www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 00:21:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11164210 alkalommal)
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #36134 Dátum: 2010 November 01, 10:42:09 »

A motorszámra választ adhat amit írtok, de ez a bogár biztos nem volt standard... (Látszik az alábbi képen, hogy kárpitozva vannak az oszlopok, meg az export lökösöknek is megvannak a kitámasztói. Díszléceket, más lökösöket gyakran tettek utólag standardra, de ezeket a részleteket nem álltak neki átalakítani)
Szóval két magyarázat lehet: 1. Egy standardból való bontott moci van az autóban a saját számával. 2. Egy 60 előtti bontott moci van az autóban ütött számmal.
De ez nem jelenti azt, hogy negatívum lenne. Kevés itthoni bogárban van már a gyári moci. Ha meg eredetiség lesz a cél, akkor ehelyett a 30 lovas helyett nem nehéz egy fiatalabbat szerezni...


A motorszáma 7065366, ez szerepel a forgalmiban is, a blokkon nem látszik hogy buherálva lenne, de nem biztos.
Ha minden jólmegy a mai nap folyamán emeljük le a bódét.
Középiskolában volt egy 1500 ös ladám, a bogár a 2. autóm, sajnos tapasztalatlan vagyok VW téren, de jó olvasni hozzáértők írásait, sokat tanulok belőle.
Jelenleg is a alváz/kaszni csavarokat vadászom.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #36133 Dátum: 2010 November 01, 10:00:32 »

egy Karmann projekt kapcsán kaptam pont ilyen ügyben infot
65 nyaráig a 30 lovas motorok szerelve voltak a spar modellekbe, ezek a motorok 3 és 4 kezdőszámmal készültek
az export és a Karmann modellek az egyéb számokkal futottak tovább

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36132 Dátum: 2010 November 01, 09:50:25 »

A motorszámra választ adhat amit írtok, de ez a bogár biztos nem volt standard... (Látszik az alábbi képen, hogy kárpitozva vannak az oszlopok, meg az export lökösöknek is megvannak a kitámasztói. Díszléceket, más lökösöket gyakran tettek utólag standardra, de ezeket a részleteket nem álltak neki átalakítani)
Szóval két magyarázat lehet: 1. Egy standardból való bontott moci van az autóban a saját számával. 2. Egy 60 előtti bontott moci van az autóban ütött számmal.
De ez nem jelenti azt, hogy negatívum lenne. Kevés itthoni bogárban van már a gyári moci. Ha meg eredetiség lesz a cél, akkor ehelyett a 30 lovas helyett nem nehéz egy fiatalabbat szerezni...

Lehet,hogy úgy van ahogy a Dávid írta,a Standard modelleknek meghagyták a 30lovas,egybebakos motort,1965/7-ig.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #36131 Dátum: 2010 November 01, 09:50:01 »

Az első sibedás bogarunk 65 VIII. és XII. hó közötti standard volt, de már F-es motor volt benne.
Igen,mert az már 66-os modell volt.Augusztusban volt a váltás.Bár az F-es motor érdekes,lehet,hogy D-snek kellett volna lennie.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #36130 Dátum: 2010 November 01, 08:58:24 »

Lehet,hogy úgy van ahogy a Dávid írta,a Standard modelleknek meghagyták a 30lovas,egybebakos motort,1965/7-ig.
Az első sibedás bogarunk 65 VIII. és XII. hó közötti standard volt, de már F-es motor volt benne.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36129 Dátum: 2010 November 01, 08:56:15 »

Meg kellene kérni Vagát, hogy menjen el megnézni, ha ráér.
A motor érdekes lehet.
Meg csinálhatna egy-két fotót, hátha megtetszik valakinek.
Szerintem ilyet érdemes megvenni, amit már valaki szétszedett, de nem kezdte el össze-vissza hegesztgetni.
Ha nem lenne a zöld meg, biztos megnézném ezt.
engem is érdekelne Roll Eyes

