www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 21:52:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 378 379 380 381 382 [383] 384 385 386 387 388 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11162321 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #32334 Dátum: 2010 Január 20, 22:01:33 »

hiába röhögtök, magától nem érthet hozzá
A tortenettel az a baj, hogy ha az autokereskedo megtudja, hogy a bogarban automata a szivato, akkor biztosan dragabban adja ... :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #32333 Dátum: 2010 Január 20, 21:55:31 »

hiába röhögtök, magától nem érthet hozzá
Szobi:
olvasd el pl Sid oldalán a vásárlási tanácsokat:
http://www.vwbug.hu/index2.html
a Váci bogarasok oldalán szintén van egy, és még nagyon sok információ
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/index.htm
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #32332 Dátum: 2010 Január 20, 21:48:01 »

A karbi oldalán van.  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32331 Dátum: 2010 Január 20, 21:43:04 »

Sziasztok,

( pedig a szivatót se találtuk meg rajta a kereskedővel),
Üdv

A karbi oldalán van.  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #32330 Dátum: 2010 Január 20, 21:41:05 »

Mégpedig ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1300-3528270

Persze ha a tulajdonos is ráér...

Nem fogok ide belinkelni minden egyes bogarat, amit én jónak találok, de ha mégis ezt teszem és van
hozzáfűzni valótok , akkor ne fogjátok vissza magatokat. Smiley


Sziasztok,

Ma megnéztem az autót. Egy kerekedésbe tette be a tulaj.
Hát volt "némi" rozsda rajta vagy annak előzménye (festék alatt,mert már "buborékosodott"), és a sárvédők is nem kicsit voltak gittelve Sad.
De a motor az pöcc röff. Úgy indult hidegen( pedig a szivatót se találtuk meg rajta a kereskedővel),hogy az gyönyör volt.
Mindezek ellenére, az összkép nem fogott meg, és mivel hétvégi-hobbi
autónak lesz nem is kapkodom el a vásárlást.

Üdv
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #32329 Dátum: 2010 Január 20, 20:26:16 »

egyenlöre nemsokat tudok még rolla...
ha tudok rolla többet,stb,stb és nemkell senkinek a "maradék"akkor lehet azlesz....de nemvagyok egy dealer tipus,nem nagyon szoktam árulnisem,ehez sem lenne kedven árulgatni,az lenne a jo,ha valakinek kéne a "maradék"nem nyerek a dolgon az én alkatrészemen semmit,de jolenne ha az egyben elmenne,mert se helyem,se idöm,se türelmem elaprozni Wink

Értem. Hát ha majd többet tudsz, akkor írsz az érdeklődőknek, talán ez a legjobb.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #32328 Dátum: 2010 Január 20, 20:14:42 »

Talán egyszerűbb, ha itt mutatsz képet és írsz infót, mert sokan lehetünk, akit szintén csak 1-2 dolog érdekel,s a képekből látszódna, hogy van-e rajta olyan, vagy nincs...szerintem. Engem is érdekelne pár dolog, de így hirtelen nem ugrik be minden, képről biztos tudnám.
egyenlöre nemsokat tudok még rolla...
ha tudok rolla többet,stb,stb és nemkell senkinek a "maradék"akkor lehet azlesz....de nemvagyok egy dealer tipus,nem nagyon szoktam árulnisem,ehez sem lenne kedven árulgatni,az lenne a jo,ha valakinek kéne a "maradék"nem nyerek a dolgon az én alkatrészemen semmit,de jolenne ha az egyben elmenne,mert se helyem,se idöm,se türelmem elaprozni Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #32327 Dátum: 2010 Január 20, 19:05:18 »

esetleg érdekelne e valakit egy kisablakos bogár bontásra,nekem egy dolog kéne belölle,közösen megvehetnénk...
részletek privátban....
Talán egyszerűbb, ha itt mutatsz képet és írsz infót, mert sokan lehetünk, akit szintén csak 1-2 dolog érdekel,s a képekből látszódna, hogy van-e rajta olyan, vagy nincs...szerintem. Engem is érdekelne pár dolog, de így hirtelen nem ugrik be minden, képről biztos tudnám.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #32326 Dátum: 2010 Január 20, 18:42:37 »

Sőt semilyen-é! De ilyen egy felújított soha nem lesz!!
Azzal tisztában vagyok! Wink
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #32325 Dátum: 2010 Január 20, 18:34:19 »

esetleg érdekelne e valakit egy kisablakos bogár bontásra,nekem egy dolog kéne belölle,közösen megvehetnénk...
részletek privátban....

