www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:57:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1126 1127 1128 1129 1130 [1131] 1132 1133 1134 1135 1136 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11194875 alkalommal)
Sompi
« Hozzászólás #2414 Dátum: 2006 Július 05, 22:36:01 »

Az lesz az OT-s rendszám előnye hogy nem kell zöldkártya az autora, elvileg még idén be akarják ezt hozni!
JA és nem kell sulyadót fizetni rá!
Ja és forgalom korlátozáskor az elsők lesznek akiket kitiltanak a forgalomból!!
(presze ez csak károgás, hiszen én még nem tapasztaltam ilyesmit.)
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #2413 Dátum: 2006 Július 05, 22:33:39 »

Az hogy a kocsi "múzeális" milyen előnyökkel jár? Van ennek értelme egyáltalán, vagy csak annyi, hogy ki tudom jelenteni, hogy múzeális és hogy az milyen jó?

Az lesz az OT-s rendszám előnye hogy nem kell zöldkártya az autora, elvileg még idén be akarják ezt hozni!
JA és nem kell sulyadót fizetni rá!

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2412 Dátum: 2006 Július 05, 17:24:53 »

még mindig keresel bogarat ???

szerintem ez tutti jó !

nagyon jó évjárat !  (majdnem olyan jó mint a 63-as  Cool )


ebbe érdemes lenne feccölni !

VW bogár 58-as faldach, bambuszpolc, karosindex, kis hátsó lámpa, gyári kárpit, német származás, felújitott futómű és fékrendszer, üzemképes állapot. Ár.:350 000 alku nélkül

Név: Juhász Péter
Telefon: 30/9904 207
E-mail: Nincs megadva
<beszúrt kép törölve>


www.szepes.hu

Tényleg jó vétel lenne, csak a "malacperselyemben" még nincsen meg az egész pénz, de kicsit gyűjtögetek még, aztán majd meglátom.....De akinek kell, az nyugodtan csapjon le rá...  Wink

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2411 Dátum: 2006 Július 05, 16:47:15 »



még mindig keresel bogarat ???

szerintem ez tutti jó !

nagyon jó évjárat !  (majdnem olyan jó mint a 63-as  Cool )


ebbe érdemes lenne feccölni !

VW bogár 58-as faldach, bambuszpolc, karosindex, kis hátsó lámpa, gyári kárpit, német származás, felújitott futómű és fékrendszer, üzemképes állapot. Ár.:350 000 alku nélkül

Név: Juhász Péter
Telefon: 30/9904 207
E-mail: Nincs megadva



www.szepes.hu

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2410 Dátum: 2006 Július 05, 14:52:02 »

Múzeálisan regisztrált.

na ez baromság ahogy van, max kedvezményes biztosítása van. amúgy nem néz ki rossznak, ha van papírja, nincs rajta eladás előtti fényezés, ahogy nézem, ha alja is van, akkor nem rossz vétel, miután lealkudtál 50et abban az esetben, ha hozza az eredetvizsgát egy általad megjelölt helyről
Az hogy a kocsi "múzeális" milyen előnyökkel jár? Van ennek értelme egyáltalán, vagy csak annyi, hogy ki tudom jelenteni, hogy múzeális és hogy az milyen jó?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2409 Dátum: 2006 Július 05, 10:02:21 »

Na ha már a mérésnél tartunk. Visszakerült a GPS-em, és nem ült mellettem senki az elkerülőn. Az órám lényegesen kevesebbet mutat mint a tényleges sebesség. 70-et mutat és 79-el megy. A harmadikat óra szerint 110-nél váltom el. Viszont csak 155-öt megy GPS szerint és akkor mutat olyan 140-142-t az óra. És csak 4700-at fordul negyedikben. És nem is mutat hajlandóságot a további pörgésre. Azt gondolom, hogy a gyújtás nem megfelelő, mert Typ1 gyújtás van benne.Sad

Áttettelek a Szóljatok ide-be.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #2408 Dátum: 2006 Július 05, 09:50:11 »


Nekem ez a egész OT meg veteránoztatás egy hülyeség. Persze én is bele tudom magyarázni, hogy nagyobb érték, meg jobb eladni, meg eszmei érték, de NEKEM ez akkor is hülyeség, az autóm nem lesz tőle jobb, nem fogom jobban élvezni az autózást vele.

