www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 17:03:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 255 256 257 258 259 [260] 261 262 263 264 265 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11174966 alkalommal)
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #37254 Dátum: 2011 Január 10, 20:45:59 »


2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #37253 Dátum: 2011 Január 10, 20:39:42 »


2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Süni
« Hozzászólás #37252 Dátum: 2011 Január 10, 19:15:02 »

Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #37251 Dátum: 2011 Január 10, 17:39:46 »

72-es bogár, a két elsö ülés kivételével komplett,  a 2db rendtszám nálamvan, (a papirokat elméletileg megfogom kapni) motor forog komplett,


55000Ft

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 10, 17:42:00 írta SUHANOROZSDA »

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #37250 Dátum: 2011 Január 10, 15:51:31 »


2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #37249 Dátum: 2011 Január 10, 14:51:22 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Süni
« Hozzászólás #37248 Dátum: 2011 Január 10, 14:48:34 »

Egészen biztos. Egy ismerősömet nemrég pont ilyesmi hirdetéssel akartak csőbe húzni egy Rönó 5-össel... Valami középmotoros, kisszériás rallye típussal.... A piaci ár harmadáért kínálták és előre kérték a vételár 30%át azzal, hogy utána ők hozzák házhoz... A srác mondta, hogy inkább elindul most trélerrel spanyolba és személyesen veszi át és fizeti ki, erre a hirdető eltűnt és nem lehetett többet elérni... N
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #37247 Dátum: 2011 Január 10, 14:45:46 »

Szerintem ez is kamu:
Egészen biztos. Egy ismerősömet nemrég pont ilyesmi hirdetéssel akartak csőbe húzni egy Rönó 5-össel... Valami középmotoros, kisszériás rallye típussal.... A piaci ár harmadáért kínálták és előre kérték a vételár 30%át azzal, hogy utána ők hozzák házhoz... A srác mondta, hogy inkább elindul most trélerrel spanyolba és személyesen veszi át és fizeti ki, erre a hirdető eltűnt és nem lehetett többet elérni... N

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #37246 Dátum: 2011 Január 10, 13:19:50 »

Szerintem ez is kamu:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=140179626&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=2&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37245 Dátum: 2011 Január 10, 09:28:39 »

1.2é Shocked...kiváncs lennék Tézsé mennyiért adta ,mintha reálisabb lett vlna az ára.
Szerintem 700körül árulta, de nem tudom mennyiért kelt el.
Ő szerintem nem akarja eladni, viszont ezért az összegért megválna tőle.
Tudod , amíg veréb van.... Vagy nem is tudom, hogyan is van ez?

Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #37244 Dátum: 2011 Január 10, 09:07:41 »

Ez váci autó lett.... Nem is tudtam, hogy Laci árulja.
1.2é Shocked...kiváncs lennék Tézsé mennyiért adta ,mintha reálisabb lett vlna az ára.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #37243 Dátum: 2011 Január 10, 00:05:32 »

Ja igen,korabeli tuning,a JOCH-hátsóablak.
ilyenem van Kdf Józsibától asszem talán Smiley


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #37242 Dátum: 2011 Január 09, 22:47:45 »

Ja igen,korabeli tuning,a JOCH-hátsóablak.
milyen darabszám lehetett, hogy érdemes volt edzett üveget gyártani, ebben a méretben...
más világ volt.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #37241 Dátum: 2011 Január 09, 22:42:39 »

De létezett kisebb ovál üveg is. Erről meséljél.
De az nem gyári,széria ablak volt,hanem korabeli tuning,az osztottablakos bogarat lehetett vele oválosítani.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #37240 Dátum: 2011 Január 09, 22:40:38 »

de azért volt olyan is,hogy kivágták az osztást a perecből...
Spike-nek vittem ilyen üveget KDF Józsitól,gyárinak tünt. Wink
Ja igen,korabeli tuning,a JOCH-hátsóablak.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #37239 Dátum: 2011 Január 09, 22:36:10 »