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #36128 Dátum: 2010 November 01, 08:42:22 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_oettinger-4258645
Ez milyen lehet? Képe esetleg valakinek?
Nyilván nem lehet ennyi pénzért jót venni... És eszembe sem jutna, de érdekel Undecided
Meg kellene kérni Vagát, hogy menjen el megnézni, ha ráér.
A motor érdekes lehet.
Meg csinálhatna egy-két fotót, hátha megtetszik valakinek.
Szerintem ilyet érdemes megvenni, amit már valaki szétszedett, de nem kezdte el össze-vissza hegesztgetni.
Ha nem lenne a zöld meg, biztos megnézném ezt.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #36127 Dátum: 2010 November 01, 01:56:45 »

65-ös hogy lehet egybebakos? Nem úgy van, hogy 61-től 34 LE-ős és külön dinamótalp van?
Lehet,hogy úgy van ahogy a Dávid írta,a Standard modelleknek meghagyták a 30lovas,egybebakos motort,1965/7-ig.
Nem elérhető hariferi
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #36126 Dátum: 2010 Október 31, 22:03:51 »

Üdv, engem is érdekelne mit írtak pontosan róla, mivel én vettem meg.
Ő róla lenne szó. '65 februári itt ott rohad, de nem vészes, 1200 es, dinamotartó bak egybeöntve a blokkal, egyenlőre takarítás alatt. A műszerfalon a gyors rózsaszín festés lepörgött egész a gyári fehérig, mivel nem csiszolták meg alatta.

Jah és új vagyok a forumon, 1. bogaram, tehát üdv, Márk voltam=)

Szép ez a gép,sok sikert hozzá!

1967.XII.08
Nem elérhető hariferi
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #36125 Dátum: 2010 Október 31, 22:00:14 »

ne vetkőzz, szopni fogsz.
de legalább majd élvezed :-))

remélem sok helyen láthatunk majd titeket.
Ez jó...és milyen igazad van!
Én is remélem Grin

1967.XII.08
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #36124 Dátum: 2010 Október 31, 21:40:23 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_oettinger-4258645
Ez milyen lehet? Képe esetleg valakinek?
Nyilván nem lehet ennyi pénzért jót venni... És eszembe sem jutna, de érdekel Undecided
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #36123 Dátum: 2010 Október 31, 19:18:38 »


DE. Valami nem stimmel.

Ki kell kukázni az egybebakos motort.

Spar lehetett, ott később is egybebakos motor volt. Persze a számot is átüthették.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #36122 Dátum: 2010 Október 31, 19:05:12 »


DE. Valami nem stimmel.

Ki kell kukázni az egybebakos motort.
nem a saját motorja, viszont a forgalmiban ez a motorszám van. thesamba.com és a motorszám alapján, '62-'63 asnak írják.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36121 Dátum: 2010 Október 31, 18:40:02 »

65-ös hogy lehet egybebakos? Nem úgy van, hogy 61-től 34 LE-ős és külön dinamótalp van?


DE. Valami nem stimmel.

Ki kell kukázni az egybebakos motort.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #36120 Dátum: 2010 Október 31, 18:38:14 »

65-ös hogy lehet egybebakos? Nem úgy van, hogy 61-től 34 LE-ős és külön dinamótalp van?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #36119 Dátum: 2010 Október 31, 18:22:17 »

dinamó tartó bak nem különálló rész, hanem a blokköntvényből nyúlik ki

thx



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #36118 Dátum: 2010 Október 31, 18:13:56 »

Gartula hozzá!
Egybebakos motor? Száma esetleg olvasható?



 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #36117 Dátum: 2010 Október 31, 17:36:52 »

mi az az "egybebak"?
bagolylámpás bogárhoz hülye vagyok (ok, a többihez is) :-))
dinamó tartó bak nem különálló rész, hanem a blokköntvényből nyúlik ki

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #36116 Dátum: 2010 Október 31, 17:27:55 »

Gartula hozzá!
Egybebakos motor? Száma esetleg olvasható?

mi az az "egybebak"?
bagolylámpás bogárhoz hülye vagyok (ok, a többihez is) :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #36115 Dátum: 2010 Október 31, 17:23:34 »

Gartula hozzá!
Egybebakos motor? Száma esetleg olvasható?

