www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 18:17:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 340 341 342 343 344 [345] 346 347 348 349 350 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11146108 alkalommal)
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #33854 Dátum: 2010 április 06, 19:54:02 »

engem pedig a zöld vespa? a pirosTyp3 megett!  Roll Eyes Roll Eyes


Amikor megvolt a Vespa nemkellet senkinek, mostmeg mindenki Vespát akar venni, volt 4-5 db Undecided

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető TéZsé
Hozzászólások: 604


30/9549338

« Hozzászólás #33853 Dátum: 2010 április 06, 18:39:44 »


eladó:
1967-es évjárat, 1200 ccm, decemberben vizsgázott
ir.ár.: 900.e.huf
érdeklődni: itt, mobil,emilen
képek: www.kep.tar.hu/tezse-67


1967. L620 beige (2009.12.17.-től újra forgalomban)
RNIE
« Hozzászólás #33852 Dátum: 2010 április 06, 17:12:11 »

L
A gyári állapotú nem gányolt bogarak jóval többet érnek,a matricázott bogarak 340e forintjához képest egy gyári,matrica nélküli akár 352ezret is megérhet
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #33851 Dátum: 2010 április 06, 17:05:56 »

Valahol eltévedtél rendesen. Keresztapáméknak is volt autója a 70-es években, de nem matricázták össze, és nem barkácsolták összevissza. Nem a Vidi rádió itt a ronda. Az szépen berakva még korhű, mutatós is. A többi a randa, ahogy összehányták az izléstelen. MATCBOX... Ha van egy nyugati autóm a 70-es években, nem gányolom igy össze a belsőt. Ez igénytelenségre vall.
Lehet hogy eltévedtem,de hogy Te se a jó vágányon haladsz,az hétszentség.!
A vita igenis a rádióval kezdödött,nem a matricákkal.
Ha a matricát nézzük,tényleg qrvanagy gányolás az ha beragaszt az akkori tulaj egy ilyen "igénytelen" matricát,mondjuk azé' hogy a 6 éves fia kedvébe járjon,vagy esetleg a gyerek kifejezetten kérte.
Na ezzel valóban visszafordithatatlanul elbaszta azt az autót,kivivta jogos haragotokat,gratulálok!
Annyit azért még komolyan hozzátennék,hogy már kezd qrvára unalmas lenni az állandó lefikázás,csak a gyári az eredti érték cimü szappanopera.A szóban forgó autónál sokkal szarabbak is büszkén róják az utakat,s a benne ülö tulajoknak igy is sok örömet okoznak,még ha messze nem szalon minöségü autók is!
Ezzel én kimeritettem a témát,részemröl lezárva.

Tóth Zoltán
Sompi
« Hozzászólás #33850 Dátum: 2010 április 06, 17:04:18 »



engem pedig a zöld vespa? a pirosTyp3 megett!  Roll Eyes Roll Eyes
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #33849 Dátum: 2010 április 06, 13:51:01 »

Binci!

Előkerült még egy Standard modell.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=129076471&__lp=10&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=17&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1970-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #33848 Dátum: 2010 április 06, 13:28:06 »

Mint már annyiszor,most sem fogunk közös nevezöt találni.
Más világ volt akkor,de ezt hiába probálom magyarázni.
Abba az idöbe csak Orion rádio,meg az egyéb általad felsorolt szociautós barmolás volt kapható az autoalkatrész boltban.
Nem volt Hudák,meg Csillag,meg Vatera,meg a tököm tudja micsoda,de voltak akkor is lelkes "barmolós" emberek aki ki akartak tünni a sok egyforma gyári autó közül.

Valahol eltévedtél rendesen. Keresztapáméknak is volt autója a 70-es években, de nem matricázták össze, és nem barkácsolták összevissza. Nem a Vidi rádió itt a ronda. Az szépen berakva még korhű, mutatós is. A többi a randa, ahogy összehányták az izléstelen. MATCBOX... Ha van egy nyugati autóm a 70-es években, nem gányolom igy össze a belsőt. Ez igénytelenségre vall.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33847 Dátum: 2010 április 06, 13:13:08 »

meg első futó,kormány,csomagfedél,stb.valszeg az egész egy régi bogár.így már nem is olyan rossz


Pont fordítva: így rossz igazán.