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #32324 Dátum: 2010 Január 20, 18:26:16 »

Hát igen,ennyibe egy 1303-as becsületes felújítása nem fér bele.(De még egy szekérfutóművesé sem).
Sőt semilyen-é! De ilyen egy felújított soha nem lesz!!

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #32323 Dátum: 2010 Január 20, 17:46:48 »

Nem is olyan drága...

Hát igen,ennyibe egy 1303-as becsületes felújítása nem fér bele.(De még egy szekérfutóművesé sem).
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #32322 Dátum: 2010 Január 20, 15:13:47 »

Nem is olyan drága...

Ez az autó olyan lassan mint a G60-as felni,de hátha nem mindenki látta.

Gyárilag 1.6-os motor,hosszúváltó,tárcsafék,állófűtés,lámpamosó,ködlámpa,gyönyörű gyári állapot,szép szín,és csak 42.000 km futás.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?95228
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #32321 Dátum: 2010 Január 20, 14:44:02 »

Ez az autó olyan lassan mint a G60-as felni,de hátha nem mindenki látta.

Gyárilag 1.6-os motor,hosszúváltó,tárcsafék,állófűtés,lámpamosó,ködlámpa,gyönyörű gyári állapot,szép szín,és csak 42.000 km futás.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?95228

Csodaszép!!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #32320 Dátum: 2010 Január 20, 14:20:08 »

Ez az autó olyan lassan mint a G60-as felni,de hátha nem mindenki látta.

Gyárilag 1.6-os motor,hosszúváltó,tárcsafék,állófűtés,lámpamosó,ködlámpa,gyönyörű gyári állapot,szép szín,és csak 42.000 km futás.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?95228
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32319 Dátum: 2010 Január 20, 13:09:04 »

Mér? Enyémben vízcsőből van.  Grin
szögekkel még kiverhetnéd, hogy igazán tuti legyen :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #32318 Dátum: 2010 Január 20, 12:09:32 »

gecc, az a polc odaver.
nem szeretnék egy koccanást elszenvedni ebben az autóban.
tuti térdprotézis befigyel.
Mér? Enyémben vízcsőből van.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #32317 Dátum: 2010 Január 20, 08:26:26 »

gecc, az a polc odaver.
nem szeretnék egy koccanást elszenvedni ebben az autóban.
tuti térdprotézis befigyel.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32316 Dátum: 2010 Január 20, 08:24:37 »

Mégpedig ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1300-3528270

Persze ha a tulajdonos is ráér...

Nem fogok ide belinkelni minden egyes bogarat, amit én jónak találok, de ha mégis ezt teszem és van
hozzáfűzni valótok , akkor ne fogjátok vissza magatokat. Smiley

gecc, az a polc odaver.
nem szeretnék egy koccanást elszenvedni ebben az autóban.
tuti térdprotézis befigyel.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #32315 Dátum: 2010 Január 20, 07:49:47 »

Merre laksz? Holnap rákérdek a pápai haveroknál ismerik e kocsit!

