www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 09:15:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 375 376 377 378 379 [380] 381 382 383 384 385 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11155707 alkalommal)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #32454 Dátum: 2010 Január 27, 10:45:08 »

A Clone. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #32453 Dátum: 2010 Január 27, 10:40:57 »

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32452 Dátum: 2010 Január 27, 09:30:37 »

régi ismerős

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/typ_3/volkswagen_typ_3-3567888

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32451 Dátum: 2010 Január 27, 08:12:46 »

Igazából semmi közük hozzá.
Ha van pénze az embernek, akkor vásároljon, ha nincs akkor sopánkodjon a neten. uff


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #32450 Dátum: 2010 Január 27, 00:06:40 »

Kint is megy ám a nepperkedés!

Ennek az autónak is három hét alatt,1.500-Eurot ment fel az ára.(A bugnet-en már be is szóltak neki)

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?95086

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?96236


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #32449 Dátum: 2010 Január 26, 23:54:23 »

Kint is megy ám a nepperkedés!

Ennek az autónak is három hét alatt,1.500-Eurot ment fel az ára.(A bugnet-en már be is szóltak neki)

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?95086

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?96236
Süni
« Hozzászólás #32448 Dátum: 2010 Január 26, 12:33:16 »

Szegény eladó,erősen megüthette a fejét szerintem. Grin

ABSOLUTELY ORIGINAL Shocked Grin Grin Grin Grin sárvédő egybekovácsolva a kasznival

Szemmel láthatóan a fellépő is. Ebből kiindulva valszeg az alváz és a bódé is egy darab. Cheesy
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #32447 Dátum: 2010 Január 26, 12:30:38 »

biztos azt akarta mondani hogy egyedi darabb.minden egyedi darab eredeti. Wink

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #32446 Dátum: 2010 Január 26, 11:30:01 »

Szegény eladó,erősen megüthette a fejét szerintem. Grin

ABSOLUTELY ORIGINAL Shocked Grin Grin Grin Grin sárvédő egybekovácsolva a kasznival

És az ára is,no comment Grin Grin

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=126045752&__lp=9&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=17&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1970-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=6
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #32445 Dátum: 2010 Január 26, 11:25:14 »

Jó kis oridzsi Standard.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=126273495&__lp=9&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=17&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1970-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=5
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32444 Dátum: 2010 Január 24, 22:30:02 »


özvegycsináló :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
« Hozzászólás #32443 Dátum: 2010 Január 24, 21:45:36 »

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #32442 Dátum: 2010 Január 24, 18:50:05 »

2éve ezekkel képekkel hirdeti, egyébként a www.bogartuning.hu csinálta...láttam 2éve élőben rohadt a sárvédő rendesen és 1.5 milla volt az ár
Marha jó honlapjuk van, semmi nem műxik rajta, csak szól a techno...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #32441 Dátum: 2010 Január 24, 18:39:53 »

Veterán autók szövetsége felbecslése 1, 7 millió


Ilyen szervezet nincs is Cheesy
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #32440 Dátum: 2010 Január 24, 17:25:34 »

riasztó, elektromos ablak, centrálzár, vaj bőr ülések, vaj plüss kápitozás, motortér kék ledes világitás, váltó led diszités, cd lejátszó, hangfalak, (új motor, új fényezés,) krümozott sport kormány, stb... <=> Veterán autók szövetsége felbecslése 1, 7 millió
Ha ezek a modern -szerintem egy '70-es években gyártott autóba egyáltalán nem illő- "extrák" nem lennének, akkor vajon mennyire becsülte volna a tisztelt szövetség???
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #32439 Dátum: 2010 Január 24, 15:11:09 »

Azé kell bele a 123 LE-s motor, mert 1300 kg a saját tömege. (1500 kg össztömeg mellett!)A "normál" 03-asok csak 890 kilósak asszem. Szóval a sok elektronika, meg utasvédelem, meg passzív biztonság miatt lehet ez így, és akkor indokolt az erős motor, ez egy mai autó, hehe
2éve ezekkel képekkel hirdeti, egyébként a www.bogartuning.hu csinálta...láttam 2éve élőben rohadt a sárvédő rendesen és 1.5 milla volt az ár
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #32438 Dátum: 2010 Január 24, 14:58:25 »