Kisablakos, régi futómű.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #33846 Dátum: 2010 április 06, 12:46:11 »

Ezt már árulta a használtautón is pár éve.

Ez valamikor egy Faltdachos kisablakos autó volt.A Faltdachot valamilyen okból becsinálták,talán beázás miatt.Látszik,hogy nagyon csúnya,lapos a tetővonala,meg ezért a rozsdásodás is.

Egyre inkább reális amit én ajánlottam neki (15-20eHuf) Grin

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #33845 Dátum: 2010 április 06, 12:36:46 »

Srácot nagyon nem érdekli az autó. Fiatalon kapta csak aztán lett másik járgány. Én meg azért erőltettem hogy adja el mert kár lenne érte. Még ha öszvér is esetleg. Talán valaki lát benne fantáziát.
Ezt már árulta a használtautón is pár éve.

Ez valamikor egy Faltdachos kisablakos autó volt.A Faltdachot valamilyen okból becsinálták,talán beázás miatt.Látszik,hogy nagyon csúnya,lapos a tetővonala,meg ezért a rozsdásodás is.
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #33844 Dátum: 2010 április 06, 12:36:20 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer-3744606
tessék még egy 67 es a hasznaltauton.  Cool

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #33843 Dátum: 2010 április 06, 12:26:53 »

Srácot nagyon nem érdekli az autó. Fiatalon kapta csak aztán lett másik járgány. Én meg azért erőltettem hogy adja el mert kár lenne érte. Még ha öszvér is esetleg. Talán valaki lát benne fantáziát.

Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #33842 Dátum: 2010 április 06, 12:22:32 »

meg első futó,kormány,csomagfedél,stb.valszeg az egész egy régi bogár.így már nem is olyan rossz
jaja Wink

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #33841 Dátum: 2010 április 06, 12:20:07 »

kisablakos bódé
meg első futó,kormány,csomagfedél,stb.valszeg az egész egy régi bogár.így már nem is olyan rossz

Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #33840 Dátum: 2010 április 06, 12:18:12 »

Eladó bogárka. NEM az enyém. Egy ismerős rohasztja pár éve a tanyáján.
Amit tudok róla:
1970évjárat
1300ccm
felújított motor
régóta áll
Megvan minden papírja ideiglenesen van kivonva.
Az irányár 150000ft. (ehhez nem írok véleményt mert én látatlanban egy 0-val kevesebbet ajánlottam neki)
Amúgy 100 az alja azt mondta. Amikor leállította friss lakat plussz fényezés(hát az olyan amilyen volt). A belseje talán újból kárpitozva de arról nem kaptam képet. Ha valakit érdekel nyaggatom még egy kicsit.


Az azért érdekelne mi nem eredeti rajta? (én nem értek hozzá) Hátha így lejjebb lehet vinni az árát Grin


<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
kisablakos bódé
sok ráaggatott fiatal cuccal

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #33839 Dátum: 2010 április 06, 12:13:40 »

Eladó bogárka. NEM az enyém. Egy ismerős rohasztja pár éve a tanyáján.
Amit tudok róla:
1970évjárat
1300ccm
felújított motor
régóta áll
Megvan minden papírja ideiglenesen van kivonva.
Az irányár 150000ft. (ehhez nem írok véleményt mert én látatlanban egy 0-val kevesebbet ajánlottam neki)
Amúgy 100 az alja azt mondta. Amikor leállította friss lakat plussz fényezés(hát az olyan amilyen volt). A belseje talán újból kárpitozva de arról nem kaptam képet. Ha valakit érdekel nyaggatom még egy kicsit.


Az azért érdekelne mi nem eredeti rajta? (én nem értek hozzá) Hátha így lejjebb lehet vinni az árát Grin





« Utoljára szerkesztve: 2010 április 06, 12:16:42 írta kuncapetyka »

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33838 Dátum: 2010 április 06, 10:39:43 »


Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető laza
Hozzászólások: 76


« Hozzászólás #33837 Dátum: 2010 április 05, 19:24:45 »

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #33836 Dátum: 2010 április 05, 19:18:53 »

eladó type 3 ak!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/typ_3/volkswagen_typ_3_limusin-3742618

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #33835 Dátum: 2010 április 05, 09:50:11 »

Hiába, a német ipar! Smiley  Nekünk az 57-es 900-asban volt csöves rádió. Az szaggató ami csinálta a nagyfeszt a technikának, úgy búgott egy idő után,mint a fene.