Üdv, engem is érdekelne mit írtak pontosan róla, mivel én vettem meg.
Ő róla lenne szó. '65 februári itt ott rohad, de nem vészes, 1200 es, dinamotartó bak egybeöntve a blokkal, egyenlőre takarítás alatt. A műszerfalon a gyors rózsaszín festés lepörgött egész a gyári fehérig, mivel nem csiszolták meg alatta.

Jah és új vagyok a forumon, 1. bogaram, tehát üdv, Márk voltam=)

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #36114 Dátum: 2010 Október 31, 17:22:05 »

Üdv, engem is érdekelne mit írtak pontosan róla, mivel én vettem meg.
Ő róla lenne szó. '65 februári itt ott rohad, de nem vészes, 1200 es, dinamotartó bak egybeöntve a blokkal, egyenlőre takarítás alatt. A műszerfalon a gyors rózsaszín festés lepörgött egész a gyári fehérig, mivel nem csiszolták meg alatta.

Jah és új vagyok a forumon, 1. bogaram, tehát üdv, Márk voltam=)


ahoj!
lejjebb lapozol és látod, hogy mit írtak/írtunk róla.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #36113 Dátum: 2010 Október 31, 14:58:45 »

valaki olvashatta a hozzáfűzött hsz-okat, mert már nincs fenn
Üdv, engem is érdekelne mit írtak pontosan róla, mivel én vettem meg.
Ő róla lenne szó. '65 februári itt ott rohad, de nem vészes, 1200 es, dinamotartó bak egybeöntve a blokkal, egyenlőre takarítás alatt. A műszerfalon a gyors rózsaszín festés lepörgött egész a gyári fehérig, mivel nem csiszolták meg alatta.

Jah és új vagyok a forumon, 1. bogaram, tehát üdv, Márk voltam=)


[a csatolmányt egy admin törölte]

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #36112 Dátum: 2010 Október 31, 12:57:25 »

haver árulja a níváját, uazt  beszámít ,elcserél.motorikusan és karoszériailag is nagyon jó.ki van csövezve ,papírjai  nincsen, galytörők vannak rajta,ad hozzá még 4 db magasabb gumit ,igényesen át van alakítva a hátulja pick-up-ra.
hajtáslánc is rendben van.IÁ:165 000ft
gumiharangok meg a szimeringek újjak a halytásláncba(terepváltó fel lett újítva.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 31, 13:05:39 írta david »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #36111 Dátum: 2010 Október 30, 13:11:32 »

Köszönöm Szépen! Wink
Hát a törzskönyvben 1979-et írnak, hogy ekkor került be és ekkor helyezték forgalomba. De a lényeg hogy mostmár tudom, hogy nagyjából mikori.  Wink Smiley

az ügyintézők elég sok faszságot beírtak a forgalmikba.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető felnis01
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #36110 Dátum: 2010 Október 30, 11:24:40 »

Alvázszámok:
1967.08.  118000001-
1967.12.  118431603
A tiéd tehát alvázszám alapján '67 végén gyártott, de már '68-as modell. Az F-es motor is megfelel ennek az időszaknak.
Az 1971-es évjárat meg adódhat akár abból is, hogy akkor került az országba és gyártási évként ezt írták be a papírjaiba.