Azé kell bele a 123 LE-s motor, mert 1300 kg a saját tömege. (1500 kg össztömeg mellett!)A "normál" 03-asok csak 890 kilósak asszem. Szóval a sok elektronika, meg utasvédelem, meg passzív biztonság miatt lehet ez így, és akkor indokolt az erős motor, ez egy mai autó, hehe

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #32437 Dátum: 2010 Január 24, 14:35:04 »

És: jobbkormányos!! Eztet se felejtsd el!! Evil Cool
és jár hozzá egy csomó kék led is  Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #32436 Dátum: 2010 Január 24, 14:32:57 »

A homokositás tájper sportkormányon, meg a "Veterán autók szövetsége felbecslése 1, 7 millió" dumán bexartam! Grin Grin

És: jobbkormányos!! Eztet se felejtsd el!! Evil Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Süni
« Hozzászólás #32435 Dátum: 2010 Január 24, 14:26:28 »

Ismeri valaki ezt a gyöngyszemet:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer-3563134
A 123 LE-s de ennek ellenére gyári kinézetü (ja bocs a "sportlégszürőn" kívül) motort kipróbálnám...  Evil
A homokositás tájper sportkormányon, meg a "Veterán autók szövetsége felbecslése 1, 7 millió" dumán bexartam! Grin Grin
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32434 Dátum: 2010 Január 24, 13:31:45 »

Biztos így van. A LADA kombinkba kétszer mentek bele hátulról. Először 70-nel, másodszor kb. 35-tel az álló kocsiba. Másodszorra fél méterrel rövidebb lett, mint először Sad

igen, de egy ladát ne hasonlítsunk egy modern autóhoz, hisz nincsenek gyengített, gyűrődési  pontjai. Ott ha kap valami akkor az egész autó kap és enged ahol gyenge általában sarkoknál hisz ezek a feszültség gyűjtő helyek. Nyílván nem kicsit ezek az autók is megrövidülnek egy koccanástól is, de ezek nem a javítás miatt hanem mert így vannak kitalálva a benn ülők védelme érdekében.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 24, 13:35:21 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #32433 Dátum: 2010 Január 24, 13:12:34 »

Biztos így van. A LADA kombinkba kétszer mentek bele hátulról. Először 70-nel, másodszor kb. 35-tel az álló kocsiba. Másodszorra fél méterrel rövidebb lett, mint először Sad

Szakszerű javítás mellett nem valószínű. Ütés mértékétől, irányától függően hegesztés környéke biztos nagyobb veszélyben van. Azonban ezek az autók rendelkeznek elég gyűrődési zónával ahhoz hogy tehermentesítsék a hegesztésnél vagy csökkentsék az oda ható erőket. Ha az autót egyenes vonalban vágják keresztül és magyarul 2 félből összehegesztik akkor még el is törhet. A  képek alapján viszont "összevissza" vágták az autókat és ez nem egy eszetlen megoldás. Meg az se hogy a küszöb ill oszlopok úgy lettek vágva hogy az egyes rétegek között lépcsőket csináltak és mindent összehegesztettek úgy ahogy illik nem csak a külsejét.
Szakszervízben: suzuki tető csere. A oszlop 3 rétegű. A szaki átvágta egy vágással az új tetőt felrakva a oszlopnál körbehegesztette. 2 hét után vághatta szét mert elrepedt a szélvédő...
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #32432 Dátum: 2010 Január 24, 13:08:49 »

Ismeri valaki ezt a gyöngyszemet:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer-3563134
A 123 LE-s de ennek ellenére gyári kinézetü (ja bocs a "sportlégszürőn" kívül) motort kipróbálnám...  Evil
MSanyi egykori autója, csak akkor még kék volt. Úgy a felét érheti is.
Egyébként kisebb nagyobb szünetekkel kb 4 éve hirdetik, szóval nem nagy újdonság.....

