www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 02:11:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 370 371 372 373 374 [375] 376 377 378 379 380 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11151065 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #32654 Dátum: 2010 Február 06, 18:02:22 »


Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #32653 Dátum: 2010 Február 06, 18:01:35 »

volt már vagy 5ször....ha nem az Alfaamore-n nyomulnál tudnád
Tongue Tongue Tongue  Wink
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #32652 Dátum: 2010 Február 06, 17:16:44 »

volt már vagy 5ször....ha nem az Alfaamore-n nyomulnál tudnád
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #32651 Dátum: 2010 Február 06, 17:15:27 »

komoly  Grin
http://www.kepesmotor.hu/brand-enduro_krossz/p309497
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #32650 Dátum: 2010 Február 06, 15:11:37 »

A kaposváriak tűzoltóján azért maradhatott rajta, mert egy önkéntes tűzoltó egyesület tulajdona, és szolgálatot is teljesít. Az OT megléte esetén ahogy Ratro írta le kell takarni üzem közben, és úgy kell bekötni hogy gyújtáson nem üzemelhet, csak álló motornál.


Az tudtam hogy a Kaposvári önkéntes tüzoltó autó Cheesy

Hogyha eljutok egyszer odáig akkor majd kiderül Tongue

Csak sajnálnám hogyha valami barom szét ba.....ná, és sima széria dokát csinálna belöle, mert igy értékes a gyári kiegészittökel ( igyis sok különleges autol szét ba...tak)  Undecided

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #32649 Dátum: 2010 Február 06, 14:40:38 »

szerintem még 5-10évig is ki tudunk maradni belőle, mire sikerül a városokat környezetvédelmi zónákra bontani....akkor meg majd mindenki megfizeti a kenőpénzeket és meglesz az OTja amivel mehet
Először oldják meg a segédmotoros kerékpárok rendszámozatlan lehetetlen mai helyzetét. Ha ezen túlleszünk, hiszek majd a többi mesében is...(a komoly korlátozásokra gondolok)
« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 06, 14:42:28 írta lovászimi »
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #32648 Dátum: 2010 Február 06, 14:38:50 »

ezt sem a Mavamsz érte el....
A Mavamsz érdemeit bizonyos kezdeti dolgokban azért el kell ismerni, nem vagyok véresszájú Tongue
Bár szerintem a Szepi egyedül többet tett az egész hazai öregautós szcénáért mint ők, de akkor is.
A felelősségük viszont mára komolyabb lett, rég kinőtték a nadrágot. Egy csomó veteránost beterelnek egy karámba, megbélyegzik őket, és ennyi. Tehetetlenek.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #32647 Dátum: 2010 Február 06, 14:28:58 »


A zöldkártya mentesség az egyetlen tényszerű előny, bár az új műszaki rendeletben ez is halványult, mert mostantól a 80 előtt gyártott autóknál mérni ugyan kell, de a lehető legjobb beállítás mellett meg kell adni a zk.-t.

ezt sem a Mavamsz érte el....
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #32646 Dátum: 2010 Február 06, 14:26:46 »


Itt minden úgy műkődik mint egy ostoba banánköztársaságban, ezért minél többet foglalkozok a témával, egyre biztosabb vagyok benne hogy ebből ki akarok maradni!


szerintem még 5-10évig is ki tudunk maradni belőle, mire sikerül a városokat környezetvédelmi zónákra bontani....akkor meg majd mindenki megfizeti a kenőpénzeket és meglesz az OTja amivel mehet
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #32645 Dátum: 2010 Február 06, 14:06:14 »