Köszönöm Szépen! Wink
Hát a törzskönyvben 1979-et írnak, hogy ekkor került be és ekkor helyezték forgalomba. De a lényeg hogy mostmár tudom, hogy nagyjából mikori.  Wink Smiley
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #36109 Dátum: 2010 Október 30, 11:13:39 »

...
 Amúgy az én alvázszámom 118024*** és már megőrülök, hogy nem tudom egyértelműen beazonosítani, hogy melyik évjárat. A motorja F-es így az elméletileg gyári.
...
Alvázszámok:
1967.08.  118000001-
1967.12.  118431603
A tiéd tehát alvázszám alapján '67 végén gyártott, de már '68-as modell. Az F-es motor is megfelel ennek az időszaknak.
Az 1971-es évjárat meg adódhat akár abból is, hogy akkor került az országba és gyártási évként ezt írták be a papírjaiba.
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #36108 Dátum: 2010 Október 30, 09:44:04 »

Ha jól tévedek augusztusban volt váltás.Ez előtti töklámpás.
Gratula a Bogárhoz! Smiley
Kérhetnék egy szívességet? Meg tudnád adni az alvázszámodat de elég az első 6 számjegy (privátban is jó)? Csak, hogy összehasonlítsam az enyémmel mert a törzskönyvben 71 van beírva gyártási évnek (ami lehetetlen) de a könyvek alapján vagy '67 de van ahol '68-at írnak. Az enyémnek a műszerfala gyárilag úgy nézett ki mint most a Tiédnek. Eddig nem tudtam, hogy a '67-es is lehet állólámpás (mindig tanul az ember Grin). Amúgy az én alvázszámom 118024*** és már megőrülök, hogy nem tudom egyértelműen beazonosítani, hogy melyik évjárat. A motorja F-es így az elméletileg gyári.
üdv.


VW 1200.1963.
Nem elérhető felnis01
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #36107 Dátum: 2010 Október 30, 09:29:49 »

Idézetet írta: hariferi
Na csak megvettem ....fél alja kakukk amúgy elég tűrhető.
67.XII. havi. Szinte minden eredetinek tűnik benne,jó a motorja is.
Már csak 1-2  (200) hegesztés és kész is.
100 pénzre tudtam lealkudni jó fej volt az eladó.

Gratula a Bogárhoz! Smiley
Kérhetnék egy szívességet? Meg tudnád adni az alvázszámodat de elég az első 6 számjegy (privátban is jó)? Csak, hogy összehasonlítsam az enyémmel mert a törzskönyvben 71 van beírva gyártási évnek (ami lehetetlen) de a könyvek alapján vagy '67 de van ahol '68-at írnak. Az enyémnek a műszerfala gyárilag úgy nézett ki mint most a Tiédnek. Eddig nem tudtam, hogy a '67-es is lehet állólámpás (mindig tanul az ember Grin). Amúgy az én alvázszámom 118024*** és már megőrülök, hogy nem tudom egyértelműen beazonosítani, hogy melyik évjárat. A motorja F-es így az elméletileg gyári.
üdv.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #36106 Dátum: 2010 Október 30, 07:15:02 »

Na csak megvettem ....fél alja kakukk amúgy elég tűrhető.
67.XII. havi. Szinte minden eredetinek tűnik benne,jó a motorja is.
Már csak 1-2  (200) hegesztés és kész is.
100 pénzre tudtam lealkudni jó fej volt az eladó.
A legjobb évjárat Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #36105 Dátum: 2010 Október 29, 22:41:07 »

Na csak megvettem ....fél alja kakukk amúgy elég tűrhető.
67.XII. havi. Szinte minden eredetinek tűnik benne,jó a motorja is.
Már csak 1-2  (200) hegesztés és kész is.
100 pénzre tudtam lealkudni jó fej volt az eladó.

ne vetkőzz, szopni fogsz.
de legalább majd élvezed :-))

remélem sok helyen láthatunk majd titeket.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető hariferi
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #36104 Dátum: 2010 Október 28, 23:30:55 »

Köszönöm,majd igyekszem.Istenem, újra a nagy bogaras családban Cool

1967.XII.08
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #36103 Dátum: 2010 Október 28, 19:23:06 »