(Egyébként kezd "bejáratódni" a typ3-as, tegnap gps-szel mérve 152-t ment sík úton, kétszer is. Lassan jön a teljesítmény mérés. Kár, hogy nem volt nálam fényképező, elég jól néz ki, amikor a mutató majdnem a 160-as számon van....)
Na ha már a mérésnél tartunk. Visszakerült a GPS-em, és nem ült mellettem senki az elkerülőn. Az órám lényegesen kevesebbet mutat mint a tényleges sebesség. 70-et mutat és 79-el megy. A harmadikat óra szerint 110-nél váltom el. Viszont csak 155-öt megy GPS szerint és akkor mutat olyan 140-142-t az óra. És csak 4700-at fordul negyedikben. És nem is mutat hajlandóságot a további pörgésre. Azt gondolom, hogy a gyújtás nem megfelelő, mert Typ1 gyújtás van benne.Sad
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2407 Dátum: 2006 Július 05, 09:47:53 »

Annyit mondok, nem Bogár... :-))))


Menjünk a Szóljatok ide-be...!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2406 Dátum: 2006 Július 05, 09:46:13 »

Annyit mondok, nem Bogár... :-))))

aircult árult 220as órát, le kellett volna csapnod rá Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2405 Dátum: 2006 Július 05, 09:44:27 »


Nekem ez a egész OT meg veteránoztatás egy hülyeség. Persze én is bele tudom magyarázni, hogy nagyobb érték, meg jobb eladni, meg eszmei érték, de NEKEM ez akkor is hülyeség, az autóm nem lesz tőle jobb, nem fogom jobban élvezni az autózást vele.

(Egyébként kezd "bejáratódni" a typ3-as, tegnap gps-szel mérve 152-t ment sík úton, kétszer is. Lassan jön a teljesítmény mérés. Kár, hogy nem volt nálam fényképező, elég jól néz ki, amikor a mutató majdnem a 160-as számon van....)
aircult árult 220as órát, le kellett volna csapnod rá Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2404 Dátum: 2006 Július 05, 09:36:23 »

én már láttam olyan bogit, aminek még valami 10 évvel ezelőtti autóklubos veteránminősítő oklevele volt. lehet, hogy ilyen van ennek a boginak is. (igaz, ez már valóban nem egyéb, csak seggtörlő)


Nekem ez a egész OT meg veteránoztatás egy hülyeség. Persze én is bele tudom magyarázni, hogy nagyobb érték, meg jobb eladni, meg eszmei érték, de NEKEM ez akkor is hülyeség, az autóm nem lesz tőle jobb, nem fogom jobban élvezni az autózást vele.

(Egyébként kezd "bejáratódni" a typ3-as, tegnap gps-szel mérve 152-t ment sík úton, kétszer is. Lassan jön a teljesítmény mérés. Kár, hogy nem volt nálam fényképező, elég jól néz ki, amikor a mutató majdnem a 160-as számon van....)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2403 Dátum: 2006 Július 05, 09:33:34 »

Az tény, hogy a veteránminősítés nem ér semmit már!
Sikerült teljesen értéktelené tenni! Az Én bogaramnak is van veterán minősítése, még sincs OT-s rendszáma.
Az ilyen állapotú autók megkapják a veteránminősítést! Az enyémnek a padlólemezén volt 2 „nagy” lyuk, de nem vették észre.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2402 Dátum: 2006 Július 05, 09:33:12 »

Akkor bővebben (ha még nem vette meg senki):
A motort nem tudtuk beindítani, mert a gazdi épp nem volt otthon. D-s motor van benne, szemre közepes állapotú (kicsi olaj, majdnem normális tyúkbelek, generátor). A kaszni fáradt az első kerék mögött és a hátsó kerék előtt. A fellépők kukák (nyomott és rozsdás). Van rajta vonóhorog, ami nagyon instabil. A sárvédők közepes állapotúak. A kerekeken öreg, de még jó mintázatú vredestein téli gummák. Műanyag műszerfal, rádió körül vagdosva. Vízlehúzók repedtek, ablakok karcosak. Hátsó ablak feszítő hiányzik. A bal első keréknél folyik a fékolaj.
Külső ránézésre hirtelen ennyi jut eszembe. ha valami érdekes, kérdezzetek!


Ez azért gáz, mert esküszöm, az ember azt mondta szó szerint a telefonba, hogy "a fellépők stabilak, rá lehet állni" és " alig futott szinte vadiúj, pár éves gumik vannak rajta" kérdeztem miylen fajta, de azt mondta nem tudja, valami márkás, nem barum...