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32431 Dátum: 2010 Január 24, 13:07:25 »

Ezek nem ránk veszélyesek, hanem önmagukra. Egy ütközéskor összemennek, mint a Samu nadrágja.

Szakszerű javítás mellett nem valószínű. Ütés mértékétől, irányától függően hegesztés környéke biztos nagyobb veszélyben van. Azonban ezek az autók rendelkeznek elég gyűrődési zónával ahhoz hogy tehermentesítsék a hegesztésnél vagy csökkentsék az oda ható erőket. Ha az autót egyenes vonalban vágják keresztül és magyarul 2 félből összehegesztik akkor még el is törhet. A  képek alapján viszont "összevissza" vágták az autókat és ez nem egy eszetlen megoldás. Meg az se hogy a küszöb ill oszlopok úgy lettek vágva hogy az egyes rétegek között lépcsőket csináltak és mindent összehegesztettek úgy ahogy illik nem csak a külsejét.
Szakszervízben: suzuki tető csere. A oszlop 3 rétegű. A szaki átvágta egy vágással az új tetőt felrakva a oszlopnál körbehegesztette. 2 hét után vághatta szét mert elrepedt a szélvédő...


                             GNX-967
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #32430 Dátum: 2010 Január 24, 12:35:24 »

Ezek nem ránk veszélyesek, hanem önmagukra. Egy ütközéskor összemennek, mint a Samu nadrágja.

igen közlekednek. De szerintem a képek alapján nagyon korrekt munkákat csinálnak. Ezeknek az autóknak a méhbe lenne a helyük és nem kis meló megcsinálni őket, normálisan. Igaz az új vevő majd kjól át lesz baszva velük mert a festékmérő nem egy agyon gittelt/festett autót fog mutatni, hézagok rendben sérülésre utaló nyom sehol. Láttam már 4db-ból összerakott passatot, 3ból alfát punto gt-t, 2ből suzukit stb... A haverom is bevásárolt egy cabrio bmw-t aminek zártszelvény volt a küszöbe és 2 oszlopa arra meg műgyantából ráépítve az eredeti forma. Grin Grin Grin Mint utólag kiderül 3szor totálozták az autót. Aztán 3 millát rálocsolt a 3,5 millós autóra hogy rendbe legyen rakva csak kasztni ügyileg. De megérte mert BMW, mert cabrio és a csajokat más nem érdekli.  Grin
És persze a check lámpa nem alszik ki meret egy csomó érzékelő és elektronika még hiányzik az autóból de megy. Roll Eyes
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #32429 Dátum: 2010 Január 24, 12:04:57 »

Ismeri valaki ezt a gyöngyszemet:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer-3563134
A 123 LE-s de ennek ellenére gyári kinézetü (ja bocs a "sportlégszürőn" kívül) motort kipróbálnám...  Evil
1300-as 126 lóerős  Shocked
stuntnak is van mit tanulnia  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32428 Dátum: 2010 Január 24, 11:56:39 »

Ez nagyon durva... És ezek az összetákolt szarok itt közlekednek közöttünk...
igen közlekednek. De szerintem a képek alapján nagyon korrekt munkákat csinálnak. Ezeknek az autóknak a méhbe lenne a helyük és nem kis meló megcsinálni őket, normálisan. Igaz az új vevő majd kjól át lesz baszva velük mert a festékmérő nem egy agyon gittelt/festett autót fog mutatni, hézagok rendben sérülésre utaló nyom sehol. Láttam már 4db-ból összerakott passatot, 3ból alfát punto gt-t, 2ből suzukit stb... A haverom is bevásárolt egy cabrio bmw-t aminek zártszelvény volt a küszöbe és 2 oszlopa arra meg műgyantából ráépítve az eredeti forma. Grin Grin Grin Mint utólag kiderül 3szor totálozták az autót. Aztán 3 millát rálocsolt a 3,5 millós autóra hogy rendbe legyen rakva csak kasztni ügyileg. De megérte mert BMW, mert cabrio és a csajokat más nem érdekli.  Grin
És persze a check lámpa nem alszik ki meret egy csomó érzékelő és elektronika még hiányzik az autóból de megy. Roll Eyes