Nekünk, úgy rémlik, az első kocsinkban - Wartburg 1000 - már volt gyárilag rádió
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33834 Dátum: 2010 április 05, 08:33:20 »

ja és a neon baromi jó hasonlat, ezt kerestem én is
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33833 Dátum: 2010 április 05, 08:32:18 »

ezzel csak azt akartam mondani,hogy abban a kocsiban van egy csomó ízléstelen gányolás , ezt aláírom de a rádión speciel nem borulnék ki annyira
akkor az volt és menő volt !
belerakta !
ez van
szerintem a gányolás összképe ami szar, a rádió önmagába a legkevesebb
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #33832 Dátum: 2010 április 04, 22:26:29 »

ezzel csak azt akartam mondani,hogy abban a kocsiban van egy csomó ízléstelen gányolás , ezt aláírom de a rádión speciel nem borulnék ki annyira
akkor az volt és menő volt !
belerakta !
ez van

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #33831 Dátum: 2010 április 04, 22:23:55 »

meg mint most a ződ nejony meg a színes ldc érintőpanel amivel a befecskendezés nyomását állítod nagyon látványos flash animáció interaktív résztvevőjeként.
nem !

de pl 25 éve az egyik karomat adtam volna egy ETZ-ért vagy egy californiáért és most rosz ránézni
ezt lehetett kapni,modern volt imádták,imádtuk
ugyanugy kb 25-30 éve hipermodern volt egy panel lakás vagy egy konvektor
ma csak hányunk tőle ,menekülünk belőle stb...
nekem ultra nagy dolog volt amikor megkaptam az első junost tvmet
besírnék ha azt kéne néznem
bakelit lemez,magnó szallag,kazetta,videó stb.... soroljam

elment fölöttük az idő mint a kesjár kardánbox és a koppány kipu fölött
és teljesen mindegy volt mi van a matricán 30-40 éve , a lényeg,hogy volt egy akármilyen matricád

és menő volt a borostyánhatású kisautós váltógomb is mint ma a neon de akinek volt ízlése akkor sem rakta az autójába mint a kukautasos matricát sem
ahogy ma a neont sem
és van olyan akinek az ma is ízléses ahogy a neon is

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33830 Dátum: 2010 április 04, 22:01:14 »

az akor nem volt ízléstelen, hanem hipermodern !
mint a panel lakótelep
meg mint most a ződ nejony meg a színes ldc érintőpanel amivel a befecskendezés nyomását állítod nagyon látványos flash animáció interaktív résztvevőjeként.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #33829 Dátum: 2010 április 04, 21:58:25 »

értem prestige volt, de ettől még ízléstelen, gondolom volt aki megtehette volna, h. a megspórolt pénzét ilyen formán költi el, de nem tette mert nem akarta befaragni
az akor nem volt ízléstelen, hanem hipermodern !
mint a panel lakótelep

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33828 Dátum: 2010 április 04, 21:47:51 »

értem prestige volt, de ettől még ízléstelen, gondolom volt aki megtehette volna, h. a megspórolt pénzét ilyen formán költi el, de nem tette mert nem akarta befaragni
Dehogynem!! Akkoriban még szó nem volt arról hogy a kocsi majd veterán lesz vagy valami. Ha lenne egy szakadt mittomén Nissanom nem gondolkoznék azon, hogy rakjak-e bele rádiót, ha már megtehetem, akár ha némi faragással járna is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #33827 Dátum: 2010 április 04, 21:40:06 »

40 éve egy olyan videoton rádió annyira komoly dolog volt ,hogy a mi 850-es fiatunkban sem volt
ami akkor nagyon menő autó volt
kb 6-7 éves koromtól emléxem a dolgokra
és arra emléxem ,hogy a tömbben lakó párttitkár moszkvicsában volt egy ilyen , 1975-ről beszélünk
május elsején amikor felszerelte a tetőcsomagtartóra a hangosbemondókat és berakta a hátsó űlésre a szallagos magnót amiből a mozgalmi indulók szóltak
megengedte,hogy beüljünk a moszkvicsba , mi a telepen lakó gyerekek
én elmeséltem az apámnak,hogy autórádiója van , az apám röhögött mert azt hitte csak hantázok
ekkor az apám vezető építészmérnök volt az éltervben , amolyan csoportvezető főmérnök féleség