De létezett kisebb ovál üveg is. Erről meséljél.
hehe
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #37238 Dátum: 2011 Január 09, 22:35:50 »

Nem. Wink
köszi szépen! nem csalódtam!!  Cool
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #37237 Dátum: 2011 Január 09, 22:34:44 »

Nem. Wink

Ovált öt modelléven keresztül gyártottak,de a hátsóblak,az végig azonos volt,azt nem változtatták.Minden évben történtek kisebb-nagyobb módosítások,de elvileg két fajta ovál van.Az 1953-55 között gyártott,un Schickenovali,és az azután gyártott 56-57-es késői ovál.
A Schickenovál vagy szívecskés ovál még jobban perec/zwitter technika,főleg az ajtóiról lehet megkülönböztetni és a szívecskés hátsólámpáiról.Az 1953-54-esek motorja még nem 30LE-s hanem még 24.5 LE-s.A kormánya is más,az is még a perecé.Ha vászontetős,akkor még a Faltdachja is hosszabb,és hátrahúzva egy ránccal többre is hajtódik össze.
A szívecskés ovál ritkább,drágább,az alkatrészek is ritkábbak és drágábbak,ezért egy ilyen autó újjáépítése is nehezebb és költségesebb,mint a "viszonylag nagyobb" darabszámban előforduló 56-57-es ováloknak.
De létezett kisebb ovál üveg is. Erről meséljél.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #37236 Dátum: 2011 Január 09, 22:33:32 »

Nem. Wink


de azért volt olyan is,hogy kivágták az osztást a perecből...
Spike-nek vittem ilyen üveget KDF Józsitól,gyárinak tünt. Wink
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #37235 Dátum: 2011 Január 09, 22:28:16 »

nem nagyon ismerem az oválokat, de akkor eszerint ebből is többféle létezik?
gondolom akkor ez olyan lehet, hogy a perec ablak közepéből kivették az osztást?
a késői, ahogy írtad pedig egy nagyobb ovál ablak?
jól gondolom,vagy totál nem?
tudsz képet mutatni esetleg ezekről?
Nem. Wink

Ovált öt modelléven keresztül gyártottak,de a hátsóblak,az végig azonos volt,azt nem változtatták.Minden évben történtek kisebb-nagyobb módosítások,de elvileg két fajta ovál van.Az 1953-55 között gyártott,un Schickenovali,és az azután gyártott 56-57-es késői ovál.
A Schickenovál vagy szívecskés ovál még jobban perec/zwitter technika,főleg az ajtóiról lehet megkülönböztetni és a szívecskés hátsólámpáiról.Az 1953-54-esek motorja még nem 30LE-s hanem még 24.5 LE-s.A kormánya is más,az is még a perecé.Ha vászontetős,akkor még a Faltdachja is hosszabb,és hátrahúzva egy ránccal többre is hajtódik össze.
A szívecskés ovál ritkább,drágább,az alkatrészek is ritkábbak és drágábbak,ezért egy ilyen autó újjáépítése is nehezebb és költségesebb,mint a "viszonylag nagyobb" darabszámban előforduló 56-57-es ováloknak.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 09, 22:30:03 írta Narancs »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #37234 Dátum: 2011 Január 09, 21:59:26 »

Azt ugye tudod,hogy ez még nem jelenti azt,hogy esetleg a bódé nincs egybekovácsolva az alvázzal?
Én eddig amennyi összehegesztett bogarat láttam,azokon mind szépen sorakoztak a csavarok.Az én 73-asom is össze volt pár ponton hegesztve,de a csavarokhoz nem nyúlt senki sem.
Szia, köszi, persze, tudom. De ne keseríts el, legalább hagy reménykedjek.  Wink Az előzőmön még csavarok sem voltak.  Undecided

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #37233 Dátum: 2011 Január 09, 21:56:32 »