Na csak megvettem ....fél alja kakukk amúgy elég tűrhető.
67.XII. havi. Szinte minden eredetinek tűnik benne,jó a motorja is.
Már csak 1-2  (200) hegesztés és kész is.
100 pénzre tudtam lealkudni jó fej volt az eladó.
gratula !
sok sikert és kitartást hozzá !  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető hariferi
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #36102 Dátum: 2010 Október 28, 19:19:07 »

Na csak megvettem ....fél alja kakukk amúgy elég tűrhető.
67.XII. havi. Szinte minden eredetinek tűnik benne,jó a motorja is.
Már csak 1-2  (200) hegesztés és kész is.
100 pénzre tudtam lealkudni jó fej volt az eladó.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1967.XII.08
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #36101 Dátum: 2010 Október 28, 18:39:49 »

ez igy igaz, benéztem
a monitorom majdnem feketének mutatta...

Az 53-as modellévben volt az L19 atlantic green.Ilyen színű volt az az ovál gyárilag.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #36100 Dátum: 2010 Október 28, 02:14:58 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_oval_legelso_szeria-4102559
Ebből az oválból biztos,hogy feltűnőbb,szebb és esztétikusabb autót lehetne építeni,de akkor már inkább ez az a korai,Standard perec.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer-4087631

Az eredeti színe fekete volt.Én újra azt adnám vissza neki.Elég gyászos és komor lenne,egy fekete bogár,mindenféle króm és díszlécek nélkül,de biztos, hogy ritkább és értékesebb autó lenne,mint egy viszonylag nagylétszámban előforduló ovál (perechez viszonyítva).Bogárnál jellemző,hogy a ráköltött pénz felét vagy harmadát sem éri az elkészült autó.Itt ez a probláma nem jelentkezne,mert egy ilyen perec felújításánál,az elkészült autó többet érne,mint a ráköltött pénz.És bárki bármit is mond,hogy a bogarazás csak hobbi,meg nosztalgia autózás,ez egy 61éves,közvetlen háború utáni dög,egy ilyen autó rendbetétele,már tényleg kőkemény veteránozás.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #36099 Dátum: 2010 Október 28, 01:48:45 »


L35 néven volt ebben évben ilyen szín
én inkább kéknek látom mint a  leírásban szereplő zöld, csak pasztellzöld volt ekkor
Az 53-as modellévben volt az L19 atlantic green.Ilyen színű volt az az ovál gyárilag.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #36098 Dátum: 2010 Október 28, 01:41:05 »


Egyes 55-ös bogarakon tényleg régebbi részletek is előfordultak (szívecskés hátsó lámpát is láttam már 55-ösön).

Az 55-ös modellév volt a legrövidebb modellév a bogár teljes gyártási ideje alatt,ugyanis akkor volt az átállás.Előtte január 01-től-december 31-ig tartott egy modellév.Tehát az '54-es modellév,az év végéig tartott.1955.01-től jött az 55-ös modellév.De mivel átálltak a nyári gyárleállásra és a dolgozók szabadságolására,1955.augusztusától már jött is az 56-os új modell.Az 55-ös bogarat,így csak hét hónapig gyártották.Egy vérbeli,modellév szerinti 55-ös,még szívecskés hátsólámpás.Ováloknál csak két évben volt az egykamrás hátsólámpa,56-57-ben.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #36097 Dátum: 2010 Október 27, 21:24:31 »

Jó barátom T4-e eladó:
http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/volkswagen/volkswagen_transporter-4180682

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #36096 Dátum: 2010 Október 27, 21:17:08 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1303/volkswagen_1303-4245786 fényképet nem sütöttem ,mert annyit se ért ! , engem  egy kicsit rosszul érintett az állapota, pedig csak 10 -en pár km mentem hogy láthassam tudom a fénykép nem arról árulkodik, álítólag mennek érte , hát hajrá vagy hurrá ??
miért-milyen az állapota??
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #36095 Dátum: 2010 Október 27, 21:13:52 »

Nem egészen komplett.. ismeri vki -hol található??
<beszúrt kép törölve>
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1302_cabrio_karmann-4201819
Ez egy 03-as.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Oldalak: 1 ... 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.