De jó, hogy nem mentem el. Már értitek, hogy gondolom...  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2401 Dátum: 2006 Július 05, 09:30:51 »

a bogarat árulók nagyrésze a kedvezményes biztosítást érti veterán alatt. és ha azt a kissé rozsdásodó autót átengedik veteránvizsgán, akkor bármit...
én már láttam olyan bogit, aminek még valami 10 évvel ezelőtti autóklubos veteránminősítő oklevele volt. lehet, hogy ilyen van ennek a boginak is. (igaz, ez már valóban nem egyéb, csak seggtörlő)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2400 Dátum: 2006 Július 05, 09:21:20 »

a bogarat árulók nagyrésze a kedvezményes biztosítást érti veterán alatt. és ha azt a kissé rozsdásodó autót átengedik veteránvizsgán, akkor bármit...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2399 Dátum: 2006 Július 05, 09:17:30 »

veterán minősítés= OT rendszám. Másképpen csak parasztvakítás, fenéktörlő, stb. :-)

Már miért lenne baromsár?
Ez az autó simán kahat veterán minősítést! Gondolom erre akart utalni.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2398 Dátum: 2006 Július 05, 09:16:06 »

Akkor bővebben (ha még nem vette meg senki):
A motort nem tudtuk beindítani, mert a gazdi épp nem volt otthon. D-s motor van benne, szemre közepes állapotú (kicsi olaj, majdnem normális tyúkbelek, generátor). A kaszni fáradt az első kerék mögött és a hátsó kerék előtt. A fellépők kukák (nyomott és rozsdás). Van rajta vonóhorog, ami nagyon instabil. A sárvédők közepes állapotúak. A kerekeken öreg, de még jó mintázatú vredestein téli gummák. Műanyag műszerfal, rádió körül vagdosva. Vízlehúzók repedtek, ablakok karcosak. Hátsó ablak feszítő hiányzik. A bal első keréknél folyik a fékolaj.
Külső ránézésre hirtelen ennyi jut eszembe. ha valami érdekes, kérdezzetek!

megnéztük.
Téli autónak kiváló, bontani hülyeségnek tűnik. Többit később.

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2397 Dátum: 2006 Július 05, 09:10:06 »

Már miért lenne baromsár?
Ez az autó simán kahat veterán minősítést! Gondolom erre akart utalni.


Nade mit lehet kezdeni a veteránminősítéssel csak magával? Semmit. Nem ér semmit.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2396 Dátum: 2006 Július 05, 09:06:27 »

Már miért lenne baromsár?
Ez az autó simán kahat veterán minősítést! Gondolom erre akart utalni.

Múzeálisan regisztrált.

na ez baromság ahogy van...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2395 Dátum: 2006 Július 05, 09:04:40 »

Standard eladó

1965 szeptemberi, ritka faltdach-os standard eladó! Két éve teljes
felújításon esett át, új padlólemezeket, fűtéscsatornákat, sárvédőket
kapott. Télen nem használtam. Egészséges 1300-as szív dobog benne.
Az összes gumitömítés új, a fékben csak az alaplapok a régiek. Az
összes kárpit gyári (kivéve a tetőt). Extrák: állítható futómű, empi
felnik, MPH óra, szivargyújtó, korabeli britax övek, empi embléma és
kesztyűtartó nyitó. Ára: 850e (empi felnik nélkül 750e) Tel:
06203653109, email: ratvw@freemail.hu

<beszúrt kép törölve>

Szimpatikus autó. Jól is néz ki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2394 Dátum: 2006 Július 04, 23:56:56 »

Én megintcsak érdeklődni szeretnék, mivel úgy látom vérbeli bogarasok vannak itt, akik biztos jobban értenek hozzá, mint én. Több Bogár is foglalkoztat a használtautóról, s mielőtt bármit lépnék az ügyben szeretnék itt infókat megtudni a gépekről....
A mostani áldozatom: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=547824&command=ugras&screenwidth=1024

Múzeálisan regisztrált.

na ez baromság ahogy van, max kedvezményes biztosítása van. amúgy nem néz ki rossznak, ha van papírja, nincs rajta eladás előtti fényezés, ahogy nézem, ha alja is van, akkor nem rossz vétel, miután lealkudtál 50et abban az esetben, ha hozza az eredetvizsgát egy általad megjelölt helyről