Azt megköszönném, ha lenne vmi infó róla. Egyébként Balatonalmádiban lakom.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #32314 Dátum: 2010 Január 20, 00:06:54 »



Köszönöm a segítséget
Azt már látom,hogy értő társaság van itt.
De kérdeznék még:
Honnan lehet felismerni, hogy melyik torziós és melyik McPherson-os?
Az egyetlen különbség amit én (laikus) felfedezek az a hátsó lámpák mérete,illetve
a "motorháztetőn" a kivágások(szellőző) formája illetve száma.
Tudtok esetleg vmi linket adni, ahol a bogártípusok részletesen le vannak írva, hogy ha vásárolok egy bogettát
ne legyek teljesen hülye a témához.
Bakker már most rákkattantam pedig még meg sincs... Grin


Merre laksz? Holnap rákérdek a pápai haveroknál ismerik e kocsit!
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #32313 Dátum: 2010 Január 19, 21:18:00 »

Mégpedig ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1300-3528270

Persze ha a tulajdonos is ráér...

Nem fogok ide belinkelni minden egyes bogarat, amit én jónak találok, de ha mégis ezt teszem és van
hozzáfűzni valótok , akkor ne fogjátok vissza magatokat. Smiley


Ez így a képek alapján nagyon korrekt kis autónak látszik, azért mutasd meg szakembernek, ert a bogár ott rohad, ahol nem látszik.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #32312 Dátum: 2010 Január 19, 21:13:12 »

Bakker, van itt lexikális tudás... Cheesy

Igyekszem megjegyezni a leírtakat.
Holnap megnézek egyet az biztos.
Köszi a sok segítséget.

Üdv
érdemes egy hozzáértőt vinni, ha más még nem nézte meg a konkrét gépet

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #32311 Dátum: 2010 Január 19, 21:09:38 »

Mégpedig ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1300-3528270

Persze ha a tulajdonos is ráér...

Nem fogok ide belinkelni minden egyes bogarat, amit én jónak találok, de ha mégis ezt teszem és van
hozzáfűzni valótok , akkor ne fogjátok vissza magatokat. Smiley

Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #32310 Dátum: 2010 Január 19, 21:02:22 »

Hűha!
68 utáni autókról van szó. 1200-asokon nincs slicc. 1300-asokon 70 után van. De nem mindig. 1302-eseken 2 vízszintes rácsozat, a későieken (1972, amikortól már lapos "K" alakú kormányuk volt és az ablaktörlő kapcsolója nem a műszerfalon levő tekerőgomb, hanem jobboldali bajuszkapcsoló a kormányoszlopon) 4 kisebb rács. 1303-ason 4 rácsos. 78 után össze-vissza, a gyárilag szerelt motormérettől függően, az 1,6-osokra  rácsost tettek Körülbelül.

Bakker, van itt lexikális tudás... Cheesy

Igyekszem megjegyezni a leírtakat.
Holnap megnézek egyet az biztos.
Köszi a sok segítséget.

Üdv
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #32309 Dátum: 2010 Január 19, 20:57:49 »

Ok, a bogár elejét már értem( thank's Google),de
A "motorháztetők" kivágásai mit jelentenek? mind-mind más típus? (pl.motor vagy évjárat)

Előre is köszi a segítséget!
Hűha!
68 utáni autókról van szó. 1200-asokon nincs slicc. 1300-asokon 70 után van. De nem mindig. 1302-eseken 2 vízszintes rácsozat, a későieken (1972, amikortól már lapos "K" alakú kormányuk volt és az ablaktörlő kapcsolója nem a műszerfalon levő tekerőgomb, hanem jobboldali bajuszkapcsoló a kormányoszlopon) 4 kisebb rács. 1303-ason 4 rácsos. 78 után össze-vissza, a gyárilag szerelt motormérettől függően, az 1,6-osokra  rácsost tettek Körülbelül.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 19, 20:59:31 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #32308 Dátum: 2010 Január 19, 20:47:39 »

1302-03 a "buflák", gugli képek közt tmeg tudja nézni a különbséget

Ok, a bogár elejét már értem( thank's Google),de
A "motorháztetők" kivágásai mit jelentenek? mind-mind más típus? (pl.motor vagy évjárat)

Előre is köszi a segítséget!
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #32307 Dátum: 2010 Január 19, 20:29:01 »

ezt csak rá szokták tenni  a görgőre kényelmi szempontból, ott van alatta  a görgős gázpedál is


Vágom, nekem is az van.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #32306 Dátum: 2010 Január 19, 20:28:30 »

Igen,azok a pálcika futóművesek,jól írtam.