Eljátszottam már a gondolattal hogy a buszt múzeálisnak minősíttetem, és OT rendszám kiváltása nélkül használom. Mellette szólna hogy a biztosítók komolyabban veszik egy esetleges sérülés esetén. De ezzel vannak kételyeim.
A zöldkártya mentesség az egyetlen tényszerű előny, bár az új műszaki rendeletben ez is halványult, mert mostantól a 80 előtt gyártott autóknál mérni ugyan kell, de a lehető legjobb beállítás mellett meg kell adni a zk.-t. Tehát csak egy mérést spórolunk, attól meg nem félek.
Az 5 éves ciklus a költsége tükrében hátrány, az meg full abszurd hogy ha külföldre akarnám eladni a közlekedési múzeumtól kell engedélyt kérnem az exportra... nehogymár.
Ezt az ezredes úr még a HM-nál tanulta, mert a törvény elméletileg előírja hogy a honvédelmi minisztérium-tól kell jármű exporthoz ez olyan nyilatkozat, miszerint honvédelmi szempontból feleslegessé nyilvánítják. Hát a paci f***t.
Amúgy bármilyen véleményhez személy szerint a közlekedési múzeum jogosultságát ugyanúgy nem ismerem el, mint a mavamszét.
Az egész egy vicc. És visszavan még az eu-s jogharmonizáció keretén belül, hogy a minősített autókat menetlevéllel látják el, vagy útvonalengedélyhez kötik, mint Németországban a H-jelzés esetében.
Na azt hogy fogják értelmezni, megalkotni, izgalommal várom. Evil
Itt minden úgy műkődik mint egy ostoba banánköztársaságban, ezért minél többet foglalkozok a témával, egyre biztosabb vagyok benne hogy ebből ki akarok maradni!
« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 06, 14:13:32 írta lovászimi »
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #32644 Dátum: 2010 Február 06, 13:53:56 »

Ha nem okoz nagy problémát...Köszönöm!
megnéztem, képek elérhetőségét privátban átküldöm, most nem nagyon tudok írni, mert elfoglalt vagyok, estére viszont írok (vagy holnap) addig is a képek
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #32643 Dátum: 2010 Február 06, 13:39:22 »


Biztos hogy az OT-és autókon maradhat, ami gyárilag igyvolt én ugy tudom Roll Eyes


A Kaposváriak T2/b-jén is rajtvan, és minden müködik Tongue

Hogyha leszedem akkor miértelme az eredetiségnek, mert ugye a vizsgán azt nézik Huh
A kaposváriak tűzoltóján azért maradhatott rajta, mert egy önkéntes tűzoltó egyesület tulajdona, és szolgálatot is teljesít. Az OT megléte esetén ahogy Ratro írta le kell takarni üzem közben, és úgy kell bekötni hogy gyújtáson nem üzemelhet, csak álló motornál.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #32642 Dátum: 2010 Február 06, 13:28:14 »

A csókos OT azért nem fog kihalni mert, vannak bizonyos érdekcsoportok akiknek érdekében áll. Pl. a Californiából behozott SL Mercit behozó nepper, amit lehet hogy jó esetben eső nem ért de a nap megsütötte úgy a műszerfalat és szétrepedt. Mivel USA autó csak OT-vel tud forgalomba helyeződni a nepperek csúsztatnak is rendesen. Ezzel szemben nem tudom ki emlékezik a Fekete Úr Roverére ami patinás autóként megbukott és több médiában fellázadt a MAVAMSZ ellen és pert akart indítani....nem lehetett beperelni Őket mert Múzeális Minősítő bizottság nem jogi személy / nem is létezik hivatalosan/. Ennek tükrében ha bejön hogy fekete cimkével nem lehet majd közlekedni, OTzok én is biztos vagyok benne hogy át fog menni mert Magyarországon pénzzel minden megoldható. Olyat is hallottam hogy egy OT rendszámmal Nyíregyháza környékén 4steyer teherautó dolgozik fakitermelésen, attól függően melyikre van szükség...senki nem tesz semmit, ellenben alaptalanul tavaly télen egy kabrió Triumphos idős klubtagungat berendelték MAVAMSZba hogy átalakította kocsit és feljelentik, azonnal mutassa be mert megszegte az OT-t. Semmit nem csinált a kocsival, szóval alaptalanul volt az egész, cserébe szívbetegségére rásegített Borsche ezredes. Mikor felvitte kocsit elnézést kértek....csak hát az idegeskedés.
A MAVAMSZ szerintem nem tesz sem értünk sem más veterános csoportért semmit (viszont jogtalanul szedett be évekig pénzt). Az őskövületek a saját érdekeiket nézik ott.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #32641 Dátum: 2010 Február 06, 13:13:11 »

A villogó és a sziréna is maradhat, bizonyos feltételek mellett. Valamilyen (bőr vagy vízhatlan) zsákkal kell letakarni a szirénát és a villogót is.
ja
utaztam is Qzmával ilyen ot-s népszocialista mentőben a nyáron Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #32640 Dátum: 2010 Február 06, 13:11:01 »

A villogó és a sziréna is maradhat, bizonyos feltételek mellett. Valamilyen (bőr vagy vízhatlan) zsákkal kell letakarni a szirénát és a villogót is.