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2393 Dátum: 2006 Július 04, 23:47:46 »

Én megintcsak érdeklődni szeretnék, mivel úgy látom vérbeli bogarasok vannak itt, akik biztos jobban értenek hozzá, mint én. Több Bogár is foglalkoztat a használtautóról, s mielőtt bármit lépnék az ügyben szeretnék itt infókat megtudni a gépekről....
A mostani áldozatom: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=547824&command=ugras&screenwidth=1024

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2392 Dátum: 2006 Július 04, 22:08:55 »

hol van ez? én biztosítok helyet neki!
Sajnos nem a helyen van a lényeg, különben én 100 kocsinak is tudnék "menedéket" szolgálni, hanem a tulajjal van baj, nem tudja eléggé értékelni a Bogarat...... Cry

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2391 Dátum: 2006 Július 04, 22:05:58 »

Sajnos úgy néz ki, hogy addigra el fogja vinni őket, mert mondta, hogy keres valami helyet nekik, elvégre "autógyűjtőnek" nevezi magát. Van még régi Skodája is meg egy pár másik kocsi is. Az egész utca tele van az ő "roncsaival", bár ez az ovál bogár tök egyben van, csak a festése pereg lefelé
hol van ez? én biztosítok helyet neki!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2390 Dátum: 2006 Július 04, 22:00:24 »

megköszönném, ha lefotóznád ezt az ovált! gyűjtöm az ilyen jellegű képeket.
Rendben, elmegyek holnap vagy holnapután, bár elvileg már elvitték, mivel harmadikára írták...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2389 Dátum: 2006 Július 04, 21:57:50 »

Sajnos úgy néz ki, hogy addigra el fogja vinni őket, mert mondta, hogy keres valami helyet nekik, elvégre "autógyűjtőnek" nevezi magát. Van még régi Skodája is meg egy pár másik kocsi is. Az egész utca tele van az ő "roncsaival", bár ez az ovál bogár tök egyben van, csak a festése pereg lefelé
megköszönném, ha lefotóznád ezt az ovált! gyűjtöm az ilyen jellegű képeket.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2388 Dátum: 2006 Július 04, 21:55:01 »

akkor ki kell tenni egy kempingszéket és várni, hogy mikor jönnek a közterületesek és velük egyezkedni.
Sajnos úgy néz ki, hogy addigra el fogja vinni őket, mert mondta, hogy keres valami helyet nekik, elvégre "autógyűjtőnek" nevezi magát. Van még régi Skodája is meg egy pár másik kocsi is. Az egész utca tele van az ő "roncsaival", bár ez az ovál bogár tök egyben van, csak a festése pereg lefelé

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2387 Dátum: 2006 Július 04, 21:53:52 »

sztornózom a hozzászólásom és inkább gratulálok.
most néztem máshol, hogy össze jött.
mekora mák, hogy abból az évi 3-ból sikerült Evil

kössz.
buzi! :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2386 Dátum: 2006 Július 04, 21:50:01 »

Azt hiszem nem ez lesz első bogaram, mivel ez a 459 ezer meg a 399 is viszonylag sok  Cry
Köben kinéztem egy évek óta az utcára kidobott ovál bogarat, emiatt kérdezgettem ovál bogarakról, amit sajnos nem akarnak odaadni, annak ellenére, hogy a közterületesek már el is akarták szállítani. Emellett az ürgének van még egy 1600-os VW-je is, amik sajnos évek óta ott rohadnak az utcán, s amiknek sajnos ez lesz a sorsuk  Cry
akkor ki kell tenni egy kempingszéket és várni, hogy mikor jönnek a közterületesek és velük egyezkedni.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #2385 Dátum: 2006 Július 04, 21:46:55 »

a mobile24.hu-n is van róla pár kép. ott még 459ezer az ára és az évjárat ott helyesen, 67-esnek van feltüntetve.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Azt hiszem nem ez lesz első bogaram, mivel ez a 459 ezer meg a 399 is viszonylag sok  Cry
Köben kinéztem egy évek óta az utcára kidobott ovál bogarat, emiatt kérdezgettem ovál bogarakról, amit sajnos nem akarnak odaadni, annak ellenére, hogy a közterületesek már el is akarták szállítani. Emellett az ürgének van még egy 1600-os VW-je is, amik sajnos évek óta ott rohadnak az utcán, s amiknek sajnos ez lesz a sorsuk  Cry