                             GNX-967
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #32427 Dátum: 2010 Január 24, 11:56:33 »

A ledektől erős, meg a szép konzoltól a műszerfal tetején.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #32426 Dátum: 2010 Január 24, 11:54:17 »

Ismeri valaki ezt a gyöngyszemet:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer-3563134
A 123 LE-s de ennek ellenére gyári kinézetü (ja bocs a "sportlégszürőn" kívül) motort kipróbálnám...  Evil
A ledektől erős, meg a szép konzoltól a műszerfal tetején.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #32425 Dátum: 2010 Január 24, 11:47:31 »

Ismeri valaki ezt a gyöngyszemet:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer-3563134
A 123 LE-s de ennek ellenére gyári kinézetü (ja bocs a "sportlégszürőn" kívül) motort kipróbálnám...  Evil
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #32424 Dátum: 2010 Január 24, 00:25:44 »

A ritka négyindexes fajta!  Cheesy

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #32423 Dátum: 2010 Január 24, 00:04:37 »

Az elsőt is nézték már fórumos kollégák, akkor még nem ennyi volt az ára...

Szobinak:
Ha jót akarsz venni, Őt nézd meg. Enyém volt, 2008. őszén adtam el, tényleg szép és jó:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300-3450945
A ritka négyindexes fajta!  Cheesy

Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #32422 Dátum: 2010 Január 23, 23:13:19 »

amíg ilyen férgek léteznek addig lesznek érdekes autók a piacon ..... http://gportal.hu/gindex.php?prt=240798
Ez nagyon durva... És ezek az összetákolt szarok itt közlekednek közöttünk...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #32421 Dátum: 2010 Január 23, 23:12:10 »

Az első szimpatikus kis autó.

A másodikat meg kérd meg, hogy valaki sasolja meg a debreceniek közül. (Ratro, Binci, Bill fórumtársak...). Lehet, hogy ismerik is az autót.

Az elsőt is nézték már fórumos kollégák, akkor még nem ennyi volt az ára...

Szobinak:
Ha jót akarsz venni, Őt nézd meg. Enyém volt, 2008. őszén adtam el, tényleg szép és jó:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300-3450945
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 23, 23:17:04 írta Minx »

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
1303LS
« Hozzászólás #32420 Dátum: 2010 Január 23, 22:23:18 »

1303 minusz egy nulla  Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #32419 Dátum: 2010 Január 23, 22:21:57 »

Az első szimpatikus kis autó.

Lehet, hogy ismerik is az autót.
lehet,hogy azért nem szólnak egy szót sem  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #32418 Dátum: 2010 Január 23, 22:20:17 »

Csak egy felvetés:
Ha erre az autóra: http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300_eredeti_bogarka_1.tulajtol-3483209
ráköltök 89.000 Ft-ot akkor lesz ilyen állapotban , mint ez:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1.3_kituno_allapot-3553568

Mert ugye csak ennyi a különbség.

További szép estét!
Az első szimpatikus kis autó.

A másodikat meg kérd meg, hogy valaki sasolja meg a debreceniek közül. (Ratro, Binci, Bill fórumtársak...). Lehet, hogy ismerik is az autót.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #32417 Dátum: 2010 Január 23, 22:18:32 »

Az mi?
1303 minusz egy nulla  Grin
1303LS
« Hozzászólás #32416 Dátum: 2010 Január 23, 22:12:27 »

VW 133-as?
Az mi?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #32415 Dátum: 2010 Január 23, 21:41:50 »

Én is, csak nekem 3 év volt, meg egy "0"val kevesebb.  Grin
Dehogy cserélek, hagggyámááá, Főleg nem szőrén...

VW 133-as?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Oldalak: 1 ... 375 376 377 378 379 [380] 381 382 383 384 385 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.