A torziósok meg a szekér futóművesek.

Legalábbis itt a fórumon.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #32305 Dátum: 2010 Január 19, 20:27:11 »



Köszönöm a segítséget
Azt már látom,hogy értő társaság van itt.
De kérdeznék még:
Honnan lehet felismerni, hogy melyik torziós és melyik McPherson-os?


A McPhersonos orra a csomagtérfedélnél szélesebb, kicsit szögletesebb, és a pótkerék a csomagtér alján van. Tulajdonképpen az általad linkelt első autó 1302-es, amit nem sokáig gyártottak, a lényeg, hogy a szélvédőtől az orráig nem csereszabatos semmije a sima (torziós) 1300-assal. A hátsó futóművön is van egy segédkar (lengőkar, vagy mi, az okosabbak majd kijavítanak, ha marhaságot írtam...), és a féltengelye is kétcsuklós, úgynevezett "száraz" féltengely. De ezt be szokták feragni a torziós gépek alá is néha.
Nem azért nem tetszik az általad belinkelt 1302-es autó, mert "buflák", hanem azért, mert a három közül számomra az tűnik leginkább kókánynak az árához képest.


Az egyetlen különbség amit én (laikus) felfedezek az a hátsó lámpák mérete,illetve
a "motorháztetőn" a kivágások(szellőző) formája illetve száma.


Na ez a két dolog, ami gond nélkül csereberélhető ezek között a kocsik között. De ezen a 3 autón speciel tökegyforma vasalótalp lámpák vannak. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 19, 20:29:11 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #32304 Dátum: 2010 Január 19, 20:20:56 »

1302-03 a "buflák"
Igen,azok a pálcika futóművesek,jól írtam.

A torziósok meg a szekér futóművesek.

Legalábbis itt a fórumon.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #32303 Dátum: 2010 Január 19, 20:19:58 »

A pálcika futóműves típusoknak,buflák az orra.Az 1303-asnak a szélvédője gömbölyű is.

Szerinted ebből már tudni fogja? Roll Eyes
Ha már a csomagtértetőről akarja felismerni, akkor egyszerűbb, ha úgy mondjuk, hogy az 1302-1303-nak a csomagratóív alján vany egy kisebb egyenes szakasz... nem egy ívben végződik...
szvsz...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #32302 Dátum: 2010 Január 19, 20:18:34 »

A pálcika futóműves típusoknak,buflák az orra.Az 1303-asnak a szélvédője gömbölyű is.
1302-03 a "buflák", gugli képek közt tmeg tudja nézni a különbséget

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #32301 Dátum: 2010 Január 19, 20:15:58 »



Köszönöm a segítséget
Azt már látom,hogy értő társaság van itt.
De kérdeznék még:
Honnan lehet felismerni, hogy melyik torziós és melyik McPherson-os?
Az egyetlen különbség amit én (laikus) felfedezek az a hátsó lámpák mérete,illetve
a "motorháztetőn" a kivágások(szellőző) formája illetve száma.
Tudtok esetleg vmi linket adni, ahol a bogártípusok részletesen le vannak írva, hogy ha vásárolok egy bogettát
ne legyek teljesen hülye a témához.
Bakker már most rákkattantam pedig még meg sincs... Grin

A pálcika futóműves típusoknak,buflák az orra.Az 1303-asnak a szélvédője gömbölyű is.
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #32300 Dátum: 2010 Január 19, 20:13:54 »