Egy schickenovált?
nem nagyon ismerem az oválokat, de akkor eszerint ebből is többféle létezik?
gondolom akkor ez olyan lehet, hogy a perec ablak közepéből kivették az osztást?
a késői, ahogy írtad pedig egy nagyobb ovál ablak?
jól gondolom,vagy totál nem?
tudsz képet mutatni esetleg ezekről?
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #37232 Dátum: 2011 Január 09, 21:42:19 »

Az 1500-asok nem automaták, vagyis félautomaták voltak?
Az 1500-öst a '68-'70-es modellévekben a kézi váltó mellett automatával is gyártották.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37231 Dátum: 2011 Január 09, 21:39:18 »

-Ott van a használtautós hírdetésben,hogy 1200-as,34LE-s bogarat árulnak.
-Ha valakinek van egy 1500-as bogara,és esetleg motor cserél azt megértem,de miért cserélné le a gépháztető feliratát is?
-Az 1500-as motornak nagy ovális (olyan mint az AB-snek) légszűrőháza van,de két szívócső van rajta,jobbra és balra.Ez nem olyan levegőszűrő.
Az 1500-asok nem automaták, vagyis félautomaták voltak?

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #37230 Dátum: 2011 Január 09, 21:37:28 »

és ebből te honnan látod hogy nem 1500ös?
-Ott van a használtautós hírdetésben,hogy 1200-as,34LE-s bogarat árulnak.
-Ha valakinek van egy 1500-as bogara,és esetleg motort cserél azt megértem,de miért cserélné le a gépháztető feliratát is?
-Az 1500-as motornak nagy ovális (olyan mint az AB-snek) légszűrőháza van,de két szívócső van rajta,jobbra és balra.Ez nem olyan levegőszűrő.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 09, 22:33:46 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #37229 Dátum: 2011 Január 09, 21:30:15 »

Emlékszem, 4-5 éve azt mondta a szepes, hogy alig lesz normális állapotú eladó Bogár, vagy csak horror áron. Most a depóban 2-3 eladó volt, épp most nézegettünk egy 2005-ös példányt, abban majdnem egy oldalnyi (mondjuk sokan a használtautón hirdetnek inkább).
Ha egy ilyen Bogár irányára 1,2 misi, akkor egy szépen restaurált, ritkább Bogáré mennyi????
Idehaza,darabszámra nem is,de minőségre igen gyenge a felhozatal.A legtöbb hírdetett autó,gányolt takeszolt hetven körüli állólámpások,amik totális pénzetemetők.(Ezek száma szerintem a közeljövőben erősen fogyni fog,bontott alkatrészutánpótlások lesznek,kivesznek,kikopnak,mennek a bontóba,méhtelepre).

Most,hogy """egy szépen restaurált,ritkább bogár""""mennyibe kerül,ez így elég nehezen behatárolható.Ki mit ért "ritkább bogár"alatt?Egy perecet?Egy schickenovált?Egy késői ovált?Egy kisablakost?
Függ attól is,hogy melyik országban árulják,nyugaton,keleten....

Egy olyanszintű ovál mint a Tiéd,szvsz min a 10.000-Euro.Bár a 63-asom nem eladó,de még azt sem adnám az alatt oda.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 09, 21:46:40 írta Narancs »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #37228 Dátum: 2011 Január 09, 21:29:56 »

Biztos nem 1500-as.
Ezekkel a képekkel árulták,mikor Tézsé megvette.
és ebből te honnan látod hogy nem 1500ös?
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #37227 Dátum: 2011 Január 09, 21:26:05 »

Képek a felújításáról.
http://www.kep.tar.hu/tezse-67
Köszi, így már emlékszem.. Wink
A 2010-es Rajzáson ott volt, Sid kollégával nézegettük...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #37226 Dátum: 2011 Január 09, 21:15:38 »

Emlékszem, 4-5 éve azt mondta a szepes, hogy alig lesz normális állapotú eladó Bogár, vagy csak horror áron. Most a depóban 2-3 eladó volt, épp most nézegettünk egy 2005-ös példányt, abban majdnem egy oldalnyi (mondjuk sokan a használtautón hirdetnek inkább).
Ha egy ilyen Bogár irányára 1,2 misi, akkor egy szépen restaurált, ritkább Bogáré mennyi????