álmodni sem mert autórádióról !

még az üzemanyagszintjelző műszer is extra cucc volt a keleti kocsikban
Nekünk, úgy rémlik, az első kocsinkban - Wartburg 1000 - már volt gyárilag rádió

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33826 Dátum: 2010 április 04, 20:58:18 »

40 éve egy olyan videoton rádió annyira komoly dolog volt ,hogy a mi 850-es fiatunkban sem volt
ami akkor nagyon menő autó volt
kb 6-7 éves koromtól emléxem a dolgokra
és arra emléxem ,hogy a tömbben lakó párttitkár moszkvicsában volt egy ilyen , 1975-ről beszélünk
május elsején amikor felszerelte a tetőcsomagtartóra a hangosbemondókat és berakta a hátsó űlésre a szallagos magnót amiből a mozgalmi indulók szóltak
megengedte,hogy beüljünk a moszkvicsba , mi a telepen lakó gyerekek
én elmeséltem az apámnak,hogy autórádiója van , az apám röhögött mert azt hitte csak hantázok
ekkor az apám vezető építészmérnök volt az éltervben , amolyan csoportvezető főmérnök féleség

álmodni sem mert autórádióról !

még az üzemanyagszintjelző műszer is extra cucc volt a keleti kocsikban
értem prestige volt, de ettől még ízléstelen, gondolom volt aki megtehette volna, h. a megspórolt pénzét ilyen formán költi el, de nem tette mert nem akarta befaragni
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33825 Dátum: 2010 április 04, 20:42:37 »

akkor, ami nem gyári kinézetű (vagy akár állapotú) az mind szar, vajon hány magyarországi autó esne bele ebbe a kategóriába?
Egy szóval sem mondtam, h. azok az autók amiben ilyenek vannak azok szarok, én magukat az ,,extrákat,, minősítettem
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #33824 Dátum: 2010 április 04, 20:23:15 »

Az tiszta sor, h. 40 éve csak ez volt, de akkor is, mint most ízléstelen és gány volt. Nem volt kötelező megvenni és befaragni feltételezem.
Tényleg fogalmam sincs az akkori időről, közöm nincs hozzá, és nem akarok megsérteni senkit, de szerintem azok a kiegészítők kortalanul rondák.
akkor, ami nem gyári kinézetű (vagy akár állapotú) az mind szar, vajon hány magyarországi autó esne bele ebbe a kategóriába?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #33823 Dátum: 2010 április 04, 20:22:13 »



álmodni sem mert autórádióról !

még az üzemanyagszintjelző műszer is extra cucc volt a keleti kocsikban

Tóth Zoltán
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #33822 Dátum: 2010 április 04, 20:16:52 »

Az tiszta sor, h. 40 éve csak ez volt, de akkor is, mint most ízléstelen és gány volt. Nem volt kötelező megvenni és befaragni feltételezem.
Tényleg fogalmam sincs az akkori időről, közöm nincs hozzá, és nem akarok megsérteni senkit, de szerintem azok a kiegészítők kortalanul rondák.
40 éve egy olyan videoton rádió annyira komoly dolog volt ,hogy a mi 850-es fiatunkban sem volt
ami akkor nagyon menő autó volt
kb 6-7 éves koromtól emléxem a dolgokra
és arra emléxem ,hogy a tömbben lakó párttitkár moszkvicsában volt egy ilyen , 1975-ről beszélünk
május elsején amikor felszerelte a tetőcsomagtartóra a hangosbemondókat és berakta a hátsó űlésre a szallagos magnót amiből a mozgalmi indulók szóltak
megengedte,hogy beüljünk a moszkvicsba , mi a telepen lakó gyerekek
én elmeséltem az apámnak,hogy autórádiója van , az apám röhögött mert azt hitte csak hantázok
ekkor az apám vezető építészmérnök volt az éltervben , amolyan csoportvezető főmérnök féleség

álmodni sem mert autórádióról !

még az üzemanyagszintjelző műszer is extra cucc volt a keleti kocsikban

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33821 Dátum: 2010 április 04, 16:33:34 »