Biztos hogy az OT-és autókon maradhat, ami gyárilag igyvolt én ugy tudom Roll Eyes


A Kaposváriak T2/b-jén is rajtvan, és minden müködik Tongue

Hogyha leszedem akkor miértelme az eredetiségnek, mert ugye a vizsgán azt nézik Huh

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32639 Dátum: 2010 Február 06, 13:04:29 »

A villogó és a sziréna is maradhat, bizonyos feltételek mellett. Valamilyen (bőr vagy vízhatlan) zsákkal kell letakarni a szirénát és a villogót is.

végre egy ember, aki nem csak 'NEM'-et mond.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #32638 Dátum: 2010 Február 06, 12:46:38 »

A villogó és a sziréna is maradhat, bizonyos feltételek mellett. Valamilyen (bőr vagy vízhatlan) zsákkal kell letakarni a szirénát és a villogót is.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #32637 Dátum: 2010 Február 06, 12:13:25 »

És még valami: Ha összetörik az OT-s kocsit, akkor kötelezőre is -számlával- mindig 100%-on kell térítenie a biztosítónak, mert az OT-s autó biztosítási szempontból mindig újnak számít. Ez azért előny egy szépen megcsinált autónál.
Ez becsületére legyen mondva a törvény-, illetve rendeletalkotónak, akárki is legyen...
De nem ezért NEM OT-ztatom le Öreget. Pedig nem lenne nagy mutatvány az eddig látott OT kocsik tükrében. Merki Pista 412-esét sosem érném utol, de a legutóbb mutatott "spar" 1300-ast már most túlszárnyalnám...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #32636 Dátum: 2010 Február 06, 11:30:17 »

ha nem működik a villogó, akkor rajta maradhat egyébként is, nem?
sőt a tolató meg ködlámpa sem maradhat, ha nem megfelelően  van bekötve  vagy nincs bekötve

Süni
« Hozzászólás #32635 Dátum: 2010 Február 06, 11:25:07 »

ha nem működik a villogó, akkor rajta maradhat egyébként is, nem?
Nem.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #32634 Dátum: 2010 Február 06, 10:39:55 »

Most jövök a szokásos havi Veterán klubbos összejövetelünkről! Muczán Gabi volt ma vendég....sok érdekes dolgot mondott OTről, Mavamszról meg hogy miért nem lesznek változások ezen téren soha.
és most lesz mavamsz közgyülés arra leszek kiváncsi ott meg ki szid kit...vicc ez az egész...... van 10emeber aki fejes...és köpködi amásikat.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #32633 Dátum: 2010 Február 06, 08:31:46 »

És még valami: Ha összetörik az OT-s kocsit, akkor kötelezőre is -számlával- mindig 100%-on kell térítenie a biztosítónak, mert az OT-s autó biztosítási szempontból mindig újnak számít. Ez azért előny egy szépen megcsinált autónál.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32632 Dátum: 2010 Február 06, 08:12:53 »

Én csak azért agyalok az OT-és vizsgán mert a tüzoltóbuszomon rajtszeretném hagyni a villogokat és a szirénákat disznek, és csak igy lehetséges a dolog Undecided

ha nem működik a villogó, akkor rajta maradhat egyébként is, nem?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #32631 Dátum: 2010 Február 06, 07:51:47 »

A veterán minősítés az nem vizsga egyben? A fasz OT rendszám biztos, hogy kell az 5 évhez? Nem szeretnék OT rendszámmal majomkodni.  Sad
A vizsga miatt meg nem aggódom,ha kell akkor a NASA-nál is levizsgázna.  Evil


Én csak azért agyalok az OT-és vizsgán mert a tüzoltóbuszomon rajtszeretném hagyni a villogokat és a szirénákat disznek, és csak igy lehetséges a dolog Undecided

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32630 Dátum: 2010 Február 06, 07:46:04 »

A veterán minősítés az nem vizsga egyben? A fasz OT rendszám biztos, hogy kell az 5 évhez? Nem szeretnék OT rendszámmal majomkodni.  Sad
A vizsga miatt meg nem aggódom,ha kell akkor a NASA-nál is levizsgázna.  Evil
Ot rendszám, minősítés, és csak NKH bázison vizsgázhat....akkor 5év, és nincs fekete cimke amivel 5év múlva már Budaörsnél meg kell állni

