ja es orizetben lehetett nezegetni  Smiley
mi az a sok?
igy képröl anynira nem szar de alját látni kell! 100-200
amugy ha van valami kocsid amit kinéztél szolj és megsasolom!(ha épp idöm engedi)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #22617 Dátum: 2008 Június 02, 23:21:20 »

hát jobb kép!
de sokat nem szánnék rá!

sotet garazsban all, elemlampa volt a segitseg, nem fotoztam, ja es orizetben lehetett nezegetni  Smiley
mi az a sok?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22616 Dátum: 2008 Június 02, 23:19:15 »

Na ma raszantam magam es elmentem gyongyosre megneztem Kovacs Ur elso autojat  Smiley
<beszúrt kép törölve>
72-ben kerult be az orszagba az eredeti szurke forgali szerint, es "csak" 4 kezben volt az elmult 36 evbe
a jelenlegi tulajnal 10 eve van, de az elmult evekben mar nem hasznaljak
Igy elsore ranezve egyben van, de ha a karpitok moge nez az ember, akkor mar nem is tudom  Roll Eyes
a padlo kek festekkel van lekenve, lathatoan 100 retegben  Roll Eyes miert is?  Smiley
baloldalon hatul az akkunal egy lyukon at lehet megnezni, hogy milyen a beton az auto alatt, ott a lemez oylan gyenge, mint egy 100g-os papirlap  Roll Eyes
teton az ereszcsatornaknal van meg rozsda, amugy mashol rohadast nem lattam
motor kulturalt, tiszta, de akku nem volt az autoban igy nem lehetett inditani  Roll Eyes
1200-as export model, ahogy turtam a katalogusokat inkabb 64-es model mint 65-os
15 eves gumik vannak alatta  Smiley

Miutan megneztem a vasat, elmentem a tulajhoz is, azt mondja hogy sokat jart talalkozokra egy idoben, de megunta, meg a penz is jol jonne
Azt meselte, hogy 10 eve 350-ert vette, es meg 200-at rakoltott a lakatolasra  Roll Eyes
arpolitika az, hogy ha venne valaki egy uj autot, akkor vannak helyek ahol a hasznaltat 500-ert beszamoljak, szoval ez is meger ennyit  Roll Eyes

muszaki nincs  Smiley

ki mit mond, szabad vele foglalkozni?
nem tettem ra semilyen ajanlatot, mert van meg ket versenyzom, amit megnezek  Smiley
hát jobb kép!
de sokat nem szánnék rá!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #22615 Dátum: 2008 Június 02, 23:16:22 »

Na ma raszantam magam es elmentem gyongyosre megneztem Kovacs Ur elso autojat  Smiley

72-ben kerult be az orszagba az eredeti szurke forgali szerint, es "csak" 4 kezben volt az elmult 36 evbe
a jelenlegi tulajnal 10 eve van, de az elmult evekben mar nem hasznaljak
Igy elsore ranezve egyben van, de ha a karpitok moge nez az ember, akkor mar nem is tudom  Roll Eyes
a padlo kek festekkel van lekenve, lathatoan 100 retegben  Roll Eyes miert is?  Smiley
baloldalon hatul az akkunal egy lyukon at lehet megnezni, hogy milyen a beton az auto alatt, ott a lemez oylan gyenge, mint egy 100g-os papirlap  Roll Eyes
teton az ereszcsatornaknal van meg rozsda, amugy mashol rohadast nem lattam
motor kulturalt, tiszta, de akku nem volt az autoban igy nem lehetett inditani  Roll Eyes
1200-as export model, ahogy turtam a katalogusokat inkabb 64-es model mint 65-os
15 eves gumik vannak alatta  Smiley

Miutan megneztem a vasat, elmentem a tulajhoz is, azt mondja hogy sokat jart talalkozokra egy idoben, de megunta, meg a penz is jol jonne
Azt meselte, hogy 10 eve 350-ert vette, es meg 200-at rakoltott a lakatolasra  Roll Eyes
arpolitika az, hogy ha venne valaki egy uj autot, akkor vannak helyek ahol a hasznaltat 500-ert beszamoljak, szoval ez is meger ennyit  Roll Eyes

muszaki nincs  Smiley

ki mit mond, szabad vele foglalkozni?
nem tettem ra semilyen ajanlatot, mert van meg ket versenyzom, amit megnezek  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 02, 23:18:14 írta cdrw »
Oldalak: 1 ... 620 621 622 623 624 [625] 626 627 628 629 630 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.