Az a fontos,hogy az ültetés,keskenyités,tuningolás az most naonmenö!
Beszéljük meg ezt is 30 év mulva! Grin
Szerintem, az elmúlt 40 évből bármelyik formatervezőt választás elé állítva,  a teljesen öncélú porig ültetést választaná, a praktikus barkácsolással szemben.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33820 Dátum: 2010 április 04, 16:27:55 »

Az ültetés örök Cool

nagy az isten (jahve, allah) állatkertje és alacsony a kerítés.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #33819 Dátum: 2010 április 04, 16:17:56 »

egy időben a szaktopikban beraktam ültetett (nem csak ültetgetett) bogarakat a 80as évek elejéből...
Az ültetés örök Cool
Na,pont veled nem fogok vitatkozni erröl! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #33818 Dátum: 2010 április 04, 16:13:19 »

Az a fontos,hogy az ültetés,keskenyités,tuningolás az most naonmenö!
Beszéljük meg ezt is 30 év mulva! Grin

egy időben a szaktopikban beraktam ültetett (nem csak ültetgetett) bogarakat a 80as évek elejéből...
Az ültetés örök Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #33817 Dátum: 2010 április 04, 16:10:15 »

Az tiszta sor, h. 40 éve csak ez volt, de akkor is, mint most ízléstelen és gány volt. Nem volt kötelező megvenni és befaragni feltételezem.
Tényleg fogalmam sincs az akkori időről, közöm nincs hozzá, és nem akarok megsérteni senkit, de szerintem azok a kiegészítők kortalanul rondák.
Az a fontos,hogy az ültetés,keskenyités,tuningolás az most naonmenö!
Beszéljük meg ezt is 30 év mulva! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33816 Dátum: 2010 április 04, 16:00:46 »

Mint már annyiszor,most sem fogunk közös nevezöt találni.
Más világ volt akkor,de ezt hiába probálom magyarázni.
Abba az idöbe csak Orion rádio,meg az egyéb általad felsorolt szociautós barmolás volt kapható az autoalkatrész boltban.
Nem volt Hudák,meg Csillag,meg Vatera,meg a tököm tudja micsoda,de voltak akkor is lelkes "barmolós" emberek aki ki akartak tünni a sok egyforma gyári autó közül.
Az tiszta sor, h. 40 éve csak ez volt, de akkor is, mint most ízléstelen és gány volt. Nem volt kötelező megvenni és befaragni feltételezem.
Tényleg fogalmam sincs az akkori időről, közöm nincs hozzá, és nem akarok megsérteni senkit, de szerintem azok a kiegészítők kortalanul rondák.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #33815 Dátum: 2010 április 03, 22:55:24 »

Sziasztok .

Gyors segítségre lenne szükségem,a nállam tapasztaltabb tulajoktól.
Találtam egy autót amit megvennék de nem tudom mennyit érdemes adni érte.

  Bogár.
 Típus 1300  (szerintem)
  Gyártva   1958.
  Tulaj egy öreg aki 34 évvel ezelőtt hozta az NSZK ból.
 Állapota: külső rozsda nem látható,fényezés 90% ban eredeti (kissé megviselt) nem púposodik,vékony amcsi tipusu lökháritók tank nyílás nincs, két éve nem megy de pöcc csak kicsit dadog utánna.
Csináltam pár képet de nem lett túl jó.Bowdenes fékrendszer megkímélt belső tér , garázsban van.

Mit érhet vajon. Amennyire én látom eredeti rajta minden csak kicsit megviselt, de kívülről nem vészes.
Teszek fel képet ha akarjátok.

Köszi a segítséget.


Csak teljes felújításra érdemes vele foglalkozni, arra lehet jó alap, mert maga a bódé nem rozsdál, nem púposodik sehol. Az alja az rossz, ott minden cserés, a küszöb kuka, padlólemez pedig fogjuk rá...
Ez a szín (vagy inkább ehhez hasonló) 71-ben volt először (marina blau), tehát elég valószínűtlen, hogy gyári fényezésű lenne. Nincs garázsban, mert kb. két hete áll ugyanott. Nincs karosindex, nincs kis hátsólámpa, a belső csúnya. Aki ilyen nagyon öreget keres felújításra, annak jó lehet, de ez csak egy beszálló a restaurálásba...

Oldalak: 1 ... 340 341 342 343 344 [345] 346 347 348 349 350 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.