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32629 Dátum: 2010 Február 06, 06:56:51 »

Most jövök a szokásos havi Veterán klubbos összejövetelünkről! Muczán Gabi volt ma vendég....sok érdekes dolgot mondott OTről, Mavamszról meg hogy miért nem lesznek változások ezen téren soha.
erről mesélj még egy kicsit



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #32628 Dátum: 2010 Február 05, 23:36:34 »

na! akkor hétvégén nézzem meg???
Ha nem okoz nagy problémát...Köszönöm!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #32627 Dátum: 2010 Február 05, 23:08:51 »

Ot rendszám, minősítés, és csak NKH bázison vizsgázhat....akkor 5év, és nincs fekete cimke amivel 5év múlva már Budaörsnél meg kell állni
És nem kell eredetvizsgát tennie.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #32626 Dátum: 2010 Február 05, 23:04:15 »

Remélem jövőre még nem változik a rendszer, mert akkor ránéznék arra az 5 éves műszakira OT rendszám nélkül.  Smiley

Ot rendszám, minősítés, és csak NKH bázison vizsgázhat....akkor 5év, és nincs fekete cimke amivel 5év múlva már Budaörsnél meg kell állni
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #32625 Dátum: 2010 Február 05, 22:58:30 »

A csomagtartó fedélen sincs szellőzőrács a sparokon, és a műszerfalon sincsenek meg a szellőzőtekerentyűk. Ezen az autón pedig megvannak.
Szép autó, nagyon egyben van, de ennyit nem ér, az OT meg nevetséges tényleg.

Szerény véleményem szerint ez egy 1969-1970 évjáratú 1300-as... (papírok büdösek lehetnek, esetleg egy spar padlóra került 1300 kasztni...)
Az lesz a vége, hogy majd jól megszigorítják, meg bekeményítenek, aztán jön kilométerkorlátozás, meg egyéb szarozások....
Szóval el kellene gondolkodni egyeseknek azon, hogy nem muszáj az OT renoméját elbaszni, mert más becsületes veteránosokat is megszívatnak miattuk.

Most jövök a szokásos havi Veterán klubbos összejövetelünkről! Muczán Gabi volt ma vendég....sok érdekes dolgot mondott OTről, Mavamszról meg hogy miért nem lesznek változások ezen téren soha.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #32624 Dátum: 2010 Február 05, 22:30:14 »

Nem az a paraszt aki ilyen autót elvisz veterán vizsgára(nem mindenki vágja az évjárat dolgokat), hanem az aki megadja rá.

Binci autója meg nem kapta meg. Érdekes dolgok ezek.

Én már gondoltam rá, hogy elviszem az enyémet megint veterán vizsgára némileg vissza alakítva, de a hátsó féket nem piszkálva ( nem "gyári" ), hogy mit szólnak hozzá.


Én a Karmannt Budapesten vizsgáztattam, az eredetiséget nem értékelik, azt szeretik, ha minden új, az évjáratra jellemző dolgokkal nincsenek igazán tisztában, de azért az alap dolgokat tudják. Pl. Binci kocsiján az első doblemez és/vagy a tűzfal le volt hegesztve az alvázhoz, kiszúrták. A Karmannak a fényezését kritizálták (jó anyaggal, szarul (szilikonpötyök), 12 éve elvégzett amerikai munka, még mindig fényes), az alváz szélein vakrozsdát véltek felfedezni (piros festékpor a fényezésből), a vezetőülés támláján la műbőrön levő cca 10 cm-es függőleges vágásszerű, nem feltűnő szakadást vették észre, és (jogosan) a karcos, rozsdásodó lökösöket, ezenkívül (szintén joggal) az olajos motor-váltó egységet (nyelestengely szimmeringen át folyt a váltóolaj, itt-ott a motorból is). Mivel a kocsi már rendelkezik 2006 óta múzeális minősítéssel, megírták a papírt, de nem kaptam kézhez. Hétfőn megyek újra, be kell mutatnom az autót, kijavítva ezeket a dolgokat.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #32623 Dátum: 2010 Február 05, 22:07:47 »

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32622 Dátum: 2010 Február 05, 21:48:35 »

Remélem jövőre még nem változik a rendszer, mert akkor ránéznék arra az 5 éves műszakira OT rendszám nélkül.  Smiley

Miért gondoljátok, hogy ebben az országban valami tud rendesen működni? Azt gondoltátok az OT vizsga a kivétel????