Az első bogár McPherson futóműves. A torzióssal szemben előnye a sokkal nagyobb csomagtér, talán útfekvés, de a javításhoz a karosszériaelemek a torziós árának a 2-3-szorosa. Javítanivaló van bőven az autón, beltérről kép egy darab sem, a hátsó sárvédők a szokott helyen elrepedve (alsó kasztni felőli sarok rozsdás...), a jobb első sárvédőt is "szakszerűen" javítottaák, a fellépőt sem szedték le a festéshez, javításhoz.
Második kocsi számomra a legszimpatikusabb az eredetiség és az egy tulaj miatt. Az eredetiségnek azonban ára van: valószínűleg mind a motor, mind a karosszéria már lassan javításra szorul (ilyen idős kocsinál nagyon kivételes esetben nem, de akkor az ára sem ennyi lenne, ennek a duplája-triplája, mert az a vásárlás óta garázsban kell töltse az elmúlt 35-40 év 99%-át, hogy olyan állagú/állapotú maradjon...). Előny viszont az, hogy jó eséllyel lehet szó egy nem szétbarmolt, agyonkendácsolt autóról.
A harmadik autó hirdetése a legkevesebbet mondó.

A helyzet az, hogy ha komolyan érdekel, hozzáértővel itt fel kell venni a kapcsolatot, meg kell nézni, mert a két torziós autónál megvan az esélye annak, hogy aránylag normális áron jutsz épkézláb bogárhoz (amivel azért még akad majd kevesebb-több munka...), de az is lehet, hogy a képek abszolút nem a valóságot tükrözik, a hirdetés szövege pedig "nem bontja ki a valóságot teljes mértékben" (ahogyan manapság kormánykörökben mondják...).

Ha sorrend kellene, kezdeném az első tulajossal.


Köszönöm a segítséget
Azt már látom,hogy értő társaság van itt.
De kérdeznék még:
Honnan lehet felismerni, hogy melyik torziós és melyik McPherson-os?
Az egyetlen különbség amit én (laikus) felfedezek az a hátsó lámpák mérete,illetve
a "motorháztetőn" a kivágások(szellőző) formája illetve száma.
Tudtok esetleg vmi linket adni, ahol a bogártípusok részletesen le vannak írva, hogy ha vásárolok egy bogettát
ne legyek teljesen hülye a témához.
Bakker már most rákkattantam pedig még meg sincs... Grin
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #32299 Dátum: 2010 Január 19, 19:37:36 »

ezt csak rá szokták tenni  a görgőre kényelmi szempontból, ott van alatta  a görgős gázpedál is

Cruiser pedál van benne? Shocked
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #32298 Dátum: 2010 Január 19, 19:30:09 »

http://www.thenetbugs.com/netbugs.de/nbregistercar.php?q_cid=11444&q_item=&q_back=q_uid=|q_type=|q_yearf=|q_yeart=|q_style=|q_location=|q_country=ro|q_item=|q_item_op=AND|q_order=6|q_limf=4
ennek az autonak a gazdaja sajnos tavaly juniusban autoszerencsetlensegben meghalt , egyik a legjob haverjaim koze tartozott.
 igy a bogi "kamikaze " a neve, elado sorba kerult.
 mostani helyzet:
 a bogihoz meg van egy bogar papirokal rendes szerias alvazal amire a kamikaze ra kel kerulyon. padlolemezeket es kusszoboket hoztam neki hogy meg lesz csinalva. de sajna felbemaradt a projekt.
 az egesz pakli 2600 euro.
ha valakit erdekel  szolyon.

Mihály Ferenc
« Hozzászólás #32297 Dátum: 2010 Január 19, 19:12:45 »

van néhány kép az 56osról
ha valakit érdekel, privátban
ár még nincs de 500e körül biztos lesz

Diamond green
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #32296 Dátum: 2010 Január 19, 18:03:33 »

van néhány kép az 56osról
ha valakit érdekel, privátban
ár még nincs de 500e körül biztos lesz

Cruiser pedál van benne? Shocked

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #32295 Dátum: 2010 Január 19, 17:22:08 »

Kár érte.
Huligányék jól kibasztak a csatorna leszedésével, meg a lefalazásokkal.

ha ezek lettek volna a legnagyobb bajai...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 ... 378 379 380 381 382 [383] 384 385 386 387 388 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.208 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.