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #37225 Dátum: 2011 Január 09, 21:12:18 »

Emlékszem, 4-5 éve azt mondta a szepes, hogy alig lesz normális állapotú eladó Bogár, vagy csak horror áron. Most a depóban 2-3 eladó volt, épp most nézegettünk egy 2005-ös példányt, abban majdnem egy oldalnyi (mondjuk sokan a használtautón hirdetnek inkább).
Ha egy ilyen Bogár irányára 1,2 misi, akkor egy szépen restaurált, ritkább Bogáré mennyi????
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #37224 Dátum: 2011 Január 09, 21:00:39 »

1500ös...úgy tudom
Biztos nem 1500-as.
Ezekkel a képekkel árulták,mikor Tézsé megvette.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #37223 Dátum: 2011 Január 09, 20:55:20 »

motor légbeömlő kapott króm 'díszrácsot'
úgy emlékszem mintha árulták volna 900 ért is a kocsit valamikor
és a lökös is krómos, tézsé még ezüstre fújt lökösökkel adta el.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #37222 Dátum: 2011 Január 09, 20:47:49 »

Képek a felújításáról.
http://www.kep.tar.hu/tezse-67
motor légbeömlő kapott króm 'díszrácsot'
úgy emlékszem mintha árulták volna 900 ért is a kocsit valamikor
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 09, 20:50:43 írta szilati »
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #37221 Dátum: 2011 Január 09, 20:45:59 »

Képek a felújításáról.
http://www.kep.tar.hu/tezse-67
Ez váci autó lett.... Nem is tudtam, hogy Laci árulja.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #37220 Dátum: 2011 Január 09, 20:45:16 »

Bár az 1967-es modellévben volt már a 4x130-as osztókör,de csak az 1500-as típusokon.
Ez viszont egy 1.3-as (vagy 1.2-es) bogár,erre még az ötcsavaros felnik dukálnának.És szerintem jobban is mutatna vele.
Amúgy szép autó.
1500ös...úgy tudom
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 09, 20:47:29 írta vw1966 »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #37219 Dátum: 2011 Január 09, 20:14:35 »

Bár az 1967-es modellévben volt már a 4x130-as osztókör,de csak az 1500-as típusokon.
Ez viszont egy 1.3-as (vagy 1.2-es) bogár,erre még az ötcsavaros felnik dukálnának.És szerintem jobban is mutatna vele.
Amúgy szép autó.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #37218 Dátum: 2011 Január 09, 20:10:31 »

Képek a felújításáról.
http://www.kep.tar.hu/tezse-67

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #37217 Dátum: 2011 Január 09, 19:58:19 »


Igen, de ő azt hiszem már eladta valakinek, tehát az új tulaj árulhatja.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #37216 Dátum: 2011 Január 09, 19:33:50 »

Ez a bogi ugye Forumosé volt?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1200-4410658

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #37215 Dátum: 2011 Január 09, 13:04:29 »

és a csavarok szépen sorakoznak benne  Wink.
Azt ugye tudod,hogy ez még nem jelenti azt,hogy esetleg a bódé nincs egybekovácsolva az alvázzal?
Én eddig amennyi összehegesztett bogarat láttam,azokon mind szépen sorakoztak a csavarok.Az én 73-asom is össze volt pár ponton hegesztve,de a csavarokhoz nem nyúlt senki sem.
Oldalak: 1 ... 255 256 257 258 259 [260] 261 262 263 264 265 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.