Hehe.  Cry

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32621 Dátum: 2010 Február 05, 21:40:01 »

Miért gondoljátok, hogy ebben az országban valami tud rendesen működni? Azt gondoltátok az OT vizsga a kivétel????

Hehe.  Cry

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #32620 Dátum: 2010 Február 05, 20:47:59 »

Nem az a paraszt aki ilyen autót elvisz veterán vizsgára(nem mindenki vágja az évjárat dolgokat), hanem az aki megadja rá.

Binci autója meg nem kapta meg. Érdekes dolgok ezek.

Én már gondoltam rá, hogy elviszem az enyémet megint veterán vizsgára némileg vissza alakítva, de a hátsó féket nem piszkálva ( nem "gyári" ), hogy mit szólnak hozzá.


nem hiszem hogy túl sokat zavarna, láttam már értekesy dolgokat ot-s autón

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32619 Dátum: 2010 Február 05, 20:46:20 »

Nem az a paraszt aki ilyen autót elvisz veterán vizsgára(nem mindenki vágja az évjárat dolgokat), hanem az aki megadja rá.

Binci autója meg nem kapta meg. Érdekes dolgok ezek.

Én már gondoltam rá, hogy elviszem az enyémet megint veterán vizsgára némileg vissza alakítva, de a hátsó féket nem piszkálva ( nem "gyári" ), hogy mit szólnak hozzá.


A csomagtartó fedélen sincs szellőzőrács a sparokon, és a műszerfalon sincsenek meg a szellőzőtekerentyűk. Ezen az autón pedig megvannak.
Szép autó, nagyon egyben van, de ennyit nem ér, az OT meg nevetséges tényleg.

Szerény véleményem szerint ez egy 1969-1970 évjáratú 1300-as... (papírok büdösek lehetnek, esetleg egy spar padlóra került 1300 kasztni...)
Az lesz a vége, hogy majd jól megszigorítják, meg bekeményítenek, aztán jön kilométerkorlátozás, meg egyéb szarozások....
Szóval el kellene gondolkodni egyeseknek azon, hogy nem muszáj az OT renoméját elbaszni, mert más becsületes veteránosokat is megszívatnak miattuk.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #32618 Dátum: 2010 Február 05, 20:45:39 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #32617 Dátum: 2010 Február 05, 19:54:43 »

A dudarács az biztos hogy utolagos, a spár bogarokon nem szögletes lökösvolt 71 környékén, és csak jobb oldalt volt dudarács Roll Eyes


Különben nem 71-es, 68-70-ig nincsen kopoltyu az oldalablaknál Undecided
A csomagtartó fedélen sincs szellőzőrács a sparokon, és a műszerfalon sincsenek meg a szellőzőtekerentyűk. Ezen az autón pedig megvannak.
Szép autó, nagyon egyben van, de ennyit nem ér, az OT meg nevetséges tényleg.

Szerény véleményem szerint ez egy 1969-1970 évjáratú 1300-as... (papírok büdösek lehetnek, esetleg egy spar padlóra került 1300 kasztni...)
Az lesz a vége, hogy majd jól megszigorítják, meg bekeményítenek, aztán jön kilométerkorlátozás, meg egyéb szarozások....
Szóval el kellene gondolkodni egyeseknek azon, hogy nem muszáj az OT renoméját elbaszni, mert más becsületes veteránosokat is megszívatnak miattuk.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 05, 19:57:48 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32616 Dátum: 2010 Február 05, 19:22:05 »

OT-nél nem számít semmi. Mindenre megadják szinte.

A dudarács az biztos hogy utolagos, a spár bogarokon nem szögletes lökösvolt 71 környékén, és csak jobb oldalt volt dudarács Roll Eyes


Különben nem 71-es, 68-70-ig nincsen kopoltyu az oldalablaknál Undecided

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #32615 Dátum: 2010 Február 05, 19:09:41 »

kérdés:
itt van ez az OT rendszámos aranyos:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1300-3590377

71-es, lehet gyári az a dudrács ha nem spar?

A dudarács az biztos hogy utolagos, a spár bogarokon nem szögletes lökösvolt 71 környékén, és csak jobb oldalt volt dudarács Roll Eyes


Különben nem 71-es, 68-70-ig nincsen kopoltyu az oldalablaknál Undecided

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Oldalak: 1 ... 370 371 372 373 374 [375] 376 377 378 379 380 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.