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Holló
« Hozzászólás #2384 Dátum: 2006 Július 04, 21:44:24 »

az a személyes véleményem, hogy ne szaporodj Evil
sztornózom a hozzászólásom és inkább gratulálok.
most néztem máshol, hogy össze jött.
mekora mák, hogy abból az évi 3-ból sikerült Evil
1303LS
« Hozzászólás #2383 Dátum: 2006 Július 04, 21:44:17 »

n
most azon gondolkodom, hogy a golf1 caddy platóján hogyan lehet rögzíteni a gyerekülést :-)))

Hegesztéssel. Legstílusosabb villannyal jó vastag pálcával kis árammal taknyolva.

Egyébként ezen ötletek láttám osztom Holló véleményét.  Evil Grin
Sompi
« Hozzászólás #2382 Dátum: 2006 Július 04, 21:42:52 »

ne tedd, bácsi!
a busz a gyengéknek való.
most azon gondolkodom, hogy a golf1 caddy platóján hogyan lehet rögzíteni a gyerekülést :-)))
A sörcsaphoz biztosan lehet valahogy rögzíteni nem?!?
Ízirájder bács! ...ízirájder!! Smiley
JA! ÉS ITT IS GRATULA!  Grin
Holló
« Hozzászólás #2381 Dátum: 2006 Július 04, 21:39:24 »

ne tedd, bácsi!
a busz a gyengéknek való.
most azon gondolkodom, hogy a golf1 caddy platóján hogyan lehet rögzíteni a gyerekülést :-)))
az a személyes véleményem, hogy ne szaporodj Evil
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2380 Dátum: 2006 Július 04, 21:38:15 »

én is gondolkodom valami busz projecten, családból kifolyólag. (de egyenlőre csak elvi síkon. Sad )

ne tedd, bácsi!
a busz a gyengéknek való.
most azon gondolkodom, hogy a golf1 caddy platóján hogyan lehet rögzíteni a gyerekülést :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Sompi
« Hozzászólás #2379 Dátum: 2006 Július 04, 21:28:39 »

család és  busz most hasznosabb aszem
én is gondolkodom valami busz projecten, családból kifolyólag. (de egyenlőre csak elvi síkon. Sad )
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2378 Dátum: 2006 Július 04, 21:26:53 »

Bizonynagyonjó! Miért adja el a Tamás??
család és  busz most hasznosabb aszem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Sompi
« Hozzászólás #2377 Dátum: 2006 Július 04, 21:14:30 »

ez nekem etalon kocsi istzen jo
Bizonynagyonjó! Miért adja el a Tamás??
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2376 Dátum: 2006 Július 04, 21:10:52 »

Standard eladó

1965 szeptemberi, ritka faltdach-os standard eladó! Két éve teljes
felújításon esett át, új padlólemezeket, fűtéscsatornákat, sárvédőket
kapott. Télen nem használtam. Egészséges 1300-as szív dobog benne.
Az összes gumitömítés új, a fékben csak az alaplapok a régiek. Az
összes kárpit gyári (kivéve a tetőt). Extrák: állítható futómű, empi
felnik, MPH óra, szivargyújtó, korabeli britax övek, empi embléma és
kesztyűtartó nyitó. Ára: 850e (empi felnik nélkül 750e) Tel:
06203653109, email: ratvw@freemail.hu

<beszúrt kép törölve>
ez nekem etalon kocsi istzen jo

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2375 Dátum: 2006 Július 04, 20:42:38 »

Standard eladó

1965 szeptemberi, ritka faltdach-os standard eladó! Két éve teljes
felújításon esett át, új padlólemezeket, fűtéscsatornákat, sárvédőket
kapott. Télen nem használtam. Egészséges 1300-as szív dobog benne.
Az összes gumitömítés új, a fékben csak az alaplapok a régiek. Az
összes kárpit gyári (kivéve a tetőt). Extrák: állítható futómű, empi
felnik, MPH óra, szivargyújtó, korabeli britax övek, empi embléma és
kesztyűtartó nyitó. Ára: 850e (empi felnik nélkül 750e) Tel:
06203653109, email: ratvw@freemail.hu


1963 VW1200 DeLuxe
Oldalak: 1 ... 1126 1127 1128 1129 1130 [1131] 1132 1133 1134 1135 1136 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.298 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.